امداد خودرو بابل آقای امداد 24 ساعته مکانیک سیار و یدک کش

 امداد خودرو بابل آقای امداد، با تجهیز به انواع یدک‌کش، مکانیک سیار ، کفی و دکل در کنار امدادرسانانی کاربلد و مجرب آماده‌ست تا خدمات امدادی، حمل خودرو و مکانیک سیار رو در هر بخشی از شهر بابل در اختیار شما قرار بده. برای دریافت خدمات امداد خودرو، یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در بابل کافیه تا با یک تماس آقای امداد رو باخبر کنید؛ تیم‌های امدادی ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما انجام می‌دهند.

شماره امداد خودرو بابل 02148287

 

در صورتی که نیاز به یک امداد خودرو فوری و سریع در بابل دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی هم تا حد زیادی براتون مهمه، با ما تماس بگیرید. ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت اصلی‌ترین هدف مجموعه امدادی آقای امداده. واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از بابل هستند و تمام تلاششون رو می‌کنند تا در کمترین زمان خودشون رو به شما برسونند و فرآیند مکانیک سیار و یدک کشی با خودروبر یا جرثقیل را آغاز کنند.

خدمات سرویس در محل

خدمات امداد خودرو بابل

امداد خودرو آقای امداد با نیروهای امدادرسانی فعال و کارآزموده یکی از معتبرترین و محبوبترین شرکت‌ های امداد خودرو در کشوره و فعالیت خودشو از تهران و کرج شروع کرده؛ حالا به لطف خدا آماده‌ست تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل رو باکیفیت بالا در در اختیار شما قرار بده. در صورت نیاز به امداد خودرو مازندران با ما تماس بگیرید. این خدمات رو میشه موارد زیر عنوان کرد:

  • تعویض روغن در محل بابل

یکی از مهم‌ترین خدماتی که امداد خودرو بابل آقای امداد می‌تونه به شما ارائه بده، بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض اون‌هاست. سرویس مایعات خودرو، در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌گیره. امداد خودرو آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار میده.

شما کافیه گوشی رو بردارید؛ با یک تماس می‌تونید این خدمت رو در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظرتون در منزل و یا محل کارتون دریافت کنید. علاوه بر این در صورتی که شما اجازه بدید، امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… می‌پردازند و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود رو هم ارائه می‌کنند. همه‌ی خدمات انجام گرفته توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانته و از پشتیبانی ۲۴ ساعته هم برخورداره. از این رو دیگه لازم نیست تا نگرانی از بابت خدمات و سلامت خودروتون داشته باشید.

  • سرویس دوره ای خودرو بابل

به سرویس هایی که باید به صورت دوره ای روی خودرو انجام بشوند تا بتونیم مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو رو شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کنیم، سرویس دوره‌ای خودرو می‌گویند. بهترین کار اما اینه که این سرویس های دوره ای رو قبل از هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام بدیم. شما می تونید با تماس با امداد خودرو بابل سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود رو هم به سادگی در محل مورد نظرتون انجام بدهید. سرویس‌های دوره‌ای خودرو ارائه شده توسط امداد خودرو بابل، عبارتند از:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • پنچرگیری لاستیک بابل

یکی دیگه از خدماتی که آقای امداد در اختیار راننده‌ها ارائه میده، پنچرگیری و تعویض لاستیک هستش که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام میشه. به طور کلی لاستیک های خودروها رو می‌تونیم در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کنیم. توجه داشته باشید که فقط پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد هستند؛ به این دلیل که پنچرگیری لاستیک های تیوب‌دار نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی داره و البته استفاده از اون هم خیلی کم و نادره.

پس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس بود و در طی مسیر هم دچار پنچری شد، می تونید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری آقای امداد برخوردار بشوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری رو با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار میدن.

  • مکانیک سیار بابل

شرکت آقای امداد آماده‌ست تا خدمات مکانیک سیار خود را در تمامی بخش‌ها و جاده‌های بابل در اختیار شما قرار بده. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو بابل آقای امداد می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…

همه‌ی این موارد، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، توسط تیم امداد خودرو بابل آقای امداد قابل ارائه‌ست.

  • تعمیر سیستم برق خودرو بابل

یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو بابل آقای امداد، تعمیر سیستم برقه. همون طور که می‌دونید خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارند و حتی امروزه کم کم خودروهای برقی دارند بازار رو تصاحب می‌کنند. همین عامل باعث شده تا یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود میاد، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشه. در واقع وقتی که باتری خودرو فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیره، خودرو با مشکل مواجه شده و از حرکت بازمی‌ایسته. در این موقعیت شما می‌تونید با امداد خودرو بابل آقای امداد تماس بگیرید و به سرعت منشا اصلی مشکل رو پیدا کنید‌.

تعمیر سیستم برق خودرو بابل

تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی جزو تخصص امدادرسانان آقای امداده که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده خدمت‌رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

  • باتری به باتری بابل

باتری‌ها یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو هستند که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی رو به راننده می‌دهند. راننده‌ها هم می‌تونند با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و برای تعمیر یا تعویض آن اقدام ‌کنند. با این وجود امکان داره که باتری یهویی و خیلی ناگهانی از کار بیافته. در این زمان کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو بابل آقای امداد رو خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر میشن و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری رو بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • امداد قفل و سوئیچ بابل

گاهی اوقات ممکنه که بر اثر حواس پرتی، سوئیچ رو در داخل ماشین‌تون بذارید و درها رو هم قفل کنید. در این زمان بهترین کاری که می‌تونید بکنید تا خیلی سریع مشکلتون رفع بشه و بتونید به کارتون برسید، اینه که با ما تماس بگیرید. شرکت آقای امداد به صورت ۲۴ ساعته امداد قفل و سوئیچ رو در اختیار شما قرار میده. بر همین اساس مهم نیست که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده باشید، با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و مطمئن باشید که به سرعت می‌تونید از خودروتون استفاده کنید.

ادامه مطلب
7 نکته که برای نگهداری گیربکس خودرو باید بدانید

اگه در تهران و منطقه پونک هستید، می‌تونید برای درخواست خدمات امدادی با ما در امداد خودرو پونک آقای امداد تماس بگیرید.

 

یدک‌کش بابل آقای امداد

یکی از اصلی‌ترین خدمات امدادی که در جاده‌ها به کمک راننده‌ها میاد، خدمت یدک کشی و حمل خودروعه. اگه نیاز به خدمات حمل خودرو با یدک کش، کفی و خودروبر در هرجای بابل دارید، کافیه تا با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه امدادخودروهای کشوره و آماده‌ست تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو رو به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار میده.

مهم‌ترین اولویت ما در شرکت آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت و سریع در اختیار شما عزیزانه. یدک کشی سیار آقای امداد می‌تونه انواع خودروهای داخلی و خارجی رو مثل تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل کنه. از خدمات یدک‌کشی بابل آقای امداد می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاکحمل خودرو مسابقه ای
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

تریلر کفی، جرثقیل و دکل از جمله تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش بابل آقای امداد هستند که در انتقال خودروها به کار میرن. در ادامه کاربرد این تجهیزات رو با هم بررسی می‌کنیم:

● (خودروبر) تریلر کفی بابل

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی از لحاظ ظاهری مثل کامیون هستند، اما دیواره‌ ندارند و اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده میشه. اپراتورهای آقای امداد بعد از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی رو برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مثل تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد رو هم میشه با تریلرهای کفی منتقل کرد.

● جرثقیل بابل

یکی از وسایل مورد استفاده در تیم یدک‌کش بابل آقای امداد، جرثقیله که در صورت نیاز می‌شه با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌تونند بارهایی با وزن بسیار بالا رو به راحتی انتقال دهند. امروزه اما جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته ایمن تر و پرکاربردتر شده‌اند؛ جالبه بدونید که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها رو خیلی اصولی‌تر و ایمن‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

جرثقیل بابل

● دکل بابل

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، می‌تونید از دکل هم استفاده کنید. دکل در واقع نوعی از جرثقیله که به وسیله اون، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار می‌گیره و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌ میشه و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر رو انتقال می‌ده.

امروزه خیلی از خودروها از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس ساخته میشن و بسیار شکننده هستند و البته خیلی راحت هم آسیب می‌بینند. به همین دلیل دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار میره؛ چون که در جرثقیل‌های دکل‌دار، بین رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیره و باعث میشه تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد بشه. در نتیجه این کار از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری میکنه و برای سلامت ماشین هم کاربردیه!

 

مزایای یدک‌کش و امداد خودرو بابل آقای امداد

شرکت آقای امداد امروزه یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده های کشور به شمار میره. این امر ابتدا در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان کارآزموده و باتجربه‌‌ی آقای امداد محقق شده که همیشه در تلاش هستند تا مشکلات خودروی شما را به طور دقیق و سریع رفع کنند. علاوه بر این ویژگی ها و خصوصیات دیگه‌ای هم هستند که باعث شدند تا آقای امداد برتری بیشتری نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو داشته باشه و شما رو نسبت به انتخاب این شرکت برای مواقع ضروری مطمئن تر بسازه. در ادامه به بررسی این ویژگی های یدک‌کش و امداد خودرو بابل آقای امداد می‌پردازیم:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • صرفه جویی در زمان

 

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو بابل آقای امداد

همه‌ی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کشی خودرو بابل آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن محاسبه و دریافت میشه. شما می‌تونید قیمت این خدمات رو به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده کنید. شما همچنین می تونید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد هم استفاده کنید.

 

نحوه ارتباط با امداد خودرو بابل

شرکت آقای امداد در کنار برخورداری از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، از یک سامانه آنلاین هم برای دریافت نیازها و سوالات شماست. شما در واقع می‌تونید از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو بابل آقای امداد برخوردار شوید. اگه به دنبال یه راه راحت و بدون دردسر هستید، ساده ترین راه ارتباط با امداد خودرو بابل آقای امداد، دانلود و نصب اپلیکیشن امداد همراهه. شما با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه می‌تونید تا درخواست امداد خودتون رو ارسال کنید و در مواقع بحرانی که خودروتون خودتون به مشکل خورده، کنترل بهتری به شرایط داشته باشید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو