امداد خودرو ملارد آقای امداد

کیفیت خدمت رسانی و نحوه ارائه خدمات به همراه سرعت و قیمت آن‌ها، از مهم ترین مواردی هستند که در زمان استفاده از امداد خودروهای سیار ذهن ما را درگیر خواهند کرد. اما شما می‌توانید در لحظات مهمی که در ملارد نیاز به امداد خودرو دارید، با امداد خودرو ملارد آقای امداد تماس بگیرید. تیم امداد خودرو ملارد بر اساس سیستم موقعیت یابی که دارد، نزدیکترین واحد امدادرسانی سیار را شناسایی و آن را به سوی شما خواهد فرستاد. امدادرسانان ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و خدماتی باکیفیت را در اختیار شما قرار خواهند داد.

امداد خودرو ملارد آقای امداد

شما می‌توانید در لحظات حساس و هنگامی که زمان برایتان اهمیت دارد، از طریق شماره تماس و یا سایت و اپلیکیشن آقای امداد درخواست خود را بفرستید. واحد امداد خودرو ملارد آقای امداد دارای چندین واحد سیار در سطح منطقه است و خود را به سرعت در محل مورد نظر به شما خواهد رساند.

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو ملارد آقای امداد

تیم امداد خودرو ملارد آقای امداد، به علت داشتن تیمی متبحر و باتجربه، توانایی آن را دارد تا تمامی خدمات خود را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از تویوتا، هیوندا، لیفان، مرسدس، سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، دوو، رنو، بنز، فولکس، سوزوکی، کیا، و مزدا ارائه دهد.

قیمت خدمات آقای امداد در ملارد

آقای امداد دارای مجوز رسمی از اتحادیه صنف دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امداد خودرو است و به همین جهت تمامی خدمات خود را نیز با نرخ تعیین شده توسط این اتحادیه دریافت می‌کند. به همین جهت دیگر لازم نیست تا هیچ هزینه‌ی اضافی را پرداخت نمایید. شما می‌توانید نرخ خدمات خودرو 1400 را در این بخش مشاهده کنید.

چرا امداد خودرو ملارد آقای امداد؟

یکی از مهم‌ترین مسائل در زمان آسیب خودرو، استفاده از خدمات امداد خودرویی با متخصصین و کارشناسانی ماهر و با تجربه است. به نحوی که خودرو پس از یک بار تعمیر و کارشناسی به خوبی ترمیم شود و نیازی به تعمیر مجدد نداشته باشد. در واقع این مشکل یکی از بدترین اتفاق های ممکن است که می تواند برای خودرو بیافتد.

به طور کلی هر چه که از تیم و گروه ماهر و کارآزموده تری استفاده کنید، دیگر نگرانی چنین اتفاقاتی را نخواهید داشت. در واقع اصلی ترین و نخستین کاری که در تمرینات مربوط به خودرو باید انجام شود، عیب یابی و کارشناسی خودرو است که هر چه عیب یابی سریع و با سرعت بیشتری انجام شود، تعمیر و روند امدادرسانی نیز سریع تر پیش خواهد رفت. شما می توانید برای جلوگیری از صرف هزینه های بیشتر و اتلاف وقت و انرژی خود در زمان بروز مشکلات مربوط به خودرو، با امداد خودرو ملارد آقای امداد تماس بگیرید. تیم امداد رسانی ما با ۱۳ سال سابقه امدادرسانی، آماده است تا مشکلات مربوط به خود را در کمترین زمان در محل تشخیص و پس از اعمال تعمیرات لازم به بازیابی و رفع مشکل خودرو بپردازد.

شما با انتخاب امداد خودرو ملارد آقای امداد، در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌های خود و صرفه جویی در انرژی، از خدمات با سرعت بیشتری نیز بهره مند خواهید شد.

امداد خودرو ملارد آقای امداد

آشنایی با انواع پدال خودرو و مشکلات مربوط به آن ها

یکی از قطعات اصلی در زمان رانندگی، پدال خودرو است که از ملموس ترین اجزای خودرو می باشد و هر کسی با آن آشنایی دارد. با این حال وجود مشکل در پدال خودرو می‌تواند بسیار خطرناک بوده و مشکلات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد. در ادامه به معرفی انواع پدال خودرو و مشکلات رایج آنها می‌پردازیم.

انواع پدال های خودرو

پدال ها را می توان در حقیقت اهرم هایی در خودرو به شمار آورد که با کمک نیروی پای انسان به حرکت درمی آیند. خودروهای دنده‌ای شامل ۳ پدال گاز، کلاچ و ترمز هستند. در حالی که در خودروهای اتومات پدال کلاچ حذف شده است. هر یک از این پدال ها وظیفه مخصوص به خود را دارند و وجود آن‌ها ضروری است.

انواع پدال خودرو

پدال گاز خودرو

یکی از اصلی ترین پدال های خودرو پدال گاز است این پدال میزان هوای ورودی به موتور را تنظیم و کنترل می کند. به عنوان مثال زمانی که پدال گاز را فشار می دهید، دریچه ساسات که متصل به پدال گاز است باز شده و سپس هوای ورودی به موتور خودرو نیز بیشتر می شود. ورود هوای زیاد به موتور موجب مصرف سوخت بالا و افزایش سرعت خودرو خواهد شد زمانی که این پدال به خوبی کار نکند، حرکت و عملکرد خودرو با مشکل مواجه خواهد شد.

مشکلات پدال گاز خودرو:

از مشکلات پدال گاز می توان به گیر کردن آن، بی دلیل گاز خوردن خودرو و عدم افزایش سرعت خودرو با فشار دادن پدال گاز اشاره کرد.

پدال گاز خودرو
در واقع گاهی با فشار ناگهانی پدال گاز، قدرت موتور کم می‌شود. در این زمان می‌توان گفت که دلیل آن وجود مشکل در دریچه ساسات است که موجب می شود تا هوا و سوخت کافی به موتور نرسد و در نتیجه قدرت پیشرانه کمتر شود.

  • گیر کردن پدال گاز
ادامه مطلب
رانندگی در صحرا و تبدیل سواری به آفرود

از دلایل گیر کردن پدال گاز، می توان به گرفتگی دریچه ساسات، آسیب دیدن کابل گاز، عمل نکردن سنسور پدال گاز و شکستگی پدال اشاره کرد. در این زمان می توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ابتدا ترمز دستی را بکشید
دنده را در حالت خلاص قرار دهید
سپس موتور را خاموش کنید
در صورتی که جعبه دنده خودرو دستی بود، پس از فشار دادن پدال گاز، خودرو را در حالت خلاص قرار دهید.
در خودروهای اتومات، با خلاص کردن دنده و استفاده از ترمز دستی و خاموش کردن خودرو ممکن است که این مشکل رفع نشود.
در صورتی که با انجام مراحل بالا، خودرویتان درست عمل نکرد، کافیست تا با امداد خودرو ملارد آقای امداد تماس بگیرید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و این مشکل شما را رفع خواهند کرد.

  • عدم افزایش سرعت خودرو پس از فشار دادن پدال گاز خودرو

از دلایل عدم افزایش سرعت خودرو پس از فشار دادن پدال گاز می‌توان به مواردی چون فرسودگی پمپ بنزین، ترکیب شدن آب با بنزین، به هم خوردن زمان بندی احتراق و وجود مشکل در فیلترهای هوا و سوخت اشاره کرد.
برای رفع این مشکل دقت کنید که آهسته آهسته، پدال را برای زیاد کردن سرعت فشار دهید.

  • گاز خوردن بدون علت خودرو

وجود مشکل در دریچه خودرو یکی از اصلی ترین دلایل گاز خوردن خودرو است. در این زمان بهتر است تا در زمان فشار دادن پدال گاز به توان دنده نیز توجه نمایید. در صورتی که دور موتور با دنده هماهنگ نبود، چراغ موتور روشن خواهد شد و مشکلی دو چندان خواهید داشت.

 

پدال ترمز خودرو

یکی دیگر از پدال های خودرو پدال ترمز است که به گونه ای طراحی شده تا بتواند با کمترین فشار پا بیشترین عملکرد را داشته باشد. به نحوی که مقدار نیروی ضعیف وارد شده به پدال ترمز بیشترین کنترل را بر روی خودرو داشته باشد. با این وجود برخی اوقات پدال ترمز به خوبی کار نمی کند و وجود مشکل در سیستم پدال ترمز خودرو می‌‌تواند با علائم متفاوتی ظاهر شود.

پدال ترمز خودرو

از این علائم می توان به عملکرد ضعیف ترمز، سفتی پدال ترمز، نرم بودن پدال ترمز، ارتعاش پدال ترمز و کشیده شدن ترمز ها اشاره کرد که هر یک به دلیل وجود ایراد در بخش خاصی از سیستم پدال ترمز رخ می دهند. در ادامه به برخی از این دلایل می پردازیم:

  • عدم نصب درست اجزای ترمز
  • وجود نشتی در شیلنگ‌ها
  • قفل کردن دیسک ترمز
  • وجود نقص فنی در سیلندر اصلی ترمز
  • ورود هوا به مدار هیدرولیک
  • زنگ زدگی در کفشک ترمز
  • شل شدن اتصالات فرمان
  • کثیف بودن روغن ترمز

پدال کلاچ خودرو

یکی دیگر از پدال های خودرو پدال کلاچ است که وظیفه قطع و وصل کردن نیرو و برقراری ارتباط میان جعبه دنده و موتور خودرو را دارد. یکی از اصلی ترین اشتباهات رانندگان، استراحت دادن پا بر روی کلاچ و یا تکیه دادن پا بر روی آن است. از این رو بهتر است تا برای استراحت دادن پا از مکان‌های دیگری که در خودرو تعبیه شده‌اند استفاده کنید. علاوه بر این به تنظیم صندلی خود نیز توجه داشته باشید؛ چرا که گاهی اوقات تنظیم نبودن صندلی می تواند موجب عادت دادن قرارگیری پای شما بر روی کلاچ شود. از اصلی‌ترین ایرادات می‌توان به گیر کردن پدال کلاچ و عدم تعویض دنده، سفت شدن پدال کلاچ، گیر کردن اتصال کلاچ و لرزش کلاچ اشاره کرد.

پدال کلاچ خودرو

زمانی که تا هر یک از این علائم مواجه شدید، بهتر است تا خودروی خود را به یک تعمیرکار نشان دهید؛ چرا که شاید لازم باشد که پدال کلاچ شما تعویض گردد.

گاهی اوقات پدال کلاچ به راحتی حرکت نمی کند و ممکن است به اصطلاح سر بخورد. دلایل این اتفاق می تواند به علت مواردی چون گیر کردن اتصال کلاچ، تمام شدن صفحه کلاچ و روغنی شدن صفح کلاچ باشد.

 

نحوه تنظیم سیم کلاچ:

برای تنظیم سیم کلاچ ابتدا باید پایانه اتصال سیم کلاچ را پیدا کرده و دقت کنید که این پایانه دو مهره دارد و تنظیم این اتصال توسط آن دو مهره انجام می‌گیرد.

حال مهره بزرگتر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. این حرکت باعث خواهد شد تا پدال کلاچ بالاتر آزاد شود.

سپس پدال کلاچ را امتحان کرده و در صورتی که وضعیت آن درست نبود، بار دیگر هم این مراحل را تکرار نمایید.

یکی از نکات بسیار مهم که اغلب نیز نادیده گرفته می شود بررسی کفپوش ها در زمان اختلال در کار پدال هاست. در صورتی ‌که کفپوش های خودروی شما استاندارد نباشند و در جای خود حرکت کنند، به احتمال زیاد به زیر پدال ها رفته و باعث عدم حرکت صحیح پدال ها خواهند شد.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو