برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات امداد خودرو یزد؛ خدمات جامع با ضمانت معتبر

بهترین خدمات امدادی را از ما بخواهید. نیاز به تعویض روغن دارید؟ با آقای امداد تماس بگیرید. باتری تمام کرده‌اید؟ با آقای امداد تماس بگیرید. پنچر کرده‌اید؟ قطعه یدکی اصل می‌خواهید؟ وقت سرویس دوره‌ای رسیده؟ کارشناسی رنگ خودرو می‌خواهید؟ همه و همه را با امداد خودرو یزد آقای امداد در محل تحویل بگیرید.

ما در مجموعه آقای امداد انواع خدمات امدادی را در محل با قیمت مناسب، کیفیت عالی و صدالبته گارانتی معتبر یک ماهه در هرجایی از یزد در اختیار شما قرار می‌دهیم. کیفیت و رضایت شما افتخار و هدف ماست. آماده‌ایم تا در هر شرایطی در کنار شما باشیم و هر روزه برای بهبود خدمات خود تلاش کنیم.

 

چرا امداد خودرو و یدک‌کش یزد آقای امداد؟

آقای امداد به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه های امدادرسانی در تهران و کرج، هم‌اکنون در یزد نیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. ما با تجهیز ناوگان امدادی خود به انواع تجهیزات به‌روز و مطمئن و کارشناسانی ماهر و توانمند آماده هستیم تا انواع خدمات امدادی را در محل و در زمانی کوتاه در اختیارتان قرار دهیم.

چرا امداد خودرو یزد آقای امداد

ما تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایران خودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا انجام می دهیم به طوری که شما با استفاده از خدمات امداد خودرو یزد آقای امداد از این مزایا بهره‌مند می‌شوید:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • امکان رزرو و درخواست خدمات توسط وبسایت آقای امداد

انواع یدک‌کش‌ها با یک سوت در کنارتان خواهند بود!

در امداد خودرو آقای امداد انواع تجهیزات یدک کشی از جمله نیسان چرخگیر، دکل، خودروبر و جرثقیل‌ها به صورت کاملا ایمن و سرویس شده به طور ۲۴ ساعته شبانه روز آماده هستند تا در صورت نیاز در کنار شما عزیزان حاضر شوند و خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین شما را به صورت مطمئن و استاندارد جابه‌جا نمایند.

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب راننده‌ها برای انتقال خودروهای خود درخواست می‌کنند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن یک گزینه عالی به شمار می‌روند.

در صورتی که نیاز به تریلر کفی یا خودروبر دارید، کافیست تا در زمان تماس با اپراتورهای آقای امداد این نکته را متذکر شوید تا برای شما ارسال شود. همچنین جا دارد تا از جرثقیل یدککش آقای امداد نیز نام ببریم که این روزها طرفداران مخصوص خود را پیدا کرده است. جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند، در عین حال بسیار ایمن بوده و نیازی به حرکت خودرو هم نیست. درنتیجه به علت عدم وارد کردن هیچ نوع خسارتی، توانایی آن را دارند تا خودروها را خیلی اصولی‌تر و ایمن‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند. برای برخورداری از هر یک از این تجهیزات کافیست گوشی را بردارید و یک تماس کوتاه با ما بگیرید.

ما نه تنها در تهران، کرج و یزد آماده ارائه خدمات امدادی هستیم، بلکه آمادگی آن را داریم تا انواع خدمات امداد در محل و یدک‌‌کشی را در بندرعباس نیز در اختیار شما مشتریان وفادارمان قرار دهیم. با ما در امداد خودرو بندرعباس تماس بگیرید تا یک تجربه بدون دغدغه و نگرانی را کسب نمایید.

 

خدمات امداد خودرو یزد آقای امداد

در صورت نیاز به خدمات امدادی در جاده کافیست تا یک تماس کوتاه با ما بگیرید. ما در امداد خودرو یزد آقای امداد، تعویض انواع قطعات و تعمیر انواع بخش‌های خودروهای شما را به صورت ضمانت شده در اختیار شما قرار داده و با تجهیزات کامل یدک‌کشی، خدمات حمل را به طور استاندارد برای شما انجام می‌دهیم. دستمزد حمل در محل محاسبه می‌شود که می‌توانید آن را هم به صورت نقدی و هم آنلاین پرداخت کنید. این خدمات امداد در محل عبارتند از:

  • مکانیک سیار یزد

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را که بخواهید، برایتان مهیا می‌کنیم! با اینکه این اصطلاح کنایی است، اما شما میتوانید ما را به عنوان درمانگاه یا بیمارستان سیار خودروها بدانید. در هرجایی که خودرویتان به مشکل خورد، دمای آن بالا رفت، از حرکت ایستاد و یا … با ما تماس بگیرید تا امدادگران‌ ما به سرعت حال و اوضاع خودروی شما را به روز اول برگردانند.

مکانیک سیار یزد

اپراتورهای شرکت آقای امداد با توجه به نوع مشکل خودرو شما، مناسبترین تیم امدادی و یدک کش را همچون جرثقیل یا کفی اعزام می‌کنند تا بتوانند انواع خدمات زیر را در زمانی کوتاه به شما عزیزان ارائه دهند:

  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • امداد باتری یزد

امان از باتری که بدموقع تمام شود! شاید شما هم تجربه‌ای مشابه داشته باشید که برای یک روز پر از کار، تفریح یا ماجراجویی آماده می‌شوید، اما به یکباره خودرویتان نه استارت می‌خورد و نه روشن می‌شود در این زمان به احتمال بالا با خالی شدن باتری مواجه شده‌اید. در اغلب مواقع بسیاری از ما سنتی عمل می‌کنیم و با تماس با یک یدک‌کش، خود را به یک تعمیرگاه می‌رسانیم تا باتری بررسی شود. در صورتی که این مورد هم از نظر زمانی و هم از نظر هزینه‌ای می‌تواند زیادی باشد.

برای صرفه جویی در هزینه‌ها و اتلاف وقت و انرژی و زمان خود، کافیست تا امداد خودرو یزد آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • پنچرگیری لاستیک یزد

پنچری تایر و لاستیک از آن دسته اتفاقاتی است که به قول معروف آش کشک خاله جان به شمار می‌آید و چه بخوریم و چه نخوریم به پایمان دوخته شده است! اما دقت کنید که در زمان پنچر شدن لاستیک اگر در مسیر و در حال رانندگی بودید، تمرکز خود را معطوف به جاده و اطراف کرده و در نزدیکترین مکانی که یافتید، توقف کنید. سپس می‌توانید با ما در امداد خودرو یزد آقای امداد تماس بگیرید تا با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان، به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن برایتان بپردازیم.

همان طور که می‌دانید، لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو یزد برخوردار شوید.

  • تعویض روغن یزد

اگر یادتان نمی‌آید که آخرین بار کی روغن موتور خودرویتان را تعویض کرده‌اید، پس سریعا این هشدار را جدی بگیرید و برای جلوگیری از خرابی بیشتر اجزای سیستم سوخت‌رسانی خود، با کارشناسان آقای امداد تماس بگیرید. بررسی و تعویض روغن ها و کلا مایعات خودرو، یکی از کارهای مهمی هستند که باید هر چند سال یک بار روی ماشین‌تان انجام دهید، تا از استهلاک قطعات جلوگیری کنید.

ادامه مطلب
تبدیل ترمز درام به دیسک: 3 مرحله ساده!

ما این خدمت را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهیم و روغن‌هایی از بهترین برندها و مارک‌ها متناسب با نوع خودرو شما به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده استفاده می‌کنیم.

 

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو یزد آقای امداد

سرعت ارائه و کیفیت بالای خدمات مواردی هستند که ما در مجموعه آقای امداد برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنیم و به عنوان بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات امدادی در یزد، آمادگی آن را داریم تا تخصصی‌ترین خدمات در حوزه امداد فنی و حمل خودرو را به شما عزیزان تقدیم کنیم.

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو یزد آقای امداد

پائیز و زمستان، بهار و تابستان؛ برای تمامی این موقعیت‌ها آماده هستیم و با تحقیق و بررسی، نیازهای خودروها در هر فصل را پیش‌بینی و متناسب با آن، پایگاه‌ها، خدمات و نیروهای متخصص را دور هم جمع کرده‌ایم. انواع خدمات امدادی را به ترتیب زیر در دسترس داشته باشید:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز<br>
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان
  • تضمین بازگشت وجه در صورت ایجاد مشکل و عدم رضایت

نظارت و پیگیری آقای امداد در یزد

یکی از نقاط قوت تیم بزرگ آقای امداد، امدادگران‌ و کارشناسان متخصص، کاربلد، معتمد و ماهر آن هستند که با توانایی و تجربه بالا آماده به خدمت می‌باشند. با این حال برای رضایت و‌ خاطر جمعی شما عزیزان، ما در آقای امداد نظارت و پشتیبانی کاملی را بر روی امدادگر ها و متخصصان خود اعمال کرده‌ایم و تمامی فعالیت‌های آن‌ها را تحت نظر داریم. همچنین تمامی خدمات آن‌ها را نیز گارانتی کرده‌ایم.

تمامی کارشناسان و افراد حاضر در مجموعه آقای امداد مورد ارزیابی و بررسی کاملی از نظر تخصص و سوء پیشینه قرار گرفته‌اند و ماهر ترین و بهترین آن‌ها گزینش و در اختیار شما قرار می‌گیرند. متخصصین و امدادگران حرفه‌ای و مجرب آقای امداد در توانایی آن را دارند تا در کسری از زمان، بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهند.

برای ارتباط با ما کافیست تا با ما تماس بگیرید و یا از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن آقای امداد درخواست خود را ثبت نمایید.

در دیگر شهرهای استان یزد نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو میبد

هر چه قدر هم که خودرویی لوکس، گران قیمت و از بهترین برندهای خودروسازی داشته باشید، باز هم نمی‌توانید ادعا کنید که این خودرو هیچ آسیبی نمی‌بیند و مصون از هر نوع خرابی و مشکل است! با علاوه بر این مورد، آسیب دیدن و خراب شدن خودروها در زمان رانندگی از آن دسته مشکلاتی هستند که می توانند زمان زیادی را از ما تلف کنند. تعمیرات خودروی خود را در میبد به تیم مکانیک سیار آقای امداد بسپارید. ما با استفاده از برترین تجهیزات با کیفیت ترین قطعات یدکی و نیروهای امدادرسانی متبحر و باتجربه انواع مشکلات خودرو شما را در محل به سرعت رفع می کنیم.

 

آقای امداد در اردکان

ماشین‌تان قفل شده و باز نمی‌شود؟ باتری‌تان تمام شده؟ پنچر کرده‌اید؟ خودرویتان در گل و لای، برف، شن یا آب گیر کرده؟ قطعات الکتریکی و یا مکانیکی خودرویتان آسیب دیده؟ در هر یک از این شرایط که بودید، کافیست تا بدون اتلاف وقت با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. خدمات حرفه‌ای و تخصصی ما را به صورت ۲۴ ساعته در هر جایی از اردکان که بودید، با کیفیت عالی و ضمانت شده دریافت کنید. بهترین و باکیفیت ترین کمک حرفه ای را برای خودروی خود در یزد و شهرستان های آن از ما بخواهید.

 

مکانیک سیار بافق

در هر کسب و کاری، مهارت و دانش حرف اول را می‌زنند! ما نیز در مجموعه آقای امداد در کنار تجهیزات عالی و به‌روز، به تخصص و مهارت امدادرسانان نیز اهمیت زیادی می‌دهیم. از طرفی بسیار خوش شانس هستیم که امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده بوده و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو را دارند و می‌توانند خدماتی چون تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تریلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… را بادقت و ایمنی بالا انجام و خیال شما را از بابت تعمیر خودرویتان راحت ‌کنند. برای دریافت هر یک از این خدمات در بافق تنها لازم است تا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

امداد خودرو مهریز

چند مجموعه امداد خودرویی را می‌شناسید که بدون وقفه کار کنند و نیازهای فنی و تعمیرات خودروها را به‌طور شبانه روزی رفع نمایند؟! خرابی خودرو اغلب اوقات قابل پیش‌بینی نیست و بیشتر مواقع در بدترین شرایط و اوضاع رخ می‌دهد؛ به طور مثال در نیمه‌های شب و یا در بزرگراه‌ها!

در هر یک از این موقعیت ها که بودید و نیاز به خدمات امدادی جامع در هر ساعتی از شبانه روز داشتید، کافیست تا با یک تماس کوتاه ما را باخبر کنید. در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما رانندگان محترم در هر جایی که هستید، ارائه می دهیم. پس به هیچ عنوان نگران زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد در مهریز استفاده کنید.

 

آقای امداد در ابرکوه

در صورتی که به دنبال یک درمانگاه سیار برای خودرو خود در سطح ابرکوه می گردید که در مواقع ضروری در محل حاضر شده و به سرعت مشکلات خودرو شما را رفع کند و بتواند آن را به روز اول تبدیل کند، با ما در آقای امداد تماس بگیرید. ما طیف گسترده‌ای از خدمات مکانیک سیار در محل، یدک کشی و تعمیر و تعویض قطعات یدکی و … را در اختیار شما قرار دهیم. پیش از هر چیزی متخصصان مجرب و کارآزموده ما پیش از اعزام به محل مشکل شما را بررسی کرده و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم و کامل به سویتان ارسال می‌کنند.

 

مکانیک سیار تفت

جالب است بدانید که بسیاری از مشکلات خودرو قابل پیشگیری هستند و در صورتی که در زمان صحیح تشخیص داده شده و رفع شوند، از هزینه‌های گزاف نیز در آینده جلوگیری خواهند کرد. پس شما هم در هر جایی از شهرستان تفت که هستید و می‌خواهید تا تا زمان بیشتری از خودروی خود استفاده کنید، با آقای امداد تماس بگیرید. تیم‌های ما در کنار شما حاضر شده و در همان محل سرویس دوره‌ ای خودرویتان را انجام می‌دهند تا به این ترتیب دیگر با خرابی های گسترده و هزینه های بالای تعمیرات و تعویض و نگهداری مواجه نگردید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو