امداد خودرو جنوب تهران یدک کش،مکانیک سیار،باتری،پنچری

امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد، دارای مجوز رسمی مکانیک سیار و یدک کشی و حمل خودرو با دکل، کفی و جرثقیل در جنوب تهران از سوی اتحادیه امداد خودروها است و آماده خدمات رسانی به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان است. به طور خلاصه خدمات آقای امداد را می‌توان در مواردی چون مکانیک سیار، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار، یدک کشی و حمل خودرو با کفی، دکل و جرثقیل و باتری به باتری و امداد باتری خلاصه کرد.

ما در امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا تیمی مجهز و حرفه ای را از امدادگران در کنار خود جمع کنیم و بهترین خدمات را با کیفیتی بالا در اختیار شما شهروندان عزیز قرار دهیم. آقای امداد همچنین مجهز به سامانه آنلاین برای موقعیت یابی تیم های مکانیکی و یدک کشی خود است تا این متخصصان بتوانند در بهترین موقیت ها برای یاری رساندن به خودرو شما حضور داشته باشند.

مناطق تحت پوشش امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد

امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد، مناطق 16،18،19،20 مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه)، منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس را تحت پوشش قرار داده است. با تماس شما عزیزان نیروهای امدادی سیار در این مناطق با استفاده از سیستم موقعیت سنج رصد شده و نزدیکترین آن‌ها به سرعت به محل شما اعزام خواهند شد.

نظارت و پیگیری آقای امداد 

آقای امداد نظارت و پشتبانی کاملی روی امدادگرهای خود دارد و تمامی فعالیت های آنها تحت نظارت آقای امداد هست و خدمات آنها گارانتی می شود. تمام افراد آقای امداد ارزیابی کاملی روی تخصص و عدم سوء پیشنیه انجام شده است و افراد ماهر در اختیار شما قرار گرفته شده است.

امداد خودروی جنوب تهران

قیمت خدمات طبق نرخ اتحادیه

نرخ دستمزد تعمیرات سیار خودرو تحت نظارت اتحادیه صنف دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس, پارکینگ, کارواش و امدادخودرو تایین می شود و ما نیز طبق این نرخ خدمات  انجام می دهیم. هیچ گونه هزینه اضافه برای خدمات شما انجام نمی شود. شما می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین آقای امداد استفاده کنید.

لیست کامل قیمت خدماتی امداد خودرو در تهران 

خدمات امداد خودرو جنوب تهران

  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • امداد قفل و سوئیچ
  • پنچرگیری سیار
  • امداد باتری
  • سوخت رسانی سیار
  • خدمات مکانیک سیار
    1. تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی
    2. تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی
    3. دیاگ و عیب یابی با دستگاه
    4. باز و بسته کردن اواپراتور
    5. سرویس انژکتور خودور
    6. شارژ گاز کولر خودرو
    7. تعویض پمپ بنزین
    8. تعویض شمع و وایر
    9. تعویض تسمه تایم
    10. تعویض ترموستات
    11. تعویض کاربراتور
    12. سرویس خودرو
    13. نصب کمپرسور
    14. تعویض دینام
    15. تعویض چرخ

آقای امداد تمامی خدمات فوق را برای خودروهای داخلی مثل ایرانخودرو و سایپا و خارجی پروتون ، جک ، هاوال ، ام وی ام ، چری ،نیسان ،تویوتا ، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا را انجام می دهد.

 

یدک کشی جنوب تهران با کفی، دکل و جرثقیل

آقای امداد آمادگی آن را دارد تا به صورت 24 ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. برای آن دسته از کاربرانی که مشکل خودروی آن‌ها در محل رفع نمی‌شود، تیم آقای امداد با استفاده از یدک‌کش و خودروبر مناسب، خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌دهد. از خدمات یدک کشی و حمل خودرو جنوب تهران آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش جنوب تهران آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

 

دکل جنوب تهران

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی جنوب تهران آقای امداد، می‌توانید از دکل نیز استفاده نمایید. دکل در حقیقت نوعی از جرثقیل است که به یک دکل مجهز می‌باشد. با استفاده از دکل، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی خواهد شد و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.

امروزه بسیاری از خودروها، دارای رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس بوده و بسیار شکننده هستند و به آسانی نیز آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود. در نتیجه این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری خواهد شد.

 

کفی جنوب تهران

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

 

جرثقیل جنوب تهران

یکی از وسایل مورد استفاده در تیم یدک‌کشی جنوب تهران آقای امداد، جرثقیل است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

 

خدمات امداد خودرو شرق تهران آقای امداد

امداد خودرو شرق تهران آقای امداد با بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل در اختیار شما قرار دهد. از خدمات تیم امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات امدادی آقای امداد

مکانیک سیار جنوب تهران

تیم آقای امداد در تمام مناطق جنوب تهران در کمترین زمان در کنار شما خواهد بود و مشکل شما را حل خواهد کرد. امدادرسانان ما با استفاده از به روز ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات، در سریعرین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما هستند. از خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…

تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید.

 

سرویس های دوره ای خودرو جنوب تهران

شما می توانید با استفاده از امداد خودرو جنوب تهران سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در محل انجام دهید. بهتر است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. سرویس‌های دوره‌ای خودرو امداد خودرو جنوب تهران ارائه عبارت اند از:

  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • تعویض روغن سیار جنوب تهران

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد می‌تواند در اختيار شما قرار دهد، بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض آن‌ها است. تکنسین آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهند داد.

شما تنها با یک تماس می‌توانید این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت نمایید. علاوه بر این امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود را ارائه خواهند داد. تمامی این خدمات دارای ضمانت بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند.

 

پنچرگیری سیار جنوب تهران

از دیگر خدمات امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. به طور کلی لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو جنوب تهران برخوردار شوید.

 

سوخت رسانی سیار جنوب تهران

یکی از خدمات جدید و محبوب امداد خودرو جنوب تهران آقای امداد، سوخت رسانی سیار است. در شهرهای پر ترافیک و شلوغی چون تهران و کرج بسیاری از رانندگان در زمان تردد در مسیر با مشکل کاهش بنزین مواجه می شوند و به علت فاصله‌ زیاد با جایگاه‌های سوخت مجبور به کمک گرفتن از دیگران رانندگان برای دریافت سوخت و خرید بنزین، می‌شوند. اما این کار هم هزینه و هم زمان زیادی را تلف کرده و به هیچ عنوان مقرون به صرفه نخواهد بود. واحدهای پمپ بنزین سیار آقای امداد در تمامی مناطق تهران حضور داشته و در کوتاه‌ترین زمان می توانند خدمات سوخت رسانی سیار را در اختیار شما قرار دهند.

 

امداد باتری جنوب تهران

از یکی از مهم ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو می‌توان به باتری‌ها اشاره کرد که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند. امدادرسانان ما با یک تماس شما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

چند نکته مهم برای حل مشکل بهتر خودرو

اولین موضوع برای حل مشکل خودروی شما تشخیص نوع مشکل است. اگر چراغ اختیار اتومبیل روشن شده است با برسی چراغ اخطار می توانید نوع مشکل را تشخیص دهید.

علائم و چراغ های جلوی داشبورد

1)لامپ اخطار آب(نور قرمز)

اگر این لامپ روشن گردد لازم است تا اتومبيل متوقف کنید ولی موتور را خاموش نکنید با ریختن آب روی رادیاتور موتور را سریعتر سرد کنید و هرگز درب رادیاتور را باز نکنید.

2) لامپ اخطار فشار روغن(نور قرمز)

درصورت روشن شدن ، موتور را خاموش ، به رفع عیب اقدام نمائید.

3) لامپ اخطار نور پائین وچراغهای کوچک (نورسبز)

این لامپ با روشن شدن چراغهای نور پائین یا کوچک روشن می شود.

4) لامپ اخطارلنت(نورقرمز)

در هنگامی که ضخامت لنت ترمز چرخهای جلو از حد نرمال کمتر شود این چراخ روشن می شود و باید تعویض لنت اقدام نمود.

5) لامپ اخطار نوربالا(نورآبی)

با روشن شدن چراغ نور بالا روشن می شود.

6) لامپ اخطار شارژدینام(نورقرمز)

اگر بلافاصله بعد از به بکار افتادن استارت، روشن و پس از رسیدن به دورکامل موتور ،خاموش می شود،نشانه عیب در مدار شارژ یا پاره شدن تسمه دینام است،

7) لامپ اخطار کاهش بنزین باک(نور زرد)

در صورتیکه حجم بنزین موجود درباک خودرو از 8 لیتر کمتر باشد این چراغ روشن می گردد.

8) لامپ اخطار راهنما(نور سبز)

هنگام استفاده از چراغهای راهنما روشن می شود.

9) درجه حرارت آب (شاخص دمای سیستم خنک کننده)

قرار گرفتن عقربه در سمت چپ حرارت سنج نمودار سردی آب و قرارگرفتن آن در سمت راست نماینده گرم بودن آن است.درحال عادی موتور، عقربه حدوداً در وسط قرارمی گیرد.

علائم هشدار خطرناک

اما با اهمیت‌ترین علائم هشدار دهنده‌ی خودرو موارد زیر هستند که جهت رفع هرچه سریع‌تر آن‌ها باید خودرو در مکانی ایمن متوقف شده و از شرکت‌های خدمات‌رسان درخواست کمک شود:

هشدار عدم وجود روغن ترمز به میزان کافی

هشدار دمای بالای موتور (دمای آب خنک‌کننده‌ی موتور بالاست)

هشدار به اتمام رسیدن لنت ترمز

هشدار وجود ایراد در سیستم جعبه دنده‌ی اتوماتیک خودرو

هشدار عدم وجود فشار روغن موتور به میزان کافی

هشدار وجود ایراد در سیستم عملکرد موتور خودرو (چراغ موتور)

هشدار وجود ایراد در سیستم فرمان هیدرولیک خودرو

علائم هشدار جدی

برخی اخطارها نیز وجود دارند که با وجود آن‌ها هنوز قادر به ادامه‌ی رانندگی بدون مشکل حاد هستید اما پیشنهاد می‌شود در زمانی مقتضی خودرو را برای رفع موارد اعلام شده به مرکز خدمات‌رسانی برده یا خودتان با انجام اقدامات مناسب اخطار اعلام شده را برطرف نمایید. از آن موارد می‌توان به علائم زیر اشاره کرد:

هشدار فشار باد لاستیک‌های خودرو که به میزان استاندارد نیستند

هشدار وجود ایراد در چراخ‌های خارجی خودرو

هشدار وجود ایراد در چراخ‌های عمل کننده حین ترمز گرفتن

هشدار کثیف بودن فیلتر در پیشرانه‌های دیزلی

هشدار وجود اختلال در سیستم یدک‌کش خودرو

هشدار وجود اختلال در سیستم تعلیق دارای سیلندر و پیستون‌های بادی خودرو

هشدار نیاز به بازدید محفظه‌ی وجود مبدل‌های کاتالیست

هشدار نبستن کمربند ایمنی

هشدار استفاده از باطری/ضعیف بودن باطری یا دینام

هشدار زمان فرارسیدن انجام سرویس دوره‌ای خودرو

هشدار وجود خطا در عملکرد کیسه هوا

هشدار وجود آب درون فیلتر بنزین

هشدار وجود خطا در سیستم عملکرد معمولی خودرو

هشدار کثیف بودن فیلتر هوا

هشدار وجود خطا در عملکرد  سیستم ترمز ABS

هشدار کثیف بودن فیلتر بنزین یا گازوئیل

هشدار باز بودن درب‌های خودرو

هشدار باز بودن درب کاپوت

هشدار نیاز به پر کردن باک بنزین خودرو

هشدار وجود اختلال یا تغییر ارتفاع در سیستم تعلیق خودرو

هشدار باز بودن درب صندوق عقب

هشدار وجود ایراد در سیستم استارت خودرو

مرحله دوم: اقدامات لازم

اقدامات هست که شما می توانید برای کاهش آسیب رسانی به خود و اتومبیل انجام دهید. در صورتی که بروز مشکل در جای مناسب قرار گیرد و بنا به نوع مشکل خود اقدام لازم را برای کاهش آسیب رسانی به خودرو انجام دهید. برای این کار شما می توانید با اقای امداد تماس بگرید و اقدامات لازم را انجام دهید. برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات امداد خودرو شرق تهران با شماره تماس بگیرید.

تعمیر موتور در جنوب تهران

وقتی چراغ “Check Engine”(چراغ موتور) شما روشن شد ، به نزدیکترین سرویس اتومبیل امداد وارد شوید. تکنسین های مجاز  موتور شما را تشخیص داده و تعمیرات مناسب را با قیمت مناسب توصیه می کنند. تعمیر و نگهداری معمول و تعمیرات جزئی یک روش عالی برای افزایش طول عمر خودرو و کاهش احتمال تعمیرات پرهزینه است ، اما تضمینی برای محافظت موتور شما از هر نوع آسیب نیست. با افزایش کیلومتر وسایل نقلیه روی کیلومتر شمار ، احتمال خرابی موتور افزایش می یابد. چراغ موتور چک معمولاً اولین علامت هشدار دهنده ای است که خودرو شما نیاز به بازرسی دارد.

چرا چراغ موتور روشن است؟

وقتی چراغ چک موتور خودرو شما روشن می شود به این دلیل است که یک سنسور به رایانه داخلی وسیله نقلیه شما علامت داده است که عملکردی خارج از مشخصات عادی وجود دارد. هنگامی که چراغ روشن می شود ، کدهای تشخیصی در رایانه ذخیره می شوند. کدها در سیستم ذخیره می شوند حتی اگر چراغ موتور چک شود.

هنگامی که چراغ روشن می شود ، احتمالاً چیزی در سیستم آلاینده ها مقصر است و وسیله نقلیه میزان انتشار بیشتری را از حد مجاز آزاد می کند. وسیله نقلیه ای که چراغ موتور چک روشن است در تست بازرسی گاز یا دود از کار می افتد. دلایل متداول روشن شدن چراغ موتور شامل:

  • درپوش گاز شل
  • مبدل کاتالیزوری معیوب
  • سنسور اکسیژن خراب است
  • سنسور جریان هوای جرم خراب است
  • شمع های آسیب دیده یا سیم های شمع

 

تعمیر موتور

 

فرآیند تعمیر موتور 

خدمات تعمیر موتور شامل چندین آزمایش و بازرسی مختلف برای شناسایی علت و رفع صحیح مشکل است. آیا وسیله نقلیه روغن موتور یا خنک کننده کم است؟ آیا تعمیرات مربوط به واشر یا خرابی درب آب است که باعث کمبود مایعات می شود؟ سایر نگرانی ها از جمله مشکلات سوخت یا احتراق که منجر به مسائل داخلی دیگری می شود نیز به عنوان یک خطای احتمالی مورد بررسی قرار می گیرد.

وقتی همه مشکلات موتور خارجی بررسی و ارزیابی شد ، آزمایش به سمت عملکرد داخلی موتور حرکت می کند. آزمایشات انجام شده روی عملکرد داخلی موتور ممکن است شامل تست فشرده سازی موتور ، تست بلوک شیمیایی برای خرابی واشر سر یا سر ، آزمایش نشت سیلندر و بازرسی از اجزای زمان بندی باشد.

پس از انجام چندین آزمایش و اینکه تکنسین توانسته است منطقه مورد نظر را جدا کند ، آزمایشات بعدی در آن منطقه خاص به پایان می رسد تا مشخص شود علت دقیق مسئله چیست و چگونه بهتر رفع می شود. امروزه بسیاری از تعمیرات موتور وسایل نقلیه مربوط به مسائل زمانبندی موتورهای زنجیره ای و تسمه ای است. دومین دلیل شایع در خرابی موتور در اثر خرابی واشر سرسیلندر یا سرسیلندر است. اگرچه در بسیاری از وسایل نقلیه امروزی غیر معمول است ، اما خرابی پایین موتور در بیشتر موارد نیاز به تعویض دارد.

 

تعمیر موتور

 

فرآیند تعمیر موتور دیزل

اگرچه در خدمات تعمیراتی مشابه است ، خدمات تعمیر موتور دیزل در مقایسه با موتورهای گازی بسیار نادر است. با هرگونه تعمیر موتور خودکار ، تکنسین باید منبع خرابی را تعیین کند. بسیاری از مشکلات موتور دیزلی مانند مشکلات موجود در خرابی شارژر توربو یا پمپ انژکتور خارجی هستند. تکنسین های خدمات اتومبیل آقای امداد بر روی علت سو عملکرد و سایر اجزای آسیب دیده در نتیجه خرابی تمرکز خواهند کرد. 

پس از انجام این کار ، می توانیم بهترین اقدام را برای ترمیم تعیین کنیم. مانند موتورهای مجهز به گاز ، موتورهای دیزلی برای ارزیابی فشارهای داخلی سیلندر از آزمایشات فشرده سازی استفاده می کنند. با به دست آوردن این اطلاعات ، می توانیم بررسی کنیم که آیا این مشکل در نتیجه مشکل سر سیلندر یا سو engine عملکرد موتور داخلی رده پایین است. وقتی توانستیم تشخیص دهیم کدام منطقه مسئول است ، می توانیم مناسب ترین راه حل را برای ترمیم آماده کنیم.

 

آقای امداد ۱۳ سال سابقه کار در حوزه امداد خودرو دارد و یکی از معتبرترین شرکت‌های امداد خودرویی است. حوزه فعالیت این شرکت یدک کش،کفی، مکانیک سیار ، پمپ بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری در جنوب تهران است.

 

 چه افردادی در آقای امداد خدمات رسانی می کنند.

تمام افرادی که در آقای امداد کار می کنند گواهی عدم سوء پیشنه را دریافت کرده اند و مدارک کاری و هویتی آنها به صورت کامل دریافت می شود. همچنین نوع خدمات که می توانند انجام دهند کامل تایید صلاحیت می شود تا بتوانند خدمات را به بهترین شکل ممکن برسی شود و کامل تمام سرویس های آنها تحت نظارت آقای امداد هست تا بتوانند خدمات عالی به مشتریان ارائه دهد. ما سیستم نظرسنجی و پیگیری کامل را برای هر کدام از راننده های خود ایجاد کردیم تا بتوانیم کیفیت راننده ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. در قسمت زیر بخشی از نظرات مشتریان ما که در گوگل ثبت شده است قرار می دهیم.

مزایای استفاده از آقای امداد

ما تمام خدمات امداد رسانی را برای خودروهای داخلی و خارجی انجام می دهیم. تمام امداد رسان های ما در به کمک جی پی اس مورد برسی و ارزیابی قرار می گیرند.

  • هزینه طبق تعرفه اتحادیه امداد خودرو
  • صرفه جویی در زمان
  • پشتبانی کامل آقای امداد
  • ارائه تمامی خدمات مروبط به امدادی
  • گارانتی خدمات امدادی
  • استفاده از افراد متخصص

چطور می‌توان از خدمت مکانیکی سیار آقای امداد استفاده کرد؟ شما می توانید به دو روش درخواست خود را ثبت کنید. برای ارتباط با شرکت آقای امداد با شماره ی 02148287 تماس بگیرید. یا از سامانه آنلاین ما درخواست خود را ثبت نمایید.

3.5 2 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
4 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

پیچ نگه دارنده رابط شلنگ رادیاتور به محفظه ترموستات بریده و باز نمیشود
چگونه این مشکل را برطرف کنم

عزیز چانگان ایدو دارم صدای از سمت تسمه

سلام ماشینم پژو ۴۰۵ یهو خاموش شد فکن واشر سرسیلندر سوزنده

سلام یه یدک کش از فاز یک پرند تا عباس آباد شهریار

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو