امداد خودرو رشت گیلان مکانیک سیار یدک‌ کش

امداد خودرو رشت گیلان ، انزلی، لاهیجان آقای امداد، با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو و اینماد ، آماده خدمت رسانی به شما است.خدمات ارائه شده شامل یدک کش، خودروبر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و پنچری به صورت شبانه روزی در 7 روز هستند. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تضمین کیفیت خدمات امدادگر است. 

امداد خودرو جرثقیل رشت

امدادرسانان باتجربه آقای امداد با انواع یدک‌کش، کفی و دکل خیلی سریع در کنار شما حاضر میشن و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما انجام می‌دهند. واحدهای امدادرسانی آقای امداد به صورت شبانه‌روز در بخش‌های مختلف رشت مستقر هستند تا با قیمت مصوب اتحادیه و سرعتی بالا خدمت رسانی به شما عزیزان رو در هر بخشی از رشت ارائه بدهند.

یدک‌کش رشت گیلان

امداد خودرو آقای امداد با تجربه ۱۳ ساله در ارائه خدمات امدادی و یدک‌کشی، تحت نظر اتحادیه امداد خودروها فعالیت می‌کنه و یکی از معتبرترین و بهترین امداد خودروهای کشور به نظرسنجی کاربران شناخته شده. همین حالا گروه‌های یدک کش امداد خودرو رشت آقای امداد، در محله‌های مختلف رشت حضور دارند و با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل کاملا آماده هستند تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل بکنند. از خدمات حمل خودرو و یدک کش رشت آقای امداد میشه موارد زیر رو عنوان کرد:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزاتی که تیم یدک‌کش و امداد خودرو رشت آقای امداد برای امدادرسانی استفاده می‌کنه، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

جرثقیل رشت

امدادرسانان ما به تمامی نکات ایمنی در زمان یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبنده و با استفاده از انواع جرثقیل امداد خودرو پایبند هستند و یه تجربه ایمن رو برای شما تضمین می‌کنند. خدماتی که توسط جرثقیل امداد خودرو رشت آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل و نقل بارهای سنگین
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • نگهداری محموله های معلق

دکل یدک کش رشت گیلان

دکل در واقع نوعی از جرثقیله با این تفاوت که حمل خیلی ایمن‌تری رو در اختیار ما می‌زاره. با استفاده از دکل رشت، خودروی آسیب دیده شما در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. در آخر و بعد از اتمام کار هم به صورت چرخگیر منتقل میشه. این کار از وارد شدن هر نوع آسیب و فشار به خودرو و رکاب‌ها در حین حمل جلوگیری میکنه و به همین دلیل آقای امداد برای اولین انتخاب این ماشین رو به عنوان وسیله یدک‌کش خودروها انتخاب می‌کنه.

امداد خودرو تویوتا

تریلر کفی (خودروبر) رشت

تیم خودروبر رشت آقای امداد، با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب، به ارائه خدمات حمل و نقل خودرو در سراسر رشت می‌پردازد. این تیم تخصصی در جابه‌جایی انواع خودروهای سبک، نیمه سنگین، و سنگین فعالیت دارد. خدمات ما شامل استفاده از خودروبرهای تکی برای حمل خودرو در محدوده شهری و تریلرهای چندظرفیت برای جابه‌جایی همزمان چند خودرو، معمولاً بین شهری، می‌باشد.

در صورت بروز هرگونه نقص فنی یا خرابی خودروی شما در حین سفر، تیم خودروبر رشت آقای امداد آماده ارائه خدمات امدادی است. ما با حضور سریع در محل، خودروی شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه معتبر منتقل می‌کنیم. خدمات ما شامل حمل خودروهای مسابقه‌ای، خودروهای نو و بدون پلاک، خودروهای خراب یا دارای نقص فنی، خودروهای تصادفی، خودروهای لوکس، و همچنین خودروهای فرسوده می‌شود. برای استفاده از خدمات ما در هر نقطه‌ای از رشت، تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

 امداد خودرو در محل رشت گیلان

از خدمات امداد و تعمیر در محل آقای امداد میشه به موارد زیر اشاره کرد:

مکانیک سیار رشت

گاهی وقتا ممکنه که خودروی ما وسط جاده یا بزرگراه به تته‌پته بیافته، جوش بیاره، کار نکنه یا حتی خاموش بشه! در این زمان علاوه بر یه یدک‌کش برای حمل خودرو به یه تعمیرکار یا مکانیک سیار نیاز داریم که بتونه تشخیص بده مشکل از کجاست و درصورت امکان اون رو رفع کنه. مکانیک سیار رشت آقای امداد می‌تونه مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامعش رفع ‌کنه.

امداد باتری سیار رشت

باتری از مهم‌ترین قطعات ماشین به حساب میره و اگه نباشه یا ضعیف عمل کنه، کلا خودرو با مشکل مواجه میشه. باتری می‌تونه در یک لحظه خاموش بشه و شما راننده عزیز رو گرفتار کنه. در این زمان وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو رشت آقای امداد رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

امداد باتری سیار رشت آقای امداد

علت صدای غیرعادی از موتور چیست؟ + راه‌های جلوگیری و رفع این مشکل

پنچرگیری لاستیک رشت

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگه از خدمات امداد خودرو رشت آقای امداده که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیره. خیلی خوب می‌دونید که لاستیک‌های خودروها رو می‌شه در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد، اما توجه داشته باشید که به علت پرکاربرد بودن لاستیک‌های تیوب‌لس و ایمنی بیشتر آن‌ها، امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

بنزین سیار رشت

این روزا هر چیزی رو می‌تونیم درب منزل تحویل بگیریم، از غذا و پوشاک گرفته تا بنزین مورد نیاز ماشین‌مون. بعله درست شنیدید، شما می‌تونید بنزین مورد نیازتون رو درب منزل تحویل بگیرید و دیگه لازم نیست تا بنزین بسوزونین و بدین تو صف‌های طولانی منتظر نوبتتون بشین، کافیه با تیم بنزین سیار رشت آقای امداد تماس بگیرید تا پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستین، داشته باشید.

 

چرا آقای امداد؟

کلاهبرداری در حوزه امداد خودرو متسفانه بالا است و استفاده از امداد خودروهای مجاز می‌تونه ما رو از بسیاری از خطرات و زیان‌های مالی دور نگه داره و باعث بشه تا با اطمینان بیشتر و خیالی راحت تر ماشین‌مون رو در اختیار آنها قرار بدیم. در ادامه با هم به بررسی مزایایی که در اثر استفاده از امداد خودرو آقای امداد می‌تونیم به اونا دست پیدا کنیم، می پردازیم:

ادامه مطلب
فشردن همزمان پدال گاز و ترمز ! عواقب و نتایج

ضمانت خدمات

یک امداد خودرو مجاز و معتبر همه خدمات امدادی رو تضمین شده و با ضمانت معتبر در اختیار امداد خواهان قرار می دهد. آقای امداد دارای مجوز امداد خودرو ، اینماد و مجوز کسب کار مجازی است.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

پاسخگویی 24 ساعته 7 روز هفته

یکی از نشانه‌های مهم و قابل اعتماد بودن یک خدمات امداد خودرو، دسترسی همیشگی و آسان به آن‌ها است. این ویژگی نه تنها برای شناسایی امداد خودروهای مجاز کلیدی است، بلکه به مشتریان احساس اطمینان و راحتی می‌دهد.

 ایمنی و عدم آسیب به خودرو

یه امداد خودروی مجاز و معتبر از تجهیزات تخصصی، ایمن و پیشرفته‌ای استفاده می‌کنه و با توجه به ضمانت نامه‌ای که در اختیار مشتری قرار میده، حواسش جَمعه که آسیبی به خودرو وارد نشه. شما هم می‌تونین اطمینان داشته باشین که آسیبی به خودروتون وارد نمیشه و حتی اگه چیزی‌‌ بشه هزینه‌ای برای شما نداره.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو رشت گیلان آقای امداد

تیم امداد خودرو رشت آقای امداد، با داشتن متخصصینی ماهر و باتجربه، این توانایی رو داره تا همه‌ی خدمات خودش رو برای تمام خودروهای داخلی و خارجی همچون سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا انجام بده و مشکلات فنی اونا رو تو کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب رفع کنه.

پوشش خدمات آقای امداد

آقای امداد در شهر رشت و تمام شهرهای مهم گیلان فعالیت می کند. این شهرها شامل:

امداد خودرو لاهیجان

نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود. فرقی نمی‌کند چه مشکلی و کجا باشد؛ در جاده های فرعی و خاکی و یا در بزرگراه‌ها در صورتی که با مشکل خودرو خود مواجه شدید و نیاز به یک امداد سریع و دقیق داشتید، با آقای امداد تماس بگیرید‌. در جای جای شهرستان لاهیجان در زمانی کوتاه آماده خدمت‌رسانی خواهیم بود.

امداد خودرو بندر انزلی

در صورتی که با مشکل فنی ناگهانی خودروی خود برخورد کردید، به هیچ وجه خودرو خود را به دست امداد خودرو های نامعتبر و غیرمجاز نسپارید؛ چرا که فاصله ما با شما حداکثر بیست دقیقه است. ما قطعات یدکی لوازم مصرفی خودروهای شما را با استاندارد کارخانه سازنده، به همراه گارانتی و ضمانت اصالت در اختیارتان قرار می‌دهیم. تمامی قطعات یدکی مورد استفاده توسط آقای امداد در سراسر کشور اصل هستند و از لیبل اصالت کالا نیز برخوردار می‌باشند.

امداد خودرو در لنگرود

دیگر با اتلاف وقت در زمانی خرابی خودروی خود خداحافظی کنید! تیم ماهر و توانمند ما در امداد خودرو آقای امداد، در لنگرود، در کمتر از ۲۰ دقیقه در کنار شما حاضر می‌شود و انواع خودروهای شما را در زمانی کوتاه و با کیفیت بالا تعمیر می‌کند. از این رو دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را برای رفتن به تعمیرگاه ها تلف کنید. امدادگران ما هم به طور کامل آموزش دیدند و هم تمرین کافی و زیاد داشته‌اند، به طوری که آماده‌اند تا در شرایط مختلف و سخت ترین و پیچیده ترین زمان ها هم در کنارتان حضور یابند.

آقای امداد در آستارا

تمامی نیروی انسانی آقای امداد چه در آستارا و چه در دیگر شهرها و استان‌ های کشور، با هدف کسب رضایت صد در صدی شما عزیزان استخدام شده اند. امدادگران ما از خود همشهریان شما هستند و با دقت بالایی گزینش شده اند.

در پروسه استخدام، علاوه بر دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت شده و همچنین پیش از آنکه این نیروها بتوانند خدمات لازم را به شما ارائه دهند، به صورت کامل تایید صلاحیت می شوند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را ارائه دهند. پس با خیال راحت خودروی خود را به دست امدادگران توانمند ما بسپارید‌.

مکانیک سیار تالش

همان قدر که تعویض و تعمیر قطعات در زمان مناسب اهمیت زیادی دارد، استفاده از تجهیزات و قطعات اصل و باکیفیت و از برند معتبر نیز مهم است و عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار میدهد. بررسی و تعویض بخش ها و قطعات مختلف خودرو یکی از خدمات امداد خودرو آقای امداد در تالش است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار میگیرد. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار میدهند.

خدمات امداد سیار رودبار

در جاده های فرعی و خاکی دستجرد با مشکل خودرو خود مواجه شده‌اید و نیاز به یک امداد دقیق و بی دردسر دارید؟ با امداد خودرو رشت آقای امداد تماس بگیرید‌. با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در رودبار دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد. متخصصان مربوطه ما در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو در کنار شما حاضر می‌شوند.

امداد خودرو فومن

اغلب اوقات خودروها در یک بخش مشترک به مشکل خورده و نیاز به تعمیر و بررسی پیدا می کنند. هر یک از این بخش ها با یک دستورالعمل و تجهیزات خاص قابل تعمیر و عیب یابی هستند. تشخیص آسیب دیدگی هر قطعه به راحتی ممکن نیست و نیاز به بررسی و ارزیابی تخصصی و کارشناسی دارد. بر همین اساس در صورتی که خودرویتان در فومن به یکباره از کار افتاد و دیگر حرکت نکرد، بهتر است تا به جای فشار آوردن به آن به سرعت با تیم آقای امداد تماس بگیرید. ما در کوتاه‌ترین زمان در کنار شما حاضر می شویم و در صورت وقوع هر نوع مشکل آن را به صورت برای شما رفع می کنیم.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو