امداد خودرو ساری شبانه روزی با ضمانت یدک‌کش و مکانیک سیار

 امداد خودرو ساری آقای امداد، با انواع یدک‌کش، کفی و دکل در کنار امدادرسان های  کارآزموده  آماده‌ست تا خدمات امدادی، حمل خودرو و مکانیک سیار رو در هر بخشی از شهر ساری در اختیار شما شهروندان عزیز قرار بدهد.  آقای امداد دارای مجوز اینماد، کسب کار مجازی و مجوز از اتحادیه امداد خودرو است. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر میشویم و با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام می دهیم.

امداد خودرو ساری

ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف آقای امداد است. به همین دلیل واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی در محله‌های مختلف ساری مستقر شده‌اند و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. در کمترین زمان تیم‌های امدادی آقای امداد خودشون رو به شما می‌رسونند و فرآیندهای امداد و یدک کشی رو با خودروبر، دکل یا جرثقیل انجام می‌دهند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در ساری دارید و ضمانت خدمات امدادی هم در کنار کیفیت کار، اهمیت بالایی براتون داره، کافیه تا با ما تماس بگیرید.

خدمات امداد خودرو ساری

امداد خودرو ساری آقای امداد با برخورداری از بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودرو در کشور شناخته میشه و آماده‌ست تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل رو باکیفیت بالا در اختیار شما قرار بده. از این خدمات می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعویض روغن سیار ساری

بررسی و تعویض مایعات و روغن های خودرو، یکی از اصلی‌ترین خدماتی که امداد خودرو ساری آقای امداد می‌تونه در اختيار شما عزیزان قرار بده. تکنسین آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار میدن. همچنین در صورت نیاز سرویس مایعات خودرو هم در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌گیره.

تعویض روغن سیار ساری

شما می‌تونید فقط با یه تماس این خدمت رو در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت کنید. علاوه بر این امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… می‌پردازند و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خودشون رو ارائه می‌دن. توجه کنید که همه این خدماتی که توسط امداد خودرو آقای امداد انجام میشن، دارای ضمانت هستند و پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند.

  • سرویس دوره ای خودرو ساری

سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام بشوند تا بتونیم مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو رو شناسایی و از بروز آن‌ها جلوگیری کنیم. بر همین اساس بهترین راهکار اینه که تا این سرویس های دوره ای رو قبل از انجام هر نوع مسافرت‌ و ترددهای درون شهری روی خودرو پیاده کنیم. شما می تونید با استفاده از امداد خودرو ساری سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو به سادگی در موعد مقرر و در محل انجام بدید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو ساری ارائه میشن، می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تعمیر سیستم برق ساری

امروزه خودروها وابستگی خیلی زیادی به سیستم برق دارند و حتی کلا برقی شده‌اند. همین عامل باعث شده تا یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود میاد، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشه. حالا وقتی که باتری خودرو در طی زمان فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های خودرو رو انجام نمی‌ده، خودرو با مشکل مواجه و حرکت نمی‌کنه. این ایراد می‌تونه به خاطر مشکلات متعددی در بخش های مختلفی از باتری و دینام و… رخ بده. در این زمان شما می‌تونید با امداد خودرو ساری آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان ما به سرعت منشا اصلی مشکل شما رو پیدا کنند.

تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی بخشی از تعمیر سیستم برق خودرو هستند که توسط متخصصان آقای امداد که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند، به شما ارائه می‌شوند.

  • باتری به باتری ساری

گاهی اوقات ممکنه که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافته و شما رو در یک صبح سرد کاری معطل کنه. باتری در سیستم برق خودرو نقش خیلی مهمی ایفا می‌کنه و حرکت و فعالیت خودرو هم به آن وابستگی زیادی داره. باتری‌ها در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خودشون، هشدارهایی رو به راننده می‌دهند که راننده ها هم با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری میشن و می‌تونند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند.

شما می‌تونید هم برای بررسی باتری و هم رفع مشکل و شارژ کردن اون با ما در آقای امداد تماس بگیرید. امدادرسانان آقای امداد به سرعت در کنار شما حاضر میشن و عملیات تعویض باتری و باتری به باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • تعویض و پنچرگیری لاستیک ساری

لاستیک های خودروها رو فارغ از جنس و کاربرد، می‌تونیم کلا در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کنیم. هر کدوم از این لاستیک‌ها در شرایط و موقعیت‌های متفاوتی می‌تونند آسیب ببینند و نیاز به پنچرگیری داشته باشند. تعویض لاستیک و پنچرگیری آن توسط تیم امداد خودرو ساری آقای امداد با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام میشه.

دقت کنید که فقط پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس به علت تجهیزات و ابزارآلات موردنیاز، در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد قرار می‌گیرند. به همین دلیل اگه لاستیک خودرو شما تیوب‌لسه و در طی مسیر دچار پنچری شده، فقط با یه تماس می‌تونید از خدمات پنچرگیری آقای امداد استفاده کنید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری رو با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • امداد قفل و سوئیچ ساری

ممکنه که شما هم در اثر حواس پرتی، سوئیچ خودتون رو داخل خودرو بذارید و درب‌های اون رو قفل کنید. در این زمان فقط خدمات امداد قفل و سوئیچه که می‌تونه مشکل شما در زمانی کوتاه و بدون آسیب دیدگی خودرو رفع کنه و بزاره که به کارهای روزانه‌تون برسید. این خدمت یکی از باکیفیت ترین و خاص‌ترین خدماتیه که شرکت آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار میده.

پس مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا ماندن سوییچ در داخل خودروتون مواجه شده باشید، کافیه تا با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و کاملا مطمئن باشید که به سرعت مشکل شما رفع میشه.

جدیدترین مطالب: چرا ماشینم نشتی آب؟!

  • مکانیک سیار ساری

اغلب اوقات وقتی که تو جاده خودروها به مشکل می‌خورند، یه یدک کش به محل اعزام میشه و اون خودرو رو تا تعمیرگاه منتقل می‌کنه. این کار می‌تونه تا حد زیادی وقت گیر باشه مخصوصا اگه مشکل به نحوی باشه که با چندتا ابزار مخصوص بشه در محل رفعش کرد. در این زمان یک مکانیک سیار واقعا کاربردیه؛ چون می‌تونه عیب و ایراد خودرو رو تشخیص بده و اگه امکانش بود، در محل اون رو رفع کنه.

شرکت آقای امداد آماده‌ست تا خدمات مکانیک سیار خود را در تمامی بخش‌ها و بزرگراه‌های ساری در اختیار شما قرار بده. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو ساری آقای امداد می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و…
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…

همه این موارد، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو ساری آقای امداد می‌تونه خدمت رسانی کنه.

یدک‌کش ساری آقای امداد

بخش دوم خدمات آقای امداد در کنار تعمیر در محل، یدک کشی و حمل خودروعه. شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه امدادخودروهای کشوره و آماده‌ست تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو رو به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار بده. به همین دلیل در صورت نیاز به خدمات حمل خودرو با یدک کش، کفی و خودروبر در جاده در هر بخشی از ساری، کافیه تا به عنوان یک انتخاب مطمئن با آقای امداد تماس بگیرید و خودروی خودتون رو به دست متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید.

مهم نیست که خودرو شما خارجی و یا تولید داخل باشه، یدک کشی سیار آقای امداد می‌تونه انواع خودروهای تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل کنه؛ چون که مهم‌ترین اولویت ما در شرکت آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزانه. خدماتی که یدک‌کش ساری آقای امداد ارائه میده، عبارت‌اند از:

  • حمل خودروهای مسابقه ای و لوکس
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل انواع خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش ساری آقای امداد، می‌تونیم به مواردی مثل تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کنیم که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • جرثقیل ساری

جالبه بدونید که یکی از پرکاربردترین وسایل برای حمل و یدک‌کشی خودروها، جرثقیله! اما جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌تونند خودروهایی با وزن‌های خیلی سنگین رو هم به راحتی انتقال بدهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چون که در گذشته به علت ساختار خاص جرثقیل‌ها، در زمان جابه‌جایی خودروها در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن رو دارند تا خودروها رو بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

تا حالا شده از خودتون بپرسید که چطور می‌تونیم به امداد خودروهای مختلف اعتماد کنیم؟ مقاله اعتماد به امدادخودرو آقای امداد رو از دست ندید!

  • تریلر کفی (خودروبر) ساری

یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی ظاهری مثل کامیون اما بدون دیواره‌ دارند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده میشه. اپراتورهای آقای امداد بعد از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو اون‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی رو برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مثل تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد رو هم میشه خیلی راحت با تریلرهای کفی منتقل کرد.

تریلر کفی (خودروبر) ساری

  • دکل ساری

یکی دیگه از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، حمل و انتقال خودروها با دکل هستش. دکل در واقع یه نوع جرثقیله اما کمی کاربرد متفاوت داره. با استفاده از دکل در ساری، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی شده و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌ده.

امروزه خیلی از خودروها، رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس دارند، بسیار شکننده هستند و به آسانی آسیب هم می‌بینند. به همین دلیل دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌ره؛ چون که در جرثقیل‌های دکل‌دار، بین رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیره و باعث میشه تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد بشه. همین موضوع هم باعث شده تا هیچ گونه خسارتی به رکاب‌ها وارد نشه.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو ساری

شرکت امداد خودرو آقای امداد امروزه توانسته به یکی از معتبرترین شرکت ها ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها در کشور تبدیل بشه. این امر ابتدا در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان ما و سپس به خاطر دستورالعمل‌های سختگیرانه مجموعه آقای امداد میسر شده. در کنار این امر برخی ویژگی ها و خصوصیات نیز سبب برتری ما نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو شده و می تونه شما رو نسبت به انتخاب امداد خودرو آقای امداد برای مواقع ضروری مطمئن کنه. در ادامه به بررسی این ویژگی های یدک‌کش و امداد خودرو ساری آقای امداد می پردازیم:

ارائه خدماتی باکیفیت

از ابتدای تاسیس مجموعه آقای امداد، هدف خود رو حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت در اختیار شما عزیزان عنوان کردیم و تمام تلاش خودمون رو به کار گرفتیم تا به اون دست پیدا کنیم. تیم‌های امدادی ما در سطح ساری مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی هستند و از تجهیزات کامل و جامعی برای رفع مشکلات خودروها، چه داخلی و چه خارجی برخوردار می‌باشند.

ادامه مطلب
بکسل بجای حرکت دادن ماشین و گیر نکردن ماشین

در کنار این موارد، همه‌ی امدادرسانان آقای امداد کارآزموده و دوره دیده هستند و تجربه کافی و مرتبط با انواع مشکلات خودرو را دارند و می‌تونند خدماتی مثل تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… رو بادقت و ایمنی بالا بر روی خودروی شما انجام بدهند. شما هم کافیه که با ما تماس بگیرید و از همه‌ی این خدمات باکیفیتی بالا بهره‌مند شوید.

خدمات جامع

هر چه قدر هم که پیشگیری کنیم، باز هم همچنان ممکنه که حادثه برامون رخ بده؛ چون حوادث قابل پیش بینی نیستند و امکان داره تا در بدترین زمان و مکان ممکن هم خودرو به مشکل بخوره. به عنوان مثال ممکنه که خودروی ما مشکل برقی پیدا کنه و به تعویض باتری نیاز داشته باشه و یا این که پنچر بشه و پنچرگیری و تعویض لاستیک لازم باشه. در چنین شرایطی امداد خودرو ساری آقای امداد، می‌تونه طیف وسیعی از خدمات امداد سیار رو پیش روی شما قرار بده. برای این هدف ابتدا متخصصان ماهر و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان تلفنی و یا از طریق سایت، مشکل پیش‌آمده رو شناسایی و بررسی و درنهایت تیم امداد رو با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین بره.

امدادرسانی ۲۴ ساعته

در حال حاضر شرکت‌های امدای کمی هستند که می‌تونند خدمات امداد خودرو رو در سطح ساری به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار بدهند. با این وجود تیم امداد خودرو و یدک‌کش ساری آقای امداد که به تازگی کارشو اینجا شروع کرده، آماده‌ست تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی رو به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف ساری ارائه بده.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد

در این برهه زمانی، افراد مشغله کاری زیادی دارند و زمان زیادی رو هم برای رفت‌و‌آمد صرف می‌کنند و صرفه‌جویی در وقت هم براشون اهمیت خیلی زیادی داره. به همین دلیل هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران معطلی یا اتلاف وقت نباشید و روی امدادرسانی تمام وقت مجموعه آقای امداد حساب کنید.

بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی

شرکت آقای امداد موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی شده تا شما کاربران عزیز بتونید با اعتماد بیشتری، سرویس در محل خودروی خودتون رو به ما بسپارید.

هزینه‌های شفاف و منصفانه

یکی از مشکلات اساسی در حوزه امداد خودرو ساری و البته کل کشور، دریافت هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده‌ست که با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق هر شهر و شهرستان متفاوته. این مورد به حدی رایجه که به سختی می‌تونیم از دست سودجویان در امان باشیم. با این حال، امداد خودرو ساری آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر رو به شما می‌ده که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و مبلغی بیشتر از آنچه که باید لازم نیست بپردازید.

شما می‌تونید به سادگی در بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادی آقای امداد در 1400، با قیمت‌های به روز آشنا بشید و در صورت دلخواه سفارش خدمات بدهید. شما همچنین می تونید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد هم استفاده کنید.

سرعت امدادرسانی

آقای امداد پوشش کامل و جامعی بر سطح شهر ساری و مناطق مختلف‌ آن داره، چرا که ۲۰۰ نیروی فعال و با تجربه در قالب تیم های امدادی در بخش‌های مختلف اون در حال تردد هستند. از این رو در زمانی کوتاه خدمات امدادی در اختیار شما قرار می‌گیرند. امداد خودرو ساری آقای امداد هدف خودش رو حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت بیان کرده و تضمین می‌کنه که در کمترین زمان ممکن درخواست شما رو ثبت و رسیدگی کرده و متخصصین مربوطه رو برای رفع مشکلات فنی خودروتان به محل اعزام می‌کنه.

به طور کلی وقتی که شما درخواست خدمات امدادی رو ثبت می‌کنید، پشتیبانان، نزدیک ترین واحد مستقر امدادی به شما رو شناسایی و به محل مورد نظرتان اعزام می‌کنند. بر همین اساس ما این اطمينان رو به شما می‌دیم که با آقای امداد، زمان بسیار کمی رو برای رفع مشکلات فنی خودرو خود از دست میدید.

نحوه ارتباط با امداد خودرو ساری آقای امداد

شرکت آقای امداد در کنار برخورداری از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، از یک سامانه آنلاین هم برای دریافت نیازها و سوالات شما برخورداره. شما در واقع می‌تونید از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو ساری آقای امداد برخوردار شوید.

در این بین یکی از ساده ترین راه های ارتباط با امداد خودرو ساری آقای امداد، دانلود و نصب اپلیکیشن آقای امداده. شما با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه می‌تونید درخواست امداد خودتون رو ارسال کنید و در مواقع بحرانی کنترل بهتری بر شرایط داشته باشید.

مشخصات اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد

این روزها اپلیکیشن ها با هدف ساده سازی و راحت تر کردن زندگی کاربران تهیه و توسعه پیدا می‌کنند و می‌تونند در زمینه های مختلفی مثل ارائه خدمات زیبایی، تاکسی، امداد خودرو، یدک کش آنلاین، بیمه و … مورد استفاده قرار بگیرند. با این وجود باید قبل از طراحی و ساحت این اپلیکیشن ها یکسری نکته خاص رو بررسی و رو در نظر یگیریم. به این صورت که دارای ویژگی‌هایی باشند که بتونند به سرعت نیازهای افراد رو پاسخ بدهند.

اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد، آماده‌ست تا شما رو در پیدا کردن خدمات امدادی مورد نیازتون کمک کنه تا بتونید خیلی سریع‌تر و با هزینه ‌ای کمتر از این خدمات استفاده کنید. ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن امداد خودرو عبارتند از:

  • ثبت درخواست امداد
  • دسترسی ساده به خدمات امدادی مختلف
  • پیگیری برخط درخواست امداد
  • تنوع خدمات ارائه‌شده
  • اعلام آخرین تخفیفات و اخبار
  • دارای سامانه تلفن همراه
  • ارائه آموزش های مختلف نگهداری و تعمیر خودرو
  • مشاهده صورتحساب
  • امکان پرداخت آنلاین
  • امتیازدهی به امدادرسانان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین
  • ارتباط مستمر با مراكز عمليات
  • مکان‌یابی دقیق و ساده
  • امکان مشاهده تیم‌های امدادی مستقر
  • تماس تلفنی با عاملیت از طریق نرم افزار
  • دریافت نوبت و رزرو خدمات تعميرگاهی
  • اتصال به وب سایت شرکت
  • لیست قیمت‌ها و هزینه‌ها
  • ثبت موقعيت مكانی امداد خواه
  • درخواست خدمات فوريتی امداد
  • افزايش سرعت امداد رسانی

چرا از اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد استفاده کنیم؟

همه‌ی ما روزانه از اپلیکیشن های مختلفی تو گوشی همراه یا لپ تاب و کامپیوتر خودمون استفاده می‌کنیم. اما چرا لازمه که یه اپلیکیشن امداد خودرو نصب داشته باشیم؟ دقت کنید که یک اپلیکیشن امداد خودرو معتبر می‌تونه خیلی از نگرانی‌ها و استرس‌های ما رو در زمان خرابی خودرو، از بین ببره. استفاده از خدمات اپلیکیشن امداد خودرو، از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که در ادامه به بررسی بعضی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • صرفه جویی در زمان

یکی از مهم‌ترین خدمات اپلیکیشن امداد خودرو، صرفه جویی در زمانه؛ چون که دیگه لازم نیست تا برای اتصال به پشتیبان و دریافت مشاوره و امدادرسانی در صف نوبت تماس بمونیم. علاوه بر این مس‌تونیم با استفاده از این نوع امداد خودرو به راحتی و بدون اتلاف وقت، به صورت آنلاین صورتحساب خودمون رو هم با جزئیات کامل مشاهده کنیم و هزینه خدمات رو پرداخت کنیم.

در واقع با استفاده از اپلیکیشن، کاربران در هر زمان و مکانی که قابلیت اتصال به اینترنت رو داشته باشند، می تونند به راحتی درخواست امداد کنند. علاوه بر این می‌تونیم از طریق امکانات موجود در اپلیکیشن امداد خودرو، وضعیت تیم های امدادی و زمان رسیدن اونا به محل مورد نظر رو مشاهده و اطلاعات و مشخصات امدادرسانان ارسالی رو هم دریافت کنیم.

جدیدترین مطالب: علت صدای غیرعادی از چرخ‌ها چیه؟!

  • ضمانت خدمات

همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانته و شما می‌تونید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. بعد از رسیدگی امدادرسانان آقای امداد به خودروی شما، یک ضمانت‌نامه در اختیارتون قرار می‌گیره و همه‌ی این خدمات رو تضمین می‌کنه. شما می‌تونید این ضمانت رو هم به صورت فیزیکی و هم به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن امداد خودرو و یا وبسایت دریافت کنید و در صورت عدم رضایت اون رو با پشتیبانی آقای امداد در میان بذارید. این ضمانت نامه هر وقت که بهش نیاز داشته باشید، در اپلیکیشن قابل دستیابیه.

  • دسترسی همیشگی و پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو، دسترسی همیشگی کاربران به اونه. به عنوان مثال امداد خودرو آقای امداد در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل هم بازه و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هم به صورت اینترنتی و هم به صورت تلفنیه. به همین دلیل شما می تونید هر وقت که می‌خواهید، درخواست امداد خود رو از طریق اپلیکیشن و به صورت رایگان با پشتیبان ما در میان بذارید تا در کمترین زمان ممکن از خدمات امدادی برخوردار بشوید.

  • مشاهده نظرات دیگر کاربران

یکی دیگر از مزایای خیلی مهم استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو، اینه که افراد می‌تونند در این بخش نظرات دیگر کاربران رو که از خدمات امداد خودرو و امدادرسانان مختلف استفاده کرده‌اند، ببینند. این کار باعث میشه تا شما بتونید از سلیقه و نیازمندی‌های بقیه کاربران و نحوه قیمت گذاری منصفانه آن شرکت مطلع بشید و حتی بتونید با بقیه کاربران در رابطه با این خدمات صحبت کنید. در نتیجه اگه مایل بودید، از خدمات امداد خودرو استفاده کنید.

همچنین کاربران می تونند در صورت تمایل، در این بخش در رابطه با هر کدوم از خدمات و یا امدادرسانان اطلاع‌رسانی کنند تا بقیه افراد هم به راحتی با خواندن نظرات اون‌ها از کیفیت خدمات با خبر شوند. در واقع با این امکان اپلیکیشن امداد خودرو، کاربران درباره خدمات شده و درخواست امدادی خود، بهتر تصمیم گیری می‌کنند.

  • مشخص کردن خدمات مورد نیاز در زمانی کم

شما می‌تونید از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد به صورت رایگان سفارش و درخواست امداد خودتون رو ثبت کنید. برای این کار اول باید موقعیت، منطقه موردنظر خود و نوع خدمت مورد نیازتون رو انتخاب کنید تا بتونید از خدمات باکیفیت و سریع آقای امداد برخوردار شوید.

  • كاهش خطرات استفاده از امدادگران متفرقه

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو اینه که می‌تونیم اطمینان کاملی نسبت به این شرکت و خدمات آن داشته باشیم. همون طور که می‌دونید این روزها خیلی از کلاهبرداران در لباس امدادرسانان و طرح این موضوع که مجوزهای لازم رو دارند، اقدام به کلاهبرداری از افراد می‌کنند و خودرو و یا قطعات خودروی اون‌ها رو می‌دزدند و اینطوری از آن‌ها اخاذی می‌کنند.

در صورتی که برای ایجاد و طراحی یک اپلیکیشن امداد خودرو، باید موارد قانونی لحاظ و حتی مجوزهایی از سوی ارگان های مختلف دریافت بشه. یه امداد خودروی جعلی هیچ وقت به دنبال چنین موردی نرفته و برای آن تلاش نمیکنه. همین امر می‌تونه از خطرات احتمالی در این موارد جلوگیری تا حد زیادی کنه.

  • مهم نبودن موقعیت مکانی

مهم نیست در چه مکانی، چه جاده‌ای، کدوم منطقه و کدوم موقعیتی هستید، برای درخواست خدمات امدادی کافیه تا به وب‌سایت یا اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد مراجعه کنید و در کمتر از چند ثانیه با ما در تماس باشید. بعد از مشخص شدن موقعیت مکانی شما، پشتیبانی ما در آقای امداد نزدیک ترین تیم امدادی رو شناسایی و به سوی شما اعزام می‌کنه. این کار فقط چند ثانیه از زمان باارزش شما رو می‌گیره.

  • پاسخگویی سریع

اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد برای ارائه خدمات خود محدود به زمانی خاص و یا محدود مکانی نیست و در هر مکان و هر لحظه‌ای در دسترسه. در واقع یکی از ویژگی‌های مهم و مزیت‌های اصلی اپلیکیشن امداد خودرو اینه که شما در صورت نیاز به هر خدمت و یا سوالی خاص، به سرعت به جواب خودتون می‌رسید. شما می‌تونید در رابطه با نوع خدمات، ضمانت نامه خدمات، هزینه‌ی آن‌ها و هر چیز دیگری با پشتیبانی صحبت کنید و به پاسخ مورد نیاز خودتون برسید.

  • صرفه جویی در انرژی و هزینه‌ها

با وجود اینکه تماس تلفنی یکی از راه‌های ساده و راحت ارتباط با امداد خودروهاست، اما این سیستم گاهی اوقات به علت حجم بالای درخواست‌ها به خصوص در تعطیلات قابل دسترسی نیست و یا باید زمانی رو در انتظار پشتیبانی موردنظر بمونید. این کار در کنار اینکه هزینه‌ای رو برای شما به همراه داره، انرژی زیادی هم نیز ازتون می‌گیره. در صورتی که با استفاده از اپلیکیشن امداد خودرو می‌تونیم این موارد رو به حداقل برسونیم.

علاوه بر این در اپلیکیشن امداد خودرو شما می‌تونید اول قیمت و تعرفه هر کدوم از خدمات رو مشاهده و بعد در صورت دلخواه اقدام به درخواست تیم امداد کنید. موردی که در زمان پیدا کردن امداد خودرو به صورت قدیمی ممکن نیست و حتی شاید مجبورمون کنه هزینه‌ای بیش از آن‌چه که باید، پرداخت کنیم.

در کنار این مسائل در بسیاری از مواقع و مخصوصا در ایام نوروز و تعطيلات که درخواست تیم امدادی تا حدودی افزایش پیدا می‌کنه، اپلیکیشن امداد خودرو آقای امداد، تخفیفات خاص و منحصر به فردی رو در اختیار کاربران قرار می‌ده که بتونند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و سفری ایمن داشته باشند.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو