امداد خودروی سعادت آباد مکانیک سیار و یدک کش

امداد خودرو آقای امداد در سعادت اباد تهران به صورت 24 ساعته آماده اراده خدمات مکانیک سیار و امداد خودرو است. هزیته امداد خودرو ما طبق مصوبه اتحادیه و ضمانت عمکلرد داریم. ما نظارت کاملی روی کیفیت و قیمت خدمات داریم. همچنین در تلاش است این کیفیت و قیمت خدمات کاملا مطابق با استانداردها باشد. خدمات امدادی ما شامل خودروبر با یدک کش ، دکل و کفی ، مکانیک سیار، بنزین، پنچری است که درتمامی مناطق تهران از قبیل شرق، غرب، شمال و جنوب را  پوشش خود قرار داده است و امداد خودروی شرکت‌های مختلف مثل تویوتا، کیا، هیوندا،ایران خودرو ، سایپا و … را بر عهده دارد.

امداد خودرو سعادت آباد آقای امداد یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه خدماتی در ایران است که با بیش از سال ها سابقه فعالیت، به عنوان یکی از پیشروان صنعت خدمات رانندگی در کشور شناخته می‌شود. این شرکت با داشتن تجهیزات و تخصص کافی، خدمات مختلف و حرفه‌ای را در زمینه‌های مختلف به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

امداد به معنای کمک و یاری رساندن در زمان وقوع مشکل است و امداد خودرو یکی از یاری دهندگان به صاحبان خودروهایی است که اتومبیل آنها به دلیل نقص فنی قادر به حرکت نمی باشد. مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز باشد تنها کافی است تا با موبایل خود شماره امداد خودرو را گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و زبده برای حل مسئله نزد شما باشند.

امداد خودری تهران آقای امداد
همیشه در زمان وقوع مشکل آنچه بیش از همه مورد اهمیت است رسیدن نیروی کمکی به موقع سر صحنه است. چرا که باعث می شود هم مسئله به سرعت حل شود و هم استرسی به آسیب دیده تحمیل نمی شود و زمان زیادی را از دست نمی دهد. خدمت رسانی یکی از مهمترین ارکان ضروری هر جامعه ای است. امداد رسانی سریع، مناسب و با کیفیت مهمترین شعار ما است. که در تمام سالهای فعالیت خود همواره مد نظر داشته است یعنی به محض تماس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و خدمات شایسته و مفیدی را ارائه دهد.

در برخی موارد می توان به راحتی در محل وقوع مشکل را عیب یابی کرد و به تعمیر یا تعویض پرداخت و در زمان کوتاهی مسئله را حل کرد. در برخی موارد پس از بررسی نیاز است تا خودرو به سمت تعمیرگاه حمل شود تا در آنجا با استفاده از ابزار تخصصی تر به تعمیر آن بپردازند. میزان ساعات تعمیر خودرو در تعمیرگاه بستگی به نوع آن دارد.

 

تماس با امداد خودرو در سعادت آباد

با تماس با امداد خودرو آقای امداد می توانید هر ساعت از شبانه روز 24 ساعته به خدمات آن دسترسی داشته باشید. شماره امداد خودرو یکی از مهمترین چیزهایی است که هر راننده به آن نیاز خواهد داشت. پس در زمان وقوع هر اتفاقی برای خودرو سریعا با ماتماس گرفته تا در اسرع وقت و به کمک متخصصین مشکل را عیب یابی و در صدد رفع آن برآیند. با حضور آقای امداد راحتی خیال و آرامش خاطر برای رانندگان بوجود آورده است که با هر مسئله ای که روبرو شوند به راحتی با اولین تماس با آقای امداد نزدیکترین امداد به کمک آنها می شتابد.
در زمان تماس با ما لازم است تا شماره شاسی خودرو و دیگر موارد مورد نیاز را اعلام نمایید و منتظر باشید تا امدادگر در نزدیکترین محل خود را به شما برساند و سپس گزارش مختصر و مفیدی از اشکال به وجود آمده را به کارشناس آقای امداد اعلام کنید و سپس زمان بررسی خودرو است و تعمیر آن در محل و در کوتاهترین زمان صورت می گیرد. پس از انجام کار گزارش تعمیر در صورتحساب درج شده و صاحب خودرو آن را تایید می نماید و یک نسخه نزد صاحب خودرو و یک نسخه به امدادگر باز می گردد. پس از زمان کوتاهی ناظران از دفتر مرکزی با صاحب خودرو تماس گرفته تا از حسن انجام کار و رضایت وی مطلع شوند. در صورتی که قطعه ای تعویض شود حتما قطعا قدیمی به صاحب خودرو بازگردانده می شود.
برای تعمیر خودرو توسط آقای امداد لازم است که مدارک شناسایی خودرو ( کارت خودرو) را همراه داشته باشید.
آقای امداد بیش از دو دهه خدمات شبانه روزی به مشتریان ارائه داده است و تلاش کرده تا خدمات مطلوب و مفیدی ارائه نماید. با راه اندازی مرکز تلفنی 24 ساعته و فرستادن کارشناسان فنی برای رفع ایرادات خودروهای در جاده مانده و خاموش شده یا دچار تصادف شده می باشند. فعالیت های آقای امداد در سعادت اباد شامل: باطری کمکی، پنچرگیری، امداد سوخت سیار، باز نمودن درب اتومبیل، تعویض زاپاس، تعویض انواع شیشه، تعمیر و باز کردن قفل و درب های خودرو و غیره بوده است.

خدمات امداد خودرو سعادت آباد شامل:

۱- خدمات رسانی در جاده: شامل بارگیری و حمل نقل، تعویض لاستیک، جابجایی وسایل نقلیه، تأمین سوخت و … است.

۲- خدمات فنّي: شامل تعويض باطري، تعويض روغن و فيلتر هوا، برقي كاري، تعويض قطعات آسيب دیده و … است.

۳- خدمات پژوهش: شامل برآورد آسيب‌هاي ناشي از تصادف، تعيين قيمت خدمات، تعيين میزان خسارت و … است.

۴- خدمات حقوقی: شامل مشاوره حقوقی، پرداخت جریمه و … است.

۵- خدمات بیمه: شامل بیمه‌نامه‌گذاری، پرداخت خسارت و … است.

با اینکه امداد خودرو آقای امداد در سطح کشور فعالیت دارد، اما با داشتن شبکه‌ای از نمایندگان در سراسر کشور، به راحتی می‌توانید با این شرکت در هر نقطه‌ای از کشور تماس بگیرید و خدمات مورد نظر را درخواست کنید. همچنین با دسترسی به سامانه آنلاین شرکت، می‌توانید به صورت آنلاین نسبت به درخواست خود اقدام کنید.

به طور کلی، با داشتن تجربه و تخصص لازم، امداد خودرو سعدت آباد قادر است به صورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا، خدمات مورد نیاز رانندگان را ارائه دهد.

خدمات مکانیک سیار در تمام نقاط سعادت آباد

آقای امداد در سعادت اباد با داشتن سابقه ای طولانی در امر خدمات دهی به صاحبان خودرو و داشتن نمایندگی های گسترده در سعادت اباد و چندین گروه تعمیرکار متخصص و 3 کارشناس شبانه روزی و 120 یدک کش و دل ترکیبی به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز می باشد. تنها کافی است تا با یکبار تماس تلفنی یا اینترنتی درخواست خود را ثبت نمایید و پس از اندک مدت کوتاهی کارشناسان ما در محل حاضر هستند.
امداد خودرو آقای امداد در سعادت اباد با داشتن کارشناسان زبده و متخصص به سرعت به محل اعزام شده و با بررسی دقیق مشکل خودرو سریعا به تعمیر یا تعویض قطعات اقدام می نمایند و نیازی نیست تا صاحب خودرو آن را به تعمیرگاه منتقل نماید. البته در مواقع نادری نیاز است تا خودرو به سمت تعمیرگاه بکسل شود که البته این مورد را هم  می تواند به عهده گیرد و خودرو را با کمک نیسان، چرخگیر، یدک کش دکل کفی، زنجیری، جرثقیل بالابر یا خودروبر کفی به تعمیرگاه منتقل نمایند و صاحبان خودرو می توانند از تعمیرگاه های خود استفاده نمایند و از تخفیفات تعمیرگاهی آن بهره مند شوند.
همچنین  با داشتن یدک کش های مستقر در نقاط مختلف سعادت آباد آماده خدمات رسانی به همشهریان می باشد تا خودرو شما را به تعمیرگاه حمل نماید.
آقای امداد زیر 30 دقیقه در محل درخواست کننده امداد حاضر می باشد تا رفع مشکل خودرو را انجام دهد.
یکی دیگر از مزایای استفاده از آقای امداد داشتن تعرفه هزینه های تعمیر و یدک کشی می باشد و در قبال اقدامات انجام گرفته برای خودرو فاکتور صادر می نماید.
همچنین ما تمامی لوازم یدکی خودروها را از نمایندگی های مجاز تهیه می نماید.

حمل  خودرو با یدک کش دکل و کفی در سعادت آباد تا تعمیرگاه توسط آقای امداد

 

آقای امداد با داشتن بیش به 100 امدادگر تخصصی خودرو در نقاط مختلف تهران تمامی خدمات تعمیر اعم از گیربکس، موتور و خدمات برقی را به صاحبان خودرو ارائه می دهد.
امداد خودرو اقای امداد در سعادت آباد مطمئن ترین روش حمل خودرو در تمام نقاط تهران دارا می باشد که انتخاب این افراد با وسواس خاصی صورت گرفته است.  فعالیت خود را بر پایه رضایت مشتری بنا نهاده است و با تمام توان خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. خدمت رسانی شعار همیشگی ما است.

 حمل خودرو با خودرو بر در تهران

این روزها اپلیکیشن های متعددی برای درخواست امداد خودرو در اختیار همگان قرار دارد که با نصب آنها می توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کرده و در زمان لازم از طریق این اپلیکیشن درخواست امداد نمایید. آقای امداد یکی از معتبرترین مراکز امداد سیار است که خدمات مطمئن و با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و تعرفه های آن مطابق با استانداردهای اتحادیه می باشد. برای نتایج عملکرد آن می توانید در گوگل جستجو نمایید تا شاهد 5 ستاره رضایت از مشتری را مشاهده نمایید. شما می توانید از مشاوره های رایگان آن در خصوص مشکلات خودرو خود بهره مند شوید. آقای امداد با شماره ثبت رسمی و ارائه خدمات با تکنولوژی روز همیشه آماده خدمت رسانی می باشد.

حمل خودرو لوکس توسط یدک کش دکل کفی

آگاهی از اینکه چه خدماتی در اختیار صاحبان خودرو در سراسر تهران از جمله امداد خودرو شمال تهران ، امداد خودرو جنوب تهران ، امداد خودرو شرق تهران  و غرب وجود دارد باعث می شود تا خیالشان از بابت اینکه در زمان نیاز چه دسترسی های آسان و راحتی دارند، آسوده باشد.
امداد سیار در هر ساعتی از شبانه روز برای خدمت رسانی آماده است. امداد سیار با کارشناسان توانمند در سریع ترین زمان خود را به محل مورد نظر رسانده و به تعمیر خودرو می پردازند. امداد سیار در همه نقاط سعادت آباد بزرگ وجود دارد و رانندگان به محض اینکه ماشین آنها خاموش شد یا خودرو آنها دچار مشکلی شد که قادر به حرکت نباشد با امداد سیار تماس گرفته و کمک بطلبند. متخصصین امداد سیار در خودرو سیار خود تمام لوازم و قطعات مورد نیاز را همراه دارند و تلاش کرده تا جایی که ممکن است خودرو را تعمیر کرده و تحویل صاحب خودرو دهند. تنها در موارد معدودی به دلیل مشکل اساسی خودرو مجبور به جابجایی خودرو به سمت تعمیرگاه می شوند. تمام تلاش متخصصان امداد سیار برای رفع مشکل رانندگان خودرو است. آنها برای تشخیص و تعمیر همه نوع خودرو آموزش دیده اند و با کمال دقت و اطمینان خودرو خود را برای تعمیر به آنها بسپارید و پس از اتمام کار با گرفتن فاکتور مهر و امضا شده از حسن انجام کار مطلع شوید.
پنچرگیری سیار، باطری به باطری سیار، باز کردن خودرو، مکانیک سیار، یدک کش سیار بخشی از خدمات امداد سیار می باشد. امداد سیار خودرو از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب سعادت آباد در خدمت صاحبان خودرو می باشد. در کمتر از 20 دقیقه امداد خودرو به کمک شما می شتابد

 

یدک کش دکل کفی

پیش آمده است که خودرو به دلیل مشکلات خاص نیاز است تا به تعمیرگاه برده شود و در صورتی که خودرو نتواند حرکت کند نیاز است تا با کمک از یدک کش دکل کفی تا تعمیرگاه جابجا شود. این یدک کش دکل کفی برای زمانی که خودرو داخل جدول می افتد و بیرون آوردن آن باعث آسیب به خودرو مخصوصا خودروهای لوکس می شود از یدک کش دکل کفی برای بیرون آوردن آن استفاده می کنند. یدک کش دکل کفی به راحتی خودرو ها را بلند کرده و بدون هیچ آسیبی روی کفی یدک کش جا می دهد و سپس به محل مورد نظر منتقل می نماید.
در قدیم جرثقیل هایی دکل داری بودند که با الواری که از شیشه های درب عقب خودرو و از دو طرف توسط تسمه ای در اختیار قرار می گرفت، خودرو را جابجا می کردند که در بسیاری مواقع آسیب هایی به بدنه خودرو وارد می شد ولی امروزه با وجود یدک کش دکل کفی این کار خیلی راحت و بدن هیچ آسیبی توسط امداد خودرو صورت می گیرد. در زمان تصادف، یا جابجا کردن خودروهایی که روشن نشوند فقط کافی است تا با تماس با امداد خودرو درخواست یدک کش دکل کفی نمایید تا در اسرع وقت خودرو شما منتقل شود. امداد خودرو مجهز به جرثقیل یدک کش دکل کفی برای خودروهای لوکس می باشد. همچنین این جرثقیل ها توانایی جابجایی انواع کانکس، گاوصندوق، جابجایی و حمل قطعات صنعتی سنگین را بدون هیچگونه آسیبی و در کمترین زمان ممکن در هر نقطه ای از سعادت آباد انجام حمل و جابجا می کند.

امداد خودرو در تهران 

قبلا امداد خودرو تنها در منطقه سعادت اباد وجود داشت از اینرو در زمان وقوع مشکل و با وجود ترافیک زمان زیادی برای رسیدن کمک به درخواست کننده تلف می شد. امروزه با گسترش امداد خودرو در همه مناطق این کار به سرعت و دقت انجام می گیرد و در مدت زمان بسیار اندکی امداد خودرو منطقه به یاری درخواست کننده می شتابد.
رانندگان عزیز از امداد خودروهای معتبر درخواست کمک نمایید چرا که امداد خودروهای غیرمجاز هزینه های گزافی را دریافت می کنند. امداد خودروهای مجاز دارای آرم اتحادیه اتوسرویس و تعمیرکاران هستند. تعمیرکاران مجازی که دارای کارت شناسایی معتبر و لباس فرم می باشند. امداد خودرو در مناطق 22 گانه مشغول فعالیت می باشد و شامل امدادرسانی به خودروهای سمند، پژو، برلیانس، ال90، تویوتا، هیوندا، کیا، جک، هایما و…. می باشد.


یدک کش سیار در بزرگراه

رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور اعلام کرده است که مشتریان برای تشخیص مجاز بودن امداد خودرو مورد نظر کافی است تا پلاک خودرو امداد را به سامانه پیامک نمایند و چنانچه از طرف سامانه پیام تایید دریافت کردند امداد خودرو مجاز می باشد و اگر پیامی دریافت نکردند به معنای غیر مجاز بودن امداد خودرو می باشد و از خدمات گیری از آنها اجتناب کنند. هر ساله به نمایندگی های امداد خودرو تعرفه های مشخصی ارائه می شود که آنها موظف به دریافت هزینه از مشتری بر اساس آن می باشند.

امداد بنزین در سعادت آباد

این روزها با گسترش شهر سعادت آباد تردد بیش از پیش خودرو ها در شهر نیاز به جایگاه های سوخت گیری بیشتری می باشد و مطابق استانداردهای جهانی فاصله دسترسی به جایگاههای سوخت باید یک کیلومتر باشد اما در بیشتر نقاط  فاصله آنها بسیار زیاد است یعنی تقریبا بین 6 تا 7 کیلومتر می باشد و گاه این فاصله به اندازه ای است که مصرف سوخت تا رسیدن به جایگاه دوام نیاورده و خودرو خاموش می شود.
یکی دیگر از امدادهایی که برای تمامی خودروها در تمام سطح شهر  به چشم می خورد و کمبود آن بسیار حس شده بود وجود امداد بنزین است. رانندگان خودروهایی که به دلیل تمام شدن بنزین و دور بودن از جایگاه های سوخت، خودرو آنها خاموش شده و قادر به حرکت نمی باشد با امداد بنزین تماس گرفته تا به سرعت به کمک آنها بشتابند. رانندگان خودرو ها به یاد داشته باشند که در صورت رانندگی با باک خالی باعث آسیب جدی به سوزن های انژکتوری خودرو خود خواهند شد. پس قبل از اینکه باک شما خالی شود هر کجا که هستید با یک تماس امداد بنزین را به یاری بخواهید و با اعلام موقعیت مکانی خود از خدمات آن بهره مند شوید. امداد بنزین از شمال تهران تا جنوب و از شرق تا غرب تهران دارای امدادهای سیار سوخت می باشد.

چگونه متوجه شویم خودرو ما بنزین معمولی می خواهد یا سوپر:
بنزین معمولی مایل به رنگ قرمز است و بنزین سوپر معمولا به رنگ سفید و گاهی سبز رنگ است.
چنانچه گازی که از باک خودرو در زمان سوخت گیری خارج شود خشک باشد بنزین سوپر است و اگر گاز آن چرب باشد بنزین معمولی می باشد.

خدمات پمپ بنزین سیار سعادت آباد عبارتند از:

1- فروش بنزین و گازوئیل: این خدمات شامل فروش بنزین و گازوئیل با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان است.

2- تعمیرات پمپ بنزین: در صورت بروز مشکل در پمپ بنزین، تعمیرکاران ما آن را تعمیر و به حالت عادی باز می‌گردانند.

3- خدمات روغن‌گیری: در صورت نیاز به تعویض روغن خودرو، خدمات روغن‌گیری نیز در دسترس است.

4- فروش لوازم جانبی: لوازم جانبی خودرو نظیر لامپ، باطری، روغن موتور و … نیز در این پمپ بنزین عرضه می‌شود.

5- خدمات شستشو: خدمات شستشو و تمیزکاری خودرو نظیر شستشو با آب فشار قوی، شستشو با دستگاه و… نیز در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

خدمات تعمیرات امداد خودرو در محل

خدمات تعمیرات در محل به خدماتی اطلاق می شود که نیازی به حمل خودرو به تعمیرگاه نباشد و در محل توسط امداد سیار و کارشناس تعمیر و تحویل می شود. شما مشتری گرامی می توانید از تعمیرکاران امداد خودرو کارت شناسایی معتبر مطالبه فرمایید. تمامی تعمیرکاران و خدمت رسانان سیار آقای امداد با لباس فرم مخصوص شرکت حضور پیدا می کنند. تمامی لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و تعویض قطعات خودرو از طرف شرکت در اختیار متخصصان قرار گرفته است و این تجهیزات هر چند وقت چک و تمیز می شوند تا در زمان خدمات رسانی دچار مشکل نشوند.
مواردی که در ادامه ذکر می شود خدمات امداد خودرو در محل می باشد که با صرف زمان اندکی به مشتریان ارائه می شوند:
 تعویض پمپ بنزین خودرو
 تعویض فیوز خودرو
 تعویض شیلنگ رادیاتور
 تعویض لاستیک
 تعویض سیم کلاچ و گاز
 تعویض ماهک دنده خودرو

امداد خودرو با تعمیرکاران و مکانیک های متخصص و زبده آماده خدمت رسانی است

آگاهی از اینکه چه خدماتی در اختیار صاحبان خودرو در سراسر سعادت آباد وجود دارد باعث می شود تا خیالشان از بابت اینکه در زمان نیاز چه دسترسی های آسان و راحتی دارند، آسوده باشد.
امداد سیار در هر ساعتی از شبانه روز برای خدمت رسانی آماده است. امداد سیار با کارشناسان توانمند در سریع ترین زمان خود را به محل مورد نظر رسانده و به تعمیر خودرو می پردازند. امداد سیار در همه نقاط تهران بزرگ وجود دارد و رانندگان به محض اینکه ماشین آنها خاموش شد یا خودرو آنها دچار مشکلی شد که قادر به حرکت نباشد با امداد سیار تماس گرفته و کمک بطلبند. متخصصین امداد سیار در خودرو سیار خود تمام لوازم و قطعات مورد نیاز را همراه دارند و تلاش کرده تا جایی که ممکن است خودرو را تعمیر کرده و تحویل صاحب خودرو دهند. تنها در موارد معدودی به دلیل مشکل اساسی خودرو مجبور به جابجایی خودرو به سمت تعمیرگاه می شوند. تمام تلاش متخصصان امداد سیار برای رفع مشکل رانندگان خودرو است. آنها برای تشخیص و تعمیر همه نوع خودرو آموزش دیده اند و با کمال دقت و اطمینان خودرو خود را برای تعمیر به آنها بسپارید و پس از اتمام کار با گرفتن فاکتور مهر و امضا شده از حسن انجام کار مطلع شوید.
پنچرگیری سیار، باطری به باطری سیار، باز کردن خودرو، مکانیک سیار، یدک کش سیار بخشی از خدمات امداد سیار می باشد. امداد سیار خودرو از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران در خدمت صاحبان خودرو می باشد. در کمتر از 20 دقیقه امداد خودرو به کمک شما می شتابد

تعمیر خودرو در محل در هر نقطه از سعادت آباد

با توجه به افزایش تعداد خودروهای در حال حرکت در جاده ها و خیابان های شهری، نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری این خودروها نیز بسیار افزایش یافته است. شرکت ما با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو، آمادگی دارد تا با بهره گیری از تجربه و دانش فنی متخصصان خود، به مشتریان عزیز خدمات با کیفیت و قابل اعتماد را ارائه دهد.

خدمات شرکت ما شامل تعمیرات عمومی، تعویض لوازم یدکی، سرویس کامل، برطرف کردن علائم و نشانگر های خطا، بالانس چرخ ها و … می باشد. همچنین با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و استفاده از لوازم یدکی با کیفیت بالا، مطمئن هستید که خودرو شما در دست بهترین های صنعت قرار دارد.

ما با توجه به نیاز مشتریان، خدمات تعمیر و نگهداری خودرو را در محل ارائه می دهیم. این خدمات شامل تعویض لوازم یدکی، سرویس کامل و برطرف کردن علائم و نشانگر های خطا در محل شما می باشد. با این روش، شما نیاز به حضور در کارگاه تعمیرات نخواهید داشت و می توانید زمان خود را برای انجام کارهای دیگر صرف کنید.

با انتخاب شرکت ما، شما به یک پارتنر قابل اعتماد برای تعمیر و نگهداری خودرو خود دست پیدا خواهید کرد. با تضمین کیفیت و قابل اطمینان بودن خدمات، شرکت ما همواره در صحبت های شخص شده است. بنابراین، با اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما آشنا شده و با مشکلات خودرو خود به ما اعتماد کنید.

 

امداد پنچرگیری در سعادت آباد

پنچر گیری لاستیک های تیوبلس در حیطه امداد خودرو می باشد چرا که به راحتی و با صرف زمان بسیار کمی انجام می شود اما لاستیک خودروهای تیوب دار به دلیل اینکه نیاز به تجهیزات مخصوص برای پنچرگیری دارند لذا امکان پنچرگیری لاستیک این نوع به صورت سیار امکان پذیر نمی باشد. آقای امداد با کیفیت خوب و زمان کم و با نازلترین قیمت در خدمت مشتریان خودروهای تیوب لس جهت پنچرگیری می باشد.

تعمیر سیستم برق خودرو:

مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو معمولا برای هر خودرویی اتفاق می افتد. و معمولا زمانی رخ می دهد که باتری خودرو فرسوده شده باشد و از زمان تعویض آن گذشته باشد و استفاده از آن باعث صدمه رساندن به سیستم برقی خودرو شده است و برق رسانی به ادوات برقی خودرو را دچار مشکل کرده است . در این زمان تماس با آقای امداد و درخواست کمک امداد سیار برای رفع مشکل سیستم برقی خودرو در کوتاهترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد و تعمیرکاران به سرعت به محل اعزام شده و در زمان اندکی مشکل سیستم برق خودرو را حل می کنند.

خدمات تعویض روغن سیار نیز شامل موارد زیر می‌باشد:

1- تعویض روغن موتور: این خدمت شامل تعویض روغن موتور خودرو با روغن جدید و مناسب برای خودرو است.

2- تعویض فیلتر روغن: در این خدمت، فیلتر روغن قدیمی با یک فیلتر جدید و مناسب برای خودرو جایگزین می‌شود.

3- بررسی سطح روغن: در این خدمت، سطح روغن مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز، به آن افزوده می‌شود.

4- بررسی و تعویض فیلتر های هوا: در این خدمت، فیلتر های هوای خودرو برای حفظ کارکرد بهینه و پاک شده و در صورت نقصان، جایگزین مجدداً جایگزین مجدداً جایگزین مجدداً جایگزین مجدداً جایگزین مجدداً جایگزین شده است.

5- بررسی و تعویض فیلتر های سوخت: در این خدمت، فیلتر های سوخت خودرو برای حفظ کارکرد بهینه و پاک شده و در صورت نقصان، جایگزین مجدداً جایگزین مجدداً جایگزین مجدداً جایگزین مجدداً جایگزین مجدداً جایگزین شده است.

6- بررسی و تعویض روغن گیربکس: در این خدمت، روغن گیربکس خودرو با روغن جدید و مناسب برای آن تعویض شده است.

7- بررسی و تعویض روغن دیفرانسیل: در این خدمت، روغن دیفرانسیل خودرو با روغن جدید و مناسب برای آن تعویض شده است.

 

امداد قفل و سوئیچ خودرو:

اتفاق می افتد که گاهی به دلیل فراموش کردن و یا عجله سوئیچ در خودرو جا مانده و باز شدن درب خودرو امکانپذیر نیست. در این زمان شما می توانید با امداد خودرو تماس گرفته و ضمن توضیح مشکل ایجاد شده درخواست کمک امداد سیار نمایید. در هر ساعتی از شبانه روز نیروی متخصص در سریع ترین زمان به محل آمده و مشکل را حل می کنند. پس از انجام کار هزینه ی خدمات همراه با یک فاکتور معتبر به مشتری ارائه می شود. همچنین برای اطمینان از رضایت مشتری از طرف دفتر مرکزی با مشتری تماس گرفته و از ایشان در خصوص حسن انجام کار پرسش هایی می کنند تا مطمئن شوند که اقدامات لازم در زمان مقتضی برای مشتری رضایت بخش بوده است.
این اقدامات و پیگیری ها از طرف امداد خودرو باعث محبوبیت و اعتماد مشتریان می باشد و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود. همه امدادگران با لباس های فرم و کارت شناسایی معتبر مشغول خدمت رسانی هستند

تعرفه امداد خودرو:

امداد خودرو یک شرکت مادر است و تمامی تعرفه های آن در تمام نقاط سعادت آباد یکسان تعریف شده است. لیست قیمت های آقای امداد هم طبق تعرفه اتحادیه می باشد و مبلغ مازادی از مشتری مطالبه نمی شود.
همچنین آقای امداد در تمام سالهای فعالیت خود تلاش کرده تا رضایت مشتری در اولویت نخست کار باشد و تمامی خدمات مطابق با استاندارد انجام شود. چنانچه تعرفه های قیمت امداد خودرو را با خدمات سیار غیر مجاز مقایسه کنید متوجه تفاوت آنها خواهید شد.

 

مزایای امداد خودرو آقای امداد

ویژگی هایی که باعث می شود تا امداد سیار خودرو در میان مشتریان خود شناخته شده باشد و هر روز به جذب مشتریان بیشتری نائل شود. شامل موارد زیر می باشد:

ارائه خدمات مرغوب و با کیفیت:

بدون شک مشتریان به دنبال خدمات با کیفیت هستند و امداد خودرو با ارائه قطعات مرغوب و با کیفیت خودرو، تجهیزات سالم، رفتار مناسب با مشتری، ارائه فاکتور، تعمیرات مناسب و با کیفیت و استفاده از اقلام مرغوب در جهت رضایت مشتری پیش می رود از اینرو متخصصان تعمیر، یدک کش ها و کارشناسان سیستم برق را به گونه ای از میان متقاضیان انتخاب کرده است که بهترین خدمات را در زمان کم به مشتری عرضه نمایند. ارائه خدمات با کیفیت شعار همیشگی امداد خودرو است.

مجوز رسمی امداد خودر با آقای امداد

امداد رسانی سریع:

امداد خودرو تمامی مناطق سعادت آباد را تحت پوشش دارد از اینرو به سرعت می تواند به مشتریان در تمامی مناطق خدمات ارائه دهد. وجود نمایندگی در تمام مناطق سعادت آباد سبب شده تا امداد سیار خودرو در ترافیک مسیر های طولانی درگیر نشود و خود را به سرعت به درخواست کننده برساند. نیروهای امدادی زبده و کارآمد در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شده و به خدمت رسانی مشغول می شوند. دقت و سرعت از ویژگی های نیروهای امداد خودرو به شمار می آید.


ارسال فوری خودرو به سراسر تهران و سعادت آباد

به اطلاع مشتریان عزیز می‌رسانیم که شرکت ما آمادگی خود را برای ارسال فوری خودرو به سراسر کشور اعلام می‌کند.

با توجه به نیاز روزافزون مشتریان به خودرو، شرکت ما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های حمل و نقل، آمادگی دارد تا خودرو شما را به سراسر کشور ارسال کند.

خدمات ما شامل بسته‌بندی، بارگیری، حمل و تخلیه خودرو در مقصد نهایی است. همچنین با توجه به نظارت دائم بر حمل و نقل، اطمینان دارید که خودرو شما در امان و سالم به مقصد نهایی خواهد رسید.

برای درخواست خدمات حمل و نقل فوری خودرو با شرکت ما تماس بگیرید و گزینه‌های قابل دسترس را بپرسید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.


امداد رسانی 24 ساعته:

یکی از مهمترین امکاناتی که در امداد خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است امداد رسانی 24 ساعته است. بسیاری از امداد خودروها از این امکان برخوردار نیستند اما آقای امداد 24 ساعته آمادگی اعزام نیرو برای مشتریان را دارا می باشد و در تمامی مناطق تهران شبانه روزی آماده امدادرسانی است.

چرا با امداد خودرو آقای سعادت آباد تماس بگیریم؟:
با توجه به خدمات رسانی 24 ساعته، نیروی متخصص زبده و کاربلد، امکانات و تجهیزات کامل اعم از جرثقیل و یدک کش دکل کفی، بهره بردن از قطعات مرغوب و با کیفیت و سرعت و دقت در امر امداد رسانی باید گفت داشتن این امکانات جامع و کامل که در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته است باعث می شود تا مشتریان در هر ساعتی از شبانه روز با ما برای رفع مشکل خودرو در تماس باشند.


شعار آقای امداد سرعت در ارائه بهترین خدمات امدادی است.

سعادت آباد یکی از مناطع تهران است که تردد خیل عظیمی خودرو در هر ساعت در آن مستلزم وجود مراکز معتبر و فعال برای سرویس دهی در زمینه امداد سیار می باشد. اگر بخواهیم مانند قبل تنها به وجود تعمیرگاه های ثابت بسنده کنیم در زمان و هزینه صرفه جویی نخواهد شد لذا ضروری است تا با تکنولوژی روز همراه شویم. آنچه بیش از همه در خصوص امداد خودرو مورد اهمیت است آن است که استفاده از آن دارای مزایایی است که می توان از میان آنها به صرف هزینه کم، خدمات با کیفیت، امکانات و تجهیزات مناسب، صرفه جویی در زمان و وقت اشاره کرد. همچنین نمایندگی های مجاز امداد خودرو در تمامی نقاط 22 گانه تهران برای خدمت رسانی حضور دارند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن به درخواست کنندگان امداد خودرو خدمات با کیفیت ارائه دهند.
نمایندگی های امداد خودرو دارای شماره ثبت رسمی از اتحادیه هستند و تمامی کارکنان و تعمیرکاران و خدمات رسانان دارای کارت شناسایی و لباس فرم می باشند. همچنین پس از اتمام خدمات رسانی فاکتور معتبر برای مشتری صادر می شود و از طرف پشتیبانی شرکت از مشتری در خصوص رضایت از عملکرد امداد خودرو پرس و جو خواهد شد تا بتوانند خدمات بهتر و مطمئن تری ارائه دهند. مشتریان عزیز می توانند رضایت و عدم رضایت خود را از خدمات ارائه دهندگان امداد خودرو به اطلاع پشتیبان شرکت برسانند و در این راه به بهتر شدن تشویق آنها کمک شایانی نمایند.

شعار همیشگی امداد خودرو رضایت مشتری است

چگونگی حمل و جابجایی خودرو بسیار مهم است چرا که بعلت حمل نادرست می تواند دچار صدماتی از قبیل خط و خش، صدمه به بدنه و رنگ بدنه خودرو و غیره شود از اینرو امداد خودرو امکانات و تجهیزات خود را مطابق با استانداردها مهیا نموده تا به صاحبان خودروهای لوکس نیز خدمات رسانی نماید. وجود یدک کش دکل کفی یکی از تجهیزاتی است که برای حمل و جابجایی خودرو ها جهت جلوگیری از آسیب به آنها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین ویژگی های امداد خودرو مناسب خدمات دهی شبانه روزی می باشد. اینکه صاحبان خودرو در هر ساعتی از شبانه روز که دچار سانحه یا مشکلی شدند بتوانند از خدمات آن بدون هیچ دردسری استفاده نمایند.
از آنجا که یکی از دغدغه تمام صاحبان خودرو مشغله هایی است که برای خودرو آنها رخ می دهد لذا برای کم شدن این دغدغه مشتریان می توانند با دریافت کارت اشتراک امداد خودرو به خانواده بزرگ آن بپیوندید و از مزایای بیشتری نسبت به دیگران و تخفیفات مندرج در آن در زمان مورد نیاز بهره مند شوید و با خیالی راحت در خیابان ها و جاده ها برانید. این تخفیفات شامل جابجایی و حمل خودرو، پنچرگیری، مشکلات مربوط به باطری خودرو مانند باطری به باطری کردن، خراب شدن باطری یا تعویض آن یا تمام شدن بنزین خودرو و نیاز به امداد بنزین.


فروشگاه قطعات خودرو آقای امداد

فروشگاه قطعات خودرو آقای امداد، به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه‌های قطعات خودرو در منطقه، با هدف ارائه خدمات بهتر و کیفیت بالاتر به مشتریان عزیز تاسیس شده است. این فروشگاه با دارا بودن تجربه طولانی در زمینه فروش قطعات خودرو، توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را به دست آورد.

در فروشگاه قطعات خودرو، محصولات مختلفی از جمله لوازم جانبی، لوازم یدکی و لوازم جانبی برای انواع خودرو‌های سواری، شاسی‌بلند و کامیون‌ های سنگین در دسترس هستند. همچنین، این فروشگاه با دارا بودن نمایندگی رسمی برخی از برندهای معتبر در زمینه قطعات خودرو، تضمین کامل کیفیت محصولات خود را به مشتریان اعلام می‌کند.

با توجه به اینکه قطعات خودرو یکی از مهمترین عوامل برای حفظ سلامت و عملکرد صحیح خودرو است، فروشگاه قطعات خودرو با دارا بودن تخصص و تجربه لازم در زمینه قطعات خودرو، به مشتریان خود اطمینان کامل در خرید قطعات مورد نیاز را می‌دهد.

بنابراین، با انتخاب فروشگاه قطعات خودرو آقای امداد، شما به راحتی می‌توانید نیازهای قطعات خودرو خود را برآورده کنید و با دسترسی به محصولات با کیفیت و قابل اعتماد، سلامت و عملکرد صحیح خودرو را حفظ کنید.

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو