شماره امداد خودرو شرق تهران مکانیک سیار،یدک کش،کفی

امداد خودرو شرق تهران آقای امداد، دارای مجوز رسمی مکانیک سیار و یدک کشی و حمل خودرو با دکل، کفی و جرثقیل در شرق تهران از سوی اتحادیه امداد خودروها است و آماده خدمات رسانی به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان است. به طور خلاصه خدمات آقای امداد را می‌توان در مواردی چون مکانیک سیار، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار، یدک کشی و حمل خودرو با کفی، دکل و جرثقیل و باتری به باتری و امداد باتری خلاصه کرد.

ما در امداد خودرو شرق تهران آقای امداد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تیمی مجهز و حرفه ای را از امدادگران در کنار خود جمع کنیم و بهترین خدمات را با کیفیتی بالا در اختیار شما شهروندان عزیز قرار دهیم. آقای امداد همچنین مجهز به سامانه آنلاین برای موقعیت یابی تیم های مکانیکی و یدک کشی خود است تا این متخصصان بتوانند در بهترین موقیت ها برای یاری رساندن به خودرو شما حضور داشته باشند. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم امداد خودرو شرق تهران آقای امداد تماس بگیرید.

در راستای ساماندهی امداد خودروهای حمل و تعمیرکاران سیار فعال در سطح شهر تهران براساس ابلاغیه ی وزارت صمت فقط امداد خودروهایی مجاز به فعالیت هستند که  که دارای مجوز از سمت اتحادیه و دارای آرم و علائم می باشند.

امدادخودروی شرق یدک کش

شرکت آقای امداد تمامی خدمات فوق را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایرانخودرو ، پروتون ، جک ، هاوال ، ام وی ام ، چری ،نیسان ،تویوتا ، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا را انجام می دهد.

قیمت خدمات امداد خودروی شرق تهران

ارائه ی تمامی خدمات با نازلترین قیمت به صورت 24 ساعته و ضمانت اقای امداد زیر نظر اتحادیه. برای اطلاع از قیمت های کامل خدمات امدادی کنید.

خدماتتعرفه قیمت با احتساب 9درصد ارزش افزوده
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی93 هزار تومان
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی خارجی159 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای هاچپک و سدان130 هزار تومان
باطری به باطری و تست دینام150 هزار تومان
باطری به باطری و تست دینام خودروهای شاسی بلند170 هزار تومان
ورود حمل ماشین ایرانی با چرخگیر و دکل388 هزار تومان
ورود حمل ماشین خارجی و انواع وانت با چرخگیر و دکل450 هزار تومان
ورودی حمل و خودرو و سوار (کفی)600 هزار تومان

سوخت رسانی سیار در شرق تهران

امدادگرهای آقای امداد آمادگی تحویل بنزین برای شما را در کمترین زمان ممکن برای شما دارند. ما در سریعترین زمان ممکن میزان بنزین مورد نیاز شما را به شما تحویل می دهیم. قیمت سوخت رسانی طبق تعرفه اتحادیه است.

 

 

امدادخودروی شرق تهران

 

تعمیر سیستم برق شرق تهران

یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو آقای امداد، تعمیر سیستم برق به شمار می‌رود. این روزها دیگر می‌توان گفت که خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارند و خیلی زود همه‌ی خودروها تماما برقی می‌شوند. همین عامل باعث شده تا یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود می‌آید، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشد. در واقع هنگامی که باتری خودرو فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیرد، خودرو با مشکل مواجه و از حرکت می‌ایستد. در این موقعیت شما می‌توانید با امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید و خیلی سرعت منشا اصلی مشکل‌ را پیدا و رفع کنید.

تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… جزوی از خدمت تعمیر سیستم برق خودرو هستند که همگی از تخصص های امدادرسانان آقای امداد به شمار می‌روند. امدادرسانان امداد خودرو شرق تهران آقای امداد آماده‌ هستند تا خدمت‌رسانی به شما را در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهند.

امداد خودرو شرق تهران

امداد قفل و سوئیچ شرق تهران

اگر در اثر حواس پرتی، سوئیچ را در داخل ماشین جا گذاشتید و درها را هم قفل کردید، نترسید و نگرانی به خودتون راه ندهید. در هر محله‌ای از شرق تهران که هستید، کافیست تا گوشی خود را بردارید و با تماس با امداد خودرو شرق تهران آقای امداد از خدمات امداد قفل و سوئیچ استفاده کنید.‌ مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا ماندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده‌اید، امدادرسانان آقای امداد خیلی سریع در محل حاضر و مشکل شما را رفع می‌کنند.

 

تعویض روغن در محل شرق تهران

بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض آن‌ها یکی از اصلی‌ترین خدماتی‌ست که امداد خودرو شرق تهران آقای امداد می‌تواند در اختيار شما قرار دهد. سرویس مایعات خودرو، در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تکنسین آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهند داد.

دوتا از ویژگی‌های مهم روغن موتور، ویسکوزیته و کیفیت آن است که باید همواره به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. میزان کیفیت روغن موتور را با حروفی مثل SN ،SL ،SM و… شناسایی می‌کنند که با توجه به تکنولوژی موتور خودرو استفاده شده و در دفترچه ماشین معرفی شده است.

ویژگی دوم گرانروی یا ویسکوزیته روغن موتور است که میزان غلیظ یا رقیق بودن روغن و مقاومت آن را در برابر لغزیدن و جاری‌شدن مشخص می‌کند. این ویژگی با اعدادی همچون ۳۰ ـ ۵، ۴۰ ـ ۱۰، ۵۰ ـ ۲۰ و … شناخته می‌شود. هر چه که عدد بازه سمت راست بیشتر باشد، روغن غلیظ‌تر شده و برای استفاده خودروها در فصول گرم مناسب‌تر است. البته عکس این موضوع نیز صدق می‌کند. به عنوان مثال روغن ۴۰ ـ ۱۰ از ۵۰ ـ ۲۰ رقیق‌تر است و انتخاب مناسبی برای فصل زمستان به شمار می‌رود. این نکته برای راننده‌هایی که خودروی قدیمی دارند، خیلی بیشتر از قبل اهمیت پیدا می‌کند.

شما تنها با یک تماس می‌توانید این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت نمایید. علاوه بر این امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود را ارائه خواهند داد. تمامی خدمات انجام گرفته توسط امداد خودرو شرق تهران آقای امداد دارای ضمانت بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند.

مناطق تحت پوشش امداد خودرو شرق تهران آقای امداد

امداد خودرو شرق تهران آقای امداد، تمامی مناطق 4 ، 8 ،13، 14 و 15 را در کنار محله های تهرانپارس، نارمک، مجیدیه، نیرو هوایی، محلاتی، پیروزی، اتوبان امام علی، شمیران نو، استخر، سبلان، مدنی، امامت، رسالت و دماوند را تحت پوشش قرار داده است. با تماس شما عزیزان نیروهای امدادی سیار در این مناطق با استفاده از سیستم موقعیت سنج رصد شده و نزدیکترین آن‌ها به سرعت به محل شما اعزام خواهند شد.

خدمات امداد خودرو شرق تهران آقای امداد

امداد خودرو شرق تهران آقای امداد با بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل در اختیار شما قرار دهد. خرابی وسیله نقلیه و نیاز شهروندان به امدادهای سیار، آن هم در شرایطی كه نه خودروها كیفیت قابل قبولی دارند و نه جاده های كشور استاندارد هستند، نیازی غیر قابل اجتناب است كه به دلیل نظارت ناكافی و ساختار معیوب خدمات رسانی به در راه ماندگان به فرصتی برای كلاهبرداری و تحمیل خسارات سنگین به رانندگان تبدیل شده است.
با این وجود خوشبختانه با ورود و نظارت اتحادیه ی صنف اتوسرویس، کارواش، تعمیرگاه، پارکینگ و امدادخودروی تهران این مشکل نیز برطرف شده است و برای ساماندهی امداد خودروهای حمل و تعمیرکاران سیار فعال در سطح شهر تهران براساس ابلاغیه این واحد، تنها امداد خودروهایی مجاز به فعالیت هستند که از مجوز رسمی اتحادیه برخوردار بوده و دارای آرم و علامت استاندارد باشند. آقای امداد با برخورداری از تمامی این موارد آماده خدمات رسانی به شما است. از خدمات تیم امداد خودرو شرق تهران آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوخت رسانی سیار شرق تهران

یکی از خدمات جدید و محبوب امداد خودرو شرق تهران آقای امداد، سوخت رسانی سیار است. در شهرهای پر ترافیک و شلوغی چون تهران و کرج بسیاری از رانندگان در زمان تردد در مسیر با مشکل کاهش بنزین مواجه می شوند و به علت فاصله‌ زیاد با جایگاه‌های سوخت مجبور به کمک گرفتن از دیگران رانندگان برای دریافت سوخت و خرید بنزین، می‌شوند. اما این کار هم هزینه و هم زمان زیادی را تلف کرده و به هیچ عنوان مقرون به صرفه نخواهد بود.
در زمان برخورد با چنین مشکلی، کافیست تا یک تماس کوتاه با آقای امداد برقرار کنید و آماده باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایید. واحدهای امداد خودرو آقای امداد در تمامی مناطق تهران حضور داشته و در کوتاه‌ترین زمان می توانند خدمات سوخت رسانی سیار را در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این آقای امداد دارای طرف قراداد با تعمیرگاه‌های مجاز در سطح منطقه بوده و امدادگران ما می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، خودرو شما را در صورت نیاز به تعمیرگاه‌ها و شبکه عاملیت های مجاز انتقال دهند. قیمت سوخت رسانی طبق تعرفه اتحادیه است.

امداد باتری شرق تهران

از یکی از مهم ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو می‌توان به باتری‌ها اشاره کرد که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند. با این وجود امکان دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد و شما را در یک صبح سرد کاری معطل نماید. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو شرق تهران آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

امداد باتری تهران

مکانیک سیار شرق تهران

تیم آقای امداد در تمام مناطق شرق تهران در کمترین زمان در کنار شما خواهد بود و مشکل شما را حل خواهد کرد. امدادرسانان ما با استفاده از به روز ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات، در سریعرین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما هستند. اپراتورهای شرکت آقای امداد با توجه به نوع مشکل خودرو شما، مناسبترین تیم امدادی و یدک کش را همچون جرثقیل یا کفی اعزام می‌کنند. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو شرق آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و…
تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو شرق تهران آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید.

سرویس دوره ای خودرو شرق تهران

شما می توانید با استفاده از امداد خودرو شرق تهران سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در محل انجام دهید. سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام گیرند تا بتوان مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کرد. بهتر است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. سرویس‌های دوره‌ای خودرو امداد خودرو شرق تهران ارائه عبارت اند از:

  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک

پنچرگیری سیار شرق تهران

از دیگر خدمات امداد خودرو شرق تهران آقای امداد می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. به طور کلی لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو شرق تهران برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

یدک کشی شرق تهران با کفی، دکل و جرثقیل

آقای امداد دارای بیش از 150 تیم یدک کشی و حمل خودرو با کفی، دکل و جرثقیل در شرق تهران است و آمادگی آن را دارد تا به صورت 24 ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. برای آن دسته از کاربرانی که مشکل خودروی آن‌ها در محل رفع نمی‌شود، تیم آقای امداد با استفاده از یدک‌کش و خودروبر مناسب، خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌دهد. همه ی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی پیگیری می‌شوند. از خدمات یدک کشی و حمل خودرو شرق تهران آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش شرق تهران آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

جرثقیل شرق تهران

یکی از وسایل مورد استفاده در تیم یدک‌کشی شرق تهران آقای امداد، جرثقیل است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

یدک‌کش آقای امداد

دکل شرق تهران

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی شرق تهران آقای امداد، می‌توانید از دکل نیز استفاده نمایید. دکل در حقیقت نوعی از جرثقیل است که به یک دکل مجهز می‌باشد. با استفاده از دکل، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده سازی خواهد شد و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.
امروزه بسیاری از خودروها، دارای رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس بوده و بسیار شکننده هستند و به آسانی نیز آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود. در نتیجه این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری خواهد شد.

(خودروبر) تریلر کفی شرق تهران

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

 

به عنوان مثال، خودروبر کامیونت یا تکی یکی از نخستین خودروهای خودروبری هستند که برای حمل و جابه‌جایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای حمل خودرو در شهر به کار می‌روند. در صورتی که تریلی خودروبر چند ظرفیتهه برای حمل چندین خودرو مناسب هستند و قابلیت جابه‌جایی ۶ الی ۸ خودرو را دارند و فقط برای حمل خودرو بین شهری استفاده می‌شوند. اگر خودروی شما در طی مسیر و در حال حرکت به سوی مقصد دچار نقص فنی شد و یا از کار افتاد، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد آن از عهده‌تان بر نمی‌آمد، کافیست تا با ما در تیم خودروبر شرق تهران آقای امداد به شماره 02148287 تماس بگیرید.

خودروبرهای آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شوند و خودروی شما را برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های معتبر منتقل می‌کنند. خودروبر شرق تهران آقای امداد حمل خودروهای مسابقه ای، خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر، خودروهای خراب و دچار نقص فنی، خودروهای تصادفی، خودروهای لوکس و خودروهای فرسوده را در هر جایی از منطقه شرق تهران برای شما انجام می‌دهد.

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو شرق تهران

تیم امداد خودرو شرق تهران آقای امداد تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایران خودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا را انجام می دهد. شما با استفاده از خدمات امداد خودرو شرق تهران آقای امداد از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • صرفه جویی در زمان

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو شرق تهران آقای امداد

تیم امداد خودرو شرق تهران آقای امداد، با داشتن متخصصینی ماهر و باتجربه، این توانایی را دارد تا همه‌ی خدمات خود را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی همچون سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا انجام داده و مشکلات فنی آن‌ها را در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب رفع کند. پس فرقی نمی‌کند که خودروی شما سبک یا سنگین و در چه حدی آسیب دیده باشد، تیم تخصصی آقای امداد آماده رفع این مشکلات در زمانی کوتاه است.

 

نحوه ارتباط با امداد خودرو شرق تهران آقای امداد

از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی گرفته تا اپلیکیشن آنلاین آقای امداد، شما می‌توانید از طریق این راه‌ها درخواست‌ها و سوالات خودتان را با تیم ما در میان بگذارید. در واقع شما می‌توانید خیلی ساده از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو شرق تهران آقای امداد برخوردار شوید. اما ساده ترین این راه های ارتباطی دانلود و نصب اپلیکیشن آقای امداد است که کمک میکند تا در مواقع بحرانی، بر روی شرایط پیش آمده، کنترل بسیار بهتری داشته باشید.

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو شرق تهران

امداد خودرو شرق تهران آقای امداد به عنوان بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات امدادی در این منطقه، آماده‌ست تا تخصصی‌ترین خدمات در حوزه امداد فنی و حمل خودرو را به شما عزیزان تقدیم کند. پائیز و زمستان، بهار و تابستان؛ آقای امداد برای تمامی این موقعیت‌ها آمادگی لازم را دارد و با تحقیق و بررسی، نیازهای خودروها در هر فصل را پیش‌بینی و متناسب با آن، پایگاه‌ها، خدمات و نیروهای متخصص را دور هم جمع کرده است.

  • امداد خودرو شرق تهران خدمات خود را به ترتیب‌ زیر در اختیار شما قرار می‌دهد:
  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان
  • تضمین بازگشت وجه در صورت ایجاد مشکل و عدم رضایت
5 2 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
3 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

بنده در پل صدر ماشینم دیسک و صفحش ایراد میدا کرد و دیگه حرکت نکرد.زنگ زدم امداد ناجی بعد از یک ساعت نیسان یدک کش اومد و گفتم ببر هروی که با ما ۵کیلومتر فاصله داره گفت نه اونجا ماشینت باید بخوابه میبرمت پیش یه آشنا خودم ۲ساعته کارت رو انجام میده پیش خودم زنگ زد اونم گفت بیار الان انجام میدم.بردیم حکیمیه توی کارواش دانشگاه تعمیرگاه کلینیک تخصصی شهر پیش ۴۵۰هزار تومان یدک کش گرفت و گفت اگر زنگ زدن بگو ماشینم ریور دندش دراومده بود همونجا برام درست کرد که من کمیسیون ندم.تعمیرگاهم باز کرد دیسک و صفحه رو و گفت این ۲روز کار داره الان دیروقته ماهم آدمیم باید بریم خونه.بعد ۳روز روز ۵میلیون و دویست هزار تومان اجرت و لوازم فاکتور کرد هرکاری کردم فاکتور بده مهر بزن نداد که زنگ زدم ۱۱۰ اومد صورت جلسه کرد برم اتحادیه.خواستم نظرمو بنویسم بقیه هم در جریان باشن.

سلام
دقیقا امداد خودرو هایی که سایت غیر معتبر دارن همین طوری عمل میکنن ، شما شکایت هم بکنید چون شرکتی در کار نیست و جایی ثبت نشده ، هیچ راه پیگیری نداره . لطفا قبل از تماس با امداد خودرو اول به اینماد و مجوز اتحادیه توجه کنید .

سلام امرایی هستم ماشینم واشرزده نیازبه بکسل تاکرج فردیس شهرک ناز

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو