مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد

شرکت امداد خودرو آقای امداد، دارای چندین واحد امدادرسانی در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران است و نیز کاملا آمادگی آن را دارد که خدماتی چون حمل خودرو با یدک کش، کفی، دکل، مکانیک سیار، باتری به باتری، پنچری و بنزین سیار و… را به صورت 24 ساعته و در کمتری زمان ممکن به شما عزیزان ارائه دهد. واحد مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد دارای مجوز رسمی خدمات امدادی خودرو از سوی اتحادیه امداد خودرو است و تمامی خدمات خود را مطابق با تعرفه این نهاد در اختیار شما قرار می‌دهد.

مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد

تیم مکانیک سیار جنوب تهران مجهز به سامانه آنلاین مبتنی بر موقعیت بوده و ابتدا موقعیت فعلی تمام امدادگرها را ثبت می‌کند. سپس با بررسی فعالیت آن‌ها، نزدیک‌ترین امدادگران را به موقعیت درخواست داده شده ارسال خواهد کرد. در واقع همین سیستم ساده موجب آن خواهد شد تا امدادرسانان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند، خدمات باکیفیت را در اختیار شما قرار دهند و در زمان شما نیز صرفه جویی شود.

 

قیمت خدمات مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد

تیم مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد آماده است تا در 24 ساعت شبانه روز، خدمات امدادی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این در کنار پشتیبانی شما، نظارت کانلی نیز بر روی تمامی خدمات خود خواهد داشت. تمامی هزینه‌ها و قیمت های مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد، بر اساس مجوز اتحادیه امداد خودروی تهران بوده و به همین جهت دیگر لازم نیست تا نگرانی از دریافت هزینه اضافی داشته باشید. شما همچنین می‌توانید در وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد تعرفه و قیمت خدمات امداد خودرو 1400 را مشاهده کنید و حتی به صورت آنلاین آن را پرداخت نمایید.

 

چرا می‌توانید به آقای امداد اعتماد کنید؟

درخواست امداد و کمک گرفتن از افراد بی‌تجربه و ناآشنا در زمان نیاز به امداد خودرو، می‌تواند مشکلات زیاد و هزینه های بیشتری را در آینده برای شما ایجاد کند و حتی سبب خرابی بیشتر خودرو در زمان تعمیرات و حمل خودرو شود. شما می‌توانید مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد را به عنوان امداد خودرو مورد اعتماد خود انتخاب کنید؛ چرا که یکی از اولویت‌های اصلی تیم آقای امداد، استفاده از شرکت های معتبری که بررسی و پیگیری کاملی را بر روی رضایت مشتریان و افزایش کیفیت مکانیک های خود انجام می‌دهند، می‌باشد.

 

نحوه ارتباط با مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد

امداد خودرو آقای امداد دارای 13 سال سابقه امدادی، متخصصین و امدادگرانی حرفه‌ای و باتحربه است و می‌تواند خدماتی همانند مکانیک سیار، باتری به باتری، کفی، تامین قطعه، یدک کش و… را در کسری از زمان و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

شما می‌توانید برای برخورداری از خدمات آقای امداد از سه راه و با تماس با شماره 02148287 دفتر مرکزی آقای امداد، وبسایت آقای امداد و اپلیکیشن آقای امداد درخواست امداد خود را ارسال کنید تا متخصصان و امدادرسانان ما به سرعت خود را به شما برسانند.

واحدهای امدادرسانی ما بر اساس سامانه مبتنی بر موقیعت یا GPS، به طور مستمر رصد می‌شوند و نزدیک‌ترین آن‌ها به سمت شما به حرکت خواهد افتاد.

 

بازه‌ی کاری مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد

تمامی سرویس های سیار امداد خودرو آقای امداد آماده هستند تا به صورت 24 ساعت شبانه روز برای خدمت رسانی به شما حاضر شوند. برای این کار کافیست تا ابتدا درخواست خود را با تماس با ما و یا از طریق سامانه آنلاین درخواست خودرو، ارسال نمایید. پشتیبانی ما همواره پاسخگوی شما خواهد بود.

مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد

خدمات مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد

تیم مکانیک سیار جنوب تهران آقای امداد، همواره آماده ارائه خدمات امدادی به تمامی خودروها اعم از داخلی و خارجی در هر منطقه ای از جنوب تهران است. این خدمات عبارت‌اند از:

  • باطری به باطری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • پنچرگیری سیار
  • خدمات مکانیک سیار
  • باز و بسته کردن اپراتور
  • دیاگ و عیب یابی با دستگاه
  • باز کردن در خودرو سیار
  • سرویس انژکتور خودور
  • تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی
  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی امداد قفل و سوئیچ
  • تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی

چرا خودرویمان داغ می‌کند؟

داغ شدن خودرو یکی از موارد ترسناک و البته خطرناکی است که ممکن است برای خودرو های ما رخ دهد. این مورد یکی از مواردی است که شما باید همواره به آن توجه داشته باشید و به سادگی نیز از کنار آن عبور نکنید. در واقع زمانی که دمای پیشرانه از حد معینی فراتر می رود، آمپر آب وارد منطقه قرمز خواهد شد و احتمال تاب برداشتن و گیر کردن برخی از قطعات خودرو وجود خواهد داشت از این رو باید همواره به سیستم خنک کنندگی خودرو توجه کنید و آن را مخصوصاً پیش از حرکت در سرعت های بالا و مسافت های طولانی بررسی نمایید.

ادامه مطلب
پمپ بنزین سیار شبانه روزی 02148287 تهران، کرج و شهرهای دیگر

چرا خودرویمان داغ می‌کند؟

با این‌حال داغ کردن خودرو می تواند علت های متعددی داشته باشد که مختص با هر یک از این علل، راه حل مشخصی نیز وجود دارد. از دلایل داغ کردن خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آسیب دیدگی و خرابی لوله‌ها، فن و یا واترپمپ

واتر پمپ و به طور کلی سیستم خنک کنندگی خودرو درصورتی که آسیب ببیند و یا معیوب شود، می تواند موجب داغ کردن پیشرانه و خودرو گردد. علاوه بر این اغلب لوله های خنک کننده در زیر کاپوت پنهان می مانند و به دلیل این که اکثراً از جنس لاستیک و یا سیلیکون ساده هستند، در اغلب مواقع خراب شده و یا مسدود می شوند.

یکی از اجزای سیستم خنک کننده خودرو رادیاتور است که معمولا در جلو و عقب رادیاتور قرار می گیرد و در انتقال هوا و کمک به خنک سازی رادیاتور مورد استفاده قرار می گیرد. این فن‌ها که به صورت الکترونیکی فعال هستند، می توانند حتی در زمان رسیدن خودرو به دمای بالا نیز کار کنند و دمای خودرو را به حد کنترل شده برسانند. در صورتی که این قطعات الکترونیکی و یا پره های فن ها آسیب ببینند، جریان هوا کاهش خواهد یافت و خودرو نیز داغ خواهد شد.

مایع خنک کننده موجود در واتر پمپ، باید با سرعتی خاص در کانال‌های سیستم خنک کننده حرکت کند. در صورتی که پروانه درون واتر پمپ بشکند و یا از کار بیفتد، جریان مایع خنک کننده نیز کاهش یافته و یا متوقف خواهد شد که این امر در نهایت موجب داغ شدن پیشرانه و خودرو می‌شود.

خرابی ترموستات

یکی دیگر از علل داغ کردن خودرو، آسیب و یا خرابی ترموستات است که می تواند مانع از حرکت مایع خنک کننده در اطراف پیشرانه شود. در واقع ترموستات در میان پیشرانه و رادیاتور قرار دارد و می تواند به طرز موثری دمای خودرو را کنترل نماید. ترموستات تا زمان رسیدن دمای پیشرانه به محدوده مناسب با محدود کردن مایع خنک کننده موجب ایجاد سریع دمای مناسب خواهد شد.

خرابی ترموستات و داغ کردن خودرو

طور کلی چنین می توان گفت که ترموستات زمانی که نتواند کار خود را که حفظ دمای متعادل پیشرانه است، انجام دهد و راننده به سرعت متوجه آن نشود، پیشرانه به احتمال بالا داغ خواهد کرد.

نبود روغن

از یکی دیگر از علت‌های داغ کردن خودرو، می توان به نبود روغن و یا عدم روغن کاری مناسب خودرو اشاره کرد. روغن در حقیقت هم برای روان کنندگی و هم برای خنک کردن قطعات متحرک داخل پیشرانه به کار می‌رود.

از طرفی در صورت وجود مشکل در آب بندی داخل سیلندر ها و نشتی واشر، روغن به مناطقی که نباید نفوذ کرده و احتراق انجام گرفته و آلودگی زیاد ایجاد خواهد کرد. که در نتیجه سیستم روان کنندگی پیشرانه روغن خود را از دست داده و داغ خواهد شد.

نبود روغن و داغ کردن خودرو

نبود روغن موجب انباشته شدن انرژی گرمایی خواهد شد و در صورت عدم دانستن راننده موجب تاب برداشتن پیستون‌ها و ایجاد حفره ای تیز در بلوک پیشرانه خواهد شد.

وجود هوا در سیستم خنک‌کننده

سیستم خنک کننده وظیفه کنترل دمای خودرو را بر عهده دارد و با اینکه یک سیستم بسته است، اما در طول زمان و فعالیت خودرو ممکن است که هوا به آن وارد شود و گازهای ناخواسته زیادی را ایجاد کند. گاز های ناخواسته به مرور زمان انباشت شده و جریان مایع خنک کننده را مسدود خواهند کرد. علاوه بر این این هوا موجب شبیه سازی مایع خنک کننده برای خنک کردن پیشرانه خواهد شد و این مقدار را برای خنک کردن پیشرانه شبیه‌سازی می‌کند. با این حال می توان به سادگی سیستم خنک کننده را هواگیری کرد و از داغ کردن پیشرانه جلوگیری نمود.

خرابی واشر سر سیلندر

یکی از اصلی ترین و شایع ترین علت از دست رفتن خنک کنندگی پیشرانه و داغ شدن خودرو، آسیب و خرابی واشر سرسیلندر است.

در بیشتر مواقع واشر سرسیلندر به دلیل عدم اجازه افراد به گرم شدن کافی پیشرانه آسیب می بیند. این آسیب باعث خواهد شد تا مایع خنک کننده به آرامی به سیستم روغن وارد شده و رسوباتی در محفظه روغن ایجاد کند. به این رسوبات مایونز گفته می شود که در حقیقت مخلوطی از آب و روغن هستند و می‌توانند موجب داغ کردن پیشرانه شوند. در صورتی که دمای آب بیشتر از حد نرمال اما ثابت بود، می توان به خرابی با واشر سرسیلندر شک کرد.

داغ کردن خودرو

تعمیرات لازم برای رفع داغ کردن پیشرانه

با توجه به دلایل مختلف داغ کردن پیشرانه می توان از تعمیرات مختلفی نیز بهره برد:

  • تعویض لوله‌های سیستم خنک‌کننده
  • تعمیر یا تعویض رادیاتور
  • تعویض ترموستات
  • تعویض روغن یا پر کردن آن
  • تعویض واترپمپ
0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو