امداد خودرو بنز در تهران شامل حمل خودروبر، کفی و مکانیک سیار

امدادگران مجرب آقای امداد توانایی عیب یابی، تشخیص، تعمیر و امداد خودرو بنز از جمله خودروهای گروه محصولات بنز از جمله AMG GT, SLR, SLS AMG, کلاس A، کلاس B، کلاس C، کلاس CL، کلاس CLA، کلاس CLS، کلاس E، کلاس G، کلاس GLA، کلاس GLC، کلاس GLK، کلاس GLS، کلاس ML، کلاس S، کلاس S-Coupe، کلاس SL، کلاس SLK را دارا می باشند.شرکت آقای امداد با مجوز رسمی از اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و امدادخودرو تهران مفتخر است با ارائه خدمات شبانه روزی در کل سطح شهر تهران از جمله شرق، غرب، شمال، جنوب و شهرستان های وابسته به تهران به شما امدادخواهان محترم خدمت رسانی نماید.

مشخصات بنز SLS AMG

شما می توانید با تماس به مرکز پیام و یا ثبت درخواست خود از طریق اپلیکیشن خدماتی چون حمل خودرو با یدک کش و کفی، خدمات برق و باتری، تعمیرات سیار و سوخت رسانی را دریافت نمایید.

تاریخچه بنز

شرکت خودروسازی بنز یک شرکت خودروسازی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر اشتوتگارت قرار دارد و در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون سوز و همچنین ارائه خدمات مالی چون لیزینگ و بیمه و تعمیر خودرو فعالیت می نماید.

شرکت دایملر- موتورن- گیزلشافت در سال 1890 توسط گوتلیب دایملر و ویلهم مایباخ تاسیس شد. سپس در سال 1900، امیل بلینک با یک قرارداد 550 هزار مارکی درخواست خودرویی پیشرفته را داشت و به خاطر علاقه زیاد وی به دخترش مرسدس( مرسیدس) نام او را برای خودرو خود انتخاب کرد.

امروزه مرسدس بنز یکی از زیر مجموعه های شرکت دایملر آ گ به شمار می آید و همراه با آئودی، بی ام و پورشه چهار خودروساز مشهور و لوکس آلمانی و به عنوان پرفروش ترین خودروسازان لوکس جهان شناخته می شوند.

لوگو مرسدس بنز یک ستاره سه پر است که نشان از تسلط این خودرو بر زمین، دریا و آسمان می باشد.

نگاهی به محصولات بنز

Mercedes Benz AMG GT Coupe

یکی از خودروهای سوپر اسپورت کمپانی مرسدس بنز در کلاس کوپه است که با همکاری شرکت AMG تولید شده است. از رقبای این خودرو می توان به پورشه 911 و جگوار F-TYPE اشاره کرد.

AMG GT با موتور 4 لیتری با توان 476 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 630 نیوتون متر در دور موتور 1700 الی 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1650 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 11/5 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 65 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه( سه گانه در نسخه سفارشی)، کانال تهویه هوا بر روی کنسول میانی، سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر چند منظوره لمسی 10/25 اینچی به همراه موس چندکاره در کنسور میانی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، مجهز به سیستم تعقیب نور چراغ های جلو جهت مشایعت راننده پس از خاموش شدن خودرو در شب و چراغ چرخشی اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به سیستم پیش اخطار خواب آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار بین خطوط در نسخه سفارشی، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل، سیستم کم کردن باد تایرها، دوربین نقاط کور و رادار نقطه کور، مجهز به 12 کیسه ایمنی شامل( جلو- جانبی- پرده ای- زانویی) و سیستم های پایداری راننده و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBA, BA, ABS, DSC است.

در صورت نیاز به امداد خودروی Mercedes Benz AMG GT Coupe می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287 

Mercedes Benz SLR

خودرویی اسپرت محصول مشترک کمپانی های مرسدس بنز و مک لارن است. این خودرو در دو نسخه کوپه و رودستر( کروک) به بازار عرضه شده است که مدل رودستر کمی بعد از مدل کوپه به بازار آمد اما تفاوت چندانی با مدل کوپه ندارد.

بنز SLR در دو نسخه کوپه و رودستر به ترتیب با موتور 5439cc با توان 680 و 626 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 830 و 780 نیوتون متر در دور موتور 3250 الی 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1390 و 1768 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 3/3 و 3/8 ثانیه طبق گفته خودروساز از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 14/5 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 97 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به تنظیم برقی فرمان با حافظه، دارای دکمه های کنترلی سیستم صوتی از روی فرمان، گرمکن فرمان، دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سیستم گرم کننده داخلی در زمستان و سقف باز، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر چند منظوره به همراه موس چند کاره در کنسول میانی، تنظیم برقی صندلی با قابلیت تنظیم گودی کمر به صورت برقی، دارای گرمکن و سردکن، تنظیم برقی آینه ها، گرمکن آینه، آینه تاشو برقی همراه با حافظه، بخارزدای شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، سانروف با قابلیت تنظیم در دو حالت دارای سیستم ایمنی تصادف در نسخه کوپه، سقف جمع شونده در نسخه کروک، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، سنسور باران، سنسور پارک و کروز کنترل اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 عدد کیسه هوای ایمنی( سرنشینان جلو- جانبی- پرده ای)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBA, BA, ABS, DSC، سیستم کلید هوشمند و استارت دکمه ای، سیستم ضد سرقت، قفل فرمان خودکار و کاپوت فعال در هنگام تصادف است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز SLR می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287 

Mercedes Benz SLS AMG

خودرویی سوپر اسپرت با درب های پروانه ای است که در دو مدل کوپه و رودستر( کروک) تولید شده است. آخرین مدل این خودرو SLS AMG Final Edition نام گذاری شده است. SLS توسط شرکت ستاره ایران به بازار وارد شد.

SLS AMG در دو نسخه کوپه و رودستر به ترتیب با موتور 6208cc با توان 571 اسب بخار در دور موتور 4750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 650 نیوتون متر متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1595 و 1635 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 3/8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 13/2 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 85 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان حساس به سرعت، دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو گانه برای سرنشین و راننده جداگانه، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، گرمکن صندلی، سردکن صندلی در نسخه سفارشی، قابلیت تنظیم گودی کمر، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با تنظیم برقی و دارای چراغ های روشنایی بر روی آینه ها، بخارزدای شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، سانروف با قابلیت تنظیم در 2 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف در نسخه کوپه، سقف جمع شونده در نسخه کروک، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، سنسور باران اتوماتیک، سیستم دید نقطه کور در نسخه سفارشی، سیستم محدودیت سرعت، سنسور پارک جلو و عقب و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کیسه هوای( جلو- جانبی- پرده ای جلو)، سیستم پایداری و کمک راننده EBA, BA, TCS, ABS، دارای سیستم کلید هوشمند، مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، قفل فرمان خودکار، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر و قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز SLS AMG می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz A-Class کلاس A

اولین نسخه از خودروهای بنز در کلاس A در سال های 2005 الی 2012 در کلاس هاچبک به بازار آمد که ظاهری چندان جذاب و دلچسب نداشت. از سال 2018 نسخه جدیدی از این خودرو در کلاس سدان در دو تیپ A220 و A220 4Matic مجهز به توربوشارژر به بازار عرضه شد. در این مقاله به بررسی دو تیپ A200 , A45 AMG 4Matic می پردازیم.

بنز کلاس A در دو نسخه A200 و A45 AMG 4Matic به ترتیب با موتور 1332cc و 1991cc با توان 163 و 387 اسب بخار در دور موتور 5500 و 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 250 و 480 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 1250 و 4750 تا 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1355 و 1620 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 8 و 4 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/5 و 8/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 43 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی به همراه کلیدهای کنترل سیستم صوتی و پدال شیفتر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای( با سیستم مجزا برای تنظیم سرنشینان عقب در نسخه A45)، دارای مانیتور 7 اینچی( 10/25 اینچی در نسخه سفارشی)، دوربین عقب، قابلیت تنظیم صندلی های جلو 12 حالته برقی دارای مموری هر دو صندلی و گرمکن، دارای استراحتگاه برای دست صندلی های عقب، جالیوانی برای ردیف عقب، آینه های جانبی برقی دارای گرمکن و تاشوندگی برقی، شیشه های برقی اتوماتیک، پاور ویندوز در نسخه سفارشی، قفل کودک برای شیشه عقب، سقف جیر، سقف شیشه ای پاناروما( سفارشی در نسخه A220)، چراغ چرخشی، دی لایت، اتولایت، مه شکن عقب، سنسور باران، سنسور اتوماتیک روشنایی، سنسور فاصله سنج جلو و عقب، رادار نقطه کور و کروز کنترل اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 7 عدد کیسه هوا( راننده- سرنشین جلو- زانویی- پرده ای)، مجهز به سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم در 4 حالت( کامفورت- اسپورت- اسپورت پلاس- ریس Race)، مجهز به ایموبلایزر، کیلس و دارای قفل مرکزی با کلید برقی است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز کلاس A می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz B-Class کلاس B

کمپانی مرسدس بنز با هدف فروش بیشتر خودروهای MPV دست به طراحی و تولید خودروای مشابه نسخه های اولیه کلاس A زد و در سال 2005 خودروی کلاس B را در سه تیپ B180، B200، B200 TURBO به بازار عرضه کرد. این خودرو بر روی پلتفرم دیفرانسیل جلو جدید با نام MFA ساخته شده است. در این مقاله به بررسی تیپ B180 پرداخته ایم.

Mercedes Benz B180 با موتور 1595cc با توان 122 اسب بخار در دور موتور 5000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 200 نیوتون متر در دور موتور 1250 تا 4000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که می تواند جثه 1395 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 54 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان حساس به سرعت، دکمه های تنظیم سیستم صوتی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، نمایشگر میزان باد تایرها، گرمکن صندلی جلو و عقب، تنظیم برقی صندلی راننده، تنظیم گودی کمر صندلی های جلو، آینه الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، قابلیت تاشوندگی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، شیشه های سولار، سانروف با قابلیت تنظیم و دارای سیستم ایمنی محافظت از آسیب، سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، تنظیم ارتفاع نور، مه شکن جلو و عقب، سنسور باران، سنسور پارک و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مچهز به 6 عدد کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای)، کلید غیر فعال سازی کیسه هوای ایمنی جهت نصب صندلی کودک، سیستم های پایداری و کمک راننده EBD, ABS، سیستم کلید ضد سرقت، دارای قفل مرکزی در اختیار راننده و دارای ریموت کنترل رادیویی است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز کلاس B می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

مزایای Mercedes Benz B180

  • استفاده از مواد ارزان قیمت از بهترین متریال در کابین
  • استفاده از کروم در داخل و خارج از حودرو
  • استهلاک پایین بدنه و کابین
  • مصرف سوخت

معایب Mercedes Benz B180

  • طراحی نه چندان زیبا
  • استاندارد آلایندگی یورو 4

Mercedes Benz C-Class کلاس C

مرسدس بنز در کلاس C شامل خودروهای زیر می باشد:

  • C300   2012-2014
  • C200   2012-2014
  • C350   2007-2011
  • C350   2012-2014
  • C63   2015-2020
  • C200   2007-2011
  • C280   2007-2011
  • C180   2012-2014
  • C200   2015-2019

خودروی بنز در کلاس C در سال های 1993 تاکنون در کشورهای مختلف تولید و عرضه شده است. کوچکترین سدان های تولیدی کمپانی مرسدس بنز در کلاس C قرار می گیرند. یکی از پرفروش ترین محصولات مرسدس بنز، بنز کلاس C است که مدل C200 از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های این کلاس محسوب می شود. نسل چهارم بنز C200 با کد اتاق W205 شناخته می شود.

در این مقاله به بررسی مدل های C200, C300, C350, C63 می پردازیم.

بنز C300 و C350 به ترتیب با موتورهای 3498cc با توان 248 و 302 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 270 و 366 نیوتون متر در دور موتور 1600 تا 4200 و 3500 تا 5250 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1610 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 6 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7 و 6/4 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 67 و 74 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

بنز C200 و C63 به ترتیب با موتورهای 1991cc و 3982cc با توان 184 و 476 اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 300 و 650 نیوتون متر در دور موتور 1200 تا 4000 و 1750 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک و 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1445 و 1715 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7/3 و 4/1 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/9 و 8/2 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 41 و 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

در ادامه به بررسی امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی پرفروش ترین خودروی این کلاس C200 می پردازیم.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، رادار تصادف جلو، سنسور تشخیص عابر پیاده، دی لایت، اتو لایت، نور بالا اتوماتیک، چراغ چرخشی، فرمان برقی 4 حالته حساس به سرعت به همراه دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان، دارای پدال شیفتر و گرمکن فرمان، مانیتور 8/4 اینچی، هدآپ، نویگیشن، دوربین( عقب- جانبی- 360 درجه)، کیلس، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو گانه به همراه دریچه تهویه عقب و خوشبو کننده ایر بالانس، صندلی سرنشینان جلو 8 حالته برقی به همراه تنظیم برقی گودی کمر، گرمکن و سردکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، صندوق برقی با جک، صندوق پران هوشمند، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی با تنظیم برقی و گرمکن، سقف پانوراما، سانروف، شیشه دودی و عایق گرما، پرده برقی عقب و جانبی عقب و موکت مشکی سقف در نسخه سفارشی اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کروز کنترل و کروز کنترل هوشمند، کنترل کشش و پایداری، اتوپارک، تعلیق( اسپرت- هوشمند- بادی) در نسخه سفارشی، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، 9 عدد ایربگ( سرنشینان جلو-زانویی- پرده ای- جانبی جلو و عقب) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای Mercedes Benz C200

  • فرمان پذیری
  • امکانات رفاهی
  • کیفیت ساخت بالا

معایب Mercedes Benz C200

  • ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم کیفیت

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز کلاس C می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz CL

مرسدس بنز کلاس CL خودرویی است که از سال 1998 تاکنون در آلمان تولید شده است. این خودرو در کلاس خودرو GT قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور جلو _ محور عقب بوده است. طراحی داشبورد و کابین بنز کلاس CL برگرفته از مرسدس بنز کلاس S سدان این کمپانی است.

  • CL500 4MATIC coupe
  • CL600 coupe
  • CL63 AMG coupe
  • CL65 AMG COUPE

مرسدس بنز CL500 به عنوان یک کوپه سوپرلوکس فضای جادار و مناسبی را همراه با امکانات منحصر به فرد در اختیار 4 سرنشین قرار می دهد. موتور8 سیلندر آن یک رانندگی اسپرت و هیجان انگیز را برای راننده بوجود می آورد.

بنز CL500 یک موتور 8 سیلندر 32 سوپاپه با حجم موتور 4663cc دارد که حداکثر قدرت آن 429 اسب بخار با حداکثر گشتاور 700 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه می باشد. جعبه دنده بنز CL500 دارای 7 دنده خودکار تیپ ترونیک است که شتاب صفر تاصد آن 4.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر برساعت می باشد.حجم باک این خودرو 94 لیتر می باشد.

تجهیزات و امکانات بنز CL500 عبارتند از: سیستم ترمز کمکی BAS _ ABS_ ESP_ TCS_ABC_ safe pre، کیسه هوای سرنشینان جلو- جانبی- پرده ای، سیستم صوتی بلوتوث، قابلیت پخش MP3، نویگیشن، سنسور پارک، سنسور باران، آینه های برقی و الکتروکرومیک، شستشو چراغ جلو، کروز کنترل، صندلی چرمی همراه با ماساژور، سیستم کلید هوشمند، استارت دکمه ای ، قفل فرمان خودکار، سیستم تصادف، سیستم گرمکن صندلی، سیستم پیش اخطار آلودگی، سیستم دید نقطه کور،سیستم رادار، سقف پانورما سفارشی، تنظیم برقی تمام پنجره ها، شیشه های سولار.

مزایای Mercedes Benz CL500

  • کیفیت ساخت بالا
  • پیشرانه قدرتمند
  • فرمان پذیری
  • عملکرد فنی
  • امکانات رفاهی

معایبMercedes Benz CL500

  • ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم کیفیت

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز CL500  می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

 

Mercedes Benz CLA

ارزان ترین خودروی بنز در کلاس CLA قرار دارند و شامل تیپ های CLA45, CLA250, CLA180, CLA200 می باشد که مدل CLA45 قوی ترین و گران ترین مدل آن است. CLA45 در سال 2016 توسط ستاره ایران به بازار ایران عرضه شد که تمامی نسخه های وارداتی آن مجهز به پکیج تیونر آلمانی MEC Design بودند هرچند نمایندگی ایرانی مرسدس بنز تمایلی به خدمات دهی این خودروها نداشت و سرانجام در بهار 1396 مجوز واردات این خودرو نیز لغو شد. در ادامه به بررسی CLA45 می پردازیم.

CLA45 با موتور 2 لیتری با توان 375 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 475 نیوتون متر در دور موتور 2550 تا 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1540 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/6 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/4 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 56 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل، کروز کنترل هوشمند، اتو پارک، 4 حالت رانندگی( کامفورت- اسپرت- اسپرت پلاس- شخصی)، تعلیق اسپرت، تعلیق هوشمند AMG در نسخه سفارشی، کنترل پایداری سه حالته، لانچ کنترل( ریس استارت)، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، سنسور خواب آلودگی راننده، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، رادار تصادف جلو، رادار تابلوخوان( غیر فعال در ایران)، دی لایت، اتولایت، نور بالا و تنظیم ارتفاع نور اتوماتیک، چراغ مه شکن عقب، چراغ چرخشی، چراغ خوش آمدگویی، چراغ بدرقه، نورپردازی داخلی کهربایی، نورپردازی داخلی 12 رنگ در نسخه سفارشی، فرمان برقی 4 حالته به همراه دکمه های کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، فرمان حساس به سرعت و دارای پدال شیفتر، مانیتور 8 اینچی با کنترلر، دارای دوربین( عقب- جانبی- 360 درجه)، نمایشگر 4/5 اینچی صفحه کیلومتر، کیلس، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی 12 حالته برقی راننده به همراه تنظیم برقی گودی کمر، مموری صندلی راننده، صندلی اسپرت AMG راننده در نسخه سفارشی، صندلی سرنشین جلو 8 حالته برقی به همراه تنظیم برقی گودی کمر و مموری صندلی، گرمکن صندلی، ایزوفیکس صندلی، صندوق برقی با جک، صندوق پران هوشمند، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی به همراه تنظیم برقی و گرمکن، سقف پانوراما، سانروف، شیشه دودی و عایق گرما و قاب فیبرکربنی آینه اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ، کیت ترمز AMG، هشت عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز CLA45 می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

مزایای Mercedes Benz CLA45

  • کیفیت ساخت بالا
  • پیشرانه قدرتمند
  • فرمان پذیری
  • عملکرد فنی
  • امکانات رفاهی

معایب Mercedes Benz CLA45

  • واردات بسیار محدود
  • خدمات پس از فروش
  • ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم کیفیت
  • هزینه نگه داری

Mercedes Benz CLS

مرسدس بنز CLS از جمله خودروهای لوکس کمپانی بنز محسوب می شود که از سال 2004 در خط تولید این کمپانی در کشورهای مختلف تولید و عرضه می شود. خودروهای این کلاس بر روی پلتفرم کلاس E ساخته شده است. تمامی خودروهای CLS مشخصاتی مشابه کلاس E و S را دارا می باشند. از رقبای این خودرو می توان به BMW سری 8 گرن کوپه و Audi A7 اشاره کرد. مرسدس بنز CLS را به ترتیب سال تولید می توان به اقسام زیر دسته بندی کرد:

  • CLS350   2012-2020
  • CLS500   2011-2017
  • CLS350   2011-2017
  • CLS53 4MATIC   2019-2020
  • CLS350   2005-2010
  • CLS500   2005-2010
  • CLS500   2011-2017

در ادامه به بررسی جدیدترین محصولات کمپانی مرسدس بنز در کلاس CLS می پردازیم.

مرسدس بنز CLS500 و CLS350 و CLS53 4MATIC به ترتیب با موتورهای 4663cc و 1991cc و 2987cc با توان 408 و 300 و 457 اسب بخار در دور موتور 6400 و 6100 و 6100 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 601 و 400 و 520 نیوتون متر در دور موتور 4750 و 4000 و 5800 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس7 و 9 و 9 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1815 و 1765 و 1980 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 5 و 6 و 4/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 9/7 و 7 و 8/8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 94 و 66 و 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 و 6 و 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

در ادامه به بررسی امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی CLS500 می پردازیم.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیکی حساس به سرعت، دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک 4 گانه، دارای کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، سیستم صوتی حرفه ای با قابلیت پخش CD به همراه چنجر( دارای 8 بلندگو- دارای ساب ووفر)، دارای نمایشگر 6 اینچی چند منظوره لمسی به همراه موس چند کاره در کنسول میانی، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن در نسخه سفارشی، ماساژور صندلی های جلو، سیستم حافظه صندلی در نسخه سفارشی، آینه عقب و جانبی الکتروکرومیک به همراه تنظیم برقی آینه های جانبی دارای گرمکن، دارای سیستم حافظه آینه ها با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب، سقف پانوراما سفارشی، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف، سقف جیر، دارای سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، مجهز به سیستم تعقیب نور، چراغ چرخشی، سنسور باران، سنسور اخطار خواب آلودگی، رادار نقطه کور، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، پارک اتومات و رادار فاصله یاب در نسخه سفارشی اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 9 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- پرده ای)، سیستم پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBD, ABS, DSC، کیلس، سیستم ضد سرقت، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار و سیستم دزدگیر به همراه آژیر است.

مزایای Mercedes Benz CLS500

  • تعلیق نرم
  • کیفیت ساخت بالا
  • شتابگیری عالی

معایب Mercedes Benz CLS500

  • هزینه نگه داری
  • فضای محدود ردیف عقب

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز CLS می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz E-Class کلاس E

خودروهای کلاس E از جمله خودروهای لوکس کمپانی مرسدس بنز محسوب می شوند. تولید این کلاس از خودروها از سال 1953 در پنج نسل شروع شد. کلاس E از جمله پرفروش ترین خودروهای مرسدس بنز محسوب می شود زیرا که تا قبل از سال 2015 بالغ بر 13 میلیون دستگاه از این کلاس به فروش رفت. خودروهای محبوب تولیدی کلاس E را بر اساس سال تولید می توان به اقسام زیر دسته بندی کرد:

  • E350 Coupe 2017-2020
  • E200 Facelift 2017-2019
  • E300   2010-2013
  • E350   2010-2013
  • E350 Convertible 2013-2017
  • E200   2010-2013
  • E63 4MATIC 2017-2020
  • E280   2003-2009
  • E200   2003-2009
  • E230   2003-2009
  • E350   2003-2009
  • E200   2014-2016

در این مقاله به بررسی جدیدترین خودروهای کلاس E از جمله E350 کوپه و کروک، E200 و E63 4MATIC می پردازیم.

بنز E200 به عنوان خودروی پایه این کلاس محسوب می شود و در سال 2016 توسط شرکت ستاره ایران به بازار ایران راه یافت. بنز E350 خودرویی از نسل نهم این کلاس می باشد. این نسل در 4 نوع مختلف بدنه شامل سدان، کوپه، استیشن واگن و کروک عرضه می شود. E350 کوپه از پرطرفدارترین کوپه های لوکس در بازار داخلی شناخته می شود. بنز E63 پنجمین نسل از خودروهای مرسدس بنز می باشد. این خودرو در دو تیپ E63 و E63S تنها خودروای است که با موتور 8 سیلندر از سال 2016 عرضه می شود.

بنز E350 در دو مدل کروک و کوپه به ترتیب با موتورهای 3498cc و 1991cc با توان 306 و 300 اسب بخار در دور موتور 6500 و 5800 تا 6100 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 370 و 400 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 و 3000 تا 4000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 و 9 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1805 و 1795 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 6 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 74 و 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 و 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

بنز E200 و E63 4MATIC به ترتیب با موتور 1991cc و 3982cc با توان 184 و 571 اسب بخار در دور موتور 5500 و 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 300 و 750 نیوتون متر در دور موتور 1200 تا 4000 و 2250 تا 5000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک و 9 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1575 و 1980 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7/7 و 3/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/1 و 10/8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، گرمکن فرمان در نسخه سفارشی، دارای تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه( سه گانه در نسخه سفارشی)، سیستم گرم کننده داخلی در زمستان و سقف باز در نسخه E350 کروک، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر چند منظوره لمسی به همراه موس چند کاره در کنسول میانی، صندلی سرنشینان جلو 6 حالته با تنظیم برقی، دارای سیستم گرمکن صندلی ها با قابلیت تنظیم گودی کمر، سردکن صندلی ها در نسخه سفارشی، سردکن صندلی عقب در نسخه سفارشی، آینه عقب و جانبی الکتروکرومیک، آینه های جانبی با تنظیم برقی به همراه راهنما LED و گرمکن، آینه های جانبی دارای مموری با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی در نسخه سفارشی، سیستم اتوماتیک برای بالا رفتن شیشه ها بعد از خاموش کردن خودرو جز در نسخه E350 کروک، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، شیشه های سولار، پرده عقب و اطراف، سقف پانوراما در نسخه سفارشی در مدل E350 کروک، سقف جمع شونده برزنتی در نسخه E350کروک، سقف پانوراما در نسخه سفارشی در مدل های E200 و E350کوپه، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف جز در مدل E350 کروک، چراغ شور، هدلایت، مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی و سنسور باران اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 عدد کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- زانویی) در مدل E350 کروک، 12 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- پرده ای جلو و عقب- ایربگ زانویی) در مدل های E200 و E63، هشت کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- ایربگ زانویی)، سیستم های پایداری و کمک راننده ASR, BAS, EBD, ABS, DSC, ESP, BA، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و سیستم ضد سرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، سیستم دزدگیر به همراه آژیر، کاپوت فعال در هنگام تصادف، ( ترمز دستی برقی، سیستم کمکی پارک کردن خودرو و سنسور هشدار برخورد از جلو جز در مدل E350 کروک)، سیستم پیش اخطار خواب آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی، مجهز به سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، سیستم کم کردن باد تایرها، دوربین نقاط کور و رادار نقاط کور است.

مزایای Mercedes Benz E-Class کلاس E

  • فرمان پذیری
  • امکانات رفاهی
  • کیفیت ساخت بالا
  • دوام و عملکرد فنی
  • سطح بالای امکانات رفاهی

معایب Mercedes Benz E-Class کلاس E

  • عرضه محدود
  • هزینه نگه داری
  • آپشن های گران قیمت
  • ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم کیفیت

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز کلاس E می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz G-Class کلاس G

مرسدس بنز کلاس G که به G-Wagen معروف است، یک شاسی بلند سایز متوسط است که در سال 1979 به پیشنهاد محمدرضا شاه پهلوی ساخته شد. این خودرو جعبه مانند، اسپرت و قدرتمند بود و با حداکثر امنیت سرنشینان ساخته شده است. کمپانی مرسدس بنز این مدل خودرو را با توجه به شرایط بومی ایران و مخصوص ارتش شاهنشاهی ایران ساخته بود اما به واسطه انقلاب 57 این محصول هیچ گاه به ارتش ایران نرسید.

مرسدس بنز G63 و G500 با موتور 3982cc با توان 585 و 421 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 850 و 610 نیوتون متر در دور موتور 2500 تا 3500 و 2000 تا 4750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیکدو کلاچه و تیپ ترونیک است که می تواند جثه 2429 و 2560 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/5 و 6 ثانیه از حالت سکون تا صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 13/1 و 11/5 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 75 و 100 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، گرمکن فرمان در نسخه سفارشی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، آینه های جانبی دارای سیستم حافظه با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی حافظه در نسخه سفارشی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب و سقف پانوراما در نسخه سفارشی اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 12 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای جلو و عقب- زانویی)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBD, ABS, DSC، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، سیستم دزدگیر به همراه آژیر و کاپوت فعال در هنگام تصادف است.

Mercedes Benz GLA-Class کلاس GLA

مرسدس بنز کلاس GLA یک کراس اور لوکس پنج درب می باشد که در دو نسل از سال 2013-2019 و نسل دوم در سال های 2019 تاکنون در حال تولید است. طبق گفته ی کمپانی مرسدس بنز این خودرو نسخه شاسی کلاس A می باشد. این خودرو کوچکترین شاسی بلند این کمپانی است و در دو تیپ عرضه می شود:

  • GLA250 4MATIC SUV
  • GLA45 4MATIC AMG SUV

GLA45 در سال 2015 توسط شرکت ستاره خاورمیانه ایرانیان به بازار ایران وارد شد. این شرکت ارتباطی با نمایندگی رسمی ستاره ایران نداشت.

بنز GLA45 و GLA250 به ترتیب با موتور 2 لیتری با توان 375 و 208 اسب بخار و گشتاوری معادل 475 و 350 نیوتون متر متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه اسپید شیفت و 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1568 و 1554 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/4 و 7/1 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/4 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 56 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل و کروز کنترل هوشمند، اتوپارک، 4 حالت رانندگی در GLA45 ( کامفورت- اسپورت- اسپرت پلاس- شخصی) و 3 حالت رانندگی GLA250( اکو- اسپرت- شخصی)، ( تعلیق اسپرت، تعلیق هوشمند AMG در نسخه سفارشی، کنترل پایداری سه حالته، لانچ کنترل(ریس استارت) در نسخه GLA45)، سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، سنسور خواب آلودگی راننده، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین، رادار تصادف جلو، دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو در نسخه GLA250، فرمان برقی 4 حالته به همراه دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان حساس به سرعت و دارای پدال شیفتر، مانیتور 8 اینچی با کنترلر، دارای دوربین( عقب- جانبی- 360 درجه)، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه تهویه عقب، صندلی 12 حالته راننده به همراه تنظیم برقی گودی کمر به همراه مموری، صندلی 8 حالته سرنشین جلو به همراه تنظیم برقی گودی کمر همراه با مموری، گرمکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، صندوق برقی با جک، صندوق پران هوشمند، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی همراه با تنظیم برقی و گرمکن، سقف پانوراما، سانروف و شیشه دودی عقب اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ( اتوهلد، کیت ترمز AMG، کالیپر قرمز در نسخه GLA45)، 8 عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای Mercedes Benz GLA-Class کلاس GLA

  • کیفیت ساخت بالا
  • شتابگیری عالی
  • امکانات رفاهی
  • کنترل پایداری 3 حالته
  • از قوی ترین 4 سیلندرهای جهان
  • سواری جذاب تر از پورشه ماکان

معایب Mercedes Benz GLA-Class کلاس GLA

  • واردات بسیار محدود
  • خدمات پس از فروش
  • تعلیق اسپرت و خشک در GLA45

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز GLA می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz GLK-Class کلاس GLK

مرسدس بنز GLK معروف به X204 یک شاسی بلند لوکس کامپکت می باشد که از سال 2008 الی 2015 بر روی خط تولید این کمپانی قرار داشت. این خودرو نام خود را از مرسدس بنز کلاس GL گرفته است. نسخه جانشین این خودرو مرسدس بنز کلاس GLC ( X253) می باشد. در سال 2015 پس از معرفی و عرضه نسل دوم X253 نام خودروهای کلاس GLK به کلاس GLC تغییر یافت. GLC به معنای وسیله نقلیه شاسی بلند آفرودی آلمانی است. G به معنای وسیله نقلیه آفرود آلمانی، L به معنای مرتبط بودن و C به معنای شاسی بلند می باشد. از رقبای این خودرو می توان به BMW X3, Acura RDX, Infiniti EX, Audi Q5 اشاره کرد.

GLK350 با موتور 3498cc و با توان 306 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 370 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1845 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8/7 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 8+66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، گرمکن فرمان در نسخه سفارشی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه( سه گانه در نسخه سفارشی)، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر چند منظوره لمسی به همراه موس چندکاره در کنسول میانی جهت نمایش اطلاعات سفر و اطلاعات راننده، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، دارای سیستم گرمکن صندلی ها با قابلیت تنظیم گودی کمر، سردکن صندلی ها در نسخه سفارشی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، دارای سیستم حافظه با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی و حافظه در نسخه سفارشی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب، سقف پانوراما در نسخه سفارشی، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف، دارای سیستم اتوماتیک نور چراغ ها، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، سنسور باران، سیستم پیش اخطار خواب آلودگی، سیستم دید نقطه کور ، رادار، سیستم محدودیت سرعت، کروز کنترل هوشمند، سیستم کم کردن باد تایر، دوربین نقاط کور و رادار نقاط کور اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 12 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- پرده ای جلو و عقب- ایربگ زانویی)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBD, ABS, DSC، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر و کاپوت فعال در هنگام تصادف است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز GLK350 می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz GLC-Class کلاس GLC

زبان طراحی مرسدس بنز یکی از اصیل ترین نمونه ها در صنعت بین المللی خودرو است. در کلاس خودروهای شاسی بلند مرسدس حضور فعالی دارد که میان خانواده GLC جز پرفروش ترین برندها است.GLC از جذاب ترین و خوش قیمت ترین شاسی بلندهای لوکس است.

  • GLC300 SUV
  • GLC300 4Matic SUV
  • GLC43 AMG SUV
  • GLC300 4Matic Coupe

این خودرو در نمای ظاهری چراغ هایی خوش فرم همراه با گریل(جلو پنجره) ظاهری جدی به خودرو داده است. یک نوار LED سراسری حالت ابرویی جالبی به چراغ های جلو داده است. یک خط ضخیم کرومی از مرکز لوگو عبور و گریل را به دو قسمت تقسیم می کند. در نمای جانبی خط شانه ای از گلگیر جلو آغاز و تا روی درها ادامه دارد. هم چنین رکاب پلاستیکی زیر درها جلب نظر می کند. در GLC از رینگ های 20 اینچی 5 پره استفاده شده است. کابین بنز GLC بسیار لوکس و چشم نواز می باشد. در نمای داخلی شاهد حضور تریم چوبی قهوه ای و چرم تیره با کیفیت با دوخت درشت سفید هستیم. دکمه های کنترلی روی فرمان، دریچه های دایره ای سیستم تهویه و بسیاری جزئیات دیگر یک کابین فوق العاده را بوجود آورده است.

مرسدس بنز GLC300 کوپه 4MATIC از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 2 لیتری توربوشارژ با خروجی 255 اسب بخار استفاده می کند. یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک نیز دارد. سرعت صفر تا صد این خودرو 6.1 ثانیه است.

در مدل GLC43 یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه با حجم موتور 3 لیتر توربوشارژ با حداکثر قدرت342 اسب بخار می باشد که از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک استفاده می کند. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.8 ثانیه می باشد.

از جمله امکانات رفاهی بنز GLC میتوان به موارد زیر اشاره کرد: نمایشگر نقاط کور دید راننده، اپلیکیشن ریموت برای استارت، قفل و باز کردن درب ها، نمایشگر لمسی10.25 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، هشدار خروج از خط، سنسورهای هشدار تصادف از تمامی جهات، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، کروز کنترل تطبیقی، سانروف، دماسنج کابین، خروجی برق12 ولت، درب باک ریموت، صندلی راننده با قابلیت تنظیم 10 جهتی، سامانه تمام چرخ محرک، نمایشگر هدآپ، ورود بدون کلید، سنسور میزان باد لاستیک.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، کنترل ترمزها در پیچ( اتوهلد، کیت ترمز AMG، کالیپر قرمز در نسخه GLA45)، 8 عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو و عقب)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز GLC می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz GLS-Class کلاس GLS

مرسدس بنز کلاس GLS از خانواده کلاس GL یک شاسی بلند فول سایز لاکچری است که از سال 2006 بر روی خط تولید این کمپانی قرار گرفت.طیق گفته خودروساز این خودرو شاسی بلند سه ردیف و 7 نفره مشابه کلاس S می باشد. GLS از پلتفرم مشترکی با خودروهای کلاس GLE بهره می برد. جز تعداد معدودی از محصولات که در سال 2007 در کارخانه خودروسازی آلمان مونتاژ می شد، بیشتر خودروهای GLS در کارخانه مرسدس آلباما مونتاژ می شوند. اولین نسل از این خودرو با نام X164 بین سال های 2006 تا 2012 تولید شده است سپس نسل بعدی کلاس GL با نام X166 از سال 2012 جایگزین آن شد. از سال 2016 با ارائه فیس لیفتی از نسل دوم این خودرو، نام کلاس GL به GLS تغییر یافت.

GLS63 4MATIC پلاس با موتور 3982cc با توان 162 اسب بخار در دور موتور 1750 تا 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 850 نیوتون متر در دور موتور 2500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 9 دنده اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 2500 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/2 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 11/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 89 لیتر می باشد و از استاندارد الایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، گرمکن فرمان در نسخه سفارشی، دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه( سه گانه در نسخه سفارشی)، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر چند منظوره لمسی به همراه موس چندکاره در کنسول میانی، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، گرمکن صندلی جلو و عقب، سردکن صندلی ها در نسخه سفارشی، ماساژور صندلی های جلو در نسخه سفارشی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، دارای سیستم حافظه با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی حافظه در نسخه سفارشی، سیستم اتوماتیک بالا رفتن شیشه ها بعد از خاموش کردن خودرو، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب و اطراف، سقف سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف، سقف پانوراما در نسخه سفارشی، هدلایت، سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، سیستم مشایعت راننده، سنسور باران، سنسور نور و ( دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی، سیستم کمکی پارک کردن خودرو، هدآپ، سنسور هشدار برخورد از جلو، سیستم پیش اخطار خواب آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن درب صندوق عقب با سیستم ایمنی، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، سیستم کم کردن باد تایرها، دوربین نقاط کور و رادار نقاط کور تمامی موارد در نسخه سفارشی) اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 12 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- پرده ای جلو و عقب- زانویی)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP,ASR, BAS, EBA, BA, ABS, DSC، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، سیستم دزدگیر به همراه آژیر، کاپوت فعال در هنگام تصادف و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز GLS63 می توانید با شماره آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

Mercedes Benz ML-Class کلاس ML و یا GLE

مرسدس بنز کلاس GLE که قبلا به کلاس M معروف بود یک شاسی بلند لوکس سایز متوسط است که از سال 1997 بر روی خط تولید مرسدس بنز قرار داشت. از لحاظ اندازه سایزی مابین کوچکترین خودروی کلاس GLC و بزرگترین خودروی کلاس GLS قرار دارد. از آوریل 2015 با عرضه فیس لیفت نسل سوم با نام W166 نام کلاس M به کلاس GLE تغییر یافت.

ML350 با موتور 3498cc با توان 306 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 370 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 2130 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 13+95 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، گرمکن فرمان در نسخه سفارشی، دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه( سه گانه در نسخه سفارشی)، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر چند منظوره لمسی به همراه موس چندکاره در کنسول میانی، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی ها در نسخه سفارشی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، دارای سیستم حافظه آینه های جانبی با قابلیت تاشوندگی خودکار در نسخه سفارشی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب، سقف پانوراما در نسخه سفارشی، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف، دارای سستم کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، سیستم مشایعت راننده، چراغ چرخشی، سنسور باران و (سنسور پیش اخطار خواب آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی، مجهز به سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، سیستم کم کردن باد تایرها، دوربین نقاط کور و رادار نقاط کور تمامی موارد در نسخه سفارشی) اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 12 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- پرده ای جلو و عقب- زانویی)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBD, ABS, DSC، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضدسرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر، کاپوت فعال در هنگام تصادف، دارای سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

Mercedes Benz S-Class کلاس S

مرسدس بنز کلاس S که سابقا با نام کلاس ساندر( به آلمانی کلاس مخصوص) شناخته می شد از جمله سدان های لاکچری فول سایز، لیموزین و سدان نظامی است که توسط کمپانی مرسدس بنز تولید می شود. مرسدس بنز S برای اولین بار در سال 1972 با کد اتاق W116 معرفی شد. خودروهای این کلاس از جمله پرفروش ترین سدان های لاکچری در دنیا می باشند. این خودرو تاکنون در 7 نسل به بازار عرضه شده است. در این مقاله به بررسی مشخصات فنی نسل پنجم S350 با کد اتاق W221 و نسل ششم S500 با کد اتاق W222 می پردازیم. نسل پنجم این خودرو از سال 2006 -2012 و نسل ششم از سال 2014- 2020 عرضه شده است.

مرسدس بنز S350 و S500 به ترتیب با موتورهای 3498cc و 4663cc با توان 306 و 445 اسب بخار در دور موتور 6500 و 5250 تا 5500 دور در دقیقه با گشتاوری معادل 370 و 700 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 و 1800 تا 3500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1975 و 1955 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7 و 5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8/1 و 8/6 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 94 و 90 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر 8 اینچی چند منظوره لمسی به همراه موس چندکاره در کنسول میانی، نمایشگر سرنشینان عقب و ماوس کنترل سیستم تلفن همراه عقب در نسخه سفارشی، سیستم هندزفری برای بلندگوهای عقب و هدفون مخصوص مرسدس بنز برای هر مانیتور سرنشینان عقب، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، دارای سیستم گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب، دارای حافظه چند حالته و ماساژور صندلی های جلو، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، دارای سیستم حافظه آینه های جانبی با قابلیت تاشوندگی خودکار در نسخه سفارشی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب، سقف پانوراما در نسخه سفارشی، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف، سقف جیر، دارای سستم کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، سنسور باران، سنسور پیش اخطار خواب آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی، مجهز به سنسور پارک جلو و عقب و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 12 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- پرده ای جلو و عقب-سرنشینان عقب)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, HAS, BAS, EBD, ABS, DSC, ABC، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضدسرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر، کاپوت فعال در هنگام تصادف، دارای سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای Mercedes Benz S-Class کلاس S

  • ارزش خرید
  • عملکرد فنی
  • کیفیت ساخت بالا
  • تعلیق تمام الکترونیکی
  • سطح بالای تجهیزات استاندارد

معایب Mercedes Benz S-Class کلاس S

  • واردات بسیار محدود
  • خدمات پس از فروش
  • هزینه نگه داری

 Mercedes Benz S-Class Coupe کلاس S کوپه

در کنار تولید نسخه های سدان، این خودرو در نسخه های کوپه با کد اتاق C217 و کروک با کد اتاق A217 به بازار آمد.

مرسدس بنز S500 Coupe و AMG S63 Coupe به ترتیب با موتورهای 4663cc و 5461cc با توان 445 و 585 اسب بخار در دور موتور 5250 تا 5500 و 5500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 700 و 900 نیوتون متر در دور موتور 1800 تا 3500 و 2250 تا 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 9 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک و 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 2030 و 1995 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 4/6 و 4/2 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8/3 و 10/1 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 80 و 70 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر 8 اینچی چند منظوره لمسی به همراه موس چندکاره در کنسول میانی، نمایشگر سرنشینان عقب و ماوس کنترل سیستم تلفن همراه عقب در نسخه سفارشی، سیستم هندزفری برای بلندگوهای عقب و هدفون مخصوص مرسدس بنز برای هر مانیتور سرنشینان عقب، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، دارای سیستم گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب، دارای حافظه چند حالته و ماساژور صندلی های جلو، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، دارای سیستم حافظه آینه های جانبی با قابلیت تاشوندگی خودکار در نسخه سفارشی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب، سقف پانوراما در نسخه سفارشی، سانروف با قابلیت تنظیم در 4 حالت دارای سیستم ایمنی تصادف، سقف جیر، دارای سستم کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، سنسور باران، سنسور پیش اخطار خواب آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی، مجهز به سنسور پارک جلو و عقب و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 10 کیسه هوای ایمنی( جلو- جانبی- پرده ای محافظ سر- پرده ای جلو و عقب-سرنشینان عقب)، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, HAS, BAS, EBD, ABS, DSC, ABC، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضدسرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر، کاپوت فعال در هنگام تصادف، دارای سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

Mercedes Benz SL-Class کلاس SL

مرسدس بنز کلاس SL یک خودروی اسپرت گرند تیور( یک نوع ماشین اسپرت که برای رانندگی با سرعت بالا و مسافت های طولانی طراحی شده است) است که توسط کمپانی مرسدس بنز از سال 1954 بر روی خط تولید این کمپانی قرار دارد. نام SL ابتدا به خودروهای SL300 اطلاق می شد به دلیل درب های شکاف دار یا بازشونده به سمت بالا به آن Gullwing هم گفته می شد. اصطلاح SL به تغییرات بازاریابی خودرو اشاره دارد، از جمله پیکربندی های متعدد موتور در شش نسل طراحی این خودرو.

مرسدس بنز SL350 و SL500 به ترتیب با موتورهای 3498cc و 4663cc با توان 306 و 435 اسب بخار در دور موتور 6500 و 5250 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 370 و 700 نیوتون متر در دور موتور 3500 تا 4500 و 1800 تا 3500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک است که می تواند جثه 1735 و 1825 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 6 و 5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/6 و 9/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 74 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی حساس به سرعت دارای ریموت کنترل صوتی از روی غربیلک فرمان، دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه( سه گانه در نسخه سفارشی)، سیستم گرم کننده داخلی در زمستان و سقف باز، کانال های تهویه هوا بر روی کنسول میانی، دارای سیستم کنترل کیفیت هوا AQS و فیلتر هوا داخل اتاق، دارای نمایشگر 6/5 اینچی چند منظوره لمسی به همراه موس چندکاره در کنسول میانی، صندلی راننده دارای تنظیم برقی در 6 جهت، دارای سیستم گرمکن صندلی های جلو، سیستم سردکن در نسخه سفارشی، دارای حافظه چند حالته و ماساژور صندلی های جلو، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، دارای سیستم حافظه آینه های جانبی با قابلیت تاشوندگی خودکار در نسخه سفارشی، بخارزدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه های سولار، پرده عقب، سقف پانوراما در نسخه سفارشی، سقف جمع شونده دوتکه، سقف شیشه ای، دارای سستم کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، چراغ شور، مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، سنسور باران، سنسور پیش اخطار خواب آلودگی، سیستم دید نقطه کور، سیستم رادار، سیستم محدودیت سرعت، قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک درب صندوق عقب با سیستم ایمنی، مجهز به سنسور پارک جلو و عقب و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 2 کیسه هوای ایمنی در نسخه SL300 و 6 عدد کیسه هوای ایمنی( سرنشینان جلو- جانبی- پرده ای ) در نسخه SL500، سیستم های پایداری و کمک راننده ESP, ASR, BAS, EBD, ABS, DSC، دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضدسرقت، قفل و باز کردن درب ها بدون کلید، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، قفل فرمان خودکار، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر، کاپوت فعال در هنگام تصادف، دارای سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

Mercedes Benz CLK-Class کلاس CLK

بنز CLK در دو تیپ کروک و کوپه در سال 1997 تولید شد که خودرویی شیک و لوکس و جذاب بود. تولیدات سال های 2005 تا2008 در بازار ایران موجود است. هنوز با وجود رقبای بسیاری که در بازار وجود دارد این محصول به عنوان خودروی درجه یک در بازار حضور دارد.

مدل های مرسدس بنز کلاس CLK :

  • CLK200 Coupe
  • CLK200 Cabriolet
  • CLK280 Coupe
  • CLK350 Cabriolet

در مورد ظاهر بنز CLK در اولین نگاه شیب کاپوت به همراه طراحی چراغ ها نظر مشتری را جلب می کند. یکی از المان ها جلوی CLK چراغ های دوتکه و هماهنگی بی نظیر با کاپوت وجلو پنجره است. لوگوی بنز با نوارهای کرومی به چراغ ها وصل می شود. نمای جانبی خودرو ساده و زیبا است. چراغ های چشمک زن عقب نمایی خاص به پشت خودرو داده است.

مرسدس بنز CLK را عمدتا در 2 تیپ 200 و 280 میتوان در ایران دید. پیشرانه تیپ 200 چهارسیلندر 1.8 لیتری بوده و مجهز به سوپرشارژ است. این پیشرانه به کمک 181 اسب بخار و گشتاور 250نیوتن متری می تواند CLK را در 8.6 ثانیه از صفر ه صد برساند. گیربکس کوپل شده با پیشرانه 5 سرعته و اتوماتیک است. گیربکس جذاب و اسپرت نیست وی تعویض دنده ها و کارکرد نرم و ابل قبوی دارد.

در نسخه قدرتمندتر 280 مرسدس بنز CLK از یک پیشرانه 3 یتری V6 با توان تولید 228 اسب بخار قدرت و300 نیوتن متر گشتاور استفاده می کند. شتاب صفر تا صد در این نسخه 7.2 ثانیه می باشد. انتقال قدرت توسط یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک برعهده دارد. ترمزهای مرسدس بنز CLK عالی عمل می کنند و کنترل خودرو را راحت تر می کنند.

تجهیزات و امکانات CLK عبارتند از: کیسه هوای(راننده/سرنشین جلو/جانبی)، سیستم ترمز جلو وعقب دیسکی،ASR, BAS, ESP, ABS، دزدگیر، استارت و ورود بدون کلید، ایموبیلایزر، سنسور سرعت، تنظیم دستی، سیستم تهویه مطبوع کنتر اتوماتیک، نمایشگر، نویگیشن، چنجر شش تایی، گرم کن صندی های جلو، تنظیم برقی آینه ها با گرم کن، سانروف، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها، چرخش نور در پیچ، شستشو چراغ های جلو، سنسور پارک، سنسور باران، کروز کنترل.

مزایای Mercedes Benz CLK-Class کلاس CLK

  • طراحی زیبا با استانداردهای امروز
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • سطح امکانات رفاهی و ایمنی با توجه به سن بالای خودرو
  • سواری راحت

معایب Mercedes Benz CLK-Class کلاس CLK

  • برخی ایرادات شایع برقی
  • قطعات یدکی گران و کمیاب
  • هزینه نگهداری بالا
  • بازار دست دوم ضعیف
  • ردیف عقب نه چندان جادار

تعرفه خدمات امداد سیار بنز

تعرفه خدمات امدادخودرو

شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات بنز می باشد. برای ارتباط با مرکز تماس شرکت تماس حاصل نمایید.

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو