امداد خودرو چمران شبانه روزی یدک‌ کش خودروبر

امداد خودرو چمران آقای امداد، مجهز به انواع یدک‌کش، کفی و دکل و جرثقیل در کنار امدادرسانانی کارآزموده و مجرب آماده است تا خدمات امدادی، حمل خودرو و مکانیک سیار را در هر بخشی از منطقه چمران در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت خدمات امداد خودرو، یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در چمران کافیست تا با یک تماس آقای امداد را خبر کنید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن امدادرسانان آقای امداد در محل مورد نظر شما حاضر شده و تمامی خدمات تعمیر و انتقال خودرو را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام خواهند رساند. 

امداد خودرو چمران آقای امداد با بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال و 120 تیم سیار، یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد.

امداد خودرو با دکل و چرخگیر

ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف آقای امداد است. از این خدمات می‌توان به مواردی چون یدک کش کردن خودرو با خودرو بر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری، پنچرگیری و… اشاره کرد. واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از منطقه چمران هستند و در کمترین زمان خود را به شما می رسانند تا فرآیند امداد، مکانیک سیار و یدک کشی با خودروبر یا جرثقیل را آغاز نمایند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در چمران دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی نیز اهمیت زیادی برایتان دارد، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

خدمات مکانیک سیار چمران آقای امداد

در صورتی که خودرویتان در بزرگراه و یا هر جاده‌ای آسیب دیده باشد، باید در طی 10 دقیقه تعمیر آن انجام گیرد تا منجر به هر گونه ترافیک و حادثه در بزرگراه نگردد. شما در این زمان می‌توانید بر روی خدمات باکیفیت و سریع آقای امداد حساب کنید. خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار چمران آقای امداد به طور خلاصه شامل موارد زیر می‌شود که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:

  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • انجام کلیه سرویس‌های دوره ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت ها
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • خدمات سیار سرویس مایعات، تعویض روغن، شارژ باتری، تعویض باتری در محل، پنچرگیری سیار و…

تمامی موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، امدادرسانان مکانیک سیار چمران می‌توانند خدمت رسانی کرده و در اختيار شما قرار دهند. در ادامه برخی از این موارد را بررسی می‌کنیم:

-تعویض روغن چمران

یکی از مهم‌ترین مواردی که مکانیک سیار چمران آقای امداد می‌تواند در اختيار شما قرار دهد، بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض آن است. یکی از مهم ترین و محبوب ترین سرویس های مکانیک سیار چمران، سرویس مایعات خودرو است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مکانیک سیار آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهد داد.

تعویض روغن چمران

شما تنها با یک تماس می‌توانید این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت نمایید. علاوه بر این امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود را ارائه خواهند داد. توجه داشته باشید که تمامی خدمات انجام گرفته توسط مکانیک سیار آقای امداد دارای ضمانت بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در نیاوران، کافیست تا با امداد خودرو نیاوران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

-باتری به باتری چمران

تمامی باتری‌ها در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند که رانندگان می‌توانند با شناسایی آن‌ها متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و اقدام به تعویض آن نمایند. با این حال گاهی نیز امکان دارد که باتری به یکباره از کار بیافتد و برنامه‌ریزی شما را خراب کند. در این زمان کافیست تا با یک تماس، مکانیک سیار چمران آقای امداد را خبر کنید.

 

امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری را با دقت و کیفیت فراوان در کنار قیمت منصفانه و ضمانت شده در اختیار شما قرار می دهند. توجه داشته باشید که در زمان تعویض باتری، شما تنها هزینه خود باتری را پرداخت خواهید کرد و هیچ هزینه ای بابت نصب و حمل و نقل باتری از شما دریافت نخواهد شد.

-سرویس دوره ای خودرو چمران

شما می توانید با استفاده از مکانیک سیار چمران سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را نیز به سادگی در محل مورد نظر خود انجام دهید. سرویس های دوره ای خودرو به سرویس هایی گفته می‌شوند که باید به صورت دوره ای بر روی خودرو انجام گیرند تا بتوان مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کرد. بهتر است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو ارائه شده توسط مکانیک سیار چمران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

-پنچرگیری لاستیک چمران

از دیگر خدمات مکانیک سیار چمران آقای امداد می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. به طور کلی لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است؛ چرا که پنچرگیری لاستیک های تیوب‌دار نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی دارد.

ادامه مطلب
امداد خودرو ملارد آقای امداد

پنچرگیری چمران

بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری مکانیک سیار چمران آقای امداد برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در جاده چالوس، کافیست تا با امداد خودرو جاده چالوس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

-تعمیر سیستم برق چمران

یکی از خدمات محبوب و با کیفیت مکانیک سیار چمران آقای امداد، تعمیر سیستم برق است. امروزه خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارند و می‌توان گفت تماما برقی شده‌اند و همین عامل باعث شده تا یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود می آید، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشد. در واقع هنگامی که باتری خودرو فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیرد، خودرو با مشکل مواجه خواهد شد و از حرکت بازخواهد ایستاد. در این موقعیت شما می‌توانید با مکانیک سیار چمران آقای امداد تماس گرفته و به سرعت منشا اصلی مشکل را بیابید.

تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی جزو تخصص امدادرسانان آقای امداد است که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده خدمت‌رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

-امداد قفل و سوئیچ چمران

گاهی اوقات ممکن است که بر اثر حواس پرتی، سوئیچ را در داخل خودرو گذاشته و درب‌ها را قفل کنید . در این زمان تنها خدمات امداد قفل و سوئیچ، می‌تواند مشکل شما را رفع کند. این خدمت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتی است که شرکت آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می دهد. بر همین اساس مهم نیست که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و جا ماندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده باشید، کافیست تا با امدادرسانان آقای امداد تماس گرفته و مطمئن باشید که به سرعت مشکل شما رفع خواهد شد.

-پمپ بنزین سیار چمران

یکی از خدمات جدید و محبوب مکانیک سیار چمران آقای امداد، سوخت رسانی سیار است. در شهرهای پر ترافیک و شلوغی چون تهران و کرج بسیاری از رانندگان در زمان تردد در مسیر با مشکل کاهش بنزین مواجه می شوند و به علت فاصله‌ زیاد با جایگاه‌های سوخت مجبور به کمک گرفتن از دیگران رانندگان برای دریافت سوخت و خرید بنزین، می‌شوند. اما این کار هم هزینه و هم زمان زیادی را تلف کرده و به هیچ عنوان مقرون به صرفه نخواهد بود.

در زمان برخورد با چنین مشکلی، کافیست تا یک تماس کوتاه با آقای امداد برقرار کنید و آماده باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایید. واحدهای امداد خودرو کرج آقای امداد در تمامی مناطق تهران حضور داشته و در کوتاه‌ترین زمان می توانند خدمات سوخت رسانی سیار را در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این مکانیک سیار چمران آقای امداد دارای طرف قراداد با تعمیرگاه‌های مجاز در سطح این منطقه بوده و امدادگران ما می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، خودرو شما را در صورت نیاز به تعمیرگاه‌ها و شبکه عاملیت های مجاز انتقال دهند.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در شهرقدس، کافیست تا با امداد خودرو شهرقدس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

یدک‌کش چمران آقای امداد

در صورت نیاز به خدمات حمل خودرو با یدک کش، کفی و خودروبر در جاده در هر بخشی از منطقه چمران، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

یدک‌کش چمران آقای امداد

مهم‌ترین اولویت ما در شرکت آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزان است. مهم نیست که خودرو شما خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، یدک کشی سیار آقای امداد می‌تواند انواع خودروهای تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل نماید. از خدمات یدک‌کشی چمران آقای امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای

شرکت آقای امداد دارای طرف قراداد با تعمیرگاه‌های مجاز در سطح چمران بوده و امدادگران ما می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، خودرو شما را در صورت نیاز به تعمیرگاه‌ها و شبکه عاملیت های مجاز منتقل نمایند.

 

مزایای یدک‌کش و مکانیک سیار چمران آقای امداد

شرکت امداد خودروی آقای امداد امروزه یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها در تهران و کرج به شمار می‌رود. این امر در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان کارآزموده و باتجربه‌ای است که در تلاش هستند تا همواره مشکلات خودروی شما را به طور دقیق و سریع رفع نمایند. در کنار این امر برخی از ویژگی ها و خصوصیات سبب برتری ما نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو شده که می تواند شما را نسبت به انتخاب آقای امداد برای مواقع ضروری مطمئن تر سازد. در ادامه به بررسی این ویژگی های یدک‌کش و مکانیک سیار چمران آقای امداد می‌پردازیم:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • صرفه جویی در زمان

 

تعرفه خدمات یدک‌کشی و مکانیک سیار چمران

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کشی خودرو چمران آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی مشاهده نمایید. شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز استفاده کنید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در لواسان، کافیست تا با امداد خودرو لواسان آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو