امداد خودرو تبریز یدک‌کش مکانیک سیار شبانه روزی

آقای امداد، ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در شهر تبریز، یک شرکت معتبر با تخصص در زمینه امداد خودرو یدک کش، خودرو بر و خدمات مکانیک سیار است. با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه و نماد اینترنتی، آقای امداد تمامی خدمات خود را با قیمت های مصوب اتحادیه و با گارانتی ارائه می دهد. تیم حرفه ای و پیشکسوت آقای امداد در تبریز، با استفاده از تجهیزات مدرن و لازم، همیشه آماده خدمت رسانی شبانه روزی به شما هستند، تا هرگونه مشکلی که با خودروی شما پیش آید، در اسرع وقت حل و فصل شود.

امداد خودرو تبریز

دوستان تبریزی عزیز شما می‌تونید از همین امروز به سادگی از یدک‌کش و امداد خودرو تبریز آقای امداد استفاده کنید و در هر کجای تبریز که هستید و نیاز به خدمات امدادی مثل حمل خودرو و مکانیک سیار دارید، کافیه تا با ما تماس بگیرید. امدادرسانان باتجربه آقای امداد با انواع یدک‌کش، کفی و دکل خیلی سریع در کنار شما حاضر میشن و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام می‌رسونن.

واحدهای امدادرسانی آقای امداد به صورت شبانه‌روز در بخش‌های مختلف تبریز مستقر شده‌اند تا با قیمت مصوب اتحادیه خدمت رسانی به شما عزیزان رو در هر بخشی از تبریز ارائه بدن؛ چرا که اصلی‌ترین و مهم‌تدین هدف ما، ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت در اختیار شماست. شما می‌تونید از طریق شماره تماس یا اپلیکیشن آقای امداد درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید. اگه به امداد خودرو فوری و سریع در تبریز نیاز دارین و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی هم براتون چوخ چوخ اهمیت داره، پس با ما تماس بگیرین.

تلفن تماس: 02148287

 

 

خدمات ما در آقای امداد

ما در امداد خودرو تبریز آقای امداد با بهره گیری از تجربه و دانش فنی متخصصان خود، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. این خدمات شامل برطرف کردن مشکلات فنی و نقص‌های موتور، باطری، لاستیک و سایر قطعات خودرو در جاده ها و شهر تبریز می‌باشد.

تیم متخصص ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به تمام نیازهای شماست. ما با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و نظارت کامل بر فعالیت‌های خود، به رسیدگی سریع و کارآمد به مشکلات شما علاقه‌ مند هستیم.

با استفاده از خدمات امداد خودرو تبریز، شما قابليت دستيابي به يكي از بهترين و كامل‌ترين سرويس‌دهنده‌ های خودرو در منطقۀ آذربایجان را دارید. با تضمین کارآئی و کیفیت بالا، ما به شما اطمینان می‌دهیم که هرگز در موقعیت‌های بحرانی تنها نخواهید بود.

با تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد، خدمات امداد خودرو تبریز به عنوان یک شرکت پایدار و قابل اعتماد در صنعت خودروسازی شناخته می‌شود. با توجه به نيازهای مشتريان، تلاش مي‌كنيم تا با ارائۀ خدمات مناسب و با كيفيت، رضایت كامل آنان را فراهم آوريم.

بنابراین، در صورت بروز هرگونه نقص فنی در خودرو خود، با خدمات امداد خودرو تبریز تماس حاصل فرمائید. مجرب‌ترین و حرفه‌ای‌ ترین کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

 

خدمات امداد خودرو تبریز آقای امداد

 

تبریز با کوفته‌های محشرش، دسرهای خوشمزه و زبان شیرین و پیجیده آذری معروفه اما آقای امداد هم در مقابل از نظر سرعت امدادرسانی، خدمات جامع و قیمت‌های منحصربفرد و منصفانه‌اش شناخته میشه. امداد خودرو تبریز آقای امداد با کادری مجرب و باتجربه، آماده ارائه خدمات امدادی و حمل و جابه جایی آسان و بدون آسیب به انواع خودرو به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن است. خدمات آقای امداد رو در دو دسته‌بندی کلی می‌تونیم جا بدیم.

خدمات امداد در محل که شامل خدماتی مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… هستش که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده انجام میشه. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارن که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنن. در ادامه این خدمات رو باهم بررسی می‌کنیم:

 

مکانیک سیار تبریز

بعضی مواقع ممکنه که خودرو در وسط جاده یا بزرگراه به تته‌پته بیافته و کار نکنه، جوش بیاره یا حتی خاموش شه. در این زمان علاوه بر یه یدک‌کش برای حمل خودرو به یه تعمیرکار یا مکانیک سیار نیاز داریم که بتونه تشخیص بده مشکل از کجاست و حتی اون رو رفع کنه. مکانیک سیار تبریز آقای امداد می‌تونه مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامعش رفع ‌کنه. از این خدمات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

امداد باتری سیار تبریز

 

امداد باتری سیار تبریز آقای امداد

 

باتری یکی از مهم‌ترین قطعات ماشینه و اگه نباشه یا ضعیف عمل کنه، سایر دستگاه‌های خودرو هم با مشکل مواجه میشن. باتری می‌تونه در یک لحظه خاموش بشه و شما راننده عزیز رو گرفتار کنه. در این زمان وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو تبریز آقای امداد رو مطلع کنید.

امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

امداد باتری سیار امداد خودرو تبریز آقای امداد، به عنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات امداد رانندگی و خدمات باتری سیار در این شهر شناخته می‌شود. با بهره‌گیری از تجربه و تخصص فنی کارشناسان ما، این شرکت مفتخر است که خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد را برای مشتریان عزیز در اختیار قرار دهد.

خدمات امداد باتری سیار امداد خودرو شامل بررسی و تعمیر باتری، شارژ باتری، تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی خودرو و ارائه خدمات جانبی مانند تعمیر پنچری و تعویض روغن موتور می‌باشد. این خدمات در تمام نقاط تبریز و حتی در جاده‌های برون شهری در دسترس مشتریان عزیز قرار دارد.

امداد باتری سیار امداد خودرو با داشتن تجهیزات پیشرفته و کارشناسان مجرب، در کمترین زمان ممکن به محل شما می‌رسد و خدمات لازم را انجام می‌دهد. همچنین، این شرکت با قیمت‌های مناسب و خدماتی با کیفیت، همواره در خدمت مشتریان خود می‌باشد.

در صورت نیاز به خدمات امداد باتری سیار و خدمات جانبی ما، با شماره تماس‌های زیر تماس حاصل فرمایید:

امداد باتری سیار امداد خودرو، همیشه در خدمت شماست.

 

یدک‌کش تبریز

آقای امداد تجربه ۱۳ سال ارائه خدمات امدادی و یدک‌کشی رو در مناطق مختلف تهران و کرج داره و حالا تونستیم تا در تبریز هم این خدمات رو به کاربران عزیزمون ارائه بدیم. امداد خودرو آقای امداد تحت نظر اتحادیه امداد خودروها فعالیت میکنه و یکی از معتبرترین امداد خودروهای کشور به شمار میره.

همین حالا گروه‌های یدک کش امداد خودرو تبریز آقای امداد، در محله‌های مختلف تبریز حضور دارن و با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل کاملا آماده هستن تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل بکنن. از خدمات حمل خودرو و یدک کش تبریز آقای امداد میشه موارد زیر رو عنوان کرد:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزاتی که تیم یدک‌کش و امداد خودرو تبریز آقای امداد برای امدادرسانی استفاده می‌کنه، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

 

جرثقیل تبریز

در صورتی که نیاز به جرثقیل تبریز دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا چه روزی از هفته‌ست، با ما تماس بگیرید و از خدمات حمل خودرو با قیمتی منصفانه و ضمانت شده برخوردار شوید. جرثقیل امداد خودرو یکی از انواع جرثقیل‌ها هستش که امروزه تونسته به یکی از کاربردی‌ترین ابزار کمک به رانندگان به شمار بره و به اون‌ها در جاده‌ها کمک کنه. امداد خودرو تبریز آقای امداد با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده، فعالیت حمل خودرو با جرثقیل امداد خودرو، دکل و کفی رو در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده.

 

جرثقیل تبریز آقای امداد

 

جرثقیل تبریز آقای امداد به تمامی نکات ایمنی در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبنده و با استفاده از انواع جرثقیل امداد خودرو، یک تجربه ایمن رو برای شما تضمین می‌کنه. خدماتی که توسط جرثقیل امداد خودرو تبریز آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل و نقل بارهای سنگین
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • نگهداری محموله های معلق

دکل تبریز

دکل در حقیقت یه نوع از جرثقیل هستش که یه دکل داره بعله به همین سادگی. با استفاده از دکل تبریز، خودروی آسیب دیده شما در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. در آخر و بعد از اتمام کار هم به صورت چرخگیر منتقل میشه. دقت کنید که این کار از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری میکنه و به همین دلیل آقای امداد برای اولین انتخاب این ماشین رو به عنوان وسیله یدک‌کش خودروها قرار میده.

خدمات جرثقیل دکل امداد خودرو تبریز با بهره گیری از تجهیزات مدرن و کارشناسان مجرب، آماده ارائه خدمات جابجایی و حمل ماشین در شهر تبریز و مناطق اطراف می باشد.

خدمات جرثقیل دکل امداد خودرو تبریز با بهترین قیمت ها و کارکنان مجرب، در هر ساعت از شبانه روز آماده پذیرش سفارش شما عزیزان می باشد.

برای درخواست خدمات جرثقیل دکل امداد خودرو تبریز، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن تماس: 02148287

 

تریلر کفی (خودروبر) تبریز

تیم خودروبر تبریز آقای امداد آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو با برخورداری از نیروها و کادری متخصص با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم در هر کجای تبریز حمل و جابه‌جا کنه. خودروبرها یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین روش‌ها برای جابه‌جایی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین به شمار می‌رن و در دو نوع خودروبر تکی و چندظرفیته مورد استفاده قرار می‌گیرن.

خودروبر تکی یا کامیونت یکی از اولین ماشین‌های خودروبری هستن که برای حمل و جابه‌جایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرن و برای حمل خودرو در شهر به کار می‌رن. در صورتی که تریلی خودروبر چند ظرفیه برای حمل چندین خودرو مناسب هستند و قابلیت جابه‌جایی ۶ الی ۸ خودرو رو دارن و فقط برای حمل خودرو بین شهری استفاده می‌شن.

 

تریلر کفی (خودروبر) تبریز آقای امداد

 

اگه خودروتون در طی مسیر و در حال حرکت به سوی مقصد دچار نقص فنی شد و یا از کار افتاد، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد اون از عهده‌تون برنمی‌اومد، کافیه تا با ما در تیم خودروبر تبریز آقای امداد تماس بگیرین.

خودروبرهای آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شن و خودروی شما رو برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های معتبر منتقل می‌کنن. خودروبر تبریز آقای امداد حمل خودروهای مسابقه ای، حمل خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر، حمل خودروی خراب و دچار نقص فنی، جا به جایی خودروهای تصادفی، حمل خودروهای لوکس و حمل خودروهای فرسوده رو در هر جایی از تبریز به شما ارائه میده.

اگه به خدمات امدادی مثل پنچرگیری نیاز دارید، کافیه تا با تیم پنچرگیری سیار- پنچرگیری در محل تهران و کرج آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

جابه جایی خودرو فوری و در کمترین زمان تبریز

ما به عنوان یکی از بهترین خدمات جابه‌جایی خودرو فوری، به شما خدمات با کیفیت و سریع را ارائه می‌دهیم. با تیم متخصص و تجهیزات مدرن، ما به شما در جابه‌جایی خودرویتان در تمام مناطق تبریز و حتی برون شهری کمک می‌کنیم.

خدمات جابه‌جایی خودرو فوری ما شامل:

  1. جابه‌جایی خودروی خود: در صورتی که نیاز به جابه‌جایی خودرویتان دارید، ما به شما خدمات جابه‌جایی خودرو را با سرعت و کیفیت ارائه می‌دهیم. با داشتن تجهیزات مدرن و تیم متخصص، ما به شما در جابه‌جایی خودرویتان کمک می‌کنیم.
  2. جابه‌جایی خودرو در مواقع اضطراری: در صورتی که در مواقع اضطراری نیاز به جابه‌جایی خودرو دارید، ما به شما خدمات جابه‌جایی خودرو را در تمام مناطق تبریز و حتی برون شهری ارائه می‌دهیم. با داشتن تجهیزات مدرن و تیم متخصص، ما به شما در مواقع اضطراری مانند تصادف، خرابی خودرو و مانند آن کمک می‌کنیم.
  3. حمل خودرو با تریلی: در صورتی که نیاز به حمل خودروی خود دارید، ما به شما خدمات حمل خودرو با تریلی را ارائه می‌دهیم. با داشتن خودروبرهای مناسب و تجهیزات مدرن، ما به شما در حمل خودرویتان به مقصد مورد نظر کمک می‌کنیم.

اگر به دنبال خدمات جابه‌جایی خودرو فوری با کیفیت در تبریز هستید، ما بهترین گزینه برای شما هستیم. با تماس با ما، می‌توانید به راحتی و با اطمینان خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

شیوه ارتباط با امداد خودرو تبریز آقای امداد

راه‌های مختلف و متنوعی برای ارتباط با امداد خودرو تبریز آقای امداد وجود داره از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی گرفته تا اپلیکیشن آنلاین آقای امداد که شما می‌تونید از طریق این راه‌ها درخواست‌ها و سوالات خودتون رو با تیم ما در میان بزارید. در واقع شما می‌تونید خیلی ساده از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو تبریز آقای امداد برخوردار شوید. اما ساده ترین این راه های ارتباطی دانلود و نصب اپلیکیشن آقای امداده که کمک میکنه تا در مواقع بحرانی کنترل بهتری روی شرایط داشته باشید و دست و پاتون رو گم نکنید.

 

خدمات در محل امداد خودرو تبریز

از خدمات امداد و تعمیر در محل تبریز آقای امداد میشه به موارد زیر اشاره کرد:

پنچرگیری لاستیک تبریز

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگه از خدمات امداد خودرو تبریز آقای امداده که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیره. خیلی خوب می‌دونید که لاستیک‌های خودروها رو می‌شه در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد، اما توجه داشته باشید که به علت پرکاربرد بودن لاستیک‌های تیوب‌لس و ایمنی بیشتر اونا، امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

 

پنچرگیری لاستیک تبریز آقای امداد

 

خدمات پنچرگیری امداد خودرو آقای امداد در تبریز ارائه می‌شود. به عنوان یکی از بهترین خدمات پنچرگیری امداد خودرو تبریز، ما به شما خدمات پنچرگیری سریع و با کیفیت را ارائه می‌دهیم.

 

خدمات پنچرگیری امداد خودرو تبریز شامل:

  1. بررسی پنچر: با استفاده از تجهیزات مدرن، ما پنچری را بررسی کرده و علت پنچری را تشخیص می‌دهیم.
  2. تعمیرات فوری: در صورتی که پنچری قابل تعمیر باشد، ما بلافاصله تعمیرات لازم را انجام می‌دهیم تا بتوانید به سفر خود ادامه دهید.
  3. تعویض لاستیک: در صورتی که پنچری قابل تعمیر نباشد یا لاستیک شما از کار افتاده باشد، ما به شما خدمات تعویض لاستیک را ارائه می‌دهیم. با تجهیزات مدرن خودروی ما، ما به شما در تعویض لاستیک کمک می‌کنیم.
  4. خدمات فنی: در صورتی که پنچری شما ناشی از عیب فنی خودرو باشد، ما به شما خدمات فنی را نیز ارائه می‌دهیم. با تجهیزات و دانش فنی ما، ما به شما در تعمیرات و خدمات فنی کمک می‌کنیم.

اگر به دنبال خدمات پنچرگیری امداد خودرو با کیفیت در تبریز هستید، ما بهترین گزینه برای شما هستیم. با تماس با ما، می‌توانید به راحتی و با اطمینان خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

بنزین سیار تبریز

این روزا هر چیزی رو می‌تونیم درب منزل تحویل بگیریم، از غذا و پوشاک گرفته تا بنزین مورد نیاز ماشین‌مون. بعله درست شنیدید، شما می‌تونید بنزین مورد نیازتون رو درب منزل تحویل بگیرید و دیگه لازم نیست تا بنزین بسوزونین و بدین تو صف‌های طولانی منتظر نوبتتون بشین، کافیه با تیم بنزین سیار تبریز آقای امداد تماس بگیرید تا پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستین، داشته باشید.

اکیپ پمپ بنزین سیار تبریز حرکت کرده و در محل مورد نظر شما، سوخت مورد نیازتون رو با استاندارد کافی در اختیارتون قرار می‌دن. این خدمت یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین خدماتی هستش که برای کاربران آقای امداد ارائه شده و می‌تونه نیاز سوخت خودروها رو در هر ساعتی از شبانه روز رفع بکنه. امداد خودرو تبریز آقای امداد، بنزین رو با همون کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه می‌کنه.

امداد قفل و سوئیچ تبریز

اگه در اثر حواس پرتی، سوئیچ رو در داخل ماشین جا گذاشتید و درها رو هم قفل کردید، نترسید و نگرانی به خودتون راه ندید. گوشی رو بردارید و با تماس با امداد خودرو تبریز از خدمات امداد قفل و سوئیچ آقای امداد استفاده کنید.‌ این خدمت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتیه که شرکت امدادد خودرو تبریز آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می‌ده. به همین خاطر مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودروتون مواجه شدهاید، امدادرسانان آقای امداد خیلی سریع در محل حاضر و مشکل شما رو رفع می‌کنند.

 

سرویس دوره‌ای خودرو تبریز

با استفاده از امداد خودرو تبریز آقای امداد، شما می‌تونید سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو در خانه و یا هرجای دیگه‌ای به‌ راحتی انجام بدین. یکی از بهترین کارهایی برای جلوگیری از خراب شدن ماشین اینه که به صورت دوره‌ای اون رو از جهات مختلف بررسی کنید. سرویس دوره‌ای می‌تونه از خیلی از هزینه‌ها و زیان‌های آینده پیشگیری کنه و حتی نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه رو به صفر برسونه.

سرویس های دوره‌ای خودرو یکی از مواردی هستن که باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام بشن تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از آن‌ها جلوگیری بشه. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو تبریز آقای امداد ارائه می‌شن، میشه به این موارد اشاره کرد:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

تعویض روغن تبریز

تعویض روغن ها و کلا مایعات خودرو، یکی از کارهای مهمی هستند که باید هر چند سال یه بار روی ماشین‌تون انجام بدین، تا از استهلاک قطعات جلوگیری کنین. اما چیزی که خیلی مهمه نوع، مارک و برند اون‌هاست که عملکرد خودرو رو تحت تاثیر قرار میده. بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو تبریز آقای امداده که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیره. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتون قرار می‌دن.

ادامه مطلب
امداد خودرو آنلاین چه مزایایی دارد؟

تعویض روغن تبریز آقای امداد

اگه به خدمات امدادی در ارومیه نیاز دارید، کافیه تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو ارومیه آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

تعمیر سیستم برق امداد خودرو تبریز

یکی از بهترین خدمات ما، تعمیر سیستم برق امداد خودرو در تبریز، است که به شما خدمات با کیفیت و قابل اطمینان را ارائه می‌دهیم.

سیستم برق خودرو شامل باتری، شارژر، ژنراتور، قطعات الکتریکی و الکترونیکی دیگر می‌شود. در صورتی که سیستم برق خودرو شما دچار مشکل شده باشد، ما به شما خدمات تعمیراتی زیر را ارائه می‌دهیم:

  1. بررسی مشکل: با استفاده از تجهیزات مدرن، ما مشکل را بررسی می‌کنیم و علت عدم عملکرد سیستم برق خودرو را تشخیص می‌دهیم.
  2. تعمیرات فوری: در صورتی که مشکل قابل تعمیر باشد، ما بلافاصله تعمیرات لازم را انجام می‌دهیم تا بتوانید به سفر خود ادامه دهید.
  3. تعویض قطعات: در صورتی که قطعات برقی خودرو شما نیاز به تعویض داشته باشند، ما به شما خدمات تعویض قطعات را ارائه می‌دهیم. با استفاده از قطعات با کیفیت و تجهیزات مدرن، ما به شما در تعویض قطعات کمک می‌کنیم.
  4. خدمات فنی: در صورتی که مشکل سیستم برق خودرو شما ناشی از عیب فنی باشد، ما به شما خدمات فنی را نیز ارائه می‌دهیم. با تجهیزات و دانش فنی ما، ما به شما در تعمیرات و خدمات فنی کمک می‌کنیم.

اگر به دنبال خدمات تعمیر سیستم برق امداد خودرو با کیفیت در تبریز هستید، آقای امداد بهترین گزینه برای شما است. با تماس با ما، می‌توانید به راحتی و با اطمینان خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

چرا امداد خودرو مجاز آقای امداد؟

استفاده از امداد خودروهای مجاز می‌تونه ما رو از بسیاری از خطرات و زیان‌های مالی دور نگه داره و باعث بشه تا با اطمینان بیشتر و خیالی راحت تر ماشین‌مون رو در اختیار آنها قرار بدیم. در ادامه با هم به بررسی مزایایی که در اثر استفاده از امداد خودرو های مجاز می‌تونیم به اونا دست پیدا کنیم، می پردازیم:

• ضمانت خدمات

یک امداد خودرو مجاز و معتبر همه خدمات امدادی رو تضمین شده و با ضمانت معتبر در اختیار امداد خواهان قرار میده. به عنوان مثال همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو تبریز آقای امداد دارای ضمانته و شما می‌تونید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. بعد از رسیدگی امدادرسانان آقای امداد به خودروی شما، یه ضمانت‌نامه معتبر در اختیارتون قرار می‌گیره و همه‌ی این خدمات رو تضمین می‌کنه.

شما می‌تونید این ضمانت رو هم به صورت فیزیکی و هم به صورت آنلاین دریافت کنید و در صورت عدم رضایت اون رو با پشتیبانی آقای امداد در میان بذارید و خسارت وارد شده به خودتون رو دریافت کنین. در صورتی که به خدمات امداد خودرو تبریز و تعمیر و تعویض سیار خودرو در محل در هر بخشی از اون نیاز دارید، کافیه تا با امداد خودرو تبریز آقای امداد تماس بگیرید.

• پاسخگویی سریع و همیشگی

یکی از راه‌های شناخت امداد خودروهای مجاز که البته یه ویژگی خیلی خوب برای اونا به حساب میاد و حتی به مشتریا هم حس خوبی میده، همیشه در دسترس بودنه. این که هر وقت که تصمیم داشتی زنگ بزنی یا به صورت آنلاین مشکلتو بگی و جواب بگیری خیلی حس خوبی داره و البته که یه امداد خودروی غیرمعتبر و غیر مجاز هیچ وقت این کارو انجام نمی‌ده و راه‌های دسترسی خیلی محدودی داره که وقت گیره و هیچ وقت به جواب نمی‌رسه.

امداد خودرو آنلاین آقای امداد برای ارائه خدمات خود محدود به زمانی خاص و یا محدود مکانی نیست و در هر مکان و هر لحظه‌ای در دسترس شماست. در واقع یکی از ویژگی‌های مهم و مزیت‌های اصلی امداد خودرو مجاز اینه که شما در صورت نیاز به هر خدمت و یا سوالی خاص، به سرعت به جواب می‌رسید. شما می‌تونید در رابطه با نوع خدمات، ضمانت نامه خدمات، هزینه‌ی اون‌ها و هر چیز دیگه‌ای حتی شکایت‌هاتون با پشتیبانی صحبت کنید و به جواب مورد نظرتون برسید.

• صرفه جویی در انرژی و هزینه‌ها

امداد خودروهای غیرمجاز می‌تونن هزینه‌های زیادی رو روی دستتون بذارن. یک بار هزینه‌های الکی که برای تعمیر خودرو ازتون می‌گیرن و اگه از دستشون در برین، یک بار هم هزینه‌ای که باید برای تعمیر درست و حسابی ماشین تون خرج کنین. اگه تصمیم به شکایت هم بگیرین که باید سر کیسه رو دیگه خیلی شل کنین.‌ در کنار تمام هزینه‌هایی که این مجموعه‌ها به شما تحمیل می‌کنن، شما زمان زیادی رو هم تو رفت و آمد خواهید بود و وقت و انرژی‌ زیادی رو باید برای این کار صرف کنید.

با وجود این‌که شما با تحقیق از ‌قبل و انتخاب یه امداد خودروی معتبر می‌تونید از این موارد جلوگیری کنید. امداد خودرو تبریز آقای امداد یکی از معتبرترین امداد خودروهای کشوره و آماده‌‌س تا خدمات امدادی رو با قیمت منصفانه و ضمانت نامه در اختیارتون قرار بده. از طرفی شما می‌تونید با استفاده از خدمات امداد خودرو آنلاین آقای امداد، ابتدا قیمت و تعرفه هر کدوم از خدمات رو مشاهده و بعد در صورت تمایل درخواست تیم امداد کنید. این کار زمان و هزینه‌ی کمتری رو ازتون می‌گیره. موردی که در زمان پیدا کردن امداد خودرو به صورت قدیمی از طریق تلفن ممکن نیست.

• خدمات بیمه‌نامه در جابجایی با خودروبر

با وجود این که شاید همه‌ی خدمات امداد خودرو ضمانت داشته باشه ولی بعضی‌ها مهم ترن و داشتن ضمانت‌نامه باعث میشه تا پولتون تو جیبتون بمونه. اگه مشکلی هم پیش بیاد بیمه میده و نگرانی نداره. همه‌ی خودروها و تجهیزات مورد حمل در هنگام استفاده از سرویس یدک کش و خودروبر امداد خودرو تبریز آقای امداد از ضمانت نامه ای معتبر برخوردار هستند و بر اساس اون خودرو شما در طول مسیر حمل و انتقال توسط جرثقیل، یدک کش یا خودروبر بیمه می‌شه.

هدف اصلی ما در آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت و کسب رضایت خاطر شما عزیزانه تا شما بتونید با آرامش خاطر خودرو خودتون رو به دست ما بسپارید. یکی از ویژگی ها و نقاط مثبت امداد خودرو تبریز آقای امداد ارائه بیمه نامه حرفه ای، جامع و کامل مخصوص خودرو هستش.

• ایمن بودن و عدم آسیب به خودرو

یه امداد خودروی مجاز و معتبر از تجهیزات تخصصی، ایمن و پیشرفته‌ای استفاده می‌کنه و با توجه به ضمانت نامه‌ای که در اختیار مشتری قرار میده، حواسش جَمعه که آسیبی به خودرو وارد نشه. شما هم می‌تونین اطمینان داشته باشین که آسیبی به خودروتون وارد نمیشه و حتی اگه چیزی‌‌ بشه هزینه‌ای برای شما نداره.

امداد خودرو تبریز آقای امداد مجهز به آخرین تجهیزات پیشرفته حمل خودرو، از عاج کاری سطح کفی خودروبر برای به حداکثر رساندن اصحکاک بین لاستیک و سطح خودروبر و لانچر استفاده می‌کنه تا از حرکت اضافی خودرو در حین حمل جلوگیری بشه و مطمئن باشید که خدماتی باکیفیت در اختیارتون قرار گرفته.

• دور بودن از گرفتاری شکایت

اگه تا حالا دنبال شکایت و دادگاه و این چیزا نرفته باشین، حتما شنیدین که این کارها چقدر سخته، پیچ و خم داره و چند جلسه رفت و آمد داره به حدی که خیلیا همین وسطا از شکایتشون منصرف میشن و میبینن که واقعا به زحمتش نمی‌ارزه و حتی دارن هزینه‌ی بیشتری از چیزی که ضرر کردن، پرداخت می‌کنن. کلا رسیدگی قضائی در دادگستری چند مرحله داره، مرحله اول مرحله طرح شکایت و شروع تحقیقاته، در مرحله دوم رسیدگی ابتدائی دادگاه اولیه یا دادگاه بدوی شروع میشه و مرحله آخر به عنوان مرحله رسیدگی تجدیدنظر در دادگاه تجدیدنظر شناخته میشه.

گذروندن همه‌ی این مراحل ممکنه چند ماه طول بکشه که اگه دادگاه هم تو یه منطقه و محله دیگه باشه، زمان و هزینه رفت و آمد هم بیشتر میشه. همین عامل باعث میشه تا خیلیا بعد از کلاه بزرگی که سرشون رفته، کارو به دادگاه و شکایت نکشونن که همین باعث میشه تا این مجموعه‌های غیرمجاز همچنان از اعتماد من و شما سوءاستفاده کنن.

 

نحوه کار امداد خودرو تبریز

نحوه کار امداد خودرو تبریز آقای امداد به شکل زیر است:

  1. تماس با مرکز امداد خودرو: در صورت بروز مشکل در خودروی شما، می‌توانید با تلفن تماس: 02148287 با مرکز امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. بهتر است این شماره را قبل از هر مشکلی ذخیره کنید تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.
  2. بیان مشکل: پس از برقراری ارتباط با مرکز امداد خودرو، باید مشکل خودرو را به دقت بیان کنید. اگر می‌دانید چه مشکلی در خودروتان بوجود آمده است، باید آن را به دقت بیان کنید.
  3. تعیین موقعیت: بعد از بیان مشکل، باید موقعیت خودرو خود را به دقت بیان کنید تا تیم امداد خودرو بتواند به سرعت به شما کمک کند. ما با استفاده از دستگاه GPS موقعیت تمام امدادگر ها را بررسی می کنیم و هر نقطه ای شما نیاز به امدادگر داشتید نزدیکترین امدادگر برای شما ارسال می شود.
  4. ارسال تیم امداد: پس از بیان مشکل و موقعیت، تیم امداد خودرو به سرعت به محل مشخص شده می‌رود و به شما کمک می‌کند.
  5. ارزیابی مشکل: پس از مشاهده خودرو، تیم امداد خودرو مشکل را ارزیابی می‌کند و مراحل تعمیرات را پس از بررسی مشکل، به شما توضیح می‌دهد.
  6. انجام تعمیرات: پس از ارزیابی مشکل، تیم امداد خودرو تبریز با توجه به نوع مشکل، تعمیرات لازم را انجام می‌دهد.
  7. پایان خدمات: پس از انجام تعمیرات، تیم امداد خودرو مطمئن می‌شود که خودرو شما به خوبی کار می‌کند و سپس فاکتور برای شما صادر می شود.

در کل، تیم امداد خودرو تبریز به شما در هر مرحله از تعمیرات کمک می‌کند و به شما توضیح می‌دهد که چه اقداماتی باید انجام شود تا خودرو شما به خوبی کار کند.

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو تبریز

تیم امداد خودرو تبریز آقای امداد تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار رو در تبریز در اختیار شما قرار میده. شما با استفاده از خدمات امداد خودرو تبریز آقای امداد می‌تونید از مزایای زیر بهره‌مند بشید:

  • سرعت بالای امدادرسانی و صرفه جویی در زمان
  • اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف
  • ارائه فاکتور و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • استفاده از تعمیرکاران باتجربه خودرو
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • سادگی ثبت سفارش اولیه
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • خدمات جامع و کامل در محل

اگه به خدمات امدادی در محله چمران نیاز دارید، کافیه تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو چمران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو تبریز آقای امداد

تیم امداد خودرو تبریز آقای امداد، با داشتن متخصصینی ماهر و باتجربه، این توانایی رو داره تا همه‌ی خدمات خودش رو برای تمام خودروهای داخلی و خارجی همچون سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا انجام بده و مشکلات فنی اونا رو تو کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب رفع کنه.

امداد رسانی در کلیه مناطق تبریز

ما به عنوان یکی از بهترین خدمات امداد رسانی در تمام مناطق و شهرهای تبریز، به شما خدمات سریع و با کیفیت را ارائه می‌دهیم. با داشتن تجهیزات مدرن و تیم متخصص، ما به شما در هر نوع مشکل خودرویی کمک می‌کنیم.

اگر به دنبال خدمات امداد رسانی در تمام مناطق تبریز هستید، ما بهترین گزینه برای شما هستیم. با تماس با ما، می‌توانید به راحتی و با اطمینان خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

در دیگر شهرهای آذربایجان شرقی نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو اهر

علاوه بر تبریز در اهر نیز در خدمتگزاری به شما آماده هستیم؛ همین حالا شماره تماس آقای امداد را در فهرست مخاطبان خود ذخیره کنید و به این ترتیب هیچ گاه در دام امداد خودروهای غیرمجاز نیافتید. خیلی از رانندگان تا هنگامی که خودروی آن‌ها به مشکل نخورد و در مسیر با مشکل مواجه نشود، آن چنان به فکر استفاده از خدمات امدادی و امداد خودرو ها نمیافتند؛ همین عامل باعث می‌شود تا در زمان وقوع تصادف و یا نقص های فنی به علت شرایط اضطراری و نگرانی راننده، امداد خودروهای متفرقه فرصت بیشتری برای سواستفاده از اعتماد آن‌ها پیدا کنند و درنتیجه از نظر زمانی و هزینه ای ضرر زیادی به راننده وارد شود.

یک نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید آن است که شاید دریافت هزینه کمتر در ابتدا بسیار وسوسه‌انگیز به نظر برسد، اما خدماتی که با آن قیمت ارائه می‌شود، کیفیت پایینی خواهد داشت و درنتیجه هزینه زیادی را از شما برای تعمیرات تکمیلی و صحیح می طلبد.

امداد خودرو میانه

آیا تا به حال برای انتقال خودرو خود به مراکز بیمه، تعویض پلاک و یا مکانیکی ها از یدک کش ها استفاده کرده اید؟ آیا می‌دانید بهترین راهکار برای جابه‌جایی هر خودرو چیست؟ آیا می‌دانید که با توجه به آسیب های وارده به هر خودرو در حین تصادف و یا نقص فنی، نمیتوان از تجهیزات یدک کشی خاص استفاده کرد؛ چراکه آسیب بسیار بیشتری را به خودرو وارد می‌کنند؟!

با استفاده از خدمات یدک کشی و امداد در محل آقای امداد در میانه دیگر نگران مشکلاتی از این دست نباشید و با خیال راحت منتظر تعمیرات تکمیلی خودرو در زمانی کوتاه باشید.

آقای امداد در هشترود

نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود. فرقی نمی‌کند چه مشکلی و کجا باشد؛ در جاده های فرعی و خاکی و یا در بزرگراه‌ها در صورتی که با مشکل خودرو خود مواجه شدید و نیاز به یک امداد سریع و دقیق داشتید، با آقای امداد تماس بگیرید‌. در جای جای شهرستان هشترود در زمانی کوتاه آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود.

متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند و در نتیجه با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در هشترود دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد.

آقای امداد در مراغه

به نظرتان بهترین راهکار برای اطمینان از کیفیت خدمات در هر صنفی چیست؟! و چگونه میتوانیم مطمئن شویم که خدمات در سطح ایده آل ما هستند؟! با گارانتی خدمات. در صورتی که یک مجموعه این ویژگی را داشته باشد میتوان باور داشت که سطح کیفی خدمات بالاست و چندان مشکلی در آینده دور و نزدیک متوجه ما نخواهد شد.

جا دارد بگوییم که همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد چه در تبریز و مراغه، بلکه در کل کشور دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. پس از ارائه خدمات یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودروی خود را دریافت کنید.

امداد خودرو هوراند

خرابی خودرو اغلب اوقات قابل پیش‌بینی نیست و بیشتر مواقع در بدترین شرایط و اوضاعی خاص رخ می‌دهد؛ به طور مثال در نیمه‌های شب و یا در بزرگراه‌ها! اما شما چند مجموعه امداد خودرویی را می‌شناسید که بدون وقفه کار کنند و نیازهای فنی و تعمیرات خودروها را به‌طور شبانه روزی برای خودروها در هوراند رفع نمایند؟!

در هر یک از این موقعیت ها که بودید و نیاز به خدمات امدادی جامع در هر ساعتی از شبانه روز داشتید، کافیست تا با یک تماس کوتاه ما را باخبر کنید. در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما رانندگان محترم در هر جایی که هستید، ارائه می دهیم. پس به هیچ عنوان نگران زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد در هوراند استفاده کنید.

مکانیک سیار شبستر

امدادگران ما در سطح شهر شبستر از خود همشهریان شما هستند و با دقت بالایی گزینش شده اند. تمامی نیروی انسانی آقای امداد چه در شبستر و چه در دیگر شهرها و استان‌ های کشور، با هدف کسب رضایت صد در صدی شما عزیزان استخدام شده اند.

در پروسه استخدام، علاوه بر دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت شده و همچنین پیش از آنکه این نیروها بتوانند خدمات لازم را به شما ارائه دهند، به صورت کامل تایید صلاحیت می شوند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را ارائه دهند. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق سیستم پیگیری و نظرسنجی کاملی که برای هر یک از واحدها، تیم ها و تکنسین های خود به کار گرفته‌ایم، آنها را ارزیابی و بررسی قرار دهید.

امداد خودرو مرند

ما در مرند نیز به صورت ۲۴ ساعته خدمات امدادی فنی و یدک کشی را در اختیار شما قرار می دهیم و هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه ساعتی و در چه مکانی با این مشکل دست و پنجه نرم کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که می توانید دوباره از خودرو خود بدون مشکل استفاده کنید.

ما با تأسیس و شروع به کار مجموعه آقای امداد کار خود را ۱۵ سال پیش و تحت نظر اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امداد خودرو آغاز کرده ایم و تاکنون نیز با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان مشغول به کار هستیم. به لطف خدا مجموعه ما توانسته است تا در حال حاضر به یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شود و به عنوان نخستین انتخاب رانندگان در زمان های نیاز به خدمات امدادی به شمار رود.

امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز

خدمات امداد خودرو در اتوبان زنجان تبریز شامل موارد زیر می‌شود:

1. رسیدگی به خودروهای دچار مشکل و خرابی: در صورت خرابی خودرو در اتوبان، تیم امداد خودرو به سرعت به محل حادثه می‌رسد و با بررسی علت خرابی ، تلاش می‌کند تا خودرو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی کند.

2. جابجایی خودرو: در صورت نیاز، تیم امداد خودرو تبریز قادر است خودرو را به گاراژ یا نزدیک‌ترین نقطه تعمیرات مناسب جابجا کند.

3. پشتیبانی فنی: تخصص و دانش فنی کافی برای برطرف کردن هرگونه مشکل فنّی در خودرو، گسترده است و تلاش مستمر برای بهبود وضع همواره از جمله اولويّت های اين سامانه است.

4. پشتيباني از خودروهای تصادفی: در صورت برخورد با حوادث رانندگی و تصادفات، تیم امداد خودرو به سرعت به محل حادثه می‌رسد.

5. پشتيباني از راننده و سرنشینان: در صورت نياز، تيم امداد خودرو به راننده و سرنشینان خودرو کمک می‌کند و در صورت لزوم آنها را به گاراژ یا نزديک‌ترین نقطه تعميرات مناسب جابجا می‌کند.

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو