یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو منطقه ۶ تهران آقای امداد

ما در آقای امداد به شما این اطمینان را می‌دهیم که یکی از بهترین خدمات امداد خودرو، مکانیک سیار و حمل خودرو در منطقه ۶ تهران را در اختیار خواهید داشت و در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به این خدمات دسترسی داشته باشید. آقای امداد دارای بیش از 120 تیم امدادی و یدک‌کش در تهران است و شما در هر منطقه‌ای مخصوصا منطقه ۶ تهران که باشید، می‌توانید از خدمات امدادرسانی ما در کمترین زمان بهره‌مند شوید. در صورتی که نیاز به خدمات امدادی و یدک‌کشی فوری در منطقه ۶ تهران دارید و هزینه و ضمانت خدمات امدادی نیز از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

امداد خودرو منطقه ۶ تهران

شرکت آقای امداد آماده است تا در هر یک از محله‌های منطقه ۶ تهران، خدمات باکیفیت امدادرسانی جاده‌ای را همچون تعویض روغن، امداد باتری، مکانیک سیار و سوخت رسانی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تیم‌های امدادی ما در منطقه ۶ تهران به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی هستند و با برخورداری از مجرب‌ترین تیم امداد جاده‌ای در کنار تجهیزات کامل می‌توانند مشکل خودروی شما را در زمانی کوتاه رفع نمایند.

شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و پس از ارائه خدمات یدک کشی، ضمانت‌نامه‌ای معتبر را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید در صورت بروز هر نوع مشکل، وجه پرداختی خود را دریافت نمایید. از برترین خدمات امداد خودرو منطقه ۶ آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنزین سیار منطقه ۶

شما دیگر لازم نیست تا برای بنزین زدن به خودروی خود مسیر طولانی را تا پمپ بنزین طی کرده و در صف‌های طولانی به انتظار بمانید، کافیست تا با آقای امداد تماس بگیرید تا اکیپ پمپ بنزین سیار منطقه ۶ تهران حرکت کرده و در محل مورد نظر شما، سوخت مورد نیازتان را با استاندارد کافی در اختیارتان قرار دهد.

این خدمت یکی از خدمات محبوب کاربران آقای امداد است که می تواند نیاز سوخت خودروها را در هر زمانی از شبانه روز رفع نماید. اکیپ‌های پمپ بنزین سیار منطقه ۶ آقای امداد، بنزین را با همان کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه خواهند نمود.

  • مکانیک سیار منطقه ۶

در صورت وقوع هر نوع مشکل برای خودرویتان در بزرگراه، باید بتوانید آن را در طی ۱۰ دقیقه رفع نمایید تا توقف شما موجب ایجاد ترافیک و یا حتی حادثه در بزرگراه نگردد. به طور خلاصه از خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار منطقه ۶ آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

دکل منطقه ۶

  • تعویض روغن منطقه ۶

بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو، یکی از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو منطقه ۶ آقای امداد به شمار می‌روند و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌گیرند. مکانیک سیار آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن‌ها و مایعات خودرو را به طور دقیق و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهد داد.

تعویض روغن منطقه ۶

  • پنچرگیری لاستیک منطقه ۶

از دیگر خدمات امداد خودرو منطقه ۶ آقای امداد، می‌توان به پنچرگیری و تعویض لاستیک اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. لاستیک‌های خودروها را می‌توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد که امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری لاستیک‌های تیوب‌لس می‌پردازند. در صورتی که لاستیک خودرو شما در طی مسیر نیز دچار پنچری شد، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری پنچرگیری لاستیک منطقه ۶ برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در چمران، کافیست تا با یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو چمران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

  • سرویس دوره‌ای خودرو منطقه ۶

سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را نیز به سادگی در محل مورد نظر با استفاده از امداد خودرو منطقه ۶ آقای امداد انجام دهید. سرویس‌های دوره‌ای خودرو باید به صورت دوره‌ای و منظم بر روی خودرو انجام گیرند تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری شود.

سرویس دوره‌ای خودرو منطقه ۶

بهتر است تا این سرویس‌های دوره‌ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرد. سرویس‌های دوره‌ای خودرو ارائه شده توسط امداد خودرو منطقه ۶ آقای امداد عبارت‌اند از:

  • چک کردن بالانس لاستیک‌ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض لوله‌های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال‌ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • باتری به باتری منطقه ۶

باتری خودرو از مهم‌ترین سیستم‌های‌ خودرو به شمار رفته و می‌تواند به ناگهانی و یا به تدریج از کار بیافتد. در زمان از کار افتادن باتری کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو منطقه ۶ را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری را با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

ادامه مطلب
چگونه ماشین خود را بدون کلید روشن کنم؟

 

 

محلات تحت پوشش امداد خودرو و یدک‌کش منطقه ۶ آقای امداد

در هر یک از محله های منطقه ۶ تهران اعم از‌ امیرآباد، دانشگاه تهران، کشاورز، ایرانشهر، بهجت‌آباد، ولیعصر، والفجر، ساعی، جمالزاده، فاطمی، جهاد، نظامی گنجوی، نصرت، یوسف‌آباد، سنائی، قزل‌قلعه و… که باشید، می‌توانید از خدمات امداد خودرو و یدک‌کش منطقه ۶ آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌مند شوید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در شمیرانات، کافیست تا با یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو شمیرانات آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو منطقه ۶

تمامی هزینه‌ها و دستمزدهای خدمات امدادی آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده نمایید.

یدک‌کش منطقه ۶

یدک‌کش منطقه ۶ تهران آقای امداد با برخورداری از انواع یدک‌کش، خودروبر، تریلر کفی، دکل و جرثقیل می‌تواند در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت ایمن در اختیار شما قرار دهد. همچنین شرکت امداد خودرو آقای امداد با بیش از ۱۰۰ یدک‌کش آمادگی آن را دارد تا خودروی شما را برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگر به طور استاندارد و ایمن حمل کند. خدمات حمل خودرو و یدک کش منطقه ۶ تهران آقای امداد عبارت‌اند از:

  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای مسابقه ای
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

از ماشین‌های مورد استفاده یدک‌کش منطقه ۶ آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • جرثقیل منطقه ۶

یکی از وسایل کاربردی در یدک‌کشی، جرثقیل است. با استفاده از‌ این ماشین‌ها می‌‌توان به جابه‌جایی خودروها مخصوصا خودروهای آسیب دیده و سنگین پرداخت. جرثقيل‌ها بسیار متنوع و پرکاربرد هستند و می‌توانند به راحتی بارهایی با وزن بالا را جابه‌جا کنند. یکی از کاربردی‌ترین انواع جرثقیل‌ها، جرثقیل‌های سیار می‌باشند که به دو صورت ثابت و سیار کارگاهی کار می‌کنند.

 

با توجه به پیشرفت جرثقیل‌های امروزی، این دستگاه ها در مقایسه با گذشته از کاربرد بیشتری برخوردار هستند؛ چراکه در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به ماشین‌ها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار ایمن‌تر حمل کنند.

  • دکل منطقه ۶

از دیگر خدمات یدک‌کشی آقای امداد، می‌توان به حمل خودرو با دکل اشاره کرد. این دستگاه در حقیقت نوعی از جرثقیل است که به یک دکل مجهز شده است. با استفاده از دکل منطقه ۶، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده سازی می‌شود و پس از اتمام کار به صورت چرخگیر خودرو را انتقال می‌دهد.

 

بر همین اساس دکل منطقه ۶ آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب می‌باشد و می‌تواند از ورود هرگونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری کند.

  • خودروبر (تریلر کفی) منطقه ۶

یکی از مهم‌ترین وسایل جابجایی خودرو، تریلرهای کفی هستند که در ظاهر شبیه کامیون می‌باشند، اما هیچ دیواره‌ای ندارند. از این دستگاه‌ها اغلب برای حمل خودروهای سنگین، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن همچون خودروهای راه‌سازی استفاده می‌شود. برخی از اقلام ساخت و ساز همچون تیر آهن‌ها و توپ های فولادی، با وجود حجم کمی که دارند، اما از وزن بالایی برخوردار هستند که می‌توان به کمک این تریلرها آن‌ها را به راحتی حمل کرد. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی منطقه ۶ را برای کمک ارسال می‌کنند.

خودرو منطقه ۶

در صورت نیاز به خدمات امداد باتری، باتری به باتری، شارژ باتری و‌‌… در تهران و کرج، کافیست تا با تیم امداد باتری تهران و کرج آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

1 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو