امداد باتری تهران و کرج سیار با ضمانت شبانه روزی

امداد باتری سیار تهران و کرج و شهرستان های آقای امداد آماده است تا خدمات شارژ باتری، تعمیر و تعویض باتری را در اختیار شما شهروندان عزیز  قرار دهد. شرکت آقای امداد با مجوز اتحادیه ، اینماد و کسب کارهای مجازی، است. هدف ما ارائه خدمات سریع و با کیفیت امداد باتری در محل شما است. کارشناسانی ماهر آقای امداد در سريع ترین زمان، امداد باتری را با ضمانت معتبر، قیمت مناسب و متناسب با خودروی خود انجام می دهند.

امداد باتری، خدماتی است که توسط یک امدادگر متخصص در محل ارائه می شود. این خدمات شامل شارژ باتری، تعویض باتری و سایر خدمات مربوط به باتری خودرو می شود.

مزایا امداد باتری عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه: نیازی به حمل خودرو به تعمیرگاه نیست و تعمیرات در محل انجام می شود.
  • راحتی و آسایش: بدون نیاز به خروج از منزل، مشکل باتری خودروی خود را برطرف کنید.
  • خدمات سریع و مطمئن: امدادگر باتری با تجهیزات کامل و کادری مجرب، خدماتی سریع و مطمئن ارائه می دهد.

خدمات امداد باتری شامل موارد زیر می شود:

  • شارژ باتری: در صورتی که باتری خودروی شما ضعیف شده باشد، می توان آن را با استفاده از شارژر باتری شارژ کرد.
  • تعویض باتری: در صورتی که باتری خودروی شما فرسوده شده باشد، باید آن را با یک باتری جدید تعویض کنید.
  • عیب یابی باتری: در صورتی که باتری خودروی شما به درستی کار نمی کند، امدادگر باتری می تواند مشکل را عیب یابی کند.

برای انتخاب یک امدادگر باتری خوب، باید به نکات زیر توجه کنید:

  • تجربه و مهارت امدادگر: امدادگر باید تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیرات باتری داشته باشد.
  • تجهیزات کامل: امدادگر باید تجهیزات کامل و به روز برای تعمیرات باتری داشته باشد.
  • ضمانت خدمات: امدادگر باید خدمات خود را ضمانت کند.

هزینه امداد باتری بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع خودرو، نوع خدمات و میزان خرابی باتری تعیین می شود.

خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد

در برخی موارد، ممکن است باتری خودروی شما به دلیل یک مشکل جزئی، مانند اتصال ضعیف سیم ها، روشن نشود. در این موارد، امدادگر باتری می تواند مشکل را در محل برطرف کند. در صورتی که مشکل باتری جدی تر باشد، ممکن است نیاز باشد که باتری خودروی شما تعویض شود.

امداد باتری یک گزینه مناسب برای افرادی است که با مشکل باتری خودروی خود مواجه می شوند و نمی خواهند خودروی خود را به تعمیرگاه ببرند. با انتخاب یک امدادگر باتری خوب، می توانید از خدماتی سریع، مطمئن و با کیفیت بهره مند شوید.

تمامی باتری های ارائه شده توسط امداد باتری تهران کرج آقای امداد جزو برترین و باکیفیت ترین باتری های داخلی و خارجی هستند و از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برخوردار می‌باشند. امداد باتری تهران و کرج آقای امداد، دارای مجوز رسمی از اتحادیه های امداد خودرو تهران بوده و در کنار آن دارای پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و همچنین اتحادیه صنف باطری سازان و باطری فروشان می‌باشد. ما در شرکت آقای امداد با قیمت و تعرفه مصوب و منصفانه انواع باتری‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده و این اطمینان را به شما مشتریان گرامی می دهیم که تمامی محصولات به‌کار رفته در امداد باتری تهران و کرج آقای امداد از اصالت کیفیت و گارانتی معتبر برخوردار هستند.

 

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز در هر بخشی از تهران یا کرج که بودید، در صورت نیاز به امداد باتری با ما تماس بگیرید. امداد باتری کرج به عنوان نمایندگی مستقیم فروش انواع باتری خودرو ساخت سپاهان باتری، شبا باتری، برنا باتری و… با تخفیف ویژه و نصب رایگان به خودروهای ناوگان عمومی همچون خودروهای تحت نظر اسنپ و تپسی، تاکسی های تلفنی و خطی، آماده عقد قرارداد با نهاد های فعال در این زمینه حمل و نقل است. ما به شما اطمینان می‌دهیم که باتری‌ها کاملا نو بوده و برای همین منظور کارت گارانتی و فاکتور چاپ شده را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید با خیالی راحت، یک خرید آسوده و تضمین شده داشته باشید. در صورتی که نیاز به امداد باتری فوری و سریع در تهران یا کرج دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی نیز از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت در خدمت شما خواهند بود.

تلفن تماس: 02148287

 

خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد

باتری تامین‌کننده برق خودرو است و انرژی مورد نیاز سیستم برق خودرو را در اختیار آن قرار می‌دهد. از این رو انتخاب یک باتری خوب که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد، سبب آرامش خاطر مالک خودرو شده و می‌تواند عمر مفید خودرو را افزایش دهد. به طور معمول، ظرفیت و نوع باطری خودرو با توجه به جریان و آمپر و همچنین میزان مصرف برق تعیین می شود و در زمان تعویض آن این نکته را در نظر داشت.

به طور کلی به خدماتی که با باتری خودرو مرتبط بوده و شامل گزینه های زیر هستند، امداد باتری گفته می‌شود. امداد باتری تهران و کرج آقای امداد با کادری مجرب و متخصص، آماده ارائه انواع خدمات برق خودرو های مختلف با استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر است و می‌تواند در اسرع وقت تنها با یک تماس در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما باشد. آقای امداد نماینده رسمی فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باتری، نیرو گستران خراسان و برنا باتری در تهران و کرج است و در کنار فروش انواع باتری های اتمیک و اسیدی و باتری های قابل سرویس، مشاوره رایگان را نیز در رابطه با تعویض و یا شارژ باتری خودرو به شما ارائه می‌کند.

تضمین کیفیت در کنار استفاده از کادری متخصص در زمینه برق انواع خودرو داخلی و خارجی، و استفاده از قطعه های اصلی با قیمت مناسب نسبت به بازار از جمله خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد است. خدمات امداد باتری به صورت سیار و در محل صورت گرفته و اصلی‌ترین خدمات آن عبارت‌اند از:

۱. عیب‌یابی باتری خودرو

یکی از نخستین خدماتی که امداد باتری تهران و کرج آقای املاک در اختیار شهروندان در این مناطق قرار می دهد، عیب یابی باتری خودرو است. تکنسین ماهر و کارآزموده آقای امداد پس از مشاوره رایگان با راننده یک شمای کلی از مشکل باتری خودرو به دست آورده و برای اطمینان از آن و رفع خرابی باتری خودرو در محل می‌پردازد. امداد رسان آقای امداد به سرعت در محل موقعیت شما حاضر شده و ابتدا به عیب یابی باتری و سپس رفع مشکل آن می‌پردازند. در کنار آن پشتیبانی آنلاین پس از فروش و نصب باتری نیز کامل رایگان خواهد بود‌.

عیب یابی باتری خودرو آقای امداد

۲. باتری به باتری سیار

یکی از مشکلاتی که می‌تواند برای باتری رخ دهد، به اصطلاح خوابیدن باتری نام دارد. در این زمان می‌توان با استفاده از راهکارهایی مختلف باتری به باتری را انجام داد. اما تصور کنید که در یک جاده یا بزرگراه هستید احتمال آنکه خودرویی در مسیر نگه داشته و برای کمک به شما عمل باتری به باتری را انجام دهد، بسیار کم است؛ چرا که نیاز به کابل مخصوصی دارد. در این زمان کافیست تا با یک تماس کوتاه امدادرسانان آقای امداد را خبر کنید تا تیم‌های امدادی ما به سرعت در محل مورد نظر شما حاضر شده و خدمت باتری به باتری را در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت کاملا ایمن در اختیار شما قرار دهند.

۳. تعویض باتری در محل

گاهی اوقات امکان دارد که باتری خودرو شما عمر مفید خود را طی کرده و نیاز به تعویض داشته باشد، در این زمان برای خرید یک باتری جدید نخستین ایده‌ای که به ذهن شما می‌رسد مراجعه به یک فروشگاه باتری است اما توجه داشته باشید که مراجعه به فروشگاه باتری خودرو همچون مراجعه به یک سوپرمارکت است و شما تنها در آن باتری را گرفته و مبلغ آن را پرداخت خواهید کرد. 

این فروشگاه هیچ گونه خدمات دیگری در رابطه با باتری خودرو انجام نخواهد داد. همچنین زمان و هزینه زیادی را نیز از شما تلف خواهد کرد. از این رو بهترین کار آن است که با امداد باتری تهران و کرج به اندازه تماس بگیرید و در کمترین زمان باتری مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

تعویض باتری تهران و کرج

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در شمیرانات، کافیست تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو شمیرانات آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

در کنار این خدمات تخصصی مرتبط با باتری، امداد باتری تهران و کرج آقای امداد خدمات دیگری را نیز در زمینه بررسی و تعمیر سیستم برق خودرو انجام می‌دهد. از این خدمات می‌توانبه موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرات دینام و برف پاک کن
  • تست و آزمایش سلامت استارت و دینام بصورت دوره ای
  • فروش انواع باتری
  • تعمیرات تخصصی استارت
  • سرویس و شارژ کولر انواع خودرو
  • شارژ انواع باتری خودرو
  • تعمیرات سیم کشی
  • استعلام مدت زمان باقی مانده گارانتی و تعویض باتری در صورت خرابی
  • فروش و نصب و تعمیر چراغ انواع خودرو
  • سرویس بخاری انواع خودرو
  • اعزام تکنسین فنی به محل سکونت مشتری
  • باز و بست داشبورد انواع خودرو داخلی و خارجی

انواع باتری‌ در امداد باتری تهران و کرج آقای امداد

امداد باتری تهران و کرج آقای امداد آماده است تا باکیفیت‌ترین انواع باتری خودرو را چه از نوع ایرانی و چه خارجی و کره‌ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد. آقای امداد میتواند باتری‌هایی چون باتری اطلس، اطلس بی ایکس، آرورا، کوبا و… از محصولات اتمی شرکت اطلس باطری، باتری پوما، شارک، سین، باطری هگزا و… از محصولات درجه یک اتمی شرکت دلکور باطری، باطری سولایت، سوپر گلد، فول پاور، اکتیو و… از محصولات اتمی شرکت هیوندا باتری، محصولات شرکت سپاهان باتری، محصولات شرکت صبا باتری، محصول شرکت توان باطری و… را در هر بخشی از تهران و کرج به شما عرضه کند.

آمپر باتری‌های ارائه شده توسط امداد باتری تهران و کرج آقای امداد به صورت، 45 و 50 به صورت موافق و مخالف، 55 و 60 به صورت موافق و مخالف و 70 و 80 به صورت موافق و مخالف است که به صورت ضمانت شده در اختیار شما قرار می‌گیرند و دارای گارانتی نیز هستند‌. امیدواریم که با توزیع و پخش با کیفیت ترین انواع باتری خودرو، رضایت شما مشتریان عزیز را کسب نماییم.

چرا امداد باتری تهران و کرج آقای امداد؟

مجموعه آقای امداد در تلاش است تا انواع باتری خودرو باکیفیت و خدمات مرتبط با آن را با قیمتی مناسب و منصفانه در مقایسه با دیگر فروشگاه ها، در اختیار شما قرار دهد. شما با استفاده از خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • ارسال و نصب رایگان باتری اتمی خودرو در هر ساعتی از شبانه روز
  • پاسخگویی 24 ساعته اپراتورهای آقای امداد
  • تست دینام توسط تستر دینام
  • دارای نمایندگی رسمی شرکت های سپاهان باتری
  • دارای نمایندگی رسمی شرکت صبا باتری
  • دارای نمایندگی رسمی شرکت توان باتری
  • ارسال رایگان باتری خودرو در کمترین زمان ممکن
  • برخورداری از انواع باتری ایرانی و کره ای در آمپرهای مختلف
  • پرداخت هزینه باتری خودرو در محل توسط دستگاه کارتخوان سیار و یا آنلاین
  • ارائه فروش باتری حتی در روزهای تعطیل با ارسال رایگان
  • تست برق دزدی رایگان در محل توسط کارشناسان فنی
  • تضمین جدید بودن تولید باتری
  • تضمین اصالت باتری
  • تعویض باتری در محل در کوتاه ترین زمان
  • انتخاب بهترین باتری با توجه به استاندارهای خودروی شما
  • چک کردن سلامت سیستم برقی باتری خودرو

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در طرشت، کافیست تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو طرشت آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

چراغ دینان یا چراغ باطری

برترین تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی

جالب است بدانید که برخی از بهترین و محبوبترین تولیدکنندگان باتری خودرو در خاورمیانه، ایرانی هستند. مطمئنا شما نیز تاکنون نام و آوازه آن‌ها را شنیده‌اید. در ادامه به بررسی برخی از برترین تولیدکنندگان باتری خودرو ایرانی و محصولات آن‌ها می‌پردازیم:

  • سپاهان باتری

معروفترین برند باتری خودرو در ایران، سپاهان باتری است. باتری های نسل جدید شرکت سپاهان باتری با عنوان برند اوربیتال و پرمیوم شناخته می‌شود و دارای تکنولوژی و ویژگی‌هایی بسیار جالب و منحصربه فرد می‌باشد. همچنین باتری های تولیدی این شرکت از گارانتی بسیار متفاوتی با سایر باتری های ایرانی و خارجی برخوردار است. به طوری که سپاهان باتری برای هر یک از باتری های خود گارانتی 27 ماهه ارائه می‌دهد. در واقع همین عامل باعث می‌شود تا مصرف کنندگان نهایی با خیالی آسوده برای استفاده طولانی مدت از باتری از محصولات این شرکت استفاده کنند.

سپاهان باتری، محصولات خود را با آمپرهایی متفاوت عرضه می‌کند. در این بین اما سایز آمپر 70 آن، در دو قالب متفاوت به صورت قطب موافق و مخالف برای خودروهای خارجی طراحی و تولید شده است. نمایندگی امداد باتری تهران و کرج آقای امداد به عنوان یکی از نمانیدگی‌های رسمی سپاهان باتری در تهران و کرج، آماده است تا بدون دخالت هر واسطه ایی پس از تولید انواع باتری های اوربیتال EFB که با تکنولوژی جدید تولید می شود و در آن‌ها به جای اسید، از ژله استفاده شده است را به مشتریان و همشهریان عزیز در محل ارائه دهد.

  • صبا باتری

یکی دیگر از معروف ترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان باتری در ایران و خاورمیانه صبا باتری است که به علت برخورداری از تولیدات خوب و رضایت مشتری دارای اعتباری ویژه است. شما می‌توانید برای خرید انواع باتری ایرانی و خارجی در کرج با 15 ماه گارانتی با امداد باتری تهران و کرج آقای امداد تماس بگیرید تا همکاران ما در محل شما حاضر شده و باتری مناسب را با نصب رایگان در اختیار شما قرار دهند.

ادامه مطلب
چرا ماشینم ریپ میزنه؟ چگونه رفع عیب کنم؟

در زمان خرید و استفاده از باتری‌های تولیدی شرکت صبا باتری، باید به شما سریال درج شده بر روی آن دقت کنید تا بتوانید به اصل یا تقلبی بودن آن اعتماد پیدا کنید. پس از خرید باتری از امداد باتری تهران و کرج آقای امداد، تکنسین ما گارانتی را انجام داده و می توانید تمام مشخصات هر باتری را بر روی برگه ضمانت نامه ارائه شده مشاهده نمایید. به طور کلی گارانتی صبا باتری برای خودروهای سواری تا 12 ماه و برای خودروهای سنگین تا 9 ماه بوده و از خدمات پس از فروش نیز برخودار است.

نحوه درخواست امداد باتری در تهران و کرج

برای امداد باتری در محل همچون، باتری به باتری، تعویض باتری و… کافی است تا با ما در شرکت آقای امداد تماس بگیرید. اپراتورهای ما پس از ارائه مشاوره‌های لازم و دریافت اطلاعات مورد نیاز، با استفاده از سیستم موقعیت سنج، نزدیکترین واحد امدادی را یافته و آن را به محل مورد نظر شما ارسال می‌کنند. شما به طور کلی می‌توانید از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد برخوردار شوید.

در این بین یکی از ساده ترین راه های ارتباط با امداد باتری تهران و کرج آقای امداد، دانلود و نصب اپلیکیشن امداد همراه است. شما با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه خواهید توانست تا درخواست امداد خود را ارسال کرده و در مواقع بحرانی کنترل بهتری بر شرایط داشته باشید.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در ونک، کافیست تا با مکانیک سیار، یدک‌کش و امداد خودرو ونک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

سیستم برق و باتری خودرو

یکی از پیچیده ترین بخش های خودروهای امروزی، سیستم برق و باتری خودرو است که می توان آن را به دو بخش به مکانیک تقسیم کرد. در واقع زمانی که برق خودرو شما دچار مشکل می‌شود، امکان دارد تا در زمان حرکت با یک اختلال مواجه شده و یا یک حادثه برای شما رخ دهد و همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که همواره سرویس دوره ای خودروی خود را به یاد داشته باشید و آن را انجام دهید. همچنین شما می توانید از خدمات امداد باطری سیار آقای امداد استفاده کرده. بهترین خدمات امداد خودرو را برای امداد باتری خودرو خود در محل دریافت کنید.

بررسی سیستم برق خودرو

 

سوالات شما در رابطه با امداد باتری خودرو

در ادامه به بررسی برخی از پرتکرارترین سوالات شما در زمینه امداد باتری خودرو و خدمات امداد باتری تهران و کرج آقای امداد می‌پردازیم:

بله، تمامی باتری های ارائه شده توسط شرکت آقای امداد دارای گارانتی معتبر شرکت‌هایی چون صبا باتری، سپاهان باتری و… هستند و تاریخ آن‌ها نیز بروز می باشد.

بله، تیم های امدادی ما در آقای امداد به صورت سیار در محله های مختلف حضور دارند و آمادگی آن را دارند تا به محل خودروی شما مراجعه کرده و باتری آن را در محل برای شما تعویض نمایند. شما نیز می توانید پس از تعویض، نصب و تست باتری و اطمینان از گارانتی و اصالت باتری، هزینه آن را پرداخت نمایید.

خودروها با یکدیگر از لحاظ کاربرد تفاوت داشته و همین تفاوت منجر به مصرف میزان خاصی از برق می‌شود. از این رو هر خودرو با توجه به سبک یا سنگین بودن و توان مصرفی خود، به باتری با قدرت خاص نیاز دارد. به عبارتی دیگر میزان آمپر باتری با توجه به نوع خودرو متغیر خواهد بود‌. به عنوان مثال میزان آمپر باتری برخی از خودروهای پرمصرف عبارت‌اند از:

باتری پراید اغلب به صورت ۵۰ آمپر است و می‌توان از ۵۵ تا ۶۰ آمپر نیز استفاده کرد.

برای باتری سمند به طور معمول‌ از باتری‌های ۶۰ آمپر استفاده می‌شود، اما باتری ۶۶ آمپر نیز قابل استفاده است.

باتری مناسب ال ۹۰ بهتر است که ۶۰ آمپر باشد، اما تا ۶۶ آمپر نیز می‌توان استفاده کرد‌.

باتری پژو ۲۰۶ نیز به طور فابریک ۵۰ است، اما تا ۶۰ آمپر نیز می‌توان در آن به کار برد.

همان طور که مشاهده کردید، هر یک از خودروها نیاز به باتری با آمپر مخصوص دارند. شما برای اطلاع از میزان آمپر باتری خودرو خود و شناخت بهترین باتری برای آن کافیست تا با امداد باتری تهران و کرج آقای امداد تماس بگیرید و با مشاوره رایگان کارشناسان آقای امداد، به پاسخ خود دست یابید.

بله، داغی باطری و برخورداری از سرب در قیمت تعویض آن تاثیر دارد. به طور کلی در حدود یک سوم قیمت باطری به علت تحویل داغی آن از مشتری گرفته نمی‌شود. به عنوان نمونه در صورتی که یک باتری ۵۰ آمپر باشد، قیمت فروش آن تقریبا ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود. حال در صورتی که مشتری داغی آن را نیز داشته باشد، با فرض ۷ هزار تومان بودن قیمت هر آمپر داغی، مشتری تنها ۴۵۰ هزار تومان پرداخت خواهد کرد و حدود ۳۵۰ هزار تومان از قیمت نهایی باتری کم خواهد شد.

در صورتی که باتری داغی نداشته باشد، راننده باید باتری را با قیمت ۸۰۰ هزار تومان خریداری کند. در واقع قیمت متعارف بازار، هم‌اکنون قیمت با وجود داغی است و به این صورت حساب می‌شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که در نگهداری از خودرو باید به آن توجه داشته باشید، تشخیص دقیق خرابی باتری خودرو است. چرا که در غیر این صورت، شما متحمل هزینه مالی زیادی خواهید شد.

در صورت مشاهده علائم زیر می‌توان به خرابی باتری خودرو پی برد و برای رفع آن در کمترین زمان اقدام کرد:

دزدگیر خودرو کار نکرده و در زمان کار با ریموت، عکس العملی از آن دیده نمی شود. باتری ریموت نیز باید چک شود.

در زمان باز و بسته شدن و یا فشار دادن هر یک از چراغ ها، آن ها روشن نشده و یا نورشان ضعیف خواهد شد.

چراغ های پشت آمپر پس از چرخاندن سوئیچ خودرو روشن نمی‌شوند.

عدم شنیده شدن صدا در هنگام استارت زدن از داخل کاپوت که درنتیجه خودرو روشن نمی‌شود.

خودرو با دور پایین و به سختی استارت می‌خورد.

ظاهر شدن علائم ظاهری چون جوشیدن اسید و خارج شدن از باتری و بوی بد از ‌باتری.

به طور کلی عمر باتری و زمان نرمال استفاده از آن، 2 تا 2.5 سال است و پس از گذشت این زمان در مدت کوتاهی تخلیه و دشارژ شده و باید تعویض گردد. باتری خودرو به مانند دیگر اجزای خودرو تاریخ مصرف دارد و در صورت عملکرد ضعیف و خرابی می‌تواند به دیگر اجزای سیستم برق خودرو همچون مداربرقی، ژنراتور و یا دستگاه یو پی اس خودرو آسیب رساند. به همین جهت باید در هنگام مشاهده هر یک از موارد فوق، باید به سرعت نسبت به تعویض باتری پرداخت تا از هزینه های بیهوده در آینده جلوگیری کرد.

در تمامی باتری‌ها، چه از نوع اسیدی ، اتمی و AGM، تاریخ تولید در بخش بالایی باتری و به صورت سریال با اعداد و حروف انگلیسی بر روی آن حک شده است. از این رو در هنگام خرید باتری را بررسی کرده و تاریخ تولید آن را به طور دقیق بررسی کنید.

در زمان تعویض باتری، کارشناسان آقای امداد با محاسبه قیمت باتری کهنه و باتری جدید و کسر آن‌ها از هم، قیمت نهایی را که شما باید پرداخت کنید را به شما اعلام خواهند کرد. باتری ها به طور معمول دارای آمپر، ولتاژ و ابعاد مختلفی می باشند که هنگام محاسبه قیمت باتری، میزان آمپر یا ظرفیت و ولتاژ در نظر گرفته می شود و هزینه باتری کهنه از باتری نو کم شده و بر همین اساس، برای مصرف کننده نیز به صرفه تر می گردد. زمانی که مشخصات باتری بر روی آن مشخص نباشد، کارشناسانه می توانند با توجه به قالب و ابعاد باتری کهنه، میزان کمترین آمپراژ قالب باتری را محاسبه نمایند.

استفاده و به کار بردن باتری های ایرانی که خود دارای نمایندگی در کشور می باشند، به این نحو است که در زمان بروز هر نوع مشکل میتوان به نمایندگی آن مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش باتری خودرو به راحتی بهره برد. در این هنگام در نمایندگی ها، ابتدا کارشناسان به عیب‌یابی باتری پرداخته و سپس برای تعویض آن اقدام می کنند. البته توجه داشته باشید که تعویض باتری در نمایندگی ها تنها یکبار امکان پذیر است.

با این حال در زمان استفاده از باتری خارجی چنین امری ممکن نیست. اما نگران نباشید چرا که ما برای شما این باتری ها را گارانتی خواهیم کرد تا در زمان بروز هر نوع مشکلی به سادگی و با خیال راحت بتوانید اقدام به عیب یابی باتری و تعویض آن نمائید.

شما به راحتی می‌توانید با استعلام از کارت گارانتی باتری و تاریخ حک شده بر روی آن، به سادگی اصالت باتری را تشخیص دهید.

بله. توجه داشته باشید که باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی و آسیب آن در طی‌ زمان اتفاق می افتد. به این ترتیب که می‌توان گفت هر ماه باتری تقریبا 3 تا 4 درصد افت می کند. در واقع زمانی که شما یک باتری 100 آمپر ساعت خریداری می کنید، پس از ماه اول ظرفیت آن به 96 الی 97 آمپر بر ساعت کاهش خواهد یافت.

قدرت جریان دهی باتری به علت عمر بالا افت کرده و به مرور زمان به دیگر اجزای خودرو آسیب وارد می‌کند. از این رو برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب های بیشتر به خودرو و سلامت آن بهتر است که در بازه های منظم اقدام به تعویض آن نمائید.

گاهی اوقات باتری به اصطلاح خوابیده و خودرو با وجود استارت خوردن، روشن نمی‌شود. علاوه بر این نشانه های دیگری را نیز می‌توانیم مشاهده کنیم. در این زمان باتری حتی توان روشن کردن چراغ های هشدار را هم نخواهد داشت و هیچ استارتی در خودرو اتفاق نخواهد افتاد. این امر می‌تواند به دلایلی همچون روشن ماندن بیش از حد سیستم ضبط، روشنایی و…. رخ دهد. همچنین در صورتی که باتری خودرو اسیدی بوده و در هوای سرد قرار بگیرد، باتری به طور کامل خواهد خوابید. در این زمان کافیست تا با امداد باتری تهران و کرج آقای امداد تماس گرفته و به سرعت آن را رفع نمائید.

پس از مشاهده علائم خرابی باتری که در موارد بالا عنوان شد، برای اطمینان از نیاز به امداد باتری، در مرحله اول سر باتری ها را چک کرده و در صورتی که جرم گرفته بودند، آن‌ها را تمیز کنید. پس از این کار دوباره باتری را است کرده و ببینید آیا برق پشت آمپر خودرو می آید یا خیر. در صورتی که برق پشت آمپر نیآمد، به احتمال بالا نیاز به امداد باتری خواهید داشت.

برای افزایش عمر باتری و جلوگیری از خرابی زودهنگام آن، بهتر است تا برخی از نکات را رعایت نمایید. از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همواره دو سر باتری زاپاس در خودرو خود داشته باشید.

سر باتری ها را هر ماه یکبار چک کنید.

استارت زدن به باتری از فرسایش باتری جلوگیری می‌کند.

هر شب که پس از پارک کردن خودرو، کلیه سیستم های روشنایی و ضبط و… را خاموش نمائید.

در صورتی که قرار است چند روز خودرویتان خاموش باشد یا سر باتری را جدا کنید و یا آن که هر شب یک استارت به آن بزنید.

سوکت‌های سر باتری ها را هر دو ماه یکبار با یک فرچه آغشته به گازوییل تمیز نمائید.

شما می‌توانید در هر بخشی از شهر تهران و هر جاده ای که بودید، در صورت خرابی باتری خودرو و مشکلات مرتبط با آن، با ما تماس بگیرید تا تیم امداد آقای امداد با نیرویی خبره و متخصص، به سرعت برای تعمیر و رفع مشکل فنی خودرو شما، حاضر شده و به بهترین نحو ممکن، امداد باتری خودرو در محل را به شما ارائه دهند. آقای امداد، امدادرسانی‌های مربوط به باتری خودرو را همچون باتری به باتری و تعویض باتری در محل مورد نظر شما از طریق تماس و درخواست آنلاین میسر ساخته و در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات و رفع مشکلات و خرابی احتمالی در جاده‌ها برای شما عزیزان است. خدمات آقای امداد هم به صورت سیار و هم در محل نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خدمات امداد باتری

سیستم برق خودرو یکی از پیچیده ترین بخش های خود است و هرچه که خودرو شما پیشرفته تر باشد، این سیستم نیز پیچیده تر خواهد شد. از این رد چنین می توان گفت که تعمیر این قسمت و سیستم از خودرو کار هر تعمیرکاری نیست. در کنار این موضوع بسیاری از امداد خودرو ها، برای رفع مشکل باتری اقدام به جابجایی و حمل خودرو می کنند. در حالی که امداد خودروی آقای امداد، خدمت امداد باتری را برای شما در محل و به صورت سیار انجام می‌دهد، به طوری که شما می توانید با استفاده از خدمات امداد باتری آقای امداد به راحتی خودرو خود را تعمیر کرده و زمان کمی را برای این کار اختصاص دهید و زمان زیادی را در تعمیرگاه ها نگذرانید.

خدمات امداد باتری

در واقع شما با استفاده از خدمات امداد باتری سیار در کمترین زمان بیشترین بازده را کسب کرده و خواهید توانست تا تمامی خدمات رفع عیب و تعمیر خود را در دسترس داشته باشید. به عنوان مثال هنگامی که باتری خودرو شما نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، می توانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت امدادرسانان آقای امداد نسبت به تعمیر خودرو شما و شارژ باتری تان اقدام نمایند.

به طور کلی خدمات امداد باتری آقای امداد در سه دسته جای می گیرد این این خدمات عبارتند از:

  • عیب یابی باتری خودرو
  • باتری به باتری سیار
  • تعویض باتری در محل

در ادامه به بررسی هر یک از این خدمات می پردازیم.

عیب‌یابی باتری خودرو

امداد رسان آقای امداد پس از حضور در محل ابتدا به بررسی وضعیت و مشکل خودرو پرداخته و در صورتی که مشکل از باتری باشد، به عیب یابی آن پرداخته و مشکل آن را به طور دقیق پیدا می کنند. دقت کنید هر چه که مراقبت صحیح و منظمی از باتری خودرو انجام گرفته باشد، عمر باتری نیز افزایش یافته و از بسیاری از هزینه ها و مشکلات احتمالی در آینده نیز جلوگیری خواهد شد. با این حال امدادگران آقای امداد در زمان حضور در محل ابتدا باید به کارشناسی خودرو و باتری پرداخته و مشکل آن را دریابند تا بتوانند در زمان کم این مشکل را رفع نمایند.

شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز و در هر بخشی از تهران که بودید، در صورت مواجهه با مشکلات باتری خودرو با آقای امداد در تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن مشکل خود را رفع نمایید.

تعویض باتری در محل

همان طور که می دانید باتری ها نیز عمر مفیدی دارند و پس از گذراندن این عمر باید تعویض شوند. در غیر اینصورت خودرو با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. شما در صورت نیاز به تعویض باتری می توانید به یک فروشگاه باتری خودرو بروید، در حالی که این کار را برای شما زمان بر است و هم دردسرهای زیادی دارد. بر همین اساس شما می توانید خدمات تعویض باتری را از یک متخصص باتری ماهر در این زمینه در محل و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. این کار برای شما مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت.

از این مزایا می‌توان به کاهش هزینه ها به دلیل حذف رفت و آمد، سرعت انجام خدمات صرفه جویی در زمان به بهترین شکل و داشتن تمرکز بیشتر بر روی امور روزانه منزل و محیط کاری اشاره کرد.

باتری به باتری سیار

یکی دیگر از مشکلاتی که می‌تواند در رابطه با باتری خودرو شما رخ دهد، خوابیدن باتری است. مطمئن در میان جاده و حتی با وجود رانندگان بسیار زیاد، کمتر کسی به کمک شما شتافته و باتری به باتری را برای خودروی شما انجام دهد. به همین جهت بهتر است تا در چنین مواقعی دست از تلاش بر داشته و با آقای امداد تماس بگیرید. امدادرسانان آقای امداد به سرعت در محل مورد نظر شما حاضر شده و خدمات باتری به باتری سیار را توسط کابل مخصوص بر روی خودرو شما انجام می دهند.

مهم‌ترین دلایل خراب شدن باتری خودرو

باتری یکی از بخش های پیچیده و حساس خودرو است و عوامل متعددی نیز در خرابی آن نقش دارند. از اصلی ترین و مهمترین دلایل و علت های خراب شدن باتری خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصال کوتاه باتری خودرو
  • عدم کیفیت بالای باتری
  • شارژ باتری خودرو بیش از حد مجاز
  • عدم رعایت در اصول نگهداری ذکر شده از طرف شرکت تولید کننده
  • مسدود شدن دریچه ها و حبس گاز اسید باتری

در صورتی که تصمیم دارید عمر باتری خودرو را افزایش دهید، بهتر است تا این دلایل را همواره در ذهن داشته باشید و به طور منظم و دوره ای خودروی خود را برای معاینه و سرویس به تعمیرکاران خبره و باتجربه بسپارید تا بتوانید همواره خودرویی سالم داشته و در میان جاده ها با مشکل مواجه نشوید. شما می توانید در این زمینه با امداد خودرو آقای امداد تماس گرفته و همواره سرویس خود را در محل مورد نظر خود دریافت نمایید. کارشناسان ما در هر بررسی به عیب یابی خودرو پرداخته و به رفع عیب آن اقدام خواهند کرد. این کار باعث خواهد شد تا شما از هزینه‌های اضافی در آینده نیز در امان بمانید.

مهمترین دلایل خراب شدن باتری خودرو

راهکارهای مناسب در زمان خرابی باتری خودرو

تصور این مورد که خودرو در میان جاده و پیش از یک قرار یا جلسه مهم خراب شود، بسیار دور از انتظار است. در واقع همیشه همه چیز مطابق با انتظارات ما پیش نمی رود و ممکن است که خودرو هر آن دچار عیب یا مشکلی فنی گردد. در صورتی که شما در میان جاده متوجه یک ایراد و مشکل در خودروی خود شدید، در اولین اقدام باید خودرو را به نزدیکترین محل ایمن برده و در آنجا توقف کنید. در گام بعدی به بررسی آن پرداخته و عیب های کلی آن را دریابید.

دقت کنید زمانی که خودرویتان مشکل جدی دارد و یا در صورتی که هیچ تخصصی در این رابطه ندارید و نمی توانید تشخیص دهید که دقیقاً کدام بخش دچار مشکل یا خرابی شده است، دست نگه داشته و با کارشناسان آقای امداد تماس بگیرید. در نخستین مرحله کارشناسان آقای امداد راهنمایی ها و مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند کرد و در صورتی که مشکل شما با این راهنمایی ها حل نشد، نزدیکترین تیم امدادرسانی آقای امداد به کمک شما خواهد شتافت.

امدادگران تیم امداد رسانی در ابتدا به عیب یابی خودرو شما پرداخته و تعمیرات لازم را متناسب با آن اعمال خواهند کرد. با این حال بهتر است تا در همان زمان اولیه، خودروی خود را بررسی کنید.

همچنین توجه داشته باشید که استفاده از خودروی دچار نقص فنی شده، می تواند خطرناک باشد و بهتر است که در اسرع وقت نسبت به تماس با امداد خودرو اقدام نمایید.

در زمان مواجهه با خرابی باتری خودرو ابتدا مراحل زیر را انجام دهید:

۱) در گام نخست سر باتری ها را چک کنید.

۲) در صورتی که سر باتری ها جرم گرفته بودند و کثیف بودند، آن ها را تمیز کرده و مجددا در جای خود قرار دهید.

۳) سپس بررسی کنید که آیا برق پشت آمپر ماشین می آید یا خیر؟

۴) در صورتی که برق به پشت آمپر منتقل نمی‌شد، به احتمال بسیار زیاد شما به امداد باتری خودرو نیاز خواهید داشت.

۵) همچنین گاهی اوقات امکان دارد که باتری خودرویتان کاملا خوابیده باشد، در این زمان خودروی شما استارت خورده اما روشن نخواهد شد. در واقع عواملی چون استفاده از باتری اسیدی و یخ زدگی آن در هوای سرد یا روشن ماندن سیستم هایی چون ضبط، روشنایی و… می‌تواند منجر به این اتفاق شود. که در نتیجه باتری کاملا خوابیده و حتی توان روشن کردن چراغ های هشدار را هم نخواهد داشت.

در این زمان کافیست تا با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان مقدمات امداد باتری خودرو در محل را به سرعت در اختیار شما قرار دهند.

مزایای استفاده از امداد باتری خودرو در محل آقای امداد

شما با استفاده از خدمات امداد باتری خودرو در محل مزایای بی‌شماری را کسب خواهید کرد. از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف تمامی هزینه های سنگین بکسل
  • صرفه جویی در زمان و اتلاف وقت
  • عدم نیاز به جابه جایی خودرو
  • صرف کمترین هزینه‌ و کاهش استهلاک در رفت و آمد
  • عدم دغدغه از ماندن در مسیر و ترافیک

 

نشانه‌ها و علائم خراب شدن باتری خودرو

خراب شدن خودرو همواره با برخی از علائم همراه است. در ادامه به بررسی این علائم و نشانه ها می پردازیم:

  • سختی استارت زدن خودرو در هوای سرد

یکی از علائم اولیه خرابی باتری خودرو، دشواری و سختی استارت خوردن خودرو در صبح ها و هوای سرد است. در این زمان که به باتری خودرو خود نگاه کنید با بخشی به نام میل‌لنگ سرد مواجه خواهید شد. میل لنگ سرد یک آمپر در موتور خودرو شما است که انرژی کافی را برای استارت زدن خودرو در هنگام صبح مهیا می‌کند.

به عنوان مثال امکان دارد که در زمان صبح سوار ماشین خود شوید و پای خود را بر روی پدال گاز بگذارید، چند بار سوئیچ را چرخانده و متوجه شوید که موتور صدای خیلی ضعیفی دارد. در همین زمان که از سعی دوباره منصرف می شوید، خواهید دید که ماشین روشن می‌شود. در صورتی که این اتفاق برای شما به مدت سه بار در هفته رخ دهد، نشان از خرابی باتری خودرو شما است و باید به دنبال تعویض آن باشید.

با این حال نباید سخت روشن شدن خودرو را همواره به معنی خرابی باتری قلمداد کرد. در صورتی که هوای بیرون خیلی سرد باشد، طبیعی است که ماشین سخت‌تر روشن شود؛ چرا که هنگامی که دمای هوا به صفر درجه ی فارنهایت برسد، نه تنها بنزین به سختی تبخیر شده و روغن یخ خواهد زد، بلکه باتری نیز نیمی از قدرت خود را از دست خواهد دارد. به همین جهت در زمستان باید کمی صبور باشید، اما در صورتی که در تابستان نیز موتور به سختی استارت خورد، باید به دنبال تعویض باتری خودرو خود باشید.

  • عدم روشن شدن خودرو با وجود استارت خوردن

در صورتی که در زمان چرخاندن سوئیچ صدای استارت به گوش برسد اما خودرو روشن نشود، به احتمال زیاد می توان گفت که باتری خودرو با مشکل روبرو شده است. البته گاهی نیز امکان دارد که مشکل از استارتر باشد، اما در ۹۴ درصد از مواقع حتی با وجود استارتر خیلی خوب خودرو، باز هم مشکل از باتری خواهد بود.

عدم روشن شدن خودرو با وجود استارت خوردن

در صورتی که آمپرسنج وضعیت خوب باتری را نشان داد، امکان دارد که از میزان مورد نیاز باتری چند بار کمتر موجود باشد، در این زمان شما هر چقدر هم که استارت بزنید خودرو روشن نشده و باید از طریق باطری به باطری کردن خودرو و کابل های اتصال ساز باتری را روشن نمایید. پس از روشن شدن خودرو اتصال را قطع کرده و مدتی را به موتور اجازه دهید تا کار کند تا دینام و آلترناتور بتوانند آن را مجددا شارژ نمایند. پس از گذشت یک ساعت، زمانی که به خانه و مکان امن و ایمنی رسیدید ابتدا موتور خودرو خاموش کرده و به آن حداقل یک دقیقه اجازه دهید تا استراحت کند. سپس موتور را دوباره روشن کرده و ۱ الی ۲ دقیقه صبر نمایید.

با وجود اینکه باتری به باتری کردن می تواند مشکل شما را به صورت موقتی رفع کند، اما اگر مشکل جدی داشته باشد، دوباره این مشکل بروز کرده و در جاده گرفتار خواهید شد. به همین جهت باید به سرعت باتری خود را با یک باطری قدیمی جایگزین نمایید.

  • مشکل در استارت زدن خودرو

گاهی اوقات امکان دارد که یک روز خودرو شما خوب استارت بخورد و در روز دیگر با مشکل مواجه شود. در این زمان می توان به ترمینال های باتری شک کرد و احتمال داد که این ترمینال ها فرسوده و آهکی شکسته و یا شل شده باشند. همچنین ممکن است که قطعه باتری را هرز داده و یا سیمی به صورت نادرست متصل شده باشد.

در برخورد با چنین مشکلی در ابتدا کابل های باتری را بررسی نمایید؛ چرا که به طور معمول آن‌ها هستند که با مشکل روبرو می‌شوند و چک و بررسی کردنشان نیز بسیار ساده است. از این رو ابتدا از محکم بودن کابل‌ها اطمینان حاصل کرده و دقت کنید که بسیار کم باشند و حتی یک سانت نیز از جای خود حرکت نکنند. در کنار آن از پوسیده نبودن کابل هایی که به ترمینال نیز متصل هستند، اطمینان حاصل کرده و در صورتی که پوسیده و جدا شده بودند، به سرعت برای تعویض آن‌ها اقدام نمایید.

همچنین گاهی ممکن است که چند روز متوالی با خودرو خود کار کنید و شاهد هیچ گونه مشکلی در آن نباشید، اما پس از یک روز استراحت خودرو متوجه شوید که دیگر استارت نمی خورد. در چنین مواقعی می توان گفت که باتری تخلیه شده و چیزی از باتری استفاده می‌کند. به همین جهت باید به یک برقکار و یا تعمیرکار خودرو مراجعه کرده و از او بخواهید که مصرف کننده های باتری و برق را همچون فیوزها، رادیو، الترناتور، دینام آمپرسنج سنج، آلارم و… را بررسی کند.

  • عدم استارت زدن خودرو و روشن شدن چراغ پشت کیلومتر

همان طور که خود نیز می دانید، باتری در زمانی که دینام یا آلترناتور کار نمی‌کند، به تمامی تجهیزات و چراغ های خودرو نیرو و برق رسانی خواهد کرد. از این رو در صورتی که خودرو شما روشن نمی‌شود و این نشانه ها را نیز دارید، به احتمال زیاد باتری خودرو شما معیوب شده و نیاز به تعویض خواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید در صورتی که باتری خودرو شما انرژی روشن کردن یک موتور یا چراغ را نیز نداشته باشد، به احتمال زیاد هم باتری و هم آلترناتور آسیب دیده است. علاوه بر این ممکن است که مشکل از استارتر خودرو نیز باشد که بهتر است در این زمینه با یک متخصص و کارشناس خودرو مشورت کرده و خودرو خود را برای معاینه به او بسپارید.

  • استفاده مداوم از اتصال باتری به باتری

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود تا شما از اتصال باتری به باتری استفاده کنید. از این دلایل می‌توان به استارتر و باطری قدیمی، روشن گذاشتن چراغ های خودرو یا باز بودن درهای خودرو در تمام شب و آسیب پمپ سوخت یا آلترناتور اشاره کرد. با این حال در صورتی که شما مجبور شدید تا در یک هفته سه بار از اتصال باتری به باتری استفاده کنید، باید بدانید که زمان آن رسیده تا باتری خود را تعویض نمایید. در واقع یک باتری خیلی خوب نیز در صورتی که سه بار اتصال باتری به باتری داشته باشد، خراب خواهد شد؛ چرا که در واقع این اتصال به مانند یک شوک برای خودرو است.

علائم خراب شدن باتری خودرو

باتری برای شروع به کار در بیش از 3 الی 5 روز به اتصال باتری به باتری نیاز دارد و در زمان روشن شدن ماشین، لوازم جانبی و چراغ ها با هر بار استارت کمرنگ شده و در زمان رانندگی رادیو و سایر لوازم جانبی به طور متناوب خاموش می شوند.

در زمان روشن شدن خودرو، قطعات خودرو مختصرا تکان خورده، چراغ آلترناتور روبه خرابی رفته در هنگام رانندگی و شتاب گرفتن لامپ ها و لوازم جانبی تاحدودی چشمک می زنند.

پیش از روشن شدن موتور هیچ چراغ، گیج، چراغ های خطر یا برق روشن نمی‌شوند و تنها با روشن شدن ماشین 3 بار یا بیشتر روشن شده و در زمان رانندگی و ترافیک به صورت ضعیف روشن می‌مانند.

در هوای سرد، خودرو به سختی روشن شده و وسایل جانبی حین تردد در تپه ها یا حمل و نقل به صور مختصری حرکت می کنند.

10 گام ساده در اتصال باتری به باتری

شما می‌توانید در زمان احتیاج به اتصال باتری به باتری، با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان ما به سرعت برای خدمت رسانی به شما حاضر شوند. با این که تمامی این مراحل توسط امدادگران انجام می‌شود، اما با این وجود بد نیست تا با روش اتصال باتری به باتری نیز تا حدودی آشنا شوید. در ادامه به بررسی 10 گام ساده در اتصال باتری به باتری اشاره می‌کنیم:

– ابتدا خودروی دارای باتری سالم را به کنار خودروی با باتری خراب نزدیک کنید، اما دقت کنید که آن‌ها به یکدیگر نچسبند. بهتر است تا خودروها روبروی یکدیگر قرار بگیرند و از هم 45 سانتی متر فاصله داشته باشند. همچنین اطمینان حاصل کنید که فاصله باتری ها به اندازه‌ی کابل متصل باشد.

– تمامی متعلقات برقی از جمله فن، بخاری، رادیو و… را خاموش کرده و سوئیچ خودرو را در حالت خاموش و ترمز پارکینگ قرار دهید.

– در این مرحله کابل ها را آماده کرده و دقت نمایید که دو سر قرمز و مشکی کابل با هم تماس نداشته باشند.

– سپس کاپوت هر دو ماشین را بالا زده و باتری و ترمینال های آن را بیابید. به طور معمول ترمینال ها قرمز و یا مشکی رنگ هستند و در بالای آن ها، علامت‌هایی چون منفی و مثبت قرار دارد.

– حال گیره کابل قرمز را به ترمینال مثبت باتری دارای مشکل وصل نمایید و به این نکته توجه داشته باشید که ترمینال ها سولفاته نکرده باشند.

– دیگر گیره مثبت کابل قرمز را به ترمینال مثبت باتری سالم متصل نمایید.

– به همین ترتیب به ترمینال منفی، گیره کابل مشکی را متصل کنید.

– فراموش نکنید که گیره کابل مشکی را به باتری خراب متصل نکنید، در عوض آن را به بخش فلزی رنگ نشده متصل کنید. بهترین انتخاب پیچ یا مهره است.

– در این مرحله موتور سالم را روشن کرده و 1-2 دقیقه صبر نمایید و تلاش کنید تا ماشین باتری خراب روشن شود. گاهی اوقات امکان دارد که موتور ماشین کمی کار کند، از این رو پس از شروع کار هر دو خودرو را برای چند دقیقه درحالت کار قرار دهید.

– در نهایت اتصال را قطع کنید برای این کار، از گیره های مشکی شروع کرده و اجازه ندهید تا که آن ها با یکدیگر تماس داشته باشند.

نحوه افزایش عمر باتری خودرو

افزایش عمر باتری خودرو تنها زمانی ممکن خواهد بود که شما به صورت منظم دوره ای آن را بررسی کرده و به خوبی از آن مراقبت کنید. امداد رسانان امداد باتری خودرو در محل آقای امداد برای افزایش طول عمر باتری خودرو ها، پیشنهاداتی ارائه کرده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • تمیز کردن سوکت های سر باتری ها با یک فرچه آغشته به گازوئیل در هر دو ماه یکبار
  • خاموشی تمام سیستمهای برق خودرو از جمله روشنایی ضبط و غیره در زمان پارک کردن خودرو و شب هنگام
  • چک کردن و بررسی هر ماهه سر باتری ها
  • جدا کردن سر باطری و یا استارت زدن هرشب در صورت خاموشی چند روزه خودرو جلوگیری از فرسایش باتری به علت استارت زدن
  • داشتن همواره دو سر زاپاس باتری در خودرو
  • کشیدن باتری از آمپر برق در صورت باتری به باتری کردن

 

 

نقاط تحت پوشش امداد باتری خودرو در محل آقای امداد

شما عزیزان در هر منطقه و محله‌ای از تهران، می‌توانید در صورتی نیاز به امداد باتری خودرو در محل برای خودرو خود داشتید، کافیست تا با یک تماس کوتاه آقای امداد را صدا کنید! ما در سریع ‌ترین زمان ممکن، در محل خواهیم بود و پس از عارضه یابی و کارشناسی خودرو، امدادرسانان ما مشکل پیش‌آمده را با سرعتی بالا رفع خواهیم نمود. مهم‌ترین دلیل آن هم تامین ناوگان امدادرسانی در تمامی مناطق مختلف از تهران است توانسته تا سرعت خدمات‌رسانی ما را تا حداکثر ممکن افزایش دهد.

نقاط تحت پوشش امداد باتری خودرو در محل آقای امداد

هزینه های خدمات امداد باتری خودرو در محل آقای امداد

تیم امداد باتری خودرو در محل آقای امداد، نرخ دستمزد و هزینه تعمیرات را مطابق با دستورالعمل اعلام شده از سوی دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين کرده است و تمامی خدمات نیز با نرخ عنوان شده در این دستورالعمل انجام خواهد شد. در حقیقت دیگر هیچ گونه هزینه‌ی اضافه‌ای برای خدمات از شما دریافت نخواهد شد. هر زمان که خودرویتان دچار مشکل در باتری خود شد و یا از حرکت ایستاد، به جای فشار آوردن به خودرو و وارد کردن خسارت های بیشتر به آن، به سرعت با امداد سیار آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان ما نیز به سرعت خود را به محلی که درخواست دادید، برسانند و به صورت تخصصی و دقیق آن را رفع نمایند. علاوه بر این، شما می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین، از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز اقدام به پرداخت هزینه و مشاهده صورت حساب خود نمایید. شما همچنین می‌توانید در بخش تعرفه خدمات امدادی آقای امداد، به صورت کامل از هزینه هر یک از خدمات به طور جداگانه اطلاع یابید.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

امداد برقی محل نداشتید متاسفانه

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو