تعویض لنت ترمز در محل و خدمات امداد تعمیر ترمز

در آقای امداد ، ما هستیم تا به همه نیازهای شما در تعمیر ترمز و سرویس کمک کنیم. ما به همه ساخت و مدل های خودرو از جمله اتومبیل های داخلی و خارجی سرویس می دهیم و وظیفه خود می دانیم که ترمزهای وسیله نقلیه شما را در وضعیت ایمن و سالم حفظ کنیم. ما پشت کار ترمز ، تضمین شده ، به صورت مکتوب می ایستیم.

تعمیرات و خدمات ترمز تنها یکی از خدمات ما است. تکنسین های مجاز ما متخصص ترمز هستند و ما می توانیم انواع ترمز و قطعات ترمز (دیسک ، درام ، ABS و غیره) را تعمیر و تعویض کنیم. در واقع ، بسیاری از تعمیرگاه های اتومبیل تکنسین های آموزش دیده یا تجهیزات مناسب برای تشخیص سیستم های ترمز ضد قفل را ندارند – اما ما این کار را می کنیم! ما می توانیم ترمزها و لنت های ترمز شما را بررسی کنیم تا به شما اطلاع دهیم که چند بار تعویض آنها را انجام دهید. سپس آنچه را که یافتیم به شما نشان دهیم و توصیه های ما در مورد تعمیرات ترمز را به شما اطلاع دهیم.

ما برای اکثر اتومبیل ها خدمات ارائه می دهیم ، بنابراین وسیله نقلیه خود را به یکی از تعمیرگاه های ما برسانید تا مشخص شود که در صورت وجود مشکل، به چه نوع تعمیراتی نیاز دارید. ما بازرسی از ترمز را در همه مکان های خود ارائه می دهیم . نگهداری و مراقبت مناسب از ترمز برای ایمنی رانندگی شما ضروری است ، به همین دلیل است که ما برای بازرسی و نگهداری منظم ترمز از وسیله نقلیه خود توصیه می کنیم.

در آقای امداد ، ما بازرسی های ترمز را انجام می دهیم تا مشخص کنیم ، در صورت وجود ، وسیله نقلیه شما به چه کارهایی نیاز دارد. از آنجا ، ما آنچه را پیدا می کنیم ، چه توصیه هایی برای تعمیر ترمزهای شما ارائه می دهیم و تعمیر هزینه آن توضیح می دهیم. ما فقط خدمات ترمیم و تعویض ترمز را که شما به ما اجازه می دهید انجام می دهیم. بنابراین خواه فقط ترمزهایی است که شما نیاز به تعمیر دارید یا اگر سوالات دیگری در مورد خدمات کامل تعمیر اتومبیل ما دارید ، به سادگی با ما تماس بگیرید!

از کجا متوجه بشیم ترمز ماشین به تعمیر نیار دارد؟

در گذشته صداهای ترمز مانند صدای فلز آسیاب ، صدای غرش و صدای جیر جیر نشانه های آشکاری در خرابی سیستم ترمز بود. این روزها ، با وجود فن آوری های ترمز در حال ظهور و مواد جدیدی که عمر بسیار بیشتری به لنت ترمز می دهند ، صداها همیشه سیگنال مشخص قطع شدن ترمز نیستند. هنوز هم ، در هر زمان که وسیله نقلیه شما صداهایی را ایجاد می کند که قبلاً متوجه آن نشده اید ، خوب است که توسط یک متخصص حرفه ای به آن نگاه کنید. هنگامی که وقت تعمیر یا تعویض ترمز خودرو است ، علائمی از جمله:

  • چراغ های ترمز یا ABS که روی داشبورد روشن می شوند.
  • هنگام توقف سر و صدا می شود.
  • سر و صدا در حالی که متوقف شده است.
  • صدای ترمز یا فلز هنگام استفاده از ترمز
  • مشکل فشار دادن پدال ترمز
  • هنگام فشار دادن روی پدال ترمز ، لرزش در پدال یا فرمان
  • پدال نرم و کم افزایش
  • فاصله هنگام توقف

اگر وسیله نقلیه شما هر یک از علائم بالا را دارد ، با کارشناسان آقای امداد تماس بگیرید تا بتوانیم هرگونه نگرانی ترمز در وسیله نقلیه شما را به درستی ارزیابی کنیم.

 بازرسی ترمز در آقای امداد

سیستم ترمز یک سیستم پیچیده است که دارای مناطق مختلفی است که باید مورد بررسی قرار گیرد تا بازرسی ترمز به پایان برسد و ایمنی هر وسیله نقلیه تضمین شود. هنگامی که برای اولین بار به مرکز خدمات ما می رسید ،از شما می خواهد هر گونه نگرانی در مورد ترمزگیری را توصیف کنید. تا جایی که می توانید جزئیات مربوط به جیر جیر کردن ، جیر جیر ، سنگ زنی یا چین خوردن را ارائه دهید.

با این کار ، تکنسین شما در هنگام بازرسی ، ایده بهتری درباره مسئله ممکن است پیدا کند و به طور خاص به چه چیزهایی نگاه کند. پس از اطمینان از اینکه وسیله نقلیه از هرگونه نگرانی ایمنی فوری در امان است ، تکنسین رانندگی وسیله نقلیه شما را آزمایش می کند. تست درایو به معنای کپی کردن هر علامتی است که شما ذکر کرده اید و همچنین علائم دیگری که می تواند نشان دهد سیستم ترمز نیاز به توجه دارد.

پس از بازگشت از تست ، تکنسین وسیله نقلیه را به داخل قسمت سرویس می کشد و آن را روی قفسه سرویس قرار می دهد تا هر 4 چرخ برای بازرسی خارج شود. از آنجا که ترمزها به صورت یکپارچه از جلو به عقب کار می کنند ، این امر نیاز به بازرسی تمام اجزای ترمز را ضروری می کند. تکنسین با یک بازرسی بصری کامل شروع به بررسی سیلندر اصلی ، تقویت کننده ترمز ، خطوط فولادی و لاستیکی ، وضعیت روغن ترمز ، کولیس ، لنت / کفش ترمز و روتور / درام می کند.

با استفاده از یک ترمز سنج مخصوص ، تکنسین ضخامت هر لنت ترمز را اندازه گیری می کند و برای تعیین ضخامت روتورها از میکرومتر استفاده می کند. بر اساس توصیه های سازنده ، روتورهای ترمز باید پس از استفاده از یک نقطه خاص تعویض شوند. روتور بیش از حد نازک ، قادر به پخش صحیح گرما از اصطکاک نیست. علاوه بر این ، کولیس های ترمز فقط می توانند قبل از آسیب دیدگی تا این حد حرکت کنند. اگر لنت ترمز خیلی نازک باشد و با روتور فراتر از یک نقطه خاص ترکیب شود ، پیستون داخل کولیس می تواند بیش از حد گسترش یابد و در نتیجه به کولیس آسیب برسد. پس از بازرسی و اندازه گیری تمام قسمتهای سیستم ترمز ، توصیه ای در مورد نیاز خودرو و نحوه تعمیر مناسب ترمزها ارائه می شود.

تعویض ترمز در آقای امداد

تکنسین در هنگام تعویض ترمز موارد زیر را انجام می دهد:

  • کفش یا لنت ترمز تعویض خواهد شد (جلو و عقب در سمت چپ و راست)
  • درامز یا روتور جایگزین شده یا در صورت لزوم مجدداً برای استفاده مجدد به سطح خود رسیده اند.
  • سخت افزار ترمز برای حرکت روان لنت ترمز تعویض یا روغن کاری مجدد می شود.
  • یاتاقان های چرخ (در صورت وجود)
  • روغن ترمز خون خورده یا برافروخته شده است (در صورت وجود)
  • جاده خودرو قبل و بعد از تعمیرات آزمایش شده است.

ترمزهای اتومبیل چگونه کار می کنند؟

هنگامی که برای شروع سرعت یا توقف اتومبیل روی پدال ترمز فشار می دهید ، با استفاده از روغن ترمز هیدرولیکی ، اصطکاک در چرخ ها ایجاد می شود که باعث می شود خودرو متوقف شود. هنگامی که پدال ترمز را فشار می دهید ، از سیستم اهرمی استفاده می کنید که از یک خلا یا پشتیبانی الکتریکی برای حرکت پیستون در داخل سیلندر اصلی استفاده می کند. حرکت از پیستون ، مایع هیدرولیک را به خطوط ترمز وسیله نقلیه شما منتقل می کند که به هر چهار چرخ منتهی می شود.

در بسیاری از موارد ، سیستم برای تنظیم فشار ایجاد شده در جلوگیری از قفل شدن ترمزها به دریچه سیستم ترمز ضد قفل داخلی نیز مجهز است. پس از ایجاد فشار به هر چهار چرخ ، کولیس ها یا سیلندرهای چرخ لنت های ترمز را به سمت روتورها حرکت می دهند تا اصطکاک و فشار ایجاد کنند که روند کند شدن و توقف خودرو را آغاز می کند.

سیستم ترمز ضد قفل چگونه کار می کند؟

سیستم ترمز ضد قفل با استفاده از سیگنال دریافتی از سنسورهای دور چرخ فشار اندازه گیری شده از سیلندر اصلی را اندازه گیری می کند. یک میکرو پردازنده در سیستم ترمز ، معروف به ماژول ABS ، تعیین می کند که آیا خودرو خیلی سریع ترمز می کند یا خیر. این سیستم با توقف سریع و موقتی ترمز ، ایجاد یک عمل گرفتن و آزاد کردن ، که از قفل شدن چرخ ها و ایجاد لغزش جلوگیری می کند ، واکنش نشان می دهد.

سوالات متداول در مورد تعمیر ترمز

سوال : چند بار باید لنت ترمزم را عوض کنم؟

عمر ترمزها به عوامل مختلفی بستگی دارد. عادات ضعیف رانندگی مانند ترمزگیری بیش از حد ، توقف مکرر سخت ، رانندگی در سربالایی و سرازیری یا درجه های شیب دار ، وزن وسیله نقلیه از جمله بار و سرنشینان ، نوع لنت های ترمز خودرو مجهز ، وضعیت روغن ترمز و سیستم تعلیق فرسوده می تواند طول عمر ترمزها را کاهش دهد. به دلیل عوامل مختلف موثر ، توصیه می شود که ترمزهایتان اغلب بازرسی شود. در آقای امداد ، ما با بسیاری از خدمات خود ، به ویژه تعویض روغن ، بازرسی از ترمز را انجام می دهیم.

سوال : چرا وقتی ترمز می گیرم ماشین من می لرزد؟

لرزش ترمز می تواند به دلیل مسائل مختلفی از جمله اجزای سیستم تعلیق فرسوده ، لنت ترمز فرسوده یا روتورهای تاب خورده ایجاد شود. سیستم ABS که بخاطر خرابی یا خرابی اجزای سازنده تلاش می کند باعث لرزش شود. بهتر است یک تکنسین باتجربه سیستم را بررسی کند تا علت را مشخص کند زیرا همه “لرزش های ترمز” ناشی از سیستم ترمز نیستند.

سوال : هزینه تعمیر ترمز چقدر است؟

تعمیرات ترمز و هزینه تعویض بر اساس آنچه برای ترمیم صحیح ناحیه سیستم ترمز ضروری است ، متفاوت است. نیازهای هر وسیله نقلیه منحصر به فرد است. برخی از وسایل نقلیه ممکن است نیاز به تعویض اجزای ترمز چندگانه داشته باشند در حالیکه برخی دیگر فقط به لنت ترمز و روتورهای سطح داده شده احتیاج دارند. مشاوران خدمات دوستانه ما گزینه های شما را بررسی می کنند و در مورد زمان و هزینه های مورد نیاز برای تعمیر درست ترمز صحبت می کنند.


آقای امداد

از سامانه آنلاین برای موقعیت یابی مکانیک ها و یدک کش های خود مجهز است. افراد متخصص ما در بهترین موقیت ها برای یاری رساندن به خودرو حضور دارند.

امداد خودرو غرب تهران

به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو