امداد خودرو شمال تهران یدک کش،مکانیک سیار، باتری

شرکت  آقای امداد خدمات امداد خودرو در شمال تهران را به صورت 24 ساعته ارائه می دهد. خدمات ما شامل حمل خودرو با یدک کش شمال تهران، کفی ، دکل ، مکانیک سیار شمال تهران ، باتری به باتری ، پنچری، بنزین سیار است. آقای امداد با استفاده از سامانه آنلاین مبتنی بر موقعیت تمام امدادگران را ثبت می کند و تمام فعالیت امدادگر ها را بررسی تا هزینه طبق استاندارد و خدمات با بهترین کیفیت انجام شود. آقای امداد دارای مجوز رسمی خدمات امدادی است.

مناطق امدادی تحت پوشش آقای امداد در شمال تهران شامل محله های تجریش، نیاوران، اقدسیه، پل رومی، ظفر، درکه، صاحبقرانیه، زعفرانیه، ولنجک، فرشته، گاندی، دزاشیب، شهرک غرب ، اوین، دروس، مینی‌سیتی، زرگنده، آراج، جماران، دارآباد، محمودیه، آجودانیه، سعادت‌آباد، چیذر، قلهک، سوهانک، لویزان، داوودیه، کامرانیه، فرحزاد، الهیه، ازگل، فرمانیه، باغ فردوس، جردن، قیطریه که مناطق 1، 2 و 3 تهران است. همچنین آقای امداد  خدمات امداد خودرو در شرق تهران را نیز انجام می هد.

یدک کش و امداد  شمال تهران

هدف اصلی ما در امداد خودرو شمال تهران آقای امداد ارائه خدماتی جامع و باکیفیت در اختیار شما است. برای این هدف تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تیمی مجهز و حرفه ای را از امدادرسانان در کنار خود جمع کنیم. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم امداد خودرو شمال تهران آقای امداد تماس بگیرید تا در اسرع وقت در هر کجا که هستید، امدادگران مجرب ما مشکل شما را برطرف نمایند. برای ارتباط با آقای امداد کافی است تا با شماره ی زیر تماس گرفته و یا از طریق سایت و اپلیکیشن آقای امداد درخواست خود را ثبت نمایید.

 

لیست قیمت خدمات امداد خودروی شمال تهران

آقای امداد تمام هزینه های خود را طبق تعرفه استاندارد از مشتری محترم دریافت می نماید.

لیست قیمت خدمات امداد خودرو

خدماتتعرفه قیمت با احتساب مالیات
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی180 هزار تومان
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی در پیک ترافیک250 هزار تومان
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی خارجی250 هزار تومان
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی خارجی در پیک ترافیک350 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای داخلی(ایرانخودرو و سایپا)250 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای داخلی(ایرانخودرو و سایپا) در پیک
300 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای خارجی300 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای خارجی در پیک350 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای شاسی بلند370 هزار تومان

لیست کامل قیمت امداد خودرو

تامین ناوگان امدادرسانی در مناطق مختلف این محدوده، سرعت خدمات‌رسانی را تا حداکثر ممکن بالا برده است. پس اگر در محدوده‌ی شمال تهران به خدمات در محل برای خودرو نیاز پیدا کردید، آقای امداد را صدا کنید! در کسری از زمان، در محل خواهیم بود و پس از عارضه یابی، با سرعتی بالا مشکل پیش‌آمده را مرتفع خواهیم کرد.

امداد خودروی شمال تهران یدک کش

فرقی نمی‌کند که این مشکل جوش آوردن خودرو باشد، یا پنجری و یا اتمام بزنین. همه و همه برای آقای امداد قابل حل است!

 

خدمات امداد خودرو شمال تهران آقای امداد

امداد خودرو شمال تهران آقای امداد با برخورداری از نیروهای امدادرسانی فعال، متبحر و کارآزموده، یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات به روز و کافی، خدمات تعمیر خودرو در محل را در اختیار شما قرار دهد. خرابی وسیله نقلیه و نیاز شهروندان به امدادهای سیار، آن هم در شرایطی كه نه خودروها كیفیت قابل قبولی دارند و نه جاده های كشور استاندارد هستند، نیازی غیر قابل اجتناب است كه به دلیل نظارت ناكافی و ساختار معیوب خدمات رسانی به فرصتی برای كلاهبرداری و تحمیل خسارات سنگین به رانندگان تبدیل شده است. اما اتحادیه امداد خودروها با این هدف تشکیل شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به سادگی تیم‌های امدادی واقعی را از جعلی تشخیص دهند. از خدمات تیم امداد خودرو شمال تهران آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پنچرگیری لاستیک شمال تهران

از دیگر خدمات امداد خودرو شمال تهران آقای امداد می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. لاستیک های خودروها به طور کلی در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی می‌شوند. از این رو توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو شمال تهران برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

سرویس های دوره ای خودرو شمال تهران

به سادگی و بدون اتلاف وقت، با استفاده از امداد خودرو شمال تهران سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در محل انجام دهید. سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام گیرند تا بتوان مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کرد. بهتر است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. سرویس‌های دوره‌ای خودرو امداد خودرو شمال تهران ارائه عبارت اند از:

  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

 

مکانیک سیار شمال تهران

تیم آقای امداد در تمام مناطق شمال تهران در کمترین زمان در کنار شما خواهد بود و مشکل شما را حل خواهد کرد. امدادرسانان ما با استفاده از به روز ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات، در سریعرین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما هستند. اپراتورهای شرکت آقای امداد با توجه به نوع مشکل خودرو شما، مناسبترین تیم امدادی و یدک کش را همچون جرثقیل یا کفی اعزام می‌کنند. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو شمال آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…

تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو شمال تهران آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید. علاوه بر این آقای امداد دارای طرف قراداد با تعمیرگاه‌های مجاز در سطح منطقه بوده و امدادرسانان ما می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، خودرو شما را در صورت نیاز به تعمیرگاه‌ها و شبکه عاملیت های مجاز انتقال دهند.

 

سوخت رسانی سیار شمال تهران

از جدیدترین و محبوب‌ترین خدمات امداد خودرو شمال تهران آقای امداد، می‌توان به سوخت رسانی سیار اشاره کرد. مطمئنا به خوبی می‌دانید که در شهرهای پر ترافیک و شلوغی چون تهران و کرج، بسیاری از رانندگان در زمان تردد در مسیر با مشکل کاهش بنزین مواجه می شوند و به دلیل فاصله‌ زیاد جایگاه‌های سوخت با یکدیگر، مجبور به کمک گرفتن از دیگر رانندگان برای دریافت سوخت و خرید بنزین، می‌شوند. در صورتی که این کار هم هزینه و هم زمان زیادی را تلف کرده و به هیچ وجه مقرون به صرفه نخواهد بود.

در زمان برخورد با چنین مشکلی، کافیست تا با یک تماس کوتاه با آقای امداد، بنزین و سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایید. واحدهای پمپ بنزین سیار آقای امداد در تمامی مناطق شمال تهران حضور داشته و در کوتاه‌ترین زمان می توانند خدمات سوخت رسانی سیار را در اختیار شما قرار دهند. توجه داشته باشید که قیمت سوخت رسانی طبق تعرفه اتحادیه است.

 

امداد باتری شمال تهران

از یکی از مهم ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو می‌توان به باتری‌ها اشاره کرد که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند. با این وجود امکان دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد و شما را در یک صبح سرد کاری معطل نماید. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو شمال تهران آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

وقتی هوا هنوز آفتابی و گرم است، افراد معدودی احتمالاً به باتری اتومبیل خود و مشکلات احتمالی سرما می‌اندیشند. درحالی‌که باتری‌های ماشین طوری طراحی شده‌اند که ماه‌ها کار بدون مشکل انجام می‌دهند، برخی از عوامل می‌توانند توانایی باتری را برای تأمین انرژی وسیله نقلیه شما کاهش دهند. تعمیر و نگهداری منظم باتری و تعویض به‌موقع دو استراتژی مهمی است که به شما کمک می‌کند تا وسیله نقلیه شما از قطع شدن مشکل باتری در باتری جلوگیری کند.
امداد خودرو

نکاتی برای تعویض باتری ها

شارژ باتری را می‌توان با یک تستر در خانه یا در حین نگهداری و تعمیرات معمول توسط آقای امداد آزمایش کرد. دانستن درصد شارژ موجود در باتری به شما کمک می‌کند زمان مناسب خرید جایگزین را تعیین کنید. توجه داشته باشید که خرید باتری دست‌دوم توصیه نمی‌شود. برخی از دلایل مهم این امر وجود دارد، مانند:

  • تعیین میزان شارژ باتری دست‌دوم حتی باوجود تستر در خانه دشوار است.
  • تولیدکنندگان باتری, باتری را با طول عمر خاص در نظر می گیرند. خرید یک باتری دست‌دوم ممکن است به معنای از دست دادن ارزش پول شما باشد.
  • خریدوفروش یا تعویض باتری ممکن است از فروشنده دست‌دوم امکان‌پذیر نباشد.

وقتی هوا هنوز گرم است، شروع به برنامه‌ریزی برای تعویض باتری کنید. آب‌وهوای سرد می‌تواند اثربخشی باتری را هنگام راه‌اندازی وسیله نقلیه کاهش دهد. صاحبان وسایل نقلیه همچنین می‌توانند قبل از سوارشدن وسیله نقلیه خود به رانندگی طولانی، برای آزمایش یا تعویض باتری برنامه‌ریزی کنند. فکر کردن در مورد رانندگی که قصد دارید طی چند ماه آینده انجام دهید، به شما کمک می‌کند تا تصمیم صحیحی برای خرید بگیرید.

جریان نیرو را قطع نکنید

گردوغبار، آلودگی، چربی و تخلیه اسید باتری می‌تواند روی ترمینال‌های باتری جمع شده و از تخلیه برق به روش بهینه جلوگیری کند. ترمینال‌های کثیف باتری می‌توانند از راه‌اندازی کارآمد خودرو جلوگیری کنند و حتی می‌توانند باعث قطع برق در هنگام کار شوند. یک برس باتری موی سفت, به صاحبان خودرو کمک می‌کند تا پایانه‌ها را حفظ کنند. به‌راحتی از قلم‌مو استفاده کنید تا جرم سطح را از پایانه‌ها و گیره‌های باتری پاک‌کنید. پاشیدن کمی جوش‌شیرین بر روی ترمینال‌ها و سپس فعال‌سازی آن با آب شیر معمولی، راهی بسیار موثر در خنثی‌سازی اسیدی است که از باتری تخلیه‌ شده است. برای پاک کردن باقی‌مانده دوباره از برس استفاده کنید.

چگونه می‌توان پایانه‌های باتری اتومبیل را تمیز کرد

  • برای پاک کردن بقایای سطح ترمینال‌ها از یک برس گرد با موهای سفت استفاده کنید
  • روی هر یک از ترمینال‌ها مقداری جوش‌شیرین بپاشید
  • به‌آرامی آب روی پایانه‌ها بریزید و اجازه دهید جوش‌شیرین واکنش نشان دهد
  • مجدداً از برس استفاده کنید تا لایه بعدی زباله پاک شود
  • این کار را تکرار کنید تا پایانه‌ها تمیز شوند

این‌یک روش ساده برای دارندگان وسایل نقلیه برای انجام تعمیرات اساسی باتری خودرو در خانه است. برای نگرانی‌هایی که با تمیز کردن و آزمایش برطرف نمی‌شوند، ممکن است نیاز به تشخیص دقیق‌تری داشته باشید. اگر در مورد باتری وسیله نقلیه خود یا سایر اجزای سیستم نگرانی دارید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

اگر نیاز به مکانیک سیار در شمال تهران داشتید از با آقای امداد تماس بگیرید.

 

چگونه از خدمات آقای امداد استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات آقای امداد، تنها کافی‌ست با شماره 02148287 تماس بگیرید و یا به وب‌سایت aghayeemdad.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با دانلود اپلیکیشن آقای امداد، هر زمان به راحتی به خدمات امداد خودرو دسترسی داشته باشید. با ثبت درخواست از طریق هرکدام از سامانه‌های فوق، سریعا به درخواست شما رسیدگی شده و در موعد مقرر خدمات درخواستی ارائه می‌گردد.

حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند! ممکن است درست در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید، به خدمات سرویس در محل و امداد خودور نیازمند شوید. پس حتما، اپلیکیشن آقای همراه را در تلفن همراه خود نصب و شماره تماس آن‌را ذخیره کنید تا در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی بتوانید با ما در تماس باشید.

 

 

به امداد خود در تهران نیاز دارید؟ آقای امداد در کنار شماست!

مشغول رانندگی هستید و می‌خواهید در زمان مقرر به محل مورد نظرتان برسید، اما می‌بینید که آمپر خودروتان به شکل عجیبی در حال بالا رفتن است و ناچار می‌شوید در جایی میان مسیر خودرو را متوقف کنید. یا اینکه، صبح وقتی قصد عزیمت به محل کارتان را دارید، متوجه می‌شوید استارت خودرو به یکباره کار نمی‌کند و تمام برنامه‌ی روز‌تان به هم می‌خورد‌. در موقعیت‌هایی مشابه، احتمالا اولین گزینه‌ای که به ذهن‌تان خطور می‌کند آن است که با امداد خودرو تماس بگیرید تا مشکل را رفع و خودروتان را سرپا کند. با این‌حال، مطمئن نیستید که باید با چه شماره‌ی تماس بگیرید و چه مواردی را در نظر داشته باشید.

این مساله زمانی حادتر می‌شود که اطلاعات فنی کمی داشته باشید و نتوانید مشکل پیش آمده را شناسایی کنید. عدم اطمینان از هزینه‌های احتمالی و مواردی از این دست، می‌تواند از میزان استرس شما بی‌افزاید. آقای امداد یک  استارتاپ امداد خودرو است که با درک مشکلاتی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌کند و تلاش دارد دغدغه‌های‌تان را به حداقل ممکن برساند. پس اگر خودروتان با مشکلی فنی مواجه شد به کمک از سوی متخصصین این امر نیاز داشتید، آقای امداد را در خاطر داشته باشید 🙂

بیائید با هم به مرور مزیت‌هایی که موجب می‌شود آقای امداد به انتخابی حرفه‌ای در حوزه امداد خودرو تهران بدل شود بپردازیم.

امدادخوردوی شمال تهران

 

بنزین سیار در شمال تهران

آقای امداد با توجه به گستردگی پوشش خود در شمال تهران ارسال بنزین سیار را جزو خدمات خود دارد این خدمت توسط مکانیک سیار آقای امداد انجام می شود. در صورتی که کمبود بنزین برای شما پیش آمد آقای امداد نزدیکترین امداد خودرو خود را برا حل مشکل بنزین شما ارسال می کند.

آقای امداد مشکل بنزین شما را در سریعترن حالت ممکن برای شما رفع می کنید. فقط کافی هست با ما تماس بگیرید.

بنزین سیار

یکی از مهمترین موارد که شما باید توجه داشته باشید این هست که اگر با بنزین کم رانندگی می کنید آسیب بسیار شدیدی به پمپ بنزین شما وارد می کند و احتمال هزینه چند میلیون تومانی را برای شما ایجاد می شود. پس تا حد ممکن از راننده با میزان بنزین کم خوداری کنید.

 

یدک کش و خودروبر شمال تهران آقای امداد

آقای امداد با بیش از 150 واحد یدک کشی و حمل خودرو با دکل، خودروبر و جرثقیل در شمال تهران، آمادگی آن را دارد تا به صورت 24 ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. برای آن دسته از کاربرانی که مشکل خودروی آن‌ها در محل رفع نمی‌شود، تیم آقای امداد با استفاده از یدک‌کش و خودروبر مناسب، خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌دهد. تمامی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی پیگیری می‌شوند. از خدمات یدک کشی و حمل خودرو شمال تهران آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

یدک‌کش شمال تهران آقای امداد، با توجه به نوع خودرو از تجهیزات متفاوتی استفاده می‌کند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

یدک کش و خودرو

جرثقیل شمال تهران

یکی از مهم‌ترین ماشین های مورد استفاده در تیم یدک‌کشی شمال تهران آقای امداد، جرثقیل است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع متفاوتی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها نسبت به گذشته، تغییرات زیادی کرده‌اند و کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

 

دکل شمال تهران

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی شمال تهران آقای امداد، می‌توانید از دکل نیز استفاده نمایید. دکل در حقیقت نوعی از جرثقیل است که دارای یک دکل می‌باشد. با استفاده از دکل، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی خواهد شد و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.

امروزه بسیاری از خودروها، دارای رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس بوده و بسیار شکننده هستند و به آسانی نیز آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود. درنهایت این امر از ورود هر نوع خسارت به رکاب‌ها جلوگیری می‌کند.

 

تریلر کفی شمال تهران

یکی از اصلی‌ترین ماشین‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی یا خودروبرها هستند. تریلرهای کفی ظاهری همچون کامیون دارند، اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

 

چرا آقای امداد را انتخاب کنیم؟

همانطور که پیش‌تر عنوان شد، عدم آگاهی با مسائل فنی و بسیاری عواملی دیگر ممکن است شما را نسبت به انتخاب خدمات سرویس فنی در محل برای خودروتان با نگرانی‌هایی مواجه کند. آقای امداد به عنوان سرویسی حرفه‌ای در حوزه‌ی امداد سیار، سعی دارد که این تشویش را به حداقل ممکن رسانده و با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت، رضایت شما را تامین نماید. در ادامه، پنج ویژگی اصلی آقای امداد که موجب می‌شود به انتخابی درست و حرفه‌ای بدل شود را با هم مرور می‌کنیم.

 

  1. خدمات جامع، همانطور که شما نیاز دارید
    ممکن است خودروتان پنچر شده باشد و تعویض لاستیک کارتان را راه بی‌اندازد، یا اینکه مشکل برقی پیدا کرده باشد و به تعویق باتری یا مواردی از این دست نیاز داشته باشید. آقای امداد، طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را پیش روی شما قرار می‌دهد.متخصصات زبده‌ی ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان تلفنی، ایراد پیش‌آمده را شناسایی و متخصص و تجهیزات لازم را به محل اعزام می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را رفع کنند.
  2. سرعت در امداد رسانی
    شاید یکی از مهمترین نیازهای شما به هنگام نیاز به امداد خودرو، سرعت حضور متخصص در محل است. آقای امداد با همراهی متخصصینی پرشمار در مناطق مختلف، تضمین می‌کند که در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کرده و متخصص مربوطه را جهت رفع مشکلات فنی خودروتان به محل اعزام کند. اگر به امداد خودرو در شمال تهران نیاز دارید، امدادگرانی در همان حوزه سریعا به محل مورد نظر مراجعه کرده و مشکلات پیش آمده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و رفع خواهند کرد. مطمئن باشید که با آقای امداد، زمان کمی را برای رفع مشکلات فنی خودروتان از دست خواهید داد.
  3. هزینه‌های شفاف و منصفانه
    یکی از مشکلات در حوزه امداد خودرو و خصوصا امداد خودرو تهران با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق، اخذ هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده است. آقای امداد با تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را برای مخاطبین خود ایجاد می‌کنند که مبلغی بیشتر از آنچه که باید نپردازند و همواره مطمئن باشند که به مقدار لازم هزینه پرداخت کرده‌اند.
  4. گارانتی رضایت
    آقای امداد تا کنون به بیش از ۲۰۰.۰۰۰ نفر خدمات خود را ارائه کرده است و بیش از ۱۱۴.۰۰۰ بازخورد مثبت دریافت کرده است. ما با ایجاد سازوکارهایی شفاف و حرفه‌ای، می‌توانیم با اطمینان کامل شما را از کیفیت خدمات دریافتی مطمئن سازیم و با خیالی آسوده، گارانتی رضایت را به کاربران خود اعطا کنیم.
  5. بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی
    استارتاپ آقای امداد از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار است که همین امر موجب می‌شود با اعتماد بیشتری، سرویس درمحل خود را به او بسپارید.

آقای امداد چه خدماتی ارائه می‌کند؟

همانطور که پیش‌تر عنوان شد، آقای امداد طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را ارائه می‌کند که موجب می‌شود خیال‌تان بابت رفع مشکلات فنی به طور کال راحت شود. ما با ۱۳ سال سابقه‌ی تخصصی در این حوزه، انواع ایرادات فنی ممکن را پیش‌بینی کرده و متخصصین حرفه‌ای برای حل آن‌ها را در تیم خود جذب نموده‌ایم.

 

خدمات مکانیک سیار را می‌توان به طور کلی در قالب‌های زیر تعریف کرد:

  • دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو
  • تعویض روغن موتور
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • تعویض فیلتر و پمپ بنزین
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت

اگر نیاز به یدک کش دارید، یا برای حل مشکلات فنی به مکانیک سیار نیازمندید، آقای امداد در کنار شماست. همچنین اگر برای باتری به باتری، رفع پنچری و یا حتی تامین بنزین به کمک نیاز دارد، آقای امداد می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز شما را مرتفع کند.

به عبارت بهتر، هرنوع خدمات فنی که خودروی شما برای سرحال و روبه‌راه شدن نیاز داشته باشد، توسط آقای امداد به شما ارائه خواهد شد.

5 3 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
4 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

خدمات حمل با کفی در مناطق شمالتون چطوره؟
چقدر زمان میبره ماشینهاتون برسن؟

پوشش کامل روی شمال تهران دارید

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو