امداد خودرو اهواز آقای امداد؛ مکانیک سیار و یدک‌کش ۲۴ ساعته

تیم یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو اهواز آقای امداد از همین حالا در اختیار شما عزیزان اهوازی است. امدادرسانان باتجربه آقای امداد با انواع جرثقیل، کفی و دکل خیلی سریع در کنار شما حاضر می‌شوند و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام می‌رسونند. شما می‌تونید از همین امروز به سادگی از یدک‌کش و امداد خودرو اهواز آقای امداد استفاده کنید و در هر کجای اهواز که بودید و نیاز به خدمات امدادی مثل حمل خودرو و مکانیک سیار داشتید، با ما تماس بگیرید.

واحدهای امدادرسانی آقای امداد به صورت شبانه‌روز در بخش‌های مختلف اهواز در حال گشت‌زنی هستند تا با قیمت مصوب اتحادیه خدمت رسانی به شما عزیزان را ارائه بدهند؛ اصلی‌ترین و مهم‌تدین هدف ما، ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت در اختیار شماست. شما می‌تونید از طریق شماره تماس یا اپلیکیشن آقای امداد درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید. اگه به امداد خودرو فوری و سریع در اهواز نیاز دارین و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی هم اهمیت زیادی براتون داره، پس با ما تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

خدمات ما در آقای امداد

ما در مجموعه آقای امداد با تجربه‌ی ۱۳ سال ارائه خدمات امدادی در تهران و کرج، حالا با قدرت بیشتری آمادگی آن را داریم تا خدمات باکیفیت امدادی را در سرتاسر کشور گسترش بدهیم. به طوری که همین حالا امداد خودرو اهواز آقای امداد با کادری مجرب و باتجربه، آماده ارائه خدمات امدادی و حمل و جابه جایی آسان و بدون آسیب به انواع خودرو به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن است.

کلا خدمات آقای امداد رو در دو دسته‌بندی کلی می‌تونیم جا بدیم. خدمات امداد در محل که شامل خدماتی مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… هستش. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارن که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شوند و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنند. در ادامه این خدمات رو باهم بررسی می‌کنیم:

● یدک‌کش اهواز

ما در امداد خودرو آقای امداد تحت نظر اتحادیه امداد خودروهای کشور قرار داریم و همه‌ی فعالیت های امدادی خودمان رو با توجه به استاندارهای لازم که برای امدادرسانی به خودروها گفته شده، انجام می‌دهیم. همین حالا گروه‌های یدک کش امداد خودرو اهواز، در محله‌های مختلف آن حضور دارند و با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل کاملا آماده هستند تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل بکنند. از خدمات حمل خودرو و یدک کش اهواز آقای امداد میشه موارد زیر رو عنوان کرد:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

یدک‌کش اهواز آقای امداد

این خدمت توسط تجهیزات زیر انجام میشه:

▪ جرثقیل اهواز

در صورتی که نیاز به جرثقیل اهواز دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا چه روزی از هفته‌ست، با ما تماس بگیرید و از خدمات حمل خودرو با قیمتی منصفانه و ضمانت شده برخوردار شوید. امداد خودرو اهواز آقای امداد با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده، فعالیت حمل خودرو با جرثقیل رو در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده.

جرثقیل از اون دسته تجهیزاتیه که خیلی عالی نکات ایمنی رو در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها رعایت میکنه و یه تجربه مثبت و با اطمینان خاطر رو برای شما به وجود میاره. خدماتی که توسط جرثقیل امداد خودرو اهواز آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینرحمل و نقل بارهای سنگین
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • نگهداری محموله های معلق

▪ خودروبر (تریلر کفی) اهواز

خودروبرها یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین روش‌ها برای جابه‌جایی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین به شمار می‌روند و در دو نوع خودروبر تکی و چندظرفیته مورد استفاده قرار می‌گیرند. تیم خودروبر اهواز آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو با برخورداری از نیروها و کادری متخصص با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم به محل دلخواهتان یا تعمیرگاه‌های معتبر حمل و جابه‌جا کنه.

▪ دکل اهواز

دکل یک نوع از جرثقیل به شمار میره که در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیره. با دکل اهواز، خودروی آسیب دیده شما در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. در نهایت به صورت چرخگیر منتقل میشه. حمل خودرو با این ماشین، از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری میکنه و به همین دلیل آقای امداد در اولین انتخاب این ماشین رو به عنوان وسیله‌ی یدک‌کشی خودروها می‌فرسته.

خودروبرهای تکی یا کامیونت برای حمل خودروها در شهر به کار می‌روند، در صورتی که تریلرهای خودروبر چند ظرفیته برای حمل چندین خودرو مناسب هستند و قابلیت جابه‌جایی ۶ الی ۸ خودرو رو دارند و فقط هم برای حمل خودرو بین شهری استفاده می‌شوند. اگه خودروتون در طی مسیر و در حال حرکت به سوی مقصد دچار نقص فنی شد و یا از کار افتاد، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد اون از عهده‌تون برنمی‌اومد، کافیه تا با ما در تیم خودروبر اهواز آقای امداد تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

خودروبرهای آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شوند و خودروی شما رو برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های معتبر منتقل می‌کنن. خودروبر اهواز آقای امداد حمل خودروهای مسابقه ای، حمل خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر، حمل خودروی خراب و دچار نقص فنی، جا به جایی خودروهای تصادفی، حمل خودروهای لوکس و حمل خودروهای فرسوده رو در هر جایی از اهواز به شما ارائه میده.

 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو اهواز

تیم امداد خودرو اهواز آقای امداد، با داشتن متخصصینی ماهر و باتجربه، این توانایی رو داره تا همه‌ی خدمات خودش رو برای تمام خودروهای داخلی و خارجی همچون سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا انجام بده و مشکلات فنی اونا رو تو کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب رفع کنه.

 

نحوه ارتباط با امداد خودرو اهواز آقای امداد

از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی گرفته تا اپلیکیشن آنلاین آقای امداد، شما می‌تونید از طریق این راه‌ها درخواست‌ها و سوالات خودتون رو با تیم ما در میان بزارید. در واقع شما می‌تونید خیلی ساده از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو اهواز آقای امداد برخوردار شوید. اما ساده ترین این راه های ارتباطی دانلود و نصب اپلیکیشن آقای امداده که کمک میکنه تا در مواقع بحرانی کنترل بهتری روی شرایط داشته باشید.

 

● خدمات در محل امداد خودرو اهواز

از خدمات امداد و تعمیر در محل اهواز آقای امداد میشه به موارد زیر اشاره کرد:

▪ بنزین سیار اهواز

جالبه بدونید که دیگه لازم نیست تا برای زدن بنزین تو صف‌های شلوغ و طولانی منتظر بمانید. یا حتی مسیر خیلی زیادی رو هم تا پمپ بنزین‌ها طی کنید، شما می‌تونید حالا خیلی ساده و راحت بنزین مورد نیازتون رو درب منزل تحویل بگیرید و تنها راهش اینه که با تیم بنزین سیار اهواز آقای امداد تماس بگیرید تا پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستید، داشته باشید.

اکیپ پمپ بنزین سیار اهواز در محل مورد نظر شما، سوخت مورد نیازتون رو با استاندارد کافی در اختیارتون قرار میده. این خدمت یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین خدماتی هستش که برای کاربران آقای امداد ارائه شده و می‌تونه نیاز سوخت خودروها رو در هر ساعتی از شبانه روز رفع بکنه. امداد خودرو اهواز آقای امداد، بنزین رو با همون کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه می‌کنه.

▪ مکانیک سیار اهواز

گاهی وقتا ممکنه که بدون اینکه متوجه باشیم، خودرو مشکلی داشته باشه مثل باتری معیوب، دینام خراب و یا… . در این زمان خودرو شاید کار نکنه و ما رو سوپرایز کنه. علاوه بر یه یدک‌کش برای حمل خودرو به یه تعمیرکار یا مکانیک سیار نیاز داریم که بتونه تشخیص بده مشکل از کجاست و حتی اون رو رفع کنه. مکانیک سیار اهواز آقای امداد می‌تونه مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامعش رفع ‌کنه. از این خدمات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنیتعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

▪ پنچرگیری لاستیک اهواز

پنچرگیری و تعویض لاستیک یکی دیگه از خدمات امداد خودرو اهواز آقای امداده که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیره. کلا لاستیک‌های خودروها رو می‌شه در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد، اما چون امروزه لاستیک‌های تیوب‌لس پرکاربردتر و رایج‌تر هستند و ایمنی باتری هم دارند، امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

اگه در طی مسیر لاستیک ماشین‌تون دچار پنچری شد، می‌تونید روی آقای امداد حساب کنید و به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری پنچرگیری لاستیک اهواز برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری و تعویض لاستیک رو در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

▪ باتری سیار اهواز

باتری به عنوان یکی از مهم‌ترین قطعات ماشینه در زمان مشکل یا تمام شدن، می‌تونه در یک لحظه خاموش بشه و شما راننده عزیز رو چند ساعتی علاف کنه. در این زمان وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو اهواز آقای امداد رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

▪ امداد قفل و سوئیچ اهواز

اگه در اثر حواس پرتی، سوئیچ رو در داخل ماشین جا گذاشتید و درها رو هم قفل یا حتی سوئیچ رو گم کردید، نترسید و نگرانی به خودتون راه ندید. گوشی رو بردارید و با تماس با امداد خودرو اهواز از خدمات امداد قفل و سوئیچ آقای امداد استفاده کنید.‌ مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوئیچ در داخل خودروتون مواجه شده‌اید، امدادرسانان آقای امداد خیلی سریع در محل حاضر و مشکل شما رو رفع می‌کنند.

▪ تعویض روغن اهواز

بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو اهواز آقای امداده که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیره. تعویض روغن ها و کلا مایعات خودرو، یکی از کارهای مهمی هستند که باید هر چند سال یه بار روی ماشین‌تون انجام بدین، تا از استهلاک قطعات جلوگیری کنید.

تعویض روغن اهواز آقای امداد

اما چیزی که خیلی مهمه نوع، مارک و برند اون‌هاست که عملکرد خودرو رو تحت تاثیر قرار میده. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتون قرار می‌دهند.

▪ سرویس دوره‌ای خودرو اهواز

یکی از بهترین کارها برای جلوگیری از خراب شدن ماشین اینه که به صورت دوره‌ای اون رو از جهات مختلف بررسی کنید. سرویس دوره‌ای می‌تونه از خیلی از هزینه‌ها و زیان‌های آینده پیشگیری کنه و حتی نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه رو به صفر برسونه. با استفاده از امداد خودرو اهواز آقای امداد، شما می‌تونید سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو در خانه و یا هرجای دیگه‌ای به‌ راحتی انجام بدین.

سرویس های دوره‌ای خودرو یکی از مواردی هستند که باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام بشن تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از آن‌ها جلوگیری بشه. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو اهواز آقای امداد ارائه می‌شن، میشه به این موارد اشاره کرد:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو اهواز

یادتون نره که تیم امداد خودرو اهواز آقای امداد همه خدمات امدادی و حمل خودرو سیار رو در هر زمانی که بخواهید، در اختیار شما قرار میده. شما با استفاده از خدمات امداد خودرو اهواز آقای امداد می‌تونید از مزایای زیر بهره‌مند بشید:

  • سرعت بالای امدادرسانی و صرفه جویی در زمان
  • اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف
  • ارائه فاکتور و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • استفاده از تعمیرکاران باتجربه خودرو
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • سادگی ثبت سفارش اولیه
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • خدمات جامع و کامل در محل

 

باتری چه وظیفه‌ای در خودرو داره؟

باتری در واقع وظیفه داره تا نیروی لازم برای جرقه زدن و روشن شدن موتور رو با انرژی الکتریکی لازم تامین کنه. به کمک باتری خودرو علاوه بر موتور، بقیه قسمت های برقی خودرو هم روشن و آماده به کار میشن در واقع انرژی مورد نیاز این بخش‌ها در باتری ذخیره و در مواقع نیاز مصرف میشه. مثلا وقتی که موتور ماشین خاموشه، به واسطه باتری ماشینه که بخش هایی مثل، ضبط ماشین، کولر و … کار می کنند.

ادامه مطلب
امداد خودرو اصفهان شبانه روزی با ضمانت 02148287 مکانیک سیار، یدک کش

به عبارتی دیگه باتری ماشین توان الکتریکی این سیستم ها رو در زمانی که سیستم شارژ فعال نیست، فراهم می‌کنه و این انرژی رو از برق تولیدی دینام زخیره می‌کنه و کلا میشه گفت که سر منشاء سیستم برقی خودروها محسوب میشه. از وظایف اصلی باتری خودرو میشه به تامین انرژی لازم برای استارت خودرو، روشن کردن کلیه چراغ‌های خودرو، تولید انرژی الکتریکی برای سیستم پخش و مولتی مدیای خودرو، روشن کردن سیستم تهویه مطبوع که شامل کولر و بخاریه و ذخیره‌ انرژی برای روشن شدن موتورو کار کردن برف پاک کن و آبپاش اشاره کرد.

باتری چه وظیفه‌ای در خودرو داره؟

در صورتی که به خوبی از باتری نگهداری و سرویس‌های دوره‌ای هم انجام بشه، می‌تونید باتری خودتون رو حتی تا ۵ سال هم استفاده کنید. اما حقیقتا عمر مفید باتری ماشین به موارد مختلفی مثل جنس بدنه، برند و ساختار داخلی باتری بستگی داره. هر چه که باتری که می‌خرید از برندهای معتبری مثل سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و وایا باتری و… باشه، می‌تونید مطمئن باشید که باتری شما تا مدت زیادی بدون مشکل کار کنه و در صورت مشکل از ضمانت‌نامه های معتبری هم برخوردار باشه.

 

آیا استفاده از باتری مستهلک مشکل‌سازه؟

وقتی باتری به آخر عمر مفید خودش میرسه، مشکلات متعددی رو ایجاد می‌کنه که این مشکلات اغلب موقع روشن شدن خودرو خودشون رو نشون میدن. همچنین باتری اگه به موقع تعویض نشه، هم از نظر ایمنی و هم از نظر فنی مشکلات بیشتری رو برای خودرو و راننده ایجاد می‌کنه. در کنار آن، وقتی که باتری توان کافی برای ذخیره‌سازی انرژی رو نداشته باشه، برخی از عملکردهای برقی خودرو مخصوصا تو دور پایین با اختلال مواجه می‌شوند.

علاوه بر این به علت جریان ناکافی امکانش هست که عملکرد جرقه‌زنی شمع‌های موتور با اختلال مواجه بشه و در نهایت شتاب و توان موتور و میزان مصرف سوخت کاهش پیدا کنه. عدم تعویض به موقع باتری ممکنه باعث اتصال کوتاه داخلی در پایانه‌های باتری بشه که خیلی خطرناکه؛ همچنین امکانش هست که باتری نشت کنه و به بقیه اجزای ماشین هم آسیب برسونه. در نهایت میتونه توی یه روز کاری پرمشغله یهویی خاموش بشه و شما رو تا خد زیادی علاف کنه. به همین دلیل بهترین کار اینه که اگه عمر مفید باتری ماشین به آخراش رسیده، بدون وقت تلف کردن، تعویض بشه.

 

چطوری تشخیص بدیم که باتری خودرو خراب شده؟

در کنار نشانه‌هایی که باتری خراب و آسیب دیده از خودش نشون میده، یه سری روش ساده وجود دارند که می‌تونید از روی اون‌ها متوجه بشید که چقدر از عمر مفید باتری ماشین مونده. با اینکه روش های زیادی برای این کار وجود دارند، اما یکی از ساده‌ترین و راحت ترین روش‌ها که برای شناسایی خرابی باتری، اینه که خود باتری رو چک کنیم‌. مثلا برای تشخیص خرابی باتری های اتمی کافیه تا به چشمی یا نشانگر اون‌ها توجه کنید.

این نشانگر یا چشمی غلظت اسید داخل باتری رو اندازه می‌گیره. اگه رنگ چشمی سبز باشه، به این معناست که باتری سالمه و شارژ کافی هم داره. اما اگه رنگ چشمی، سیاه یا قرمز باشه، این معنا رو میده که میزان شارژ باتری پایینه. و درنهایت اگه رنگ اون کاملا سفید باشه، می‌تونید مطمئن باشید که باتری به طور کامل تخلیه شده و وقتشه که باتری خودروتون رو عوض کنید. در این زمان می‌تونید با ما در امداد خودرو اهواز آقای امداد تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

در کنار باتری‌های اتمی، باتری های اسیدی رو داریم که بررسی کردن اونا هم کار ساده‌ایه. برای این کار کافیه تا با احتیاط در پوش محفظه های باتری رو بردارید و سطح آب باتری رو کنترل کنید. به طور کلی باتری های اسیدی، دارای صفحات سربی هستند که آب داخل اون‌ها باید حدود ۱۵ میلیمتر بالاتر از صفحات سربی باشه.

در کنار این روش‌ها، یه راه دیگه‌ای هم برای تشخیص پایان یافتن طول عمر مفید باتری ها وجود داره که می‌تونید ازش استفاده کنید. به این صورت که دو قطب باتری رو با یه سیم ضخیم به همدیگه متصل کنید و بعد به حالتی که داخل آب اتفاق می افته دقت کنید. اگه آب باتری توی هر کدوم از محفظه ها به جوش افتاد، این اتفاق به این معناست که عمر مفید باتری ماشین در حال اتمامه و باید اقدام به تعویض باتری خودروتون کنید.

چرا ماشین از سمت موتور یا چرخ دود می‌کنه؟! + راه‌حل

 

راهنمای خرید باتری ماشین

عوامل مختلفی در طول عمر مفید باتری ماشین و خراب شدن اون تاثیرگذار هستند. حالا که با این عوامل آشنا شدید، بهترین کار اینه که برای خرید باتری ماشین به دنبال یک مرکز معتبر باشید و باتری‌هایی سالم و با گارانتی و ضمانت نامه معتبر تهیه کنید. شما می‌تونید باتری خودروی خودتون رو با آمپراژ مناسب از فروشگاه آنلاین باتری آقای امداد تهیه کنید. تمامی باتری‌های موجود در فروشگاه، به روز هستند و از ضمانت‌نامه معتبر هم برخوردار می‌باشند.

شما می‌تونید برای دریافت مشاوره جهت خرید و یا تعمیر باتری ماشین خودتون با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. ما همیشه همراه شما هستیم و کارشناسان امداد خودرو اهواز آقای امداد به صورت شبامه روزی به شما کمک می‌کنند تا بهترین و مناسب ترین باتری را برای خودروی خودتون انتخاب کنید. امیدواریم که بتوانید سفر ایمن و راحتی رو در کنار خانواده خود تجربه کنید.

در زمان خرید باتری ماشین ممکنه که سوالات زیادی براتون پیش بیاد. یکی از این سوالات اینه که کدوم نوع باتری اسیدی یا اتمی برای خودرو مناسبه؟ هر نوع باتری اسیدی و اتمی برای کاربردهای مختلفی طراحی میشن، هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و برای راننده‌هایی متفاوت طراحی شدن. مثلا باتری های اتمی یا خشک، نیاز چندانی به مراقبت دائمی ندارند. اما یکی از مشکل‌های اصلی این باتری ها اینه که ممکنه خیلی ناگهانی از کار بیافتند و شما رو در جاده و مواقع حساس سورپرایز کنند.

در صورتی که باتری‌های اسیدی این طوری نیستند و خیلی آروم و به تدریج ضعیف میشن. به همین دلیل راننده می‌تونه از روی ضعیف شدن استارت خودرو و نشانه‌های دیگه، بفهمه که عمر مفید باتری ماشین به آخرش رسیده. باتری‌های اسیدی، معمولا از تعدادی صفحه‌ی سربی که به صورت لایه لایه در کنار هم قرار گرفته اند تشکیل میشه که در مجموع در داخل محلول آب و اسید سولفوریک قرار می‌گیرند. به دلیل این ساختار، وضعیت شیمیایی این نوع باتری در اثر لرزش و سرما و گرما تغییر می‌کنه و عمر مفید اون کم میشه.

به همین علت با وجود اینکه باتری‌های اسیدی کمتر راننده‌ها رو شوکه می‌کنند و قیمت مناسب‌تری هم دارند، اما نگهداری از اون‌ها کمی سخت‌تره و نسبت به باتری‌های اتمی باید بیشتر حواستون بهشون باشه و هر چند هفته یه بار میزان آب اون‌ها رو چک و نسبت به تنظیم آن‌ها به وسیله آب مقطر اقدام کنید. اما این نکته رو در زمان خرید باتری جدید در ذهن داشته باشید که اگه اهل سفر و گذر به مناطق دور افتاده هستید و ممکنه که در راه بمونید، بهتره که از باتری‌های اسیدی استفاده کنید و یا باتری اتمی یا خشک خودتون رو زود به زود تعویض کنید.

 

در دیگر شهرها نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو آبادان

نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود. فرقی نمی‌کند چه مشکلی و کجا باشد؛ در جاده های فرعی و خاکی و یا در بزرگراه‌ها در صورتی که با مشکل خودرو خود مواجه شدید و نیاز به یک امداد سریع و دقیق داشتید، با آقای امداد تماس بگیرید‌. در جای جای شهرستان آبادان در زمانی کوتاه آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود.

متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند و در نتیجه با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در آبادان دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد.

 

آقای امداد در اندیمشک

خرابی خودرو اغلب اوقات قابل پیش‌بینی نیست و بیشتر مواقع در بدترین شرایط و اوضاعی خاص رخ می‌دهد؛ به طور مثال در نیمه‌های شب و یا در بزرگراه‌ها! اما شما چند مجموعه امداد خودرویی را می‌شناسید که بدون وقفه کار کنند و نیازهای فنی و تعمیرات خودروها را به‌طور شبانه روزی برای خودروها در اندیمشک رفع نماید؟!

در هر یک از این موقعیت ها که بودید و نیاز به خدمات امدادی جامع در هر ساعتی از شبانه روز داشتید، کافیست تا با یک تماس کوتاه ما را باخبر کنید. در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما رانندگان محترم در هر جایی که هستید، ارائه می دهیم. پس به هیچ عنوان نگران زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد در اندیمشک استفاده کنید.

 

مکانیک سیار بهبهان

در شهرستان بهبهان نیز در کنار شما هستیم! چه توقعی از یک امداد خودروی مجاز و معتبر دارید؟

قیمت مناسب و منصفانه؟

استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه؟

قطعات یدکی اصل؟

گارانتی خدمت تعمیر خودرو؟

پشتیبانی خدمات مشتریان؟

صرفه جویی در زمان؟

انجام خدمت در زمان دلخواه؟

مجموعه آقای امداد آماده است تا تمامی درخواست‌ها و توقعات شما را در زمانی کوتاه در اختیارتان قرار دهد. فرقی نمیکند در مرکز استان باشید و یا شهرستان در همه حال آماده خدمت رسانی به شما هستیم. اصل اساسی که ما به آن پایبند هستیم؛ ارائه بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان مان است.

 

امداد در محل خرمشهر

در سطح منطقه خود چند مجموعه امداد خودرویی را می‌توانید نام ببرید که به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی باشند و در محل حاضر شوند؟! آقای امداد به خوبی این نیاز شما را شناسایی کرده و برای آن چاره ای صحیح اندیشیده است. در صورتی که در شهرستان خرمشهر استان خوزستان هستید و در هر یک از این موقعیت ها قرار گرفته اید، به طوری که نیاز به خدمات امدادی جامع در هر ساعتی از شبانه روز دارید، کافیست تا با یک تماس کوتاه ما را باخبر کنید.

در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما رانندگان محترم در هر جایی که هستید، ارائه می دهیم. پس به هیچ عنوان نگران زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد در خرمشهر استفاده کنید. خرابی خودرو اغلب اوقات قابل پیش‌بینی نیست و بیشتر مواقع در بدترین شرایط و اوضاع رخ می‌دهد؛ به طور مثال در نیمه‌های شب و یا در بزرگراه‌ها! در همه حال امدادگران ما در کنارتان هستند.

 

آقای امداد در دزفول

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در جاده های فرعی و خاکی دزفول با مشکل خودرو خود مواجه شوید و هیچ امدادی در نزدیکی شما نباشد؟ در این زمان که نیاز به یک امداد دقیق و سریع دارید، از چه کسی و چه مجموعه ای کمک می‌گیرید؟ نزدیک ترین واحد مستقر امدادی آقای امداد، هنگامی که شما درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کنید، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به محل مورد نظرتان اعزام می‌شود.

با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در دزفول دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند. با ما تماس بگیرید و از که در همه جای شهرستان دزفول در زمانی کوتاه آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود.

 

سریع‌ترین امداد خودرو شوشتر

در هر جایی از شوشتر که بودید، بهترین و باکیفیت ترین خدمات امدادی را با سرعتی بالا در دسترس داشته باشید. نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود.

با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در شوشتر دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند.

 

آقای امداد در ماهشهر

اکیپ های امداد خودرو آقای امداد در هر جایی از استان خوزستان و مخصوصاً شهر ماهشهر حضور دارند. برای درخواست خدمات امدادی کافیست تا با ما تماس بگیرید؛ بهترین کیفیت را با بهترین متریال و دستگاه ها با ما تجربه کنید. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که خودروها دارند، آن است که در زمان رانندگی دچار پنچری و یا ترکیدگی لاستیک می‌شوند. این عامل در اثر ساییدگی و یا برخورد با اجسام تیز و برنده رخ می‌دهد‌. کارشناسان آقای امداد آماده هستند تا رفع پنچری را در محل با روش دلخواه شما از پنچرگیری با اسپری گرفته تا نخ و… را به انجام برسانند.

 

امداد خودرو مسجد سلیمان

اغلب مشکلات جدی خودرو در ابتدا با علائمی خود را بروز می‌دهند و در صورتی که رفع شوند، به هیچ وجه باعث ضرر اقتصادی نخواهند شد. در صورتی که مشکلات و آسیب های جزئی خودرو به سرعت شناسایی و رفع نشوند، دردسرساز خواهند بود. پس با ما در تیم امداد خودرو مسجد سلیمان آقای امداد تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن در کنارتان حاضر شویم و به بررسی بخش‌های مختلف خودرویتان از جمله، برق ماشین و شمع ها،

کولر و بخاری، شاسی و چرخ‌ها، پدال‌های ترمز، گاز و کلاچ و… بپردازیم و در صورت مشاهده ناسازگاری آن را برایتان در زمانی کوتاه و بدون معطلی رفع کنیم.

 

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو