امداد خودرو تجریش شبانه روزی یدک کش و مکانیک سیار

ما در شرکت آقای امداد یه تیم مجهز، حرفه‌ای و از همه مهم‌تر باتجربه رو کنار هم قرار دادیم تا شما دیگه برای پیدا کردن یه امداد خودرو مطمئن، معتبر و سریع دست به دامان اینترنت و دور و آشنا نشید. در مواقع ضروری و بحرانی کافیه تا با یک تماس ما رو مطلع کنید تا نیروهای امدادرسانی ما در یک چشم بهم زدن، بهترین خدمات امداد خودرو، مکانیک سیار جاده‌ای و یدک‌کشی خودرو در محله تجریش رو در خدمت شما قرار بدهند.

شماره امداد خودرو تجریش 02148287

خدمات شرکت امداد خودرو آقای امداد با برخورداری از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته، تعامل مستقیم با مشتریان و حضور فعال در تلاش برای رفاه حال شما رانندگان عزیز است.

امداد خودرو تجریش آقای امداد

با داشتن گروه کارآزموده و مجرب، آقای امداد قادر است به صورت سریع و کارآمد در هر نقطه ایران به شما خدمات رسانی کند. با داشتن بستر مناسب جهت پذیرش تلفن های شما، به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته آمادگی داریم تا در صورت بروز هرگونه نقص یا مشکل در خودروی شما، به سرعت و با کیفیت بالا به شما خدمات رسانی کنیم.

با اعتماد به شرکت امداد خودرو ما، مطمئن باشید که در هر لحظه و در هر نقطه از جاده، با یک تیم حرفه ای و مجرب در کنار شما خواهیم بود.

آقای امداد با بیش از ۱۳ سال سابقه ارائه خدمات امدادی و ۱۲۰ تیم امدادی و یدک‌کش در تهران، این توانایی رو داره که خدمات امدادی موردنیاز شما را در هر منطقه‌ای مخصوصا محله تجریش، در کمترین زمان ارائه بده. اگه به خدمات امدادی فوری در محله تجریش نیاز دارین و هزینه و ضمانت خدمات امدادی هم براتون خیلی مهمه، وقت تلف نکنید و با ما تماس بگیرین.

تلفن تماس ما: 02148287

یدک ‌کش تجریش

همین حالا که شما این مقاله رو مطالعه می‌کنید، بیش‌تر از ۱۰۰ گروه یدک کش از طرف شرکت امداد خودرو آقای امداد، در محله‌های مختلف تهران حضور دارن و کاملا آماده هستن تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل بکنن. یدک‌کش تجریش آقای امداد با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل می‌تونه در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت امن و مطمئن در اختیار شما قرار بده. به طور کلی خدمات حمل خودرو و یدک کش تجریش آقای امداد رو میشه در دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • حمل خودروهای مسابقه ای
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

تیم‌های یدک‌کش تجریش آقای امداد، از وسایلی مثل جرثقیل، تریلر کفی(خودروبر) و دکل برای امدادرسانی استفاده می‌کنند. در ادامه با هم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

● دکل تجریش

یکی از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، حمل خودرو با دکل است. دکل در حقیقت یه نوع از جرثقیل هستش که یه دکل داره. با استفاده از دکل تجریش، خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. در آخر و بعد از اتمام کار هم به صورت چرخگیر خودرو رو انتقال می‌دهند. به همین سادگی، به همین خوشمزگی! البته که این کار از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری کرده و به همین دلیل آقای امداد در اولین انتخاب این ماشین رو برای یدک‌کشی خودروها انتخاب‌ می‌کنه.

تریلر کفی تجریش

تریلرهای کفی یا خودروبر خودرو یکی دیگه از وسایلی هستن که یدک‌کش تجریش آقای امداد برای جابجایی خودروها از اون استفاده میکنه. این ماشین‌ها از نظر ظاهری مثل یه کامیون هستند که دیواره ندارن و میشه با آن‌ها برای حمل خودروهای سنگین، کانتینرها و وسایل خیلی سنگین‌ وزن مثل خودروهای راه‌سازی استفاده کرد.

حتی با استفاده از این ماشین، میشه بعضی از اقلام ساخت و ساز رو هم مثل تیرآهن‌ها و توپ های فولادی به راحتی منتقل کرد. البته که اپراتورهای آقای امداد بعد از صحبت با شما و بررسی نوع خودرو و موقعیت شماست که تصمیم می‌گیرن برای کمک کدوم وسایل یدک‌کشی مفیدتر هستن.

● جرثقیل تجریش

جرثقیل رو میشه به عنوان گل سرسبد وسایل یدک‌کشی معرفی کرد از بس که این ماشین کاربردی و کار راه بندازه. حالا چطور؟ ببینید با جرثقیل میشه همه نوع خودرو رو مخصوصا خودروهای آسیب دیده و سنگین که برای بقیه وسایل یدک‌کشی سخته، جابه‌جا کرد. حالا خود جرثقيل‌ها هم تنوع زیادی دارن و می‌تونن بارهایی با وزن بالا رو به سادگی آب خوردن جابه‌جا کنند. بهتره بدونید که از جرثقیل‌های سیار که به دو صورت ثابت و سیار کارگاهی کار می‌کنند، برای یدک‌کشی استفاده میشه.

جرثقیل‌ها هم مثل خیلی از وسایل دیگه مدیون تکنولوژی هستن چرا که نسبت به اجدادشون هم کاربرد بیشتری دارن و هم ایمن‌تر هستند. جالبه بدونید که در گذشته خودروها در حین جابه‌جایی با جرثقیل‌ها در طول مسیر خسارات زیادی برمی‌داشتن و بدنه‌شون آسیب زیادی می‌دید، اما امروزه جرثقیل‌ها تکامل پیدا کردن و می‌تونن خودروها را بسیار ایمن‌تر حمل کنند.

اگه به خودروبر، یدک‌کش و کلا هر چیزی برای تعمیر و حرکت ماشینتون در یادگار امام نیاز دارین، کافیه تا با امداد خودرو یادگار امام آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

یدک کش تجریش

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو تجریش

هزینه و دستمزد یکی از بحث‌هاییه که برای همه مهمه. اینو دیگه همه می‌دونن، همه!!! به همین دلیل شما می‌تونید اول قیمت این خدمات رو به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی مشاهده کنید و اگه سوالی داشتید با پشتیبان درمیان بزارید. حواستون باشه که اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو هر سال نرخ معینی رو برای خدمات امدادی تعیین کرده و همه‌ی امداد خودروهای مجاز مثل آقای امداد باید مطابق با این بخش‌نامه عمل کنند.

امداد خودرو تجریش

توی دنیای خدمات امدادی خودروها می‌تونین از شیر دینام تا جون رولبرینگ گیربکس رو از آقای امداد بخواهید. شرکت آقای امداد خدمات متنوعی رو مثل مکانیک سیار، سوخت رسانی، تعویض روغن و باتری به باتری رو در هر بخش از تجریش، با کیفیتی‌ بالا و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌ده. تیم‌های امدادی ما در تجریش به صورت 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی هستند و با برخورداری از کارآزموده‌ترین امدادرسانان، در کنار تجهیزات کامل می‌تونن مشکل خودروی شما رو در زمانی کوتاه رفع کنند.

و آگاه باشید که شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه است و بعد از ارائه هر خدمتی، یک ضمانت‌نامه‌ی معتبر رو به شما عزیزان دل تقدیم می‌کند. در ادامه بعضی از خدمات فوق‌العاده امداد خودرو تجریش آقای امداد رو با هم بررسی می‌کنیم.

● امداد باتری تجریش

باتری یا سلطان؛ ساعت، گوشی، لب تاپ، ماشین و همه‌جا. اگه باتری نباشه هیچ کدوم از این دستگاه‌ها کار نمی‌کنن. در خودروها هم مهم‌ترین سیستم‌ باتریه و می‌تونه در یک لحظه خاموش بشه و شما راننده عزیز رو گرفتار کنه. در چنین زمانی وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو تجریش رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

● مکانیک سیار تجریش

نکته کنکوری: تنها ۱۰ دقیقه زمان دارید تا در صورت وقوع هر نوع مشکل برای خودرویتان در بزرگراه، آن را رفع نمایید تا توقف شما سبب ایجاد ترافیک و یا حادثه در بزرگراه نگردد. اما چاره چیست؟ جواب مکانیک سیار تجریش آقای امداده؛ چرا که مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن رفع می‌کنه:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…
ادامه مطلب
چرا گیربکس اتوماتیک ماشین من تکان می خورد و لگد می زند؟

● بنزین سیار تجریش

آیا از رفتن به پمپ بنزین خسته شده‌اید؟ آیا دیگر نایی برای ماندن در صف‌های طولانی بنزین ندارید؟ پمپ بنزین را به خانه ببرید. جدا از شوخی واقعا شما می‌تونید پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستین، داشته باشین. برای این کار هم کافیه تا با آقای امداد تماس بگیرید تا اکیپ پمپ بنزین سیار تجریش حرکت کرده و در محل مورد نظر شما، سوخت مورد نیازتون رو با استاندارد کافی در اختیارتون قرار بدهند.

این خدمت یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین خدماتی هستش که برای کاربران آقای امداد ارائه شده و می‌تونه نیاز سوخت خودروها رو در هر ساعتی از شبانه روز رفع بکنه. همچنین اکیپ‌های پمپ بنزین سیار تجریش آقای امداد، بنزین رو با همون کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه می‌کنند.

● پنچرگیری لاستیک تجریش

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگر از خدمات امداد خودرو تجریش آقای امداده که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیره. اما آیا می‌دانستید که لاستیک‌های خودروها رو می‌شه در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد؟ حالا توجهتون رو جلب‌ کنم که به علت پرکاربرد بودن لاستیک‌های تیوب‌لس، امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

حالا اگه در طی مسیر لاستیک خودرویتان دچار پنچری شد، می تونید روی آقای امداد حساب کتاب باز کرده و به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری پنچرگیری لاستیک تجریش برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری رو در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

● تعویض روغن تجریش

تعویض روغن و کلا مایعات خودرو، یکی از مواردی هستن که شاید چند سال یکبار نیاز باشن، اما چیزی که خیلی مهمه نوع، مارک و برند اون‌هاست که عملکرد خودرو رو تحت تاثیر قرار میده. بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات آقای امداد هستش که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیره. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتون قرار خواهند داد.

● سرویس دوره‌ای خودرو تجریش

آیا در دفترچه راهنمای خودرو به شما گفته نشد که به صورت دوره‌ای خودرو خود را بررسی کنید؟ بدانید و آگاه باشید که هزینه‌های زیادی برای انکارکنندگان وجود دارد! . بله سرویس های دوره‌ای خودرو یکی از مواردی هستن که باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام بشن تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از آن‌ها جلوگیری بشه. با استفاده از امداد خودرو تجریش آقای امداد، شما می‌تونید سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو در خانه و یا هرجای دیگه‌ای به‌ راحتی انجام بدید.

سرویس دوره‌ای خودرو تجریش آقای امداد

از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو تجریش آقای امداد ارائه می‌شن، میشه به این موارد اشاره کرد:

  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز

اگه بنزین تموم کردین و تا پمپ بنزینم کلی راهه، تنها کاری که باید بکنین اینه که با تیم پمپ بنزین سیار تهران آقای امداد تماس بگیرین و سر کِیف بیاین!!

تلفن تماس: 02148287

چرا امداد خودرو تجریش؟

چه در حال جابجایی وسیله نقلیه خود در سراسر کشور باشید یا چه نیاز به تعمیرات فوری داشته باشید، مهم است که یک شرکت حمل و نقل خودرو را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد. اما در امداد خودرو تجریش می توانید به دنبال چه چیزی باشید؟

قیمت‌های طبق اتحادیه

به طور کلی، اتحادیه‌های صنفی و تجاری برای حفظ حقوق و منافع اعضای خود، قوانین و مقرراتی را تدوین می‌کنند. در صورتی که یک شرکت عضو این اتحادیه باشد، باید به این قوانین و مقررات پایبند باشد. در بسیاری از صنایع، قوانین و مقررات اتحادیه‌ها شامل تعیین حداقل و حداکثر قیمت‌ها هستند. به عبارت دیگر، شرکت‌ها نمی‌توانند قیمت‌گذاری را به دلخواه خود تعیین کنند و باید با توجه به قوانین و مقررات اتحادیه، قیمت‌گذاری را انجام دهند. لذا، در صورت عضو بودن شرکت در چنین اتحادیه‌ای، قطعاً قيمت های آن شامل تائید و تأييد هيئت مديره يا كميسيون های مخصوص است. که به طور قطع شرکت آقای امداد از این قوانین پیروی می کند و تمامی قیمت ها مصوب و زیر نظر اتحادیه است.

نظرات و رتبه‌بندی‌های خوب

به نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان ما در امداد خودرو تجریش دقت کنید. تمام افراد از خدمات ما راضی هستند.

شبکه گسترده ای از حامل های خودرو

شرکت حمل و نقل خودرو آقای امداد دارای شبکه گسترده ای از حامل های خودرو در مکان های مورد نیاز شما است.

خدمات حمل و نقل مورد نیاز شما را ارائه می دهیم

ما به عنوان یک شرکت حمل و نقل، خدماتی را ارائه می دهیم که مورد نیاز شما هستند. با توجه به نوع ماشین شما، مسافت حمل و نقل و زمان تحویل، ما بسته به نیاز شما، خدمات مناسبتان را ارائه می دهیم.
بسته به نوع ماشین شما، مسیر حمل و نقل و زمان تحویل، ما با استفاده از خودروبرهای مجرب و خودرو های مناسب ماشین شما را با امنیت کامل انتقال می دهیم.
خدمات مشتریان ما در هر زمان در دسترس است. با ما تماس بگیرید و خدمات حمل و نقل یا تعمیرات مناسب خود را انتخاب کنید.

تلفن تماس: 02148287

حمل و نقل سریع خودرو

یکی از اصلی ترین خدمات امداد خودرو تجریش، گزینه حمل و نقل سریع خودرو این شرکت است. برای کسانی که در اسرع وقت به وسایل نقلیه خود نیاز دارند، آقای امداد خدمات سریع و ممتاز با تاریخ تحویل خودرو تضمینی و گزارش حمل و نقل 24 ساعته ارائه می دهد. شرکت حمل و نقل خودرو دارای شبکه بزرگی از حامل های خودرو در سراسر مناطق تهران از جمله تجریش است و می تواند وسایل نقلیه را به هر جایی که بخواهید تحویل دهد.

به لطف این در دسترس بودن گسترده، حمل خودرو در هر نقطه از کشور با آقای امداد آسان است. مطمئن نیستید که به حمل و نقل سریع نیاز دارید؟ هنگامی که شما درخواست قیمت می کنید، شرکت حمل و نقل خودرو علاوه بر قیمت حمل و نقل سریع، قیمت حمل و نقل خودروی اقتصادی و قیمت حمل استاندارد را به شما می دهد.

ردیابی راحت شبانه روزی و 7 روز هفته

ردیابی خودروی شما بسیار آسان است. این ردیابی آنلاین بی‌درنگ به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید – مستقیماً از رایانه خود – وسیله نقلیه خود را ردیابی کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت به‌روزرسانی در مورد حمل‌ونقل خودروی خود، با یک نماینده حمل‌ونقل تماس یا چت زنده داشته باشید.
طیف گسترده ای از خدمات حمل و نقل
آقای امداد می‌تواند فرآیند حمل و نقل خودرو را مطابق با نیازهای خاص شما تنظیم کند. این شرکت حمل و نقل خودرو به دلیل طیف گسترده ای از خدمات و پیشنهادات حمل و نقل شناخته شده است. علاوه بر انواع مختلف کریر و سرعت حمل و نقل ارائه شده، این شرکت دارای خدمات درب به درب، خدمات حمل و نقل موتور سیکلت و حتی خدمات جابجایی سیار است.

پیشنهادات و خدمات امداد خودرو تجریش

• حمل و نقل خودرو درب منزل
• حمل و نقل سریع خودرو
• حمل و نقل خودروهای کراس کانتری
• حمل و نقل خودروهای کلاسیک و عجیب و غریب
• حمل و نقل موتورسیکلت و قایق
• کلیه خدمات تعمیرات و تعویض روغن سیار

 

نظرات و امتیازات عالی

یکی از مواردی که آقای امداد را از رقبای خود متمایز می کند، بررسی های بسیار عالی و امتیازات کلی بالای آن توسط مشتریانش است. بسیاری از مشتریان خدمات عالی به مشتریان، کارایی و حرفه ای بودن شرکت را تحسین می کنند.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو