امداد خودرو پردیس؛ مکانیک سیار، یدک‌کش

حتما شده که بارها برای خرید یه محصول یا استفاده از یک خدمت خاص به جاهای مختلفی سرزده باشید و آخرسر هم ندونید که کدوم بهتره. اگه الان دنبال یه امداد خودرو معتبر و کاربلد می‌گردید که بتونید با اطمینان خاطر خودروی خودتون رو به دستش بسپارید، کافیه تا با امداد خودرو پردیس آقای امداد تماس بگیرید. در هر بخشی از منطقه پردیس که هستید، امدادرسانان آقای امداد برای عیب‌یابی، تشخیص و تعمیرات لازم خودروی شما حاضر هستند.

آقای امداد با داشتن ۱۵۰ تیم امداد سیار و مجوز رسمی از اتحادیه امدادخودروها، آماده ارائه خدمات امداد در محل و حمل خودرو با تجهیزاتی به‌روز و ضمانت شده‌ست. با ما تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

یدک‌کش امداد خودرو پردیس

در هر کجای منطقه پردیس که هستید و نیاز دارید تا خودروهای مسابقه‌ای، لوکس، تصادفی و… رو به جایی دیگه منتقل کنید، کافیه تا با ما تماس بگیرید. تیم یدک‌کش امداد خودرو آقای امداد با تجهیزات کامل، خدمات حمل رو به طور استاندارد برای شما انجام میده. همچنین دستمزد حمل در محل محاسبه میشه که می‌تونید اون رو به صورت نقدی و آنلاین پرداخت کنید.

یدک‌کش امداد خودرو پردیس

تجهیزات اصلی که تیم یدک‌کش امداد خودرو پردیس استفاده می‌کنند، عبارت‌اند از:

  • دکل پردیس

دکل از اون دسته تجهیزات یدک‌کشیه که خیلی سریع و بادقت می‌تونه انواع خودروها رو جابه‌جا کنه. با استفاده از دکل، خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، امدادرسانان آن را آماده سازی می‌کنند. بعد از تموم شدن کار هم به صورت چرخگیر خودرو منتقل میشه. این کار از هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری می‌کنه.

  • جرثقیل پردیس

اگه دنبال دقت و ایمنی بالا در زمان حمل خودروهاتون هستید، بهترین کار اینه که از جرثقیل امداد خودرو استفاده کنید، چون هم ایمنی بالایی داره و هم می‌تونه انواع خودروهای سبک و سنگین رو بلند و حمل کنه. پس اگه نیاز به جرثقیل دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا چه روزی از هفته‌ست، کافیه با ما به شماره تماس بگیرید تا تیم‌های امداد خودرو پردیس، حمل و نقل کانکس های اداری، صنعتی، دستگاه های صنعتی، خودروهای خراب و انواع کاتینر رو به تعمیرگاه برایتان انجام بدهند.

  • خودروبر پردیس

خودروبرهای امداد خودرو پردیس در دو نوع خودروبر تکی و چندظرفیته هستند که یکی از مطمئن‌ترین و بهترین راه‌ها برای حمل خودروها به شمار می‌روند. امداد خودرو آقای امداد با برخورداری از انواع خودروبر، آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو برای شما عزیزان به صورت تک ‌و یکجا جابه‌جا کنه.

خدمات امداد خودرو پردیس آقای امداد

تعویض انواع قطعات و تعمیر انواع بخش‌های خودرو رو به صورت ضمانت شده و با قیمتی منصفانه می‌تونید به تیم امداد خودرو آقای امداد، بسپارید؛ از خدمات امداد در محل آن می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امداد باتری سیار پردیس

قلبِ سیستم برق خودرو رو میشه باتری دونست که می‌تونه خودرو رو سرپا نگه داره و در صورتی که به مشکل بخوره یا آسیب ببینه باعث میشه تا خودرو خاموش بشه و حرکت نکنه. اگه باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو پردیس آقای امداد رو مطلع کنید.

ادامه مطلب
عواقب خواب آلودگی راننده؛ نحوه کنترل و پیشگیری

امداد باتری سیار پردیس

امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا و ضمانت شده در اختیار شما قرار می‌دهند. برای اطلاع از قیمت باتری خودرو هم کافیه تا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

  • بنزین سیار امداد خودرو پردیس

آیا به یاد دارید که چند وقت پیش به طور عجیبی پمپ‌های بنزین از کار افتادن؟ خب همین موقع بود که خیلی از راننده‌ها و ارگان‌ها متوجه شدن خدمتی تحت عنوان بنزین سیار وجود داره که می‌تونه هر زمانی بنزین رو به صورت آنلاین تحویل بده. شما می‌تونید هروقت که نیاز به بنزین و سوخت داشتید با ما تماس بگیرید تا سوخت استاندارد مورد نیاز خودروهای خودتون رو تو خونه و هر ساعتی دراختیار داشته باشید.

  • پنچرگیری لاستیک پردیس

امدادرسانان سیار آقای امداد با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان به طور تخصصی آماده هستند تا پنچرگیری لاستیک‌های تیوبلس شما رو انجام بدهند. شما کافیه در زمان پنچری لاستیک‌های خودتون و یا تنظیم فشار آن‌ها، به راحتی با ما تماس بگیرید و از خدمات پنچرگیری لاستیک امداد خودرو در منطقه پردیس برخوردار شوید.

  • مکانیک سیار امداد خودرو پردیس

دلایل زیادی می‌تونن باعث بشوند تا خودروی شما خراب بشه‌ و در بدترین حالت نتونه حرکت کنه. در این زمان شما می‌تونید از خدمت مکانیک سیار آقای امداد استفاده کنید و مشکلات فنی خودروتون رو خیلی سریع رفع ‌کنید.

مکانیک سیار امداد خودرو پردیس

این خدمت شامل موارد زیر میشه:

  • انجام سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق
  • پیگیری‌های دوره‌ای و مداوم
  • تعمیر جلوبندی خودرو
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو
  • تعویض انواع قطعات خودرو
  • تعویض روغن و مایعات خودرو
  • امداد قفل و سوئیچ در محل
  • انجام کلیه سرویس‌های فصلی خودرو و…

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو پردیس

برخلاف خیلی از مجموعه‌ها و شرکت‌های امدادی، آقای امداد لیست هزینه‌های خدمات رو به صورت شفاف دراختیار شما گذاشته. شما می‌تونید قیمت این خدمات رو به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی آقای امداد در سال 1400 که مطابق با نرخ نامه اتحادیه امداد خودروهاست مشاهده کنید و بعد برای سفارش خدمات اقدام کنید.

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو پردیس

امداد خودرو آقای امداد به عنوان بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات امدادی در منطقه پردیس، آماده‌ست تا تخصصی‌ترین خدمات در حوزه امداد فنی و حمل خودرو رو به شما عزیزان تقدیم کنه. پائیز و زمستان، بهار و تابستان؛ آقای امداد فکر همه‌جاشو کرده و با تحقیق و بررسی، نیازهای خودروها در هر فصل رو پیش‌بینی و متناسب با اون، پایگاه‌ها، خدمات و نیروهای متخصص رو دور هم جمع کرده.

امداد خودرو پردیس خدمات خود را این طور در اختیار شما قرار میده:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان
  • تضمین بازگشت وجه در صورت ایجاد مشکل و عدم رضایت

شماره تماس آقای امداد: 02148287

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو