امداد خودرو اصفهان شبانه روزی با ضمانت 02148287 مکانیک سیار، یدک کش

 امداد خودرو اصفهان شرکت آقای امداد شامل خدمات یدک کش، خودروبر ، مکانیک سیار ، حمل خودرو، از همین حالا در اختیار شما اصفهانی‌های عزیز است. در هرکجای اصفهان که بودید و نیاز به خدمات امدادی  داشتید، کافیه تا با 01248287 تماس بگیرید. امدادرسانان باتجربه آقای امداد با انواع یدک‌کش، کفی و دکل خیلی سریع در کنار شما حاضر میشن و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام می رسانند.

اصلی‌ترین و مهم‌تدین هدف آقای امداد، ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیته به همین دلیل واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روز در بخش‌های مختلف اصفهان مستقر شده‌اند تا با قیمت مصوب اتحادیه خدمت رسانی به شما عزیزان رو در هر بخشی از اصفهان ارائه بدن. شما می‌تونید از طریق شماره تماس یا اپلیکیشن آقای امداد درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید. میگما دادا اگه به امداد خودرو فوری و سریع در اصفهان نیاز داری و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی هم اهمیت زیادی برات داره، پس وخی بیا و همین حالا با ما تماس بگیر.

تلفن تماس: 02148287

یدک کش هیوندا آقای امداد

شرکت آقای امداد، علاوه بر سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، یک سامانه آنلاین نیز برای دریافت درخواست‌ها و پاسخ به سوالات شما فراهم کرده است. با استفاده از سه روش مختلف، شامل تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تلفن 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین استفاده از اپلیکیشن، می‌توانید به راحتی از خدمات امداد خودرو اصفهان آقای امداد بهره‌برداری کنید.

 

اما ساده ترین این راه های ارتباطی دانلود و نصب اپلیکیشن آقای امداده که شما با استفاده از اون بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه می‌تونید تا درخواست خودتون رو برای امداد خودرو اصفهان ارسال و در مواقع بحرانی کنترل بهتری روی شرایط داشته باشید و دست و پاتون رو گم نکنید.

 

خودروبر ورامین

کار امداد خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

امداد جاده ای خودرو خدماتی است که به راننده وسیله نقلیه در صورت خرابی کمک می کند. امداد خودرو تلاشی است که توسط متخصصان خدمات خودرو انجام می شود تا تعمیرات و تنظیمات جزئی مکانیکی و الکتریکی را در کنار جاده انجام دهند تا ماشین شما دوباره قابل راندن باشد. امداد خودرو با پشتیبانی اولیه به مالکان و رانندگان وسایل نقلیه کمکی در محل ارائه می دهد که شامل تعمیرات الکتریکی و مکانیکی در محل، رفع پنچر شدن لاستیک، امداد باتری، جابجایی یا گم شدن کلیدها (سرویس قفل)، بکسل کردن خودرو، و خدمات تحویل سوخت و امداد بنزین می شود.

خدمات امداد ای خودرو برای اطمینان از ایمنی و امنیت رانندگان وسایل نقلیه حیاتی است و این خدمات توسط امداد خودرو آقای امداد هفت روز هفته شبانه روزی در طول سال برای رانندگان ارائه می شود. در صورتی که ماشینی دچار خرابی شود یا در تصادف جاده ای درگیر شود، امداد خودرو می تواند در بیشتر مواقع مشکل را در محل برطرف کند. در صورت بروز تصادفات بحرانی که مشکل در محل قابل حل نیست، خدمات امداد خودروبر به وسیله یدک کشی و کفی و سایر خدمات از این دست اطمینان می دهند که ماشین مورد نظر شما به مقصد مورد نظرتان مانند تعمیرگاه خودرو می رسد. همه این ها تقاضا را برای کمک های امداد خودرو افزایش می دهد و افزایش آگاهی در مورد چنین امکاناتی بسیار ضروری است.

شرایط آب و هوایی میلیون‌ها راننده را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد، به ویژه در هوای سرد که باعث واکنش‌های الکتروشیمیایی در باتری‌های خودرو می‌شود و در نتیجه قدرت باتری کاهش می‌یابد و باتری شروع به بد کار کردن می‌کند. علاوه بر این، یخبندان و برفی بودن جاده ها ممکن است منجر به شرایط رانندگی خطرناک شود و احتمال تصادفات جاده ای مرگبار را به همراه دارد. وجود خدمات امداد خودرو این جاست که ضروری و مهم است و منجر به بالاترین درجه ایمنی و امنیت حتی در شرایط آب و هوایی شدید می شود. 

خدمات ما در آقای امداد

آقای امداد با تیمی مجرب و با تجربه، خدمات امدادی به انواع خودرو را به صورت شبانه روزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ارائه می‌دهد. ما با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، حمل و جابجایی خودرو شما را بدون آسیب به آن، بر عهده داریم. خدمات آقای امداد را در دو دسته‌بندی کلی می توانیم جا بدیم:

خدمات امداد در محل که شامل خدماتی مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… هستش که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده و بر روی خودروهای مختلفی مثل کیا، هیوندا، نیسان، ام وی ام، جک، لیفان، زانتیا، پژو، پراید و… انجام میشه. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارن که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنن. در ادامه این خدمات رو باهم بررسی می‌کنیم:

سرویس دوره‌ای خودرو اصفهان

اگه به ماشین‌تون اهمیت میدین، یکی از بهترین کارهایی که می‌تونید انجام بدین، اینه که به صورت دوره‌ای اون رو از جهات مختلف بررسی کنید. سرویس دوره‌ای می‌تونه از خیلی از هزینه‌ها و زیان‌های آینده پیشگیری کنه و حتی نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه رو به صفر برسونه. سرویس های دوره‌ای خودرو یکی از مواردی هستن که باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام بشن تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از آن‌ها جلوگیری بشه.

سرویس دوره‌ای خودرو اصفهان آقای امداد

با استفاده از امداد خودرو اصفهان آقای امداد، شما می‌تونید سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو در خانه و یا هرجای دیگه‌ای به‌ راحتی انجام بدین. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو اصفهان آقای امداد ارائه می‌شن، میشه به این موارد اشاره کرد:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

علاوه بر اصفهان، در هر یک از محله‌های منطقه سه تهران که هستید و نیاز به خدمات امدادی دارید، با ما در تیم امداد خودرو منطقه سه تهران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

تعویض روغن اصفهان

تعویض روغن ها و کلا مایعات خودرو، یکی از کارهای مهمی هستند که باید هر چند سال یه بار روی ماشین‌تون انجام بدین، تا از استهلاک قطعات جلوگیری کنین. اما چیزی که خیلی مهمه نوع، مارک و برند اون‌هاست که عملکرد خودرو رو تحت تاثیر قرار میده. بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو اصفهان آقای امداده که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیره. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتون قرار می‌دن.

خدمات تعویض روغن سیار شامل تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر سوخت در محل شما می‌باشد. این خدمات به صورت حرفه‌ای و با استفاده از تکنسین های حرفه‌ای در امداد خودرو اصفهان انجام می‌شود. برخی از خدمات دیگر شامل بررسی سطح روغن، بررسی وضعیت فیلتر ها، بررسی وضعیت سطح آب در رادیاتور و بسته شدن درپوش های مخصوص روغن و فیلتر ها محسوب می‌شود. با استفاده از خدمات تعويض روغن سيار، شما نياز به حضور در گاراژ يا تعمیرگاه را نخواهيد داشت و با صرف زمان کم، خودروي خود را تحويل خواهيد گرفت.

تعمیر سیستم برق اصفهان

یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو اصفهان آقای امداد، تعمیر سیستم برق به شمار میره. این روزا دیگه خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارن و خیلی زود همه‌ی خودروها تماما برقی میشن. همین عامل باعث شده تا یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود می‌آد، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشه. در واقع زمانی که باتری خودرو فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیره، خودرو با مشکل مواجه و از حرکت می‌ایسته. تو این موقعیت شما می‌تونید با امداد خودرو اصفهان آقای امداد تماس بگیرید و به سرعت منشا اصلی مشکل‌تون رو پیدا کنید.

تعمیر سیستم برق اصفهان

تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی از تخصص های امدادرسانان آقای امداد هستن که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده‌ هستند تا خدمت‌رسانی به شما رو در هر ساعتی از شبانه روز انجام بدن.

امداد قفل و سوئیچ اصفهان

گاهی اوقات ممکنه که در اثر حواس پرتی، سوئیچ رو در داخل ماشین بذارید و درها رو هم قفل کنید. در این زمان فقط خدمات امداد قفل و سوئیچه‌ که می‌تونه مشکل شما رو رفع کنه. این خدمت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتیه که شرکت امداد خودرو اصفهان آقای امداد به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار می‌ده. به همین خاطر مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودروتون مواجه شدهاید، کافیه تا با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و مطمئن باشید که خیلی سریع مشکل‌تون رفع میشه.

امداد قفل و سوئیچ خودرو به معنای کمک به باز کردن قفل و یا روشن کردن سوئیچ خودرو است. در صورتی که شما قفل خودرو را فراموش کرده باشید یا سوئیچ خودرو را نتوانید روشن کنید، می‌توانید با تماس با امداد خودرو اصفهان، از آنها بخواهید تا به شما کمک کنند. این خدمات در شهر اصفهان و سایر شهرستان ها مثل کاشان، خمینی شهر، نجف آباد و … در دسترس است و معمولاً هزینه‌ زیادی بابت آن پرداخت نمی‌شود.

بنزین سیار اصفهان

امروزه دیگه همه‌چی یه پیک داره. مثلا وقتی گرسنتون میشه کافیه زنگ بنزین بزنی یا آنلاین یه غذایی سفارش بدین تا خیلی راحت درب منزل تحویل بگیرین. از حق نگذریم ماشین‌تون هم نیاز به غذا داره و اگه به اندازه کافی بنزین بهش نرسه میتونه با مشکلات دیگه‌ای خیلی علاف‌تون کنه. حالا دیگه لازم نیست تا بنزین بسوزونین و بدین تو صف‌های طولانی منتظر نوبتتون بشین، کافیه با تیم بنزین سیار اصفهان آقای امداد تماس بگیرید تا پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستین، داشته باشید.

اکیپ پمپ بنزین سیار اصفهان حرکت کرده و در محل مورد نظر شما، سوخت مورد نیازتون رو با استاندارد کافی در اختیارتون قرار می‌دن. این خدمت یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین خدماتی هستش که برای کاربران آقای امداد ارائه شده و می‌تونه نیاز سوخت خودروها رو در هر ساعتی از شبانه روز رفع بکنه. امداد خودرو اصفهان آقای امداد، بنزین رو با همون کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه می‌کنه.

امداد باتری سیار اصفهان

باتری یکی از مهم‌ترین قطعات ماشینه و اگه نباشه هیچ کدوم از دستگاه‌های خودرو کار نمی‌کنن. در خودروها هم مهم‌ترین سیستم‌ باتریه و احتمالا می‌دونید که می‌تونه در یک لحظه خاموش بشه و شما راننده عزیز رو گرفتار کنه. در چنین زمانی وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو اصفهان آقای امداد رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

خدمات تعویض باتری سیار امداد خودرو اصفهان شامل تعویض باتری خودرو در محل، بازدید از باتری و ارائه گزارش وضعیت آن، تست باتری و انجام عملیات شارژ، تعمیر باتری در صورت امکان و نصب باتری جدید با گارانتی معتبر است. همچنین، برخی دیگر از خدمات امداد باتری سیار شامل خدمات راه‌اندازی خودرو در صورت قطع شدن باتری، پایش و نظارت بر وضعیت باتری به صورت دوربین مداربسته و اطلاع‌دهی به مالک خودرو در صورت نقص گیرنده‌های الکترونیک خودرو می باشد.

پنچرگیری لاستیک اصفهان

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگه از خدمات امداد خودرو اصفهان آقای امداده که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیره. به احتمال زیاد می‌دونید که لاستیک‌های خودروها رو می‌شه در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد، اما توجهتون رو جلب‌ کنم که به علت پرکاربرد بودن لاستیک‌های تیوب‌لس و ایمنی بیشتر اونا، امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

پنچرگیری سیار اصفهان آقای امداد

حالا اگه در طی مسیر لاستیک ماشین‌تون دچار پنچری شد، می‌تونید روی آقای امداد حساب کتاب باز کرده و به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری پنچرگیری لاستیک اصفهان برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری رو در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

مکانیک سیار اصفهان

گاهی اوقات ممکنه که خودرو در وسط جاده یا بزرگراه به تته‌پته بیافته و کار نکنه، جوش بیاره یا حتی خاموش شه. در این زمان علاوه بر یه یدک‌کش برای حمل خودرو به یه تعمیرکار یا مکانیک سیار نیاز داریم که بتونه تشخیص بده مشکل از کجاست و حتی اون رو رفع کنه. مکانیک سیار اصفهان آقای امداد می‌تونه مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامعش رفع ‌کنه.

خدمات مکانیک سیار خودرو شامل تعمیر و نگهداری خودرو در محل مشتری است. این خدمات شامل تعویض روغن، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر سوخت، باتری، تسمه های تایمینگ و سایر قطعات مصرفی خودرو می باشد که حتی قطعات مورد نیاز و قابل استفاده در تعمیرات هم با ضمانت معتبر و فاکتور در اختیار مشتری قرار می گیرد. همچنین این خدمات شامل بررسی و تعمیر سیستم های الکترونیک، سیستم تعلیق، سیستم ترمز و دستگاه های داخل خودرو نظیر کولر و صفحه نمایش ماشین نیز محصولات اصلي آن است. با استفاده از این خدمات، شما قادر به حفظ عملکرد بهتر و طول عمر بالاتر خودرو خود هستید.

به صورت جزئی تر از این خدمات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

اگه ماشین‌تون ناگهانی خراب شده و حرکت نمی‌کنه با تیم جرثقیل امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید. خیلی سریع کنار شما خواهیم بود.

تلفن تماس: 02148287

 

یدک کش امداد خودرو اصفهان

آقای امداد تجربه ۱۳ سال ارائه خدمات امدادی و یدک‌کشی رو در تهران و کرج داره، حالا به لطف خدا تونستیم تا در اصفهان هم این خدمات رو ارائه بدیم. امداد خودرو آقای امداد تحت نظر اتحادیه امداد خودروها فعالیت میکنه و یکی از معتبرترین امداد خودروهای کشور به شمار میره. همین حالا گروه‌های یدک کش امداد خودرو اصفهان آقای امداد، در محله‌های مختلف اصفهان حضور دارن و کاملا آماده هستن تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل بکنن.

ادامه مطلب
چرا چراغ هشدار فشار باد لاستیک روشن می شود؟

یدک‌کش اصفهان آقای امداد با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل می‌تونه در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت امن و مطمئن در اختیار شما قرار بده. خدمات حمل خودرو و یدک کش اصفهان آقای امداد رو میشه در دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزاتی که تیم یدک‌کش و امداد خودرو اصفهان آقای امداد برای امدادرسانی استفاده می‌کنه، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

جرثقیل اصفهان

جرثقیل امداد خودرو یکی از انواع جرثقیل‌ها هستش که تونسته تا روزانه به کمک بسیاری از رانندگان بیاد و به اون‌ها در جاده‌ها کمک کنه. امداد خودرو اصفهان آقای امداد با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده، فعالیت حمل خودرو با جرثقیل امداد خودرو، دکل و کفی رو در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده. در صورتی که نیاز به جرثقیل اصفهان دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا تعطیلات رسمیه، با ما تماس بگیرید و از خدمات حمل خودرو با قیمتی منصفانه و ضمانت شده برخوردار شوید.

جرثقیل اصفهان آقای امداد

جرثقیل اصفهان آقای امداد به تمامی نکات ایمنی در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبنده و با استفاده از انواع جرثقیل امداد خودرو، یک تجربه سالم و ایمن رو برای شما تضمین می‌کنه. خدماتی که توسط جرثقیل امداد خودرو اصفهان آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • نگهداری محموله های معلق
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • حمل و نقل بارهای سنگین

خودروبر (تریلر کفی) اصفهان

تیم خودروبر اصفهان آقای امداد آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو با برخورداری از نیروها و کادری متخصص با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم در هر کجای اصفهان حمل و جابه‌جا کنه. خودروبرها یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین روش‌ها برای جابه‌جایی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین به شمار می‌رن و در دو نوع خودروبر تکی و چند ظرفیته مورد استفاده قرار می‌گیرن.

خودروبر کامیونت یا تکی یکی از اولین ماشین‌های خودروبری هستن که برای حمل و جابه‌جایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرن و برای حمل خودرو در شهر به کار می‌رن. در صورتی که تریلی خودروبر چند ظرفیه برای حمل چندین خودرو مناسب هستند و قابلیت جابه‌جایی ۶ الی ۸ خودرو رو دارن و فقط برای حمل خودرو بین شهری استفاده می‌شن. اگه خودروتون در طی مسیر و در حال حرکت به سوی مقصد دچار نقص فنی شد و یا از کار افتاد، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد اون از عهده‌تون برنمی‌اومد، کافیه تا با ما در تیم خودروبر اصفهان آقای امداد به شماره 02148287 تماس بگیرین.

خودروبرهای آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شن و خودروی شما رو برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های معتبر منتقل می‌کنن. خودروبر اصفهان آقای امداد حمل خودروهای مسابقه ای، حمل خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر، حمل خودروی خراب و دچار نقص فنی، جا به جایی خودروهای تصادفی، حمل خودروهای لوکس و حمل خودروهای فرسوده در هر جایی از اصفهان برای شما انجام میده.

دکل اصفهان

حمل خودرو با دکل، یکی از خدمات یدک‌کشی آقای امداده. دکل در حقیقت نوعی جرثقیل هست که یک دکل دارد. با استفاده از دکل اصفهان، خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. در آخر و بعد از اتمام کار هم به صورت چرخگیر خودرو رو انتقال می‌دهند. دقت کنید که این کار از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری میکنه و به همین دلیل آقای امداد برای اولین انتخاب این ماشین رو به عنوان وسیله یدک‌کش خودروها قرار میده.

 

چرا امداد خودرو اصفهان آقای امداد؟

شرکت امداد خودروی آقای امداد امروزه توانسته به یکی از معتبرترین شرکت ها ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها در اصفهان تبدیل بشه. این امر در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان ما ایجاد شده است. شما می‌تونید امداد خودرو اصفهان آقای امداد رو به عنوان اولین و بهترین گزینه خودتون انتخاب کنید. امداد خودرو اصفهان آقای امداد به علت داشتن بعضی از ویژگی ها و خصوصیات تونسته تا نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو محبوب‌تر عمل کنه و برای مواقع ضروری در خدمتتون قرار بگیره.

در ادامه به بررسی ویژگی های برتر امداد خودرو اصفهان آقای امداد می پردازیم و به شما میگیم که چرا بهترین انتخاب برای شماست:

خدمات جامع

حادثه به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و ممکنه تا در بدترین زمان و مکان ممکن خودرو دچار مشکل بشه. به عنوان مثال امکان داره خودروی ما مشکل برقی پیدا کنه و به تعویق باتری نیاز داشته باشه و یا اینکه یکی لاستیک‌ها پنچر و تعویض لاستیک به کارمون بیاد. در چنین شرایطی امداد خودرو اصفهان آقای امداد، می‌تونه طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل رو پیش روی شما قرار بده. قبل از هرچیزی متخصصان ماهر و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان تلفنی و یا از طریق سایت، مشکل شما رو بررسی و سپس تیم امداد رو با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع بشه.

سرعت امدادرسانی

آقای امداد دارای ۲۰۰ نیروی فعال و با تجربه در قالب تیم های امدادی در سطح اصفهانه و به همین علت پوشش کاملی در تمامی مناطق اون داره و می‌تونه تا در زمانی اندک برای ارائه خدمات امدادی در اختیار شما قرار بگیره. هدف ما در امداد خودرو اصفهان آقای امداد حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت است. ما تضمین می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن درخواست شما رو ثبت و رسیدگی و متخصصین مربوطه رو برای رفع مشکلات فنی خودرو به محل اعزام می‌کنیم.

در واقع زمانی که متقاضی درخواست خدمات امدادی خودش رو از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کنه، نزدیک ترین واحد مستقر امدادی به آن، توسط پشتیبانان شناسایی و به محل مورد نظر اعزام می‌شه. این اطمينان رو به شما می‌دیم که با آقای امداد، زمان خیلی کمی رو برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتون از دست میدید؛ پس با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

ارائه خدماتی باکیفیت

حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت در اختیار شما عزیزان مهم‌ترین هدف امداد خودرو اصفهانه. تیم‌های امدادی ما در سطح اصفهان مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی هستند و اون‌ها رو برای رفع مشکلات خودروها، چه ساخت داخل و چه خارجی به کار می‌برند. در کنار این عامل، همه‌ی امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده هستند و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو رو دارند و می‌تونند خدماتی مثل تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… رو بادقت و ایمنی بالا بر روی خودروی شما انجام و خیال شما رو از بابت تعمیر خودرویتان راحت می‌کنند.

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی

شرکت آقای امداد از نماد اعتماد الکترونیکی برخورداره و همین امر هم باعث میشه تا کاربران بتونند با اعتماد بیشتری خودروهای خودشون رو به ما بسپارند چرا که همه ی خدمات ضمانت شده‌اند و با یک امداد خودرو مجاز سر و کار دارند.

امدادرسانی ۲۴ ساعته

اگه کمی تحقیق کنید متوجه میشید که همین حالا فقط شرکت‌های خاصی هستند که می‌تونند خدمات امداد خودرو رو در سطح اصفهان به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار بدهند. با این وجود امداد خودرو اصفهان آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف اصفهان ارائه بده.

این روزا همه ما مشغله‌های زیادی داریم و زمان زیادی رو صرف رفت‌و‌آمد به محل کار، خونه و… صرف می‌کنیم، به همین علت صرفه‌جویی در وقت برامون اهمیت زیادی داره. پس هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران معطلی یا اتلاف وقت نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

هزینه‌های شفاف و منصفانه

یکی از مشکلات حوزه امداد خودرو اصفهان با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق، دریافت هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده است، به طوری که خیلی از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای رو برای خدماتشون می‌گیرن. اما امداد خودرو اصفهان آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر رو به شما می‌ده که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و مبلغی بیشتر از اون چه که باید، پرداخت نمی‌کنید.

شما همین طور می‌تونید تو بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادی آقای امداد در 1400، با قیمت‌های به روز آشنا بشید و اگه تمایل داشتید از خدمات امداد خودرو اصفهان آقای امداد استفاده کنید. شما همچنین می تونید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل یا اپلیکیشن آقای امداد هم استفاده کنید.

ضمانت خدمات

همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو اصفهان آقای امداد دارای ضمانته و شما می‌تونید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. بعد از رسیدگی امدادرسانان آقای امداد به خودروی شما، یه ضمانت‌نامه معتبر در اختیارتون قرار می‌گیره و همه‌ی این خدمات رو تضمین می‌کنه. شما می‌تونید این ضمانت رو هم به صورت فیزیکی و هم به صورت آنلاین دریافت کنید و در صورت عدم رضایت اون رو با پشتیبانی آقای امداد در میان بذارید و خسارت وارد شده به خودتون رو دریافت کنین.

همچنین ما به صورت خودکار فاکتور برای خدمات ارائه شده صادر می کنیم و آن را به شما ارسال می کنیم. فاکتور شامل جزئیات خدمات، تعداد قطعات به کار برده شده، قیمت و مبلغ قابل پرداخت است. می توانید اطلاعات فاکتور را با دقت بررسی کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام، با پشتیبانی تماس بگیرید.

تا حالا از اپلیکیشن امداد خودرو استفاده کردی؟ امداد خودرو آنلاین چه مزایایی داره؟ با ما همراه باشید.

در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

آقای امداد در کاشان

علاوه بر اصفهان، در شهرستان کاشان نیز توانایی آن را داریم تا طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل را برای رفع مشکلات فنی خودرو شما در اختیارتان قرار دهیم. پیش از هرچیزی متخصصان حرفه‌ای و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان پیش از خدمت، مشکل شما را بررسی و سپس اکیپ امدادی با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین رفته و به طور کامل برطرف شود.

در شهر کاشان، خدمات امداد خودرو آقای امداد به صورت شبانه روزی وجود دارد. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

1- تعمیرات مکانیکی: تعمیر و نگهداری موتور، جعبه دنده، سیستم ترمز، سیستم تعلیق و…

2- بارگیری و حمل خودرو: در صورت بروز مشکل در خودرو، این خدمات به منظور بارگیری و حمل خودرو به نزدیک‌ترین نقطه تعمیرگاه ارائه می‌شود.

3- پایان کار: پس از تعمیرات، خودرو به صورت کاملاً تضمین شده به دست مالک بازگردانده می‌شود.

4- خودروبر و جرثقیل در اتوبان کاشان و کلیه جاده ها آماده ارائه خدمت و حمل خودروهای شما هستند.

5- پشتیبانی فنّي: در صورت بروز هر گونه سوال فنّی در زمینه خودرو، این خدمات به صورت تلفنی و حضوری در دسترس قرار می‌گیرند.

امداد خودرو خمینی شهر

با وجود این که این روزها خیلی از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود اعلام و دریافت می‌کنند، اما امداد خودرو آقای امداد چه در تهران و چه در اصفهان و دیگر استان‌ های کشور، با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، هزینه های خدمات را دریافت می‌کند.

ما در خمینی شهر نیز این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که خدمات کاملا تخصصی و متناسب با خودروهایتان انجام می‌گیرد و هزینه ‌های دریافتی نیز کاملا منصفانه خواهند بود. این هزینه توسط اتحادیه امداد خودروها تعیین می‌شود و در سراسر کشور به طور یکسان و نرخ مشخص خود از رانندگان دریافت می‌شود.

آقای امداد در نجف آباد

مهم ترین اصل در زمان خرابی خودرو، شناسایی سریع و رفع اشکال دقیق و با سرعت است؛ این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست که برخی از مشکلات خودرو در صورت عدم رسیدگی سریع می‌توانند به مانند اثر پروانه ای دیگر اجزای خودرو را نیز با مشکل مواجه کرده و دردسرساز باشند. به طور مثال با روشن شدن برخی از چراغ های هشداردهنده باید سریعا وارد عمل شده و عیب‌یابی را انجام داد. یا با پاره شدن تسمه تایم باید سریعا دست از رانندگی کشید و اقدام به تعویض این قطعه کرد تا موتور خودرو آسیب جدی نبیند.

در صورتی که با مشکل خودرو خود در نجف آباد مواجه شدید، کافیست تا با تیم آقای امداد تماس بگیرید. امدادگران ما سریعا در کنار شما حاضر می‌شوند.

مکانیک سیار شاهین شهر

شما این اختیار را دارید تا برای انجام سرویس های دوره ای خودرو های خود از خدمات فنی تعمیرگاه مکانیکی مختلف بهره ببرید، اما ما این کار را برای شما در محل در شاهین شهر و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهیم و همچنین این کار را به طور کامل و بر اساس استانداردهای کارخانه سازنده خودروهایتان به انجام می رسانیم. بر همین اساس برای انجام انواع سرویس های دوره ای خودرو و تعویض لوازم مصرفی خود همچون تعویض روغن، باتری، فیلترها، لنت ها و … کافیست تا با ما تماس بگیرید.

آقای امداد در لنجان

خیلی از امداد خودروها و حتی تعمیرگاه های خودرو، از قطعات غیر فابریک و نامرغوب برای تعمیر و تعویض استفاده می‌کنند که می تواند آسیب های بسیار بیشتری به خودروهای ما وارد سازد و هزینه‌های مضاعفی را به همراه داشته باشد. از این رو اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها و وقت و سرمایه خود هستید، کافیست تا با ما تماس بگیرید. ما هر قطعه‌ای که نیاز داشته باشید، در هر جایی از لنجان که باشید، از بهترین برندها به همراه گارانتی معتبر شرکتی و لیبل اصالت کالا برایتان مهیا می‌کنیم.

امداد خودرو شهرضا

آیا تا به حال برای انتقال خودرو خود به مراکز بیمه، تعویض پلاک و یا مکانیکی ها از یدک کش ها استفاده کرده اید؟ آیا می‌دانید بهترین راهکار برای جابه‌جایی هر خودرو چیست؟ آیا می‌دانید که با توجه به آسیب های وارده به هر خودرو در حین تصادف و یا نقص فنی، نمیتوان از تجهیزات یدک کشی خاص استفاده کرد؛ چراکه آسیب بسیار بیشتری را به خودرو وارد می‌کنند؟!

با استفاده از خدمات یدک کشی و امداد در محل آقای امداد در شهرضا دیگر نگران مشکلاتی از این دست نباشید و با خیال راحت منتظر تعمیرات تکمیلی خودرو در زمانی کوتاه باشید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو