امداد خودرو پردیس شبانه روزی مکانیک سیار و یدک کش

آقای امداد خودرو تمامی خدمات امداد خودرو در پردیش ،بومهن و وردهن به صورت کامل انجام می دهد. خدمات آقای امداد شامل: حمل خودرو با یدک کش، دکل و خودروسوار، مکانیک سیار( تعمیر در محل)، بنزین، باتری به باتری و است. خدمات ما به صورت 24 ساعته است و در صورت هر مشکلی شما می توانید با آقای امداد تماس بگرید. کلیه خدمات ما دارای ضمانت عملکرد امدادگر و قیمت مصوبه اتحادیه است.

آقای امداد با بهره گیری از سامانه هوشمند موقعیت یاب در اپلیکیشن آقای امداد، موقعیت تمامی یدک کش ها و مکانیک های خود را زیر نظر دارد و بدین وسیله نزدیک ترین امدادگر را برای شما امدادخواهان محترم اعزام می کنند. با اپلیکیشن آقای امداد این امکان فراهم شده تا لوازم یدکی مورد نیاز در اسرع وقت در محل امدادخواه ارسال شده و می توانید هزینه ی امداد را به صورت آنلاین پرداخت کرده و همان لحظه فاکتور را دریافت نمایید. همچنین شما می توانید به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و تخفیف ویژه ای دریافت نمایید.

لیست قیمت حمل یدک کش و چرخگیر برای خودروهای خارجی زیر

انواع کیا و هیوندا و بنز و ب ام و و تویوتا و رنو و سوزوکی و تیوولی و سیتروئن و لکسوس و مزدا و میتسوبیشی
خدماتتعرفه قیمت با احتساب مالیات
یدک کش و چرخگیر در پیک ترافیکورودیه 650 الی 750هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
یدک کش و چرخگیرورودیه 500 الی 650 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 15 هزار تومان
کفی (خودروبر) داخل تهرانورودی 849 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 20 هزار تومان
کفی (خودروبر) خارج از شهر تهرانورودی 899 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 20 هزار تومان

 

امداد خودرو هیوندای

شما می توانید در هر کجای تهران و حومه تهران که هستید در هر ساعت از شبانه روز در صورت خرابی خودرویتان با ما تماس بگیرید.

شرکت آقای امداد با کسب مجوز از اتحادیه ی اتوسرویس، تعمیرگاه، توقفگاه، کارواش و امدادخودروی تهران تمامی خدمات فوق را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایرانخودرو ، پروتون ، جک ، هاوال ، ام وی ام ، چری ،نیسان ،تویوتا ، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا را انجام می دهد.

 

چرا موتور خودرو بیش از حد گرم می شوند؟

به دلایل زیادی موتورها می توانند بیش از حد گرم شوند. به طور کلی ، به این دلیل که مشکلی در سیستم خنک کننده وجود دارد و گرما قادر به خروج از محفظه موتور نیست. منبع این مسئله می تواند

  • نشتی سیستم خنک کننده
  • خرابی فن رادیاتور
  • خراب شدن پمپ آب یا گرفتگی شلنگ خنک کننده

باشد.صرف نظر از منبع مشکل ، گرم شدن بیش از حد موتور چیزی نیست که شما بخواهید از آن صرف نظر کنید. موتور شما می تواند آسیب جدی ، اگر نه دائمی ، ایجاد کند.

نشانه هایی که نشان می دهد موتور شما جوش آورده

اگر بتوانید برای خنک کردن موتور خود قبل از گرم شدن بیش از حد آن اقدام کنید، ممکن است خطر آسیب غیرقابل برگشت موتور را کاهش دهید. اما ابتدا باید علائم گرمای بیش از حد را بشناسید ، که می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بخار (که می تواند شبیه دود باشد) که از زیر کاپوت ماشین می آید.
  • اندازه گیری دمای موتور روی داشبورد شما که به “H” یا قرمز تغییر می کند. (نمادهای اندازه گیری دمای موتور متفاوت است ، بنابراین با دفترچه راهنمای خود مشورت کنید.)
  • بوی عجیبی از قسمت موتور می آید. به عنوان مثال ، نشت کننده خنک کننده می تواند بوی شیرین داشته باشد در حالی که نشت روغن ممکن است بوی سوختگی بیشتری داشته باشد.
    به محض مشاهده گرم شدن موتور ، مراحل زیر را انجام داده و با نزدیکترین تعمیرگاه خود تماس بگیرید.

اقدامات لازم هنگام جوش آوردن موتور خودرو

  1. سیستم تهویه هوا و کولر را خاموش کنید و بخاری را روشن کنید.
    بلافاصله کولر را خاموش کنید تا از فشار وارد شده به موتور کاسته شود. سپس ، صفحه را به حداکثر گرما بچرخانید. این می تواند به شما کمک کند تا گرما از موتور خارج شود تا بیش از حد گرم نشود.
  2. یک مکان امن برای توقف پیدا کنید و ماشین را خاموش کنید. اجازه دهید حداقل 15 دقیقه موتور خنک شود. به درجه دما روی داشبورد توجه داشته باشید ، زیرا با خنک شدن موتور باید به محدوده طبیعی برگردد.
  3. مایع خنک کننده را بررسی کرده و اضافه کنید (در صورت وجود). اگر سطح مایع خنک کننده شما پایین است ، خاموش شدن سریع می تواند از موتور شما محافظت کرده و از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند تا زمانی که بتوانید مشکلات را برطرف کنید. با این حال ، اگر یک شلنگ خنک کننده مسدود شود یا منبع مشکلات شما خراب شدن فن رادیاتور یا پمپ آب باشد ، این مرحله کار چندانی نخواهد داشت. برای یافتن محل مخزن مایع خنک کننده و یادگیری نحوه افزودن مایع خنک کننده به وسیله نقلیه ، با دفترچه راهنمای خود مراجعه کنید.
  4. موتور را دوباره روشن کنید.

وقتی موتور بیش از حد گرم می شود چه کاری نباید انجام دهید

  1. وحشت نکنید. موتور شما جوش آورده ، اما می توانید! هنگام خارج شدن از جاده، از عجله کردن یا ضربه زدن به ترمز خودداری کنید.
  2. از ادامه رانندگی خودداری کنید.
  3. بلافاصله کاپوت را باز نکنید. قبل از باز کردن کاپوت ، صبر کنید تا موتور خنک شود. بلافاصله باز کردن کاپوت می تواند شما را در معرض سوختگی یا جراحات ناشی از بیرون آمدن بخار یا دود قرار دهد.
  4. اجازه ندهید که این مسئله طولانی شود. یک موتور بیش از حد گرم به خودی خود خنک نمی شود ، حتی اگر به نظر می رسد پس از افزودن کمی خنک کننده برطرف شده است. در صورت عدم رسیدگی تنها بدتر خواهد شد. برای کمک به موتور خود ، ریشه این موضوع را پیدا کنید. اتومبیل خود را برای بازرسی کامل خودرو به یکی از تعمیرگاه های طرف قرارداد ما بیاورید تا بتوانیم مشکل را تشخیص داده و برای حل آن چاره ای بیاندیشیم.

چرا آقای امداد؟

استفاده از خدمت مکانیک سیار چه مزایایی دارد؟

تمامی خدمات زیر را برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد:

  • شفافیت در هزینه‌ها
  • صرفه جویی در زمان
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه

برای ارتباط با شرکت آقای امداد با شماره ی 02148287 تماس بگیرید.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو