امداد خودرو ،مکانیک و یدک‌کش منطقه سه تهران آقای امداد

در زمان نیاز به خدمات امداد خودرو ، مکانیک سیار، یدک کش امدادرسانی در جاده در منطقه‌ سه تهران، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با امداد خودرو تهران آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه ما بسپارید. امداد خودرو منطقه سه آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل است و آماده است تا تمامی خدمات خود را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد. در هر بخشی از منطقه‌ی سه تهران که باشید، واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در کمترین زمان هستند. در صورت نیاز به امداد خودرو فوری در کرج و برخورداری از ضمانت خدمات امدادی، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

یدک کش منطقه سه

یدک‌کش منطقه سه آقای امداد مجهز به انواع تریلر کفی، دکل و جرثقیل بوده و می‌تواند خدمات یدک‌کشی را به صورت ایمن با قیمتی منصفانه و باضمانت در هر بخشی از منطقه سه ارائه دهد. شرکت امداد خودرو آقای امداد با بیش از ۱۰۰ یدک‌کش آمادگی آن را دارد تا خودروی شما را برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه‌های معتبر و یا هر مورد دیگر به طور استاندارد و ایمن حمل نماید.، از خدمات یدک‌کش منطقه سه آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودروهای مسابقه‌ای
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه‌های معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

یدک‌کش منطقه سه تهران آقای امداد

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش منطقه سه آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:


(خودروبر) تریلر کفی منطقه سه

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در ارائه خدمات امداد خودرو و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی منطقه سه را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

در صورت نیاز به امداد خودرو در شمال تهران می توانید با آقای امداد تماس بگیرید

دکل منطقه سه

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، می‌توانید از دکل منطقه سه نیز استفاده نمایید. دکل در حقیقت نوعی از جرثقیل است که به یک دکل مجهز می‌باشد. با استفاده از دکل منطقه سه، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی خواهد شد و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.

امروزه بسیاری از خودروها، دارای رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس بوده و بسیار شکننده هستند و به آسانی نیز آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل منطقه سه آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود. در نتیجه این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری خواهد کرد.

جرثقیل منطقه سه

یکی از وسایل مورد استفاده در تیم یدک‌کش منطقه سه، جرثقیل منطقه سه است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

ادامه مطلب
راهنمای جامع عیب یابی خودرو

یدک کش منطقه سه آقای امداد

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در شهرقدس، کافیست تا با امداد خودرو شهرقدس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

امداد خودرو منطقه سه

تیم امداد خودرو منطقه سه آقای امداد آماده است تا در هر یک از محلات این منطقه تهران، خدمات باکیفیت و امدادرسانی جاده‌ای را همچون باتری به باتری، مکانیک سیار و پمپ بنزین سیار در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شرکت آقای امداد پس از ارائه تمامی خدمات خود، ضمانت‌نامه‌ای معتبر را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما خواهید توانست تا در صورت بروز هر نوع مشکل، اقدام به دریافت وجه خود نمایید. از محبوب‌ترین خدمات امداد خودرو منطقه سه آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

باتری به باتری منطقه سه

باتری‌ها یکی از اجزای اصلی سیستم برق‌ رسانی خودرو هستند که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و برای تعمیر یا تعویض آن اقدام می‌کنند. با این وجود امکان دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو منطقه سه آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

امداد خودرو منطقه سه آقای امداد

مکانیک سیار منطقه سه

شرکت آقای امداد آماده است تا خدمات مکانیک سیار خود را در تمامی بخش‌ها و بزرگراه‌های منطقه سه در اختیار شما قرار دهد. از خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار منطقه سه آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و… 
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… 
  • خدمات سیار سرویس مایعات، تعویض روغن، شارژ باتری، تعویض باتری در محل، پنچرگیری و…
  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای دقیق و پیگیری‌های مداوم با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت‌ها 
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و… 

تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو منطقه سه آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید.

بنزین سیار منطقه سه

با توجه به کمبود جایگاه‌های سوخت در تهران، یکی از خدمات محبوب کاربران آقای امداد پمپ بنزین سیار منطقه سه تهران است که می‌تواند نیاز سوخت خودروها را در هر زمانی از شبانه روز و باکیفیتی بالا رفع نماید. شما دیگر لازم نیست تا برای بنزین زدن به خودروی خود مسیر زیادی را برای رسیدن به پمپ بنزین تلف کنید و در صف های طولانی به انتظار بمانید، کافیست تا با آقای امداد تماس بگیرید تا اکیپ پمپ بنزین سیار منطقه سه در محل، سوخت مورد نیازتان را با کیفیتی بالا و با استاندارد کافی در اختیارتان قرار دهد. اکیپ‌های پمپ بنزین سیار منطقه سه آقای امداد، بنزین را با همان کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه خواهند کرد.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در کرج، کافیست تا با امداد خودرو کرج آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

امداد خودرو منطقه سه تهران آقای امداد

 

محلات تحت پوشش امداد خودرو و یدک‌کش منطقه سه آقای امداد

شرکت آقای امداد دارای اکیپ‌های مستقر در تمامی محلات منطقه سه تهران چون آرارات، احتشامیه، اختیاریه، امانیه، حسن‌آباد و زرگنده، داوودیه، دروس، سیدخندان، قبا، قلهک، کاووسیه، ونک و… بوده و آماده خدمت‌رسانی 24 ساعته با قیمتی منصفانه به شما عزیزان است.

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو