امداد خودرو شهر ری آقای امداد

امداد خودرو شهرری آقای امداد مجهز به انواع تجهیزات چون یدک کش کفی و دکل است و می‌تواند خدماتی چون امداد قفل و سوئیچ، پنچرگیری سیار، باطری به باطری، سوخت رسانی سیار و خدمات مکانیک سیار را همچون تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی و… در اختیار شما قرار دهد. کافیست تا با شماره تلفن 02148287 تماس بگیرید. تیم امداد خودرو شهر ری آقای امداد، با داشتن 13 سال تجربه و امدادگرانی متبحر و با تجربه در خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان در تهران، مفتخر است تا در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما باشد و خدماتی با کیفیت را با قیمتی مصوب که می‌توانید در سایت نیز آن را مشاهده کنید، در دسترس شما قرار دهد.

امداد خودرو شهر ری آقای امداد

در واقع هدف ما در امداد خودرو شهر ری آقای امداد آن است که بتوانیم تا خدمتی سریع، با کیفیت و متناسب با هزینه دریافت شده از مشتری را در اختیار او قرار دهیم.

 

خدمات امداد خودرو شهر ری آقای امداد

خدمات جامع و کامل یکی از اصلی ترین ویژگی‌ها و مزایای امداد خودرو شهر ری آقای امداد است که در سریع ترین زمان ممکن در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • امداد قفل و سوئیچ
  • پنچرگیری سیار
  • باطری به باطری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • خدمات مکانیک سیار
  • تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی تعمیر و تعویض کیسه‌های هوا و کمربندهای ایمنی
  • دیاگ و عیب یابی با دستگاه
  • باز و بسته کردن اپراتور
  • باز کردن در خودرو سیار
  • سرویس انژکتور خودور
  • شارژ گاز کولر خودرو
  • تعویض پمپ بنزین
  • تعویض شمع و وایر
  • تعویض تسمه تایم
  • تعویض ترموستات
  • تعویض کاربراتور
  • سرویس خودرو
  • نصب کمپرسور
  • تعویض دینام
  • تعویض چرخ

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو شهر ری آقای امداد

واحد امداد خودرو شهر ری آقای امداد، طرف قراداد با تعمیرگاه‌های مجاز در سطح این منطقه است و امدادگران ما می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، خودرو شما را در صورت نیاز به تعمیرگاه‌ها و شبکه عاملیت های مجاز منتقل نمایند. در واقع روند ارائه خدمات در آقای امداد را می‌توان به ترتیب چنان عنوان کرد:

1) پاسخگویی به درخواست های امدادی در اپلیکیشن، وبسایت و ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی

پشتیبانی امداد خودرو شهر ری آقای امداد

2) اعزام تیم امدادی به محل درخواست شده

3) رفع مشکلات در محل

4) هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز

5) دریافت فایل خدمات امدادی و لیست قطعات به کار برده شده

6) دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو

شما می‌توانید به سادگی لیست قیمت‌های خدمات امداد خودرو آقای امداد را در این بخش مشاهده نمایید.

 

ویژگی‌های امدادرسانان آقای امداد

تیم‌ها و واحدهای امداد خودرو باید دارای ویژگی هایی باشند تا ما بتوانیم با خیالی راحت، خودروی خود را به آن‌ها بسپاریم. شما می‌توانید امداد خودرو شهر ری آقای امداد را به عنوان امداد خودرویی مناسب و مورد اطمینان در مواقع ضروری انتخاب کنید. از دلایل این امر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت در خدمت رسانی

سرعت‌ امدادرسانی آقای امداد

ما در امداد خودرو شهر ری آقای امداد، اهمیت زمان را می‌دانیم و باور داریم که برای انسان چیزی با ارزش‌تر از زمان وجود نخواهد داشت. از این رو تمامی واحدهای امداد رسانی ما در سطح شهر به کمک جی پی اس مورد بررسی و ارزیابی قرار دارند و پس از شناسایی نزدیکترین آن‌ها به شما، به محل درخواست شما، به سرعت فرستاده خواهند شد.

  • مشتری مداری

تیم امداد خودرو شهر ری آقای امداد با برخورداری از بیش از 13 سال سابقه حمل و نقل خودرو و امداد رسانی و داشتن متخصصینی مجرب و توانمند، آماده‌ی امدادرسانی و خدمت رسانی به شما عزیزان با توجه به حال و احوال شما عزیزان در تصادفات و یا خرابی‌های خودرو است.

  • پشتیبانی 24 ساعته

حادثه و خرابی خودرو خبر نمی‌کند. به همین جهت امداد خودرویی مورد اهمیت است که بتواند کاربران را حتی در ساعات اولیه صبح امدادرسانی نماید. علاوه بر این بهبود وضعیت و افزایش توانایی از اهداف اصلی آقای امداد است. به همین جهت شما می‌توانید از طریق شماره تلفن، وبسایت و یا اپلیکیشن آقای همراه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تمام تلاش ما کسب رضایت شما است.

  • داشتن تجهیزات کامل

تجهیزات کامل آقای امداد واحدهای سیار ما در امداد خودرو شهر ری آقای امداد، مجهز به تمامی تجهیزات امداد سیار هستند. در واقع پس از برقراری ارتباط با پشتیبانان ما در آقای امداد و کسب مشاوره های لازم، پشتیبانان متناسب با نوع مشکل فنی خودرو شما، واحدهای مخصوص و با تجهیزات مربوطه را ارسال می‌کنند. به عنوان نمونه خودرو سوار ها با داشتن چرخ گیر های مخصوص و لانچر ها به راحتی خودروی شما را بر روی خودروبر سوار و مهار می‌کنند تا خودروی شما به راحتی و با کمترین تکان و فشاری منتقل شود.

 

چرا خودرو می‌لرزد؟

یکی از موارد و مشکلات شایع و رایجی که در زمان استفاده از خودروها رخ می‌دهد، لرزش بیش از اندازه کابین آن است. لرزش خودرو بیشتر پس از دو سال اولیه عمر خودرو رخ می‌دهد و دلایل مختلفی نیز دارد.

متاسفانه در کشور ما نظارت دقیقی بر عمر مفید خودروها انجام نمی گیرد و خودروها تا هر زمانی که بتواند کار کنند، مورد استفاده قرار می گیرند؛ حتی به اجبار. در واقع هر چه که از زمان تولید خودرو بگذرد و به پایان عمر مفید خود برسد، خودرو با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. یکی از این مشکلات لرزش خودرو در حین تحرک است. در صورتی که شما در طی حرکت احساس کردید که خودرویتان دچار لغزش شده است، کافیست تا در یک جای مطمئن پارک کنید و با امداد خودرو شهر ری آقای امداد تماس بگیرید.

ادامه مطلب
چگونه خودروی خود را در مواقع اضطراری تعمیر کنیم: راهنمای جامع

چرا خودرو می‌لرزد؟

در واقع سعی کنید لرزش خودرو را در همان روزهای ابتدایی جدی بگیرید و درصدد رفع آن باشید. این مشکل در طولانی مدت موجب افتادگی تدریجی خودرو خواهد شد و به سایر قطعات ها و سیستم های خودرو نیز آسیب خواهد رساند و هزینه‌های سنگین نیز برای شما به همراه خواهد داشت. در واقع رفع این مشکل در همان روزهای ابتدایی برای شما هم ارزان تر و هم سریع تر تمام خواهد شد.

لرزش خودرو دلایل متفاوتی دارد و می‌توان با بررسی نشانه های مختلف همراه با آن، تشخیص داد که دلیل اصلی این مشکل چیست. در ادامه به بررسی مهم‌ترین دلایل لرزش خودرو می‌پردازیم.

مهم‌ترین دلایل لرزش خودرو

 

  • ‏فرسودگی برخی از بخش‌های خودرو

برخی اوقات لرزش خودرو می تواند در اثر آسیب دیدگی و یا فرسودگی برخی از بخش‌های خودرو رخ دهد. به عنوان مثال در صورتی که اکسل خودرو شما در یک تصادف خم و یا آسیب ببیند، مطمئناً شما متوجه لغزش هایی در خودرو خود خواهید شد و هرچه که سرعت خود را بالاتر ببرید، شدت این لرزش ها نیز افزایش خواهد یافت.

علاوه ‌بر این، آسیب دیدن میل لنگ و بوش های لاستیکی نیز می‌تواند موجب لرزش خودرو شوند شما می‌توانید این بخش ها را بررسی کنید و آن را با متخصص و تعمیر کار خود در میان بگذارید

  • عدم احتراق صحیح کمبود سوخت یا هوا

گاهی اوقات لرزش خودرو می تواند در بخش جلویی و موتور آن رخ دهد که این اتفاق به دلیل کمبود هوا و یا عدم احتراق صحیح رخ خواهد داد. علاوه بر این، در کنار لرزش خودرو نشانه های دیگری نیز وجود دارد که از آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمانی که خودرو استارت می‌زند، تا یک مدت همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت، اما پس از مدت زمانی کوتاه، خودرو به یک باره شروع به لرزیدن می کند.

خودرو در زمان فشار دادن پدال گاز شروع به لرزیدن و پریدن خواهد کرد.

خودرو در یک سری از سرعت‌های مشخص به اصطلاح معروغ ریپ خواهد زد.

این علائم نشان می‌دهند که شمع موتور دچار مشکل شده و زمان تعویض آن رسیده است. در صورتی که وایر شمع‌ها را بررسی کردید و مشکلی نداشتند، به احتمال زیاد، فیلتر بنزین و یا فیلتر هوا کثیف شده است و مانع انتقال درست هوا به موتور خواهد شد.

 

  • وجود مشکل در ترمز

یکی دیگر از دلایل لرزش خودرو وجود مشکل در ترمز است که بیشتر در زمانی که ترمز می کنیم، رخ می دهد. یکی از احتمالات این اتفاق پیچ خوردگی روترهای ترمز است. در واقع این مشکل باعث خواهد شد تا ترمزها به خوبی کار نکنند. در چنین زمانی بهتر است تا به سرعت خودرو خود را به یک مکانیک و یا امداد خودرو نشان دهید تا مشکل را حل کنند و از خطرات آینده جلوگیری کنید.

 

  • آسیب تایر ها

می‌توان گفت که یکی از اصلی‌ترین دلایل لرزش خودروها به دلیل مشکل در تایر ها است. با این وجود عوامل زیادی می توانند موجب لرزش تایرهای خودرو شوند که از برخی از مهمترین و اصلی ترین آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جدا شدن گاج تایر از هم که در این صورت باید به سرعت تایر خود را تعویض نمایید.
  • عدم چرخش صحیح تایرها که در این صورت نیز باید آن‌ها را تعویض کنید.
  • لرزش خودرو در سرعت‌های خاص که باید سعی کنید تا تایرها را بالانس نمایید.
  • مشکل در رینگ ها و فشار زیاد وارد بر آن ها

 

  • لرزش توپی چرخ ها یا بلبرینگ ها

گاهی اوقات لرزش خودرو می‌تواند منجر به لرزش فرمان شود و علت آن در بیشتر اوقات لرزش شدید توپی چرخ ها است. با این حال نمی‌توان به صورت دقیقی تشخیص داد که چرا این اتفاق می‌افتد و در بیشتر مواقع نیاز به یک کارشناس است.

به عنوان مثال دلیل این لرزش شدید، می‌تواند کج شدن مهره های چرخ ها و یا فرسودگی بلبرینگ ها باشد. دقت کنید که این ورزش می‌تواند بسیار خطرناک باشد و باید در صورت مشاهده چنین علائمی باید به سرعت خودرو خود را به متخصصینی ماهر در این زمینه نشان دهید. امدادرسانان امداد خودرو شهر ری آقای امداد آماده هستند تا در هر ساعتی از شبانه روز به مشکلات شما رسیدگی کنند.

 

با آن که لرزش خودرو می‌تواند به علت دلایل مختلفی رخ دهد، اما اصلی‌ترین دلایل آن، همین مواردی بودند که عنوان کردیم. با این حال در صورتی که نتوانستید با قاطعیت خودتان مشکل را شناسایی کنید، حتماً و به سرعت برای ابهام‌زدایی بهتر مشکلات به یک متخصص و مکانیک ماهر مراجعه نمایید و مشکل خود را هر چه سریعتر حل نمایید تا از هزینه ها و مشکلات آینده خودرو خود در آینده در امان جلوگیری کرده باشید. امداد رسانان متبحر و باتجربه آقای امداد ابتدا به بررسی و کارشناسی خودروی شما پرداخته و سپس در جهت رفع مشکل آن برمی‌آیند.

1 1 نظر
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

روشن نشدن و نداشتن باطری

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو