امداد خودرو جیلی GEELY شامل حمل، باتری به باتری، مکانیک سیار

شرکت آقای امداد با بهره گیری از امدادگران مجرب دارای مدرک فنی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و مورد تایید اتحادیه امداد خودرو تهران به صورت شبانه روزی در کلیه مناطق تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و حومه تهران مشغول خدمت رسانی به شما امدادخواهان محترم می باشد. از این رو شما می توانید برای ثبت درخواست امداد خود با مرکز تماس، تماس حاصل نمایید و یا به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن درخواست امداد خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت نزدیک ترین امدادگر به محل خودرو شما اعزام شود.

امدادگران مجرب آقای امداد توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله خودروهای گروه محصولات جیلی GEELY از جمله ام گرند 7 Emgrand، ام گرند آر وی 7 Emgrand RV، ایکس X7 و جی سی GC6 را دارا می باشند.

جیلی GEELY

Zhejiang Geely Holding Group Co معروف به جیلی، یک شرکت خودروسازی چند ملیتی چینی است که دفتر آن در هانگژو قرار دارد. این شرکت در سال 1986 تاسیس و در سال 1997 با مارک جیلی وارد صنعت خودرو شد. جیلی در زبان چینی به معنای فرخنده یا خوبان است.

نگاهی به محصولات جیلی Geely

جیلی ام گرند 7 Emgrand

Emgrand EC7 یک خودروی کامپکت است که توسط بخش Emgrand شرکت خودروسازی چینی جیلی Geely تولید می شود. در سال 2014، پس از قطع نام تجاری ام گرند، این خودرو به Geely Emgrand تغییر نام داد و نسل دوم آن در نمایشگاه پکن به نمایش عموم درآمد. نسل دوم دارای نشان Geely Earth بود. نسل سوم این خودرو در می 2018 به بازار عرضه شد. در ایران EC7 و EC7-RV توسط شرکت جلیران Geran نماینده رسمی فروش جیلی به فروش می رسد.

ام گرند7 در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک دارای موتور 1/8 لیتری با توان 137 و 138 اسب بخار در دور موتور 6200 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 172 نیوتون متر در دور موتور 4200 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک می باشد که می تواند جثه 1280 و 1310 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 14 و 12/8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/2 و 7/7 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP چین و 4 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیکی با روکش چرمی مجهز به دکمه های تنظیم سیستم صوتی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دارای کانال تهویه برای سرنشینان عقب، دارای مانیتور 6/5 اینچی، بلوتوث، صفحه کیلومتر دیجیتال با طراحی مدرن، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 8 جهت و دارای سیستم حافظه، صندلی سرنشین جلو دارای تنظیم برقی در 4 جهت، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده در نسخه سفارشی، سنسور تشخیص وزن صندلی سرنشین و قطع کننده کیسه هوا، آینه های خارجی با تنظیم برقی به همراه راهنمای سفارشی و دارای گرمکن، آینه های الکتروکرومیک داخلی و خارجی، شیشه های سولار و سبز رنگ به همراه سیستم HSEA، آنتن درون شیشه ها، سیستم پاور ویندوز برای تمام پنجره ها، شیشه ها با سیستم محافظ ضد صدا، سانروف با قابلیت تنظیم و دارای سیستم ایمنی محافظت از آسیب و بسته شدن خودکار، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، مه شکن جلو و عقب، چراغ شور، تنظیم اتوماتیک نور چراغ ها، سنسور پارک عقب و( کروز کنترل و دوربین دید عقب در نسخه سفارشی) اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای در نسخه دنده ای و زانویی در نسخه اتوماتیک)، ترمزهای ABS, EBD، سیستم کلید ضد سرقت، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده، دارای ریموت کنترل رادیویی، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای ام گرند7( Emgrand EC7)

  • کیفیت ساخت
  • فضای کابین
  • امکاناتی بیشتر از رقبا
  • دریچه گاز برقی در موتور بزرگ
  • عملکرد خوب پیشرانه در مقایسه با رقبای چینی
  • ظاهر جذاب

معایب ام گرند7( Emgrand EC7)

  • واردات محدود
  • خدمات پس از فروش
  • کمبود آپشن در مدل های غیر شرکتی

جیلی ام گرند آر وی 7 -Geely Emgrand RV

ام گرند آر وی7 یک خودروی هاچبک است که با نمونه سدان خود یعنی ام گرند EC7 از لحاظ فنی تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن ها در کلاس خودرویی آن ها می باشد. این خودرو جوان پسند با ظاهری شیک با سه موتور مختلف تولید شده است که در سال 2013 فقط در نسخه موتور 1/8 لیتری توسط جیلران موتور در بازار ایران عرضه شد.

Emgrand RV-7 در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک دارای موتور 1/8 لیتری با توان 137 و 138 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 172 نیوتون متر در دور موتور 4200 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک می باشد که می تواند جثه 1280 و 1296 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 12 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/1 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 و 55 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 و 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP چین شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیکی با روکش چرمی مجهز به دکمه های تنظیم سیستم صوتی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دارای کانال تهویه برای سرنشینان عقب، دارای مانیتور 6/5 اینچی، بلوتوث، صفحه کیلومتر دیجیتال با طراحی مدرن، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 8 جهت و دارای سیستم حافظه، صندلی سرنشین جلو دارای تنظیم برقی در 4 جهت، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده در نسخه سفارشی، سنسور تشخیص وزن صندلی سرنشین و قطع کننده کیسه هوا، آینه های خارجی با تنظیم برقی به همراه راهنمای سفارشی و دارای گرمکن، آینه های الکتروکرومیک داخلی و خارجی، شیشه های سولار و سبز رنگ به همراه سیستم HSEA، آنتن درون شیشه ها، سیستم پاور ویندوز برای تمام پنجره ها، شیشه ها با سیستم محافظ ضد صدا، دارای پرده شیشه عقب، سانروف با قابلیت تنظیم و دارای سیستم ایمنی محافظت از آسیب و بسته شدن خودکار، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، مه شکن جلو و عقب، چراغ شور، تنظیم اتوماتیک نور چراغ ها، سنسور پارک عقب ،( کروز کنترل و دوربین دید عقب در نسخه سفارشی) و سیستم هشدار دهنده سرعت اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای)، ترمزهای ABS, EBD، سیستم کلید ضد سرقت، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده، دارای ریموت کنترل رادیویی، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای ام گرند آر وی7( Emgrand RV-7)

  • کیفیت ساخت
  • فضای داخلی
  • امکاناتی بیشتر از رقبا
  • طراحی جذاب

معایب ام گرند آر وی7( Emgrand RV-7)

  • واردات محدود
  • تعلیق خشک
  • بازار دست دوم
  • مصرف سوخت بالا

جیلی ایکس7 Geely X

Geely Yaunjing X6 یک کراس اور کامپکت است که توسط خودروساز چینی Geely تولید شده است. در سال 2012 Geely GLEagle GX7 تولید و در 3 مارس 2014 به بازار معرفی شد. هنگامی که برند GLEagle در سال 2015 تعطیل شد، نام این خودرو به Geely GX7 تغییر یافت. این خودرو از موتور تویوتا، گیربکس ساخت سوییس و قطعات آلمانی بهره می برد. این خودرو در سال 2014 توسط جیلران موتور به بازار ایران عرضه شد.

جیلی ایکس7 با موتور 2/4 لیتری با توان 160 اسب بخار در دور موتور 5700 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 220 نیوتون متر در دور موتور 4200 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 1564 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 12 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 60 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP چین شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل، سنسور جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیکی 2 حالته با روکش چرم به همراه دکمه های کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور 6/5 اینچی، نویگیشن در نسخه سفارشی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 حالت، تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در 4 حالت، گرمکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، سانروف و شیشه بالابر آنتی ترپ اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، 7 عدد ایربگ( راننده- سرنشین جلو-زانویی- جانبی- پرده ای)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدودکننده است.

مزایای جیلی ایکس X7

  • کیفیت ساخت
  • فضای کابین
  • امکانات رفاهی
  • طراحی زیبا
  • مصرف سوخت مناسب

معایب جیلی ایکس X7

  • واردات بسیار محدود
  • خدمات پس از فروش
  • ضعف سیستم تعلیق و ترمزها
  • بازار دست دوم ضعیف

جیلی جی سی Geely GC6

سدان جیلی یوانجینگ یک سدان کامپکت است که توسط خودروساز چینی تحت سری محصولات یوانجینگ یا ویژن تولید می شود. این خودرو اولین اتومبیل تجاری تولید شده توسط شرکت جیلی است که نخستین بار در سال 2006 معرفی شد. اولین نسل این خودرو در 18 می 2007 به فروش رسید. بر روی نسل دوم این خودرو چندین فیس لیفت با کدهای FC, FC2, FC3 انجام شده است. با دومین فیس لیفت با کد FC3 بر روی نسل دوم، نسل سوم این خودرو در سال 2018 به بازار آمد.

GC6 با موتور 1/5 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5800 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 136 نیوتون متر در دور موتور 2800 تا 3400 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک JATCO می باشد که می تواند جثه 1132 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 13/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 45 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سنسور عقب، دی لایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو هالوژن، چراغ بدرقه، فرمان هیدرولیکی با روکش چرم، مانیتور 8 اینچی لمسی، نویگیشن، دوربین عقب، قطب نما، سیستم تهویه مطبوع دستی، صندلی سرنشینان جلو 4 حالته دستی، ایزوفیکس صندلی با خروجی 12 ولتی، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن و سانروف اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، دو عدد ایربگ سرنشینان جلو و کمربند ایمنی پیش کشنده است.

مزایای جیلی GC6

  • تعلیق نرم تر از تندر 90
  • عملکرد خوب گیربکس اتوماتیک

معایب جیلی GC6

  • عرضه محدود
  • عایق بندی کابین
  • حذف دکمه های فرمان و پاور ویندوز
  • شتاب گیری متوسط در مدل اتوماتیک

تعرفه خدمات پرکاربرد امداد سیار

تعرفه خدمات امدادخودرو

شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات جیلی می باشد. برای ارتباط با مرکز تماس شرکت تماس حاصل نمایید.

امداد خودرو جیلی آقای امداد

برای رفع تخصصی و ویژه مشکلات خودروهای جیلی خود از خدمات چه مجموعه ای کمک می‌گیرید؟ آیا ترجیح می‌دهید تا از خدمات شرکت های امداد خودرو استفاده کنید و یا به یکباره به تعمیرگاه های معتبر مراجعه نمایید؟

البته که انتخاب یک امداد خودرو و یک تعمیرگاه معتبر که بتواند مشکلات را ‌به راحتی و دقت شناسایی کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین این روزها مجموعه‌های امدادی غیرمجاز زیادی هم سر کار آمده‌اند که با سوءاستفاده از اعتماد رانندگان اقدام به دزدی و کلاهبرداری از آنان می‌کنند.

با استفاده از خدمات امداد خودرو جیلی آقای امداد نه تنها دیگر لازم نیست تا نگران این موارد باشید، بلکه ما جامع‌ترین خدمات را متناسب با نوع خودروی شما ارائه می‌دهیم. همچنین تمامی تعمیرگاه های معتبر را می‌شناسیم و در صورت نیاز خودروی شما را به بهترین آن‌ها منتقل می‌کنیم. در ادامه با انواع خدمات امداد خودرو جیلی آقای امداد آشنا می‌شوید.

رایج ترین مشکلات خودروهای جیلی و خدمات آقای امداد

خودروهای برند خودروسازی جیلی، اغلب از لحاظ کیفیت بدنه، ترمزگیری و… به سرعت دچار آسیب می‌شوند و از نظر امکانات نیز جزو خودروهای میان رده می‌باشند. با این وجود ما انواع مشکلات خودروهای جیلی را که ممکن است برایتان ایجاد شود، بررسی می‌کنیم و نشان می‌دهیم که با کمک گرفتن از کدام خدمات آقای امداد می‌توانید آن‌ها را سریعا در محل رفع کنید:

  • خوابیدن و از کار افتادن باتری؛ امداد باتری جیلی

هیچ راننده ای نمی‌تواند ادعا کند که تا به حال با خوابیدن و تمام شدن ناگهانی باتری مواجه نشده است، البته مگر آنکه تازه کار بوده و یا به تازگی خودرو خود را خریده باشد!

باتری همواره پیش از اینکه به طور کامل به مشکل بخورد و از کار بیافتد، با نشانه‌هایی به ما می‌گوید که زمان آن رسیده تا تعویض و جایگزین شود. این هشدارها را می‌توان کم شدن قدرت خودرو، چراغ‌ها و یکی در میان استارت خوردن عنوان کرد. با این وجود بسیاری از ما به دلیل حواس پرتی و مشغله‌های کاری چندان توجهی به این موارد نمی‌کنیم و در نهایت به طور ناگهانی متوجه این اتفاق می‌شویم.

تشخیص به مشکل خوردن باتری به راحتی امکان پذیر است چرا که همه‌ی قطعات و سیستمهای خودرو به آن وابسته می‌باشند و فعالیت‌های آن‌ها به مشکل می‌خورد. اما گاهی این خود باتری نیست که شارژش تمام شده یا آسیب دیده، بلکه از دینام گرفته تا اتصالات سیم‌ها و همچنین صحت و سلامت سیستم‌های دیگر خودرو نیز در تمام شده باتری تأثیرگذار هستند. پس تشخیص دقیق و شارژ یا تعویض باتری تنها از عهده کارشناسان ماهر و مجرب در این زمینه بر می آید.

شاید شارژ باتری یا باتری به باتری مقوله‌ ای ساده به نظر برسد، اما یک اشتباه کوچک می‌تواند باتری را غیرقابل مصرف نماید. درنتیجه برای رفع دقیق مشکل آن هم در زمانی کوتاه، کافیست از کارشناسان مجرب و با تجربه آقای امداد کمک بگیرید؛ امدادگران ما باتری به باتری، شارژ باتری و تعویض باتری در محل را با دقت بالا،‌ قیمت منصفانه و بدون آسیب دیدن خودرو برایتان انجام می‌دهند. دقت کنید که در انتهای تمامی خدمات، گارانتی یک ماهه رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • کاهش مایع خنک کننده؛ تعویض سیار رادیاتور جیلی

کمتر راننده ای را می‌توان پیدا کرد که به خوبی از میزان مایعات خنک کننده خودرو خود اطلاع داشته باشد و آن را به طور مرتب تعویض کند. کاهش مایع خنک کننده رادیاتور می‌تواند در اثر عوامل مختلفی رخ دهد، از نشت مایع خنک کننده گرفته تا افتادگی و خراب شدن شیلنگ رادیاتور، وجود هوا داخل سیستم خنک کننده، گرم شدن بیش از حد موتور و یا سرریز شدن آن منجر به این اتفاق می‌شود.

وظیفه اصلی رادیاتور خنک سازی موتور است و در صورتی که آسیب دیده و آب خنک کننده درون آن کاهش یابد، می تواند مشکلات گوناگون و جدیدی را ایجاد کند. سوختن واشر سرسیلندر یکی از کوچکترین تبعات این اتفاق است که بیشتر خطرناک می‌باشد و پیامدهای بسیاری را به دنبال خود می آورد. برای دریافت سریع این خدمت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

  • مشکل شدن کنترل فرمان؛ جلوبندی سازی جیلی در محل

چند مجموعه امدادی را می‌شناسید که به طور سیار و در محل جلوبندی خودرو را بررسی و آن را رفع کنند؟ آقای امداد این خدمت را به صورت کاملا تخصصی و دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر در حین رانندگی حس می‌کنید که کنترل فرمان در دستتان نیست و در کنار آن با علائمی چون لرزش فرمان خودرو، عملکرد ضعیف ترمز، تراز نبودن لاستیک‌ ها و… نیز مواجه هستید، می‌توانیم بگوییم که جلوبندی خودرویتان به مشکل خورده و آسیب دیده است. آقای امداد به خدمات جامع، کامل و استاندارد خود در کشور شناخته می شود، درنتیجه با تماس با ما دیگر لازم نیست تا رانندگی کرده و به تعمیرگاه بروید و یا حتی یدک کش بگیرید تا خودروی شما را به تعمیرگاه ها منتقل کند.

امدادگران ما در آقای امداد در زمانی کوتاه با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن صفر تا صد خودرو شما را بررسی می‌کنند و در صورت وجود مشکل در جلوبندی آن را برایتان برطرف می‌نمایند.

  • نرم شدن پدال ترمز؛ رفع مشکلات سیستم ترمز جیلی

 با این که نگهداری یکی از عوامل مهم در سلامتی و افزایش عمر مفید پدال ترمز است، اما این بخش هم با استفاده طولانی مدت و با رانندگی های مکرر به مانند تمامی بخش های مکانیکی و متحرک خودرو فرسوده شده و آسیب می بیند. گاهی اوقات ممکن است که در زمان رانندگی متوجه شوید که پدال ترمز مثل قبل عمل نمیکند و نرم شده است به نحوی که با یک فشار آرام تا انتها کشیده می‌شود.

این اتفاق حتی می‌تواند همراه با جیر جیر کردن، سوت کشیدن و لرزیدن ترمز نیز رخ دهد. سیستم ترمز برای یک توقف ایمن و در لحظه اهمیت زیادی دارد و در صورتی که آسیب ببیند و یا به مشکل بخورد، می تواند جان راننده و سرنشینان را با خطر زیادی مواجه سازد.

شما می‌توانید برای بررسی و رفع انواع مشکلات سیستم ترمز خودرو خود با ما در امداد خودرو جیلی آقای امداد تماس بگیرید تا در زمانی کوتاه با بهترین قیمت سیستم ترمزتان بررسی و تعمیر شود. این کار را با برترین قطعات یدکی اصل و اورجینال برایتان انجام می دهیم.

  • نشتی و خرابی پمپ بنزین؛ سرویس دوره ای جیلی

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که برای خودروها می‌تواند رخ دهد، خرابی یا نشتی پمپ بنزین و تمام شدن سریع سوخت می‌باشد. در صورتی که این مشکل به زودی شناسایی و رفع نگردد و از بین نرود، هم هزینه زیادی برایتان می‌تراشد و هم می‌تواند در مواقعی سبب آتش سوزی و انفجار خودرو نیز گردد.

امروزه هر مشکلی درمان دارد و در کنار آن دارای راه پیشگیری هم می‌باشد که هم راحت‌تر است و هم هزینه کمتری طلب می‌کند. در این مورد هم سرویس دوره‌ای خودرو راهکار پیشگیری ما است. با استفاده از سرویس های دوره ای خودرو توانایی آن را داریم تا از بسیاری از مشکلات آینده خودروهای خود جلوگیری کنیم. تنها کافیست تا به صورت دوره ای و منظم خودرو خود را برای سرویس و بررسی به دست کارشناسانی ماهر و توانمند بسپاریم.

پیشنهاد ما به شما آن است که این سرویس های دوره ای را پیش از انجام هر نوع ترددهای درون شهری و یا مسافرت های خارج از شهر انجام دهید و به این ترتیب مسافرتی بدون خطر داشته باشید. کارشناسان آقای امداد با استفاده از تجهیزات عالی و به روز خودروهای شما را بررسی می‌کنند و مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و با راهکارهای ساده و ارزان قیمت از بروز آن ها جلوگیری می کنند.

سرویس‌های دوره‌ای خودرو امداد خودرو جیلی شامل موارد زیر می‌باشند:

  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • بررسی کردن صفحه، دیسک و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • سفت شدن پدال کلاچ؛ نصب کیت نرم کننده کلاچ

یکی از مشکلات اصلی افراد مخصوصاً بزرگسالان، زانو درد و دردهای مفصلی است که باعث می‌شود تا در زمان رانندگی با مشکل مواجه شوند. یکی از قطعاتی که در این زمان می‌توان استفاده کرد، کیت نرم کننده کلاچ است. استفاده از این قطعه کلاچ خودروی شما را به شدت نرم و عمر صفحه کلاچ خودرو را تا ۴۰ درصد افزایش میدهد.

با نصب این قطعه دیگر لازم نیست تا برای تعویض دنده یا نگه داشتن خودرو، کلاچ ماشین را تا انتها فشار دهید؛ تنها با یک فشار کوچک قادر خواهید بود تا دنده را تعویض کرده و خودرو را نگه دارید. از دیگر مزایای این قطعه رفع درد زانو و آرامش خاطر، عدم درگیری چرخ دنده ها و سیستم گیربکس خودرو با فشارهای عرضی، افزایش شتاب خودرو، بهینه سازی مصرف سوخت و برطرف کردن تمامی احساس ناراحتی های ناشی از داشتن یک کلاچ سفت را می‌توان عنوان کرد. با یک تماس با مکانیک سیار آقای امداد این قطعه را از بهترین برند متناسب با خودروی جیلی خود در اختیار خواهید داشت.

  • نشتی مایع خنک کننده به روغن‌ موتور؛ تعویض سرسیلندر سیار جیلی

روغن موتور و مایع خنک کننده هر دو یک وظیفه مشترک دارند و آن خنک‌سازی موتور خودرو و اجرای مختلف آن است. حالا در صورتی که روغن در اثر شرایطی به مسیر مایع خنک کننده وارد شود و یا بالعکس با مشکل مواجه می‌شویم. مشکلی که در اصل می‌تواند هر دو سیستم احتراق و رادیاتور را از عملکرد خود بازدارد. مهم‌ترین دلیل این مشکل آسیب دیدگی سرسیلندر است که هزینه زیادی را نیز برای تعمیر می‌طلبد.

به طور کلی مشاهده علائمی چون نشتی روغن به مسیر مایع خنک کننده، رد شدن کمپرس موتور به مایع خنک کننده، نشتی مایع خنک کننده به روغن موتور، نشتی مایعات خارجی، نشتی داخلی، بد کار کردن سیلندر و یا نشتی مایعات داخلی نشان دهنده خرابی سرسیلندر می‌باشند. در طی زمان و در اثر استفاده از خودرو، ممکن است که سرسیلندر تاب دیده، ترک خورده و دچار خوردگی یا کربن گرفتگی شود. در نتیجه قادر نخواهد بود تا به مانند قبل عملکرد ۱۰۰ درصدی خود را بروز دهد.

از مهم‌ترین دلایل خرابی و آسیب دیدگی سرسیلندر خودرو می‌توان به عواملی چون روغن سوزی، یخ بستن مایع خنک کننده درون موتور، اختلال در سیستم سوخت رسانی و جرقه زنی، از بین رفتن مجاری آب و روغن، گرم شدن بیش از حد موتور، باز کردن موتور در حالت گرم، گرفتگی لوله تهویه کارتل و … اشاره کرد. با این وجود اگر با این مشکل مواجه شدید، تنها با آقای امداد تماس بگیرید.

ما این کار را برای شما در محل کار و یا پارکینگ منزل تان در کمتر از ۵ ساعت انجام داده و آن را برایتان تعویض می کنیم. حتی در صورتی که نیاز به تراش نیز باشد، امدادگران امداد خودرو جیلی این کار را برایتان به طور کامل و بدون نقص انجام میدهند.

  • جوش آوردن خودرو؛ تنظیم دمای خودرو جیلی در محل

داغ کردن خودرو و جوش آوردن آن یکی از کابوس‌های هر راننده‌ای به شمار می‌رود، مخصوصاً در فصل تابستان که هوا هم گرم است و می‌تواند این عامل را تشدید کرده و به آتش سوزی خودرو بیانجامد. این اتفاق دور اقر عواملی چون وجود هوا در فضای داخلی سیستم رخ می دهد که بیشتر رانندگی طولانی مدت به آن می انجامد.

همچنین قفل شدن ترموستات خودرو نیز از دیگر دلایل این اتفاق است و زمانی رخ میدهد که با وجود خاموش بودن و سرد بودن رادیاتور دمای آب موتور بالا رفته و خیلی دیرتر از مدت زمان تعیین شده کاهش یابد. این امر اغلب به علت خرابی سنسور دمای آب به وجود میآید. در این شرایط استرس خود را به خوبی کنترل کنید، از خودرو خارج شده و با ما در امداد خودرو جیلی آقای امداد تماس بگیرید.

این مشکل را برایتان در زمانی کوتاه رفع می‌کنیم. امدادگران ما کلیه سرویس های رله فن ها، تنظیم و تعویض سنسور های دما، تنظیم و تعمیر و تعویض سیستم دینام فن، تعویض و تنظیم ترموستات، تعویض و تعویض کلیه تعویض فشنگی ها و… را در محل در زمانی کوتاه به انجام میرسانیم.

  • پنچری لاستیک خودرو؛ پنچرگیری و تعویض لاستیک جیلی

از جمله مهم‌ترین دلایلی هستند که سبب پنچری خودرو می‌شوند، میتوان به ساییدگی و کارکرد لاستیک در طی زمان یا برخورد با اجسام تیز و برنده در طی رانندگی اشاره کرد که ممکن است به ناگهانی و در سرعت بالا ما را با مشکل مواجه کنند.

پنچری لاستیک خودرو؛ پنچرگیری و تعویض لاستیک جیلی

امدادگران ما بهترین نوع لاستیک برای خودروهای جیلی شما را می‌شناسند و در صورت نیاز آن‌ها را برای شما آماده و در محل اقدام به تعویض لاستیک می نمایند. دقت کنید که راهکارهای دیگری نیز همچون پنچرگیری با اسپری پنچرگیری گرفته تا نخ و چسب نیز وجود دارند که ما در اختیارتان قرار می‌دهیم. اما از نظر بسیاری از کارشناسان تعویض لاستیک پس از پنچری بهترین اقدام است و از صدمه به خودرو می‌کاهد.

تیم پنچرگیری و تعویض لاستیک آقای امداد به طور ۲۴ ساعتها آماده هستند تا در کنار شما حاضر شوند و تعویض لاستیک و پنچرگیری آن را با استفاده از بهترین تجهیزات، از بهترین برندها و باکیفیت ترین لاستیک، متناسب با نوع و اندازه خودوریتان برای شما در کمترین زمان انجام دهند.

  • کاهش شتاب خودرو؛ شستشوی انژکتور سیار

گاهی ممکن است که متوجه شوید خودرو در زمان حرکت کم می‌آورد و خیلی سریعتر از قبل سوخت از دست داده و نیاز به سوخترسانی مجدد پیدا میکند. یکی از احتمالات در چنین شرایطی خرابی انژکتور در اثر رسوب بنزین می‌ باشد. اما نگران نباشید، امدادگران امداد خودرو جیلی آقای امداد، شستشوی انژکتور را به صورت تخصصی با باز کردن کلیه سوزن انژکتورها برایتان انجام میدهند. این شستشو در زمانی کوتاه و تنها در نیم ساعت با دستگاه مخصوص تمام می‌شود.

امدادگران ما همچنین به چک کردن شتاب خودرو و کنترل سوخت رسانی مرتبط با سنسور اکسیژن پرداخته و به تنظیم و تعویض استیپر در صورت لزوم با توجه به نیاز خودرو می پردازند.

بهترین روش انتقال خودروهای تصادفی با دکل، کفی و یدک‌کش جیلی آقای امداد

با اینکه می‌توان بسیاری از مشکلات خودرو را همچون پارگی تسمه تایم یا تسمه دینام، جوش آوردن خودرو، تمام شدن باتری و … را می‌توان در همان محل رفع کرد، اما گاهی اوقات رانندگان این مشکلات را پشت گوش می اندازند و به آنها توجه چندانی نمی کنند که در نتیجه مشکلات بسیار جدی تری برای دیگر بخش‌های خودرو نیز به وجود می آید.

اگر میخواهید تا خودرویتان تحت نظارت یک تیم امدادی باتجربه و کاربلد به تعمیرگاه ها منتقل شود و زیر دست یک تعمیرکار مجرب و با استفاده از دستگاه های خاص مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد، با امداد خودرو جیلی آقای امداد تماس بگیرید. ما این کار را برای شما با استفاده از تجهیزات یدک‌کشی خود انجام میدهیم. خودرو های شما را به طور استاندارد ایمن و ضمانت شده به تعمیرگاه ها مجاز و معتبر انتقال پیدا می‌کنند و همچنین در طی مسیر بیمه نیز می‌شوند و بیمه نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد. تجهیزاتی که در امداد خودرو جیلی آقای امداد مورد استفاده قرار می‌گیرند را در ادامه بررسی و کاربرد آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • جرثقیل یدک‌کش جیلی

با توجه به کیفیت خودروهای داخلی، روش های معمول یدک کشی چندان مناسب نیستند و می توانند آسیب های غیر قابل جبرانی را برای خودرو به وجود آورند. با این وجود با استفاده از جرثقیل یدک کش جیلی می توانید به راحتی حتی خودروهای صفر خود را نیز بدون آسیب یا مشکل منتقل نمایید.

جرثقیل یدک‌کش جیلی

در صورتی که خودروی شما کامیون، کامیونت، نیسان و … است و جزو خودروهای سنگین به شمار می رود، ایمن ترین روش برای انتقال استفاده از جرثقیل یدک کش می باشد پس اگر خدایی نکرده با نقص فنی و یا تصادف مواجه شدید، کافیست با ما تماس بگیرید و درخواست جرثقیل دهید‌ جرثقیل های یدک کش ما توانایی آن را دارند تا بارهای بسیار سنگین را به راحتی جابجا نمایند.

  • تریلر کفی (خودروبر) جیلی

معمول‌ترین روش انتقال خودروها در اتوبان‌ها و مسافت های طولانی خودروبرها هستند. خودروبرها از آن دسته تجهیزاتی به شمار می‌روند که می توانند انواع خودروهای سنگین، کانتینرها، تجهیزات راه سازی و … را به راحتی و بدون کمترین حرکتی انتقال دهند. در نتیجه خودرو در زمان انتقال و جابجایی به هیچ وجه آسیب نمی بیند چرا که ابتدا بر روی کفی به دقت قرار گرفته و توسط زنجیر ها و بست ها به طور کامل سر جای خود محکم می شود.

امداد خودرو جیلی آقای امداد با تجهیز به بهترین انواع تریلر های کفی آماده است تا خودروهای سواری جیلی شما را در هر زمانی از شبانه روز به طور ایمن و مطمئن با هدف انتقال به تعمیرگاه، مراکز بیمه و تعویض پلاک جابه جا کند. برای درخواست این دستگاه کافیست تا با اپراتور های ما تماس بگیرید تا آنها در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال نمایند.

  • دکل چرخگیر جیلی

اصلی ترین مزیت این دستگاه نسبت به تجهیزات دیگر یدک‌کشی آن است که با استفاده از دکل ها خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر آماده شده و در نهایت به صورت چرخ گیر انتقال می یابند. در نتیجه احتمال وارد شدن آسیب به خودرو تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد و به صفر می‌رسد.

به کارگیری دکل چرخگیر نیز به عنوان یکی از جدید ترین راهکارهای حمل و انتقال خودروها به شمار می‌رود و شما می‌توانید در صورت نیاز تنها با یک تماس با آن را در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

 

بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جیلی جهت مراجعه به معاینه فنی

برای بررسی دقیق و کامل خودرو خود و دریافت مدارک لازم جهت مراجعه به مراکز معاینه فنی کافیست تا با امداد خودرو جیلی آقای امداد تماس بگیرید. چند سالی است که معاینه فنی خودرو برای حضور در جاده‌ها و مخصوصاً بزرگراه ها اجباری شده و از آن دسته خدماتی است که تمامی رانندگان برای حضور و رانندگی در جاده ها از آن استفاده کنند.

البته اگر عمر خودروی شما بیش از چهار سال بوده و یا به تازگی خودروی دست دومی را خریداری کرده که بیش از چهار سال عمر دارد، حتما باید برای گرفتن معاینه فنی اقدام کنید. اما قبل از مراجعه به مرکز معاینه فنی ابتدا باید ایرادات خودروی خود را برطرف کنید تا دیگر مجبور به انجام دوباره کاری نباشید.

این کار را در محل و در زمانی کوتاه از آقای امداد دریافت کنید و سپس با دریافت فرم تشخیص عیوب ظاهری به راحتی و بدون کمترین نگرانی به این مراکز مراجعه نمایید.

 

چرا امداد خودرو جیلی آقای امداد ؟

ما در مجموعه آقای امداد تمام هدف خود را از همان ابتدا کسب رضایت شما مشتریان عزیز و حضور گسترده در سرتاسر کشور عنوان کرده ایم و آماده هستیم تا روز به روز با استفاده از تجهیزات مدرن، کادر حرفه ای و خلاقیت و نوآوری اصلی‌ترین انتخاب شما در مواقع اضطراری باشیم. با استفاده از خدمات امداد خودرو جیلی آقای امداد به مزایای زیر دست پیدا خواهید کرد:

  • بهترین کیفیت امداد رسانی
  • سرعت در خدمت سانی و امداد رسانی
  • تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط شهر
  • تعرفه های مناسب امدادی
  • بیشترین تعداد امداد گر در کشور
  • خدمات امداد خودرویی در هفت روز هفته
  • امداد گران متخصص و متعهد
  • امداد رسانی شبانه روزی
  • امداد رسانی توسط GPS
  • برخورداری از بروزترین سیستم های امدادی جهت خدمت رسانی و امداد رسانی به شما عزیزان
  • مکانیکی سیار و تعمیرات وسایل نقلیه مشتریان
  • ارائه مشاوره رایگان جهت امداد رسانی به خودروی شما

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو