اپلیکیشن امداد خودرو درخواست یدک کش، مکانیک سیار، خودروبر

بهترین اپلیکیشن امداد خودرو را همین حالا بر روی گوشی‌های خود نصب کنید و دیگر نگرانی از بابت خرابی گاه و بیگاه خودروی خود نداشته باشید.

  • بهترین برای مواقع اضطراری
  • بهترین خدمات در محل
  • بهترین پشتیبانی
  • بهترین خدمات پرداخت
  • بهترین قیمت و نرخ خدمات

را با استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد به صورت یکجا خواهید داشت.


اپلیکیشن امداد خودرو یکی از‌ بهترین و ساده‌ترین راهکارها برای برخورداری از خدمات امداد جاده‌ای و یدک کش آنلاین است. با استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو، کاربران می‌توانند در زمانی کوتاه بدون دستپاچگی و به راحتی وارد اپلیکیشن شده و با وارد کردن مشخصات خود، امدادهای مورد نیاز را به راحتی دریافت کنند. امروزه راه های بسیار متنوع‌تری برای تعامل امدادرسانان با مشتریان ایجاد شده است. همین عامل منجر به بهبود خدمت رسانی به آن‌ها شده و برای هر دو گروه مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت.

اپلیکیشن امداد خودرو

اپلیکیشن امداد خودرو یک خدمت نوین است که می‌تواند به صورت رایگان و در بستر اینترنت خدمات امدادی را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران از طریق این اپلیکیشن مشخصات خودروی خود و محل موردنظر خود را مشخص کرده و نوع نیاز خود را می توانند توضیح دهند. حتی در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند از محل‌های استقرار تیم‌های امدادی اطلاع یافته و از زمان رسیدن آن‌ها مطلع شوند. ما در این‌ مقاله به بررسی انواع اپلیکیشن امداد خودرو از جمله اپلیکیشن آقای امداد، ویژگی ها و مزایای‌ آن‌ها و… می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن امداد خودرو

امروزه اپلیکیشن ها با هدف ساده سازی و راحت تر کردن زندگی کاربران تهیه و توسعه می‌یابند و می‌توانند در زمینه های مختلفی همچون ارائه خدمات زیبایی، تاکسی، امداد خودرو، یدک کش آنلاین، بیمه و … مفید باشند. با این حال باید در طراحی و ساحت این اپلیکیشن ها موارد متعددی را بررسی و آن را زیر نظر گرفت. به این صورت که دارای ویژگی‌هایی باشند که بتوانند به سرعت نیازهای افراد را سامان دهی کرده و به آن‌هاپاسخ دهند. در ادامه از ویژگی‌های اصلی یک اپلیکیشن امداد خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت‌نام و ورود آسان

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد را می‌توان نحوه ثبت نام و ورود ساده و راحت به برنامه دانست. نحوه ثبت نام و ورود به اپلیکیشن به ساده‌ترین نوع ممکن و از طریق ارسال کد ورود به شماره تلفن همراه شما انجام می‌گیرد و به همین راحتی میتوانید هر چه سریع‌تر و بدون هیچ اتلاف وقتی از خدمات مورد نظر خودتان استفاده کنید.

  • ارائه اطلاعات لحظه به لحظه موقعیت امدادگر

با استفاده از این اپلیکیشن مسیریابی کاملی در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به اطلاعات دقیقی از موقعیت امدادگر و تعیین حدودی زمان رسیدن آن دست یابید.

نقشه امدادگر آقای امداد

  • تعیین جزئیات وسیله ارسالی

یکی از قابلیت‌های بسیار مهمی که در اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد می‌توانید به آن دست یابید، امکان انتخاب نوع وسیله حمل و نقل است. در این مرحله شما قادر خواهید بود تا نوع یدک‌کش، نوع خدمات، تعداد امدادرسانان و… را وارد کنید تا به همان ترتیب در اختیارتان قرار گیرد. در این مرحله همچنین می‌توانید به اپراتورهای آنلاین و یا تلفنی متصل شده، سوالات خود را پرسیده و از انتخاب خود مطمئن شوید.

  • مشاهده نرخ خدمات و حمل خودرو

قبل از تعیین خدمات مورد نظرتان خواهید توانست تا میزان نرخ هر یک از خدمات را مشاهده نمایید و پس از تعیین آن‌ها هزینه نهایی در اختیارتان قرار می‌گیرد. تعیین نرخ حمل خودرو با توجه به مسافت و نوع وسیله یدک‌کشی تعیین می‌شود. این سیستم مدیریت کرایه پارامترهای کنترلی زیادی را از نظر وضعیت آب و هوا، کدهای تخفیف و هواداری، میزان ترافیک، تخفیفات منطقه ای و… در اختیار مدیر سیستم قرار داده و در تعیین این نرخ کمک می‌کند.

  • امکان برقراری تماس امن

یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی که در طراحی اپلیکیشن آقای امداد باید به آن توجه کنید، قابلیت پنهان کردن شماره مشتری و خدمات دهندگان است. با استفاده از این سرویس هم امدادگران و هم مشتریان می‌توانند بدون آن که شماره آن‌ها نمایش داده شود، به سادگی باهم تماس صوتی داشته باشند. 

  • دریافت اخبار و اطلاعات از طریق نوتیفیکیشن

با استفاده از قابلیت پوش نوتیفیکیشن، شما می‌توانید اخبار و اطلاعیه های جدید را در رابطه با اپلیکیشن، خدمات، نرخ ها، تخفیف ها و .‌.. به صورت آنلاین دریافت کنید. این سیستم همچنین مجهز به ردیابی آنلاین است و هر گونه تغییر در برنامه را با ارسال نوتیفیکیشن به اطلاع شما می رساند.

  • مشاهده تاریخچه درخواست ها

یکی از‌ مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در اپلیکیشن آقای امداد گنجانده شده، مشاهده سوابق فعالیت، تاریخچه درخواست‌ها و علاقه‌مندی‌ها توسط مشتری است. پس از ثبت درخواست، تمامی مشخصات آن در بخش تاریخچه فعالیت‌ها قابل مشاهده به صورت دقیق است و شما هرگاه که بخواهید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

  • امکان مشاهده جزئیات بار

اطلاع از موقعیت امدادگران مخصوصا هنگامی که عجله داریم، اهمیت زیادی دارد. از این رو در طراحی اپلیکیشن امدادخودرو آقای امداد، این مشخصه را برای شما ایجاد کرده‌ایم که می‌توانید به طور دقیق مسیر مورد نظر و موقعیت فعلی امدادرسانان را مشاهده نمایید. این امکان توسط قابلیت‌هایی چون گوگل مپ و GPS ممکن شده است؛ در صورتی که در گذشته این کار بسیار سخت و پیچیده بود و امدادگران، اپراتورها و مشتریان مجبور بودند تا به طور دائم به صورت تلفنی باهم در ارتباط باشند.

  • دسته بندی خدمات و محصولات

یکی دیگر قابلیت‌هایی که در اپلیکیشن آقای امداد مهیا شده، توانایی دسته‌بندی خدمات و محصولات است. به نحوی که شما می‌توانید به راحتی به خدمت مورد نیاز خود دست یابید و زمان طولانی را صرف یافتن انواع خدمات مورد نیاز خود نکنید.

  • ارائه صورت حساب و پرداخت هزینه

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این اپلیکیشن، قابلیت محاسبه هزینه‌ها و ارائه صورت‌حساب به طور کاملا جزئی و فاکتور شده است. به طوری که می‌توانید هزینه حمل بار طبق درخواست ثبت‌شده خود را مشاهده و روش پرداخت دستمزد را همچون کرایه در محل، کیف پول، کارت بانکی و نقد انتخاب نمایند. در این مرحله همچنین قابلیت اعمال کد تخفیف، کد هدیه و … را نیز خواهید داشت.

  • درخواست خدمات برای دیگران

شما همچنین می‌توانید برای خانواده و دوستان خود، خدمات امدادی را سفارش دهید و با ذکر نام گیرنده و شماره تلفن آن به سادگی این کار را انجام دهید.

علاوه بر این موارد، از دیگر ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که با استفاده از این اپلیکیشن به آنها دست می‌یابید را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

  • پیگیری برخط درخواست امداد
  • ارائه آموزش های مختلف نگهداری و تعمیر خودرو
  • امتیازدهی به امدادرسانان از طریق بخش نظرسنجی
  • ارتباط مستمر با مراكز عمليات
  • امکان مشاهده تیم‌های امدادی مستقر بر روی نقشه
  • تماس تلفنی با عاملیت از طریق نرم افزار
  • دریافت نوبت و رزرو خدمات تعميرگاهی
  • اتصال به وب سایت شرکت
  • درخواست خدمات فوريتی امداد
  • قابلیت فعال یا لغو کردن خدمت
  • وجود نرخ‌های مختلف روز و شب با توجه به میزان ترافیک و تعدد درخواست‌ها
  • تکمیل خودکار آدرس به علت ادغام با API گوگل
  • امکان ارائه درخواست تحت وب از طریق وب سایت 
  • پنل کاربری امن و مطمئن و تغییر پسورد با دریافت رمز تأیید
  • طبقه بندی درخواست‌های ارسال شده با فیلترهای متنوع و متفاوت 
  • قابلیت شارژ حساب کاربری
  • و … بسیاری از امکانات دیگر

 

در صورت نیاز به خودروبر، یدک‌کش و دیگر خدمات امدادی در کرمان، کافیست تا با یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو کرمان آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

از همین حالا با نصب اپ امدادگر آقای امداد بخشی از خانواده و تیم امدادی امداد خودرو آقای امداد باشید و در مجموعه ما مشغول به کار شوید. همان طور که می‌دانید این روزها تماس‌ها و درخواست های تلفنی جای خود را به سفارشات اینترنتی داده‌اند. کاربران آقای امداد هم زمان زیادیست که می‌توانند از طریق اپلیکیشن آقای امداد درخواست امداد خود ارسال کنند که حالا هم مقابل، امدادگران از طریق اپ مخصوص این درخواست‌ها را دریافت کرده و با پذیرش آنها به صورت کاملا آنلاین، با سرعتی بسیار بیشتر از قبل خدمات را ارائه می‌دهند.

اپ امدادگر آقای امداد

ما با راه‌اندازی این سیستم وب-آپ این امکان را به وجود آورده‌ایم که امدادگران بتوانند بدون دریافت آدرس از امدادخواه و تنها از طریق لوکیشن در موقعیت مورد نظر مشتریان با سرعتی بسیار بالاتر و در زمانی کوتاه تر در موقعیت حاضر شوند. کاربران از طریق اپلیکیشن اصلی آقای امداد، نوع خدمت مورد نیاز و مکان خود را بر روی نقشه مشخص می‌کنند که به دنبال آن موقعیت جغرافیایی و درخواست‌ها در مرکز مورد بررسی اپراتورها قرار می‌گیرد.

درنتیجه این درخواست‌ها از طریق این اپ به امدادگران اطلاع رسانی می‌شود که آن‌ها می‌توانند با توجه به موقعیت فعلی خود آنها را قبول و تأیید و به محل اعزام شوند. در طی این مراحل، امدادخواهان می‌توانند بصورت آنلاین مسیر حرکتی امدادگران را به سمت محل امداد خود بر روی موبایل مشاهده کنند.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

بررسی اپلیکیشن امدادگر

از این به بعد کاملا آنلاین و به طور غیرمستقیم کارت رو شروع کن! اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید در امداد خودرو مشغول به کار شوید و علاقه‌ای هم به سر و کله زدن با رییس و مدیر و سرپرست را ندارید، حالا می‌توانید فقط از طریق نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل خودتان مشغول به کار شوید. خیلی راحت‌تر از قبل با مدیران خود در ارتباط باشید و در زمانی کوتاه به جامعه بیشتری از مشتریان و امدادخواهان دسترسی داشته و برای کمک به آن‌ها اقدام کنید. امدادگران آقای امداد می‌توانند با استفاده از این اپ امدادگر، از امکانات مورد نیاز خود به راحتی استفاده کنند.

در ابتدا امدادگران محترم برای ثبت نام و کسب تائیدیه از شرکت، فرم ثبت نام 3 مرحله‌ای موجود در نرم افزار را تکمیل می‌کنید تا بتوانند به طور رسمی کار خود را آغاز کنید. در این فرم‌ها، ضوابط کاری، تعهدات نسبت به مجموعه ذکر شده و اعتبار هر فرد به طور کلی بررسی خواهد شد. پس از عضویت و ثبت نام امدادگران می‌توانند کار خود را آغاز و در کمترین زمان و به صورت دسته بندی شده فعالیت‌های خود را کنترل کنند.

بررسی اپلیکیشن امدادگر

همه‌ی هزینه‌ها و تعرفه‌های در این اپلیکیشن با توجه به عواملی مثل مسافت(کیلومتر)، نوع خودرو، قطعات تعویضی و … محاسبه می‌شوند. پس در نتیجه شما امدادگران‌ عزیز می‌توانید با اطمینان خاطر از این که تمامی موارد بررسی شده‌اند، خدمات درخواست داده شده را انتخاب و تایید کرده و کسب درآمد کنید.

همچنین با توجه به مجهز شدن و تطبیق این اپ امدادگر با سیستم‌های مسیریاب ویز، گوگل مپ و نشان و پشتیبانی از سیستم JS,SOCKET.IO ، میتوانید به راحتی مسیریابی کرده و کوتاه‌ترین مسیرها را شناسایی و در زمانی کوتاه تر در کنار خودروهای آسیب دیده باشید. همچنین طراحی این اپلیکیشن به نحوی انجام شده که امدادگران بتوانند اطلاعات کاربر و درخواست دهنده را برای تشخیص و ارائه خدمات به او در اختیار داشته باشند.

با توجه به نوع تجهیزات، حوزه کاری و… به طور مجزا لیستی از درخواست‌ها به صورت آنلاین برای هر یک از امدادگران فراهم می‌شود و شما می‌توانید با توجه به مسافت و هزینه خدمت، درخواست را تائید و یا رد کنید. این درخواست ها، با توضیحات کامل از طریق پیام به دست شما خواهد رسید.

خلاصه وضعیت درآمدی و خدمات انجام گرفته توسط خود را نیز می‌توانید در زمانی کوتاه در اپلیکیشن مشاهده کنید و حتی امتیازات خود را که به واسطه نظرسنجی از کاربران انجام گرفته بررسی نمایید. با این کار به راحتی نقاط قوت و ضعف خودتان را تشخیص می دهید و می‌توانید برای بهبود آن به صورت اصولی‌تر اقدام کنید.

انتخاب تایم و زمان دلخواه کار نیز از دیگر قابلیت‌هاییست که برای شما فراهم شده که از طریق گزینه فعال و غیرفعال در اپ امدادگر می‌توانید آن را انتخاب و زمان و ساعات کاری خود را مشخص کنید تا درخواست ها برای شما ارسال شوند. در کنار این موارد در صورت وجود هر نوع اختلال و مشکل در اپلیکیشن می‌توانید آن را از طریق بخش پشتیبانی گزارش دهید تا در زمانی کوتاه برطرف شوند‌.

انواع خدمات قابل ارائه توسط امدادگران در محل از جمله پنچرگیری، تعویض باتری، کارشناسی رنگ خودرو و… به صورت دسته‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با توجه به تجهیزات و تایم آزاد خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.

تمامی امکانات از منوی حرفه‌ای و کاربردی در اپ امدادگر آقای امداد برخوردار هستند تا بتوانیم خدمات متنوع و جامعی را برای راحتی کار امدادرسانان در اختیارشان قرار دهیم.

 

امکانات و ویژگی‌های اپ امدادگر

در ادامه به بررسی برخی از این امکانات و ویژگی‌های این اپ امدادگر خاص و بی‌نظیر می پردازیم که هم به امدادگران‌ کمک می‌کند تا کنترل مناسبی بر‌ درخواست‌های مشتریان داشته باشند و هم به کاربران اجازه می‌دهد تا نظرات خود را به طور مستقیم با امدادرسانان درمیان بگذارند و نسبت به گذشته در زمانی کوتاه تر و با کیفیتی بالاتر مشکلات خودروی خود را رفع کنند:

  • اعمال تنظیمات مخصوص به خود

طراحی اپ امدادگر آقای امداد به نحوی انجام شده است که به امدادرسانان اجازه می‌دهد تا با استفاده از دسته‌بندی‌های خاص و فیلترهای مختلف خدمات امدادی را در در اختیار کاربران قرار دهند. به طور مثال امدادگری که برای یک هفته در جنوب تهران خواهد بود، می‌تواند با اعمال تنظیمات و فیلترها، موقعیت خود را تغییر داده و درخواست‌های امدادی این ناحیه را دریافت کند.

  • تنظیم موقعیت جغرافیایی

با استفاده از این اپلیکیشن، موقعیت امدادگر به طور آنلاین و خودکار مشخص می‌شود که به کمک آن، مدیریت می تواند مکان تیم‌های امدادی را شناسایی و درخواست ها را به طور دقیق‌تری برای آن‌ها ارسال کند و به این ترتیب هم در زمان و هزینه امدادرسانان و کاربران صرفه جویی شود.

  • موقعیت درخواست ها

با توجه به زمانبر بودن دریافت برخی از خدمات با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران، در طراحی این اپلیکیشن بخشی به عنوان موقعیت سفارش طراحی شده به طوری که تا امدادگران‌ می‌توانند به راحتی از موقعیت سفارش خود و زمان دریافت آن اطلاع پیدا کنند.

بهترین خدمات خودروبر تهران و کرج؛ با بیمه نامه و خیال راحت خودروهای خود را منتقل کنید.

 

از دیگر امکانات و ویژگی‌های این اپ امدادگر آقای امداد می‌توانیم موارد زیر را نیز عنوان کنیم که برای راحتی تیم‌های امدادرسانی و امدادرسانان تعبیه شده‌اند:

  • دارای سیستم پوش نوتیفیکشن
  • برخورداری از لیست علاقه مندی ها
  • داشبورد اختصاص
  • طراحی در دو نوع اندروید و IOS
  • ارسال تیکت و پشتیبانی آنلاین
  • نمایش سوابق فعالیت مشتریان
  • مشاهده نظرات کاربران
  • اتصال به درگاه پرداخت
  • مشاهده لیست گزارش های هر خدمت
  • مشخص کردن نوع خودروی هر امدادگر
  • دسته بندی متنوع خدمات
  • ایجاد پروفایل کاربری
  • پشتیبانی از زبان‌های مختلف
  • طراحی منحصر بفرد و اختصاصی
  • ارسال گزارش با پیامک و پوش
  • غیر فعال کردن زمان کار
  • ارسال پیام به امدادگران
  • همگام سازی اپلیکیشن و سایت
  • سرعت بارگزاری بالای صفحات
  • مشخص کردن دوره زمانی رهگیری خدمات
  • مشخص کردن تیم برای هر امدادگر و خدمت
  • نمایش وضعیت تغییر داده شده هر سفارش
  • مشخص کردن امضا برای تحویل
  • امکان تخصیص ویبره دستگاه برای هر درخواست
  • نمایش لیست موقعیت امدادگر
  • مدیریت درخواست‌ها از طریق وب اپلیکیشن امدادگر

 

همان طور که کاربران برای درخواست خدمات امدادی می‌توانند از طریق وبسایت امداد خودرو آقای امداد اقدام کنند، امدادگران نیز در صورت نیاز و عدم دسترسی به اپلیکیشن، می‌توانند از طریق وب سایت منطبق و طراحی شده‌ی این اپلیکیشن اقدام به ورود به بخش مورد نظر خود نمایند. امدادگران برای مشاهده و تأیید درخواست به این روش، می‌توانند با تمامی مرورگرهای اینترنت به شبکه اصلی متصل شوند.

 

انواع اپلیکیشن امداد خودرو

با استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو، شما دیگر نیاز نیست تا در مواقع ضروری و بحرانی در اینترنت جستجو کرده و در میان انواع مختلف سایت و امداد خودروها به دنبال بهترین باشید. همان طور که می‌دانید«پیشگیری بهتر از درمان است!» بر همین اساس بهترین راهکار ان است تا از قبل اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده و در مواقع مورد نیاز به سادگی از آن استفاده نمائید. اپلیکیشن امداد خودرو با فعال سازی GPS و اینترنت و اعلام موقعیت با نمایش نقشه ای و ماهواره‌ای، محل مشتری را شناسایی می‌کند که همین عامل سرعت امداد رسانی تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. از برخی از اپلیکیشن های امداد خودرو ایرانی را که بسیار موفق عمل کرده‌اند را در ادامه بررسی می‌کنیم:

ادامه مطلب
هر آنچه درباره نگاه داری باتری خودرو باید بدانید

●اپلیکیشن آقای امداد

یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های امداد خودرو که به تازگی توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جذب نماید، اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد است. این اپلیکیشن این امکان را برای مشتریان و کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند به سادگی و در کمترین زمان خدمت مورد نیاز خود را چه یدک کش آنلاین، چه پنچرگیری سیار، چه سوخت رسانی سیار و … باشد را به سادگی دریافت نمایند. اپلیکیشن آقای امداد با استفاده از GPS و موقعیت یابی آنلاین محل مورد نظر کاربران و نزدیکترین تیم امداد سیار خود را که آن‌ها نیز از سیستم موقعیت یابی برخوردار هستند، شناسایی کرده و تیم های امدادی را به سوی آن‌ها می‌فرستد.

اپلیکیشن آقای امداد

از خدمات جالب و اپلیکیشن های امدادی آقای امداد می توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته آن در کنار کاربری آسان و ساده آن اشاره کرد. به طوری که تمامی افراد می‌توانند به سادگی در کمترین زمان خدمات مورد نیاز خود را سفارش و آن را دریافت نمایند. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به سادگی هریک از خدمات مورد نیاز خود را مشخص و قیمت و هزینه آن را به صورت آنلاین مشاهده کرده و در صورت تمایل پس از ثبت سفارش، مبلغ را پرداخت کنید.اپلیکیشن آقای امداد

کاربران می توانند با ورود به اپلیکیشن، خدمات مورد نیاز خود را همچون یدک کش، بنزین سیار، امداد باتری، بررسی سیستم برق، و پنچرگیری و تعویض لاستیک، کارشناسی خودرو، سرویس دوره‌ای و … را مشخص کنند تا امدادرسانان در صورت نیاز تجهیزات کافی را با خود به همراه آورند. برای دسترسی به اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد با استفاده از گوشی هوشمند خود، می‌توانید آن را به سادگی و از طریق برنامه بازار و سیب اپ به صورت ایمن بر روی دستگاه اندروید یا IOS خود نصب کنید. با وجود این که شما می توانید با استفاده از شماره تلفن 02148287 نیز با آقای امداد در تماس باشید، اما با وجود اپلیکیشن خواهید توانست تا همه جا و در هر زمانی در تهران و کرج از خدمات جامع و کامل آقای امداد استفاده نمائید.

●اپلیکیشن امداد خودرو کانون

یکی دیگر از انواع اپلیکیشن امداد خودرو موفق در کشور، می‌توان به اپلیکیشن امداد خودرو کانون اشاره کرد که شرکت امداد کانون جهانگردی آن را تهیه و ارائه کرده است. به طور کلی خدمات ارائه‌ شده در اپلیکیشن کانون را می‌توان در دو دسته‌بندی مجزا به حمل خودرو و تعمیر خودرو پس از مشخص‌شدن نشانی نزدیک‌ترین امدادرسانان و حضور آن‌ها در محل خرابی اشاره کرد‌. دسترسی به خدمات اپلیکیشن کانون بسیار ساده و راحت است به نحوی که شما می‌توانید آن را از طریق نرم‌افزارهایی مایکت، بازار و سیب اپ دانلود کرده و در گوشی خود به کار ببرید.

یکی از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن آن است که امدادرسانان به صورت مستقیم به کاربران متصل شده و سپس نزدیک‌ترین آن‌ها در صورت آزاد بودن، ماموریت را قبول کرده و به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. با این وجود آن که این اپلیکیشن تنوع خدمات زیادی ندارد، اما استفاده از آن بسیار ساده است.

در صورت نیاز به خودروبر، یدک‌کش و دیگر خدمات امدادی در منطقه ۶ تهران، کافیست تا با یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو منطقه ۶ تهران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

●اپلیکیشن ایساکو

از دیگر اپلیکیشن های مطرح امداد خودرو می‌توان به اپ ایساکو اشاره کرد که توسط کمپانی ایران خودرو ساخته و راه‌اندازی شده و به دلیل جمعیت بالای مصرف کننده، انتظارات کاربران و خدمات پس از فروش از محبوبیت بالایی نزد صاحبان خودروهای ایران خودرو دارد. برای دسترسی به خدمات این اپ تنها کافیست تا آن را در اینترنت جستجو کرده و از طریق بازار، مارکت، سیب‌ اپ و‌… بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب نمایید.

از خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن ایساکو می توان به مواردی چون درخواست اتوکلیک برای خدمات نه چندان فوری همچون تعویض روغن، فیلتر و…، رزرو نوبت، درخواست امداد فوری برای رسیدگی به مشکلات اورژانسی خودرو؛ دسترسی به نشانی نمایندگی‌های مختلف ایران‌خودرو و… اشاره کرد.

 

●اپلیکیشن چارچرخ

اپلیکیشن امداد خودرو چارچرخ نیز از دیگر‌ اپ‌‌های کاربردی و موفق در این حیطه است که خدمات متعددی را پوشش می‌دهد و کاربران می‌توانند با مراجعه به این اپ، از انواع خدمات امدادی همچون رفع پنچری و تعویض لاستیک، خدمات مکانیکی متنوع، بررسی برق و باتری، تعویض شمع، خدمات جلوبندی، کارشناسی خودرو، تست دیاگ، تعویض لنت ترمز و … در محل برخوردار شوند. راه دسترسی به این اپلیکیشن از طریق پلتفرم هایی همچون بازار، سیب، اپ مارکت و … مهیا شده است و کاربران می‌توانند به راحتی آن را دانلود کرده و در زمان نیاز به کار ببرند. یکی از ویژگی های خاص و مورد اهمیت این اپلیکیشن همکاری آن با دیگر استارتاپ های معروف همچون آچاره، الوپیک، ماکسیم و… است.

این اپلیکیشن خدمات بسیار متنوعی را ارائه می دهد که از آن‌ها می توان به سرویس دورهای فنی خودروها اشاره کرد. به این صورت که کاربر مشخصات خودرو خود را وارد کرده و اپلیکیشن چار چرخ زمان مناسب بازرس فنی خودرو را به کاربر اعلام می‌کند. همچنین این اپ دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و در زمان کوتاه تعمیر کاران را به محل مورد نظر کاربران ارسال می‌کند.

 

مزایای استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو

یک اپلیکیشن امداد خودرو معتبر می‌تواند بسیاری از نگرانی‌ها و استرس‌های افراد را در زمان خرابی خودرو، تا حد زیادی رفع نماید. استفاده از خدمات اپلیکیشن امداد خودرو، از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • دسترسی همیشگی و پشتیبانی 24 ساعته

یکی از اصلی‌ترین فواید و مزایای اپلیکیشن امداد خودرو، دسترسی همیشگی کاربران به آن است. به عنوان مثال امداد خودرو آقای امداد در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل نیز باز است و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان چه به صورت اینترنتی و چه به صورت تلفنی می‌باشد. از این رو شما می توانید در هر زمانی که می‌خواهید، درخواست امداد خود را از طریق اپلیکیشن و به صورت رایگان با پشتیبان ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن از خدمات امدادی برخوردار شوید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو

  • صرفه جویی در زمان

یکی از مهم‌ترین خدمات اپلیکیشن امداد خودرو، صرفه جویی در زمان است؛ چرا که دیگر نیاز نیست تا برای اتصال به پشتیبان و دریافت مشاوره و امدادرسانی در صف نوبت تماس بمانید. همچنین شما می توانید با استفاده از این نوع امداد خودرو به راحتی و بدون اتلاف وقت، به صورت آنلاین صورتحساب خود را مشاهده کرده و هزینه خدمات را بپردازید. در واقع کاربران در هر زمان و مکانی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشند، می توانند به راحتی درخواست امداد کنند. علاوه بر این می‌توان از طریق امکانات موجود در اپلیکیشن امداد خودرو، وضعیت تیم های امدادی و زمان رسیدن آن‌ها به محل مورد نظر را مشاهده کرده و اطلاعات و مشخصات امدادرسانان ارسالی را دریافت نمود.

  • ضمانت خدمات

تمامی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانت بوده و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده نمایید. پس از رسیدگی امدادرسانان آقای امداد به خودروی مربوطه، یک ضمانت‌نامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و تمامی این خدمات را تضمین خواهد کرد. شما می‌توانید این ضمانت را هم به صورت فیزیکی و هم به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن امداد خودرو و یا وبسایت دریافت نمایید و در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید. این ضمانت نامه همواره در اپلیکیشن قابل دستیابی خواهد بود.

  • مشاهده نظرات دیگر کاربران

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو، آن است که افراد می‌توانند در این بخش نظرات دیگر کاربران را که از خدمات آن امداد خودرو استفاده کرده‌اند مشاهده نمایند. این کار باعث می شود تا شما بتوانید از سلیقه و نیازمندی‌های دیگر کاربران و نحوه قیمت گذاری منصفانه آن شرکت مطلع شوید و با دیگر کاربران در رابطه با این خدمات گفتگو کنید. سپس اقدام به استفاده از این امداد خودرو نمایید.

کاربران می توانند در صورت تمایل، در این بخش در رابطه با هر یک از خدمات و یا امدادرسانان اطلاع‌رسانی کنند تا دیگر افراد نیز به راحتی با خواندن نظارت آن‌ها از کیفیت خدمات با خبر شوند. در صورتی که اپلیکیشن امداد خودرو قابلیت امکان تبادل نظر و مشاهده نظرات کاربران درباره خدمات شده را ارائه دهد، مشتریان برای انجام درخواست امدادی خود، بهتر تصمیم گیری خواهند کرد.

  • كاهش مخاطرات استفاده از امدادگران متفرقه

یکی از حیاتی‌ترین مزایای استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو آن است که می‌توانیم اطمینان کاملی نسبت به این شرکت و خدمات آن داشته باشیم. همان طور که می‌دانید امروزه بسیاری از کلاهبرداران در لباس امدادرسانان و بیان این موضوع که مجوزهای لازم را دارند، اقدام به کلاهبرداری از افراد کرده و خودرو و یا قطعات خودروی آن‌ها را می‌دزدند و با استفاده از راهکاریی متفاوت به اخاذی می‌پردازند. در صورتی که برای ایجاد و طراحی یک اپلیکیشن امداد خودرو، باید موارد قانونی لحاظ شده و مجوزهایی از سوی ارگان های مختلف دریافت شود. یک امداد خودروی جعلی هیچ‌گاه به دنبال چنین موردی نرفته و برای آن تلاش نخواهد کرد. همین امر می تواند از مخاطرات احتمالی جلوگیری کند.

  • مشخص کردن خدمات مورد نیاز در زمانی کم

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد به صورت رایگان سفارش و درخواست امداد خود را ثبت نمایید. برای این کار ابتدا موقعیت، منطقه موردنظر خود و نوع خدمت مورد نیازتان را انتخاب و مشخص کرده و سپس می‌توانید از خدمات باکیفیت و سریع آقای امداد برخوردار شوید.

  • صرفه جویی در انرژی و هزینه‌ها

با وجود آن که تماس تلفنی یکی از راه‌های ساده و راحت ارتباط با امداد خودروها است، اما این سیستم گاهی اوقات به دلیل حجم بالای درخواست‌ها به خصوص در تعطیلات قابل دسترسی نیست و یا باید زمانی را در انتظار پشتیبانی موردنظر بمانید. این کار در کنار آن که هزینه‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت، انرژی زیادی را نیز از شما خواهد گرفت. در صورتی که در اپلیکیشن امداد خودرو می‌توان این موارد را به حداقل رساند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو

علاوه بر این در اپلیکیشن امداد خودرو شما می‌توانید ابتدا قیمت و تعرفه هر یک از خدمات را مشاهده کرده و سپس در صورت دلخواه اقدام به درخواست تیم امداد نمایید. موردی که در هنگام یافتن امداد خودرو به صورت قدیمی قابل دستیابی نخواهد بود و حتی شاید مجبور شوید هزینه‌ای بیش از آن‌چه که باید، پرداخت نمایید.

در کنار این مسائل در بسیاری از مواقع و مخصوصا در ایام نوروز و تعطيلات که درخواست تیم امدادی تا حدودی افزایش می‌یابد، بسیاری از اپلیکیشن امداد خودرو تخفیفات خاص و منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند تا بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و سفری ایمن داشته باشند.

  • مهم نبودن موقعیت مکانی

مهم نیست در چه مکانی، چه جاده‌ای، کدام منطقه و کدام موقعیتی قرار دارید، برای درخواست خدمات امدادی کافیست تا به وب‌سایت یا اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد مراجعه کرده و در کمتر از چند ثانیه با ما در تماس باشید. پس از مشخص شدن موقعیت مکانی شما، پشتیبانی ما در آقای امداد نزدیک ترین تیم امدادی را شناسایی کرده و به سوی شما اعزام خواهد کرد. این کار تنها چند ثانیه از زمان باارزش شما را خواهد گرفت.

  • پاسخگویی سریع

اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد برای ارائه خدمات خود محدود به زمانی خاص و یا محدود مکانی نیست و در هر مکان و هر لحظه در دسترس است. در واقع یکی از ویژگی‌های مهم و مزیت‌های اصلی اپلیکیشن امداد خودرو آن است که شما در صورت نیاز به هر خدمت و یا سوالی خاص، به سرعت به جواب خواهید رسید. شما می‌توانید در رابطه با نوع خدمات، ضمانت نامه خدمات، هزینه‌ی آنها و هر چیز دیگری با پشتیبانی صحبت کرده و به پاسخ مورد نیاز خود دست یابید.

در صورت نیاز به خدمات تعویض لاستیک و یا پنچرگیری در تهران، کافیست تا با پنچرگیری در محل تهران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

انواع خدمات قابل سفارش در اپلیکیشن آقای امداد

با ورود به اپلیکیشن امدادخودرو آقای امداد، می‌توانید خدمات زیر را به راحتی و از طریق چند کلیک ساده دریافت نمایید:

  • بنزین سیار
  • یدک کش ( جرثقیل، کفی، نیسان دکل و…)
  • پنچرگیری
  • تعویض لاستیک
  • باتری‌ به باتری‌
  • تعویض انواع روغن
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ
  • شستشوی انژکتور
  • تنظیم شتاب خودرو
  • چک کردن موتور خودرو
  • بازرسی تخصصی خودرو برای مراجعه به معاینه فنی
  • تعویض قطعات خودرو (ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز و…)
  • تعمیر جلوبندی خودرو
  • سرویس کولر و بخاری
  • امداد قفل و سوئیچ

مراحل سفارش و دریافت خدمات

سفارش خدمات امدادی توسط مشتری و ارائه آن‌ها توسط مجموعه آقای امداد و امدادرسانان به صورت زیر انجام می‌گیرد:

  • درخواست سفارش توسط مشتری

در ابتدا شما پس از ثبت نام و ورود به اپلیکیشن، نوع خدمت مورد نظرتان را مشخص می‌کنید و می‌توانید بر روی نقشه مبدا و مقصد خود را تعیین و درنهایت نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایید. در کنار این عوامل، نوع و مدل خودرو، نوع و مدل یدک‌کش، تحویل دهنده و تحویل گیرنده خدمت، مشخص کردن تاریخ و ساعت ارائه خدمات، رزرو برای زمانی خاص و … را نیز مشخص کنید.

در این مرحله شما حتی می‌توانید در صورت نیاز، امدادرسانان دلخواه خودتان را نیز مشخص کنید و به صفحه‌ی مربوط به مراحل دریافت و ارسال خدمات امدادی که در صفحه‌ی اصلی در اپلیکیشن است، منتقل شوید.

  • تایید سفارش 

پس از آن که نوع خدمات و تجهیزات مورد نیاز خود را چون مسافت، نوع یدک‌کش و … را مشخص کردید، مبلغ و هزینه به صورت خودکار محاسبه و به اطلاع شما می‌رسد. در این زمان پیامی به تمامی واحدهای گشت زنی ارسال می‌شود تا امدادرسانانی که در نزدیکی شما قرار دارند و نوع یدک کش و تجهیزات مورد نیاز شما را در اختیار دارند، سفارش شما را تایید کنند.

تیم های امدادی با توجه به فیلترهایی همچون نوع و اندازه مثل یدک‌کش، جرثقیل، نیسان دکل، تریلر و … قابل جستجو و انتخاب هستند. در صورت تأیید سفارش شما، اطلاعات مربوط به مبدأ اکیپ امدادرسان و محل شما نمایش داده می شود. اگر در این مرحله سفارش به تایید اپراتور نرسد، شما می‌توانید از قابلیت تماس با اپراتور استفاده کنید و خدمات مورد نیازتان را در محل دریافت کنید.

  • تایید درخواست توسط امدادرسانان 

پس از ثبت سفارش توسط اپراتور، این درخواست به امدادرسانان اعلام می‌شود و آن‌ها در اپلیکیشن امدادگر و از طریق نوتیفیکیشن و اس ام اس، درخواست‌های جدید را دریافت و مشاهده می‌کنند و در صورت نزدیکی و برخورداری از مشخصات لازم، آن‌ها را تأیید می‌کنند. در صورتی که امدادگر،سفارش شما را تأیید کند، نوتیفیکیشنی برایتان ارسال می شود که می توانید با آن به طور کامل به اطلاعات مورد نیاز از امدادگران همچون نوع خودرو، پلاک، مشخصات فردی و… دست یابید.

  • تحویل خدمات 

پس از تمامی این مراحل، امدادگر در محل حاضر شده و خدمات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس از تمام شدن مأموریت و انجام خدمات، صفحه ای برای دریافت امضا به صورت از طریق اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌گیرد که نشان میدهد شما این خدمت را در چه تاریخ و ساعتی دریافت کرده‌اید و با توجه به آن از گارانتی یک ماهه رایگان برخوردار می‌گردید.

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو