امداد خودرو بی وای دی BYD در تهران حمل، مکانیک سیار، سوخت رسانی، باتری

شرکت آقای امداد با بهره گیری از بهترین امداد گران سیار آماده امداد خودرو بی وای دی BYD در تهران است. مکانیک سیار و یدک کش ما به صورت شبانه روزی در کلیه مناطق تهران از جمله شرق، غرب، شمال، جنوب و حومه تهران مشغول خدمت رسانی به شما امداد خواهان محترم می باشد. کلیه امداد گران این شرکت پس از تایید صلاحیت از سوی اتحادیه و سازمان فنی و حرفه ای، کارت تردد و شناسایی دریافت کرده تا با خیال راحت بتوانید از خدمات امداد سیار استفاده نمایید.

امدادگران مجرب آقای امداد توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله خودروهای گروه محصولات بی وای دی BYD از جمله F3, S6, S7, E6, SONG را دارا می باشند.

شما می توانید برای درخواست امداد در هر نقطه ای از تهران در هر ساعت از شبانه روز با شماره پنج رقمی 02148287 تماس گرفته و یا با نصب اپلیکیشن آقای امداد درخواست امداد نمایید.

بی وای دی BYD

BYD زیر مجموعه اتومبیل شرکت اتومبیل سازی چینی است که در شنژن چین قرار دارد. BYD مخفف Build Your Dream به معنای رویاهایت را بساز است. این مجموعه در ژانویه 2003 به دنبال خرید شرکت BYD از شرکت خودروسازی Tsinchuan در سال 2002 تاسیس شد. از تولیدات این شرکت می توان به خودرو، اتوبوس، دوچرخه برقی، لیفتراک، باتری قابل شارژ و کامیون اشاره کرد. طیف خودروهای این کمپانی شامل وسایل نقلیه الکتریکی، هیبرید پلاگین و موتور بنزینی می باشد.

 

نگاهی به محصولات BYD

BYD S6

یک کراس اور سایز متوسط است که توسط BYD در شنژن چین تولید شده است. این خودرو اولین محصول کراس اور شاسی بلند این کمپانی می باشد. S6 در اواخر سال 2010 معرفی و از سال 2011 به بازار آمد. طراحی این خودرو به شدت به نسل دوم کراس اور لکسوس RX شباهت دارد. BYD S6 از سال 2017 در کارخانه اتومبیل سازی ایران و کارمانیا تولید شده است. نماینده رسمی این خودرو در ایران شرکت کارمانیا می باشد. از رقبای این خودرو در ایران می توان به جک S5، چری تیگو 5، تیگو 7، هایما S7 توربو و هاوال H2 اشاره کرد.

BYD S6 با موتور 2/4 لیتری با توان 160 اسب بخار در دور موتور 5800 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 229 نیوتون متر در دور موتور 4000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه تیپ ترونیک می باشد که می تواند جثه 1695 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 13 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 9/8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 72 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه China-NCAP شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل، حالت رانندگی ECO، سنسور جلو و عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ جلو زنون، چراغ خوش آمدگویی، فرمان هیدرولیکی دو حالته به همراه دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور 7 اینچی لمسی، نویگیشن، دوربین عقب، دوربین جانبی، دوربین جانبی سمت راست، قطب نما، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی راننده 8 حالته برقی، صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی، ایزوفیکس صندلی با خروجی 12 ولتی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی به همراه تنظیم برقی و گرمکن، سانروف و ریموت شیشه بالابر اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل و 6 عدد ایربگ( راننده- سرنشین جلو- پرده ای- جانبی جلو) است.

مزایای BYD S6

  • فنربندی نرم
  • دوربین زیر آینه
  • فضای جادار کابین
  • تنظیم پشتی صندلی های عقب

معایب BYD S6

  • عرضه محدود
  • نداشتن ESP
  • عملکرد فنی نسبت به رقبا
  • خدمات پس از فروش ضعیف
  • برند نا آشنا
  • ظاهر قدیمی
  • شتاب اولیه ضعیف
  • بازار دست دوم ضعیف

BYD S7

BYD S7 یک کراس اور سایز متوسط است که توسط BYD تولید و توسط شرکت کارمانیا به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو از پلتفرم مشترکی با S6 بهره می برد. S7 در سال 97 در نسخه فیس لیفت  در ایران عرضه شد. طراحی این خودرو شباهت بسیاری به لکسوس RX و نیسان X-Trail دارد. از مهم ترین رقیب این خودرو در ایران می توان به چری تیگو 7 اشاره کرد.

BYD S7 با موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با توان 203 اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 320 نیوتون متر در دور موتور 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه است که می تواند جثه 1750 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/5 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 72 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل، حالت رانندگی ECO، سنسور جلو و عقب، سنسور فشار باد تایر، دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو هالوژن، چراغ بدرقه، نورپردازی داخلی، فرمان هیدرولیکی 4 حالته به همراه دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان، دارای دوربین( عقب- جانبی- 360 درجه)، مانیتور 10/1 اینچی لمسی، صفحه کیلومتر 12/1 اینچی دیجیتالی، دوربین فیلم برداری جلو با نمایشگر در آینه وسط، قطب نما، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه تهویه عقب، فیلتر آلایندگی هوا، صندلی راننده 12 حالته برقی دارای مموری، صندلی سرنشین جلو 4 حالته برقی، گرمکن و سردکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی با خروجی 12 ولتی، صندوق برقی با جک، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی با تنظیم برقی و گرمکن، سقف پانوراما، سانروف، شیشه بالابر آنتی ترپ، ریموت استارتر و مموری آینه ها اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، 6 عدد ایربگ( راننده- سرنشین جلو- پرده ای- جانبی جلو) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای BYD S7

  • کیفیت ساخت
  • کابین بزرگ و جادار
  • محفظه بار 365 لیتری
  • فیلمبرداری از جاده Crash Camera
  • امکانات رفاهی
  • راندمان بالای پیشرانه
  • سواری نرم

معایب BYD S7

  • عدم تحویل به خریداران
  • تک دیفرانسیل بودن نسبت به رقبا
  • بازار خرید و فروش بسیار ضعیف
  • خدمات پس از فروش ضعیف شرکت عرضه کننده

BYD F3

F3 یک خودروی کامپکت است که توسط BYD تولید شده است. تولید نسل اول در سپتامبر 2005 آغاز شد و فیس لیفت آن در سال های 2014 و 2016 با نام های BYD F3DM نسخه هیبریدی، BYD G3 و BYD L3 نسخه های بزرگتر این خودرو انجام شد. نسل دوم F3 به عنوان خودرو برتر با نام Surui به بازار عرضه شد. نسل اول این خودرو شباهت بسیار زیادی به تویوتا کرولا و هوندا سیتی دارد. این خودرو توسط کارمانیا به بازار ایران وارد شد. از رقبای F3 در ایران می توان به جک J5، جک J4، دنا و تندر 90 پلاس اشاره کرد.

BYD F3 با موتور 1/5 لیتری با توان 107 اسب بخار در دور موتور 5800 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 145 نیوتون متر در دور موتور 4800 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 دنده دستی است که می تواند جثه 1205 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 11/7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سنسور عقب، دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو هالوژن، چراغ خوش آمدگویی، فرمان هیدرولیکی دو حالته به همراه دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور 8 اینچی لمسی، نویگیشن، دوربین عقب و جانبی، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه دستی، صندلی راننده 6 حالته دستی، صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی، ایزوفیکس صندلی با خروجی 12 ولتی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی با تنظیم برقی و گرمکن و سانروف اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل و دو عدد ایربگ راننده و سرنشین جلو است.

مزایای BYD F3

  • فنربندی نرم و راحت
  • مصرف سوخت اقتصادی

معایب BYD F3

  • عرضه بسیار محدود
  • فرمان پذیری
  • نداشتن مدل اتوماتیک
  • امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی کم
  • بازار ضعیف

BYD e6

e6 یک کراس اور کامپکت کاملا الکتریکی است که از سال 2009 توسط BYD تولید شده است. این خودرو ابتدا در سال 2010 به عنوان تاکسی در شهر شنژن چین و سپس از سال 2011 به فروش عموم رسید. باتری به کار رفته در این خودرو، باتری فسفات آهن لیتیوم می باشد که یکی از اصلی ترین فناوری های این شرکت است. تمام مواد شیمیایی استفاده شده در باتری قابل بازیافت هستند. چهار ترکیب قدرت مختلف برای e6 وجود دارد:

  1. 101 اسب بخار، 75 کیلو وات
  2. 101+ 54 اسب بخار، 75+ 40 کیلو وات
  3. 215 اسب بخار، 160 کیلو وات
  4. 215+ 54 اسب بخار، 160+ 40 کیلو وات

گزینه های دو موتوره از موتورهای جلو و عقب استفاده می کنند و این خودرو را به چهار چرخ محرک تبدیل می کند. طبق گفته خودروساز باتری فسفات آهن لیتیوم ماشین ظرف مدت 15 دقیقه تا 80% و پس از 40 دقیقه خودرو را تا 100% شارژ می کند.

BYD e6 با موتور برقی و حجم باتری 61/4 کیلو وات ساعت با توان 121 اسب بخار و گشتاوری معادل 450 نیوتون متر متصل به یک گیربکس الکتریکی است که می تواند جثه 2380 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان کمتر از 8 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به دی لایت، اسپویلر عقب رنگ بدنه، سیستم عیب یاب اتوماتیک، استفاده از نیرو ترمز جهت شارژ باتری، چراغ راهنما طرفین و عقب مجهز به رفلکتور، چراغ های هالوژن جلو، سیستم کنترلی مقدار سارژ روزانه، تهویه مطبوع اتوماتیک دیجیتال، صفحه نمایشگر سیستم ترمز و شارژ باتری خودرو، کلید هوشمند، ترمز دستی برقی، کابین کامل عایق بندی شده در مقابل ورود صدا، شیشه عقب دارای سیستم یخ زدا، شیشه های UV، آینه های جانبی برقی و تاشونده به همراه گرمکن، سیستم مالتی مدیا با صفحه لمسی، فضای قرار دادن اشیاه پشت صندلی های جلو، فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای مکانیسم قفل کردن دنده P، پدال گاز الکتریکی، 6 عدد سنسور پارک، چراغ مطالعه داخل کابین و تنظیم شدت نور داخل کابین اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، دو کیسه هوای ایمنی جلو، سیستم جلوگیری از عقب رفتن خودرو در سربالایی، سیستم کنترل پایداری خودرو و ترمز کمکی هیدرولیکی است.

BYD SONG

Song مجموعه ای از خودروهای شاسی بلند کامپکت است که توسط BYD تولید می شود. سه کراس اور این کمپانی به ترتیب شامل:

  1. نسخه اصلی و نسل اول Song Classic
  2. نسخه کمی بزرگتر Song Pro
  3. Song Plus

نسل اول این خودرو با نام BYD S3قبل از عرضه سری Dynasty به بازار عرضه شد. سپس Song( سانگ) با فیس لیفت جزئی و بعدها با دومین فیس لیفت خود با طراحی جدید Dragon Face( صورت اژدها) به بازار عرضه شد. این خودرو با سه موتور بنزینی، برقی، هیبریدی تولید می شود و فقط نسخه بنزینی آن توسط خودروسازی کارمانیا در ایران عرضه می شود. از رقبای این خودرو در ایران می توان به رنو کپچر، سانگ یانگ تیوولی، سانگ یانگ نیو کوراندو، نیسان جوک، رنو داستر و پژو 2008 اشاره کرد.

BYD S3 یا موتور بنزینی 4 سیلندر مجهز به توربوشارژ با توان 203 اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 320 نیوتون متر در دور موتور 4500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه DCT با قابلیت تیپ ترونیک می باشد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به صفحه نمایش به همراه قطب نما، اعلام سرعت غیر مجاز بر روی داشبورد، شیشه بالابر برقی اتوماتیک شیشه های جلو و عقب، شیشه های UV، قفل برقی درب صندوق عقب و باز شدن برقی درب صندوق عقب، لوگوی عقب با قابلیت روشن شدن، سیستم تصفیه هوای کابین، فرمان هیدرولیکی با قابلیت تنظیم ارتفاع، تهویه مطبوع اتوماتیک و دریچه تهویه هوا برای سرنشینان عقب، کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل بر روی فرمان، آینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن و دوربین پانوراما، آینه عقب الکتروکرومیک، اتولایت، سانروف دوحالته، سقف پانورامیک، دارای حافظه صندلی راننده و آینه بغل، کلید هوشمند، صندلی برقی راننده با گرمکن و قابلیت تنظیم در 8 حالت، سیستم رادار پارک خودرو و نمایشگر فشار باد تایر اشاره کرد.

اگر نیاز به امداد خودرو در شرق تهران دارید می توانید با ما تماس بگیرید. 02148287

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز ناگهانی، سیستم ضد سرقت و ترمز پارک برقی است.

 

 

چرا امداد خودرو و یدک‌کش بی وای دی BYD تهران آقای امداد؟

نخستین سوالی که همه ما در زمان استفاده از خدمات یا محصولات جدید از خودمان می‌پرسیم، آن است که چرا این خدمت؟ این خدمت چه نیاز من را برطرف می‌کند؟ نسبت به خدمات مشابه خود چه ویژگی‌ها و نقطه قوت‌هایی دارد؟ 

تا به حال چندبار از خدمات امداد خودرو در سطح شهر خود و جاده‌ها استفاده کرده اید؟ آیا این خدمات راضی کننده بودند و تمام آن چه که می‌خواستید برطرف کردند؟ قیمت، ضمانت و گارانتی این خدمات به چه صورتی بود؟

البته بیایید فراموش نکنیم که هر یک از ما یک ویژگی خاص برایمان بااهمیت‌تر است؛ مثلا ممکن است برای من هزینه و قیمت مهم‌تر باشد، در حالی که برای شما کیفیت و برای فرد سومی خدمات گارانتی!!

این روزها تعداد بسیار کمی از امداد خودروهای سیار دارای مجوز معتبر را می‌توانیم پیدا کنیم که خدمات امدادی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. آقای امداد نیز به عنوان یکی از این امداد خودرو های مجاز و شناخته شده خدمات امدادی را مطابق با استانداردهای لازمه در اختیارتان قرار می‌دهد.

با استفاده از خدمات امداد خودرو بی وای دی BYD تهران آقای امداد میتوانید مطمئن باشید که خدماتی جامع، کامل، معتبر مطمئن و استاندارد را برای خودروهای گروه محصولات بی وای دی BYD از جمله F3, S6, S7, E6, SONG خود دریافت خواهید کرد، تمامی انتطاراتتان از آن برآورده خواهد شد و از این پس آقای امداد را به عنوان نخستین گزینه‌ی خود در مواقع ضروری انتخاب خواهید کرد. تمامی خدمات امدادی، مکانیک سیار و یدک کشی را برای خودروهای بی وای دی BYD خود از آقای امداد دریافت کنید.

آقای امداد هیچ محدودیتی چه از نظر تجهیزات و چه از نظر تجربه امدادرسان ندارد و با استفاده از خدمات امداد خودروی آقای امداد خواهید توانست تا به راحتی از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما

 

با نقص فنی خودرویتان مواجه شده اید؟ ؛ یدک‌کش بی وای دی BYD تهران آقای امداد 

به علت های مختلفی ممکنه که خودرویمان در مسیر دچار خرابی یا نقص فنی شود، روشن نشود و دیگر کارکرد قبل خود را نداشته باشد. از انواع خرابی های خودرو و نقص فنی آن‌ها می‌توان به تمام شدن باتری، پارگی تسمه تایم یا تسمه دینام، جوش آوردن خودرو و… اشاره کرد. این موارد در صورتی که آسیب چندان زیادی به خودرو وارد نکرده باشند، در همان محل قابل رفع و رجوع هستند اما باید خودرو به صورت جدی بررسی شود تا مطمئن شویم که آسیبی به سایر قطعات وارد نشده.

در این زمان بهترین راهکار انتقال خودرو به یک تعمیرگاه مجاز است تا در آن‌جا به طور صحیح و کامل ارزیابی شود‌. مجموعه آقای امداد این کار را برای شما خیلی سریع و راحت انجام می‌دهد. انتقال انواع خودروهای مسابقه‌ای، لوکس، تصادفی و… را به هر جایی از تهران که می‌خواهید، به تیم امداد خودرو آقای امداد بسپارید! تیم یدک‌کش امداد خودرو آقای امداد با تجهیزات کامل، خدمات حمل را به طور استاندارد و بدون هیچ گونه آسیبی برای شما انجام می‌دهد. 

ما با انواع یدک‌کش، خودروبر، تریلر و کفی آماده‌ایم تا خودروهای شما را به تعمیرگاه های معتبر منتقل کنیم. اگر به دنبال یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای جابه‌جایی خودروها می‌گردید، کافیست تا با ما تماس بگیرید. انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری را برای شما رانندگان محترم به صورت تک ‌و یکجا جابه‌جا می‌کنیم به طوری که از وارد شدن آسیب به خودرو و رکاب‌ها تا حد ممکن جلوگیری نماییم.

با نقص فنی خودرویتان مواجه شده اید؟ ؛ یدک‌کش بی وای دی BYD تهران آقای امداد 

همچنین بیمه نامه معتبری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهیم که خودرویتان در طی مسیر اگر دچار مشکلی شد، به راحتی رفع شود و هزینه‌ای اضافه برای تعمیر از شما نداشته باشد. در کنار آن دستمزد انتقال نیز در محل محاسبه می‌شود و شما می‌توانید آن را در محل هم به صورت نقد و هم به صورت آنلاین پرداخت کنید.

 

چه هنگامی با آقای امداد تماس بگیریم؟

هر وقت که خودرویتان به مشکل خورد، فرقی نمی‌کند که چه ساعتی است و یا در کجای شهر هستید، می‌توانید فقط با یک تماس خدمات مورد نیازتان را در محل از امداد خودرو بی وای دی BYD تهران آقای امداد دریافت کنید. ما انواع خدمات مختلف امدادی را در محل ارائه میدهیم و اصلا به طور محدود کار نمی‌کنیم‌. دستگاه ها، تجهیزات و تیم‌های امدادی با تجربه ما این امکان را به وجود آورده‌اند که بتوانیم هر خدمتی که به فکرتان خطور می‌کند را در اختیارتان بگذارم.

اغلب اوقات خودروها در یک بخش مشترک به مشکل خورده و نیاز به تعمیر و بررسی پیدا می کنند. بخشی که با یک خدمت خاص قابل رفع است. در ادامه انواع مشکلات خودرو و خدمت مورد نیاز برای رفع آن را عنوان می‌کنیم که البته همه آن‌ها نیز در مجموعه ما قابل دسترسی هستند:

  • لرزیدن گیربکس اتوماتیک؛ تعمیر جلوبندی خودرو بی وای دی BYD تهران 

جالب است بدانید که یکی از متداول ترین و رایج ترین مشکلاتی که راننده های خودروهای اتوماتیک با آن مواجه می‌شوند، لرزش گیربکس است. گیربکس های اتومات در واقع یک سیستم هیدرولیکی می‌باشند و از بخش های متنوعی چون واشر، آب بندی و خطوطی تشکیل شده اند و وجود هر نوع آسیبی در هر یک از این بخش ها می تواند موجب خرابی و آسیب کامل گیربکس شده و لرزیدن آن را در پی داشته باشد. 

در حالتی که بتوانید گیربکس اتومات خود را در شرایط مناسب نگهداری کنید، این قطعه می‌تواند حتی بیش از ۲۰۰ هزار مایل و نیز بدون مشکل و با عملکردی فوق العاده مناسب برای شما کار کند. با این حال بهتر است تا بصورت دوره‌ای گیربکس اتومات خود را بررسی و بازرسی کنید تا در صورت لزوم تعویض و تعمیر گردد. شما می توانید برای هر دوی این موارد یعنی رفع لرزش و تعمیر گیربکس اتومات و هم بررسی دوره‌ای آن با ما در تیم آقای امداد تماس بگیرید‌. 

مهم‌ترین راهکار جلوگیری از این مشکل آن است که با ما تماس بگیرید و با هزینه‌ای بسیار کم در هر جایی که هستید، تعمیر جلوبندی خودرو خود را انجام دهید. 

 

  • کشیدگی فرمان به یک سمت؛ تنظیم چرخ ماشین BYD تهران

ممکن است که تا کنون متوجه شده باشید که لاستیک های خودرو شما خیلی زودتر از موعد مقرر و تاریخ ذکر شده آسیب میبینند و ساییده میشوند. یکی از دلایل این امر تنظیم نبودن چرخ های خودرو است. به طور کلی چرخهای خودرو برای اتصال به ماشین، به اتصالات مختلفی نیاز دارند که میزان نبودن هر یک از آنها میتواند باعث شود تا چرخ در موقعیت و زاویه ی درستی قرار نگیرد. 

در نهایت این عامل سبب افزایش مصرف سوخت، ساییده شدن زود هنگام لاستیک ها، کاهش عمر عقبب ندی و جلوبندی خودرو و کاهش پایداری خودرو خواهد شد. اگر در زمان رانندگی احساس کردید که فرمان به یک سمت کشیده میشود و کنترل لازم را به خودرو ندارید، کافیست تا با ما تماس بگیرید.

کشیدگی فرمان به یک سمت؛ تنظیم چرخ ماشین BYD تهران

امدادرسانان امداد خودرو رنو ما در محل حاضر شده و سرویس بالانس رینگ و لاستیک، تنظیم ترمز دستی خودرو، تنظیم کلیه متعلقات دیسک و چرخ ماشین، تنظیم لنت و چرخ های عقب ( رگلاژ چرخ های عقب ) و تنظیم و تعویض دیسک ترمز و بلبرینگ چرخ را برایتان به سرعت و کیفیت عالی انجام میدهند.

  • خرابی و به مشکل خوردن دینام؛ تعویض دینام  

دینام از آن دسته بخش های اصلی در خودرو است که تاثیر زیادی در نحوه عملکرد آن دارد و پس از روشن شدن خودرو می تواند تمام سیستم های الکتریکی را روشن نگه داشته و به این ترتیب شارژ باتری را تأمین نماید. از این رو در صورتی که دینام آسیب ببیند، باعث می شود تا دیگر اجزای سیستم نیز با مشکل مواجه شوند.

در صورت مشاهده کردن علائم مختلفی همچون کم نور شدن چراغ ها، عدم استارت خوردن خودرو، روشن نشدن باتری، خالی شدن سریع باتری و … با امداد خودرو بی وای دی BYD تهران آقای امداد تماس بگیرید تا دینام خودرو شما را به سرعت بررسی و در صورت لزوم تعویض آن با بهترین و مناسب‌ترین قطعه برایتان انجام گیرد.

 

  • شکستن و آسیب دیدن موتور استارتر؛ مکانیک سیار بی وای دی آقای امداد 

وظیفه چرخاندن موتور خودرو برعهده استارتر است به طوری که جرقه حرکت خودرو را این قطعه می زند. موتور استارت یکی از قطعات مهم خودرو است که در صورت آسیب دیدن و یا شکستن توانایی حرکتی خودرو را از آن گرفته و به این نحو دیگر خودرو نمی تواند حرکت کند.

تشخیص آسیب دیدن این قطعه به راحتی ممکن نیست و نیاز به بررسی و ارزیابی تخصصی و کارشناسی دارد. بر همین اساس در صورتی که خودرویتان به یکباره از کار افتاد و دیگر حرکت نکرد، بهتر است تا به جای فشار آوردن به آن به سرعت با تیم مکانیک سیار بی وای دی BYD ما تماس بگیرید. ما در کوتاه‌ترین زمان در کنار شما حاضر می شویم و در صورت وقوع هر نوع مشکل آن را به صورت برای شما رفع می کنیم.

البته خدمات تیم مکانیک سیار ما به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود و آماده ارائه خدمات امدادی چون تعویض روغن و مایعات، سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و… نیز می‌شود.

 

  • مصرف سوخت زیاد خودرو؛ تنظیم مصرف سوخت در محل BYD تهران

گاهی اوقات به دلیل خرابی و به مشکل خوردن قطعات داخلی سیستم احتراق با مصرف زیاد سوخت مواجه می‌شویم؛ به طوری که می‌بینیم پمپ بنزین به یکی از پاتوق‌های ما تبدیل شده است. در این زمان می‌توانید دو راه را در پیش بگیرید. اول آنکه زمان زیادی را صرف رفتن به تعمیرگاه و مکانیکی‌ها تلف کنید و یا این خدمات را در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب در محل از امداد خودرو بی وای دی BYD تهران آقای امداد دریافت کنید.

تنظیم مصرف سوخت در محل قائمشهر به صورت شستشوی انژکتور یا تعویض پمپ بنزین و… خودرو متناسب با نوع مشکل آن انجام می‌گیرد. این کار را به صورت حرفه ای و تضمین شده به ما بسپارید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • تنظیم میزان پاشش سوخت و تضمین سلامت موتور خودرو
  • افزایش بینظیر شتاب خودرو
  • رانندگی بهتر بدون ریب زدن ماشین
  • کاهش هزینه ها به بهترین شکل ممکن و حذف استهلاک رفت و آمد
  • صرفه جویی در زمان شما برای مراجعه به تعمیر گاه
  • حذف استهلاک‌های رفت و آمد و تهیه لوازم یدکی خودرو

 

  • کاهش شتاب خودرو؛ سرویس دوره ای خودرو بی وای دی BYD تهران 

یکی از اصلی‌ترین اتفاقاتی که برای خودروها در طی زمان رخ می‌دهد، کاهش شتاب خودرو است. به طوری که راننده پس از‌‌ سه تا چهار سال استفاده از خودرو، احساس می‌کند که دیگر آن قدرت قبلی را ندارد و سرعتش کم شده. این مورد به علت‌های مختلفی از مشکل در سیستم احتراق گرفته تا خرابی پدال گاز و جلوبندی می‌تواند رخ دهد. 

مشکل اصلی اینجاست که اگر شتاب خودرو تنظیم نشود، میتواند حتی منجر به خوابیدن خودرو شود! پس تا وقتی که نشانه‌ها را می‌بینید، برای رفع آن باید اقدام کنید. البته همان طور که امروزه هر مشکلی درمان دارد،‌ راه پیشگیری هم وجود دارد که هم راحت‌تر است و هم هزینه کمتری طلب می‌کند. در این مورد هم سرویس دوره‌ای خودرو راهکار پیشگیری ما است.

با استفاده از سرویس های دوره ای خودرو از بسیاری از مشکلات آینده خودروهای خود جلوگیری کنید. فقط کافیست تا به صورت دوره ای و منظم خودرو خود را برای سرویس و بررسی به دست کارشناسانی ماهر و توانمند بسپارید. کارشناسان آقای امداد با استفاده از تجهیزات عالی و به روز خودروهای شما را بررسی می‌کنند و مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و با راهکارهای ساده و ارزان قیمت از بروز آن ها جلوگیری می کنند.

پیشنهاد ما به شما آن است که این سرویس های دوره ای را پیش از انجام هر نوع ترددهای درون شهری و یا مسافرت های خارج از شهر انجام دهید و به این ترتیب مسافرتی بدون خطر داشته باشید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو بی وای دی BYD تهران ارائه می‌شوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک

 

  • خوابیدن و از کار افتادن باتری؛ تعویض و شارژ باتری بی وای دی BYD تهران 

تا حالا شده که شب ماشین‌تان را پارک کنید و صبح بیایید ببینید که استارت نمی‌خورد؟! خب در این حالت میتوانیم خیلی راحت متوجه شویم که یا لامپ‌ها و سیستم‌های صوتی یا کولر و… روشن مانده‌اند و خودرو باتری خالی کرده‌است. در این زمان باز می‌توان به راحتی تقصیر را گردن کسی انداخت!! اما همیشه انقدر ساده نیست و باتری ذره ذره و در طی زمان قدرت خودش را از دست می‌دهد و ظرفیتش کاهش می‌یابد.  

اینطور که چراغ‌های خودرو ضعیف می‌شوند، سیستم‌های صوتی خوب کار نمی‌کنند، خودرو تند تند خاموش شود و… دیگر نشانه‌هایی که خودتان به خوبی با آن آشنا هستید. در صورت به مشکل خوردن باتری به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای سیستم برق رسانی خودرو، راننده می‌تواند به راحتی ضعیف شدن باتری را تشخیص دهد. اما تشخیص دقیق و شارژ یا تعویض باتری تنها از عهده کارشناسان ماهر و مجرب در این زمینه بر می آید.

خوابیدن و از کار افتادن باتری؛ تعویض و شارژ باتری بی وای دی BYD تهران 

در این زمان باز هم دو راه در جلوی پای شما قرار دارد، یا به تعمیرگاه ها مراجعه کنید و باتری خرید کنید، یا به طور آنلاین این کار را به متخصصان تعویض و شارژ باتری بی وای دی BYD تهران آقای امداد بسپارید. کارشناسان مجرب و با تجربه ما باتری به باتری، شارژ باتری و تعویض باتری در محل را با دقت بالا،‌ قیمت منصفانه و بدون آسیب دیدن خودرو برایتان انجام می‌دهند. دقت کنید که در انتهای تمامی خدمات گارانتی یک ماهه رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

 

  • پنچری لاستیک خودرو؛ پنچرگیری و تعویض لاستیک بی وای دی BYD تهران

باز هم در دو حالت لاستیک خودرویتان پنچر می‌شود؛ ساییدگی و کارکرد آن در طی زمان یا برخورد با اجسام تیز و برنده در طی رانندگی! در هر صورت تیم پنچرگیری و تعویض لاستیک بی وای دی BYD تهران در کنار شما حاضر می‌شوند و تعویض لاستیک و پنچرگیری آن را با استفاده از بهترین تجهیزات، از بهترین برندها و باکیفیت ترین لاستیک، متناسب با نوع و اندازه خودوریتان برای شما در کمترین زمان انجام میدهند.

در هر جایی از تهران که بودید با ما تماس بگیرید؛ پنچرگیری لاستیک های شما را با استفاده از بهترین مواد و تکنیکهای مورد قبول شما از اسپری پنچرگیری گرفته تا نخ و چسب پنچرگیری و… برایتان به انجام می‌رسانیم. 

 

  • داغ کردن موتور؛ تعویض روغن خودروهای بی وای دی BYD تهران

آیا تا به حال شده که فراموش کرده باشید روغن های خودرو خود را تعویض کنید؟ روغن در حقیقت نقش خنک کنندگی و روانکاری قطعات مختلف خودرو را بر عهده دارد و در صورتی که کاهش یابد، منجر به ساییدگی، خوردگی و خرابی قطعات میشود. شما میتوانید در زمان مقرر در محل، انواع روغن‌ های خودرو خود را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه با تماس با امداد خودرو دوو آقای امداد تعویض نمایید.

با وجود اینکه باید هر چند وقت یکبار روغن را خالی و آن را تعویض کنیم، اما در این زمان باید توجه ویژه‌ای به نوع، مارک و برند آن داشته باشیم؛ چرا که عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار میدهد. در صورتی که روغن بی‌ کیفیت و غیراستاندارد به کار ببرید، نه تنها سیستم های خودرو بهتر کار نمی‌کنند، بلکه بیشتر مستهلک شده و خیلی زودتر از معمول آسیب دیده و خراب میشوند. 

امدادگران ما متناسب ترین روغن ها را برای خودرو شما آماده کرده و تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار میدهند. برای تعویض روغن خودروهای بی وای دی BYD خود با بالاترین کیفیت در محل، درخواست خود را با ما در آقای امداد در میان بگذارید.

 

  • کاهش حجم سرمایه کولر؛ شارژ گاز کولر خودرو بی وای دی BYD تهران

با تماس با امداد خودرو بی وای دی BYD تهران آقای امداد، در زمانی کوتاه در محل گاز کولر خودرو خود را مجددا شارژ نمایید. در صورتی که در زمان استفاده از کولر خودرو متوجه کاهش حجم سرمای آن نسبت به گذشته شدید، به احتمال زیاد گاز کولر شما کاهش یافته و یا تمام شده است. 

امدادگران ماهر آقای امداد با استفاده از تجهیزات کامل همچون گیج فشار سنج، رابط شلنگ، گیج مانوفیلد، کپسول گاز یک کیلویی و شلنگ مخصوص و گازهای معتبر از برترین برندهای دنیا همچون برندهای ایسکون (ISCON)، هانی ول (HONEYWELL)، گالکو (GALCO) و …آمادگی آن را دارند تا در محل حاضر شده و گاز کولر خودرو شما را به طور تخصصی شارژ نمایند.

تمام شدن شارژ کولر در اثر دلایل مختلفی چون شل شدن تسمه کولر، کم یا خالی شدن گاز کولر خودرو، رانندگی با گاز زیاد، خرابی فن کندانسور، کثیف بودن رادیاتور و… رخ می دهد و باعث می شود تا دوباره نیاز به شارژ گاز کولر داشته باشید.

 

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو بی وای دی BYD تهران 

یکی از دغدغه‌های رانندگان در زمان مواجهه با مشکلات فنی خودروها، هزینه خدمات در محل است که به طور معمول در جایی نرخ آن عنوان نمی‌شود و بسیاری از امداد خودروهای غیرمجاز به صورت دلخواه با تعرفه‌ای بالا آن را دریافت می‌کنند. به همین دلیل روزانه رانندگانی را مشاهده می‌کنیم که خدمتی بسیار ساده را با قیمتی بسیار بالا دریافت می‌کنند و یا حتی به طمع قیمت کمتر و به صرفه‌تر خودروی خود را به دست امداد خودروهای غیرمجاز می‌سپارند که در نتیجه باعث می‌شود تا ضرر بسیار بیشتری کنند.

ما در مجموعه آقای امداد به حق انتخاب شما اهمیت می‌دهیم و به طور دقیق نرخ و تعرفه همه‌ی خدمات خود را در وبسایت به طور دسته‌بندی شده قرار داده‌ایم. شما می‌توانید ابتدا قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1401 مشاهده کنید و در صورتی که سوالی داشتید با پشتیبانان ما درمیان بزارید. این نرخ با توجه به ابلاغیه‌های اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعیین شده و همه‌ی امداد خودروهای مجاز مثل آقای امداد باید مطابق با آن عمل کنند.

 

نیروهای امداد رسان فعال در آقای امداد

کارشناسان امدادی،‌ نیروهای یدک‌کشی،‌ مکانیک‌های سیار، اپراتورهای تلفن و تمامی نیروهای فعال در مجموعه بزرگ آقای امداد تنها با یک هدف مشترک و آن هم ارائه خدماتی بی‌نظیر به همراه بهترین پشتیبانی در حال فعالیت می‌باشند. همچنین ما در مجموعه امداد خودرو بی وای دی BYD تهران آقای امداد به عنوان یکی از مجموعه امداد خودرو های معتبر و دارای مجوز های لازم از اتحادیه در انتخاب و بکارگیری نیروهای امدادرسان و تجهیزات مرتبط با آن ها، به نحو سختگیرانه‌ای عمل می‌کنیم.

نیروهای امداد رسان فعال در آقای امداد

به طوری که برای استخدام تمامی نیروی انسانی علاوه بر دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها به سبب کسب رضایت صددرصدی شما عزیزان دریافت می‌کنیم. همچنین پیش از آنکه این نیروها بتوانند خدمات لازم را به شما ارائه دهند، به صورت کامل تایید صلاحیت می شوند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را ارائه دهند. 

علاوه بر این یک سیستم پیگیری و نظرسنجی کامل را نیز برای هر یک از واحدها، تیم ها و تکنسین های خود به کار گرفته‌ایم که به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید کیفیت کار و خدمات انجام شده توسط امدادرسان را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. به امید آنکه بتوانیم خدمات با کیفیت تر از همیشه را در اختیارتان قرار دهیم.

مجموعه امداد خودرو بی وای دی BYD تهران آقای امداد با چندین سال سابقه درخشان برای امداد رسانی و خدمات امداد خودروی خود آماده است تا تمامی مشکلات مربوط به خودروی شما را در کمترین زمان ممکن و به سرعت در مقابل تشخیص داده و آنها را رفع کند. به این ترتیب شما به سرعت موفق به بازیابی خودرو خود و استفاده از آن خواهید شد. با انتخاب امداد خودرو آقای امداد، نه تنها دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را نخواهید داشت، بلکه می‌توانید از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر داشته باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو