امداد خودرو رنو شامل حمل، باتری، مکانیک سیار و بنزین

امدادگران مجرب آقای امداد توانایی عیب یابی، تشخیص، تعمیر و حمل انواع خودروهای گروه محصولات رنو است. اگر نیاز به امداد خودرو رنو شامل PK، رنو 21، مدوس، تلیسمان، تندر 90، تندر 90 پلاس، تندر پیکاپ، پارس تندر، داستر، ساندرو، ساندرو استپ وی، سفران، فلوئنس، لاگونا، لتیتود، مگان، کپچر، سیمبل و کولئوس را دارا هستند. شرکت آقای امداد با سابقه درخشان در زمینه امداد سیار خودرو( مکانیک سیار- حمل- خدمات برق و باتری- سوخت رسانی- تعویض لاستیک) و خودروبر به صورت شبانه روزی در کلیه نقاط تهران و حومه تهران مشغول خدمت رسانی به شما امداد خواهان محترم می باشد. شما می توانید برای درخواست امداد در هر نقطه ای از تهران در هر ساعت از شبانه روز با شماره پنج رقمی 02148287 تماس گرفته و یا با نصب اپلیکیشن آقای امداد درخواست امداد نمایید.


تماس با امداد خودروی آقای امداد 02148287

گروه رنو

گروه رنو یک تولید کننده اتومبیل چند ملیتی فرانسوی است که در سال 1899 میلادی تاسیس شد. این کمپانی از گذشته تا به حال انواع کامیون، تراکتور، تانک، اتوبوس، کالسکه، موتور هواپیما، اتومبیل و وانت تولید کرده است. بر اساس سازمان بین المللی سازندگان اتومبیل، در سال 2016 رنو نهمین خودروساز بزرگ جهان از نظر حجم تولید بوده است. رنو محصولات خود را تحت پنج مارک به بازار عرضه می کند: رنو Renault، لادا Lada، داچیا Dacia، رنو سامسونگ موتورز Renault Samsung Motors و آلپاین Alpine. اولین نشان( آرم) رنو در سال 1900 معرفی شد که از حروف اول درهم تنیده برادران رنو تشکیل شده بود. هنگامی که این شرکت در سال 1906 تولید انبوه خود را آغاز کرد، یک آرم دنده ای شکل با یک ماشین در داخل آن تصویب کرد. پس از جنگ جهانی اول، این شرکت از آرم یک تانک FT استفاده کرد. در سال 1923 یک نشان دایره ای شکل جدید معرفی کرد که در سال 1925 با الماس یا لوزی جایگزین شد. لوزی رنو به معنای الماس است که تمایل قاطع برند را برای ایجاد یک تصویر سازمانی قوی و سازگار بیان می کند.

نگاهی به محصولات گروه رنو

رنو پی کیPK

PK خودرویی بود که توسط پارس خودرو از سال 2000 تا 2005 با استفاده از بدنه نسل اول رنو 5 و پلتفرم کیا پراید ساخته شد. PK مخفف پارس خودرو است.

پی کی با موتور 1/3 لیتری با توان 53 اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 97 نیوتون متر در دور موتور 2500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد. حجم باک خودرو 41 لیتر می باشد و مصرف ترکیبی این خودرو در صد کیلومتر 6 لیتر می باشد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به تهویه مطبوع در مدل های 83 به بالا، بخاری، تنظیم دستی آینه ها و شیشه ها، تنظیم دستی صندلی های جلو و سیستم پخش رادیو و کاست اشاره کرد.

اگر نیاز به امداد خودرو رنو پی کی دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

رنو 21

رنو 21 یک خودروی خانوادگی بزرگ است که بین سال های 1986 و 1994 توسط خودروساز فرانسوی رنو تولید شده است. این خودرو ابتدا در آمریکای شمالی از طریق نمایندگی های موتورهای آمریکایی به عنوان مدال رنو و سپس توسط نمایندگی های جیپ- عقاب به عنوان مدال عقاب به فروش رسید.

رنو 21 با موتور 1/8 لیتری با توان 70 اسب بخار در دور موتور 5000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 135 نیوتون متر در دور موتور 3500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد که می تواند جثه 730 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 12 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/7 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 2 بهره می برد.

اگر نیاز به امداد خودرو رنو 21 دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به بخاری، قفل مرکزی، تنظیم دستی صندلی ها و آینه ها و رادیو پخش کاست اشاره کرد.

تندر 90

رنو پارس یک سرمایه گذاری مشترک ایرانی است که در سال 2004 تاسیس شد و متعلق به رنو و سازمان نوسازی توسعه صنعتی ایران IDRO می باشد. این شرکت مدیریت مونتاژ را بر عهده دارد. اتومبیل های CKD رنو توسط سازندگان داخلی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو مونتاژ می شود. لوگان، L90 و تندر 90 نام هایی است که برای این خودرو در نظر گرفته اند. این خودرو در نسخه های E0، E1، E2، اتوماتیک، پلاس اتوماتیک و پلاس دنده ای به بازار عرضه شده است که در برخی آپشن ها متفاوت می باشند. این خودرو توسط ایران خودرو و پارس خودرو در ایران عرضه می شود.

اگر نیاز به امداد خودرو تندر 90 دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

تندر 90 در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به ترتیب دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 140 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 2630 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/2 و 11/7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/9 و 8/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع دستی، مه شکن جلو و عقب، چراغ داخل صندوق عقب، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و دارای گرمکن، شیشه بالابرهای برقی، بوق هشدار روشن ماندن چراغ های جلو، پشت سری با قابلیت تنظیم ارتفاع، گرمکن شیشه عقب، نمایشگر اطلاعات سفر و چراغ داخل داشبورد اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به ABS, EBD، کیسه هوای سرنشینان جلو، ایموبلایزر و قفل مرکزی و کمربند ایمنی سه نقطه ای صندلی های جلو و عقب است.

مزایای تندر 90

  • بازار دست دوم
  • هزینه نگه داری
  • فضای جادار کابین
  • دوام فنی بهتر از رقبا
  • استهلاک کم

معایب تندر 90

  • فرمان پذیری
  • کمبود امکانات رفاهی
  • طراحی قدیمی
  • کیفیت نامناسب ادوات کابین

تندر 90 پلاس

فیس لیفت تندر 90 می باشد که در سال 96 توسط ایران خودرو انجام شده است. این خودرو از لحاظ فنی تفاوتی با نسخه تندر 90 ندارد جز در بخش ظاهری که در قسمت های جلو پنجره، سپر، چراغ های مه شکن و … که تغییرات جزئی داشته است. از رقبای این خودرو در ایران می توان به دنا پلاس، پژو 207، برلیانس H330، بسترن B30، رنو ساندرو و جیلی GC6 اشاره کرد.

تندر 90 پلاس در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به ترتیب دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 140 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 2630 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/2 و 11/7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/9 و 8/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

پارس تندر

پارس تندر نسخه ایرانی تندر 90 می باشد که در سال 91 توسط پارس خودرو با کمی تغییرات تولید شد. این خودرو از نظر امکانات رفاهی و ویژگی های فنی مشابه تندر 90 تیپ E2 فول می باشد.

پارس تندر دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 140 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد که می تواند جثه 1100 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/2 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

تندر پیکاپ

داچیا لوگان پیکاپ که در کشورمان به رنو تندر پیکاپ معروف است توسط ایران خودرو به فروش می رسد. این خودرو نسبت به وانت های دیگری که در کشورمان به فروش می رسد از کیفیت بهتری برخوردار است. حداکثر ظرفیت بارگیری تندر پیکاپ 800 کیلوگرم است.

تندر پیکاپ دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 140 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد که می تواند جثه 1120 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/2 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع با تنظیم دستی، چراغ جلو هالوژن، آینه های جانبی دستی، شیشه بالابرهای دستی و مه شکن اشاره کرد.

اگر نیاز به امداد خودرو تندر پیکاپ دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، کمربند ایمنی جلو و تنظیم کننده ارتفاع کمربند و سیستم قطع سوخت در مواقع اضطراری است.

ساندرو

داچیا ساندرو یک ماشین کامپکت است که در پاییز 2007 توسط تولید کننده فرانسوی رنو و شرکت تابعه رومانیایی آن داچیا تولید و مهندسی شده و در حال حاضر در نسل سوم آن است. این خودرو همچنین به عنوان رنو ساندرو در بازارهای خاصی مانند: روسیه، مکزیک، آسیای مرکزی و جنوبی، ایران، مصر و کشورهای جنوبی صحرای آفریقا به بازار عرضه شده است. در حال حاضر در ایران نسل اول این خودرو با کد اتاق B90 توسط سایپا و پارس خودرو عرضه می شود. از رقبای این خودرو در ایران می توان به پژو 207، لیفان X50 و برلیانس H320 اشاره کرد.

اگر نیاز به امداد خودرو ساندرو دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

ساندرو در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 140 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 1105 و 1146 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/2 و 11/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/7 و 8/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به تهویه مطبوع دستی، کنترل سیستم صوتی از زیر فرمان، کامپیوتر اطلاعات سفر، پشت سری صندلی با پشتی ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، برف پاک کن و شیشه شور عقب همراه مه زدا و مه شکن جلو اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور، ایموبلایزر، کمربند سه نقطه ای برای ردیف عقب، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی ترمز و کیسه های ایمنی راننده و سرنشین جلو به همراه سوئیچ غیر فعال نمودن است.

مزایای ساندرو

  • کیفیت ساخت
  • فضای جادار کابین
  • دوام فنی نسبت به رقبا
  • تعلیق نرم تر از 206
  • گیربکس دستی JHQ
  • گیربکس اتوماتیک مشترک با 206 و مگان
  • مصرف سوخت مناسب
  • استهلاک پایین

معایب ساندرو

  • امکاناتی کمتر از رقبا
  • استفاده زیاد از پلاستیک در کابین

ساندرو استپ وی

Renault do Brasil که زیر مجموعه برزیلی خودروساز فرانسوی رنو است، ده ماه پس از راه اندازی مارک ساندرو، کراس اور استپ وی مستقر در ساندرو را روانه بازار کرد. نسخه اروپایی این خودرو در 7 می 2009 در نمایشگاه بین المللی بارسلون با نام تجاری داچیا رونمایی شد و از سپتامبر 2009 در بیشتر بازارهای اروپا قرار گرفت. این خودرو در ایران توسط پارس خودرو در دو مدل اتوماتیک و دنده ای به فروش می رسد.

ساندرو استپ وی در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 140 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 1158 و 1193 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/5 و 11/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/7 و 8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به تهویه مطبوع دستی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر اطلاعات سفر، پشت سری صندلی با پشتی ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن و کرومیک، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب به همراه گرمکن، برف پاک کن و شیشه شور عقب همراه مه زدا ، ریل سقفی و رکاب جانبی، دستگیره های کرومیک و مه شکن جلو اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور، ایموبلایزر، کمربند سه نقطه ای برای کلیه سرنشینان، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی ترمز، کیسه های ایمنی راننده و سرنشین جلو به همراه سوئیچ غیر فعال نمودن و دکمه ضد لغزش خودرو در جاده های لغزنده در نسخه اتوماتیک است.

مزایای ساندرو استپ وی

  • ابعاد مناسب خودرو برای استفاده شهری
  • مصرف سوخت مناسب
  • کیفیت ساخت
  • استهلاک پایین
  • گیربکس اتوماتیک مشترک با مگان

معایب ساندرو استپ وی

  • آپشن های خیلی کم
  • استفاده زیاد از پلاستیک در کابین
  • امکاناتی کمتر از رقبا

مودوس

رنو مودوس یک خودروی کوچک است که توسط کمپانی رنو از آگوست 2004 تا دسامبر 2012 تولید شده است. این خودرو کمی از نسل سوم کلیو بلندتر است هرچند از پلتفرم و موتور مشترکی با آن بهره می برد. مودوس اولین اتومبیل کوچکی بود که موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP شد که بخشی از آن به دلیل وجود 6 کیسه هوا ایمنی، میله های ضربه ای جانبی جلو و عقب و نقاط ثابت کردن صندلی کودک ISOFIX است. این خودرو همچنین یکی از ائلین خودروهای کلاس خود بود که دارای ویژگی هایی مانند اتولایت و سنسور باران در لیست آپشن های خود بود. مدل مینیاتوری رنو مگان می باشد و مگان نسل بعد این محصول به حساب می آید. تعداد انگشت شماری از این خودرو در ایران وجود دارد.

اگر نیاز به امداد خودرو مودوس دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

مودوس دارای موتور 1/6 لیتری با توان 112 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 151 نیوتون متر در دور موتور 4250 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 1205 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 12/3 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/6 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 49 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

مگان

رنو مگان یک ماشین خانوادگی است که از اواخر سال 1995 توسط رنو تولید و جایگزین رنو 19 شد. مگان در مدل های مختلف در چهار نسل تولید شده است. رنو مگان در ایران توسط پارس خودرو و سایپا یدک در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک عرضه می شود. این خودرو از سال 2006 به صورت وارداتی و از سال 1387 به صورت مونتاژی به بازار عرضه می شود.

مگان در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به ترتیب دارای موتور 1/6 و 2 لیتری با توان 115 و 132 اسب بخار در دور موتور 6000 و 5500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 151 و 188 نیوتون متر در دور موتور 4250 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک می باشد که می تواند جثه 1300 و 1385 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 11/1 و 11 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/8 و 7/8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 60 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 3 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EuroNCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به تهویه مطبوع دستی در مدل دنده ای و اتوماتیک در مدل اتوماتیک، کامپیوتر اطلاعات سفر در نسخه اتوماتیک، آینه های جانبی برقی( مجهز به گرمکن در نسخه اتوماتیک)، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب( پرده شیشه عقب و جانبی در نسخه اتوماتیک)، چراغ های جلو هالوژن و مه شکن جلو( اتولایت در نسخه اتوماتیک)، مه شکن عقب، سنسور باران و ( کارت هوشمند، استارت دکمه ای و چراغ بدرقه در نسخه اتوماتیک) اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به قفل مرکزی به همراه کنترل از راه دور، ایموبلایزر، کمربند ایمنی پیش کشنده سه نقطه ای، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی ترمز و کیسه های ایمنی راننده و سرنشین جلو است.

اگر نیاز به امداد خودرو مگان دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

مزایای مگان

  • کیفیت ساخت
  • فضای جادار کابین
  • اشتراک برخی قطعات فنی با تندر
  • مصرف سوخت اقتصادی
  • طراحی قابل قبول

معایب مگان

  • هزینه نگه داری
  • امکانات کم
  • نفوذ صدا به داخل کابین

مگان 2018

نسل چهارم مگان در نمایشگاه فرانکفورت در سپتامبر 2015 رونمایی و از جولای 2016 به بازار عرضه شد. این خودرو بر اساس پلتفرم CMF-CD توسط رنو و نیسان ساخته شده است. طراحی مگان نسل چهار از آخرین زبان طراحی پیروی می کند که در کپچر، کلیو4، اسپیس 5 و تلیسمان به کار رفته است. این خودرو نسبت به نسل قبل بزرگتر است و از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو بهره می برد. ترمزها در هر دو محور دیسکی هستند و راننده می تواند از بین 5 حالت رانندگی یک را انتخاب کند. این خودرو در ابتدا در دو نسخه هاچبک و استیشن تولید شد و سپس نسخه سدان آن نیز رونمایی شد. مگان 2018 توسط نگین خودرو در ایران عرضه شده است. از رقبای این خودرو در ایران می توان به هیوندای النترا، کیا سراتو، میتسوبیشی لنسر و تویوتا پریوس اشاره کرد.

مگان نسل چهار دارای موتور 1/2 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژ با توان 130 اسب بخار در دور موتور 5000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 205 نیوتون متر در دور موتور 2000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه می باشد که می تواند جثه 1321 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/9 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/4 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 47 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سیستم پارک اتوماتیک، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، دوربین دید عقب، مانیتور 8/7 اینچی لمسی، سانروف دو حالته برقی، سقف پانورامیک، کروز کنترل هوشمند، فرمان و صندلی چرم به همراه گرمکن، سیستم فشار باد تایر، اتولایت، دی لایت، آینه وسط الکتروکرومیک، تهویه مطبوع اتوماتیک، هدآپ، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار تغییر لاین، بازشدن هوشمند درب صندوق و سیستم Multi Sense با 5 حالت رانندگی و قابلیت شخصی سازی اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری و ایموبلایزر است.

مزایای مگان نسل چهار

  • بازده عالی پیشرانه
  • سواری جذاب
  • کیفیت خوب
  • مصرف سوخت ایده آل
  • فضای عالی سرنشینان

معایب مگان نسل چهار

  • عرضه تنها نمونه سدان
  • ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم کیفیت

مگان کروک

رنو مگان کروک از سال 2004 تولید و در سال 2012 تولیدش متوقف شد. در ایران تعداد محدودی از این خودرو توسط نگین خودرو به بازار عرضه شده است.

مگان کروک با موتور 2 لیتری با توان 143 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 195 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که می تواند جثه 1535 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 11/7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8/1 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 60 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سیستم فرمان و هدایت پذیری فرمان برقی، فرمان چرم برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم برای سرنشینان جلو به صورت جداگانه، صفحه نمایش 8 اینچی لمسی، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده، آینه های جانبی برقی با گرمکن، شیشه بالابرهای برقی، سقف جمع شونده چند تکه فلزی، اتولایت، چراغ شور، چراغ های جلو زنون، چراغ مه شکن، سنسور باران، سنسور جلو و عقب، استارت دکمه ای، سیستم مدیریت پیمایش، کروز کنترل و سیستم محدودکننده سرعت اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی، سیستم هشدار جهت بستن کمربند سرنشین، ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری و پشت سری فعال جلو و عقب برای جلوگیری از آسیب گردن است.

کولئوس

رنو کولئوس یک کراس اور کامپکت است که نخستین بار در نمایشگاه اتومبیل ژنو در سال 2000 رونمایی و در سال 2006 توسط رنو تولید شد. نسخه های فیس لیفت شده کولئوس در اکتبر 2011 و ژوئن 2013 در دسترس بود. کولئوس در ایران در دو نسل( نسل اول 2007- 2016) و (نسل دوم 2016- 2021) توسط نگین خودرو به بازار عرضه شده است. نسل دوم این خودرو از پلتفرم مشترکی با نیسان ایکس تریل بهره می برد.

اگر نیاز به امداد خودرو کولئوس دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

کولئوس در نسل اول و دوم به ترتیب دارای موتور 2/5 لیتری با توان 170 و 171 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 226 و 233 نیوتون متر در دور موتور 3600 و 4000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک پیوسته می باشد که می تواند جثه 1622 و 1540 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 9/3 و 9/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 9/5 و 8/1 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 65 و 60 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فعال شدن اتوماتیک فلاشرها، سنسور باران، سقف پانوراما، سانروف چند حالته مجهز به سیستم ایمنی، ترمز دستی برقی، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، گرمکن صندلی های جلو، داشبورد مجهز به خنک کننده و سیستم روشنایی، استارت دکمه ای، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، چراغ شور، چراغ های زنون، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، فرمان برقی، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه های جانبی برقی تاشونده و ( سیستم کنترل پایداری به همراه سیستم کمک به شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر باد تایرها، دی لایت، سنسور پارک، آینه های جانبی به همراه گرمکن و راهنمای LED، سیستم هشدار دهنده نقاط کور، مانیتور لمسی 8/7 اینچی، تهویه اتوماتیک دوگانه با کانال هوای سرنشینان عقب، سردکن صندلی جلو، صندلی راننده با تنظیم گودی کمر و اتولایت در نسل دوم) اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده، قفل مرکزی، پشت سری ایمنی، سنسور جلو و عقب، شیشه بالابر آنتی ترپ، باز شدن درب ها و قطع شدن مدار سوخت هنگام تصادف، 6 کیسه هوای ایمنی، ترمز ABS, EBA, ESP و( ایموبلایزر، HSA در نسل دوم) است.

مزایای کولئوس

  • طراحی مناسب
  • امکانات مناسب
  • فضای مناسب برای سرنشینان
  • پلتفرم مشترک با نیسان ایکس تریل در نسل دوم

معایب کولئوس

  • ارزش خرید نسبت به رقبا
  • پیشرانه مشترک نسل اول و دوم

کپچر

کپچر نام کراس اور تولیدی کمپانی رنو است. نسخه تولیدی نسخه اول مبتنی بر پلتفرم B نخستین بار در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2013 رونمایی و از آوریل 2013 به فروش رسید. در نسخه متفاوت از نسل اول کپچر وجود دارد که هرکدام بر روی سیستم عامل خود تولید شده اند. نسخه پلتفرم B با کد اتاق J87 بین سال های 2013 و 2019 و نسخه پلتفرم B0 یا همان دسترسی جهانی که در سال 2016 تولید شده است. نسل دوم این خودرو در جولای 2019 آغاز به کار کرد. نسل اول این خودرو توسط ایران خودرو در کشورمان ایران عرضه می شود.

اگر نیاز به امداد خودرو کپچر دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

کپچر دارای موتور 1/2 لیتری با توان 120 اسب بخار در دور موتور 4900 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 190 نیوتون متر در دور موتور 2000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه می باشد که می تواند جثه 1180 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/9 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 45 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل، حالت رانندگی ECO، سنسور عقب، سنسور باران، اندازه گیری غیر مستقیم فشار باد تایر، دی لایت، اتولایت، مه شکن جلو و عقب، روشن شدن مه شکن ها در پیچ، فرمان برقی 4 حالته به همراه دکمه های کنترل سیستم صوتی و حساس به سرعت، مانیتور 7 اینچی، نویگیشن، دوربین عقب، نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک با سنسور AQM( تشخیص آلایندگی)، صندلی راننده 6 حالته دستی و سرنشین جلو 4 حالته دستی، گرمکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، فلاپ جلوی رادیاتور( بسته شدن در سرما و باز شدن در گرما)، آینه های جانبی تاشو با تنظیم برقی و گرمکن، شیشه دودی عقب و سقف و قاب آینه رنگی در نسخه سفارشی اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، ترمز عقب کاسه ای، 4 عدد ایربگ( راننده- سرنشین- جانبی) و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای کپچر

  • ایمنی
  • فرمان پذیری
  • ترمز عقب کاسه ای اما مطمئن
  • تجهیزات بیشتر در مدل 2017
  • طراحی بروز
  • مصرف سوخت

معایب کپچر

  • عایق بندی کابین
  • نداشتن سانروف
  • کابین کوچک
  • حساسیت پیشرانه به بنزین بی کیفیت
  • نداشتن سیستم چهارچرخ

سیمبل

رنو سیمبل یا تالیا خودروای تولیدی کمپانی رنو است. این خودرو در اواخر سال 1999 با نام Clio Symbol به عنوان نسخه سدان نسل دوم رنو کلیو معرفی شد. نسل دوم طراحی متفاوت از نسل سوم کلیو دارد و بر روی پلتفرم ماشین نسل اول ساخته شده است. در نسل دوم نام کلیو از آن حذف شده است. نسل سوم در اواخر سال 2012 به عنوان نسخه اصلاح شده نسل دوم داچیا لوگان معرفی شد. در ایران نسل سوم این خودرو توسط نگین خودرو به بازار عرضه شد. رنو سیمبل در تیپ های PE, SE, LE عرضه می شود که PE و SE مدل های فول هستند.

سیمبل دارای موتور 1/6 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 145 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک می باشد که می تواند جثه 1081 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/1 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/6 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

اگر نیاز به امداد خودرو سیمبل دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کروز کنترل، کامپیوتر سفر، سنسور فشار باد تایر، دی لایت، مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو هالوژن، فرمان هیدرولیکی دو حالته به همراه دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور 7 اینچی لمسی، دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی راننده 6 حالته دستی و صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی، ایزوفیکس صندلی و آینه جانبی با تنظیم برقی اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز عقب کاسه ای، دو عدد ایربگ راننده و سرنشین جلو و اتولاک است.

مزایای سیمبل

  • کیفیت ساخت
  • هزینه نگه داری
  • دوام فنی بالا نسبت به رقبا
  • فضای داخلی جادار
  • صندوق عقب جادار
  • مصرف سوخت مناسب

معایب سیمبل

  • واردات محدود
  • فرمان پذیری

اسکالا

رنو اسکالا توسط خودروساز فرانسوی رنو برای خودروهای زیر در بازارهای زیر استفاده شده است.

  • رنو سامسونگ SM3 از 2010 تا 2013 در مکزیک، مصر، کوبا و کلمبیا
  • نیسان لاتیو Nissan Latio از 2012 تا 2017 در هند
  • رنو مگان در ایران

این خودرو به عنوان رنو مگان هاچبک از سال 2013 توسط نگین خودرو وارد بازار شد. این خودرو در دو نسخه هاچبک و کروک به بازار عرضه شد. از رقبای این خودرو در ایران می توان به مزدا 3 هاچبک، هیوندای i30 و هیوندای ولستر نام برد.

اگر نیاز به امداد خودرو اسکالا دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

اسکالا در دو نسخه هاچبک و کروک به ترتیب دارای موتور 2 لیتری با توان 143 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 195 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 و 6 سرعته اتوماتیک پیوسته است که می تواند جثه 1283 و 1535 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/4 و 11/7 ثانیه از صفر تا صد برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/7 و 8/1 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 60 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان برقی دو حالته حساس به سرعت مجهز به کلیدهای سیستم صوتی بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم برای سرنشینان جلو به صورت جداگانه، مانیتور 8 اینچی لمسی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع و دارای سیستم تنظیم گودی کمر، تنظیم ارتفاع صندلی سرنشین جلو، آینه های جانبی برقی با گرمکن، شیشه بالابر برقی، سقف چند تکه جمع شونده فلزی در نسخه کروک، چراغ زنون جلو همراه با شیشه شور چراغ، اتولایت، دی لایت، مه شکن جلو و عقب، سنسور باران، سنسور جلو و عقب، استارت دکمه ای، سیستم مدیریت پیمایش، کروز کنترل و سیستم محدودکننده سرعت نام برد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی( سرنشینان جلو- جانبی- پرده ای)، ترمز اضطراری EBA، سیستم کنترل پایداری ESP، کنترل کشش، ترمز پارک برقی، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدودکننده است.

مزایای اسکالا

  • اشتراک برخی قطعات فنی با مگان
  • ایمنی
  • کیفیت ساخت
  • پایداری در سرعت بالا
  • طراحی اسپرت

معایب اسکالا

  • واردات بسیار محدود
  • عدم تغییر امکانات
  • بازار دست دوم

تلیسمان

رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که در سال 2015 توسط خودروساز فرانسوی رنو تولید شده است. این خودرو در کره جنوبی با نام Renault Samsung SM6 به بازار عرضه می شود. تلیسمان به معنای طلسم و یا شی جادویی است که از دارنده خودرو در برابر سوء قصد یا عوامل ماوراء الطبیعه محافظت می کند و برای وی خوش شانسی، سلامتی و قدرت به همراه دارد. این خودرو بر اساس پلتفرم CMF CD ساخته شده است. رنو تلیسمان در ابتدا در دو تیپ پایه E2 و فول آپشن E3 به بازار آمد که در حال حاضر فقط در نسخه فول آپشن عرضه می شود( در این مقاله به بررسی نسخه فول آپشن می پردازیم). از رقبای این خودرو می توان به کیا اپتیما و هیوندای سوناتا اشاره کرد.

اگر نیاز به امداد خودرو تلیسمان دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

تلیسمان دارای موتور 1/6 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژ با توان 190 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 260 نیوتون متر در دور موتور 2500 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه می باشد که می تواند جثه 1444 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7/7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 5/6 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 51 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سیستم ضد لغزش پیشرفته، سنسور باران، اتولایت، سنسور آلاینده و فیلتر ترکیبی( محافظت در برابر ذرات بسیار ریز، گازها و بوها)، ایزوفیکس صندلی های عقب، سیستم کنترل باد تایر، لاستیک زاپاس معمولی، سنسور پارک عقب و جلو، کروز کنترل، کامپیوتر داخل کابین، دوربین دید عقب، سیستم هشدار نقاط کور، کارت هندزفری، درب باز کن صندوق عقب، هدآپ، حالت رانندگی ECO، سانروف برقی با قاب کشویی کاهنده نور آفتاب، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه هوا برای سرنشینان عقب، شیشه بالابرهای برقی مجهز به آنتی ترپ، آینه های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، تنظیم برقی سرنشینان جلو در 6 جهت، تنظیم برقی گودی کمر صندلی های جلو در 4 جهت و ماساژور، گرمکن صندلی های جلو، مانیتور 8/7 اینچی و کنسول جهت ذخیره بطری آب سرد اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل ایستایی در سربالایی، اتوپارک، ترمز دستی برقی، کیسه هوا ایمنی( سرنشینان جلو- جانبی- قفسه سینه- پرده ای)، کیسه هوای پرده ای ردیف عقب و قفل مرکزی اتوماتیک با قابلیت فعال شده در هنگام حرکت است.

مزایای تلیسمان

  • طراحی بسیار زیبا
  • عملکرد خوب پیشرانه
  • امکانات رفاهی بالا
  • فضای مناسب داخل کابین
  • کیفیت ساخت بالا
  • شتاب و عملکرد

معایب تلیسمان

  • کوبش و سر و صدا اتاق
  • تعلیق خشک
  • ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم کیفیت

داستر

داچیا داستر یک خودروی شاسی بلند کامپکت است که توسط کمپانی رنو و زیر مجموعه رومانیایی خود داچیا از سال 2010 تولید شده است. این خودرو در حال حاضر در نسل دوم خود می باشد. داچیا داستر با نام رنو داستر در بازارهای هند، اندونزی، ایران، قزاقستان، روسیه، مکزیک، نپال، مصر، آسیای مرکزی، آفریقای جنوبی، اوکراین و آمریکای جنوبی عرضه می شود. این خودرو سومین خودرو تولیدی برند داچیا بعد از لوگان( تندر) و ساندرو می باشد. این خودرو در دو مدل تک و دو دیفرانسیل و هم چنین در تیپ های SE( فول) و PE( نیمه فول) توسط نگین خودرو به بازار عرضه شد.

رنو داستر در دو مدل تک و دو دیفرانسیل به ترتیب دارای موتور 2 لیتری با توان 135 اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 195 نیوتون متر در دور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک می باشد که می تواند جثه 1260 و 1359 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/4 و 11/4 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8/2 و 8/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 3 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیکی مجهز به دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان( امکان تنظیم ارتفاع فرمان در نسخه فول)، تهویه مطبوع دستی، مانیتور 7 اینچی لمسی، تنظیم دستی صندلی جلو( قابلیت تنظیم ارتفاع در نسخه فول)، تنظیم دستی آینه های جانبی و برقی در نسخه فول، بالابر برقی شیشه های جلو و عقب در نسخه فول، دارای برف پاک کن و گرم کن شیشه عقب، دارای ریل باربند، دارای مه شکن جلو و عقب، دی لایت و ( TPMS، سنسور دنده عقب، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، سیستم مدیریت پیمایش و دوربین دید عقب در نسخه فول) اشاره کرد.

اگر نیاز به امداد خودرو داستر دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 2 عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل پایداری و کشش در نسخه فول، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل رادیویی، ایموبلایزر، پشت سری فعال و کمربند ایمنی 3 نقطه ای عقب و سیستم هشدار باز بودن کمربند ایمنی است.

مزایای داستر

  • فضای جادار کابین
  • توانایی آفرود در مدل 4WD
  • قیمت مناسب قطعات
  • میدان دید مناسب

معایب داستر

  • عملکرد فنی
  • امکاناتی کمتر از رقبا
  • کمبود تجهیزات در تیپ PE
  • طراحی بسیار ساده

سفران

رنو سفران خودروای است که توسط کمپانی رنو از سال 1992 تا 2000 طراحی و تولید شده است. در طول عمر خود گرانترین و لوکس ترین رنو موجود بود. سفران تولید شد تا جایگزین رنو 25 شئد و همچنین اولین خودرو رنو بود که به کیسه هوا مجهز شد. در سال 2008 مدل جدیدی بر پایه سدان رنو سامسونگ SM5 تولید شد که آن را نیز سفران نامیدند. سفران 2008 با کد اتاق A34R در گوست آن سال در کشورهای حوزه خلیج فارس عرضه شد. این خودرو مستقیما بر اساس نسل دوم سدان رنو سامسونگ SM5 توسط رنو سامسونگ در کره جنوبی تولید شده و در فوریه 2009 نیز در مکزیک عرضه شد.

سفران با موتورهای 2 و 2/5 لیتری با توان 140 و 177 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 191 و 233 نیوتون متر در دور موتور 3700 و 4000 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک CVT و 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک می باشد که می تواند جثه 1495 و 1600 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 11/9 و 10/7 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8/3 و 9/7 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 70 و 75 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سنسور باران، اتولایت، دی لایت، چراغ جلو LED، مه شکن جلو و عقب، آینه های جانبی تاشو برقی، شیشه بالابر برقی برای کلیه شیشه ها، استارت دکمه ای، سانروف سه حالته در نسخه 2 لیتری و سفارشی،( صندلی چرم، گرمکن صندلی، صندلی راننده سه حالته و ماساژور صندلی، صندلی سرنشین جلو برقی، مانیتور 7 اینچی، چراغ زنون همراه با چراغ شور، سنسور نقاط کور، ترمز دستی برقی و نمایشگر باد تایر در نسخه 2/5 لیتری)، ( تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سنسور نقاط کور در نسخه سفارشی، نمایشگر باد تایر در نسخه سفارشی و 2 لیتری)، چراغ گردشی، سیستم هشدار موانع جلو و عقب، سقف پانورامیک و آینه الکتروکرومیک اشاره کرد.

اگر نیاز به امداد خودرو سفران دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به سیستم ترمز ضد قفل، ترمز اضطراری، کنترل پایداری، سیستم ضد لغزش، 6 کیسه هوا ایمنی، پشت سری فعال، سیستم نگه دارنده صندلی کودک، کروز کنترل و محدود کننده سرعت و فعال شدن فلشرها در هنگام ترمزهای ناگهانی است.

مزایای سفران

  • استهلاک پایین
  • امکانات بالا در مدل فول آپشن
  • فضای جادار کابین
  • پیشرانه 2/5 لیتری مشترک با نیسان تی ینا
  • پیشرانه 2 لیتری مشترک با مگان و فلوئنس

معایب سفران

  • هندلینگ نه چندان خوب
  • طراحی ضعیف
  • سواری خشک
  • واردات محدود

فلوئنس

یک سدان کامپکت است که توسط کمپانی رنو تولید می شود. این خودرو تا سال 2016 در بورسا ترکیه و تا اواخر سال 2018 در سانتا ایزابل آرژانتین برای بازار آمریکای لاتین نولید می شد. نسخه الکتریکی آن هنوز در بوسان کره جنوبی برای بازار آسیا و اقیانوسیه تولید می شود. فلوئنس در آگوست 2009 براساس پلتفرم C رنو و نیسان ساخته شد. این خودرو به رنو سامسونگ SM3 نیز معروف است. فیس لیفت این خودرو در سال 2012 در نمایشگاه اتومبیل استانبول رونمایی شد و در همان سال بود که نگین خودرو فلوئنس را در دو تیپ E4( فول) و E2( نیمه فول) به بازار ایران عرضه کرد. از رقبای این خودرو می توان به مزدا3 نیو، تویوتا کرولا و کیا سراتو اشاره کرد.

فلوئنس در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک با موتور 2 لیتری با توان 143 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 195 نیوتون متر دردور موتور 3750 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 7 سرعته دستی و CVT می باشد که می تواند جثه 1342 و 1375 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 10/2 و 12/6 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 7/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 60 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی شده است. ( در ادامه به بررسی امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی نسخه فول می پردازیم.)

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سنسور عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، دی لایت، اتولایت، ارتفاع نور اتوماتیک، مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو زنون، چراغ LED عقب، فرمان برقی 4 حالته حساس به سرعت دارای دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور 7 اینچی لمسی، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه تهویه عقب، تنظیم صندلی راننده 6 حالته دستی و تنظیم صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی، ایزوفیکس صندلی، صندوق برقی با جک، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی با تنظیم برقی و گرمکن، سانروف، شیشه دودی، زه همرنگ بدنه و زه کرومی شیشه ها اشاره کرد.

اگر نیاز به امداد خودرو فلوئنس دارید می توانید با آقای امداد تماس بگیرید. 02148287

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، 6 عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای فلوئنس

  • ایمنی
  • کیفیت ساخت
  • عملکرد فنی
  • فضای جادار کابین
  • ترمزهای مطمئن
  • سیستم تعلیق خوب

معایب فلوئنس

  • واردات محدود
  • بازار ضعیف تر از رقبای آسیایی
  • کمبود تجهیزات در مدل دنده ای
  • بازار دست دوم ضعیف

لتیتود

خودروای است که توسط کمپانی رنو در ژوئن 2010 معرفی و در اواخر آگوست 2010 به بازار عرضه شد. این خودرو تا قبل از معرفی رنو تلیسمان یکی از برجسته ترین خودروهای رنو به حساب می آمد که در سال 2016 رنو تلیسمان جایگزین آن شد. لتیتود بر اسای پلتفرم D رنو و نیسان ساخته شده و نام دیگر آن رنو سامسونگ SM5 است. از رقبای این خودرو می توان به BMW سری M و بنز سری S اشاره کرد.

لتیتود با موتور 3/5 لیتری با توان 241 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 330 نیوتون متر در دور موتور 4200 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 1615 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 8/4 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 9/9 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 70 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سنسور جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر در نسخه سفارشی، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ چرخشی، چراغ جلو بای زنون، چراغ بدرقه، فرمان برقی 4 حالته چرم حساس به سرعت دارای دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور 7 اینچی با کنترلز در نسخه سفارشی، نویگیشن و دوربین عقب در نسخه سفارشی، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک سه گانه به همراه دریچه تهویه عقب و خوش بو کننده، کول باکس، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 حالت به همراه تنظیم برقی گودی کمر، Easy Seat ( ایزی سیت: عقب رفتن اتوماتیک صندلی برای پیاده شدن)، تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو در 8 حالت، گرمکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده، ایزوفیکس صندلی، خروجی 12 ولتی، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه های جانبی تاشو برقی با تنظیم برقی و گرمکن، سقف پانوراما، سانروف، شیشه دودی و شیشه بالابر آنتی ترپ اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به 6 کیسه هوا ایمنی ( سرنشینان جلو- جانبی- پرده ای)، ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی در نسخه سفارشی، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای لتیتود

  • سیستم تعلیق کارآمد
  • کیفیت ساخت بالا
  • آپشن های متنوع
  • فرمان نرم
  • پیشرانه شش سیلندر قدرتمند

معایب لتیتود

  • بازار دست دوم ضعیف
  • مصرف سوخت بالا

لاگونا

رنو لاگونا یک خودروی خانوادگی بزرگ با استانداردهای اروپایی است که توسط کمپانی رنو از سال 1994 تا 2015 به بازار عرضه شده است. اولین لاگونا در سال 1994، نسل دوم در سال 2000 و نسل سوم در اکتبر 2007 به بازار عرضه شد. رنو لاگونا نسل سوم بر اساس پلتفرم D ساخته شده است که با نیسان آلتیما، نیسان تیانا و نیسان مورانو مشترک است. لاگونا در نسخه های سدان، لیفت بک، واگن و کوپه تولید شده است و توسط نگین خودرو به بازار ایران عرضه شده است.

لاگونا با موتور 3/5 لیتری با توان 240 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 330 نیوتون متر در دور موتور 4400 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 1522 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 7/2 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 10 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سنسور عقب، سنسور باران، اتولایت، چراغ جلو زنون، چراغ بدرقه، فرمان هیدرولیکی دو حالته چرم حساس به سرعت به همراه دکمه های کنترلی سیستم صوتی بر روی فرمان، مانیتور 7 اینچی با کنترلر، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک دوگانه، تنظیم 8 حالته صندلی راننده، تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو، گرمکن صندلی جلو، ایزوفیکس صندلی، آینه عقب الکتروکرومیک و سقف پانوراما اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، 6 عدد ایربگ( سرنشینان جلو- پرده ای- جانبی جلو)، پشت سری فعال و کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده است.

مزایای لاگونا

  • ایمنی و پایداری بالا
  • فضای جادار کابین
  • فرمان پذیری چرخ های عقب
  • طراحی مناسب
  • موتور پربازده
  • امکانات مناسب

معایب لاگونا

  • بازار دست دوم ضعیف
  • واردات بسیار محدود
  • ساختار دیفرانسیل جلو
  • خدمات پس از فروش ضعیف
  • هزینه نگهداری بالا

تعرفه خدمات رنو

شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات رنو می باشد. برای ارتباط با مرکز تماس شرکت تماس حاصل نمایید.

انواع خدمات امداد سیار امداد خودرو رنو

تخصصی ترین خدمات را مطابق با نوع خودروی خود دریافت نمایید. هر خودرو ساختار متفاوتی نسبت به دیگر خودروها دارد و در صورتی که مکانیک یا تعمیرکار به این تفاوت ها آگاه نباشد، نمی تواند آن طور که باید این سیستم را رفع مشکل کرده و مناسب ترین قطعات مایعات و لوازم یدکی متناسب با آن را تشخیص داده و به کار ببرد. ما در امداد خودرو رنو آقای امداد با توجه به همین اصل از ماهر ترین کارشناسان مکانیک در تیم های امدادی خود به کار برده ایم که آماده هستند تا انواع خدمات جامع و متنوع را در محل در اختیار خودروی رنو شما قرار دهند. این خدمات را می توان موارد زیر عنوان کرد:

 

  • انتقال خودروها با دکل، کفی و یدک‌کش رنو آقای امداد 

روزانه تعداد بسیار زیادی از رانندگان با مشکلات فنی خودرو مواجه می شوند، مشکلاتی که قابل رفع در محل نیستند و باید به تعمیرگاه منتقل شده و تحت نظر یک تعمیرکار مجرب و با استفاده از دستگاه های خاص خاض مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرند.

بسیاری از مشکلات خودرو همچون پارگی تسمه تایم یا تسمه دینام، جوش آوردن خودرو، تمام شدن باتری و … را می‌توان در همان محل رفع کرد، اما گاهی اوقات رانندگان این مشکلات را پشت گوش می اندازند و به آنها توجه چندانی نمی کنند که در نتیجه مشکلات بسیار جدی تری برای دیگر بخش های خودرو به وجود می آید. در چنین زمانی دیگر نمی توان تمامی کارها را در محل انجام داد و باید خودرو با استفاده از تجهیزات کامل و به صورت ایمن به یک تعمیرگاه معتبر منتقل شود تا بتوان به راحتی بر روی آن کار کرد و مشکلاتش را برطرف نمود.

ما این کار را برای شما با استفاده از تجهیزات یدک‌کشی خود انجام میدهیم. خودرو های شما به طور استاندارد ایمن و ضمانت شده به تعمیرگاه ها مجاز و معتبر انتقال پیدا می‌کنند و همچنین در طی مسیر بیمه نیز می‌شوند و بیمه نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد. تجهیزاتی که در امداد خودرو رنو آقای امداد موجود است را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:

  • خودروبر (تریلر کفی) رنو

خودرو بر ها از آن دسته تجهیزاتی هستند که می توانید انواع خودروهای سنگین، کانتینرها و … را به راحتی و بدون کمترین حرکتی انتقال دهند. در نتیجه خودرو در زمان انتقال و جابجایی به هیچ وجه آسیب نمی بیند؛ چرا که ابتدا بر روی کفی به دقت قرار گرفته و توسط زنجیر ها و بست ها به طور کامل سر جای خود محکم می شود.

امداد خودرو رنو آقای امداد با تجهیز به بهترین انواع تریلر های کفی آماده است تا خودروهای سواری رنو شما را در هر زمانی از شبانه روز به طور ایمن و مطمئن جابجا کند. برای درخواست این دستگاه کافیست تا با اپراتور های ما تماس بگیرید تا آن‌ها در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال نمایند.

  • جرثقیل یدک‌کش رنو 

در صورتی که خودروی شما کامیون، کامیونت، نیسان و … است و جزو خودروهای سنگین به شمار می رود، بهترین روش برای انتقال استفاده از جرثقیل می باشد. در صورتی که خدایی نکرده با نقص فنی و یا تصادف مواجه شدید، کافیست با ما تماس بگیرید و درخواست جرثقیل دهید. جرثقیل های یدک کش توانایی آن را دارند تا بارهای بسیار سنگین را به راحتی جابجا نمایند.

با توجه به کیفیت خودروهای ساخت داخل، روش های معمول یدک کشی چندان مناسب نیستند و می توانند آسیب های غیر قابل جبرانی را برای خودرو به وجود آورند. با این حال با استفاده از جرثقیل یدک کش رنو می توانید به راحتی حتی خودروهای صفر خود را بدون آسیب یا مشکل منتقل نمایید.

  • دکل رنو

به کارگیری دکل چرخگیر نیز به عنوان یکی از جدید ترین راهکارهای حمل و انتقال خودروها به شمار می‌رود و شما می‌توانید در صورت نیاز تنها با یک تماس با آن را در محل مورد نظر خود دریافت نمایید. نقطه مزیت این دستگاه نسبت به تجهیزات دیگر یدک‌کشی آن است که با استفاده از دکل ها خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر آماده شده و در نهایت به صورت چرخ گیر انتقال می یابند. در نتیجه احتمال وارد شدن آسیب به خودرو تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

  • تعمیر سیستم‌ های خودرو با مکانیک سیار رنو

خوب است بدانید که بسیاری از مشکلات فنی و سیستمی خودرو قابل رفع در محل هستند و با انتقال خودرو به تعمیرگاه ها تنها هزینه ای اضافی بر روی دوش ما خواهد ماند. همچنین بسیاری از مشکلات جزئی و نه چندان مهم خودرو را می‌توانیم در محل با هزینه‌ ای خیلی کم و در زمانی کوتاه رفع کنیم در صورتی که با عدم توجه و ماندگاری آن، تا حد زیادی با مشکل مواجه خواهیم شد. چرا که خرابی های جدید جدی‌تر هستند و هزینه ای به مراتب بیشتر از قبل می طلبند.

ما در مجموعه امداد خودرو رنو با استفاده از قطعات یدکی اصل و کیفیت بالا مشکلات خودرو شما را به سرعت رفع می کنیم. علاوه بر این، خدمات دیگری که تیم مکانیک سیار ما ارائه می‌دهد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…

  • سرویس دوره ای خودروهای رنو با دیاگ تخصصی

اگر میخواهید که همیشه خودرویی سالم و با قدرت و سرحال داشته باشید که شما را هیچوقت ناامید نکند و خراب نشود، کافیست تا از سرویس های دوره ای غافل نشوید. به طور مثال یکی از اتفاقاتی که برای خودروها در طی زمان رخ می‌دهد، کاهش شتاب خودرو است. به طوری که راننده پس از‌‌ چند سال استفاده از خودرو، احساس می‌کند که دیگر آن قدرت قبلی را ندارد و سرعتش کم شده.

این مورد به دلایل مختلفی از مشکل در سیستم احتراق گرفته تا خرابی پدال گاز و جلوبندی نیز می‌تواند رخ دهد. اما مشکل اصلی اینجاست که اگر شتاب خودرو تنظیم نشود، میتواند حتی منجر به خوابیدن خودرو شود! پس تا وقتی که نشانه‌های خطر را می‌بینیم، در هر جایی از خودرو، برای رفع آن باید اقدام کنیم. البته همان طور که امروزه هر مشکلی درمان دارد،‌ راه پیشگیری هم وجود دارد که هم راحت‌تر است و هم هزینه کمتری طلب می‌کند. در این مورد هم سرویس دوره‌ای خودرو راهکار پیشگیری ما است.

با استفاده از سرویس های دوره ای خودرو از بسیاری از مشکلات آینده خودروهای رنو خود جلوگیری کنید. فقط کافیست تا به صورت دوره ای و منظم خودرو خود را برای سرویس و بررسی به دست کارشناسانی ماهر و توانمند بسپارید. کارشناسان آقای امداد با استفاده از تجهیزات عالی و به روز خودروهای شما را بررسی می‌کنند و مشکلات احتمالی پرهزینه آن ها را شناسایی و با راهکارهای ساده و ارزان قیمت از بروز آن ها جلوگیری می کنند.

پیشنهاد ما به شما آن است که این سرویس های دوره ای را پیش از انجام هر نوع ترددهای درون شهری و یا مسافرت های خارج از شهر انجام دهید و به این ترتیب مسافرتی بدون خطر داشته باشید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو رنو آقای امداد ارائه می‌شوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • تعویض شلنگ ها و وایرهای پوسیده و آسیب دیده
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل

  • تنظیم چرخ ماشین در محل رنو

ممکن است که تا کنون متوجه شده باشید که لاستیک های خودرو شما خیلی زودتر از موعد مقرر و تاریخ ذکر شده آسیب می‌بینند و ساییده می‌شوند. یکی از دلایل این امر تنظیم نبودن چرخ های خودرو است. به طور کلی چرخ‌های خودرو برای اتصال به ماشین، به اتصالات مختلفی نیاز دارند که میزان نبودن هر یک از آن‌ها می‌تواند باعث شود تا چرخ در موقعیت و زاویه ی درستی قرار نگیرد.

در نهایت این عامل سبب افزایش مصرف سوخت، ساییده شدن زود هنگام لاستیک ها، کاهش عمر عقب‌بندی و جلوبندی خودرو و کاهش پایداری خودرو خواهد شد. اگر در زمان رانندگی احساس کردید که فرمان به یک سمت کشیده می‌شود و کنترل لازم را به خودرو ندارید، کافیست تا با ما تماس بگیرید.

امدادرسانان امداد خودرو رنو ما در محل حاضر شده و سرویس بالانس رینگ و لاستیک، تنظیم ترمز دستی خودرو، تنظیم کلیه متعلقات دیسک و چرخ ماشین، تنظیم لنت و چرخ های عقب ( رگلاژ چرخ های عقب ) و تنظیم و تعویض دیسک ترمز و بلبرینگ چرخ را برایتان به سرعت و کیفیت عالی انجام می‌دهند.

  • سرویس و تعمیر رادیاتور سیار رنو

تابستان و هوای گرم یکی از دردسرساز ترین اوقات سال برای خودرو به شمار می‌روند. گرما باعث می‌شود تا بخش‌های مختلف خودرو گرم‌تر از همیشه شوند، روغن‌ها و مایعات خودرو درصد بخار بیشتری داشته باشند و نیاز به جایگزینی پیدا کنند. اما اصلی‌ترین علت گرم شدن خودرو، وجود مشکل در سیستم خنک کننده خودرو است.

سیستم خنک کننده خودرو یک سیستم پیچیده و پیشرفته از سنسورها و اجزای خواص مختلفی می باشد که وجود مشکل در هر یک از این اجزا باعث داغ شدن خودرو می‌گردد‌. با استفاده از راهکارهایی خاص می توانید این مشکل را رفع کنید. یکی از این راه ها سرویس های شستشوی رادیاتور و تعویض پمپ آب در صورت دوره ای است که از خراب شدن و به مشکل خوردن این سیستم و گرم شدن بیش از حد خودرو جلوگیری می کند. در هر صورت شما می توانید با آقای امداد در ارتباط باشید و این خدمات را در محل به راحتی دریافت کنید.

  • تعمیر ECU در محل با امداد خودرو رنو آقای امداد

در صورتی که با مشکلاتی چون ریپ زدن خودرو، مصرف زیاد سوخت، بالا و پایین رفتن دور موتور، بد کارکردن خودرو، لرزش خودرو، روشن نشدن خودرو، روشن شدن و خاموش شدن خودرو، روشن شدن چراغ چک و کم شدن قدرت موتور مواجه شدید، به احتمال بالا کامپیوتر خودرویتان آسیب دیده و نیاز به تعمیر توسط یک متخصص دارد.

کامپیوتر یا ECU خودرو یکی از بخش‌های بسیار مهم و حساس خودرو به خصوص در خودروهای امروزی که اغلب تماما برقی هستند، است و می‌تواند به دلایل مختلفی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. دقت کنید که تعمیر این قطعه کار هر کسی نیست و به یک مکانیک ماهر و باتجربه نیاز دارد.

تعمیر ECU در محل با امداد خودرو رنو آقای امداد

از علت های خرابی و آسیب دیدن این بخش ضربه به ECU، آب خوردگی به ECU به خصوص در هنگام موتور شویی یا نفوذ باران، جابجا زدن سیم های باتری خودرو، باتری به باتری ناقص، افزایش ولتاژ در صورت خرابی در دینام و سیستم شارژ باتری، داغی بیش از حد ECU، جدا کردن باتری حین کارکرد خودرو و دستکاری ECU را عنوان کنیم.

امدادگران ما در امداد خودرو رنو آقای امداد در زمینه تعمیرات ECU در محل دوره های پیشرفته‌ای را گذارنده اند و آمادگی ارائه آن در هر زمانی از شبانه روز به شما رانندگان عزیز را دارند.

  • ارائه لوازم یدکی متناسب با خودروهای رنو

در هر بخش از شهر و یا اطراف آن که بودید، کافیست تا برای دریافت انواع قطعات یدکی مورد نیاز خودرو رنو خود با ما در تیم مکانیک سیار آقای امداد تماس بگیرید. ما انواع قطعات یدکی مورد نیاز خودرو شما را در کیفیت بالا با قیمت عالی و به همراه گارانتی و لیبل اصالت کالا در اختیارتان قرار می دهیم. همچنین در صورت تمایل، صفر تا صد نصب آن را نیز در محل برایتان به انجام می‌رسانیم.

  • تعویض تسمه تایم رنو در محل با آقای امداد

از آخرین باری که تسمه تایم خودروی رنو خود را تعویض کردید، چه قدر زمان می‌گذرد؟ اگر یادتان نیست، پس وقت آن رسیده تا این تسمه را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. اغلب کارشناسان حوزه خودرو پیشنهاد می‌کنند که پس از ۳ تا ۵ سال استفاده از خودرو و یا طی کردن حدود ۶۰ الی ۷۰ هزار کیلومتر با آن اقدام به تعویض تسمه تایم تسمه دینام و یا هرزگرد آن شود.

این کار ایمنی خودرو را تضمین می‌کند و می‌تواند از خسارت‌های احتمالی و پرخطر خودرو در آینده بکاهد و البته با هزینه بسیار ناچیز سرهم آید. با این حال در صورتی که میزان کیلومتر طی شده با تسمه تایم خودتان را نمی دانید، با مشاهده علائم زیر به سرعت برای تعویض اقدام کنید:

  • ترک یا برش لاستیک
  • روغن روی (نشت روغن) تسمه
  • سایش بیش از حد
  • تنش ناکافی

  • پنچرگیری و تعویض لاستیک سیار رنو

در هر جایی که پنچر کردید، با احتیاط و رعایت قوانین در گوشه ای توقف کنید، وقت را تلف نکرده و با ما تماس بگیرید؛ پنچرگیری لاستیک های شما را با استفاده از بهترین مواد و تکنیک های مورد قبول شما از اسپری پنچرگیری گرفته تا نخ و چسب پنچرگیری و… برایتان به انجام می‌رسانیم.

اغلب اوقات ساییدگی و کارکرد لاستیک در طی زمان یا برخورد با اجسام تیز و برنده در طی رانندگی رخ می‌دهد. در هر صورت تیم پنچرگیری و تعویض لاستیک آقای امداد آماده هستند تا در کنار شما حاضر شوند و تعویض لاستیک و پنچرگیری آن را با استفاده از بهترین تجهیزات، از بهترین برندها و باکیفیت ترین لاستیک، متناسب با نوع و اندازه خودوریتان برای شما در کمترین زمان انجام دهند.

  • تعویض روغن‌ها و مایعات خودرو رنو

درصد بسیار کمی از رانندگان را می‌توان یافت که همواره به خوبی از میزان روغن ها و مایعات خنک کننده اطلاع داشته باشند. اغلب ما به دلیل مشغله های فراوان روزمره فراموش می‌کنیم که زمان تعویض روغن رسیده و همین امر باعث میشه خیلی از قطعات خودروهایمان تا زمان تعویض روغن به سرعت دچار استهلاک بشوند. امدادرسانان آقای امداد می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند و حتی در صورت دلخواه، برنامه سرویس دوره‌ای و تعویض مایعات را در اختیارتان قرار دهند.

تعویض روغن‌ها و مایعات خودرو رنو 

اما یک عامل مهم دیگر که به اندازه زمان تعویض روغن اهمیت دارد، نوع، مارک و برند روغن است که عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو رنو آقای امداده که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار می‌دهند.

  • امداد باتری سیار رنو

باتری جزء آسیب پذیر خودرو است و خیلی از شرایط و عوامل در عمر مفید آن تأثیر می‌گذارند. از شرایط جاده ها و آب و هوای محیط گرفته تا نحوه نگهداری، عملکرد دینام، نوع باتری و… در عمر مفید باتری اهمیت دارند و باعث می‌شوند تا باتری به خوبی کار کند و یا زودتر از موعد تمام شود. در زمان به مشکل خوردن باتری به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای سیستم برق رسانی خودرو، راننده می‌تواند به راحتی ضعیف شدن باتری را تشخیص دهد. اما تشخیص دقیق و شارژ یا تعویض باتری تنها از عهده کارشناسان ماهر و مجرب در این زمینه بر می آید.

شاید شارژ باتری یا باتری به باتری مقوله‌ ای ساده به نظر برسد، اما یک اشتباه کوچک می‌تواند باتری را غیرقابل مصرف نماید. کارشناسان مجرب و با تجربه امداد خودرو رنو باتری به باتری، شارژ باتری و تعویض باتری در محل را با دقت بالا،‌ قیمت منصفانه و بدون آسیب دیدن خودرو و با ولتاژ مناسب برایتان انجام می‌دهند. دقت کنید که در انتهای تمامی خدمات، گارانتی یک ماهه رایگان نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نحوه ارتباط با امداد خودرو رنو آقای امداد

با استفاده از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی گرفته تا اپلیکیشن آنلاین آقای امداد، شما می‌توانید درخواست‌ها و سوالات خودتان را با تیم ما در میان بگذارید. خیلی ساده از طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد، از خدمات امداد خودرو رنو آقای امداد برخوردار شوید.

با این وجود پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن آقای امداد است که به عنوان ساده ترین راه های ارتباطی برای درخواست خدمات به شمار می‌رود و به شما کمک می‌کند تا در مواقع بحرانی کنترل بهتری بر روی شرایط داشته باشید.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو رنو

فراموش نکنید که تیم امداد خودرو رنو آقای امداد تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار را در هر زمانی که بخواهید، به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات امداد خودرو رنو آقای امداد می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • ارائه فاکتور و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • سرعت بالای امدادرسانی و صرفه جویی در زمان
  • اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • استفاده از تعمیرکاران باتجربه خودرو
  • خدمات جامع و کامل در محل
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال
  • سادگی ثبت سفارش اولیه
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما

 

به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو