امداد خودرو اسلامشهر 24 ساعته یدک کش و خودروبر

امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد با داشتن بیش از 13 سال سابقه خدمات امدادی ، از یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی است. ما آماده ایم تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل، یدک کش و خودروبر، مکانیک سیار و امداد باتری را رد اسلامشهر را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار دهیم. هدف اصلی آقای امداد ارائه خدمات سریع و باکیفیت است.

امداد خودرو اسلامشهر

در زمان نیاز به خدمات امدادرسانی در جاده و در منطقه اسلامشهر، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با امداد خودرو اسلامشهر تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر آقای امداد بسپارید. واحد امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل است و آماده است تا تمامی خدمات خود را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

در هر بخشی از منطقه اسلامشهر که باشید، واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در کمترین زمان هستند و آماده‌اند تا فرآیند امداد را آغاز نمایند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در منطقه اسلامشهر دارید و ضمانت خدمات امدادی نیز از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

 
تلفن تماس: 02148287

قیمت خدمات امداد خودرو اسلامشهر

شفافیت ارائه خدمات و نرخ هزینه و دستمزد آن‌ها، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد است. به نحوی که نرخ دستمزد و هزینه تعمیرات سیار خودرو در امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد، مطابق با مصوبه اتحادیه دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده است و هزینه‌ها نیز مطابق با آن محاسبه و دریافت می‌گردد. در واقع دیگر هیچ گونه هزینه اضافه‌ای برای خدمات از شما دریافت نخواهد شد. حتی شما می‌توانید در بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادرسانی ، با انواع خدمات آقای امداد و هزینه آن‌ها آشنا شوید.

امداد رسانان آقای امداد

برای اطمینان خاطر شما عزیزان، واحد امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد، نظارت دقیقی بر استخدام و به کارگیری نیروی انسانی خود دارد و در کنار دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین خود، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت کرده است. در کنار این مورد، تمامی خدمات این امدادرسانان، به صورت کامل تأیید صلاحیت شده و از ضمانت برخودار است تا خدمات امدادرسانی خود را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهند.

علاوه بر این، ما یک سیستم نظرسنجی و پیگیری کامل را نیز برای هر یک از واحدها و تکنسین خود ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کیفیت آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و در جهت بهبود آن‌ها تلاش نماییم.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو و تعمیر سیار در محل در تهران نیاز دارید، کافیست تا با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید.تلفن تماس: 02148287

خدمات امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد

آقای امداد با بهره مندی از سابقه تخصصی و حرفه‌ای در حوزه خدمات فنی خودرو، هم اکنون آماده است تا خدمات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهد. ما با پیش بینی ایرادات فنی ممکن و جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها، دست به ایجاد یک تیم توانمند و مجرب برای خدمت به شما زده‌ایم. امدادرسانان ما در امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را ارائه می‌کنند که امید است تا خیال شما را از بابت رفع مشکلات فنی به طور کامل راحت کنند. این خدمات مکانیک سیار را می‌توان به طور کلی در قالب‌های زیر عنوان کرد:

  • تعویض فیلتر و پمپ بنزین
  • دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو
  • تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • تعویض روغن موتور
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • شارژ گاز کولر خودرو
  • سوخت رسانی سیار
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • امداد باتری
  • آلترناتور
  • سرویس انژکتور خودرو
  • دیاگ و عیب یابی خودرو با دستگاه
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض انواع روغن خودرو
ادامه مطلب
انواع گیربکس اتوماتیک

خدمات امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد

حمل خودرو با یدک کش، کفی و دکل اسلامشهر

اگر نیاز به خدمات حمل خودرو با جرثقیل، کفی، خودروبر یا یدک کش در اسلام دارید، آقای امداد در کنار شماست. فرقی نمی‌کند در چه روزی از هفته، چه ساعتی از شبانه‌روز و از چه منطقه‌ای تماس بگیرید، تیم‌های امدادرسانی آقای امداد سریع در کنار شما حاضر می‌شوند.

مکانیک سیار اسلامشهر

در صورتی که خودروی شما در بزرگراه خراب شده باشد، امدادگران ما توانایی انجام برخی از تعمیرات در محل را دارند. این تعمیرات، با رعایت سرعت و کارآیی بالا، در زمان حداکثر 20 دقیقه انجام می‌شوند. تیم ما با تجهیزات حرفه‌ای و تخصص لازم، به سرعت و دقت مشکل خودرو شما را تشخیص می‌دهند و تعمیرات لازم را در محل انجام می‌دهند، تا شما بتوانید به سفرتان بدون تاخیر ادامه دهید.

پنچرگیری سیار اسلامشهر

پنچرگیری در محل، به عنوان یکی از خدمات ویژه امدادی، از جمله خدماتی است که توسط متقاضیان بسیار پرطرفدار است. در زندگی روزمره‌ی پرمشغله‌مان امروزی، کمبود زمان مسئله‌ای عمومی است و نمی‌توانیم به سرعت برخی مشکلات را حل کنیم. پنچرگیری نیز یکی از این مشکلات است که به تجربه و آموختن اصول آن نیاز دارد و بسیاری از افراد به آموزش آن علاقه ندارند. همچنین، پنچرگیری نیازمند ابزار و تجهیزات خاص است که در بسیاری از مواقع تهیه آن‌ها اقتصادی نیست.

امداد باطری اسلامشهر

در صورتی که خرابی ماشین به دلیل وجود مشکل در باطری باشد، باید ابتدا باتری خودرو عیب یابی شود. سپس در صورت نیاز باتری شارژ و یا تعویض میشود.

سوخت رسانی سیار اسلامشهر

هنگامی که در جاده قرار دارید و خودرویتان به دلیل کمبود سوخت متوقف شده است، خدمات سوخت رسانی سیار توسط امداد خودروی ما برای شما در دسترس است. تیم ما با تجهیزات لازم و دانش فنی متخصص، به سرعت به محل شما می‌رسد و سوخت لازم را برای خودرو شما فراهم می‌کند. پس از سوخت گیری، شما می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از نقص سوخت، سفر خود را ادامه دهید. با خدمات سوخت رسانی سیار امداد خودروی ما، هیچ نیازی به جستجوی یک جایگاه سوخت در نزدیکی نخواهید داشت و به سرعت به مقصد خود برسید.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد

امدادخودروهای متعددی امروزه در سطح شهر و استان تهران در حال ارائه خدمات هستند که همین موضوع این سوال را به ذهن می‌آورد که چرا در این بین امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد انتخاب مناسبی به شمار می‌رود؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد آماده است تا خدمات اختصاصی و جامع مورد نیاز انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در سطح تهران در اختیار شما عزیزان قرار دهد و به همین دلیل در مقایسه با سایر امداد خودروها دارای برتری است. از دیگر مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمات در زمان دلخواه شما
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • صرفه جویی در زمان
در صورتی که به خدمات امداد و تعمیر سیار خودرو در کرج نیاز دارید، کافیست تا با امداد خودرو کرج آقای امداد تماس بگیرید.تلفن تماس: 02148287

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو