امداد خودرو شهرقدس آقای امداد

امداد خودرو شهرقدس آقای امداد با داشتن تیم‌های امدادی فعال و متبحر در سطح تهران، از یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران به شمار آمده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. مهم‌ترین هدف آقای امداد ارائه خدماتی سریع و باکیفیت در محل همچون یدک کش کردن خودرو با خودرو بر، کفی و دکل، پنچرگیری، مکانیک سیار، بنزین سیار و باتری به باتری است.

در زمان نیاز به خدمات امدادرسانی در جاده و در منطقه شهرقدس، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با امداد خودرو شهرقدس تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. واحد امداد خودرو شهرقدس آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل بوده و آماده است تا تمامی خدمات خود را در هر ساعتی از شبانه روز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

در هر بخشی از منطقه شهرقدس که باشید، واحدهای امدادرسانی ما به صورت 24 ساعته و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در کمترین زمان هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن فرآیند امداد را آغاز می‌کنند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در شهرقدس دارید و ضمانت خدمات امدادی نیز از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

امداد خودرو شهرقدس آقای امداد

 

قیمت خدمات امداد خودرو شهرقدس آقای امداد

شفافیت ارائه خدمات و نرخ هزینه و دستمزد آن‌ها، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های امداد خودرو شهرقدس آقای امداد است. به طوری که نرخ دستمزد و هزینه تعمیرات سیار خودرو در امداد خودرو شهرقدس آقای امداد، مطابق با مصوبه اتحادیه دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده است و هزینه‌ها نیز مطابق با آن محاسبه و دریافت می‌گردد و هزینه‌ی اضافه‌ای برای خدمات از شما دریافت نخواهد شد. شما همچنین می‌توانید در بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادرسانی سال 1400، با انواع خدمات آقای امداد و هزینه آن‌ها آشنا شده و متوجه قیمت‌های مناسب ما شوید.

 

خدمات امداد خودرو شهرقدس آقای امداد

آقای امداد با بهره مندی از سابقه تخصصی و حرفه‌ای در حوزه خدمات فنی خودرو، هم اکنون آماده است تا خدمات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهد. ما با جذب متخصصان ماهر و حرفه ای، یک تیم توانمند و مجرب ایجاد کرده‌ایم. سپس با پیش بینی و بررسی ایرادات فنی ممکن و راه‌حل‌های آن‌ها، تجهیزات کافی را در اختیار تیم‌های امدادی خود قرار داده و آماده خدمتگذاری به شما عزیزان هستیم.

خدمات امداد خودرو قدس آقای امداد

امدادرسانان ما در امداد خودرو شهرقدس آقای امداد طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را ارائه می‌کنند که امید است تا خیال شما را از بابت رفع مشکلات فنی به طور کامل رفع کنند. این خدمات مکانیک سیار را می‌توان به طور کلی در قالب‌های زیر عنوان کرد:

  • تعویض فیلتر و پمپ بنزین
  • دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو
  • تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • تعویض روغن موتور
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • شارژ گاز کولر خودرو
  • سوخت رسانی سیار
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • امداد باتری
  • سرویس انژکتور خودرو
  • دیاگ و عیب یابی خودرو با دستگاه
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض روغن موتور

در صورتی که به خدمات امداد خودرو در تهران نیاز داشتید، کافیست تا با آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو شهرقدس آقای امداد

امدادخودروهای متعددی امروزه در سطح شهر و استان تهران در حال ارائه خدمات هستند که همین موضوع این سوال را به ذهن می‌آورد که چرا در این بین امداد خودرو شهرقدس آقای امداد انتخاب مناسبی به شمار می‌رود؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که امداد خودرو شهرقدس آقای امداد آماده است تا خدمات اختصاصی و جامع مورد نیاز انواع خودروهای ایرانی و خارجی را در سطح تهران در اختیار شما عزیزان قرار دهد و به همین دلیل در مقایسه با سایر امداد خودروها دارای برتری است. از دیگر مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو شهرقدس آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفافیت در هزینه‌ها
  • صرفه جویی در زمان
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • ارائه ضمانت نامه خدمات
  • پشتیبانی و مشاور رایگان آنلاین

کنیستر چیست؟

کنیستر یکی از بخش های مهم خودروهای بنزینی است که بر روی خروجی باک خودرو قرار دارد و در واقع یک مخزن مملو از زغال فعال است. این قطعه می تواند از ورود بخارات بنزین به هوا جلوگیری کند و برای محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه به علت آلودگی هوا در کلان شهرهایی چون تهران، در بسیاری از خودروهای بنزینی احتراق ناقص رخ می دهد. برای رفع این مشکل خودروهای بنزینی اغلب از ‏قطعه‌ای به نام کنیستر (Canister) استفاده می‌شود. زمانی که خودرو روشن است از طرف شلنگ متصل به موتور بخارات سوخته و در زمان خاموش بودن موتور با استفاده از شلنگ دوم از ورود این بخارات به هوای آزاد جلوگیری می‌گردد.

کنیستر چیست؟

نخستین بار در سال ۱۹۷۰ بود که کنیستر با هدف جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست به خودروها اضافه شد. با این حال در آن زمان کنیستر ها ذغالی بودند. در واقع این قطعه چیزی به مانند جعبه یا سبد است و در آن نوعی زغال فعال وجود دارد. وظیفه این قطعه در تمامی خودرو ها یکسان است.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو سیار در محل در ورامین نیاز داشتید، کافیست تا با امداد خودرو ورامین آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

بنزین به طور کلی گرمای محیط را به خود جذب می کند. از این رو بخاراتی را ایجاد می نماید که در حالت عادی این گرما سبب مشتعل شدن بنزین نمی‌شود، اما در صورتی که میزان آن زیاد باشد بنزین آتش خواهد گرفت. از این رو جذب این گرما باعث می‌شود تا بنزین تبدیل به بخار شود و ورود این بخارها به بیرون از خودرو نیز سبب آلودگی محیط زیست گردد. در واقع هم جمع شدن بخار های بنزین در داخل باک خودرو و هم خروج آن از خودرو مشکل ساز خواهد بود. به همین جهت کنیستر وارد عمل شده و به مانند یک راه تنفس موجب خروج بخارات ناشی از بنزین از باک می گردد.

ادامه مطلب
هنگام روشن شدن چراغ هشدار آب رادیاتور چه کار کنیم؟

به طور کلی می‌توان از مزایای استفاده از کنیستر به مواردی چون کاهش آسیب دیدن و آلوده شدن محیط زیست، بهینه شدن مصرف سوخت و بالا بردن ایمنی خودرو اشاره کرد.

وظیفه کنیستر در خودرو

کنیستر یکی از قطعات خودرو است که هیچ‌گونه مکانیسم الکتریکی در آن وجود ندارد. زغال فعال موجود در کنیستر بخارات ناشی از بنزین و پس از خارج شدن از بام را در خود ذخیره خواهد کرد. این قطعه دارای یک شلنگ ورودی از باک به کنیستر بوده و دارای یک شلنگ خروجی نیز از کنیستر به سمت موتور خودرو است. هنگامی که شما خودرویتان را روشن کرده و با آن حرکت می کنید، بخارات ناشی از بنزین در کنیستر جمع شده و از منیفولد ورودی به محفظه احتراق می‌رود و همین امر باعث می‌شود تا مصرف سوخت خودرو نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

وظیفه کنیستر در خودرو

زمانی که خودرو شما برای چند ساعت خاموش می‌ماند، کربن فعال موجود در کنیستر کاملا مرطوب ‌می‌شود. در این بین در مسیر اتصال کنیستر به منیفولد هوا، یک شیر برقی وجود دارد که با روشن شدن موتور فعال می گردد. با فعال شدن این شیر برق در داخل کنیستر همزمان جریان هوای مخصوصی نیز ایجاد می‌شود؛ این جریان هوا از میان لایه های زغال فعال عبور کرده و باعث می شود تا بخارات بنزین جذب شده در کنیستر خودرو تبخیر و به منیفولد هوا وارد شوند.

پس از انجام این فرآیند این بخار در سیستم احتراق خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که بخارات بنزین جذب شده در کمیستری تبخیر می‌شوند، زغال فعال موجود در آن دوباره خشک شده و خود را برای جذب مجدد بخارات ناشی از بنزین آماده می‌کند.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو سیار در محل در پونک نیاز داشتید، کافیست تا با امداد خودرو پونک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

علائم و نشانه های خرابی کنیستر

برای کنترل سلامت کنیستر و اطمینان از سالم بودن آن بهتر است تا هر چند وقت یک بار اقدام به بررسی کنیستر کرده و شلنگ های ورودی و خروجی آن را بررسی نمایید. از علائم و نشانه های خرابی کنیستر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن شدن چراغ چک

از یکی از علائم و نشانه خرابی کنیستر می‌توان به چراغ روشن شدن چراغ چک اشاره کرد. در واقع هنگامی که با استفاده از دیاگ علت روشن شدن چراغ چک را بررسی می‌کنید، امکان دارد که با کد خطای مربوط به شیر برقی کنیستر روبه رو شوید و این به معنای آسیب دیدگی کنیستر خواهد بود.

  • استشمام بوی بنزین

از دیگر علائم وجود ایراد و خرابی در کنیستر می‌توان به استشمام بوی بنزین اشاره کرد. با این حال توجه داشته باشید که استشمام بوی دائم بنزین به علت وجود مشکل در کنیستر نیست و می‌تواند به علت وجود مشکل در مخزن بنزین و شلنگ های متصل به باک بنزین و درب باک رخ دهد. اما در صورتی که بوی بنزین تنها در گاهی از مواقع قابل استشمام باشد، می توان گفت که کنیستر آسیب دیده ‌است. در کنار این موارد، در صورتی که درب باک بنزین خودرو را باز کردید و بخارات بنزین به سرعت و با فشار بالای از آن خارج شد، می‌توان چنین گمان کرد که دریچه قطع کن کنیستر نیز خراب شده است.

  • شنیدن صدای تق تق

از دیگر علائم و نشانه های خرابی کنیستر می‌توان به صدای تق تق اشاره کرد که در اثر پاره شدن شیلنگ های کنیستر و یا شکستگی مخزن کنیستر رخ می‌دهد.

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو سیار در محل در الهیه، کافیست تا با امداد خودرو الهیه آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

نحوه تشخیص خرابی کنیستر

برای تشخیص وجود هر نوع ایراد یا خرابی در کنیستر، ابتدا بهتر است تا شلنگ ورودی که از باک خودرو به کنیستر منتشر شده است را جدا کنید. حال موتور خود را روشن کرده و میزان مکش هوا از سر شلنگ را بررسی نمایید. در صورتی که مکش هوا خوب و کافی بود، می توان چنین گفت که کنیستر از شرایط مناسبی برخوردار است و به صورت مناسب کار می‌کند.

نحوه تشخیص خرابی کنیستر

اما در صورتی که کنیستر دارای اشکال یا ایرادی باشد، با توجه به نشانه‌های فوق می‌توان به سرعت متوجه آن شد. از این رو توجه کنید تا در اسرع وقت و به سرعت آن را به یک تعمیر کار مجرب نشان داده و اقدام به تعمیر یا تعویض آن نمایید.

زمان تعویض کنیستر

قابلیت جذب زغال های فعال موجود در کنیستر، تنها زمان محدودی فعال است و در صورتی که در موعد مقرر تعویض آن انجام نشود، به دلیل کاهش قابل توجه جذب زغال‌ها، این قطعه نیز تا حد بسیار زیادی با اختلال روبرو خواهد شد. زمان تعویض کنیستر با توجه به دفترچه خودرو و کارخانه تولیدی آن مشخص می‌شود. اما به طور متوسط می ‌توان این زمان را در حدود ۲۴ ماه و یا ۳۰ هزار کیلومتر در نظر گرفت.

زمان تعویض کنیستر

زمانی که کنیستر به خوبی کار می کند، مصرف سوخت با کاهش چشمگیری مواجه خواهد شد. با توجه به هزینه‌های سوخت، تعویض به موقع این قطعه می‌تواند تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی نماید و البته که در حفظ محیط زیست نیز نقش بسزایی ایفا می کند.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو و تعمیر یا تعویض سیار قطعاتی چون کنیستر، آلترناتور، انژکتور و… در محل، در منطقه فشم نیاز داشتید، کافیست تا با امداد خودرو فشم آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو