امداد خودرو شیراز یدک‌کش، مکانیک سیار شبانه روزی با قیمت اتحادیه

دنبال یک خدماتی حرفه‌ای و قابل اعتماد برای رانندگی و خودروی خود در شهر شیراز هستید؟ امداد خودرو آقای امداد به شما کمک می‌کند. با تیمی مجرب و متخصص، ما آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به شما داریم، به صورت شبانه روزی! ما در امداد خودرو شیراز، دارای مجوز رسمی از اتحادیه هستیم و تمامی خدماتمان را با ضمانت و طبق قیمت‌های مصوب اتحادیه انجام می‌دهیم. همچنین، نماد اعتماد الکترونیکی نیز به ما اهمیت بیشتری می‌بخشد، بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر خودروی خود را به ما بسپارید و خدمات با کیفیتی دریافت کنید.

امداد خودرو آقای امداد تعویض روغن سیار

خوشا شیراز و وصف بی‌مثالش، بیامد آقای امداد با خدماتش! از حالا در هرکجای شیراز که هستید و نیاز به خدمات امدادی مثل حمل خودرو یا مکانیک سیار دارید، می‌تونید با ما در امداد خودرو شیراز آقای امداد تماس بگیرید. اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف ما، ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیته؛ به همین دلیل واحدهای امدادرسانی آقای امداد به صورت سیار و شبانه‌روز در بخش‌های مختلف شیراز مستقر شده‌اند تا با قیمت مصوب اتحادیه خدمت رسانی به شما عزیزان رو ارائه بدهند.

ما در مجموعه آقای امداد با ۱۳ سال سابقه ارائه خدمات امدادی درخشان و برجسته در تهران و کرج، حالا تصمیم گرفتیم تا این خدمات امدادی خودمون رو در شهر های دیگر هم گسترده‌تر کنیم و در اختیار طیف وسیع‌تری قرار بدیم. شرکت آقای امداد خدمات امداد خودروی شبانه روزی را در شیراز نیز ارائه می‌دهد و در زمینه امداد و تعمیر وسایل نقلیه فعالیت دارد.

خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از تعمیرات جاده‌ای، تعمیرات در محل، تعمیرات موتور و گیربکس، تعویض باطری، تعویض روغن، امداد قفل و کلید و …. . در صورت نیاز به سوخت، خدمات امداد خودرو در شیراز می‌توانند با تأمین سوخت به راننده کمک کنند. در صورت بروز هرگونه عیب فنی در خودرو، تعمیر کننده‌های حرفه‌ای و با تجربه در سطح شیراز به سرعت به محل حادثه می‌آیند و نسبت به رفع عیب خودرو اقدام می‌کنند. در صورت ایراد در لاستیک ها، خدمات امداد خودرو در شیراز می‌توانند با تعویض لاستیک به راننده کمک کنند.

همچنین امدادرسانان باتجربه ما با انواع یدک‌کش، کفی و دکل حاضر هستند تا خیلی سریع در کنار شما حاضر شوند و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام برسونند. در صورت بسته شدن راه، حادثه، تصادف یا هرگونه دلایل دیگر، جابجایی خودرو با استفاده از خودروبر، کشیدن با کمک کابل و یا جابجایی با کمک ماشین های خاص انجام می‌شود.

شما می‌تونید با شماره تماس ما یا از طریق اپلیکیشن آقای امداد سفارش امدادی خودتون رو ثبت کنید. پس اگه یک امداد خودرو فوری و سریع در شیراز می‌خواهید که هم کیفیت کار بالایی داشته باشه و هم ضمانت خدمات امدادی رو هم براتون مهیا کنه، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس آقای امداد: 02148287

 

چطوری با امداد خودرو شیراز آقای امداد تماس بگیریم؟

مجموعه آقای امداد در کنار برخورداری از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، دارای یک سامانه آنلاین هم برای دریافت درخواست‌ها و سوالات شماست. در واقع شما می‌تونید خیلی ساده از سه طریق، تماس تلفنی و یا چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد در ارتباط باشید.

از همه این‌ها ساده‌تر نصب و استفاده از اپلیکیشن آقای امداده که باعث صرفه‌جویی در وقتتون هم میشه. چون که می‌تونید تا درخواست خودتون رو برای امداد خودرو شیراز خیلی راحت ارسال کنید و در مواقع بحرانی کنترل بهتری روی شرایط داشته باشید.

لازم به ذکر است که با توجه به شرایط مختلف، ممکن است امکان برقراری ارتباط با شرکت‌های خدمات امداد خودرو با مشکل مواجه شود. پس پیشنهاد می کنم شماره تماس ما را قبل از بروز هر مشکلی در تلفن همراه خود ثبت کنید و راه برقراری تماس را تسهیل کنید.

آیا امداد خودرو شیراز آقای امداد در تمام ساعات شبانه‌روز فعال هست؟

بله، امداد خودرو شیراز، خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته ارائه می دهد. امداد خودرو شیراز برای ارائه خدمات به مشتریان خود، تلاش می‌کند تا در تمام ساعات شبانه‌روز و در تمام روزهای هفته، با کادری مجرب و متخصص به محل درخواست مشتریان بروند و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه دهند.

بنابراین، در صورت بروز مشکلات و نیاز به خدمات امداد خودرو در هر ساعتی از شبانه‌روز، می‌توانید با شرکت‌ خدمات امداد خودرو در شیراز تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

همچنین امداد خودرو شیراز، خدمات خود را در مناطق دورافتاده نیز ارائه می‌دهند. برای اطلاع از اینکه آیا شرکت‌ خدمات امداد خودرو در منطقه دورافتاده‌ای که شما قصد دارید در آنجا سفر کنید، فعالیت دارند یا خیر، می‌توانید با تماس با امداد خودرو شیراز، اطلاعات لازم را جویا شوید.

لازم به ذکر است که در مناطق دورافتاده، به دلیل عدم وجود امکانات فنی و شرایط جاده‌ای نامساعد، ممکن است زمان لازم برای رسیدن خودروی خدماتی به محل درخواست، بیشتر از مناطق شهری باشد. بنابراین، بهتر است در صورت امکان، در سفر به مناطق دورافتاده، از قبل بررسی و برنامه‌ریزی کافی برای مواجهه با مشکلات احتمالی انجام دهید.

امداد خودرو شیراز چه خدماتی را پوشش می دهد؟

امداد خودرو شیراز آقای امداد با کادری مجرب و باتجربه، آماده ارائه خدمات امدادی به انواع خودروها به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن است. ما مفتخریم تا حمل و جابه جایی آسان و بدون آسیب به خودرو شما رو با بهترین و دقیق‌ترین تجهیزات روز دنیا انجام بدیم. خدمات آقای امداد رو می‌تونیم در دو دسته‌بندی کلی جا بدیم:

خدمات امداد در محل

شامل خدماتی مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… میشه که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده قابل انجام بر روی انواع خودروهای مختلف مثل کیا، هیوندا، نیسان، ام وی ام، جک، لیفان، زانتیا، پژو، پراید و… است. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارند که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنند. در ادامه این خدمات رو باهم بررسی می‌کنیم.

 پنچرگیری لاستیک شیراز

در هر جایی که بودید، چه در راه و یا چه در خانه، هر وقت که متوجه پنچر شدن لاستیک ماشین‌تون شدید، می‌تونید روی آقای امداد حساب کنید و خیلی ساده فقط با یک تماس از خدمات پنچرگیری لاستیک شیراز برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری رو در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگه از خدمات امداد خودرو شیراز آقای امداده که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیره. کلا لاستیک‌های خودروها رو می‌شه در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد، اما با توجه به علت پرکاربرد بودن لاستیک‌های تیوب‌لس و ایمنی بیشتر اونا، امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

 تعمیر سیستم برق شیراز

تعمیر و بررسی سیستم برق یکی دیگه از خدمات باکیفیت امداد خودرو شیراز آقای امداد به شمار میره. این روزا که دیگه خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارند، یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود میاد، مشکلات مربوط به سیستم برق خودروست. در واقع وقتی که باتری خودرو فرسوده میشه و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیره، خودرو با مشکل مواجه و از حرکت می‌ایسته. تو این موقعیت شما می‌تونید با امداد خودرو شیراز آقای امداد تماس بگیرید و خیلی سرعت منشا اصلی مشکل‌تون رو پیدا و رفع کنید.

تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی از تخصص های امدادرسانان آقای امداد هستند که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده‌اند تا خدمت‌رسانی به شما رو تو هر ساعتی از شبانه روز انجام بدهند.

 بنزین سیار شیراز

برای اولین بار در شیراز شما شهروندان عزیز می‌تونید بنزین مورد نیاز خودروهای خودتون رو از طریق یه تماس کوچیک درب منزل یا محل کارتون داشته باشید. غیر از اینکه دیگه از منتظر بودن تو صف‌های طولانی پمپ بنزین خلاص میشید، دیگه هم نیازی نیست تا بنزین بسوزونین و برای زدن بنزین مسیری رو طی کنید. کافیه با تیم بنزین سیار شیراز آقای امداد تماس بگیرید تا پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستید، به سادگی داشته باشید.

اکیپ پمپ بنزین سیار شیراز در محل مورد نظر شما، سوخت مورد نیازتون رو با استاندارد کافی در اختیارتون قرار می‌ده امداد خودرو شیراز آقای امداد، بنزین رو با همون کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه می‌کنه. این خدمت یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین خدماتی هستش که برای کاربران آقای امداد ارائه شده و آماده‌ست تا نیاز سوخت خودروها رو در هر ساعتی از شبانه روز رفع بکنه.

 امداد قفل و سوئیچ شیراز

اگه در اثر حواس پرتی یا شیطنت بچه‌ها یا دوستانتون، سوئیچ رو در داخل ماشین گذاشتید و درها رو هم قفل کردید، لازم نیست نگران باشید. در این زمان فقط خدمات امداد قفل و سوئیچه‌ که می‌تونه مشکل شما رو رفع کنه. این خدمت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتیه که شرکت امداد خودرو شیراز آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می‌ده. به همین خاطر مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودروتون مواجه شده‌اید، کافیه تا با امدادرسانان آقای امداد تماس بگیرید و مطمئن باشید که خیلی سریع مشکل‌تون برطرف میشه.

خدمات امداد قفل و سوئیچ خودرو در شیراز شامل باز کردن در ماشین در صورت قفل شدن کلیدها در داخل خودرو، جایگزینی کلید‌های گم شده یا خراب شده، تعمیر قفل‌های درب و قفل‌های دیگر خودرو، جایگزینی سوئیچ‌های خراب و مشابه این موارد می‌باشد. این خدمات توسط امداد خودرو شیراز به شما ارائه می‌شوند.

در صورتی که کلیدهای خودروی خود را در داخل خودرو قفل کرده‌اید و نمی‌توانید درب خودرو را باز کنید، می‌توانید با تماس با خدمات امداد قفل و سوئیچ خودرو شیراز، در کمترین زمان ممکن درب خودرو را باز کنید. همچنین، در صورتی که کلید خودروی خود را گم کرده‌اید یا کلیدی که دارید خراب شده است، با تماس با خدمات امداد قفل و سوئیچ خودرو شیراز، می‌توانید کلید جدید برای خودروی خود دریافت کنید.

اگر قفل‌های درب خودروی خود خراب شده یا به هر دلیل دیگری قفل شده‌اند، تکنسین های ما در امداد قفل و سوئیچ خودرو در شیراز می‌توانند با تعمیر قفل‌ها، درب خودروی شما را باز کنند و این مشکل را برطرف کنند. در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، می‌توانید با تماس با امداد خودرو شیراز، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

امداد باتری سیار شیراز

باتری از مهم‌ترین قطعات خودرو به شمار میره و اگه خوب کار نکنه، بقیه دستگاه‌های خودرو هم به تته پته میافتند. باتری کلا بخش حساسیه و احتمالا می‌دونید که می‌تونه در یک لحظه خاموش بشه و شما راننده عزیز رو گرفتار کنه. در چنین زمانی وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو شیراز آقای امداد رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شوند و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با قیمتی منصفانه در کنار کیفیتی بالا در اختیار شما قرار می‌دهند.

خدمات امداد باتری سیار در شیراز شامل تعویض باتری خودرو در محل، شارژ باتری خودرو، بررسی و تست باتری و سیستم شارژ خودرو و مشاوره در خصوص نگهداری و تعویض باتری می‌باشد. این خدمات توسط شرکت‌ خدمات امداد خودرو شیراز آقای امداد ارائه می‌شوند.

در صورتی که باتری خودروی شما خالی شده و نیاز به شارژ یا تعویض باتری دارید، می‌توانید با تماس با خدمات امداد باتری سیار در شیراز، در کمترین زمان ممکن به خدمات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید. با تعویض باتری خودرو در محل، شما نیازی به کشیدن خودروی خود به تعمیرگاه ندارید و در محل، باتری خودروی خود را تعویض می‌کنید.

علاوه بر تعویض باتری، خدمات امداد باتری سیار در شیراز، شامل شارژ باتری خودروی شما نیز می‌شود. در صورتی که باتری خودرو شما خالی شده و نیاز به شارژ دارد، با تماس با خدمات امداد باتری سیار در شیراز می‌توانید به خدمات شارژ باتری دسترسی پیدا کنید.

امداد باتری شیراز

 

تعویض روغن شیراز

تعداد خیلی کمی از راننده‌ها هستند که همیشه حواسشون به روغن‌ها و کلا مایعات خودروشون باشه و به طور دقیق و دوره‌ای آن‌ها را تعویض کنند. خیلی از ما به علت مشغله روزمره فراموش می‌کنیم که زمان تعویض روغن رسیده و همین امر باعث میشه خیلی از قطعات خودروهایمان به سرعت دچار استهلاک بشوند. امدادرسانان آقای امداد می‌تونند این کار رو برای شما انجام بدهند و حتی در صورت دلخواه، شما رو از زمان مناسب تعویض روعن‌ها و مایعات خودرو آگاه کنند.

در کنار این مورد، چیزی که خیلی مهمه نوع، مارک و برند روغنه که عملکرد خودرو رو تحت تاثیر قرار میده. بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو شیراز آقای امداده که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیره. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتون قرار می‌دهند.

سرویس دوره‌ای خودرو شیراز

سرویس دوره‌ای خودرو می‌تونه از خیلی از هزینه‌ها و زیان‌های آینده پیشگیری کنه و حتی نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه رو به صفر برسونه. سرویس های دوره‌ای خودرو یکی از مواردی هستن که باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام بشوند تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از آن‌ها جلوگیری بشه.

با استفاده از امداد خودرو شیراز آقای امداد، شما می‌تونید سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو در خانه و یا هرجای دیگه‌ای به‌ راحتی داشته باشید. این سرویس‌ شامل موارد زیر میشه:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

مکانیک سیار شیراز

بعضی وقت‌ها ممکنه که خودرو در وسط جاده یا بزرگراه یا حتی قبل از حرکت کار نکنه، جوش بیاره یا حتی خاموش شه. در این زمان می‌تونیم دو تا کار انجام بدیم، یا یه یدک‌کش سفارش بدیم تا خودرو رو به یه تعمیرکار حمل کنه و یا از خدمات مکانیک سیار استفاده کنیم که بتونه در محل تشخیص بده مشکل از کجاست و اون رو رفع کنه. مکانیک سیار شیراز آقای امداد می‌تونه مشکلات فنی خودرو شما رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامع رفع ‌کنه. از این خدمات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

یدک‌کش امداد خودرو شیراز

ما در مجموعه آقای امداد تجربه ۱۳ سال ارائه خدمات امدادی و یدک‌کشی رو در تهران و کرج داریم و حالا به لطف خدا تونستیم تا در شیراز هم این خدمات رو ارائه بدیم. امداد خودرو آقای امداد تحت نظر اتحادیه امداد خودروها فعالیت میکنه و یکی از معتبرترین امداد خودروهای کشور به شمار میره. همین حالا گروه‌های یدک کش امداد خودرو شیرلز آقای امداد، در محله‌های مختلف حضور دارند و کاملا آماده هستند تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات به تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل کنند.

ادامه مطلب
امداد خودرو نارمک شبانه روزی خودروبر یدک کش و مکانیک سیار

یدک‌کش شیراز آقای امداد با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل می‌تونه در اختیار شماست و متناسب با نیاز شما در محل حاضر میشه. خدمات حمل خودرو و یدک کش شیراز آقای امداد رو میشه در دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

تجهیزات تیم یدک‌کش شیراز اصفهان آقای امداد شامل موارد زیر میشه:

 جرثقیل شیراز

در صورتی که نیاز به جرثقیل دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا اینکه تعطیلات رسمیه، با ما تماس بگیرید و از خدمات حمل خودرو با قیمتی منصفانه و ضمانت شده برخوردار شوید. جرثقیل امداد خودرو یکی از انواع جرثقیل‌ها هستش که تونسته تا روزانه به کمک بسیاری از رانندگان بیاد و به اون‌ها در جاده‌ها کمک کنه.

امداد خودرو شیراز آقای امداد با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده، فعالیت حمل خودرو با جرثقیل رو در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده. شما با استفاده از انواع جرثقیل امداد خودرو، یک تجربه سالم و ایمن از حمل خودرو خواهید داشت. خدماتی که توسط جرثقیل امداد خودرو شیراز آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • نگهداری محموله های معلق
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • حمل و نقل بارهای سنگین

اگه به دنبال یک امدادخودرو معتبر و جامع در اهواز هستید، با ما در تیم امداد خودرو اهواز آقای امداد تماس بگیرید.

شماره تماس: 02148287

 دکل شیراز

حمل خودرو با دکل، یکی از خدماتیه که توسط تیم یدک‌کشی آقای امداد در اختیار شما قرار می‌گیره. دکل در حقیقت یه نوع از جرثقیله که ابتدا خودروی آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. سپس در آخر و بعد از اتمام کار هم به صورت چرخگیر خودرو منتقل میشه. دقت کنید که این کار از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری میکنه و به همین دلیل آقای امداد برای اولین انتخاب این ماشین رو به عنوان وسیله یدک‌کش خودروها قرار میده.

 تریلر یا خودروبر شیراز

خودروبر کلا دو نوعه؛ کامیونت یا تکی که برای حمل و جابه‌جایی خودروهای سبک و نیمه سنگین در داخل شهر مورد استفاده قرار می‌گیره و در یک زمان فقط یه خودرو رو می‌تونه حمل کنه. در مقابل خودروبر چندظرفیته قرار گرفته که برای حمل چند خودرو در یک زمان مناسبه و قابلیت جابه‌جایی ۶ الی ۸ خودرو رو داره؛ همچنین فقط برای حمل خودرو بین شهری استفاده می‌شه.

اگه خودروتون در طی مسیر و در حال حرکت به سوی مقصد دچار نقص فنی شد و یا از کار افتاد، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد اون از عهده‌تون برنمی‌اومد، کافیه تا با ما در تیم خودروبر شیراز آقای امداد به شماره 02148287 تماس بگیرین. تیم خودروبر شیرلز آقای امداد آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو با برخورداری از نیروها و کادری متخصص با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم در هر کجای اصفهان حمل و جابه‌جا کنه.

خودروبرهای آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شوند و خودروی شما رو برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های معتبر منتقل می‌کنند. خودروبر شیراز آقای امداد حمل خودروهای مسابقه ای، حمل خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر، حمل خودروی خراب و دچار نقص فنی، جا به جایی خودروهای تصادفی، حمل خودروهای لوکس و حمل خودروهای فرسوده در هر جایی از اصفهان برای شما انجام میده.

چرا امداد خودرو شیراز آقای امداد؟

شرکت امداد خودرو آقای امداد امروزه توانسته به یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل بشه. این امر در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان ما ایجاد شده. در کنار آن خدمات بی‌نظیر ما به همراه شرایط استثنایی که براتون مهیا می‌کنه، به شما این اطمینان رو میده که آقای امداد بهترین گزینه‌ایست که می‌تونید انتخابش کنید.

امداد خودرو شیراز آقای امداد به علت داشتن بعضی از ویژگی ها و خصوصیات تونسته تا نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو محبوب‌تر عمل کنه و برای مواقع ضروری در خدمتتون قرار بگیره. ایت ویژگی های برتر رو می‌تونیم موارد زیر مثال بزنیم:

  • سرعت امدادرسانی

زمانی که متقاضی درخواست خدمات امدادی خودش رو از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کنه، نزدیک ترین واحد مستقر امدادی به آن، توسط پشتیبانان ازطریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به محل مورد نظر اعزام می‌شه. این اطمينان رو به شما می‌دیم که با آقای امداد، زمان خیلی کمی رو برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتون از دست میدید و متخصصین مربوطه در زمان کوتاهی برای رفع مشکلات فنی خودرو به محل اعزام می‌شوند؛ پس با ما تماس بگیرید.

  • خدمات جامع

خودرو بخش‌های مختلفی داره از پنچری لاستیک‌ها گرفته تا خرابی یا آسیب باتری، هر کدام نیاز به یک امداد متفاوت، تیم مختلف و تجهیزات خاص داره. در چنین شرایطی امداد خودرو شیراز آقای امداد، می‌تونه طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل رو پیش روی شما قرار بده. قبل از هرچیزی متخصصان ماهر و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان پیش از خدمت، مشکل شما رو بررسی و سپس تیم امداد رو با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع بشه.

خدمات جامع امداد خودرو شیراز آقای امداد

  • ضمانت خدمات

همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو شیراز آقای امداد دارای ضمانته و شما می‌تونید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. بعد از ارائه خدمات، یه ضمانت‌نامه معتبر در اختیارتون قرار می‌گیره و همه‌ی این خدمات رو تضمین می‌کنه تا در صورت عدم رضایت اون رو با پشتیبانی آقای امداد در میان بذارید و خسارت وارد شده به خودتون رو دریافت کنید.

  • ارائه خدماتی باکیفیت

تیم‌های امدادی ما در سطح شیراز مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی هستند و اون‌ها رو برای رفع مشکلات خودروها، چه ساخت داخل و چه خارجی به کار می‌برند. همچنین، همه‌ی امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده بوده و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو رو دارند و می‌تونند خدماتی مثل تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… رو بادقت و ایمنی بالا انجام و خیال شما رو از بابت تعمیر خودرویتان راحت ‌کنند.

اگه به دنبال یک امدادخودرو معتبر و جامع در رشت هستید، با ما در تیم امداد خودرو رشت آقای امداد تماس بگیرید.

شماره تماس: 02148287

  • امدادرسانی ۲۴ ساعته

اگه کمی تحقیق کنید متوجه می‌شویدکه همین حالا تعداد محدودی مجموعه امدادی هستند که می‌تونند خدمات امداد خودرو رو در سطح شیراز به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار بدهند. با این وجود امداد خودرو شیراز آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف آن ارائه بده. پس هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران ساعت و زماگ نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

  • هزینه‌های شفاف و منصفانه

یکی از مشکلات همیشگی حوزه امداد خودرو اینه که هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده وجود نداره و هر کس با نرخ دلخواه خود، خدمات امدادی رو ارائه میده. به همین دلیل خیلی از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای رو برای خدماتشون می‌گیرند. اما امداد خودرو شیراز آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر رو به شما می‌ده که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و مبلغی بیشتر از اون چه که باید، پرداخت نمی‌کنید.

شما همین طور می‌تونید تو بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادی آقای امداد در 1400، با قیمت‌های به روز آشنا بشید و اگه تمایل داشتید از خدمات امداد خودرو شیراز آقای امداد استفاده کنید. برای اعتماد و اطمینان بیشتر می توانید از پرداخت آنلاین در محل یا اپلیکیشن آقای امداد هم استفاده کنید.

در چه شرایطی باید با امداد خودرو شیراز تماس بگیرم؟

باید با خدمات امداد خودرو تماس بگیرید در صورتی که با یکی از مشکلات زیر روبرو شدید:

  1. خودروی شما از کار افتاده و نمی‌توانید آن را راه اندازی کنید.
  2. خودروی شما دچار حادثه شده و نیاز به کمک برای جابجایی آن دارید.
  3. دچار مشکلات فنی شده‌اید مانند پنجره شکسته، لاستیک ترک خورده، باتری خالی، قفل شدن درب خودرو با وجود کلید در داخل و غیره.
  4. در مسیر سفر خود، به دلیل شرایط جاده‌ای نامناسب یا آب و هوای نامساعد، مانعی برای ادامه سفر خود دارید.
  5. درصورتی که به دلیل بروز مشکلات فنی در خودروی خود، برای ادامه سفر به کمک فنی نیاز دارید.
  6. در صورتی که به دلیل آسیب به شاسی خودرو، توانایی رانندگی را ندارید.
  7. در شرایطی که به دلیل نیاز به تعمیرات خودرو، نمی‌توانید به تعمیرگاه خودرو برید.

لازم به ذکر است که اگر در شرایطی هستید که خودروی شما در معرض خطر قرار گرفته و باید فوراً اقدام کنید، بهتر است با شماره های امداد خودرو شیراز تماس گرفته و درخواست کمک کنید.

مزایای استفاده از امداد خودرو شیراز

استفاده از خدمات امداد خودرو شیراز به شما امکانات و مزایای متعددی ارائه می‌دهد که به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  1. رفع مشکلات فنی: خدمات امداد خودرو در شیراز با داشتن کادری مجرب و متخصص، به شما امکان می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در خودروی خود، با سرعت و کیفیت مورد نیاز، مشکل را رفع کنید.
  2. برطرف کردن مشکلات جاده‌ای: در صورت وقوع حوادث جاده‌ای مانند تصادف، خدمات امداد خودرو در شیراز می‌توانند به شما کمک کنند تا خودرو خود را به محل امن منتقل کنید و نیز در صورت نیاز به تعمیرات مورد نیاز، خودرو خود را به کارگاه خدماتی مناسب منتقل کنید.
  3. پوشش در تمام ساعات شبانه‌روز: شرکت‌ خدمات امداد خودرو شیراز، خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته ارائه می‌دهند. بنابراین، در صورت بروز مشکلات و نیاز به خدمات امداد خودرو در هر ساعتی از شبانه‌روز، می‌توانید با شرکت‌های خدمات امداد خودرو تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.
  4. صرفه‌جویی در هزینه‌ها: با استفاده از خدمات امداد خودرو شیراز، می‌توانید از هزینه‌های پرداختی به عنوان هزینه کشتی و کمک رانندگی در جاده‌های اصلی صرفه‌جویی کنید و در عین حال، به دلیل خدمات ارزشمند ارائه شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشید.
  5. ایجاد اطمینان در رانندگان: استفاده از خدمات امداد خودرو شیراز، به رانندگان امکان می‌دهد تا با اطمینان بیشتری به سفر خود ادامه دهند و همواره در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا حادثه جاده‌ای، به خدمات امداد خودرو مراجعه کنند.

بنابراین، استفاده از خدمات امداد خودرو شیراز، به شما امکانات و مزایای متعددی را ارائه می‌دهد که باعث افزایش امنیت و رضایت رانندگان می‌شود.

در دیگر شهرهای استان فارس نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو در مرودشت

علاوه بر شیراز در مرودشت نیز در خدمتگزاری به شما آماده هستیم؛ خیلی از رانندگان تا هنگامی که خودروی آن‌ها به مشکل نخورد و در مسیر با مشکل مواجه نشود، آن چنان به فکر استفاده از خدمات امدادی و امداد خودرو ها نمیافتند؛ همین عامل باعث می‌شود تا در زمان وقوع تصادف و یا نقص های فنی به علت شرایط اضطراری و نگرانی راننده، امداد خودروهای متفرقه فرصت بیشتری برای سواستفاده از اعتماد آن‌ها پیدا کنند و درنتیجه از نظر زمانی و هزینه ای ضرر زیادی به راننده وارد شود.

همین حالا شماره تماس آقای امداد را در فهرست مخاطبان خود ذخیره کنید و به این ترتیب هیچ گاه در دام امداد خودروهای غیرمجاز نیافتید؛ دقت داشته باشید که شاید دریافت هزینه کمتر در ابتدا بسیار وسوسه‌انگیز به نظر برسد، اما خدماتی که با آن قیمت ارائه می‌شود، کیفیت پایینی خواهد داشت و درنتیجه هزینه زیادی را از شما برای تعمیرات تکمیلی و صحیح می طلبد.

امداد خودرو زرقان

به لطف خدا مجموعه آقای امداد با تلاش شبانه روزی اپراتورها و نیروهای متخصص و ماهر خود توانسته تا در سراسر کشور آماده به خدمت رسانی باشد. فرقی نمی‌کند که چه ساعتی از روز و در جایی از زرقان هستید، کافیست تا با ما تماس بگیرید و در زمانی کوتاه با مشکل خودرو خود خداحافظی کنید و دوباره از آن استفاده نمایید.

نیروهای امدادگر آقای امداد جزو بهترین ها در شهرستان زرقان و استان فارس می‌باشند و با کیفیت عالی خدمات امدادی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

امداد خودرو در جهرم

فرقی نمیکند در مرکز استان باشید و یا شهرستان جهرم و یا مناطق حومه آن، در هر حال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم‌. انواع خدمات امداد در محل را از شارژ باتری، پنچرگیری سیار، تعمیر جلوبندی گرفته تا سوخت رسانی سیار، تنظیم دمای خودرو، یدک کشی با انواع جرثقیل، دکل و خودروبر، تعویض روغن و … را برایتان با بهترین کیفیت و قیمت انجام می‌دهیم. امدادرسانان ما مجهز به بهترین تجهیزات هستند و با دقت بالا انتقال و جابجایی خودروهای شما را به انجام می‌رسانند.

امداد خودرو فسا

با وجود این که این روزها خیلی از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود اعلام و دریافت می‌کنند، اما امداد خودرو آقای امداد چه در تهران و چه در شیراز و دیگر استان‌ های کشور، با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، هزینه های خدمات را دریافت می‌کند.

ما در شهرستان فسا نیز این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که خدمات کاملا تخصصی و متناسب با خودروهایتان انجام می‌گیرد و هزینه ‌های دریافتی نیز کاملا منصفانه خواهند بود. این هزینه توسط اتحادیه امداد خودروها تعیین می‌شود و در سراسر کشور به طور یکسان و نرخ مشخص خود از رانندگان دریافت می‌شود.

امداد خودرو کازرون

اگر میخواهید تا هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم خدمت مورد نیاز خود را در زمان دلخواه در دسترس داشته باشید و با کلاهبرداران این حوزه نیز دست و پنجه نرم نکنید، با آقای امداد تماس بگیرید. تمامی خدماتی که ما در کازرون در اختیار شما قرار می‌دهیم، دارای ضمانت هستند و به صورت یک ماهه رایگان گارانتی میشوند.

امروزه تعداد امداد خودرو های جاده‌ ای که به طور غیرمجاز کار می‌کنند، بسیار زیاد شده اند؛ به طوری که هر کدام به نحوی در صدد کلاهبرداری از رانندگان هستند. از این رو ما نیز به شما حق می دهیم که برای انتخاب امداد خودرو سخت گیری داشته و خودرو خود را به دست هر فردی نسپارید!

آقای امداد در داراب

آیا میدانید بهترین راهکار برای اطمینان از کیفیت خدمات در هر صنفی چیست؟! گارانتی خدمات. در صورتی که یک مجموعه این ویژگی را داشته باشد میتوان باور داشت که سطح کیفی خدمات بالاست و چندان مشکلی در آینده دور و نزدیک متوجه ما نخواهد شد. از این نظر جا دارد بگوییم که همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد در داراب دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. پس از ارائه خدمات یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودروی خود را دریافت کنید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو