امداد خودرو مازندران شبانه روزی مکانیک سیار و یدک‌کش

امداد خودرو مازندران آقای امداد، شرکتی رسمی  در زمینه خدمات یدک کش، خودروبر مکانیک سیار و امدادی در مازندران است. با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه، و اینماد این شرکت تمامی خدمات خود را با ضمانت و طبق قیمت‌های مصوب اتحادیه ارائه می‌دهد. تیم مجرب و متخصص امداد خودرو مازندران آقای امداد به صورت شبانه روزی آمادگی لازم را دارند تا به سرعت به محل حادثه یا درخواست شما برسند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نوین، عملکردهای لازم را انجام دهند و مشکلات صاحبان خودرو را رفع کنند. با امداد خودرو مازندران آقای امداد، خودروی شما در امان است.

دنبال یه امداد خودرو معتبر و قیمت مناسب با خدمات کامل می‌گردید؟! راه دوری نرید؛ امداد خودرو مازندران آقای امداد از همین حالا در اختیار شما شهروندان عزیز مازندرانی‌ست. در هرکجای مازندران که هستید و نیاز به خدمات امدادی مثل حمل خودرو و مکانیک سیار دارید، کافیه تا با ما تماس بگیرید. امدادرسانان باتجربه آقای امداد با انواع یدک‌کش، کفی و دکل خیلی سریع در کنار شما حاضر میشن و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام می‌رسونند.

شما می‌تونید از طریق شماره تماس یا اپلیکیشن آقای امداد درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید. چون که اصلی‌ترین و مهم‌تدین هدف آقای امداد، ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیته به همین دلیل واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روز در بخش‌های مختلف مازندران مستقر شده‌اند تا با قیمت مصوب اتحادیه خدمت رسانی به شما عزیزان رو در هر بخشی از آن ارائه بدهند‌. اگه به امداد خودرو فوری و سریع در مازندران نیاز دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی هم اهمیت زیادی براتون داره، با ما تماس بگیرید.

خدمات ما در آقای امداد

ما در امداد خودرو مازندران آقای امداد با کادری مجرب و باتجربه، آماده‌ایم تا حمل و جابه جایی آسان و بدون آسیب به خودروهای شما رو با آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام بدیم. این خدمات امدادی به انواع خودروها ارائه و به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود. خدمات آقای امداد رو در دو دسته‌بندی کلی می‌تونیم بررسی و جا بدیم.

امداد خودرو مازندران

اول خدمات حمل خودرو در محل هستند که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شوند و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنند. در مقابل خدمات امداد در محل رو داریم که شامل خدماتی مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… می‌شن و توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده انجام می‌گیرند. در مقابل در ادامه این خدمات رو باهم بررسی می‌کنیم:

امداد قفل و سوئیچ مازندران

فراموش کردن سوئیچ و گذاشتن اون تو ماشین در اثر حواس پرتی اتفاق ناآشنایی نیست و ممکنه که برای خیلی از ما رخ بده. اگه شما هم با این مشکل برخورد کردید و عجله هم داشتید، کافیه با ما تماس بگیرید. امداد قفل و سوئیچ یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتیه که شرکت امداد خودرو مازندران آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می‌ده. به همین خاطر مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودروتون مواجه شده‌اید، کافیه تا با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و مطمئن باشید که خیلی سریع مشکل‌تون رفع میشه.

مکانیک سیار مازندران

تا حالا شده که وسط جاده یا بزرگراه خودروتون به تته‌پته بیافته و کار نکنه، جوش بیاره یا حتی خاموش شه؟! در این زمان اغلب امداد خودروها برای شما یه یدک‌کش می‌فرستند تا حمل خودرو به یه تعمیرگاه رو انجام بده. در صورتی که آقای امداد برای شما یک تیم مجهز و کاربلد می‌فرسته تا در صورت امکان در همان محل مشکل خودرو تشخیص داده و رفع بشه‌! مکانیک سیار مازندارن آقای امداد می‌تونه مشکلات فنی خودروی شما رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامعش رفع ‌کنه. این خدمات شامل موارد زیر هستند:

انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها

  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودر اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل

امداد باتری سیار مازندران

با این که میگن حق با مشتریه، اما تو مشکلات مربوط به ماشین، همیشه حق با باتریه! باتری یکی از مهم‌ترین قطعات ماشینه و اگه ایراد داشته باشه، خودرو به سختی کار می‌کنه و حتی ممکنه از کار بیافته. در چنین زمانی وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو مازندران آقای امداد رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

یدک کش، دکفی و خودروبر سیار مازندران

امداد خودرو آقای امداد، یک تیم با تجربه ۱۳ ساله در ارائه خدمات امدادی و یدک‌کشی در استان مازندران فعالیت می‌کند. این تیم تحت نظر اتحادیه امداد خودروها فعالیت داشته و به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین امداد خودروهای کشور شناخته شده است. گروه‌های یدک کش امداد خودرو آقای امداد در نقاط مختلف مازندران فعالیت می‌کنند و با استفاده از انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل، آماده‌اند تا خودروی شما را به صورت استاندارد و ایمن به تعمیرگاه‌های معتبر یا هر مقصد دیگری منتقل کنند.

خدمات حمل خودرو و یدک کش آقای امداد در مازندران عبارتند از حمل خودرو برای تعویض پلاک، حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها و مراکز بیمه، استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین، نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا رسیدن آن به مقصد امن، و بررسی دقیق خودرو و اتصالات آن برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت.

تیم یدک‌کش و امداد خودرو آقای امداد در مازندران از تجهیزاتی مانند جرثقیل استفاده می‌کنند. جرثقیل امداد خودرو یکی از انواع جرثقیل‌های کاربردی است که به رانندگان در شرایط بحرانی و در جاده‌ها کمک می‌کند. این تیم با داشتن تیمی متخصص و مجرب، با استفاده از جرثقیل امداد خودرو به شما عزیزان در کمت

رین زمان ممکن و با کیفیت بالا خدمات حمل خودرو را ارائه می‌دهد.

خدماتی که با استفاده از جرثقیل امداد خودرو آقای امداد در اختیارتان قرار می‌گیرد، شامل حمل و نقل دستگاه‌های صنعتی و بیمارستانی، جابه‌جایی کانکس‌های اداری و صنعتی، حمل و نقل بارهای سنگین، حمل خودروهای خراب شده به تعمیرگاه و مراکز بیمه، و نگهداری محموله‌های معلق است. با تیم آقای امداد در تماس باشید و از خدمات حمل خودرو با قیمت منصفانه و ضمانت شده آن‌ها بهره‌مند شوید. در هر ساعت و مکانی که نیاز دارید، تیم آقای امداد آماده خدمت‌رسانی به شماست.

 بنزین سیار مازندران

این روزا دیگه کافیه تا کالا یا خدمتی رو بخواهید و به این ترتیب می‌تونید خیلی سریع‌تر از همیشه به اون دسترسی داشته باشید. مثلا وقتی گرسنتون میشه کافیه زنگ بنزین بزنید یا آنلاین یه غذایی سفارش بدین تا خیلی راحت درب منزل تحویل بگیرید. در این بین همون طور که شما برای کار به غذا نیاز دارید،‌ ماشین‌تون هم نیاز به غذا یا سوخت داره و اگه به اندازه کافی بنزین بهش نرسه میتونه به مشکل بخوره.

از این به بعد دیگه لازم نیست تا بنزین بسوزونید و برید تو صف‌های طولانی منتظر نوبت بنزین بشید، کافیه با تیم بنزین سیار مازندران آقای امداد تماس بگیرید تا پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستین، داشته باشید. اکیپ پمپ بنزین سیار مازندران سوخت مورد نیازتون رو با استاندارد کافی در اختیارتون قرار می‌دهند و نیاز سوخت خودروهای شما رو در هر ساعتی از شبانه روز رفع می‌کنند. امداد خودرو مازندران آقای امداد، بنزین رو با همون کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه می‌کنه.

تعمیر سیستم برق خودرو مازندران

همون طور که می‌دونید این روزها دیگه اصلی‌ترین بخش خودرو، سیستم برق اونه و خیلی از عملکردهای خودرو به اون وابسته‌ست؛ در نهایت با خودروهای تمام برقی مواجه میشیم که این سیستم نقش اصلی رو در اون‌ها داره و همین عامل باعث شده تا یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود می‌آد، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشه. در این میان یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو مازندران آقای امداد، تعمیر سیستم برق به شمار میره.

در واقع زمانی که باتری خودرو فرسوده یا معیوب میشه و برق‌رسانی به بخش‌های مختلف خودرو انجام نمی‌گیره، خودرو با مشکل مواجه و از حرکت می‌ایسته. تو این موقعیت شما می‌تونید با امداد خودرو مازندران آقای امداد تماس بگیرید و خیلی سرعت منشا اصلی مشکل‌تون رو پیدا و اون رو رفع کنید. تعمیر سیستم برق خودرو چون تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی از تخصص های امدادرسانان آقای امداد هستند که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده‌ان تا خدمت‌رسانی به شما رو تو هر ساعتی از شبانه روز انجام بدهند.

پنچرگیری لاستیک مازندران

یکی دیگه از خدمات آقای امداد در مازندران، تعویض و پنچرگیری لاستیکه که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام میشه. به احتمال زیاد می‌دونید که لاستیک‌های خودروها هم‌اکنون در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی می‌شوند، اما با توجه به اینکه لاستیک‌های تیوب‌لس ایمنی بیشتری دارند و پرکاربردتر هم هستند، اغلب راننده‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. امدادرسانان سیار آقای امداد هم به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

پس اگه در طی مسیر لاستیک ماشین‌تون دچار پنچری شد، وقت تلف نکنید و روی آقای امداد حساب باز کرده و به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری پنچرگیری لاستیک مازندران برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری رو در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

سرویس دوره‌ای خودرو مازندران

با توجه به هزینه خرید یه خودروی جدید، بهتره تا جایی که می‌تونید، به صورت دوره‌ای خودروی خودتون رو از جهات مختلف بررسی کنید. سرویس دوره‌ای خودرو می‌تونه از خیلی از هزینه‌ها و زیان‌های آینده پیشگیری کنه و حتی نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه رو به صفر برسونه. سرویس های دوره‌ای یکی از مواردی هستن که باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام بشن تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از آن‌ها جلوگیری بشه.

با استفاده از امداد خودرو مازندران آقای امداد، شما می‌تونید سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو به‌ راحتی در خانه و یا هرجای دیگه‌ای انجام بدید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو مازندران آقای امداد ارائه می‌شوند، میشه به این موارد اشاره کرد:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

تعویض روغن مازندران

یکی از مواردی که باید هر چند وقت یبار روی خودرو انجام بشه، تعویض روغن ها و مایعات اونه که باعث میشه تا از استهلاک قطعات آن جلوگیری کنیم؛ اما چیزی که خیلی مهمه نوع، مارک و برند اون‌هاست که روی عملکرد خودرو و سلامت قطعات اون تاثیر می‌گذارند. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتون قرار می‌دهند.

تعویض روغن مازندران آقای امداد

تعویض و بررسی مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو آقای امداده که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیره.

نحوه ارتباط با امداد خودرو مازندران آقای امداد

برای درخواست امداد خودرو از آقای امداد در کنار برخورداری از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، یک سامانه آنلاین هم برای دریافت درخواست‌ها و سوالات شما ایجاد شده تا به راحتی بتونید درخواست خودتون رو ارسال کنید. در واقع شما می‌تونید خیلی ساده از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو مازندران آقای امداد برخوردار شوید.

اما اگه دنبال یه راه ساده‌تر می‌گردید، کافیه تا اپلیکیشن آقای امداد رو دانلود و نصب کنید و با استفاده از اون بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه درخواست خودتون رو برای امداد خودرو مازندران ارسال و در مواقع بحرانی کنترل بهتری روی شرایط داشته باشید و دست و پاتون رو گم نکنید.

یدک‌کش مازندران

امداد خودرو آقای امداد تحت نظر اتحادیه امداد خودروها فعالیت میکنه و یکی از معتبرترین امداد خودروهای کشور به شمار میره. ما تجربه ۱۳ سال ارائه خدمات امدادی و یدک‌کشی رو در تهران و کرج داریم و حالا به لطف خدا تونستیم تا در مازندران هم این خدمات رو ارائه بدهیم. همین حالا گروه‌های یدک کش امداد خودرو مازندران آقای امداد، در محله‌های مختلف مازندران حضور دارند و کاملا آمادگی آن را دارند تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل بکنند‌.

ادامه مطلب
علت بوی بنزین در خودرو

یدک‌کش مازندران آقای امداد مجهز به انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل است و می‌تونه در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت امن و مطمئن در اختیار شما قرار بده. خدمات یدک‌کش و حمل خودرو مازندان آقای امداد به طور کلی در دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

تجهیزاتی که تیم یدک‌کش و امداد خودرو مازندان آقای امداد برای امدادرسانی استفاده می‌کنه، شامل موارد زیر می‌شوند:

جرثقیل مازندران

بهترین روش برای جابه‌جایی خودروهای سنگینی که در اثر تصادف یا ایراد خودرو در جاده به مشکل خوردن، حمل اون‌ها با جرثقیله. جرثقیل امداد خودرو یکی از خدماتیه که تونسته تا روزانه به کمک بسیاری از رانندگان بیاد و به اون‌ها در جاده‌ها کمک کنه. امداد خودرو آقای امداد با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده، فعالیت حمل خودرو با جرثقیل رو در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده. در صورتی که نیاز به جرثقیل مازندران دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا تعطیلات رسمیه، با ما تماس بگیرید و از خدمات حمل خودرو با قیمتی منصفانه و ضمانت شده برخوردار شوید.

جرثقیل مازندران آقای امداد به تمامی نکات ایمنی در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبنده و با استفاده از انواع جرثقیل امداد خودرو، یک تجربه سالم و ایمن رو برای شما تضمین می‌کنه. خدماتی که توسط جرثقیل امداد خودرو مازندران آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • نگهداری محموله های معلق
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • حمل و نقل بارهای سنگین

دکل مازندران

اگه به دنبال یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای حمل خودروهای خودتون هستید، شما رو با دکل یدک‌کش آشنا می‌کنم. با استفاده از دکل، خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. در آخر و بعد از اتمام کار هم به صورت چرخگیر خودرو رو انتقال می‌دهند. این کار از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری میکنه و به همین دلیل آقای امداد برای اولین انتخاب این ماشین رو به عنوان وسیله یدک‌کش برای خودروها ارسال می‌کنه.

خودروبر (تریلر کفی) مازندران

خودروبرها یکی از ایمن ترین روش‌ها برای جابه‌جایی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین به شمار می‌رن و در دو نوع خودروبر تکی و چند ظرفیته مورد استفاده قرار می‌گیرند. خودروبر کامیونت یا تکی یکی از اولین ماشین‌های خودروبری هستن که برای حمل و جابه‌جایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای حمل خودرو در شهر به کار می‌روند. در صورتی که تریلی خودروبر چند ظرفیه برای حمل چندین خودرو مناسب هستند و قابلیت جابه‌جایی ۶ الی ۸ خودرو رو دارن و فقط برای حمل خودرو بین شهری استفاده می‌شن.

خودروبر (تریلر کفی) آقای امداد

خودروبرهای آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شن و خودروی شما رو برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های معتبر منتقل می‌کنن. خودروبر مازندران آقای امداد حمل خودروهای مسابقه ای، حمل خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر، حمل خودروی خراب و دچار نقص فنی، جا به جایی خودروهای تصادفی، حمل خودروهای لوکس و حمل خودروهای فرسوده در هر جایی از مازندران برای شما انجام میده.

تیم خودروبر مازندران آقای امداد آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو با برخورداری از نیروها و کادری متخصص با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم در هر کجای مازندران حمل و جابه‌جا کنه. اگه خودروتون در طی مسیر و در حال حرکت به سوی مقصد دچار نقص فنی شد و یا از کار افتاد، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد اون از عهده‌تون برنمی‌اومد، کافیه تا با ما در تیم خودروبر مازندران آقای امداد به شماره 02148287 تماس بگیرید.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای در اهواز، کافیه تا با ما در تیم امداد خودرو اهواز آقای امداد تماس بگیرید. بعله ما در اهواز هم آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم.

در دیگر شهرهای استان مازندران نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو ساری

هر وقت و هر موقع که خودرویتان با مشکل مواجه شد و یا نقص فنی پیدا کرد، با ما تماس بگیرید. ما راه‌حل اساسی برای هر یک از خرابی‌ها و مشکلات را به طور جامع به شما ارائه خواهیم کرد. جالب است بدانید که بسیاری از خودروها آسیب های جدی را نه در زمان تصادف و نقص فنی، بلکه در زمان انتقال به تعمیرگاه ها و توسط حمل نادرست می بینند؟ علاوه بر این بسیاری از قطعات اورجینال خودرو با قطعات یدکی بی کیفیت و نامرغوب توسط امداد خودرو ها جایگزین می شود؟ البته نه تا زمانی که از خدمات امداد خودروی آقای امداد در ساری استفاده کنید!

امداد خودرو رامسر

از جمله مهم‌ترین ویژگی که باعث شده تا بسیاری از رانندگان در مواقع نقص فنی خودرو با آقای امداد تماس بگیرند، گارانتی یک‌ماهه خودرو پس از انجام خدمات فنی مورد نیاز بر روی آن است. پس در صورتی که با مشکل خودرو در محل مواجه شدید، کافیست تا برای رفع آن با ما تماس بگیرید تیم‌های امداد خودرو مازندران در رامسر نیز حضور دارند و با ارائه دقیق و بدون اتلاف وقت خدمات، به شما این اطمینان را می‌دهند که می‌توانید خسارات خود را به طور کامل و بدون دردسر از ما دریافت کنید.

امداد خودرو آمل

ما در شهر آمل نیز حضور داریم؛ چه خدماتی را از یک امداد خودرو انتظار دارید؟ سرعت عمل بالا؟ خدمات جامع؟ بهترین کیفیت؟ گارانتی خدمت؟ برخورد مناسب امدادگر؟ استفاده از قطعات یدکی اصل؟ و…. ! همه‌ی این انتظارات شما را برایتان برطرف می‌کنیم. با امداد خودرو مجاز آقای امداد در هر جایی از آمل که هستید، بدون اتلاف وقت و نگرانی از خدمات امداد در محل آقای امداد استفاده کنید.

ما انواع خدمات امدادی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار میدهیم. خدمات ما کامل و جامع است و شامل مواردی همچون تعویض روغن، پنچرگیری لاستیک، مکانیک سیار، یدک کشی و… می‌شود. برای هر یک از مشکلات خودروهای شما، یک خدمت مخصوص به آن را در محل در اختیارتان می‌گذاریم.

امداد خودرو چالوس

گاهی اوقات امکان تعمیر خودرو در محل وجود ندارد و باید خودرو به تعمیرگاه منتقل گردد تا تحت بررسی دقیق و دستگاه های خاص مورد بازسازی قرار بگیرد. برای این هدف می‌توانید خودرویتان را تحت نظارت تیم امدادی باتجربه و کاربلد آقای امداد به تعمیرگاه های معتبر در چالوس منتقل کنید تا زیر دست یک تعمیرکار مجرب مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

ما این کار را برای شما با استفاده از تجهیزات یدککشی خود انجام میدهیم. خودرو های شما را به طور استاندارد ایمن و ضمانت شده به تعمیرگاه ها مجاز و معتبر انتقال پیدا می کنند و همچنین در طی مسیر بیمه نیز میشوند و بیمه نامه در اختیار شما قرار میگیرد. تجهیزاتی از جمله تریلر، کفی و جرثقیل یدک‌کش با قیمت مناسب و کیفیت بالا د‌ر اختیار شما قرار می‌گیرند.

امداد خودرو رامسر

با وجود این که نگهداری عاملی مهم در سلامتی خودرو به شمار می‌رود، اما باز هم در طی زمان و با استفاده طولانی مدت و با رانندگی های مکرر، تمامی بخش های مکانیکی و متحرک خودرو فرسوده شده و آسیب می بینند. از این رو لازم است تا در همان ابتدای‌ امر مشکل جدی گرفته، تشخیص داده و به دستان یک مکانیک ماهر سپرده شود.

شما می‌توانید برای بررسی و رفع انواع مشکلات سیستم ترمز خودرو خود با ما در امداد خودرو مازندران آقای امداد تماس بگیرید تا در زمانی کوتاه با بهترین قیمت سیستم های ترمز، سیم‌کشی، رادیاتور، کامپیوتر و… را برایتان بررسی و تعمیر کنیم. این کار با برترین قطعات یدکی اصل و اورجینال در محل رامسر برایتان انجام می‌گیرد.

امداد خودرو محمودآباد

اصلی‌ترین پیشنهاد تعمیرکاران و خودروسازان به راننده آن است که سرویس های دوره ای را پیش از انجام هر نوع ترددهای درون شهری و یا مسافرت های خارج از شهر انجام دهند و به این ترتیب مسافرتی بدون خطر داشته باشند. در واقع با استفاده از سرویس های دوره ای خودرو می‌توانیم از بسیاری از مشکلات آینده خودروهای خود جلوگیری کنیم و هم طول عمر خودرو را افزایش و هم میزان هزینه های آتی تعمیر را کاهش دهیم.

برای این کار کافیست تا به صورت دوره ای و منظم خودرو خود را برای سرویس و بررسی به دست کارشناسانی ماهر و توانمند بسپارید. کارشناسان آقای امداد با استفاده از تجهیزات عالی و به روز خودروهای شما را در محمودآباد بررسی می‌کنند و مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و با راهکارهای ساده و ارزان قیمت از بروز آن ها جلوگیری می کنند.

امداد خودرو نور

تا به حال چندبار با خاموش شدن ناگهانی باتری و از کار افتادن آن مواجه شده‌اید؟ در این زمان باز هم دو راه در جلوی پای شما قرار می‌گیرد، یک مراجعه به تعمیرگاه ها و شارژ یا خرید باتری جدید و دو سپردن این کار به به متخصصان آقای امداد! کارشناسان مجرب و با تجربه ما در امداد خودرو مازندران آقای امداد در شهر نور، باتری به باتری، شارژ باتری و تعویض باتری در محل را با دقت بالا،‌ قیمت منصفانه و بدون آسیب دیدن خودرو برایتان انجام می‌دهند. تمامی باتری ها اصل و اورجینال هستند و با گارانتی معتبر شرکتی در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

امداد خودرو قائمشهر

در هر جایی از قائمشهر که بودید، بهترین و باکیفیت ترین خدمات امدادی را با سرعتی بالا در دسترس داشته باشید. نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود.

با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در قائمشهر دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند.

امداد خودرو تنکابن

حتما میدانید که انتخاب یک امداد خودرو و یک تعمیرگاه معتبر که بتواند مشکلات را به راحتی و دقت شناسایی کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین این روزها مجموعه‌های امدادی غیرمجاز زیادی نیز وجود دارند که با سوءاستفاده از اعتماد رانندگان اقدام به دزدی و کلاهبرداری از آنان می‌کنند.

با استفاده از خدمات امداد خودرو مازندران آقای امداد در تنکابن نه تنها دیگر لازم نیست تا نگران این موارد باشید، بلکه ما جامع‌ترین خدمات را متناسب با نوع خودروی شما ارائه میدهیم. همچنین تمامی تعمیرگاه های معتبر را میشناسیم و در صورت نیاز خودروی شما را به بهترین آنها منتقل میکنیم.

آقای امداد در بابل

اغلب مشکلات به وجود آمده توسط امداد خودرو آقای امداد زمانی برای ما رخ می دهد که به جای استفاده از خدمات امداد خودرو های مجاز، با توجه به قیمت کمتر و یا موارد دیگر از امداد خودروهای جاده‌ای بی نام و نشان استفاده می‌کنیم و کیفیت را فدای قیمت کمتر می‌نماییم. در زمان انتخاب امداد خودروها به تبلیغات اینترنتی و یا صفحات گوگل تنها اکتفا نکنید؛ به طور دقیق به بررسی وضعیت مجموعه امدادی، فعالیت امدادگران و نظرات کاربران توجه نمایید. با استفاده از خدمات آقای امداد در بابلسر دیگر لازم نیست تا با این موارد دست و پنجه نرم کنید.

امداد خودرو بهشهر

هر چه که بخواهید از رفع پنچری لاستیک‌ها گرفته تا خرابی یا آسیب باتری، د‌ر خدمت شما قرار می‌گیرند. هر یک از این خدمات نیاز به یک امداد متفاوت، تیم مختلف و تجهیزات مختص به خود دارد. در چنین زمانی امداد خودرو آقای امداد در نوشهر، می‌تواند طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل را برای رفع مشکلات فنی خودرو شما ارائه دهد.

پیش از حضور در محل، متخصصان حرفه‌ای و مجرب ما در امداد خودرو مازندران آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان پیش از خدمت، مشکل شما را بررسی و سپس اکیپ امدادی با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین رود.

1 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو