چرا به آقای امداد اعتماد کنیم؟

آقای امداد یک شرکت ثبت شده معتبر در حوزه خدماد امداد خودرو و سرویس خودرو است . شرکت امداد فناوران عادل به شماره ثبت 555012 با اسم آقای امداد فعالیت می کند. ما مجوز اتحادیه کسب و کارهای مجازی ، اینماد و اتحادیه امداد خودرو تهران را دریافت کرده ایم و در سایت خود ثبت کردم. در بخش پایین مجوزهای آقای امداد قرار داده شده است. نظرات راضی مشتریان ما یکی از افتحارهای آقای امداد است.

مجوز آقای امداد

عملکرد آقای امداد

محمد مقدم:
Read More
از معدود امدادخودروهای خصوصی هستن که قیمت مصوب دارن و کارشون رو درست انجام میدن.
الهام حامد
Read More
آقای نصیری خیلی سریع خودشون رو رسوندن و مشکلمو حل کردن. ممنون از خدماتتون و ممنون از آقای نصیری که هم امدادگر با اخلاقی هستن و هم حرفه ای بدون هیچ آسیبی ماشین رو حمل کردن.
کریمی
Read More
سلام آریا کریمی هستم ازشهرکرد ازشرکت آقای امداد کمال تشکر و قدردانی فراوان رادارم که با اینجانب همکاری لازم درخصوص حمل خودرو، خرید قطعات باکیفیت و باقیمت مناسب و با تعمیر سرسیلندر خودروی هیوندا آوانته در تعمیرگاه شکوری مستقر در خیابان احسان را داشته اند.
شیما
Read More
خیلی سریع و مجهز آمدن و اینکه هزینه تراشی بی مورد هم نکردن، منصفانه کار رو راه اندازی کردن.
امیر
Read More
ماشینمون یه ایراد کوچیک داشت که با هزینه کم و سریع درست کردن اما هر جای دیگه رفتیم قیمتای خیلی بالا و غیر منصفانه گفتن بهمون. ممنونیم از همه کادرشون.
Previous
Next
امدادرسانی ۲۴ ساعته
خدمات امداد خودرو 7 روز هفته به صورت 24 ساعته
پشتیبانی مشتریان و ضمانت خدمات​
ضمانت خدمات ارائه شده به همراه فاکتور رسمی
امداد خودرو سریع با gps
استفاده از GPS برای ارسال سریعتر امدادگر
ارتباط آسان و ساده با امداد خودرو آقای امداد
ثبت درخواست آنلاین امدادی
هزینه‌های شفاف و منصفانه​
هزینه‌های شفاف و منصفانه مصوبه اتحادیه
سابقه ی طولانی​ امداد خودرو
خدمات جامع امداد خودرو

قبل از اعتماد به امدادخودرو آقای امداد یا هر امداد خودروی دیگری، بهتره تا اول با ویژگی‌ها و خدماتی که این مجموعه در اختیارمان قرار می‌دهند، آشنا بشویم. از ویژگی هایی که باعث شده تا شرکت امداد خودرو آقای امداد در مقایسه با شرکت‌های امدادرسانی خودرو دیگه برتری بیشتری پیدا کنه و معتمد مردم باشه، عبارت‌اند از:

  • امدادرسانی سریع

همه مناطق مختلف تهران مثل مناطق غرب، شرق، جنوب و شمال تهران، تحت پوشش امداد خودرو آقای امداد قرار دارند و تیم‌های امدادی هم در این بخش‌ها به صورت سیار فعالیت می‌کنند. بعد از اینکه متقاضی درخواست امداد خودش رو ثبت می‌کنه، با استفاده از سیستم موقعیت سنج، تیم‌های امدادی نزدیک موقعیت متقاضی شناسایی و به سرعت به محل اعزام میشن‌. همین سیستم جامع و یکپارچه که توسط اپراتورها و امدادگران آقای امداد کنترل میشه، باعث شده تا سرعت امدادرسانی تا حد زیادی افزایش پیدا کنه.

  • ارائه خدمات باکیفیت

یکی دیگه از مواردی که می‌تونه اعتماد به امدادخودرو آقای امداد و یا هر مجموعه دیگه‌ای رو تقویت کنه، استفاده از تجهیزات، ابزارها و ماشین‌آلاتی باکیفیته. اغراق نمی‌کنیم اگه بگیم که استفاده از تجهیزاتی اصل و کاربردی باعث شده تا متقاضیان از خدمات شرکت آقای امداد رضایت زیادی داشته باشند و مجموعه ما رو به دوستان و آشنایان خودشان هم معرفی کنند. علاوه بر این امدادرسانان ماهر و کارآزموده‌ی ما در آقای امداد با تخصص کافی خدمات تعمیر، کفی، یدک کش، دکل، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و … را انجام می‌دهند و همیشه کیفیت رو به کمیت ارجح می‌شمارند.

آیا می‌دونستید که طرح زمستانی آقای امداد شروع شده؟ با خدمات امداد خودرو طرح زمستان آقای امداد بیشتر آشنا شوید.

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

امداد خودرو آقای امداد در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، مشغول به خدمت‌رسانی به شما راننده‌های عزیز در مناطق مختلف تهرانه و با سرویس درخواست آنلاین به سرعت در کنار شما حاضر میشه. در هر کدوم از مناطق تهران و کرج که هستید، می‌تونید خیلی سریع و بدون اتلاف وقت خدمات امداد سیار رو در اختیار داشته باشید.

 

امداد خودروی آقای امداد

  • درخواست امداد به صورت آنلاین

این روزها همه چیز از خرید و فروش گرفته تا حتی درس و دانشگاه به صورت آنلاین انجام میشه. بنابراین دور از شک نیست که هر چه یه مجموعه راه‌های ارتباط قوی‌تر و بهتری داشته باشه، همون قدر هم اعتماد مشتریانش به آن افزایش پیدا می‌کنه. یکی از راه‌های ارتباطی با خدمات مکانیک خودرو آقای امداد، علاوه بر تماس تلفنی، از طریق اپلیکیشن و یا وب‌سایته.

ما در امداد خودرو آقای امداد به طور منظم اطلاعات صفحات اختصاصی خودمون رو به روز می‌کنیم تا شما بتونید تنها با ورود به صفحه اختصاصی و اپلیکیشن آقای همراه درخواست خدمت مورد نیازتون رو ثبت و از نزدیک‌ترین امدادرسانان با سرعتی به مراتب بالاتر استفاده کنید.

  • هزینه‌های شفاف و منصفانه

در کنار همه‌ی این موارد، یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث میشه اعتماد به امدادخودرو آقای امداد و هر مجموعه امدادی دیگه‌ای به خوبی شکل بگیره، مشخص بودن نرخ ثابت و دقیق ارائه خدماته. برای همه‌ی ما یکی از مهم‌ترین مسائل در زمان خرید محصولات و یا استفاده از خدمات، هزینه و قیمت اوناست؛ چون که باید متناسب با کار انجام شده باشه و هزینه‌ی اضافه‌ای هم برای ما نداشته باشه.

ما در مجموعه آقای امداد با برخورداری از مجوز رسمی اتحادیه امداد خودروهای تهران و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان رو به شما می‌دهیم که دیگه لازم نیست تا مبلغی بیشتر از آنچه که باید پرداخت کنید و همیشه می‌تونید از قبل هزینه رو مشخص و اگه دوست داشتید و به نظرتون منصفانه بود، درخواست خدمات بدهید.

همه‌ی هزینه های خدمات امدادی به صورت کامل، دقیق و شفاف در وبسایت ما موجوده و شما می‌تونید قبل از استفاده از خدمات به طور کامل از هزینه و تعرفه خدمات امدادی 1400 آقای امداد مطلع بشید. بعد از حمل خودرو فاکتور و صورتحسابی در اختیار شما قرار می‌گیره که با ثبت مبدا و مقصد حمل و کیلومتر طی شده درکنار محاسبات برمبنای تعرفه به طور دقیق هزینه رو محاسبه کرده. این فاکتور در اختیار شما قرار می گیره تا بتونید بطور شفاف در جریان جزئیات حمل خودرو قرار بگیرید.

  • برخورداری از بیمه‌نامه و ضمانت معتبر

همه‌ی خودروبر ها و تجهیزات مورد حمل در هنگام استفاده از سرویس یدک کش و خودروبر، از ضمانت‌نامه‌ای معتبر برخوردار هستند و خودروی شما هم پیش از انتقال بیمه خواهد شد. به همین دلیل دیگه لازم نیست دغدغه‌ای بابت آسیب دیدن خودرو در زمان حمل داشته باشید.

  • تجهیزات ایمنی و شناسه مخصوص امدادگر

متاسفانه امروزه میزان کلاهبرداری به حدی رسیده که خیلی از شکایات این حوزه هم به تهش نمی‌رسه! همین عامل باعث شده تا روز به روز میزان این کلاهبرداری‌ها هم بیشتر بشه. بنابراین باید تا جایی که امکانش هست در روابط روزانه خودمون مراقب باشیم. یکی از این کلاهبرداری ها که بسیار هم شایع‌ست امدادخودروها و امدادگران غیرمجاز هستند که با توجه به نگرانی و شرایط بد راننده‌ها در مواقع حساس از این موقعیت سوءاستفاده و خسارات زیادی رو به خودرو وارد می‌کنند.

البته این خسارت از گرفتن هزینه بالا شروع میشه و تا تعویض قطعه اصلی با یه نمونه بی‌کیفیت و حتی فقط برداشتن اون قطعه ادامه پیدا می‌کنه. پس بهترین راه اینکه هم تیم‌های امداد و هم امدادگرها قابل شناسایی باشند و راننده با اعتماد خاطر خودروی خودش رو به اون‌ها بسپاره. شما می‌تونید هر یک از امدادگرهای آقای امداد رو به سادگی تشخیص بدید و مطمئن باشید که در صورت رخ دادن مشکل، می‌تونید اون رو خیلی سریع و راحت پیگیری کنید.

هر یک از امدادگرهای آقای امداد در زمان حضور در محل لوازم مخصوصی به همراه داره؛ از جمله لباس کار با نام و آرم شرکت و مناسب با فصول سال با سردوشی تخصصی، جلیقه مجهز به نوار شبرنگ و روز رنگ مطابق با استاندارد (EN471)، کارت شناسایی امدادگری و خودروی امدادی با کد شناسایی در کنار کفش و دستکش ایمنی و عینک محافظ. در اولین گام امدادگران آقای امداد کارت امدادگری خودشون رو که توسط اتحادیه امداد خودروها صادر شده به شما نشان میدهند تا مطمئن شوید که همه‌ی مسئولیت این خدمت رو برعهده می‌گیریم.

همچنین فاکتور دقیق و برگه پذیرش در اختیار شما قرار میگیره که از ضمانت خدمات اطمینان پیدا کنید. همچنین همه‌ی خودروها، یدک‌کش‌ها، جرثقیل‌ها و خودروبرهای آقای امداد دارای دور نویسی، برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ گردان هستند.

هر روزه حوادث زیادی در جاده‌ها اتفاق می‌افته؛ بخشی از این حوادث در اثر سهل‌انگاری راننده‌ها و بخشی هم به خاطر وجود مشکل در خودروها رخ میده. اما چطور یک امداد خودرو معتبر برای این مواقع پیدا کنیم؟ خب اگه حالا ما بیاییم به شما بگیم که آقای امداد رو به عنوان انتخاب اول خودتون در این موقعیت‌ها قرار بدید، واکنش شما چطور خواهد بود؟ مسلما می‌خواهید بدونید که آیا اعتماد به امدادخودرو آقای امداد، کار درستیه و خب ما چطور می‌توانیم به شما ضمانت بدهیم که خدماتی ایمن و باکیفیت داریم؟

ادامه مطلب
چرا ماشین من موقع استارت زدن، جیغ می‌کشه؟

کلا یه تیم امداد خودرو معتبر و گسترده باید بتونه خدماتی جامع ارائه بده و نیازهایی که راننده‌ها ازش انتظار دارند رو به خوبی برطرف کنه. امداد خودرو آقای امداد با در دست داشتن انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل و کفی در کنار تجهیزات تعمیری این امکان رو به شما میده تا بتونید در هر زمانی از شبانه روز خدمات امدادی رو به سرعت دریافت کنید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

مشکلاتی که اعتماد به امداد خودرو غیرمجاز به‌وجود میاره!!

اگه تا حالا خودروتون تو خیابان یا جاده خراب شده باشه، می‌دونید که تو این مواقع خودروهای امدادی مختلفی مثل فرشته‌های نجات نزدیک‌تون میشن و پیشنهادهایی جذاب برای کمک به شما ارائه میدن! اینجا جاییه که می‌تونید اشتباه کنید و بزارید که خودروتون توسط تیم‌های فاقد دانش فنی اصولی و غیرمجاز حمل بشه و بعدش با مشکلاتی که براتون پیش میاد، دست و پنجه کرم کنید. این مشکل می‌تونه به صورت های مختلفی رخ بده. از این مشکلات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم ارائه فاکتور با جزئیات

یکی از نشانه‌های خیلی واضح امداد خودرو های غیرمجاز اینه که بدون درخواست شما و به صورت شخصی خودروی مشتری رو حمل می‌کنند و بعد از اتمام حمل خودرو، فاکتور دقیق و شفافی به مشتری نمیدن. به طوری که صاحب خودرو که شما باشین، هیچ سند و مدرکی برای پیگیری و شکایت ازشون ندارین و هم پول و هم وقتتون رو از دست میدید.

  • عدم جبران خسارت

اعتماد به خودروبر و یدک‌کش غیرمجاز باعث میشه تا خودروی آسیب‌دیده شما به یه تعمیرگاه نامعتبر منتقل بشه و به علت عدم توانایی کافی در تعمیرکار، استفاده از قطعات بی کیفیت و حمل غیر اصولی توسط خودروبر، آسیبی به بقیه قسمت‌های خودرو وارد بشه. حتی ممکنه بعضی از مشکلات ناشی از اون در درازمدت رخ بدن و باعث حادثه و خسارت جانی و مالی بشن که درنتیجه مشتری نمی‌تونه تا ادعای خودش را به درستی ثابت کنه و از تعمیرگاه و خودروبر خسارت بگیره.

  • ایجاد آسیب‌های فنی

آسیب دیدن شاسی و اکسل، سیستم تعلیق و جلوبندی، سیستم انتقال قدرت (در خودروهای محرک جلو) و حتی قطعات ظاهری مثل سپر و مه‌شکن‌ها هم تو این حمل‌های غیر اصولی خیلی شایعه و هزینه زیادی رو هم رو دستتون میزاره. این امدادخودروها اغلب تحت بیمه نیستند و حتی اگه مسبب عیب یا نقصی باشن، پاسخ مناسبی ارائه نمیدن و زیر بار پرداخت نمیرن. اینجا شما می مونید و خرابی هایی که حالا حالاها برطرف نمیشه.

 

امداد خودروی آقای امداد

  • انتقال خودرو به تعمیرگاه‌ های متفرقه

حتی اگه حمل خودرو با این امدادخودروهای متفرقه، بدون دردسر باشه، انتقال اون به تعمیرگاه می‌تونه یه مشکل بزرگ باشه. تعمیرکارانی که دانش فنی لازم رو ندارن، با استفاده از قطعات یدکی غیر استاندارد می‌تونن خسارات قابل توجهی رو به خودرو معیوب شما وارد کنند. حواستون باشه که این تعمیرگاه‌ها گاهی می‌تونن حتی خودروی شما رو برای ماه‌ها به بهانه های مختلف نگه دارند و توضیح دقیقی از وضعیت اون به شما ارائه ندهند.

ما به شما اطمینان میدهیم که هیچ یک از این مشکلات برای شما با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد رخ نمیده. شما می‌تونید شماره تماس، آدرس سایت، اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد رو در گوشی و یا دفترچه خودتون نگه دارید تا در مواقع ضروری با ما تماس بگیرید تا تیم‌های امدادی ما به سرعت خودشون رو برای کمک به شما برسانند.

چرا ماشینم نشتی بنزین داره؟ + علائم و راه‌حل ها

اعتماد به امدادخودرو آقای امداد

نیاز و تقاضای بالا به تعمیر و سرویس خودرو باعث شده عرضه خدمات امدادی هم زیاد بشه و توسعه پیدا بکنه. خیلی از ما تا زمانی که خودرومون با مشکل مواجه نشه، با تعمیرگاه ها و امداد خودرو های مختلف کاری نداریم. اما بعضی مواقع شانس با ما یار نیست و ممکنه که خودرو ما وسط جاده با مشکل برخورد کنه. در این موقعیت یا باید خودرو رو به تعمیرگاه منتقل کنیم یا از خدمات امداد خودرو در محل استفاده کنیم.

در این زمان ما در مجموعه امداد خودروی آقای امداد که یکی از امداد خودروهای معتبر و مجاز در تهران و کرجه و خدمات امدادی را در سریع ترین زمان ممکن، با استفاده از قطعات یدکی اصل و برند رو به همراه گارانتی و ضمانت در اختیارتون قرار می‌دهیم. به تازگی ما خدمات خودمون رو گسترش دادیم و توانستیم تا آن‌ها را در شهرهای بزرگی مثل اصفهان، اردبیل، مشهد، تبریز، قزوین، قم و کرمان هم در اختیار راننده‌های عزیز قرار بدیم.

انواع خدمات امدادی برای خودروهای ساخته خودروسازی‌های بزرگ داخل و خارجی مثل کیا، BMW، هیوندا، تویوتا، مدیران خودرو، سایپا هم قابل ارائه به صورت ۲۴ ساعته است. مطمئن باشید با یک بار اعتماد به امدادخودرو آقای امداد، دیگه به دنبال امداد خودرو دیگه‌ای نمی‌روید. شما همچنین می‌تونید در صورت نیاز به دفتر مرکزی امداد خودرو آقای امداد به آدرس تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان سیمون بلوار، خیابان سجاد، جنب تالار احسان، طبقه همکف مراجعه کنید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

مجوزهای آقای امداد

شرکت آقای امداد یا امداد فناوران عادل با شماره ثبت 555012، با برخورداری از مجوز رسمی اتحادیه امداد خودروهای تهران و حومه، آماد ارائه خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به شما مشتریان عزیز است. با استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا و باکیفیت‌ترین تجهیزات، تلاش داریم تا رضایت شما مشتریان عزیز را کسب کنیم.

خدمات ما در امداد خودرو آقای امداد شامل خدماتی مثل عیب‌یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… هستش که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده انجام میشه. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارن که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنن. همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانته و شما می‌تونید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید.

رضایت مشتریان آقای امداد

امداد خودرو آقای امداد یکی از معتبر ترین امداد خودروهای کشوره و آماده‌‌س تا خدمات امدادی رو با قیمت منصفانه و ضمانت نامه در اختیارتون قرار بده. تمام تلاش ما اینه که بتونیم اعتماد به خودروبر و یدک‌کش آقای امداد رو در شما بوجود بیاریم و رضایت صددرصدی شما عزیزان رو داشته باشیم. آقای امداد برای ارائه خدمات امدادی محدود به زمانی خاص و یا محدود مکانی نیست و در هر مکان و هر لحظه‌ای در دسترس شماست.

رضایت مشتریان آقای امداد

شما می تونید در زمان بروز هر نوع مشکل، از طریق شماره تماس 02148287، وبسایت آقای امداد و یا اپلیکیشن آقای امداد درخواست امداد خودتون رو ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان از این خدمات برخوردار شوید. همچنین در صورت نیاز، خودروی شما رو با رعایت اصول فنی به نزدیکترین نمایندگی مجاز یا تعمیرگاه مورد نظرتون حمل میشه. هدف ما ایجاد اعتماد به خودروبر و یدک‌کش آقای امداد در شما و کسب رضایت شما عزیزان است.

در ادامه بعضی از نظرات مشتریان عزیزمان را که در نظرات گوگل منتشر شده‌اند را قرار دادیم تا شما بتوانید خیلی راحت‌تر و با اطمینان خاطر بیشتر اعتماد به امدادخودرو آقای امداد داشته باشید.

 

سید مهدی مومنی: سرعتشون خیلی خوب بود

مونا ترابی: خیلی سریع و به موقع

زهره نیک‌پور: سرعتشون عالی بود. زیر ۱۰ دقیقه رسیدن

سعید رضایی: سرویس دهی عالی و سریع

محمد مقدم: از معدود امدادخودروهای خصوصی هستن که قیمت مصوب دارن و کارشون رو درست انجام میدن.

الهام حامد: آقای نصیری خیلی سریع خودشون رو رسوندن و مشکلمو حل کردن. ممنون از خدماتتون و ممنون از آقای نصیری که هم امدادگر با اخلاقی هستن و هم حرفه ای بدون هیچ آسیبی ماشین رو حمل کردن.

سیروس: عالی، هم سریع هم قیمت مناسب

کریمی: سلام آریا کریمی هستم ازشهرکرد ازشرکت آقای امداد کمال تشکر و قدردانی فراوان رادارم که با اینجانب همکاری لازم درخصوص حمل خودرو، خرید قطعات باکیفیت و باقیمت مناسب و با تعمیر سرسیلندر خودروی هیوندا آوانته در تعمیرگاه شکوری مستقر در خیابان احسان را داشته اند.

امیرخشایار احدپور: بسیار عالی و کارآمد، خیلی سریع هماهنگی ها انجام شد و کادمون راه افتاد.

محمدتقی فراهانی: ممنون از خدمات سریع و قیمت مناسب ، داخل پارکینگ کارم انجام شد.

شیما: خیلی سریع و مجهز آمدن و اینکه هزینه تراشی بی مورد هم نکردن، منصفانه کار رو راه اندازی کردن.

امیر: ماشینمون یه ایراد کوچیک داشت که با هزینه کم و سریع درست کردن اما هر جای دیگه رفتیم قیمتای خیلی بالا و غیر منصفانه گفتن بهمون. ممنونیم از همه کادرشون.

صابر آزادی: سلام واقعا میخواستم ازشرکت آقای امداد تشکر کنم در کمترین زمان خدمت بنده رسیدند و ماشینمو تعمیر کردند درمحل خیلی ازشون راضی هستم و به شما هم پیشنهاد میکنم در صورت خرابی ماشین یاحمل، ماشینتون رو به آقای امداد بسپارید.

ایرانیان: کار امداد باید خوب وسریع باشه که واقعا ممنونم از سرویس دادن شما.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

اقا محمد. لطیف زاده خیلی آدم خوبی هستن
سرعتشون عالی بود. زیر ۱۰ دقیقه رسیدن

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو