امداد خودرو اردبیل آقای امداد، مکانیک سیار و یدک‌کش

یدک‌کش و امداد خودرو اردبیل آقای امداد، از همین حالا در اختیار شما اردبیلی‌های خونگرم و محترمه. در هرکجای اردبیل که هستید و نیاز به خدمات امدادی مثل حمل خودرو و مکانیک سیار دارید، کافیه تا با ما تماس بگیرید. امدادرسانان باتجربه آقای امداد با انواع یدک‌کش، کفی و دکل خیلی سریع در کنار شما حاضر میشن و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام می‌رسونن.

مهم‌ترین هدف آقای امداد، ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیته به همین دلیل واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روز در بخش‌های مختلف اردبیل مستقر شده‌اند تا با قیمت مصوب اتحادیه خدمت رسانی به شما عزیزان رو در هر بخشی از اردبیل ارائه بدن. شما می‌تونید از طریق شماره تماس یا اپلیکیشن آقای امداد درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید. اگه به امداد خودرو فوری و سریع در اردبیل نیاز دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی هم اهمیت زیادی براتون داره، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

خدمات ما در آقای امداد

امداد خودرو اردبیل آقای امداد با کادری مجرب و باتجربه، آماده ارائه خدمات امدادی به انواع خودرو به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن است. ما آماده‌ایم تا حمل و جابه جایی آسان و بدون آسیب به خودرو شما رو با آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام بدیم. خدمات آقای امداد رو در دو دسته‌بندی کلی می‌تونیم جا بدیم.

خدمات امداد در محل که شامل خدماتی مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… هستش که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده انجام میشه. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارن که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنن. در ادامه این خدمات رو باهم بررسی می‌کنیم:

 

یدک‌کش امداد خودرو اردبیل

آقای امداد تجربه ۱۳ سال ارائه خدمات امدادی و یدک‌کشی رو در تهران و کرج داره، حالا به لطف خدا تونستیم تا در اردبیل هم این خدمات رو ارائه بدیم. امداد خودرو آقای امداد تحت نظر اتحادیه امداد خودروها فعالیت میکنه و یکی از معتبرترین امداد خودروهای کشور به شمار میره. همین حالا گروه‌های یدک کش امداد خودرو اردبیل آقای امداد، در محله‌های مختلف اردبیل حضور دارن و کاملا آماده هستن تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل بکنن.

 

یدک‌کش امداد خودرو اردبیل

 

یدک‌کش اردبیل آقای امداد با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل می‌تونه در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت امن و مطمئن در اختیار شما قرار بده. خدمات حمل خودرو و یدک کش اردبیل آقای امداد رو میشه در دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزاتی که تیم یدک‌کش و امداد خودرو اردبیل آقای امداد برای امدادرسانی استفاده می‌کنه، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

 

▪ دکل اردبیل

با استفاده از دکل اردبیل، خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. در آخر و بعد از اتمام کار هم به صورت چرخگیر خودرو رو انتقال می‌دهند. دقت کنید که این کار از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری میکنه و به همین دلیل آقای امداد برای اولین انتخاب این ماشین رو به عنوان وسیله یدک‌کش خودروها قرار میده.

این روزا خیلی از خودروها، از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس ساخته میشن و شکننده هستند و خیلی ساده هم آسیب می‌بینند. به همین دلیل دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌ره و در نتیجه از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری می‌کنه.

▪ جرثقیل اردبیل

جرثقیل امداد خودرو یکی از انواع جرثقیل‌ها هستش که تونسته تا روزانه به کمک بسیاری از رانندگان بیاد و به اون‌ها در جاده‌ها کمک کنه. امداد خودرو اردبیل آقای امداد با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده، فعالیت حمل خودرو با جرثقیل امداد خودرو، دکل و کفی رو در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده. در صورتی که نیاز به جرثقیل اردبیل دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا تعطیلات رسمیه، با ما تماس بگیرید و از خدمات حمل خودرو با قیمتی منصفانه و ضمانت شده برخوردار شوید.

جرثقیل‌ها هم مثل خیلی از وسایل دیگه مدیون تکنولوژی هستن چرا که نسبت به اجدادشون هم کاربرد بیشتری دارن و هم ایمن‌تر هستند. جالبه بدونید که در گذشته خودروها در حین جابه‌جایی با جرثقیل‌ها در طول مسیر خسارات زیادی برمی‌داشتن و بدنه‌شون آسیب زیادی می‌دید، اما امروزه جرثقیل‌ها تکامل پیدا کردن و می‌تونن خودروها را بسیار ایمن‌تر حمل کنند.

جرثقیل اردبیل آقای امداد به تمامی نکات ایمنی در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبنده و با استفاده از انواع جرثقیل امداد خودرو، یک تجربه سالم و ایمن رو برای شما تضمین می‌کنه. خدماتی که توسط جرثقیل امداد خودرو اردبیل آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • نگهداری محموله های معلق
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • حمل و نقل بارهای سنگین

 

▪ خودروبر (تریلر کفی) اردبیل

خودروبرهای آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شن و خودروی شما رو برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های معتبر منتقل می‌کنن. خودروبر اردبیل آقای امداد حمل خودروهای مسابقه ای، حمل خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر، حمل خودروی خراب و دچار نقص فنی، جا به جایی خودروهای تصادفی، حمل خودروهای لوکس و حمل خودروهای فرسوده در هر جایی از اردبیل برای شما انجام میده.

 

خودروبر اردبیل آقای امداد

 

تیم خودروبر اردبیل آقای امداد آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو با برخورداری از نیروها و کادری متخصص با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم در هر کجای اصفهان حمل و جابه‌جا کنه. خودروبرها یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین روش‌ها برای جابه‌جایی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین به شمار می‌رن و در دو نوع خودروبر تکی و چند ظرفیته مورد استفاده قرار می‌گیرن.

خودروبر کامیونت یا تکی یکی از اولین ماشین‌های خودروبری هستن که برای حمل و جابه‌جایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرن و برای حمل خودرو در شهر به کار می‌رن. در صورتی که تریلی خودروبر چند ظرفیه برای حمل چندین خودرو مناسب هستند و قابلیت جابه‌جایی ۶ الی ۸ خودرو رو دارن و فقط برای حمل خودرو بین شهری استفاده می‌شن. اگه خودروتون در طی مسیر و در حال حرکت به سوی مقصد دچار نقص فنی شد و یا از کار افتاد، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد اون از عهده‌تون برنمی‌اومد، کافیه تا با ما در تیم خودروبر اردبیل آقای امداد به شماره 02148287 تماس بگیرین.

خدمات تعمیرات در محل اردبیل

خدمات امداد خودرو در محل اردبیل با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تیم کارشناسان مجرب، آماده‌ی ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص فنی در خودروتان، با تماس با ما، تیم فوق‌العاده‌ای از کارشناسان به سرعت به محل شما میرسند و با رفع نقص فنی، شما را به سفرتان ادامه میدهند.

خدمات ارائه شده توسط تیم امداد خودرو در محل شامل جابجایی خودرو، بارگیری و خودروبر، جبران خسارت و نقص فنی، پوشش بخشیدن به نواقص الکترونیک خودرو و … است. همچنین در صورت لزوم، قطعات یدکی لازم جایگزین شده و خودرو شما دوباره به حالت عادی بازگردانده می‌شود.

پس برای استفاده از خدمات این تیم حرفه‌ای و مجرب، با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید و از خدمات با کیفیت ما بهره‌مند شوید.

از خدمات امداد سیار و در محل اردبیل آقای امداد میتونیم موارد زیر رو عنوان کنیم:

 

■سرویس دوره‌ای خودرو اردبیل

اگه به ماشین‌تون اهمیت میدین، یکی از بهترین کارهایی که می‌تونید انجام بدین، اینه که به صورت دوره‌ای اون رو از جهات مختلف بررسی کنید. سرویس دوره‌ای می‌تونه از خیلی از هزینه‌ها و زیان‌های آینده پیشگیری کنه و حتی نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه رو به صفر برسونه. سرویس های دوره‌ای خودرو یکی از مواردی هستن که باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام بشن تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از آن‌ها جلوگیری بشه.

 

سرویس دوره‌ای خودرو اردبیل

 

با استفاده از امداد خودرو اردبیل آقای امداد، شما می‌تونید سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو در خانه و یا هرجای دیگه‌ای به‌ راحتی انجام بدین. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو اردبیل آقای امداد ارائه می‌شن، میشه به این موارد اشاره کرد:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

 

■تعمیر سیستم برق اردبیل

یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو اردبیل آقای امداد، تعمیر سیستم برق به شمار میره. این روزا دیگه خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارن و خیلی زود همه‌ی خودروها تماما برقی میشن. همین عامل باعث شده تا یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود می‌آد، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشه. در واقع زمانی که باتری خودرو فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیره، خودرو با مشکل مواجه و از حرکت می‌ایسته.

تو این موقعیت شما می‌تونید با امداد خودرو اردبیل آقای امداد تماس بگیرید و خیلی سرعت منشا اصلی مشکل‌تون رو پیدا کنید. تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی از تخصص های امدادرسانان آقای امداد هستن که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده‌ان تا خدمت‌رسانی به شما رو تو هر ساعتی از شبانه روز انجام بدن.

اگه نیاز به خدمات امدادی در محله چمران دارید، با تیم امداد خودرو و یدک کش چمران آقای امداد تماس بگیرید. خیلی سریع کنار شما خواهیم بود.

تلفن تماس: 02148287

 

■بنزین سیار اردبیل

این روزا دیگه همه‌چی یه پیک داره. مثلا وقتی گرسنتون میشه کافیه زنگ بنزین بزنید یا آنلاین یه غذایی سفارش بدین تا خیلی راحت درب منزل تحویل بگیرین. از حق نگذریم ماشین‌تون هم نیاز به غذا داره و اگه به اندازه کافی بنزین بهش نرسه میتونه با مشکلات دیگه‌ای خیلی علاف‌تون کنه. حالا دیگه لازم نیست تا بنزین بسوزونین و بدین تو صف‌های طولانی منتظر نوبتتون بشین، کافیه با تیم بنزین سیار اردبیل آقای امداد تماس بگیرید تا پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستین، داشته باشید.

 

بنزین سیار اردبیل آقای امداد

 

اکیپ پمپ بنزین سیار اردبیل سوخت مورد نیازتون رو با استاندارد کافی در اختیارتون قرار می‌دن. این خدمت یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین خدماتی هستش که برای کاربران آقای امداد ارائه شده و می‌تونه نیاز سوخت خودروها رو در هر ساعتی از شبانه روز رفع بکنه. امداد خودرو اردبیل آقای امداد، بنزین رو با همون کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه می‌کنه.

در هر بخشی از منطقه ۴ تهران که هستید و نیاز به خدمات امدادی دارید، با ما در تیم امداد خودرو منطقه ۴ تهران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

■تعویض روغن اردبیل

تعویض روغن ها و کلا مایعات خودرو، یکی از کارهای مهمی هستند که باید هر چند سال یه بار روی ماشین‌تون انجام بدین، تا از استهلاک قطعات جلوگیری کنین. اما چیزی که خیلی مهمه نوع، مارک و برند اون‌هاست که عملکرد خودرو رو تحت تاثیر قرار میده. بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو اردبیل آقای امداده که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیره. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتون قرار می‌دن.

شرکت ما با سابقه‌ی چندین سال در ارائه‌ی خدمات تعویض روغن سیار امداد خودرو، آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان در اردبیل می‌باشد. با داشتن تجربه و شناخت کامل از نیازهای مشتریان، تمام تلاش خود را برای ارائه‌ی بهترین خدمات به شما دوستان عزیز می‌کنیم.

تیم تعمیرات ما با داشتن تخصص و تجربه‌ی کافی در این زمینه، به‌راحتی توانایی تعویض روغن خودرو شما را دارد. با استفاده از بهترین روغن‌های موجود در بازار و با تکیه بر تجربه و دقت، تعویض روغن خودرو شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام می‌شود.

تعویض روغن خودرو در بازه‌های زمانی منظم، برای حفظ عملکرد و عمر موتور خودرو بسیار مهم است. از جمله خدماتی که ارائه می‌دهیم می‌توان به تعویض روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر روغن و … اشاره کرد.

با انتخاب خدمات ما، می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان، خودروی خود را به ما بسپارید و پس از تعویض روغن، آن‌را با حالت اولیه و بهترین شکل ممکن تحویل بگیرید. همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا بهترین تجربه را برایتان فراهم کنند.

 

■امداد قفل و سوئیچ اردبیل

گاهی اوقات ممکنه که در اثر حواس پرتی، سوئیچ رو در داخل ماشین بذارید و درها رو هم قفل کنید. در این زمان فقط خدمات امداد قفل و سوئیچه‌ که می‌تونه مشکل شما رو رفع کنه. این خدمت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتیه که شرکت امداد خودرو اردبیل آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می‌ده. به همین خاطر مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودروتون مواجه شدهاید، کافیه تا با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و مطمئن باشید که خیلی سریع مشکل‌تون رفع میشه.

ادامه مطلب
حل مشکلات خودرو

همچنین، تیم تعمیرات ما در خدمت شما عزیزان برای رفع مشکلات مربوط به قفل و سوئیچ خودرو شما می‌باشد. از جمله خدماتی که ارائه می‌دهیم می‌توان به باز کردن قفل درب خودرو، باز کردن قفل صندوق عقب، تعویض سوئیچ و تعمیر قفل‌های خودرو اشاره کرد.

 

■امداد باتری سیار اردبیل

باتری یکی از مهم‌ترین قطعات ماشینه و اگه نباشه هیچ کدوم از دستگاه‌های خودرو کار نمی‌کنن. در خودروها هم مهم‌ترین سیستم‌ باتریه و احتمالا می‌دونید که می‌تونه در یک لحظه خاموش بشه و شما راننده عزیز رو گرفتار کنه. در چنین زمانی وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری می‌تونن باتری‌تون رو دوباره به حالت اول برگردوندن.

باتری خودرو یکی از اجزای مهم و ضروری خودرو می‌باشد و تعویض آن در صورت نیاز، بسیار مهم است. تیم تعمیرات ما با داشتن تجربه و تخصص در این زمینه، بهترین روش‌های تعویض باتری را برای مشتریان عزیز به کار می‌گیرد.

 

امداد باتری سیار اردبیل

■مکانیک سیار اردبیل

گاهی اوقات ممکنه که خودرو در وسط جاده یا بزرگراه به تته‌پته بیافته و کار نکنه، جوش بیاره یا حتی خاموش شه. در این زمان علاوه بر یه یدک‌کش برای حمل خودرو به یه تعمیرکار یا مکانیک سیار نیاز داریم که بتونه تشخیص بده مشکل از کجاست و حتی اون رو رفع کنه. مکانیک سیار اردبیل آقای امداد می‌تونه مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامعش رفع ‌کنه. از این خدمات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

 

■پنچرگیری لاستیک اردبیل

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگه از خدمات امداد خودرو اردبیل آقای امداده که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیره. به احتمال زیاد می‌دونید که لاستیک‌های خودروها رو می‌شه در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد، اما توجهتون رو جلب‌ کنم که به علت پرکاربرد بودن لاستیک‌های تیوب‌لس و ایمنی بیشتر اونا، امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

حالا اگه در طی مسیر لاستیک ماشین‌تون دچار پنچری شد، می‌تونید روی آقای امداد حساب کتاب باز کرده و به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری پنچرگیری لاستیک اردبیل برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری رو در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

تا حالا از اپلیکیشن امداد خودرو استفاده کردی؟ تجربه‌تو با ما به اشتراک بزار!

 

آقای امداد و امدادخودروهای مجاز

کلانشهرها همیشه با ترافیک و خودروهای زیادی که دارن شناخته میشن و همین تعداد بالای خودروها باعث میشه که ما بتونیم در هر بخش و منطقه‌ای از آن‌ها، تعمیرگاه‌ها و امداد خودرو های متنوع و زیادی رو ببینیم. در واقع نیاز و تقاضای بالا به تعمیر و سرویس خودروه که باعث شده عرضه این خدمات نیز زیاد بشه و توسعه پیدا بکنه. خیلی از ماها تا وقتی که خودرومون با مشکل مواجه نشه، با تعمیرگاه ها و امداد خودرو های مختلف کاری نداریم.

اما بعضی مواقع شانس با ما یار نیست و ممکنه که خودرومون وسط جاده اتوبان یا حتی اطراف شهر با مشکل برخورد کنه و از حرکت بایسته. تو این موقعیت یا باید خودرو رو به تعمیرگاه منتقل کنیم یا از خدمات امداد خودرو در محل استفاده کنیم؛ که البته برای هر دوی این‌ها از خدمات سیار ارائه شده توسط یکی از چندین امداد خودرو اردبیل استفاده می‌کنیم. شما می‌تونید در این زمان با امداد خودروی اردبیل آقای امداد که یکی از امداد خودرو های مجاز در اردبیله و خدمات امدادی را در سریع ترین زمان ممکن، با استفاده از قطعات یدکی اصل و برند به همراه گارانتی و ضمانت به شما ارائه می‌ده تماس بگیرید.

 آقای امداد و امداد خودروهای مجاز

شاید الان با خودتون بگین که از کجا متوجه بشیم که آقای امداد و یا هر امداد خودرویی در اردبیل یک امداد خودروی مجاز هستن؟ چراکه صرفا گفتن امداد خودروی مجاز، نمی‌تونه این مجموعه رو مجاز کنه؟ از کجا بفهمیم که این امداد خودرو معتبره و کلاهبرداری نمی‌کنه؟ تا بتونیم با خیال راحت خودروی خودمون رو تحویل اون‌ها بدیم؟

این سوالات کاملا منطقی هستن، چرا که امروزه خیلی از امداد خودروهای غیر مجاز خودشون رو در قالب یک اندازه خودروی معتبر و دارای نشان رستمی از اتحادیه امداد خودرو معرفی می‌کنن و به راحتی پول و مال افراد رو بالا میکشن‌. اما چه جوری می‌تونیم بفهمیم که امداد خودرو معتبره؟ چه راه حلی برای این کار وجود داره؟ مقاله نکات مهم در زمان استفاده از امداد خودرو رو از دست ندید.

نحوه ارتباط با امداد خودرو اردبیل آقای امداد

شرکت آقای امداد در کنار برخورداری از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، دارای یک سامانه آنلاین هم برای دریافت درخواست‌ها و سوالات شماست. در واقع شما می‌تونید خیلی ساده از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو اردبیل آقای امداد برخوردار شوید. اما ساده ترین این راه های ارتباطی دانلود و نصب اپلیکیشن آقای امداده که شما با استفاده از اون بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه می‌تونید تا درخواست خودتون رو برای امداد خودرو اردبیل ارسال و در مواقع بحرانی کنترل بهتری روی شرایط داشته باشید و دست و پاتون رو گم نکنید.

اگه ماشین‌تون ناگهانی خراب شده و حرکت نمی‌کنه با تیم خودروبر تهران و کرج آقای امداد تماس بگیرید. خیلی سریع کنار شما خواهیم بود.

تلفن تماس: 02148287

تعرفه خدمات امداد خودروی اردبیل آقای امداد

همه‌ی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کشی خودرو اردبیل آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیره و درضمن از ضمانت بازگشت وجه هم برخورداره. شما می‌تونید نرخ و تعرفه خدمات امدادی 1400 رو تو این بخش مشاهده کنید و سوالات خودتون رو با کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته در میان بذارید.

 

چرا امداد خودرو و یدک‌کش اردبیل آقای امداد؟

خدمات امداد خودرو اقای امداد در اردبیل، یک سرویس حیاتی برای رانندگان است که در مواقع اضطراری به آن‌ها کمک می‌کند. در زیر به برخی از مزایای امداد خودرو در اردبیل اشاره شده است:

  1. آرامش بخشی: در صورت بروز مشکل در خودرو، امداد خودرو در اردبیل به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با آرامش مشکل خودرو را حل کنید. این خدمات می‌توانند در مواقع اضطراری، اعتماد و آرامش بیشتری به رانندگان بدهند.
  2. صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با استفاده از خدمات امداد خودرو در اردبیل، می‌توانید در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید. به عنوان مثال، در صورت داشتن یک باتری خراب، با خدمات امداد خودرو، نیازی به خرید باتری جدید نیست و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، باتری خودرو را تعویض کنید.
  3. تجهیزات و تخصص: خدمات امداد خودرو در اردبیل، با تجهیزات و تخصص کافی برای برطرف کردن مشکلات خودرو شما در اختیار شما قرار می‌دهند. تعمیرکاران متخصص و با تجربه، با استفاده از ابزار و تجهیزات حرفه‌ای، مشکلات خودرو شما را به سرعت و با کیفیت بالا برطرف می‌کنند.
  4. خدمات 24 ساعته: خدمات امداد خودرو در اردبیل، به صورت 24 ساعته در دسترس شما قرار دارند و با توجه به شرایط فوریت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌رسند و مشکلات خودرو شما را برطرف می‌کنند.

در کل، استفاده از خدمات امداد خودرو در اردبیل، به شما کمک می‌کند تا در مواقع اضطراری به سرعت و با اطمینان مشکلات خودرو خود را حل کنید و از خدمات حرفه‌ای و متخصصانه این سرویس استفاده کنید.

 

هنگام حمل اتومبیل توسط یدک کش چه نکاتی را رعایت کنم؟

حمل اتومبیل توسط یدک کش، یکی از روش‌های شایع و معمول برای انتقال خودرو در مواقع اضطراری است. اما برای جلوگیری از وقوع مشکلات و آسیب به خودرو، باید در هنگام حمل اتومبیل توسط یدک کش، نکات زیر را رعایت کنید:
  1. اطمینان حاصل کنید که یدک کش با وزن و اندازه خودروی شما سازگار است و باید از یدک کشی با ظرفیت کافی استفاده کنید.
  2. مطمئن شوید که خودروی شما در جایگاه مناسبی بر روی یدک کش قرار گرفته است و باید از طریق بسته‌های مخصوص، ثابت شود.
  3. قبل از بلند کردن خودرو، از جمله ترمز را فشار دهید و دنده را در حالت پارک بگذارید.
  4. قبل از شروع حرکت، اطمینان حاصل کنید که خودرو به درستی بسته شده و ثابت است.
  5. در صورتی که خودرو شما دارای امکانات خاصی مانند کاپوت یا بام برقی است، باید اطمینان حاصل کنید که این امکانات به درستی بسته شده و در حین حمل خودرو خطری برای آن‌ها وجود ندارد.
  6. در صورتی که خودرو شما دارای دفترچه راهنمایی است، باید آن را با خود داشته باشید تا در صورت نیاز، به تعمیرکار یا در صورت وقوع حوادث، به نجات‌گر اطلاعات لازم را بدهید.

در کل، در هنگام حمل اتومبیل توسط یدک کش، باید به این نکات توجه کنید که از وقوع مشکلات جلوگیری کنید و خودروی شما در حین حمل به درستی حفاظت شود.

 

چگونه می‌توانم یدک کش مناسبی برای خودرویم پیدا کنم؟

یافتن یدک کش مناسب برای خودرو، امری مهم و حیاتی است که باید با دقت و احتیاط انجام شود. در زیر به برخی از مراحل مهم برای یافتن یدک کش مناسب برای خودرویتان اشاره شده است:
  1. بررسی مشخصات خودرو: قبل از اینکه برای یافتن یدک کش به دنبال راننده باشید، باید مشخصات خودروی خود را بررسی کرده و از ابعاد، وزن و قابلیت‌های خودرو آگاه باشید.
  2. بررسی نیاز خود: برای انتخاب یدک کش مناسب برای خودرو، باید نیاز خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، در صورتی که برای حمل خودرو به مسافرت می‌روید، بهتر است یدک کشی با ظرفیت بیشتر را انتخاب کنید.
  3. جستجوی راننده یدک کش: برای یافتن راننده یدک کش مناسب، می‌توانید از طریق وب سایت آقای امداد و همین طور تلفن تماس: 02148287، به دنبال راننده یدک کش مناسب برای خودرویتان بگردید.
  4. بررسی تجهیزات یدک کش: پیش از اینکه یدک کش را برای حمل خودرو انتخاب کنید، باید از تجهیزات و ابزارهای موجود در یدک کش اطمینان حاصل کنید. آقای امداد از ابزارهای امنیتی، تخلیه هواکش، برق‌گیر و غیره و یدک کش های باتجربه برخوردار است.
  5. بررسی قیمت: برای یافتن یدک کش مناسب برای خودرو، باید قیمت‌های مختلف را بررسی کنید و انتخابی کنید که با نیازهای خود هماهنگ است و قیمت مناسبی دارد. یدک کش اردبیل آقای امداد دارای تعرفه های قیمت طبق اتحادیه می باشد و برای همه خدمات فاکتور صادر می شود.

در کل، برای یافتن یدک کش مناسب برای خودرو، باید به مواردی مانند مشخصات خودرو، نیاز خود، تجهیزات یدک کش و قیمت توجه کنید و با دقت و احتیاط عمل کنید تا مشکلات در آینده رخ ندهد.

 

 

در دیگر شهرهای اردبیل نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو پارس آباد

چند مجموعه امداد خودرویی را می‌شناسید که بدون وقفه کار کنند و نیازهای فنی و تعمیرات خودروها را به‌طور شبانه روزی رفع نمایند؟! خرابی خودرو اغلب اوقات قابل پیش‌بینی نیست و بیشتر مواقع در بدترین شرایط و اوضاع رخ می‌دهد؛ به طور مثال در نیمه‌های شب و یا در بزرگراه‌ها!

در صورتی که در پارس آباد استان اردبیل هستید و در هر یک از این موقعیت ها قرار گرفته اید، به طوری که نیاز به خدمات امدادی جامع در هر ساعتی از شبانه روز دارید، کافیست تا با یک تماس کوتاه ما را باخبر کنید. در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما رانندگان محترم در هر جایی که هستید، ارائه می دهیم. پس به هیچ عنوان نگران زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد در پارس آباد استفاده کنید.

آقای امداد در خلخال

ما در شهرستان خلخال نیز این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که خدمات کاملا تخصصی و متناسب با خودروهایتان انجام می‌گیرد و هزینه ‌های دریافتی نیز کاملا منصفانه خواهند بود. با وجود این که این روزها خیلی از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود اعلام و دریافت می‌کنند، اما امداد خودرو آقای امداد چه در تهران و چه در اردبیل و دیگر استان‌ های کشور، با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، هزینه های خدمات را دریافت می‌کند. این هزینه توسط اتحادیه امداد خودروها تعیین می‌شود و در سراسر کشور به طور یکسان و نرخ مشخص خود از رانندگان دریافت می‌شود.

امداد خودرو مشگین شهر

با وجود اینکه برخی از مجموعه های امداد خودرو مجاز در سطح کشور پشتیبانی خدمات را در اختیارتان قرار می دهند، اما هیچ یک از امداد خودرو های غیر مجاز و جاده‌ای خدمات خود را با گارانتی و بیمه نامه در اختیارتان قرار نمی‌دهند. در شهرستان مشگین شهر نیز می‌توانید خدمات آقای امداد را دریافت کنید.

یک نکته مهم که باید بدانید آنست که یک امداد خودروی غیرمجاز و غیرمعتبر ممکن است که از شما بخواهد تا ابتدا هزینه خدمت را واریز کنید و سپس آن را دریافت نمایید؛ حتی توجهی به جلب رضایت شما نداشته و برخوردی نامناسب و دور از شأن با رانندگان داشته باشد! برای برخورداری از خدماتی جامع و مطمئن در مشگین شهر با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید‌.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو