امداد خودرو دوو شامل حمل، باتری، مکانیک سیار و سوخت رسانی

شرکت آقای امداد با بهره گیری از بهترین امدادگران سیار به صورت شبانه روزی در کلیه مناطق تهران از جمله شرق، غرب، شمال، جنوب و حومه تهران مشغول خدمت رسانی به شما امدادخواهان محترم می باشد. کلیه امدادگران این شرکت پس از تایید صلاحیت از سوی اتحادیه و سازمان فنی و حرفه ای، کارت تردد و شناسایی دریافت کرده تا با خیال راحت بتوانید از خدمات امداد سیار استفاده نمایید.

امدادگران مجرب آقای امداد توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله خودروهای گروه محصولات دوو Daewoo از جمله سیلو Cielo، ماتیز Matiz، اسپرو Espero و ریسر Racer را دارا می باشند.

شما می توانید برای درخواست امداد در هر نقطه ای از تهران در هر ساعت از شبانه روز با شماره پنج رقمی 02148287 تماس گرفته و یا با نصب اپلیکیشن آقای امداد درخواست امداد نمایید.

دوو Daewoo

دوو به معنای جهان بزرگ در 22 مارس 1967 تاسیس شد و در 1 نوامبر 1999 با بدهی حدود 50 میلیارد دلار( معادل 77 میلیارد دلار در سال 2019) اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت در سال 1997 قبل از بحران مالی آسیا، بعد از هیوندایی دومین مجتمع بزرگ کره جنوبی محسوب می شد. در زیر گروه دوو حدود 20 بخش وجود داشت که برخی از آن ها به عنوان شرکت های مستقل زنده ماندند. دوو زمانی از نظر تولید در بین 10 شرکت برتر موتورسازی محسوب می شد.

نگاهی به محصولات دوو Daewoo

دوو ریسر Daewoo Racer

دوو ریسر بک اتومبیل مسافربری بود که بین سال های 1986 الی 1994 توسط خودروسازی کره جنوبی دوو ساخته شده است. در سال 1994 تولید این خودرو خاتمه یافت و مدل Nexia یا همان سیلو جایگزین آن شد. این خودرو در نسخه های دنده ای و اتوماتیک با دو و چهار درب تولید شده بود که در مدل فول از امکانات بیشتری نظیر شیشه بالابرهای برقی، تنظیم نور پشت آمپر و باندهای عقب بهره می برد

ریسر در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک با موتور 1/5 لیتری با توان 75 اسب بخار در دور موتور 5400 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 123 نیوتون متر در دور موتور 3200 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک می باشد که می تواند جثه 969 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 12/5 و 15/9 ثانیه از حالت سکون به 62 کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد.

دوو سیلو Daewoo Cielo

دوو لمانز Daewoo LwMans یک سدان کامپکت است که برای اولین بار در سال های 1986- 1994 توسط دوو در کره جنوبی تولید شد و بین سال های 1994- 1997 با نام دوو سیلو شناخته شد. دوو سیلو در سال های 1375 تا 1384 توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه شد. این خودرو فیس لیفت دوو ریسر می باشد.

دوو سیلو با موتور 1/5 لیتری با توان 75 اسب بخار در دور موتور 5400 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 124 نیوتون متر در دور موتور 3200 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد که می تواند جثه 1120 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 12/5 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/5 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 43 لیتر می باشد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیکی، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، سیستم پخش رادیو با دو عدد بلندگو، تنظیم دستی صندلی های جلو، قابلیت تنظیم برقی آینه های جانبی، مه شکن جلو و تنظیم برقی شیشه های جلو اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به ترمز کاسه ای عقب است.

مزایای دوو سیلو

  • مصرف سوخت
  • سواری نرم و راحت
  • صندوق جادار
  • فرمان بسیار نرم

معایب دوو سیلو

  • ایمنی بدنه
  • نداشتن ایربگ
  • نرمی فرمان در سرعت بالا
  • فضای محدود ردیف عقب
  • ترمزگیری ضعیف

دوو ماتیز Daewoo Matiz

شورولت اسپارک که در اصل با نام دوو ماتیز به بازار عرضه می شود، یک ماشین شهری هاچبک کامپکت است که توسط شرکت تابعه جنرال موتورز تولید می شود. اولین نسل از دوو ماتیز در سال 1998 تولید و جایگزین دوو تیکو شد. نسل اول دوو ماتیز با کد اتاق M100 در سه سطح S, E, SE در کره جنوبی و بسیاری از بازارهای اروپا فروخته شد. در سال 2002 دوو موتور به جنرال موتورز واگذار شد. از زمان انتقال دوو، این وسیله نقلیه تحت نشان شورولت به بازار عرضه شده است. ماتیز از سال 79 توسط کرمان موتور به بازار ایران عرضه شده است.

دوو ماتیز با موتور 0/8 لیتری سه سیلندر با توان 52 اسب بخار در دور موتور 5900 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 69 نیوتون متر در دور موتور 4600 دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد که می تواند جثه 776 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 17/6 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/3 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 35 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 3 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به فرمان هیدرولیکی، کاست پلیر به همراه 4 عدد بلندگو، سیستم تهویه مطبوع دستی و تنظیم دستی صندلی های جلو اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به ترمز کاسه ای عقب است.

مزایای دوو ماتیز

  • مصرف سوخت
  • فضای جادار کابین
  • محدوده دید راننده
  • صدای کم پیشرانه
  • کیفیت ساخت نسبت به رقبا

معایب دوو ماتیز

  • پیشرانه ضعیف تر از رقبا
  • کولر گرفتن در سربالایی
  • کوبش عقب

دوو اسپرو Daewoo Espero

دوو اسپرو که به آرانوس نیز معروف است، یک خودرو 4 درب 5 نفره است که توسط کمپانی دوو در کره جنوبی در سال های 1990 الی 1997 تولید شده است. از نظر فنی بر اساس پلتفرم GM J توسط برتون طراحی شده است. امتیاز طراحی این خودرو متعلق به دوو و با مشورت استاد طراحی ایتالیایی Bertone انجام شده است. اسپرو در سال 1375 توسط کرمان موتور وارد ایران شد.

دوو اسپرو با موتور 2 لیتری با توان 105 اسب بخار در دور موتور 5000 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 169 نیوتون متر در دور موتور 2800دور در دقیقه متصل به یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد که می تواند جثه 1130 کیلوگرمی این خودرو را در مدت زمان 12/8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 62 کیلومتر بر ساعت برساند و در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 6/8 لیتر سوخت می سوزاند. حجم باک خودرو 50 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم رادیو پخش به همراه 4 عدد بلندگو و CD Player، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده، آینه های برقی به همراه گرمکن، درب بازکن برقی باک، شیشه های برقی و چراغ مه شکن جلو و عقب اشاره کرد.

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت است.

خدمات جاده‌ای امداد خودرو دوو آقای امداد

خرابی خودرو آن هم به طور ناگهانی می تواند به خاطر ما را تا حد زیادی آزرده ساخته و باعث شود تا نتوانیم آنطور که باید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهیم. ما در امداد خودرو آقای امداد به خوبی این نکته را می دانیم و به همین دلیل هم آماده هستیم تا جامع ترین خدمات امداد در محل را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه انواع خدماتی را که می توانید تنها با یک تماس از ما متناسب با نوع خودروی خود دریافت کنید را عنوان می‌کنیم:

  • مکانیک سیار دوو

همانطور که در زمان نیاز به خدمات سریع درمانی با اورژانس تماس می‌گیرید، همانطور نیز می توانید خدمات اورژانسی خودرو خود را با تماس با ما دریافت کنید. خودروهای دوو شما هر مشکلی که داشته باشند، با بهترین تجهیزات و قطعات متناسب با خودروی تان در محل حاضر می‌شویم و آن‌ها را تعمیر می کنیم.

اپراتورهای همیشه آماده ی آقای امداد در زمان مکالمه تلفنی با شما با توجه به نوع مشکلی که خودرویتان دارد، مناسب ترین تیم امدادی و یدک کشی را برایتان ارسال می کنند تا بتوانید در صورت عدم تعمیر خودرو در محل به راحتی و در زمان بسیار کوتاه خودرو را به تعمیرگاه های معتبر انتقال دهید. خدمات مکانیک سیار دوو آقای امداد شامل موارد زیر می باشد:

  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل
  • سرویس کولر، بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ و دیگر قطعات یدکی خودرو

  • سوخت رسانی سیار دوو

یکی از مشکلات که اغلب رانندگان با آن درگیر هستند، ایستادن در صف های شلوغ پمپ بنزین مخصوصاً در اعیاد و تعطیلات است. در چنین زمان‌هایی شما می توانید به راحتی سوخت مورد نیاز خودروی دوو خود را در هر جایی که هستید، چه محل کار و چه منزل به راحتی و بدون دردسر با همان کیفیت جایگاه های سوخت در دسترس داشته باشید و البته که دیگر لازم نیست تا در صف های طولانی پمپ بنزین به انتظار بمانید.

با ما تماس بگیرید تا در هر کجا و هر ساعت که نیاز داشتید، سوخت مورد نیاز خودروی تان را به دستتان برسانیم. شما می توانید در هنگام تماس و مکالمه با اپراتور نوع سوخت مورد نیاز خودروی خودتان را نیز چه سوپر و معمولی اعلام کنید تا همان به دستتان برسد.

  • امداد قفل و سوئیچ دوو

یکی از مشکلاتی که می‌تواند برای هر راننده‌ای رخ دهد، جا گذاشتن سوئیچ در خودرو و قفل شدن درب های خودرو است که درنتیجه باعث می‌شود تا امکان استفاده از خودرو را نداشته باشیم. برای دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به خودروی خودتان کافیست تا با ما در امداد خودرو دوو آقای امداد تماس بگیرید. هم در وقت خود صرفه‌جویی نمایید و هم با هزینه‌ای کم و بدون دردسر به سوئیچ خود دسترسی پیدا کرده و به کارهای خود برسید.

اکیپ‌های امدادی ما در مجموعه آقای امداد با جدیدترین سیستم های GPS محل شما را سریعا شناسایی کرده و در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر می‌شوند و به صورت ۲۴ ساعته امداد قفل و سوئیچ را در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • تعویض ترموستات دوو در محل

ترموستات از آن دسته بخش‌هایی در خودرو است که وظیفه قطع یا وصل جریان الکتریکی را برعهده دارد و نقشی بسیار مهم در حرکت و عملکرد خودرو ایفا می کند. در صورتی که در زمان استفاده از خودرو با علائمی مثل آسیب سیلندرها و رینگ پیستون ها، نشتی آب و ضد یخ از قسمت زیرین خودرو، افزایش مصرف سوخت و روغن موتور، کاهش گرانروی (غلظت) روغن موتور، جابه‌جایی آمپر آب به صورت غیر طبیعی و به هم خوردن تنظیم دمای موتور مواجه شدید، می‌توانیم بگوییم که ترموستات خودرویتان به مشکل خورده و باید سریعاً تعویض شود.

عدم تعویض به موقع این بخش می‌تواند آسیب های بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. در نتیجه با مشاهده این نشانه‌ها با ما تماس بگیرید و از قطعات یدکی اصل و اورجینال با لیبل اصالت کالا بهره‌ مند شوید.

  • تعویض کاربراتور سیار دوو

یکی از بخش‌های مهم خودرو کاربراتور است که می‌توانید در صورت به مشکل خوردن آن، به راحتی آن را در محل تعمیر نمایید. این قطعه وظیفه کنترل مصرف سوخت در زمان کارکرد عادی موتور، روشن کردن موتور در حرارت های مختلف سرد یا گرم، تهیه مخلوط هوا و سوخت در شرایط مختلف و درنهایت تامین قدرت موتور به طور کامل را دارد.

همچنین در صورت خرابی و یا آسیب دیدگی نیز می تواند تا مدت ها خودروی شما را از کار بیاندازد. بر همین اساس بهترین کار آن است تا تعمیر آن را به دست متخصصان مجرب و ماهر مکانیک سیار آقای امداد بسپارید.

 

  • شارژ گاز کولر خودرو دوو در محل

با تماس با امداد خودرو دوو آقای امداد، در زمانی کوتاه در محل گاز کولر خودرو خود را مجددا شارژ نمایید. در صورتی که در زمان استفاده از کولر خودرو متوجه کاهش حجم سرمای آن نسبت به گذشته شدید، به احتمال زیاد گاز کولر شما کاهش یافته و یا تمام شده است.

امدادگران ماهر آقای امداد با استفاده از تجهیزات کامل همچون گیج فشار سنج، رابط شلنگ، گیج مانوفیلد، کپسول گاز یک کیلویی و شلنگ مخصوص و گازهای معتبر از برترین برندهای دنیا همچون برندهای ایسکون (ISCON)، هانی ول (HONEYWELL)، گالکو (GALCO) و …آمادگی آن را دارند تا در محل حاضر شده و گاز کولر خودرو شما را به طور تخصصی شارژ نمایند.

تمام شدن شارژ کولر در اثر دلایل مختلفی چون شل شدن تسمه کولر، کم یا خالی شدن گاز کولر خودرو، رانندگی با گاز زیاد، خرابی فن کندانسور، کثیف بودن رادیاتور و… رخ می دهد و باعث می شود تا دوباره نیاز به شارژ گاز کولر داشته باشید.

  • تعویض پمپ بنزین سیار دوو

گاهی اوقات ممکن است که متوجه شوید که قدرت موتور خودرویتان کاهش یافته و نمی‌تواند مانند قبل آن طور که باید گاز بخورد و شتاب بگیرد. یکی از دلایل این امر به مشکل خوردن پمپ بنزین خودرو است. در صورتی که با نرسیدن بنزین به پشت انژکتور، روشن نشدن خودرو، گاز نخوردن خودرو در پمپ بنزین و نیم سوز و قطع شدن صدای گیزه از پشت ماشین مواجه شدید، به احتمال زیاد پمپ بنزین خودرو شما آسیب دیده و باید سریعاً تعویض شود.

خودروها را از نظر داشتن نوع پمپ بنزین می توان به انواع دیزلی و بنزینی از نظر سوخت و به انژکتوری، نیمه انژکتوری و کاربراتوری از نظر مکانیسم ترکیب تقسیم کرد که در هر حال علائم خرابی مشابه هستند. برای رفع این مشکل بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با ما تماس بگیرید.

  • تعویض لاستیک و پنچرگیری در محل دوو

ساییدگی و کارکرد لاستیک در طی زمان یا برخورد با اجسام تیز و برنده در طی رانندگی از جمله مهم‌ترین دلایلی هستند که سبب پنچری خودرو می‌شوند. در هر صورت تیم پنچرگیری و تعویض لاستیک آقای امداد در کنار شما حاضر می‌شوند و تعویض لاستیک و پنچرگیری آن را با استفاده از بهترین تجهیزات، از بهترین برندها و باکیفیت ترین لاستیک، متناسب با نوع و اندازه خودوریتان برای شما در کمترین زمان انجام می‌دهند.

در هر جایی که بودید، وقت خود را تلف نکنید و با ما تماس بگیرید؛ پنچرگیری لاستیک های شما را با استفاده از بهترین مواد و تکنیکهای مورد قبول شما از اسپری پنچرگیری گرفته تا نخ و چسب پنچرگیری و… برایتان به انجام می‌رسانیم.

اگر به ناگهانی لاستیک خودرویتان آسیب دید یا پاره شد و تعادل خودرو به مشکل خورده و دچار لرزش شد، به سرعت و البته با احتیاط در نزدیک‌ترین محل متوقف شوید و با ما تماس بگیرید تا از خدمات پنچرگیری آقای امداد در زمانی کوتاه برخوردار شوید. در

  • یدک‌کشی خودروهای دوو با برترین تجهیزات

آیا تا به حال خودرویتان را با یدک‌کش یا جرثقیل جابه جا کرده‌اید؟ چقدر از آن رضایت داشتید؟ چگونه از ایمنی خودرو خود در مسیر مطمئن شدید؟

یکی از مهم‌ترین اصل ها در انتقال خودرو توسط یدک کش ها اطمینان از سفت و محکم بودن خودرو در جای خود و سالم بودن خود یدک‌کش است. ما در مجموعه آقای امداد انواع تجهیزات یدک کشی از جمله نیسان چرخگیر، دکل، خودروبر و جرثقیل‌ را به صورت کاملا ایمن و سرویس شده به طور ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چنین تصور کنید که خود یدک‌کش در طی مسیر با مشکل فنی مواجه گردد و دوباره منتظر بمانیم تا یک دستگاه جدید برای انتقال در محل حاضر شود. ما این احتمال را برایتان به صفر می‌رسانیم. یکی از اصلی‌ترین دستگاه هایی مجموعه ما در اختیار شما قرار می‌دهد، تریلرهای کفی یا خودروبرها هستند. اغلب رانندگان دوو برای انتقال خودروهای خود این دستگاه را درخواست می‌کنند. تریلرهای کفی در کنار خودروهای سواری دوو برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین نیز یک گزینه عالی به شمار می‌روند.

در صورت نیاز به تریلر کفی یا خودروبر، کافیست تا در زمان تماس با اپراتورهای آقای امداد این نکته را متذکر شوید تا برای شما ارسال شود و همراه با بیمه‌نامه، خودرویتان انتقال یاید. همچنین جا دارد تا از جرثقیل یدککش آقای امداد نیز نام ببریم که این روزها طرفداران مخصوص خود را پیدا کرده است.

جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند خودرو های آسیب دیده و تصادفی را به راحتی و با کمترین میزان حرکت انتقال دهند. درنتیجه هیچ نوع خسارتی به خودروها وارد نمی‌شود و آن‌ها توانایی‌ آن را دارند تا خودروها را خیلی اصولی‌تر و ایمن‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند. برای برخورداری از هر یک از این تجهیزات کافیست گوشی را بردارید و یک تماس کوتاه با امداد خودرو دوو بگیرید.

  • تعویض و شارژ باتری دوو در محل

یکی دیگر از خدمات محبوب آقای امداد خدمات باتری به باتری و تعویض باتری در محل است که توسط کارشناسان مجرب و با تجربه ما انجام می گیرد. بیشتر مشکلات مربوط به خودروها از باتری ها سرچشمه می گیرند و به این ترتیب تعویض به موقع آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

باتری همیشه پیش از اینکه به طور کامل به مشکل بخورد و از کار بیافتد، با نشانه‌هایی مثل کم شدن قدرت خودرو، چراغ‌ها و یکی در میان استارت خوردن، با کاهش ظرفیت خود به ما می‌گوید که زمان تعویض فرا رسیده است. با این حال بسیاری از ما به دلیل حواس پرتی و مشغله‌های کاری چندان توجهی به این موارد نمی‌کنیم و در نتیجه به طور ناگهانی متوجه این اتفاق می‌شویم.

تعویض و شارژ باتری دوو در محل

در صورت به مشکل خوردن باتری خودرو با ما در امداد خودرو دوو تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل حاضر شده و در صورت نیاز باتری شما را با کیفیت و دقت بالا متناسب با نوع خودرویتان در کنار قیمتی منصفانه شارژ یا تعویض نمایند. دقت کنید که پس از اتمام ارائه تمامی خدمات، گارانتی یک ماهه رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

انواع باتری مناسب برای خودروهای دوو ریسر، سیلو، ماتیز و اسپرو با آمپر مناسب به همراه کارت گرانتی در محل در اختیارتان قرار می‌گیرد و صفر تا صد نصب آن نیز توسط امدادگران ما به طور رایگان انجام می‌شود. از فروشگاه باتری آقای امداد بازدید کنید!

  • تعویض روغن خودروهای دوو

آیا تا به حال شده که فراموش کرده باشید روغن های خودرو خود را تعویض کنید؟ روغن در حقیقت نقش خنک کنندگی و روان‌کاری قطعات مختلف خودرو را بر عهده دارد و در صورتی که کاهش یابد، منجر به ساییدگی، خوردگی و خرابی قطعات می‌شود. شما میتوانید در زمان مقرر در محل، انواع روغن‌های خودرو خود را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه با تماس با امداد خودرو دوو آقای امداد تعویض نمایید.

با وجود اینکه باید هر چند وقت یکبار روغن را خالی و آن را تعویض کنیم، اما در این زمان باید توجه ویژه‌ای به نوع، مارک و برند آن‌ داشته باشیم؛ چرا که عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در صورتی که روغن بی‌کیفیت و غیراستاندارد به کار ببرید، نه تنها سیستم های خودرو بهتر کار نمی‌کنند، بلکه بیشتر مستهلک شده و خیلی زودتر از معمول آسیب دیده و خراب می‌شوند.

امدادگران ما متناسب ترین روغن‌ها را برای خودرو شما آماده کرده و تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار می‌دهند. برای تعویض روغن خودروهای دوو خود با بالاترین کیفیت در محل، درخواست خود را با ما در آقای امداد در میان بگذارید.

چرا امداد خودرو دوو آقای امداد؟

این روزها امداد خودرو های جاده‌ای و غیرمجاز بسیار زیاد شده اند؛ به طوری که هر کدام به نحوی در صدد کلاهبرداری از رانندگان هستند و اغلب ما راننده ها نیز یکبار با این افراد مواجه شده ایم. به بنابر‌این حق می دهیم که صاحبان خودروها برای انتخاب امداد خودرو سخت گیری داشته و خودرو خپد را به دست هر فردی نسپارند! این موضوع در رابطه با انتخاب امداد خودرو دوو آقای امداد نیز صدق میکند. چه لزومی دارد که به این امداد خودرو اعتماد کنیم؟ چه ضمانتی ارائه می دهد و آیا از اعتبار لازم کافی برخوردار است؟

در ادامه ویژگی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که مطمئن شوید آقای امداد بهترین انتخاب شما خواهد بود:

  • باکیفیت ترین خدمات امدادی برای خودروهای دوو

تمامی امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده بوده و تجربه کافی و تعمیر انواع خودرو را دارند و می‌توانند خدماتی چون تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تریلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… را بادقت و ایمنی بالا انجام و خیال شما را از بابت تعمیر خودرویتان راحت ‌کنند. تا جایی که بتوانیم مشکلات خودروهای شما را در محل رفع می کنیم و در صورتی که امکان رفع آن به طور کامل نباشد، با ایمنی بالا خودروی دوو شما را به تعمیرگاه منتقل می‌نماییم.

  • ارائه ضمانت نامه یک ماهه رایگان برای تمامی خدمات

تمامی خدماتی که آقای امداد در اختیار شما قرار می‌دهد، دارای ضمانت هستند و به صورت یک ماهه رایگان گارانتی می‌شوند؛ پس دیگر نگرانی به خود راه ندهید؛ چرا که اولا خودروی شما در دسترس بهترین افراد و ماهرترین ها قرار دارد و دوما آنکه حتی در صورت ایجاد مشکل بدون دردسر می‌توانید خسارت خود را دریافت نمایید. دقت کنید که هیچ شرکت امدادی دیگری را با این ویژگی منحصر به فرد پیدا نخواهید کرد.

  • ارائه شفاف هزینه‌های خدمات و امکان محاسبه توسط فرد

اصلی‌ترین سیاست آقای امداد، ایجاد یک ارتباط شفاف و روشن با مشتریان است. با این که این روزها بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیرمجاز قیمت های خیلی زیاد و نامعقولانه‌ای را برای خدمات خود دریافت می‌کنند، اما امداد خودرو دوو آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که خدمات کاملا تخصصی و متناسب با خودروهایتان انجام می‌گیرد و هزینه ‌های دریافتی نیز کاملا منصفانه خواهند بود.

درنتیجه در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ به طور دقیق هزینه هر یک از خدمات را مشاهده کنید و در صورتی که سوالی داشتید، آن را با اپراتورها و پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید. خودتان هزینه خدمت مورد نظرتان را محاسبه کنید و در صورتی که علاقه داشتید، با ما تماس بگیرید.

  • کامل ترین و جامع‌ترین خدمات امداد در محل

هر یک از مشکلات خودرو نیاز به تجهیزات خاص و مهارت‌های مختص به خود دارد. همان طور که انواع خدمات امدادی امداد خودرو دوو را معرفی کردیم، برای هر یک تیم مخصوصی آماده کرده ایم که در بخش های مختلف شهر حضور دارند و می‌توانند به شما کمک کنند.

پیش از هر چیزی متخصصان حرفه‌ای و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان پیش از خدمت، مشکل شما را بررسی و سپس اکیپ امدادی با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین رود.

  • دریافت خدمات امدادی بدون تعطیلی و وقفه 

در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری مجموعه امدادی مجاز و معتبر را می‌توانید بیابید که بتوانند خدمات امداد خودرو را در سطح شهر به صورت شبانه روزی در اختیار رانندگان قرار بدهند. اما ما در امداد خودرو دوو آقای امداد آماده هستیم تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر جایی که هستید ارائه دهیم.

دریافت خدمات امدادی بدون تعطیلی و وقفه 

پس هر زمانی از شبانه‌روز که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران ساعت و زمان نباشید و از امدادرسانی تمام وقت آقای امداد استفاده کنید.

  • بالاترین سرعت امدادرسانی

مهم‌ترین مشکل رانندگان در زمان خرابی خودرو، مخصوصاً در شهرهای بزرگ، سرعت حضور نیروهای امدادی در محل است‌‌. این مشکل با استفاده از خدمات آقای امداد کاملا رفع خواهد شد. هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را از طریق آنلاین یا تلفنی ثبت می‌کند، نزدیک ترین واحد مستقر امدادی، توسط پشتیبانان از طریق سیستم موقعیت‌ سنج شناسایی و به آن محل مورد نظر اعزام می‌شود.

تیم‌های ما به طور پراکنده در بخش‌ های مختلف شهر حضور دارند و به صورت ناحیه‌ای عمل می‌ کنند. به همین دلیل با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد دیگر با اتلاف زمان خداحافظی خواهید کرد و زمان خیلی کوتاهی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خودتان از دست خواهید داد.

چرا به امداد خودرو آقای امداد اعتماد کنیم؟

این روزها اعتماد کردن بسیار سخت و غیرممکن شده است. نیاز و تقاضای بالا به تعمیر و سرویس خودرو باعث شده تا عرضه خدمات امدادی نیز توسعه یافته و زیاد شود. خیلی از ما تا زمانی که با مشکل مواجه نشویم، با تعمیرگاه ها و امداد خودرو های مختلف کاری نداریم. اما گاهی مواقع شانس با ما یار نیست و ممکن است که خودرو ما وسط جاده با مشکل مواجه شود. در این شرایط یا باید به تعمیرگاه برویم یا از خدمات امداد خودرو در محل استفاده کنیم.

امداد خودرو آقای امداد جزو معدود شرکت‌های امدادی معتبر و مجاز در تهران و کرج است که خدمات امدادی را در سریع ترین زمان ممکن، با استفاده از قطعات یدکی اصل و برند، به همراه گارانتی و ضمانت در اختیارتان قرار می‌دهد. به تازگی ما خدمات خود را توسعه داده ایم و به لطف خدا توانستیم تا در شهرهای بزرگی نیز همچون مازندران، اصفهان، اردبیل، مشهد، تبریز، سمنان، قزوین، بوشهر، اراک قم، کرمان و… هم در کنار شما عزیزان باشیم.

همچنین انواع خدمات امدادی برای خودروهای ساخته خودروسازی های بزرگ داخل و خارجی نظیر کیا، BMW، هیوندا، تویوتا، دوو، میتسوبیشی، نیسان مدیران خودرو، برلیانس، سایپا و… هم قابل ارائه به صورت ۲۴ ساعته است. مطمئن باشید با یک بار اعتماد به امدادخودرو آقای امداد، دیگه به دنبال امداد خودرو دیگه ای نمیروید. شما همچنین میتوانید در صورت نیاز به دفتر مرکزی امداد خودرو آقای امداد به آدرس تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان سیمون بلوار، خیابان سجاد، جنب تالار احسان، طبقه همکف مراجعه کنید. امداد خودرو دوو آقای امداد به خوبی آماده رفع مشکلات خودروهای شما می‌باشد.

تعرفه خدمات پرکاربرد امداد سیار

تعرفه خدمات امدادخودرو

شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات دوو می باشد. برای ارتباط با مرکز تماس شرکت تماس حاصل نمایید.

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو