امداد خودرو ولنجک مکانیک سیار، یدک کش

شما می توانید برای مشاوره رایگان و درخواست خدمات امدادی خود با امداد خودرو ولنجک آقای امداد تماس بگیرید. پشتیبانان ما پس از مشاوره و راهنمایی شما، در صورت نیاز امدادرسانان را به محلی مورد نظرتان ارسال خواهند کرد. اگر مشکلی در خودرو خود دارید یا نیاز به حمل خودرو با خودروبر ، یدک کش دارید به راحتی می توانید با ما تماس بگرید.

چرا امداد خودرو ولنجک با آقای امداد؟

تا به حال چند بار خودروی تان دچار مشکل شده است؟ برای حل آن چه قدر زمان گذاشته اید؟ و چه میزان هزینه کرده‌اید؟ مطمئنا در صورتی که تا به حال با مشکلاتی در رابطه با خودروی شخصی خود مواجه شده باشید، می‌دانید که بدترین اتفاق ممکن، رفع نشدن مشکل خودرو در پیگیری های مکرر است. این اتفاق بسیار آزاردهنده بوده و بیش از هر چیزی به انتخاب یک تعمیرکار مجرب و متخصص بستگی دارد.

در واقع هر چه که از تیم و گروه متبحر و کارآزموده تری استفاده کنید، چنین اتفاقات و نگرانی‌هایی را نخواهید داشت. به طور کلی نخستین و اصلی ترین فعالیت در تعمیرات مربوط به خودرو، شناسایی مشکل و عیب یابی آن می باشد. در واقع هر چه که عیب یابی با سرعتی بیشتر و به صورت دقیق تری انجام بگیرد، روند امدادرسانی و تعمیر سریع تر شده و می توان از اتلاف وقت و صرف هزینه هایی بیشتر جلوگیری کرد. تیم امداد خودرو ولنجک آقای امداد با ۱۳ سال سابقه امداد رسانی و خدمات امداد خودرو می‌تواند مشکلات مربوط به خودرو را به سرعت و درکمترین زمان ممکن در محل تشخیص داده و پس از اعمال تعمیرات لازم، موفق به بازیابی خودرو و رفع مشکل وارد شده به سرعت شوند.

در واقع شما با انتخاب امداد خودرو ولنجک آقای امداد، علاوه بر آن که دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را نخواهید داشت، بلکه از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر خواهید داشت.

ثبت درخواست کارشناسی

قیمت خدمات آقای امداد در ولنجک

نرخ دستمزد و هزینه تعمیرات در تیم امداد خودرو ولنجک آقای امداد، بر اساس دستورالعمل ‌های اعلام شده از طرف اتحادیه صنف دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده است و تمامی خدمات نیز با همان نرخ عنوان شده در این دستورالعمل انجام می‌گیرند. در واقع شما با استفاده از خدمات آقای امداد، دیگر لازم نیست تا هزینه‌ی اضافه‌ای برای خدمات پرداخت کنید.

با گذشت زمان، خودروها نیز به سرعت تغییر می‌کنند و مطابق با استانداردهای جهانی و تکنولوژی های روز تولید می‌شوند. به همین جهت نیز نیاز است تا برای مراقبت و تعمیر آن‌ها سرعت عمل بیشتری به کار گرفت و به صورت منظم رسیدگی‌های لازم را بر روی آن‌ها اعمال کرد. در حقیقت امروزه امداد رسانی تا دورترین نقاط و تامين اطمينان دارندگان خودرو یک امر لازم و ضروری می‌باشد. به همین جهت توصیه ما به شما آن است که هر زمان خودرویتان دچار مشکل شد و یا از حرکت ایستاد، به جای فشار آوردن به خودرو و وارد کردن خسارت های احتمالی بیشتری به آن، به سرعت با امداد خودرو ولنجک آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان ما نیز به سرعت خود را به محلی که درخواست دادید، برسانند و به صورت دقیق و تخصصی مشکل شما را رفع کنند. همچنین شما می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین و نرخ قیمت‌ها، از وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز استفاده کنید.

بررسی اجزای اساسی خودرو

همه‌ی ما نخستین زمانی که از گوشی همراه و یا کامپیوتر خود استفاده کردیم را به یاد داریم. مطمئنا کنجکاوی و ناآگاهی تنها بخش کوچکی از احساساتی بود که داشتیم. اما چه قدر زمان برد تا بتوانیم با امکانات آن‌ها آشنا شویم و بدانیم که برای رفع مشکلات کوچک آن چه می‌توانیم بکنیم. به طور کلی بهتر است تا پیش از استفاده از هر چیزی، دستورالعمل مربوط به آن را مطالعه کرده و با عملکرد هر بخش آن آشنا شویم. این موضوع در رابطه با وسيله‌ای همچون خودرو که کمی پیچیده است، سخت‌تر خواهد بود. با این حال برخی از بخش‌های خودرو اهمیت زیادی در عملکرد آن دارند و باید به دفعات بیشتری مورد بررسی و مراقبت قرار بگیرند. در ادامه به بررسی چند بخش مهم از خودرو، مشکلات مربوط به آن‌ها و نحوه‌ی رفع آن‌ها می‌پردازیم.

– تسمه تایم

تسمه تایم چیست و شیوه‌ی عملکرد آن چگونه می‌باشد؟ بهترین زمان برای تعویض تسمه تایم در خودروهای مختلف چه زمانی است؟

تسمه تایم و یا تسمه تایمینگ در واقع یک تسمه یلاستیکی می‌باشد و بخشی از موتور احتراق داخلی خودرو است. این تسمه میل لنگ خودرو را به میل سوپاپ یا سوپاپ ها متصل کرده و در داخل پیشرانه قرار دارد. وظیفه‌ی تسمه تایم در حقیقت تنظیم زمان درست باز و بسته شدن سوپاپ ها می‌باشد. در واقع این تسمه سوپاپ ها را به چرخش درآورده و کنترل خواهد کرد. با وجود این که در خودروهای مختلف محل قرارگیری میل سوپاپ با فرق می‌کند، اما در بیشتر موارد این قطعه در سر سیلندر خودرو قرار گرفته است.

در واقع به تازگی و چند سالی است که از تسمه تایم در خودروها استفاده می شود، در حالی که در گذشته از زنجیر و به جای آن استفاده می شد. با وجود آن که تسمه تایم زمان مخصوصی برای تعویض دارد، اما زنجیر تایم تا زمانی که آسیب جدی به موتور خودرو نرساند، قابل استفاده می‌باشد.

با این وجود هم اکنون نیز در بسیاری از ماشین‌های سنگین، به جای تسمه از زنجیر استفاده می شود. در واقع بین این دو تفاوت اساسی نیز وجود دارد، چرا که زنجیر تایم به دلیل جنس فلزی خود از آسیب‌هایی که احتمالا بیشتر در تسمه تایم مشاهده می‌شوند، در امان است و می‌توان گفت که عمر تعویض آن به اندازه عمر خود پیشرانه می باشد. شما می توانید برای آگاهی از نوع به کار رفته در خودرو خود  به دفترچه راهنمای آن مراجعه کرده و آن را مطالعه نمایید.

زمان تعویض تسمه تایم

همان طور که هر یک از خودروسازان تسمه تایم خود را به نحوی منحصر به فرد طراحی می‌کنند، همان گونه هم برای مدل‌های مختلفی از اتومبیل، کیلومترهای متفاوتی را برای تعویض تسمه تایم عنوان می کنند.

معیار رایج و عمومی که برای بیشتر اتومبیل‌ها بیان شده، 60 هزار کیلومتر می‌باشد که بسیاری از آنها نیز زودتر از زمان مقرر و گفته شده نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. به عنوان نمونه در صورتی که اقدام به خرید یک خودروی دست دوم نمایید، مسلما در رابطه با کارکرد تسمه و مدت زمان کار آن و حتی تعویضی بودن آن نمی‌توانید با قطعیت نظر دهید. از این رو در صورتی که در این زمینه شک دارید، بهتر است تا به یک تعمیرگاه مراجعه کنید و یا با امداد خودرو ولنجک آقای امداد تماس بگیرید. امداد رسانان ما آن را مورد بررسی و بازبینی قرار می‌دهند و با برداشتن پوشش روی تسمه متوجه خواهند شد که در چه شرایطی قرار دارد.

پارگی تسمه تایم

زمانی که تسمه تایم پاره می‌شود، پیستون با سوپاپ‌ها برخورد کرده و اغلب نیز این اتفاق با صداهایی همراه می‌باشد. در حقیقت هنگامی که تسمه به پایان عمر خود نزدیک شده و یا پاره می‌شود، در عملکرد صحیح و به موقع سوپاپ ها اختلال ایجاد شده و سوخت و هوا نیز در زمان مناسب به سیلندر وارد نمی‌شود. همچنین ممکن است که باز و بسته شدن سوپاپ ها به درستی و به میزان کافی انجام نگرفته و در نتیجه موجب اثری منفی و غیر قابل چشم پوشی در کارکرد پیشرانه شود. با این وجود در بسیاری از موتورهای سری قبل پراید، این پارگی تنها موجب خاموشی موتور می‌شد.

در زمان برخورد با علائم گفته شده، کافیست تا با امداد خودرو ولنجک به شماره 02148287 تماس بگیرید. امدادرسانان ما با استفاده از سیستم موقعیت یابی شناسایی شده و نزدیکترین آن‌ها به شما در کمترین زمان ممکن آماده‌ی خدمت رسانی خواهند بود. یکی از اهداف اصلی آقای امداد ارائه‌ی خدماتی با کیفیت و قیمت مصوب در کمترین زمان ممکن می‌باشد.

 

امداد خودرو شرق تهران

– سنسور اکسیژن

یکی دیگر از اجرای اصلی خودرو، سنسور اکسیژن است که در حقیقت به تغییرات مقدار اکسیژن در کارکرد موتور حساس می‌باشد. بخشی از این سنسور در اگزوز قرار دارد و به مقدار اکسیژن که در اگزوز قرار دارد، واکنش می‌دهد. این واکنش موجب ایجاد سیگنالی با عنوان (ECU) می‌شود و می‌تواند مقدار هوا و سوخت را اصلاح کرده و تغییر دهد.

در صورتی که مقدار اکسیژن در اگزوز زیاد باشد، به اصطلاح سوخت رقیق است و این سنسور با ارسال سیگنال، با ولتاژ زیاد، سوخت را زیاد می کند. عکس این مورد هم زمانی پیش می‌آید که مقدار اکسیژن ناشی از کارکرد موتور و احتراق در اگزوز کم و به اصطلاح سوخت غنی باشد. در این زمان سنسور با ارسال سیگنالی با ولتاژ کم، سوخت را کم می کند. در حقیقت مهم ترین و اصلی ترین عامل در دریافت گواهینامه های یورو سنسور اکسیژن می‌باشد.

واشر سرسیلندر

یکی دیگر از اجزای اصلی خودرو که نیاز به بررسی و مراقبت منظم و دوره ای دارد، واشر سرسیلندر می باشد و در واقع واشری است که مابین سر سیلندر و بدنه موتور قرار دارد. فضایی که در حقیقت سربسته است و بخش احتراق را آب بندی می‌کند. دلایل زیادی برای سوختگی و خرابی واشر وجود دارد که از برخی از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایراد در ترموستات
  • ⁣کم بودن آب رادیاتور
  • وجود نقص فنی در فن و خنک نشدن رادیاتور
  • نقص فنی واتر پمپ و در نتیجه عدم چرخش آب در موتور
  • گرفتگی مجراهای گذر آب در موتور
  • سیستم‌های خنک‌کاری ضعیف و فشار بیش از اندازه بر موتور

تنها زمانی واشر سرسیلندر می‌تواند موجب روغن سوزی شود که در مسیر انتقال روغن به سرسیلندر، به علت بالا بودن فشار، به سر پیستون نشت کند و بسوزد. در زمان بروز هر گونه مشکلی در منطقه ولنجک کافیست تا با امداد خودرو ولنجک آقای امداد تماس بگیرید و با پاسخ به سوالات اپراتورهای ما، خدمات امدادی را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید و مشکل خود را حل کنید. امدادگرهای آقای امداد متناسب با مشکل مواجه شده، تمام ابزارهای لازم را انتخاب و در سریع‌ترین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما خواهند بود

خدمات امداد خودرو ولنجک آقای امداد

تیم امداد خودرو ولنجک آقای امداد با دارا بودن بیش از ۱۳ سال سابقه در خدمات امداد خودرو، مهم ترین و اصلی ترین هدف خود را ارائه خدماتی باکیفیت و با قیمت مصوب و در کمترین زمان ممکن مشخص کرده است. ما در بخش پشتیبانی آقای امداد آماده هستیم تا در ۲۴ ساعت شبانه روز، به مشکلات فنی شما رسیدگی کرده و مشاوره ‌های مورد نیاز را ارائه دهیم و در صورت نیاز، گروه‌های امداد را به محل ارسال نماییم. نیروهای امداد ما با توجه به نوع درخواست و نوع مشکل پیش آمده برای شما، آماده شده و تجهیزات مورد نیازی که احتمالاً به آن‌ها احتیاج خواهید داشت را به همراه می آورند. در واقع یکی از ویژگی‌ها و مزیت های اصلی امداد خودرو ولنجک آقای امداد، خدماتی کامل و جامع می باشد. این خدمات عبارت‌ اند از:

  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • پنچرگیری سیار
  • باطری به باطری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • خدمات مکانیک سیار
  • تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی
  • تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی
  • دیاگ و عیب یابی با دستگاه
  • باز و بسته کردن اپراتور
  • باز کردن در خودرو سیار
  • سرویس انژکتور خودور
  • شارژ گاز کولر خودرو
  • تعویض پمپ بنزین
  • تعویض شمع و وایر
  • تعویض تسمه تایم
  • تعویض ترموستات
  • تعویض کاربراتور
  • سرویس خودرو
  • نصب کمپرسور
  • تعویض دینام
  • تعویض چرخ

شیوه‌ی فعالیت امداد رسانی آقای امداد

همه ما به خوبی این نکته را می‌دانیم که هیچ حادثه ای با خبر قبلی اتفاق نمی‌افتد. در ایران به طور سالانه شاهد ۸۰۰,۰۰۰ حادثه رانندگی هستیم و امکان دارد که یکی از آن‌ها ما باشیم و در شرایطی قرار بگیریم که نیاز به جرثقیل، امداد خودرو و یا یدک کش داشته باشیم. علاوه بر این گاهی نیز امکان دارد که برای رفع مشکل پیش آمده، نیاز به خدمت در محل و تعمیرکار و مکانیک سیار داشته باشیم. در چنین زمانی مهم‌ترین عامل، عامل زمان است. در صورتی که در محله ولنجک هستید و نیاز به امداد خودرو دارید، می توانید با اطمینان کامل با واحد امداد خودروی ولنجک آقای امداد تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت و اپلیکیشن درخواست خود را ارسال کنید؛ تا امدادگران ما نیز در کمترین زمان خود را به شما برسانند. امدادگران و متخصصان ما در آقای امداد پس از حضور در محل مورد نظر، ابتدا به شناسایی مشکل و عیب یابی پرداخته و وضعیت خودرو را از نظر فنی و بدنه بررسی می کنند. سپس با استفاده از تجهیزات کافی مشکل را رفع می‌نمایند.

در تمامی واحدها و تیم‌های امداد خودرو آقای امداد در سطح تهران، سه فعالیت کلیدی و اصلی انجام می‌شود. این فعالیت‌ها با توجه به نوع درخواست کاربران بوده و شامل خدمات فنی خودرو، خدمات مربوط به حمل و بکسل خودرو و خدماتی با هر دو شرایط فوق می‌باشد. امدادرسانان واحد امداد خودرو ولنجک آقای امداد فعالیت‌های خود را به صورت شیفتی و یا ماموریتی و بر اساس ابلاغ و دستور کاری که از سوی واحد پشتیبانی ابلاغ گردیده، انجام می‌دهند و در 24 ساعت شبانه روز و حتی روزهای تعطیل آمادگی رسیدگی به هر گونه مشکلی را از سوی شما دارند.

ابزارهای همراه ضروری در خودرو

اتومبيل ‌ها در گذشته از تکنولوژی و فناوری چندان پیشرفته‌ای استفاده نمی‌کردند و بیش از هر چیزی مکانیکی بوده و به چرخ‌دنده‌های خود وابسته بودند. از این رو به همراه داشتن برخی از وسایل و ابزارها برای سفرهای بین شهری و حتی درون شهری برای رفع عیوب احتمالی، کاری لازم و ضروری به نظر می‌رسید. نمی‌توان گفت که تنها زمانی که از خودرویی با تکنولوژی قدیمی استفاده می‌کنیم باید ابزاری مخصوص به‌ همراه داشته باشیم. در واقع امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و حرکت صنعت به سوی سامانه‌های الکترونیکی و کامپیوتری، ابزار و وسایلی که رانندگان باید در سفرها به همراه خود داشته باشند نیز دچار تغییرات و تحولاتی شده است. به عبارتی همیشه باید برخی از لوازم را با خود به همراه داشته باشیم اما ماهیت آن‌ها با توجه به دوران‌های مختلف تغییر می‌کند. ما در این بخش به شما خواهیم گفت که از نظر امدادگران خودرو بهتر است تا چه ابزارهایی را در خودرو خود داشته باشید.

ابزارهای همراه از گذشته تا کنون

به طور کلی ما همیشه باید وسایلی را در هنگام سفر و در خودروی خود داشته باشیم تا در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنیم. اما این ابزار به دلیل تغییر و پیشرفت تکنولوژی به کار رفته در اتومبیل های امروزی نسبت به گذشته، تغییر کرده اند.

به عنوان مثال در حال حاضر تمامی خودروهای تولیدی مجهز به واحد کنترل الکترونیک (ECU)، سامانه سوخت رسانی انژکتوری و دیگر سامانه های هدایت و کنترل الکترونیکی هستند و شناسایی و عیب یابی بسیاری از مشکلات فنی ایجاد شده در آن‌ها از عهده رانندگان خارج می باشد. چرا که این کار نیاز به ابزار های خاص و گران قیمتی چون دستگاه دیاگ و… دارد و البته مستلزم دانش تخصصی و فنی پیشرفته ای نیز است. این امر نه از نظر اقتصادی به صرفه است و نه از عهده‌ی تمامی رانندگان برمی‌آید.

با این حال در گذشته که اتومبیل ها دارای سامانه الکترونیکی نبودند، کافی بود تا رانندگان در جعبه ابزار خود، قطعات یدکی و وسایلی چون پلاتین، فیوز دلکو، کوئل، وایر، رله، ترموستات،تسمه پروانه و… می‌توانستند عیوبی چون خاموش شدن ناگهانی خودرو، ریپ زدن، جوش آوردن و… را به همراه می‌‌داشتند تا در زمان بروز مشکلات احتمالی، آن‌ها را به راحتی رفع کنند.

مهم‌ترین ابزارهای همراه برای رانندگان

با توجه به موارد فوق، می‌توان چنین نتیجه گرفت که به همراه داشتن ابزارها و وسایلی که برای خودروهای امروزی کاربرد دارند، عملاً ممکن نیست و با ابزارها و وسایل قدیمی نیز نمی توان مشکلات فنی فعلی را برطرف نمود. چرا که در برای رفع مشکلات خودروهای امروزی باید سه عامل ابزارهای تخصصی و پیشرفته، دانش فنی و قطعات یدکی را در کنار هم گرد آوری کرد که مطمئنا هیچ راننده و مالک وسیله نقلیه‌ای نمی‌تواند این سه مورد را در کنار هم داشته باشد.

به همین جهت راحت‌ترین و به صرفه‌ترین کار در زمان برخورد با مشکلات خودرو آن است که با امداد خودرو تماس بگیریم و درخواست امدادرسانی داشته باشیم. در این شرایط تیم امدادرسان و امداد خودرو ولنجک آقای امداد با دسترسی به دانش فنی و ابزارهای استاندارد تخصصی آماده رفع مشکل شما می‌باشد.

در حقیقت یک گوشی همراه، اصلی ترین وسیله برای موارد بحرانی امروزه می‌باشد. چرا که با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه می توان به راحتی با دیگران تماس گرفت و در واقع ابزاری است که امروزه در دسترس همگی قرار دارد. علاوه بر آن، ابزاری چون پاور بانک و شارژر فندکی نیز از جمله مهم‌ترین ابزاری هستند که رانندگان خودروهای امروزی باید با خود به همراه داشته باشند تا در شرایط بحرانی و ضروری گوشی خود را شارژ کرده و امکان برقراری تماس امدادی با امداد خودرو را داشته باشند.

علاوه بر این، می‌توان از طریق اینترنت و اتصال به وب سایت تخصصی و یا اپلیکیشن های امداد خودرو با امدادگران ارتباط برقرار کرد. شما می‌توانید برای برقراری ارتباط و ثبت درخواست امدادی با تیم امداد خودرو ولنجک آقای امداد، با شماره 02148287 تماس بگیرید و یا درخواست خود را در وب سایت و اپلیکیشن آقای همراه ثبت نمایید. واحدهای امدادی ما از طریق سامانه ثبت موقعیت، رشد شده و نزدیکترین آن‌ها شناسایی و به سمت شما حرکت خواهند کرد.

در کنار موارد فوق بهتر است تا همیشه در صندوق عقب خودرو خود یک کیف کوچک بگذارید و در آن وسایلی چون مثلث هشدار دهنده، چراغ قوه، آچار چرخ، جک و لاستیک زاپاس سالم را قرار دهید تا در صورت لزوم مشکلات جزئی را خود رفع نمایید.

علت داشتن ابزارهای همراه برای رانندگان

برای رفع مشکلات کوچک و جزئی می‌توان خود دست به کار شد و با استفاده از وسایلی که در موارد قبلی ذکر شد، مشکل را حل کرد، اما باز هم رسیدگی و حل مشکلات اساسی نیازمند ابزار و تجهیزاتی تخصصی و متفاوت است. در چنین موقعیتی همراه داشتن وسایلی که کاملا با بخش فنی خودرو بی ارتباط است نجات بخش رانندگان خواهد بود.

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو آقای امداد

تیم امداد خودرو ولنجک آقای امداد، با برخورداری از متخصصینی ماهر و باتجربه، توانایی آن را دارد تا تمامی خدمات خود را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی همچون سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا انجام دهد و مشکلات فنی آن‌ها را در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب رفع نماید.

مزایای استفاده از خدمات آقای امداد

هزینه‌های شفاف و منصفانه

مطمئنا یکی از موارد مهم در زمان خرید محصولات و یا استفاده از خدمات، هزینه و قیمت آن‌ها است. چرا که باید متناسب با کار انجام شده بوده و هزینه‌ی اضافه‌ای نیز برای ما به همراه نداشته باشد. به طور کلی یکی از مشکلات اصلی در حوزه امداد خودرو تهران با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق، دریافت هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده می‌باشد. از این رو، امداد خودرو آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را برای کاربران خود ایجاد کرده است که مبلغی بیشتر از آنچه که باید نپردازند و همیشه اطمینان حاصل کنند که به مقدار لازم هزینه پرداخت کرده‌اند. همچنین یکی از راه‌های پرداخت از طریق اپلیکیشن آقای همراه می‌باشد که در آن شما می‌توانید جزئیات حساب را نیز مشاهده کنید.

سرعت امداد رسانی

اصلی ترین و مهم‌ترین خواسته ما در زمان نیاز به امداد خودرو، سرعت حضور متخصصان در محل می‌باشد. از این رو شما می‌توانید به آقای امداد از این جهت که داری متخصصانی پرشمار و متبحر در مناطق مختلف ولنجک است، اطمینان کنید. هدف اصلی تیم امداد خودرو ولنجک آقای امداد، حضور به موقع در محل است و تضمین می‌کند که در کمترین زمان ممکن درخواست شما را ثبت و رسیدگی کرده و متخصصین مربوطه را برای رفع مشکلات فنی خودروتان به محل اعزام نماید. به همین دلیل در زمان نیاز به امداد خودرو، با آقای امداد تماس گرفته و مطمئن باشید که با آقای امداد، زمان بسیار کمی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خود از دست خواهید داد.

ثبت درخواست امداد به صورت آنلاین

یکی از راه‌های ارتباطی با خدمات امداد خودرو آقای امداد، از طریق اپلیکیشن و یا وب‌سایت می‌باشد. امداد خودرو آقای امداد به طور منظم اطلاعات صفحات اختصاصی خود را به روز کرده و شما می‌توانید تنها با ورود به صفحه اختصاصی و اپلیکیشن آقای همراه درخواست خدمات خود را ثبت نمایید تا نزدیک‌ترین امدادرسان به شما حرکت کند. این روش یکی از روش‌های ساده، سریع و ارزان قیمتی است که با توجه به تکنولوژی امروزه امری ضروری و لازم نیز می‌باشد.

بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی

امداد خودرو آقای امداد دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد و به همین امر نیز شما می‌توانید تا با اعتماد بیشتری، سرویس در محل خود را به ما بسپارید.

گارانتی رضایت

ایجاد ساز و کارهای شفاف و حرفه‌ای با مشتریان، یکی از اصلی ترین ویژگی‌های امداد خودرو آقای امداد، می‌باشد. خدمات تیم امداد خودرو ولنجک به صورتی شفاف و روشن بیان شده‌اند و می‌توانند شما را از کیفیت خدمات دریافتی مطمئن ساخته و با خیالی آسوده، گارانتی رضایت را به شما اعطا کنند. تا به اکنون واحدهای امدادرسان ما در آقای امداد خدمات خود را به بیش از ۲۰۰.۰۰۰ کاربر ارائه کرده‌اند و توانسته‌اند تا از این تعداد بیش از ۱۱۴.۰۰۰ بازخورد مثبت دریافت نمایند.

بنزین سیار

خدمت بنزین سیار یکی از محبوب ترین خدمات امداد خودرو ولنجک آقای امداد می‌باشد. آقای امداد با توجه به گستردگی پوشش خود در منطقه ولنجک به کمک شما می‌آید و این خدمت را توسط مکانیک سیار آقای امداد برای شما انجام می‌دهد. در صورتی که با کمبود بنزین در مسیر خود مواجه شدید، بهتر است تا برای جلوگیری از آسیب دیدن موتور خودرویتان، حرکت نکنید و با آقای امداد تماس بگیرید. واحد امداد خودرو ولنجک آقای امداد، نزدیک‌ترین امداد خودرو برای حل مشکل بنزین شما خواهد بود. به همین منظور کافیست تا از طریق شماره تلفن، وب سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد با ما تماس حاصل فرمایید.

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو