پنچرگیری سیار در تهران و کرج آقای امداد 24 ساعته

پنچرگیری سیار تهران و کرج آقای امداد با برخورداری از 200 نیروی ماهر و کارآزموده امدادرسان ، آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات پنچرگیری در محل تهران و کرج را بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هدف اصلی آقای امداد ارائه خدمات سریع و باکیفیت پنچرگیری در محل شبانه روزی و پنچرگیری ۲۴ ساعته در تهران و کرج است و با داشتن سابقه کافی و نیروهایی متخصص، یک مرکز تخصصی امداد خودرو در تهران به شمار می‌رود.

پنچرگیری سیار آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو از اتحادیه امداد خودرو تهران بوده و می‌تواند تمامی خدمات مورد نیاز پنچرگیری در محل تهران و کرج را با قیمتی منصفانه در کنار ارائه ضمانت‌نامه پرداخت وجه در صورت عدم رضایت، در اختیار شما قرار دهد. در زمان نیاز به خدمات امدادرسانی در جاده و پنچرگیری در محل تهران کرج، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید.

تلفن تماس: 02148287

پنچرگیری سیار شبانه روزی

پنچرگیری و مخصوصا پنچرگیری خودرو در محل یا همان پنچرگیری در محل همراه به عنوان یکی از خدمات با متقاضیان بالا امدادی شناخته می‌شود. با توجه به این نکته که امروزه اغلب ما در زندگی روزمره و پرمشغله خود زمان زیادی نداریم، نمیتوانیم به سرعت این مشکل را رفع نماییم. از سویی دیگر پنچرگیری نیاز به تجربه و یادگیری برخی اصول دارد که بسیاری از ما نیاز نمی‌بینیم که آن‌ها را یاد بگیریم. علاوه بر این پنچرگیری نیاز به لوازم و ابزار مخصوص دارد که تهیه آن‌ها در بسیاری مواقع به صرفه نیست.

به طور کلی به همراه نداشتن اسپری پنچرگیری، لوازم پنچرگیری تیوبلس یا عدم امکان آچار به دست شدن و قبول کردن ریسک کثیف شدن دست­‌ها و لباس، همگی از دلایلی هستند که استفاده از خدمات پنچرگیری را ضروری می‌کنند. از این رو استفاده از خدمات پنچرگیری خودرو در محل می‌­تواند کمک بزرگی برای ما باشد.

خدمات پنچرگیری در محل-سیار تهران کرج آقای امداد

تیم های امدادی آقای امداد به عنوان یکی از معتبرترین امداد خودرو تهران، تمامی خدمات مرتبط با تعویض لاستیک، را برای شما انجام می‌دهد. از این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات پنچرگیری در محل با قیمت منصفانه
  • دسترسی آنلاین و تلفنی به چندین متخصص پنچرگیری در لحظه
  • امکان اطلاع از قیمت پنچرگیری در محل پیش از ثبت نهایی سفارش در بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادی1400 آقای امداد
  • اعزام سریع نیروهای متخصص پنچرگیری در محل
  • استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات جهت پنچرگیری، تعویض لاستیک و حمل خودرو
  • ثبت سفارش پنچرگیری به صورت آنلاین و رایگان
  • ارائه راهنمایی‌های لازم برای کنترل وضعیت خودرو تا زمان رسیدن نیروهای امدادی

 

هزینه پنچرگیری سیار

قیمت و هزینه  پنچرگیری در محل تهران کرج با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. از این عوامل می­‌توان به مواردی همچون نوع لاستیک (تیوب دار یا تیوبلس)، تعداد و اندازه لاستیک، نوع خودرو، خدمات مورد نیاز مانند انجام تنظیم باد و… اشاره کرد. کاربران عزیز توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری و تعویض لاستیک را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

در صورتی که تصمیم دارید تا از قیمت دقیق پنچرگیری در محل تهران کرج برای خودروی خود اطلاع یابید، کافیست تا به بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادی1400 آقای امداد مراجعه نمایید‌. در این بخش شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین آقای امداد به صورت آنلاین و یا تلفنی مشورت کنید.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در ونک، کافیست تا با تیم مکانیک سیار، یدک‌کش و امداد خودرو ونک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

مزایای استفاده از  پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد

خدمت پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد، برای شما امکان پنچرگیری هر خودرویی را در هر مکان و در کوتاه‌­ترین مدت زمان امکان‌­پذیر خواهد کرد. شما با سپردن کار پنچرگیری خودروی خود به یک تیم حرفه‌ای، دیگر لازم نیست تا نگران تهیه لوازم پنچرگیری تیوبلس، محلول پنچرگیری، بهترین اسپری پنچرگیری، چسب پنچرگیری تیوبلس و… باشید. با سپردن کار پنچرگیری خودروی خود به تیم حرفه‌ای و باتجربه پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد، دیگر نیازی نیست تا وقت خود را صرف پیدا کردن بهترین و باکیفیت ترین اسپری پنچرگیری، لوازم پنچرگیری تیوبلس، چسب پنچرگیری تیوبلس، محلول پنچرگیری و… کنید و آن‌ها را از جا که می‌­روید، با خود به همراه داشته باشید و از این بابت نگرانی به خود راه دهید.

شما با بهره گیری از خدمات پنچرگیری در محل آقای امداد به ماهرترین و متخصصان تعمیر و تعویض لاستیک در شهر و محل زندگی خود دسترسی مستقیم خواهید داشت. با استفاده از خدمات پنچرگیری سیار  آقای امداد از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • سهولت در ثبت سفارش اولیه
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • انجام خدمت در زمان دلخواه
  • صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف
  • ارائه فاکتور و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • دسترسی به تعمیرکاران خودرو باتجربه و کارآزموده

هزینه پنچرگیری سیار - پنچرگیری در محل تهران کرج

پنچرگیری لاستیک‌­های مختلف

در صورتی که تصمیم به استفاده از خدمات پنچرگیری سیار برای خودرو خود دارید، پس بهتر است بدانید که نوع لاستیک های خودروهای سواری و معمولی، خودروهای فوق سنگین و … با هم متفاوت هستند. لاستیک ها به عنوان بخش مهمی از هر خودرو، امروزه به دو دسته ی کلی لاستیک های تیوب دار و لاستیک های تیوب لس (بدون تیوب) تقسیم می‌شوند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از آن‌ها و تفاوت هایشان با یکدیگر می پردازیم:

امروز لاستیک­‌های تیوبلس توانسته اند تا جای لاستیک­‌های تیوب­‌دار را بگیرند، به نحوی که در حدود 80 درصد لاستیک­‌های به کار رفته در خودروهای امروزی تیوبلس هستند. هنگامی که لاستیک­‌های تیوب­‌دار پنچر می‌­شوند، متخصص پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد برای پنچرگیری باید تیوب را از لاستیک خارج کرده و سپس زیر دستگاه حرارت تیوب پنچرگیری گردد و در نهایت با دستگاه به داخل لاستیک انداخته شود. تمامی این مراحل بسیار زمان گیر و پیچیده خواهد بود.

پنچرگیری لاستیک‌های مختلف

به طور کلی لاستیک های تیوب لس از نظر ظاهری بسیار شبیه به لاستیک‌های معمولی و تیوب‌دار هستند، اما تفاوت آن ها در این است که دیواره ی داخلی لاستیک های تیوبلس با یک لایه ی نازک از بوتیل (Butyl) پوشیده شده است. بوتیل ماده ای است که از پلیمر شدن ایزوبوتیل تولید شده و از نشتی هوا جلوگیری کرده و مابین تایر و لبه‌ی چرخ یک مخزن هوا ایجاد کرده و می تواند همچون یک تیوب معمولی هوا را نگه دارد.

از این رو در لاستیک های تیوبلس دیگر از تیوب و فلپ استفاده نمی‌شود. این لاستیک ها قابلیت سوار شدن بر روی چرخ های یکپارچه (single-piece wheel) را برخلاف لاستیک های تیوب دار معمولی که روی چرخ های چند قسمتی(multi-piece wheel) نصب می شوند، دارند. همین عامل باعث شده تا لاستیک های تیوبلس در مقایسه با لاستیک های معمولی تیوب دار، از عملکرد بهتری در برابر اشیا تیز برخوردار باشند.

پس از برخورد شیئی نیز به جداره لاستیک های تیوب لس، اطراف لاستیک جمع شده و به سرعت آب بندی می شود. البته خود جسم تیز نیز مانع از خروج هوا از سوراخ ایجاد شده می‌گردد. شاید این موضوع‌ باعث شود چنین تصوری ایجاد شود که لاستیک های تیوب لس باد خود را از دست نداده و یا حتی نیاز به تنظیم باد هم پیدا نمی کنند، اما دقت کنید که این تصور اشتباه است. لاستیک های تیوب لس نیز‌ به مانند لاستیک های معمولی تیوب دار، روزانه مقداری از باد خود را از دست خواهند داد.

لاستیک های تیوب دار یک نقطه ضعف بسیار بزرگ دارند و آن چنین است که تیوب این لاستیک در زمان پنچری، گرمای تابستان و یا سرعت بالا می‌ترکد. در این حالت، لاستیک پاره خواهد شد، خودرو تعادل خود را از دست داده، منحرف شده و خطر واژگونی سرنشینان آن را تهدید می‌کند. اما در لاستیک‌­های تیوبلس، چنین نیست و زمانی که لاستیک پنچر می­‌شود، باد لاستیک به تدریج خارج می‌­شود، از این رو راننده خودرو فرصت خواهد داشت تا در این زمان خودرو را به کنار جاده هدایت و ماشین را متوقف نماید.

لاستیک های تیوب لس و لاستیک های معمولی تیوب دار، هر دو از نظر ظاهری به یک شکا بوده، توانایی تحمل یک اندازه بار و فشار را داشته و حتی می توان گفت که از نظر مقاومت نیز یکسان هستند. با این حال می‌توان با استفاده از راهکارهایی لاستیک های تیوب لس را از لاستیک های تیوب دار تشخیص داد.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در کرمان، کافیست تا با یدک‌کش و امداد خودرو کرمان آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

نحوه تشخیص لاستیک تیوبلس از لاستیک تیوب‌دار

متخصصین پنچرگیری سیار تهران کرج آقای امداد به دلیل تجربه بالای خود و کسب آموزش های لازم می توانند به سرعت با بررسی لاستیک خودرو به نوع آن پی ببرند. با توجه به این موضوع که تیم پنچرگیری سیار آقای امداد تنها امکان ارائه خدمات پنچرگیری به لاستیک های تیوبلس را دارد، ممکن است تا پس از مراجعه به محل و مشاهده لاستیک تیوب دار نتواند خدمات لازم را در اختیار شما قرار دهد. از این رو بهتر است تا شما نیز بتوانید این دو را از هم تفکیک نمائید.

• ارتفاع مقطع لاستیک های تیوب دار نسبت به لاستیک های تیوبلس بیشتر است و به همین جهت تعادل جانبی خودرو نیز در زمان دور زدن در سر پیچ ها بیشتر خواهد بود.

• لاستیک های تیوبلس در مقایسه با لاستیک های معمولی تیوب دار، از ساختار کمتری برخوردار هستند، به همین دلیل نسبت به انها نیز سبک تر بوده و این امر نه تنها در جابه‌جایی این لاستیک ها کمک رسان بوده و این کار را راحت تر کرده، بلکه این امر باعث شده تا وزن خودرو نیز کاهش یابد. همان طور که خود نیز می‌دانید، کاهش وزن خودرو می تواند سبب مصرف کمتر سوخت برای طی کردن یک مسافت یکسان نیز شده و حتی از فشار وارده بر روی کمک فنرها کاسته شود.

ادامه مطلب
روشن نکردن ماشین بمدت 6 ماه و عواقب آن

• به علت بافت و ساختار خاص تایرهای تیوب لس، امکان پنچری ریز در این لاستیک ها وجود نخواهد داشت.

• لاستیک‌های تیوب لس، برخلاف لاستیک های معمولی تیوب دار در زمان پنچر شدن منفجر نخواهند شد که نشان از ضریب ایمنی بیشتر آن‌ها نسبت به لاستیک های معمولی تیوب دار است.

• لاستیک های تیوب لس از فضای خالی بیشتری نیز برخوردار هستند که باعث می شود تا عمر مفید تسمه ی درون لاستیک افزایش یافته و در نتیجه انتقال حرارت از لنت ترمز کاهش یابد.

• لاستیک های تیوب لس در مقایسه با لاستیک های تیوب دار، از ساختار ساده تری برخوردار هستند که همین امر باعث می شود تا برای تعمیر و نگهداری از آن ها به ابزار کمتری نیاز باشد.

• تایرهای تیوب لس نسبت به تایرهای معمولی تیوب دار، عمر تاج و دیواره ی جانبی بیشتری دارند که باعث می شود تا عمر مفید لاستیک افزایش یابد.

• برای تشخیص لاستیک تیوبلس و تیوب دار از یکدیگر، بهترین گزینه توجه به سر والف است. در صورتی که سر والف به رینگ چسبیده بود، لاستیک تیوب لس است. اما در صورتی که والف از رینگ جدا بود، لاستیک از نوع تیوب دار است.

• در لاستیک های تیوبلس، فاصله زمانی میان پنچر شدن تا تخت شدن طولانی تر و به اندازه ای است که راننده حتی می تواند آن را به تعمیرگاه برساند.

• لاستیک های تیوب لس در مقابل ضربات وارده در دست اندازهای مسیر مقاومت بیشتری دارند و همین امر باعث می‌شود تا صدمات وارده به جلوبندی تا حد زیادی کاهش یابد.

• در زمان نیاز به پنچرگیری لاستیک خودرو خود در هر بخشی از تهران یا کرج، با تیم پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد تماس ‌بگیرید.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در افسریه، کافیست تا با یدک‌کش و امداد خودرو افسریه آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

تفاوت تایرهای چهار فصل و زمستانی

در زمستان به علت هوای سرد و لغزش زمین، رانندگی با دیگر فصل ها بسیار متفاوت خواهد بود که همین امر باعث شده تا کارشناسان و خودروسازان از تایرهایی متفاوت برای رانندگی در زمستان استفاده کنند. تایرهای زمستانی با تایرهای مورد استفاده در بقیه فصول که تایرهای چهار فصل نام دارند، متفاوت هستند و برخلاف آن‌ها در برف و یخ می‌توانند کنترل خودرو را راحت‌تر و رانندگی دا امن­‌تر کنند. بسیاری چنین تصور ‌می‌کنند که تایرهای چهار فصل برای زمستان نیز مناسب هستند و در شرایط برف و سرما همچون تایرهای زمستانی عمل می‌کنند؛ با این وجود که این تصور به هیچ وجه درست نیست.

چرا که این دو نوع تایر از نظر نوع آج نیز با هم تفاوت دارند. در تایرهای زمستانی فاصله بین آج­‌ها زیادتر از تایرهای چهارفصل است که همین امر کمک می‌­کند تا تایرها سریع‌تر و راحت‌تر از میان برف عبور کنند. علاوه بر این تایرهای زمستانه در زمان برف و یخبندان چسبندگی بیشتری دارند و میخ‌های موجود در آن ها می توانند اصطکاک را افزایش داده و از لیز خوردن خودرو جلوگیری کنند. شما می‌توانید به راحتی تایرهای چهار فصل و زمستانه را با تماس با پنچرگیری سیار – پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد، در محل خود تحویل بگیرید.

 

مراحل پنچرگیری در  پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد

پنچر شدن لاستیک ها در زمان رانندگی یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای است که ممکن است برای هر یک از ما رخ دهد. در این زمان تیم  پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد با استفاده از دستورالعمل های مخصوص و تجهیزات لازم اقدام به پنچرگیری لاستیک خودرو شما می نمایند. در ادامه به بررسی یکی از روش‌های تعمیر لاستیک خودرو و پنچرگیری در محل می پردازیم:

۱) یافتن محل نشتی

نخستین قدم در پنچرگیری، سیار یافتن محل نشتی لاستیک است. برای این کار ابتدا امدادرسان نگاهی دقیق به لاستیک انداخته و بررسی می کنند که آیا میخ و یا جسمی نوک تیز به آن برخورد و یا بریدگی بر روی آن وجود داشته باشد. در صورتی که با بررسی لاستیک به پاسخی نرسند، لاستیک را به یک فشار مناسب می بندند تا ببینند آیا صدایی از آن به گوش می رسد تا بتواند محل نشتی پیدا شود.

یافتن محل نشتی

در صورتی که هیچ یک از روش های زیر پاسخگو نبود، امداد رسان در یک ظرف مقداری صابون را با آب مخلوط کرده و آن را بر روی لاستیک با استفاده از مسواک یا اسپری قرار می دهد. در در صورت وجود حباب بر روی لاستیک می‌‌توان به این نتیجه دست یافت که در آن بخش از لاستیک نشت وجود دارد. سپس این نقطه را با استفاده از نوار علامت زده می‌شود.

۲) قرار دادن جک و شل کردن مهره های روی لاستیک

پس از یافتن محل نشت لاستیک ها زمان آن رسیده تا تعمیرکار با استفاده از آچار های مخصوص، مهره های موجود بر روی رینگ‌لاستیک را شل و باز نماید. قرار دادن جک در زیر خودرو انجام می‌شود تا لاستیک در موقعیت مناسبی قرار بگیرد و بتوان چرخ ها را جدا کرد. تعمیرکار در این مرحله با نگه داشتن خودرو با جک، بر روی یک سطح سخت یا بتونی چرخ ها را جدا می‌کند.

۳) برداشتن پیچ‌های روی لاستیک و تمیز کردن محل نشت

در این مرحله تعمیرکار پیچ و مهره های لاستیک را به طور کامل در دست داشته و لاستیک را از پایه بیرون می کشد. سپس محل قرارگیری نشت را با استفاده از اسپری مخصوص به طور کامل تمیز می‌کند.

۴) وارد کردن پلاگین

حال نوبت به آن رسیده تا پلاگین را در ابزار مخصوص قرار داده و به سوراخ لاستیک فشار داد. در صورت لزوم، برای مهر و موم بهتر لاستیک می‌توان پلاگین را با استفاده از چسب مخصوص به محل سوراخ شده لاستیک چسبانید. در این زمان پلاگین حداقل به مدت یک دقیقه باید ثابت باشد تا چسب کاملا خشک شود. در نهایت بخشی از پلاگین را که از سطح لاستیک بیرون زده است، خارج می‌شود.

وارد کردن پلاگین

۵) باد کردن لاستیک

امدادرسان آقای امداد در نهایت با توجه به فشار هوای توصیه شده، لاستیک‌ها را از هوا پر می‌کند. سپس آن را مجددا در محل خود نصب کرده و جک را برمی‌دارد. در آخر پیچ و مهره‌ها را دوباره وصل و محکم می‌کند.

در صورت نیاز به خدمات پنچرگیری در محل تهران، کافیست تا با پنچرگیری در محل تهران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

نکات مهم در زمان پنچر شدن لاستیک خودرو

در صورتی که در جاده بودید و به ناگهان متوجه شدید که لاستیک خودرویتان پنچر شده، به خود مسلط باشید و با توجه به نکات زیر عمل کنید:

• زمانی که در حین رانندگی متوجه پنجری شدید، به هیچ عنوان بلافاصله ترمز نکنید؛ چرا که برداشتن پا از روی پدال گاز و ترمز ناگهانی یک اشتباه بزرگ است و می‌تواند تمام وزن خودرو را به لاستیک های جلویی منتقل کرده و منجر به واژگونی خودرو شود. ترمز ناگهانی همچنین میتواند لبه چرخ ها را کاملاً از بین برده و لخت نمایند که همین عامل سبب منحرف شدن خودرو و چپ کردن آن خواهد شد.

• زمانی که متوجه پنچری شدید باید سرعت خود را کاهش دهید اما برای این کاهش سرعت نیازی نیست تا پای خود را از روی پدال گاز بردارید؛ بلکه کافیست تا با ضربات آرام به پدال گاز سرعت خودرو را کنترل نمایید. ممکن است که به طور غیر ارادی تصمیم بگیرید تا ترمز کنید یا برای کاهش سرعت پا را از روی پدال گاز بردارید اما سعی کنید تا سرعت ماشین را حفظ نمایید و به آرامی سرعت آن را کم کنید.

در این زمان بهترین کار آن است با استفاده از آینه خودروهای اطراف خود را مشاهده کرده و به آرامی خود را به کنار خیابان هدایت نمایید. همچنین توجه کنید داشته باشید که در خیابان‌های شلوغ و در ترافیک نیز بهتر است با علامت دادن با دست به دیگران رانندگان هشدار داده و مسیر خود را خلوت نمایید در چنین مواقعی هدف شما باید انتقال خودرو به یک حاشیه امن در خیابان باشد به نحوی که برای دیگر خودروها مشکلی ایجاد نشود.

نکات مهم در زمان پنچر شدن لاستیک‌های خودرو

• پس از آن که به حاشیه خیابان یا یک نقطه اما رسیدید خودرو را متوقف کرده و ترمز دستی را بکشید. سپس با روشن کردن چراغ هشدار دهنده موقعیت خودرویتان را ایمن نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که تعویض لاستیک خودرو در کنار جاده نیز می‌تواند خطرناک باشد از این رو ابتدا تمامی جوانب را در نظر گرفته و سپس اقدام به پنچرگیری یا تماس با نیروهای امدادی نمایید. تیم پنچرگیری سیار – پنچرگیری در محل تهران کرج آقای امداد به سرعت در کنار شما حاضر شده و اقدام به پنجره گیری یا تعویض لاستیک خواهند نمود.

 

نحوه جلوگیری از پنچر شدن لاستیک‌ها

با استفاده از راهکارهای متعددی می‌توان از پنچر شدن لاستیک‌ها جلوگیری کرد و یا احتمال آن را کاهش داد. یکی از ساده ترین و در عین حال مهم‌ترین روش‌ها برای پیشگیری از پنچر شدن لاستیک‌های خودرو، بررسی منظم و دوره‌ای تایرها است. در این بررسی باید به مواردی همچون فشار باد تایرها و وضعیت آن‌ها توجه کرد.

عواملی چون معیوب بودن تایرها و کم باد بودن آن‌ها نه تنها می‌تواند ریسک پنچر شدن را بالا ببرد؛ بلکه احتمال ترکیدگی لاستیک را نیز به دنبال خواهد داشت. با باد زدن مرتب باد لاستیک‌ها، شما خواهید توانست تا خطر پنچر شدن را کمتر سازید اما این مورد همیشگی نیست و تا حدودی به شانس شما بستگی دارد.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
2 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

سلام
از اینکه توضیحات کامل و جامعی داده اید کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.
فقط ای کاش تعرفه های موارد را هم مکتوب می‌کردید.
حداقل اینکه حدودا هزینه ها را برآورد قیمت با کارشناس های مجرب و خوب تان را اطلاع رسانی میکردید.
در کل از توضیحات تان خیلی تشکر میکنم .
خدا کنه در مواقع درخواست امداد هم کارشناس ها همینطور که فرمودید دلسوزانه و به نیت بالا بردن پرچم مدیران خودرو امدادرسانی کنند.

سلام وقت بخیر ممنونم
لینک قیمت تمام خدمات را ما در اینجا قرار داده ایم.
https://aghayeemdad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/

به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو