امداد خودرو آمل مکانیک سیار، یدک‌کش آقای امداد شبانه روزی

در هر بخشی از آمل که هستید، می‌تونید از خدمات یدک کش، مکانیک سیار و امداد خودرو آمل آقای امداد به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه استفاده کنید. واحدهای امداد سیار آقای امداد به صورت شبانه روزی از طریق موقیت یاب‌ها و سیستم موقعیت سنج، رصد میشن و در کمترین زمان نزدیکترین اون‌ها به سمت شما ارسال می‌شوند. در صورتی که نیاز به یدک کش و مکانیک سیار فوری و سریع در آمل دارید و هزینه و ضمانت خدمات امدادی هم از اهمیت بالایی براتون برخورداره، با ما تماس بگیرید.

شماره امداد خودرو امل 02148287

یدک کش آمل آقای امداد

نحوه ارائه خدمات امدادخودرو آمل آقای امداد

کامل ترین خدمات امداد، مکانیک سیار و یدک کشی خودرو رو همین حالا در مازندران و شهر آمل از آقای امداد بخواهید. آقای امداد با داشتن ۱۳ سال تجربه و سابقه تخصصی در زمینه مکانیک سیار و حمل خودرو تونسته تا انواع ایرادات فنی ممکن رو پیش بینی کنه و با جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها، تیمی توانمند و مجرب برای این کار تشکیل بده. خدمات امدادخودرو، یدک‌کش و مکانیک سیار آمل به ترتیب زیر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و انجام تعمیرات و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه تعمیرات و حمل خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

 

چرا آقای امداد؟

دلایل زیادی مثل عدم آگاهی با مسائل فنی و خیلی از مسائل دیگه در رابطه با خودرو، باعث می‌شن تا در انتخاب خدمات سرویس فنی در محل برای ماشین خودمون با نگرانی‌ مواجه بشیم. اما ما در امداد خودرو آمل آقای امداد به عنوان سرویسی حرفه‌ای، همه‌ی تلاش خودمون رو به کار گرفته ایم تا نگرانی‌های شما رو به حداقل میزان ممکن برسونیم و با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت، رضایت شما عزیزان رو تأمین کنیم. با توجه به پراکندگی نیرو‌های امدادرسان آقای امداد، شما می‌تونید در هر بخشی از آمل در کمترین زمان ممکن به خدمات امدادی دسترسی داشته باشید. از مزایای استفاده از خدمات یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو آمل آقای امداد می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • یدک‌کشی و حمل خودرو 24 ساعته
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • صرفه جویی در زمان

 

یدک‌کش آمل آقای امداد

در زمان نیاز به خدماتی مثل حمل خودرو با جرثقیل یدک کش، کفی و خودروبر در جاده در هر بخشی از آمل، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیه تا با آقای امداد تماس بگیرید و خودروی خودتون رو به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت امداد خودرو آمل آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه امدادخودروهاست و آماده‌ست تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو رو به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار بده.

 

خدمات یدک‌کش آمل آقای امداد

ما در تیم امداد رسانی آقای امداد به شما این ضمانت رو میدیم که می تونید بهترین کیفیت رو در کنار منصفانه ترین قیمت دریافت کنید. اولویت اصلی ما در شرکت آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزانه و مهم نیست که خودرو شما خارجی باشه و یا تولید داخل، یدک کشی سیار آقای امداد آماده‌ست تا انواع خودروهایی مثل تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… رو در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل کنه. خدمات یدک‌کش آمل آقای امداد عبارت‌اند از:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای

 

انواع یدک‌کش مورد استفاده در امداد خودرو آمل

با توجه به نوع خودرو، وضعیت فنی و آسیب‌دیدگی اون، آقای امداد با داشتن تجهیزات کافی، از یدک‌کش مناسب برای انتقال خودروی شما استفاده می‌کنه. آقای امداد با برخورداری از نیسان وانت، تریلر کفی، جرثقیل دکل دار و… آماده‌ست تا انواع مختلف خودروهای سبک و سنگین رو به صورتی کاملا ایمن و مطمئن جا‌به‌جا کنه. از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش آمل آقای امداد، می‌تونیم به مواردی مثل تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کنیم که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

• جرثقیل آمل

جالبه بدونید که یکی از پرکاربردترین وسایل برای حمل و یدک‌کشی خودروها، جرثقیله! اما جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌تونند خودروهایی با وزن‌های خیلی سنگین رو هم به راحتی انتقال بدهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چون که در گذشته به علت ساختار خاص جرثقیل‌ها، در زمان جابه‌جایی خودروها در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن رو دارند تا خودروها رو بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

• تریلر کفی یا خودروبر آمل

یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی ظاهری مثل کامیون اما بدون دیواره‌ دارند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده میشه. اپراتورهای آقای امداد بعد از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو اون‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی رو برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مثل تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد رو هم میشه خیلی راحت با تریلرهای کفی منتقل کرد.

• دکل آمل

یکی دیگه از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، حمل و انتقال خودروها با دکل هستش. دکل در واقع یه نوع جرثقیله اما کمی کاربرد متفاوت داره. با استفاده از دکل در ساری، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی شده و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌ده.

این روزها خیلی از خودروها، رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس دارند، بسیار شکننده هستند و به آسانی آسیب هم می‌بینند. به همین دلیل دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌ره؛ چون که در جرثقیل‌های دکل‌دار، بین رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیره و باعث میشه تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد بشه. همین موضوع هم باعث شده تا هیچ گونه خسارتی به رکاب‌ها وارد نشه.

 

قوانین مهم در یدک کشی خودرو

در زمان یدک کش کردن خودروها توسط امدادرسانان آقای امداد با توجه به استانداردهای موجود، همه‌ی موارد ایمنی برای حمل خودرو رعایت میشن. بعضی از مهم ترین قوانین و موارد ایمنی ضروری که توسط تیم امداد در زمان یدک کشی باید انجام بشن، عبارت‌اند از:

۱) وسیله نقلیه آسیب دیده باید از سیستم فرمان و ترمز کاملا سالمی برخوردار باشه.

۲) در صورت آسیب، خرابی و یا بهم خوردن یکی از محور های وسیله نقلیه و یا نقص در سیستم ترمز و فرمان، وسیله‌ی کِشنده باید به جرثقیل مجهز باشه تا بتونه وسیله ی نقلیه آسیب دیده رو در حالی که محور اون از زمین بلند شده با خودش بکشونه.

۳) وسیله نقلیه آسیب دیده باید با استفاده از طناب سیمی محکم مثل سیم کابل و یا بکسل های ثابت به وسیله ترابری کشنده متصل بشه.

۴) هیچ وسیله نقلیه ای نمی‌تونه در یک زمان بیش از یک وسیله نقلیه دیگر را یدک کش کنه.

۵) وسایل نقلیه مسافربری که مسافر هم دارند، به هیچ عنوان نمی‌تونند به عنوان یدک کش عمل کنند، حتی اگه وسیله نقلیه آسیب دیده هم مسافربری باشه.

۶) انتخاب نوع یدک‌کش مهمه و باید قدرت کافی برای کشیدن وسیله نقلیه آسیب دیده رو داشته باشه.

۷) وسیله نقلیه آسیب دیده باید در زمان یدک کشی راننده مستقل داشته باشه و حرکت اون هم با وسیله ترابری کشنده هماهنگ باشه.

 

امداد رسانان امداد خودرو آمل

امداد خودرو آقای امداد، نظارت دقیقی بر استخدام و به کارگیری نیروی انسانی خود داره و در کنار دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین خود، گواهی عدم سوء پیشنه رو هم از آن‌ها دریافت می‌کنه. به همین علت شما می‌تونید با خیال راحت خودروی خودتون رو به ما بسپارید و مطمئن باشید که همه‌ی خدمات انجام شده توسط امدادرسانان آقای امداد به صورت کامل تأیید صلاحیت شده‌اند و دارای ضمانت هستند. هدف ما در آقای امداد رساندن خدمات امدادی به دست شما به بهترین شکل ممکنه.

در کنار آن، ما یه سیستم نظرسنجی و پیگیری کامل رو هم برای هر کدوم از واحدها و تکنسین خود ایجاد کرده‌ایم تا بتونیم کیفیت اون‌ها رو مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و در جهت بهبودشون تلاش کنیم.

امدادرسانان آمل آقای امداد

امداد در محل آمل آقای امداد

بخش دوم خدمات آقای امداد در کنار یدک کشی و حمل خودرو به تعمیرگاه‌ها، تعمیر خودرو در محله که می‌تونه خیلی سریع و بدون اتلاف وقت، مشکلات خودرو رو در محل شناسایی و رفع کنه و از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنه. امداد خودرو آمل آقای امداد با نیروهای امدادرسانی فعال در سطح شهر، آماده‌ست تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل رو باکیفیت بالا در اختیار شما قرار بده. هدف اصلی آقای امداد ارائه خدمات سریع و باکیفیت در اختیار شما عزیزانه.

امداد خودرو آمل آقای امداد طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل رو ارائه می‌کنه که باعث میشه خیال‌تون از بابت رفع مشکلات فنی به طور کامل راحت بشه. این خدمات رو می‌تونیم به طور کلی در قالب‌های تعویض فیلتر و پمپ بنزین، دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو، تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت، امداد قفل و سوئیچ، باز و بسته کردن اوپراتور، تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده، شارژ گاز کولر خودرو، سوخت رسانی سیار، تعویض دینام و تسمه دینام، امداد باتری، سرویس انژکتور خودرو، دیاگ و عیب یابی خودرو با دستگاه، تعویض و پنچری لاستیک، تعویض روغن موتور و… عنوان کنیم‌. در ادامه این خدمات رو با هم بررسی می‌کنیم:

ادامه مطلب
امداد خودرو ورامین آقای امداد

▪مکانیک سیار آمل آقای امداد

وقتی خودرویی در بزرگراه یا جاده باشه، باید در طی 10 دقیقه تعمیر اون انجام و مشکلش رفع بشه تا ترافیک یا حادثه‌ای رو در جاده به وجود نیاره. خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار آمل آقای امداد به طور خلاصه شامل موارد زیر می‌شن که در ادامه به بررسی هر کدوم از اون‌ها می‌پردازیم:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت ها
  • خدمات سیار سرویس مایعات، تعویض روغن، شارژ باتری، تعویض باتری در محل، پنچرگیری سیار و…
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و… در محل
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…

▪جلوبندی سازی در محل

یکی از ویژگی‌های اصلی امداد خودرو آمل آقای امداد خدمات جامع و کامل اونه که یکی از اون‌ها جلوبندی سازی در محل به شمار میاد. ما در شرکت آقای امداد از صفر تا صد خودرو شما رو در سریع ترین زمان، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام میدیم. با استفاده از مکانیک سیار در محل آمل دیگه نیازی به یدک کش ندارید و همون جا می‌تونید در زمانی کوتاه با خودروی خودتون رانندگی کنید. به مکانیک سیار آمل آقای امداد اعتماد کنید و خودروی خودتون رو به ما بسپارید تا بتونید جلوبندی خودرو رو مثل روز اول تحویل بگیرید.

▪تعمیر گیربکس خودرو آمل

گیربکس یکی از از قطعات مهم خودرو به شمار میره و وظیفه تبدیل نیروی موتور رو به انرژی مکانیکی و انتقال آن به سیستم جلوبندی خودرو و در نهایت به چرخ ها و زمین داره. سیستم گیربکس در عین قدرت بالای خودش، خیلی حساسه و مهمه؛ چون که در صورت رعایت نکردن برخی از مسائل شاید شما مجبور باشید تا هزینه های سنگینی رو بابت تعمیر آن بپردازید. به همین دلیل همواره به بررسی گیربکس خود بپردازیر و سلامت اون رو در نظر داشته باشید. خدمات و سرویس های مکانیک سیار آمل آقای امداد در رابطه با گیربکس عبارتند از:

  • تعویض صفحه کلاچ در محل توسط مکانیک سیار
  • سرویس فصلی ته میل‌لنگ، تعویض کاسه نمد ها و چک کردن چرخ دنده ها
  • تعویض روغن گیربکس در محل با سرویس‌های مایعات و دیاگ

جدیدترین مطالب: چرا ماشینم نشتی آب داره؟!

▪سرویس های دوره ای خودرو آمل

در کنار ارائه خدمات تعمیر و امداد خودرو در محل، شما می تونید با استفاده از امداد خودرو آمل، سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو هم به سادگی در محل مورد نظرتون انجام بدید. سرویس های دوره ای خودرو سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره ای بر روی خودرو انجام بشوند تا مشکلات احتمالی و پرهزینه خودرو رو شناسایی و از آن‌ها پیشگیری کنند. این سرویس های دوره ای باید قبل از انجام هرگونه مسافرت‌ یا ترددهای درون شهری انجام بشوند. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو انجام گرفته توسط مکانیک سیار آمل می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز

▪سرویس چرخ خودرو آمل

چرخ های خودرو اهمیت بسیار زیادی در رانندگی و ثبات بدنه دارند؛ چون که از یک سو با جلوبندی در تماس هستند و از سویی دیگر نیز با انتقال نیرو و وضعیت اتاق خودرو و سیستم لنت ترمز یکپارچه می‌باشند. همین امر باعث شده تا هر نوع نقص فنی در اون‌ها منجر به مشکلات بزرگتری شده و هزینه های بسیار سنگینی را به همراه داشته باشه.

امداد خودرو آمل آقای امداد آماده‌ست تا سرویس چرخ‌های خودروی شما رو در محل مورد نظرتون در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا انجام بده. این سرویس رو میشه موارد زیر عنوان کرد:

  • تعویض و تنظیم سیار بلبرینگ چرخ در محل با بهترین قیمت
  • تعویض سیار لنت ترمز در محل با بهترین قیمت
  • تنظیم پدال ترمز و سنسور لنت در محل
  • تنظیم بالانس لاستیک ماشین در محل
  • مشاوره کاملا رایگان و کاربردی

▪امداد باتری در محل آمل

باتری خودرو یکی از آن سیستم هاییه که علاقه زیادی به غافلگیر کردن راننده داره. با آن که هر باتری در پایان عمر مفید خود هشدارهایی رو به راننده می‌ده، اما باز هم ممکنه تا شما رو در یه صبح سرد کاری معطل کنه و خودروتون رو از کار بیاندازه. در این زمان کافیه تا با یک تماس امداد خودرو آمل آقای امداد را خبر کنید.

امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر میشن و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری رو با دقت و کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه، با ضمانت اجرایی در اختیار شما قرار می دهند. شما تنها هزینه خود باتری رو پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه ای بابت نصب و حمل و نقل باتری از شما دریافت نمیشه.

▪تعویض روغن در محل آمل

در کنار امور مکانیکی و فنی که آقای امداد در خدمت شما قرار میده، شما می تونید از خدمات گسترده تری هم مثل سرویس مایعات خودرو در محل استفاده کنید. سرویس مایعات خودرو یکی از مهم ترین و محبوب ترین سرویس های امداد خودرو آمل هستش که در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌گیره. امدادرسانان ما تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به طور دقیق و تضمین شده در اختیار شما قرار می‌دهند.

با یک تماس این خدمت رو در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خودتون در منزل و یا محل کار دریافت کنید. امدادرسانان همچنین به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات دوره‌ای خود را ارائه می‌دهند و در صورت نیاز پشتیبانی ۲۴ ساعته هم در اختیارتون قرار می‌گیره.

جدیدترین مطالب: علت نشتی بنزین از ماشین؟!

▪تنظیم مصرف سوخت در محل آمل

شما می تونید برای شستشوی انژکتور یا تعویض پمپ بنزین و… خودروی خود زمان زیادی رو صرف رفتن به تعمیرگاه و مکانیکی‌ها تلف کنید. در صورتی که همه‌ی این خدمات رو امداد خودرو آمل آقای امداد در زمانی کوتاه با قیمتی مطمئن در محل مورد نظرتان انجام میده. شستشو و تنظیم و تعویض قطعات مورد نیاز خودتون رو به صورت حرفه ای و تضمین شده به ما بسپارید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • تنظیم میزان پاشش سوخت و تضمین سلامت موتور خودرو
  • افزایش بینظیر شتاب خودرو
  • رانندگی بهتر بدون ریب زدن ماشین
  • کاهش هزینه ها به بهترین شکل ممکن و حذف استهلاک رفت و آمد
  • صرفه جویی در زمان شما برای مراجعه به تعمیر گاه
  • حذف استهلاک‌های رفت و آمد و تهیه لوازم یدکی خودرو

▪پنچرگیری و تعویض لاستیک آمل

خودروها به طور کلی دارای لاستیک تیوب دار و یا تیوب‌لس هستند. آقای امداد فقط پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس رو در محل می‌تواند در اختیار شما قرار بده؛ چون که پنچرگیری لاستیک های تیوب‌دار نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی داره و چندان هم مورد استفاده قرار نمی‌گیره.

پنچرگیری و تعویض لاستیک آقای امداد

به همین دلیل در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لسه و در طی مسیر هم با پنچری لاستیک خود مواجه شده‌اید، می تونید به راحتی فقط با یه تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو آمل آقای امداد برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری لاستیک رو با بهترین قیمت و کیفیت در کمترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

▪تعمیر سیستم برق آمل

یکی دیگه از خدمات با کیفیت امداد خودرو آمل آقای امداد، تعمیر سیستم برقه. یکی از رایج ترین مشکلات خودروهای امروزی، مشکلات مربوط به سیستم برق خودروعه. در واقع زمانی که باتری خودرو آسیب دیده و برق‌رسانی به بقیه بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیره، خودرو با مشکل مواجه میشه و از حرکت می‌ایسته. در این زمان شما می‌تونید با آقای امداد تماس بگیرید و به سرعت منشا اصلی مشکل را پیدا و اون رو رفع کنید.

امدادرسانان آقای امداد تحربه کافی در زمینه تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور، تعویض باطری و… دارند و آماده خدمت‌رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

▪امداد قفل و سوئیچ آمل

گاهی اوقات ممکنه که راننده بر اثر حواس پرتی، سوئیچ خودش رو داخل خودرو بزاره و درها هم به طور اتوماتیک قفل بشن. در این زمان فقط خدمات امداد قفل و سوئیچ، می‌تونه مشکل رو رفع کنه. یکی از برترین و با کیفیت ترین خدماتی که شرکت امداد خودرو آمل آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می ده، امداد قفل و سوئیچه. به همین دلیل مهم نیست که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و یا جا ماندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شدید، نگران نباشید و فقط با ما تماس بگیرید. مطمئن باشید که به سرعت مشکلتون رفع میشه.

 

قیمت خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو آمل

همه‌ی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای یدک‌کشی و امداد خودرو آمل شرکت آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با اون انجام می‌گیره. شما می‌تونید قیمت این خدمات رو به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده کنید. همچنین برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد هم می‌تونید اقدام کنید.

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو