امداد خودرو یدک کش لواسان +24 ساعته آقای امداد 02148287

امداد خودرو و یدک کش لواسان آقای امداد به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. در امدادرسانی جاده‌ای مهم‌ترین پارامتر، زمان است. زمان از دست رفته می‌تواند در آینده کاری، روابط و… ما تأثیر بگذارد. از این رو امداد خودرویی مورد اعتماد است که بتواند واحد امدادرسانی خود را به سرعت به محل برساند و اهمیت این پارامتر را بداند. امداد خودرو لواسان آقای امداد دارای چندین واحد سیار در سطح منطقه است و می‌تواند به سرعت برای امدادرسانی حاضر شود. با توجه به این که مکانیک خودرو لواسان هم به سرعت خود را به محل می‌رساند و هم مشکل پیش آمده را در کمترین زمان ممکن رفع و حل می‌کند، برای شرایطی بحرانی مناسب است.

شماره تماس امداد خودرو و یدک کش لواسان 02148287

امداد خودرو لواسان آقای امداد
به همین جهت شما می‌توانید در زمان مواجهه با مشکلی در خودرو خود، با آقای امداد و مکانیک خودرو لواسان تماس بگیرید و با این کار از اتلاف وقت و زمان خود جلوگیری نمایید. امداد رسانان ما به سرعت خود را به شما خواهند رساند و با تجهیزات کامل خدمات باکیفیتی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

چرا امداد خودرو لواسان آقای امداد؟

چرا بهتر است تا آقای امداد را به عنوان امداد خودرو مورد نظر خود انتخاب کنید:

  • آشنایی کامل با آدرس ها 

خودرو شما ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز در یک جاده‌ی فرعی، کوهستانی و… دچار مشکل شود. در چنین زمانی مطمئنا آشنایی با مسیرها و راه‌های رسیدن به آن محل از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع شناخت مسیرهای فرعی و میان‌بر برای رسیدن به محل بسیار مهم است. امداد خودرو شهریار آقای امداد به جهت آشنایی کامل با تمامی آدرس‌های اصلی و جاده های فرعی، توانایی آن را دارد که به سرعت برای ارائه خدمات امدادی حاضر شود.
علاوه بر این، شما حتی می‌توانید آدرس خود را به صورت لوکیشن در وبسایت و یا اپلیکیشن آقای همراه ثبت کنید.

  • تردد زیاد در سطح منطقه

با توجه به میزان بالای تردد و ترافیک در ساعاتی مشخص از روز، رانندگان را نمی‌توان به انتظار گذاشت و از آن‌ها خواست که مدت زمان زیادی را در محل منتطر خدمات امداد خودرو بمانند. واحدهای یدک کش و امداد رسان آقای امداد در سطح شهر مجهز به سیستم موقعیت یاب هستند. از این رو به سرعت شناسایی شده و در کمترین زمان خود را به محل شما خواهند رساند. از این رو همین حالا شماره تماس ما را در لیست تماس‌های اضطراری ‌تان ذخیره کنید تا دیگر نگرانی از بابت خراب ناگهانی خودروی خود نداشته باشید.

  • حداقل قیمت برای امداد خودرو

همان طور که خود نیز به خوبی می‌دانید، بار جاده‌ای تهران و منطقه لواسان بسیار شلوغ است و علاوه بر این همواره طرح های ترافیکی مختلفی نیز وجود دارد. از این رو برخی از سودجویان با سوء استفاده از اعتماد شما، هزینه‌های مختلفی را از شما دریافت خواهند کرد. در حالی که تمامی هزینه‌ها و قیمت خدمات در آقای امدا به صورت کاملا شفاف از پیش عنوان شده و مطابق با مصوبه دستورالعمل ‌های اعلام شده از طرف اتحادیه صنف دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امداد خودروها در تهران تعیین شده است. شما همچنین می‌توانید نرخ خدمات را از در وب‌سایت ما مشاهده کنید و حتی آن را در همین جا به صورت اینترنتی پرداخت نمایید.

 

ویژگی‌های امدادرسانان امداد خودرو لواسان

واحدهای امداد خودرو باید دارای مشخصات‌ و ویژگی هایی باشند تا ما بتوانیم با خیالی آسوده خودروی خود را به آن‌ها بسپاریم. ما در این بخش به شما خواهیم گفت که چرا واحد امداد خودرو لواسان آقای امداد انتخابی قابل اطمینان برای مواقع ضروری است:

  • پشتیبانی 24 ساعته

یکی از اهداف اصلی آقای امداد، کسب رضایت تمام و کمال شما کاربران عزیز است، از این رو شما می‌توانید از طریق شماره تلفن، وبسایت و یا اپلیکیشن آقای همراه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به گوش ما برسانید تا ما نیز بتوانیم با اتکا به آن‌ها خدمات‌دهی خود را افزایش دهیم.

  • تجهیزات کامل

پشتیبانان ما در آقای امداد، در ابتدای تماس با شما صحبت کرده و پس از شناخت نوع مشکل خودرویتان، مشاوره های لازم را به صورت رایگان به شما ارائه خواهند نمود. اما در صورتی که شما نتوانستید با استفاده از راهنمایی‌های آن‌ها مشکل خود را رفع کنید، واحدهایی مخصوص با تجهیزات مربوطه از سوی پشتیبانی به سوی شما خواهند آمد.

  • مشتری مداری

تمامی امدادرسانان امداد خودرو لواسان آقای امداد، متخصصینی مجرب و توانمند هستند که با دریافت آموزش‌های تخصصی از قبل با توجه به شرایط و حال شما عزیزان در تصادفات و یا خرابی‌های خودرو امدادهای لازم را ارائه خواهند داد.

  • سرعت در خدمت رسانی

آقای امداد در بین امداد خودروهای جاده‌ای به عنوان سریع‌ترین امداد خودرو شناخته می‌شود. تمامی واحدهای امداد رسانی ما در سطح شهر به کمک جی پی اس مورد بررسی قرار گرفته‌اند و پس از شناسایی نزدیکترین آن‌ها به شما، به محل درخواست شما فرستاده می‌شوند.

 

چرا آب رادیاتور کم می‌شود؟

چرا آب رادیاتور کم می‌شود؟

یکی از مشکلات رایج و شایع در خودروها، کم شدن آب رادیاتور است و می‌تواند موجب بروز مشکلاتی جدی برای موتور شود. وظیفه رادیاتور در حقیقت خنک کردن موتور خودرو است. سیستم‌ها و بخش‌های مختلف خودرو در حین کار کردن گرم می‌شوند. مهندسان برای کاهش گرما و تعادل دما از آب استفاده می‌کنند. آب در حقیقت به وسیله پمپ توسط مجاری مخصوصی که در اطراف سیلندر طراحی شده در اطراف موتور به جریان در می‌آید و دمای موتور را به خود جذب می‌کند. زمانی که داغ شد از طریق مجاری مخصوص خارج شده و به سمت محفظه رادیاتور می‌رود. رادیاتور تبادل حرارتی را انجام می‌دهد و آب را دوباره خنک می‌کند. آب باز هم به سوی موتور حرکت می‌کند و این چرخه همچنان ادامه می‌یابد.
اما کاهش آب رادیاتور به عوامل متعددی بستگی دارد. از این عوامل می‌توان اختلال و یا خرابی اجزای سازنده رادیاتور را عنوان کرد.

ادامه مطلب
دلایل پاره شدن تسمه تایم ؛ چرا تسمه تایم زودتر از موعد پاره میشه؟

از این رو دقت کنید که به طور منظم و دوره‌ای خودرو خود را بررسی کنید و عملکرد سیستم‌های مختلف آن را ارزیابی نمایید. برای این کار می‌توانید از مقاله نحوه نگهداری و مراقبت از خودرو کمک بگیرید.

 

اجزای تشکیل دهنده رادیاتور

  1. فن
  2. بخاری
  3. منبع انبساط
  4. مجاری آب
  5. واتر پمپ
  6. فن بخاری
  7. ترموستات
  8. شبکه رادیاتور
  9. لوله برگشت آب از بخاری
  10. لوله ورودی آب به بخاری
  11. محفظه پایین رادیاتور
  12. لوله برگشت آب از موتور

 

دلایل کاهش آب رادیاتور

  • یکی از دلایل اصلی کم شدن و کاهش آب رادیاتور، خراب شدن درب رادیاتور است. درب رادیاتور از دو سوپاپ خلع و فشار تشکیل شده است؛ این دو سوپاپ در کنار هم وظیفه دارند تا از تبخیر آب به داخل رادیاتور جلوگیری کنند.
  • یکی دیگر از مهم‌ترین علت‌های کاهش آب رادیاتور، خراب شدن و یا آسیب دیدن قطعات رادیاتور است. مواردی همچون سوراخ بودن رادیاتور، گیر کردن توموستات، خرابی قمقمه رادیاتور، از کار افتادن، خرابی فن رادیاتور و خراب شدن واتر پمپ می‌توانند موجب عملکرد نادرست رادیاتور شوند.
  • یکی از بزرگترین دردسرهای ممکن برای خودرو که می‌تواند منجر به کم شدن آب رادیاتور شود، دفرمه شدن سر سیلندر یا ترک خوردن بلوک سیلندر است.
  • از دیگر دلایل نشتی کم شدن آب رادیاتور خودرو، می‌توان به مواردی چون رسوب گذاشتن داخل موتور، هواگیری نکردن رادیاتور و نشتی آب از در رادیاتور، نشتی سیلندرها، عدم استفاده از ضد یخ و نشتی از بخاری ماشین اشاره کرد.
  • همچنین ممکن است اتصالات و شیلنگ‌های موجود در رادیاتور بر اثر گذشت زمان دچار زنگ زدگی و خوردگی شود.
  • علاوه بر این، نحوه‌ی ضعیف سرویس خنک کردن موتور که توسط رادیاتور انجام می‌شود، می‌تواند موجب کم شدن آب رادیاتور شود.

 

بهترین نوع آب برای استفاده در رادیاتور

بهترین نوع آب برای رادیاتور

بهترین آب برای رادیاتور، آب مقطر است زیرا از خلوص بالایی برخوردار است. از این رو سعی کنید که به هیچ وجه از آب شهری برای رادیاتور استفاده نکنید؛ چرا که این آب در رادیاتور رسوب خواهد کرد و موجب ایجاد مشکلاتی در آینده برای خودرو خواهد شد.
همچنین آب مقطر به تنهایی نمی‌تواند دمای بالای خودرو را تحمل کند، به همین جهت اکثر مکانیک‌ها پیشنهاد می‌کنند که در 75 درصد از مخزن رادیاتور آب مقطر و 25 درصد دیگر را نیز با ضد یخ پر کنید. چرا که ضد یخ در زمستان باعث خواهد شد تا دما پایین بیاید و آب رادیاتور یخ نزند. در تابستان نیز می‌توانید به آب رادیاتور ضد جوش اضافه نمایید و نقطه تبخیر و جوش آب را کمتر کنید تا مانع از خسارات ناشی از تبخیر آب رادیاتور شود.

 

نحوه اضافه کردن آب به رادیاتور

در ابتدا برای اضافه کردن آب به رادیاتور، ماشین را خاموش کرده و درب کاپوت ماشین را بالا بزنید تا موتور کنی خنک تر شود. در مرحله بعد به آهستگی مخزن رادیاتور را باز کنید و میزان آب را چک کنید. حال ضد یخ و آب مقطر را به نسبتی که در توضیحات ضد یخ عنوان شده است، درون مخزن بریزید و سپس درب مخزن را محکم ببندید.
نکته‌ی مهمی که در زمان اضافه کردن آب به رادیاتور باید به آن توجه داشته باشید آن است که تا سرد نشدن کامل موتور صبر کنید و درب رادیاتور را باز نکنید؛ زیرا امکان دارد آب جوش در مخزن بر روی بدن شما بریزد و موجب سوختگی و آسیب دیدن شما گردد.

 

خطرات کاهش و کم شدن آب رادیاتور

به طور کلی رادیاتور مانند فن خنک کننده خودرو است و زمانی که کار نکند، موجب گرمایش سیستم‌ها و قطعات شده و مشکلاتی چون گیرپاژ کردن پیستون‌ها، سوختن موتور و سوختن واشر سر سیلنر را به همراه داشته باشد. از این رو همواره مقدار آب درون رادیاتور را چک کنید تا از خطرات و خساراتی که ممکن است به بار آید، پیشگیری نمایید.

کم شدن آب رادیاتور

نحوه تشخیص کاهش آب رادیاتور

دقت داشته باشید که آب رادیاتور پس از مدتی و به صورت طبیعی کاهش خواهد یافت اما شما باید به طور منظم آب رادیاتور را چک کنید و از میزان آن مطمئن شوید تا به موتور و رادیاتور آسیبی وارد نشود. علا بر این با علائمی چون روشن شدن چراغ چک و زیاد شدن حرارت بالای داشبورد نیز می‌توان تشخیص داد که آب رادیاتور کم شده است.

 

دلیل سرریز شدن آب رادیاتور

در کنار کاهش آب رادیاتور، گهی نیز ممکن است که آب آن سرریز کند. این اتفاق که اغلب نیز در خودروهای قدیمی رخ می‌دهد، به دلیل ریختن بیش از حد آب در مخزن رادیاتور است. در ماشین‌های امروزه اما این اتفاق رخ نمی‌دهد چرا که منبع انبساط و ورود آب اضافه بلافاصله به مخزنی دیگر از آن جلوگیری می‌کند. همچنین در صورتی که درب منبع رادیاتور را نیز به خوبی نبندید، امکان دارد که آب رادیاتور به بیرون نشت کرده و سریز شود.
در صورتی که خودروی شما به سرعت و در فواصلی کم آب رادیاتور خود را از دست می‌دهد، باید آن را فورا به یک تعمیرگاه و مکانیک متبحر نشان دهید؛ چرا که امکان دارد یکی از قطعات رادیاتور شما آسیب دیده یا خراب باشد و به تعمیر و تعویض نیاز داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر به مکانیک مراجعه نکنید، به احتمال بالا در آینده باید خسارات و هزینه‌های زیادی را تقبل کنید.
شما می‌توانید برای حل سریع این مشکل با متخصصان ما در امداد خودرو لواسان آقای امداد تماس بگیرید. امدادرسانان مجرب و باتجربه ما در کمترین زمان مشکل را علت‌یابی کرده و برای تعمیر آن خواهند کوشید.

5 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو