یدک‌کش و امداد خودرو ارومیه آقای امداد

امداد خودرو و یدک‌کش ارومیه آقای امداد، با برخورداری از انواع یدک‌کش، کفی و دکل در کنار امدادرسانانی کارآزموده و مجرب آماده است تا خدمات امدادی، حمل خودرو و مکانیک سیار را در هر بخشی از ارومیه در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت خدمات امداد خودرو، یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در ارومیه کافیست تا با یک تماس آقای امداد را خبر کنید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن امدادرسانان آقای امداد در محل مورد نظر شما حاضر شده و تمامی خدمات تعمیر و انتقال خودرو را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام خواهند رساند.

ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف آقای امداد است. واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روز و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از ارومیه هستند و می‌توانند در کمترین زمان خود را به شما رسانده و فرآیندهای امداد و یدک کشی با خودروبر، دکل یا جرثقیل را آغاز نمایند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در ارومیه دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی نیز از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

یدک‌کش و امداد خودرو ارومیه آقای امداد

 

خدمات امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو ارومیه آقای امداد با بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی ارومیه بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. از این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس دوره ای خودرو ارومیه

شما می توانید با استفاده از امداد خودرو ارومیه سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در محل انجام دهید. سرویس های دوره‌ای خودرو به سرویس هایی گفته می‌شوند که باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام گیرند تا بتوان مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کرد. بهتر است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو ارومیه ارائه می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض روغن در محل ارومیه

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که امداد خودرو ارومیه آقای امداد می‌تواند در اختيار شما قرار دهد، بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض آن‌ها است. سرویس مایعات خودرو، در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تکنسین آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهند داد.

شما تنها با یک تماس می‌توانید این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت نمایید. علاوه بر این امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود را ارائه خواهند داد. تمامی خدمات انجام گرفته توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانت بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند.

  • باتری به باتری ارومیه

از یکی از مهم ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو می‌توان به باتری‌ها اشاره کرد که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند. با این وجود امکان دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد و شما را در یک صبح سرد کاری معطل نماید. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو ارومیه آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • مکانیک سیار ارومیه

شرکت آقای امداد آماده است تا خدمات مکانیک سیار خود را در تمامی بخش‌ها و بزرگراه‌های ارومیه در اختیار شما قرار دهد. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو افسریه آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و…
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…

تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو ارومیه آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید.

  • تعویض و پنچرگیری لاستیک ارومیه

از دیگر خدمات امداد خودرو ارومیه آقای امداد می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. به طور کلی لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است؛ چرا که پنچرگیری لاستیک های تیوب‌دار نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی دارد. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری آقای امداد برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

  • تعمیر سیستم برق ارومیه

یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو ارومیه آقای امداد، تعمیر سیستم برق است. امروزه خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارند و حتی تماما برقی هستند و همین عامل باعث شده تا یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود می آید، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشد. در واقع هنگامی که باتری خودرو فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیرد، خودرو با مشکل مواجه خواهد شد و از حرکت بازخواهد ایستاد. در این موقعیت شما می‌توانید با امداد خودرو ارومیه آقای امداد تماس گرفته و به سرعت منشا اصلی مشکل را بیابید.

تعمیر سیستم برق ارومیه

تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی جزو تخصص امدادرسانان آقای امداد است که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده خدمت‌رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

  • امداد قفل و سوئیچ ارومیه

گاهی اوقات ممکن است که بر اثر حواس پرتی، سوئیچ را در داخل خودرو گذاشته و درب‌ها را قفل کنید . در این زمان تنها خدمات امداد قفل و سوئیچ، می‌تواند مشکل شما را رفع کند. این خدمت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتی است که شرکت آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می دهد. بر همین اساس مهم نیست که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و جا ماندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده باشید، کافیست تا با امدادرسانان آقای امداد تماس گرفته و مطمئن باشید که به سرعت مشکل شما رفع خواهد شد.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در افسریه، کافیست تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو افسریه آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

یدک‌کش ارومیه آقای امداد

در صورت نیاز به خدمات حمل خودرو با یدک کش، کفی و خودروبر در جاده در هر بخشی از منطقه ارومیه، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

یدک‌کش ارومیه آقای امداد

مهم‌ترین اولویت ما در شرکت آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزان است. مهم نیست که خودرو شما خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، یدک کشی سیار آقای امداد می‌تواند انواع خودروهای تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل نماید. از خدمات یدک‌کشی ارومیه آقای امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش ارومیه آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • (خودروبر) تریلر کفی ارومیه

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

  • جرثقیل ارومیه

یکی از وسایل مورد استفاده در تیم یدک‌کش ارومیه، جرثقیل است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

  • دکل ارومیه

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، می‌توانید از دکل نیز استفاده نمایید. دکل در حقیقت نوعی از جرثقیل است که به یک دکل مجهز می‌باشد. با استفاده از دکل در ارومیه، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی خواهد شد و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.

امروزه بسیاری از خودروها، دارای رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس بوده و بسیار شکننده هستند و به آسانی نیز آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود. در نتیجه این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری خواهد شد.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در منطقه یک تهران، کافیست تا با امداد خودرو و یدک‌کش منطقه یک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

مزایای امداد خودرو و یدک‌کش ارومیه آقای امداد

شرکت امداد خودروی آقای امداد امروزه توانسته به یکی از معتبرترین شرکت ها ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها دد ارومیه تبدیل شود. این امر مسلماً در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان ما میسر شده است. در کنار این امر برخی از ویژگی ها و خصوصیات سبب برتری ما نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو شده که می تواند شما را نسبت به انتخاب امداد خودرو آقای امداد برای مواقع ضروری مطمئن تر سازد. در ادامه به بررسی این ویژگی های امداد خودرو ارومیه آقای امداد می پردازیم:

سرعت امدادرسانی

همان‌طور که پیش‌تر نیز عنوان شد، آقای امداد دارای ۲۰۰ نیروی فعال و با تجربه در قالب تیم های امدادی در سطح ارومیه است و به همین جهت پوشش کاملی در تمامی مناطق آن دارد. از این رو می تواند تا در زمانی اندک برای ارائه خدمات امدادی در اختیار شما قرار گیرد. امداد خودرو ارومیه آقای امداد هدف خود را حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت بیان کرده و تضمین می‌کند که در کمترین زمان ممکن درخواست شما را ثبت و رسیدگی کرده و متخصصین مربوطه را برای رفع مشکلات فنی خودروتان به محل اعزام نماید.

سرعت امدادرسانی آقای امداد

در حقیقت هنگامی که متقاضی درخواست خدمات امدادی را ثبت می‌کند، نزدیک ترین واحد مستقر امدادی به آن، توسط پشتیبانان شناسایی شده و به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. این اطمينان را به شما می‌دهیم که با آقای امداد، زمان بسیار کمی را برای رفع مشکلات فنی خودرو خود از دست خواهید داد. از این رو با ما تماس بگیرید.

ارائه خدماتی باکیفیت

همان طور که گفته شد، هدف ما در امداد خودرو ارومیه آقای امداد، حضور به موقع در محل و ارائه خدماتی باکیفیت در اختیار شما عزیزان است. تیم‌های امدادی ما در سطح ارومیه مجهز به بهترین و به‌روزترین دستگاه‌های تعمیراتی و فنی هستند و از تجهیزات کامل و جامعی برای رفع مشکلات خودروها، چه داخلی و چه خارجی برخوردار می‌باشند.

در کنار این عامل تمامی امدادرسانان ما کارآزموده و دوره دیده بوده و از تجربه کافی و مرتبط با انواع مشکلات خودرو برخوردار هستند و می‌توانند خدماتی چون تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… را بادقت و ایمنی بالا بر روی خودروی شما انجام دهند. شما با تماس با آقای امداد از تمامی این خدمات باکیفیتی بالا بهره‌مند خواهید شد.

امدادرسانی ۲۴ ساعته

در حال حاضر تنها شرکت‌های معدودی هستند که می‌توانند خدمات امداد خودرو را در سطح ارومیه به صورت شبانه روزی در اختیار کاربران خود قرار دهند. با این وجود امداد خودرو ارومیه آقای امداد آماده است تا در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، خدمات امدادی را به شما متقاضیان محترم در هر یک از مناطق مختلف ارومیه ارائه دهد.

در واقع امروزه که افراد مشغله کاری زیادی دارند و زمان زیادی را صرف رفت‌و‌آمد می‌کنند، صرفه‌جویی در وقت بسیار حائز اهمیت است. پس هر زمانی از شبانه‌روز خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران معطلی یا اتلاف وقت نباشید و از امدادرسانی تمام وقت این شرکت بهره ببرید.

هزینه‌های شفاف و منصفانه

یکی از مشکلات حوزه امداد خودرو ارومیه با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق، اخذ هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده است، به طوری که به سختی می‌توان از دست سودجویان در امان بود. با این حال، امداد خودرو ارومیه آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و مبلغی بیشتر از آنچه که باید نخواهید پرداخت.

ادامه مطلب
چرا کم کردن دنده به دنده 1 سخت است؟

شما همچنین می‌توانید در بخش هزینه و تعرفه خدمات امدادی آقای امداد در 1400، با قیمت‌های به روز آشنا شده و بیش از آن نپردازید. شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز استفاده کنید.

خدمات جامع

حادثه به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست و ممکن است تا در بدترین زمان و مکان ممکن خودرو شما دچار مشکل شود. به عنوان مثال امکان دارد خودروتان مشکل برقی پیدا کرده و به تعویق باتری نیاز داشته باشد و یا آن که پنچر شده و تعویض لاستیک به کارتان بیاید. در چنین شرایطی امداد خودرو ارومیه آقای امداد، می‌تواند طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل را پیش روی شما قرار دهد. ابتدا متخصصان ماهر و مجرب ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان تلفنی و یا از طریق سایت، مشکل پیش‌آمده را شناسایی و بررسی و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم به محل اعزام می‌کنند تا مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع نمایند.

بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی

شرکت آقای امداد دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و همین امر نیز باعث خواهد شد تا بتوانید با اعتماد بیشتری، سرویس در محل خودروی خود را به او بسپارید.

نحوه ارتباط با امداد خودرو ارومیه آقای امداد

شرکت آقای امداد در کنار برخورداری از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، دارای یک سامانه آنلاین نیز برای دریافت نیازها و سوالات شما است. شما در واقع می‌توانید از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو ارومیه آقای امداد برخوردار شوید. در این بین یکی از ساده ترین راه های ارتباط با امداد خودرو ارومیه آقای امداد، دانلود و نصب اپلیکیشن امداد همراه است. شما با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه خواهید توانست تا درخواست امداد خود را ارسال کرده و در مواقع بحرانی کنترل بهتری بر شرایط داشته باشید.

ایربگ یا کیسه هوا چیست؟

کیسه هوا یا ایربگ درحقیقت یک وسیله‌ی مدرن برای جلوگیری از صدمه دیدن راننده و سرنشینان خودرو در زمان تصادفات است. در سال ۱۹۶۹ بود که با پدید آمدن یک اختراع نوظهور به نام AirBag انقلابی عظیم در دنیای علم و در ایمنی خودرو رقم خورد. دانشمندان با بررسی اتفاقات فیزیکی رخ‌داده در تصادفات، به ایده‌ی ساخت ایربگ‌ دست یافته بودند. به عنوان مثال در زمان برخورد شاخ‌به‌شاخ دو خودرو، به طور معمول خودرو به‌سرعت متوقف می‌شود، در صورتی که بدن سرنشینان بر اساس قانون دوم نیوتون تمایل به ادامه حرکت دارند.

ایربگ یا کیسه هوا چیست؟

بر اساس این قانون، جسم به حرکت خود ادامه می‌دهد، مگر در صورتی که توسط یک عامل و نیروی خارجی که در این‌جا فرمان، داشبورد و یا حتی شیشه جلوی خودرو است، متوقف شود. ایربگ خودرو در زمان تصادفات پر از باد شده و به صورت یک بالش در مقابل سر و بدن راننده و سرنشینان خودرو قرار می‌گیرد و از برخورد سرنشینان خودرو با اجزای فلزی و سخت درون خودرو جلوگیری می‌کند.

نحوه عملکرد کیسه هوا یا ایربگ خودرو

شاید چنین تصور شود که ایربگ جلوی ضربه را می‌گیرد اما این طور نیست و ایربگ تنها تأثیر ضربه را از طریق بسط دادن آن در یک دوره زمانی بیشتر کاهش می‌دهد. در واقع کیسه هوا تأثیر ضربه را بر روی ناحیه بزرگ‌تری از بدن پخش کرده و از تمرکز کل آسیب به تنها یک بخش از بدن به خصوص پیشانی، چانه و یا گردن جلوگیری می‌کند. بر اساس همین نکته است که ایربگ باد کرده و سریعاً خالی می‌شود تا میزان حرکت راننده را به تدریج از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به صفر رساند.. در زمان برخورد خودرو با موانع سخت، ایربگ در کثری از ثانیه، پر از هوا و باز شده و به شکل یک بالش از سرنشینان محافظت می‌کند.

در صورت نیاز به خدمات امداد جاده‌ای و خدمات یدک‌کشی در منطقه دو تهران، کافیست تا با امداد خودرو و یدک‌کش منطقه دو آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

اجزای اصلی ایربگ خودرو

در سیستم ایربگ خودرو به طور کلی پنج پخش اصلی وجود دارد که عبارت‌اند از:

۱) شتاب سنج:

شتاب سنج در این سیستم به بررسی و پیگیری تغییر در سرعت خودرو می‌پردازد.

۲) مدار:

هنگامی که خودرو ضربه خورده و یا به شئی اصابت می‌کند، شتاب سنج اقدام به راه‌اندازی مدار می‌کند.

۳) یک المان گرم‌کننده:

مدار پس از فعالسازی یک جریان الکتریکی به المان گرم‌کننده خواهد فرستاد. این المان را شما در توستر ها نیز می‌توانید مشاهده کنید اما با این تفاوت که در خودرو بسیار سریع‌تر از توستر داغ می‌شود. گرم شدن المان سبب ایجاد احتراق شده و منجر به انفجار قرص‌های جامد سدیم آزید (NaN۳) می‌شوند.

۴) بخش انفجار:

پس از انفجار، حجم بالایی از گاز نیتروژن آزاد می‌شود.

۵) کیسه‌ ایربگ:

آزاد شدن گاز نیتروژن کیسه خالی هوای جاسازی‌شده در ستون فرمانی، داشبورد و یا هر بخش خودرو را با سرعت پر می‌کند. تمامی این مراحل در طی ۲۰ تا ۳۰ میلی‌ثانیه انجام می‌شود.

 

انواع کیسه‌ هوا یا ایربگ

امروزه بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی برای ارتقاء استاندارد‌های ایمنی محصولات‌ خود، از ایربگ‌های متنوعی استفاده می‌کنند. انواع کیسه‌های هوا با توجه به محل نصب و خروج‌ نام‌گذاری می‌شوند که از انواع آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کیسه هوای سرنشینان جلو

یکی از نخستین و ساده‌ترین انواع ایربگ‌های مورد استفاده در صنعت خودروسازی این نوع از آن‌ها است و به طور کلی یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیز به شمار می‌رود؛ چرا که بیشتر تصادف‌های از بخش جلویی خودرو رخ داده و از این رو سرنشینان ردیف جلو نیز در معرض آسیب بیشتری قرار دارند. در این بین اما کیسه‌ سرنشین جلو در مقایسه با کیسه راننده بزرگ‌تر است. به طور کلی کیسه‌ هوای راننده در فرمان و کیسه‌ سرنشین کناری آن نیز در جلو داشبورد کار گذاشته می‌شود. این کیسه‌ها با استفاده از قاب‌هایی پلاستیکی پوشانده شده و در زمان خروج کیسه، این قاب‌ها با قدرت کنار زده و عمل خواهند کرد.

انواع کیسه هوا

•کیسه هوای جانبی

از دیگر انواع کیسه هوای خودرو می‌توان به کیسه هوای جانبی در طرفین و مابین در و سرنشینان اشاره کرد که به طور معمول هم برای هر دو ردیف عقب و جلو استفاده می‌شوند. این کیسه‌ها که اغلب نیز در صندلی‌ها جاسازی می‌شوند در زمان تصادفات از جوانب خودرو مانع از برخورد سرنشینان به قسمت‌های سخت جلوگیری می‌کند. ارتفاع این ایربگ ها معمولا تا زیر پنجره است اما در صورتی که در خودرو از کیسه‌ هوای پرده‌ای استفاده نشود، احتمال دارد که این ارتفاع بالاتر رفته و از سر و گردن سرنشینان نیز در برابر برخورد با شیشه‌ها محافظت نماید.

• کیسه هوای زانو

این نوع از کیسه هوا برای سرنشینان ردیف جلو طراحی شده و پس از باز شدن، پاها و زانوی راننده و سرنشین جلو را محافظت می‌کند و از وارد آمدن هر نوع آسیب احتمالی به آن‌ها در این بخش جلوگیری خواهد کرد.

• کیسه هوای کمربندی

از دیگر انواع ایربگ ها می‌توان به کیسه هوای کمربندی اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب‌ها و جراحات کمربند ایمنی بر روی بدن سرنشینان در زمان کشیده‌شدن آن در نظر گرفته شده است. در این نوع ایربگ، در حقیقت کمربند ایمنی مجهز به کیسه‌ هوا است.

• کیسه هوای عابر

یکی از جدیدترین انواع ایربگ ها، کیسه هوای عابر نام دارد که در خارج از خودرو کار گذاشته شده و برخلاف دیگر مدل‌ها وظیفه‌ محافظت از عابر، دوچرخه‌ سوار یا موتور سواری را دارد که از روبرو با خودرو برخورد می‌کنند. با توجه به تکنولوژی جدید موجود در این کیسه هوا، استفاده از آن در حال‌ حاضر چندان رایج نیست.

• کیسه هوای وسط

یکی از انواع ایربگ که عمومیت کمتری دارد و به ندرت می‌توان آن را در خودروهای معمولی مشاهده کرد، بین راننده و سرنشین جلو باز شده و مانع از برخورد آن دو با یکدیگر می‌شود.

• کیسه‌ هوای پرده‌ای

همان طور که می‌توان از نام این کیسه هوا مشخص است، این ایربگ همچون یک پرده می‌تواند سطح شیشه‌های کناری خودرو را پوشش دهد و در کنار جلوگیری از برخورد سر و گردن سرنشینان با ستون‌های خودرو، از ریختن هر گونه شیشه‌ بر روی بدن آن‌ها و خطرات ناشی از آن‌ها پیشگیری می‌کند. این نوع کیسه هوا در امتداد سقف خودرو قرار می‌گیرد.

 

علل عمل نکردن کیسه‌ هوا

دلایل و عوامل مختلفی می‌توانند منجر به عدم عملکرد صحیح کیسه هوا شوند. از این دلایل می‌توان به نقص سیستم و یا نوع تصادف اشاره کرد. در واقع تصاوف می‌تواند به نحوی باشد که منجر به فعال شدن کیسه‌ها نگردد. در اغلب موارد، نقص سیستم ایربگ از خرابی سنسورها، تنظیمات نادرست کامپیوتر، قطعی در سیم‌کشی سیستم و یا بهم خوردن تنظیمات خودرو نشأت می‌گیرد. همچنین گاهی نیز امکان دارد که تصادف به صورتی رخ دهد که کامپیوتر بر اساس تنظیمات خود، آن را تصادف و به عنوان هشدار خطر تشخیص ندهد.

علل عمل نکردن کیسه های هوا

در واقع این اتفاق به عواملی چون زاویه‌ ضربه، شدت ضربه و یا جهت آن بستگی دارد. به نحوی که سنسورها متوجه تصادف و ضربه نشده و اطلاعات مرتبط با تصادف را به واحد کنترل ارسال نکنند. به طور کلی از ضرباتی که امکان دارد توسط سیستم ایربگ تشخیص داده نشوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

●برخورد و ضربه منجر به تغییر شکل و شرایط بدنه نشود.

●ضربه‌ تنها به یک نقطه از بدنه‌ خودرو و به صورت متمرکز وارد شود.

●ضربه‌ها با شدت کم اما به طور مکرر (مخصوصا در نواحی مختلف) وارد شوند.

●ضربه به یکباره و با سرعت بالا وارد نشده و نیرو را به طور تدریجی به بدنه وارد نماید.

به عنوان نتیجه‌گیری بهتر است در نظر داشته باشید که در صورت عملکرد صحیح و یا حتی نادرست کیسه‌ هوا، باید به تعمیرکار مربوط به این بخش مراجعه نمایید؛ چرا که کیسه‌های هوا پس از یک بار انقباض کامل دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

در دیگر شهرهای استان آذربایجان غربی نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو خوی

اغلب مشکلات جدی خودرو در ابتدا با علائمی خود را بروز می‌دهند و در صورتی که رفع شوند، به هیچ وجه باعث ضرر اقتصادی نخواهند شد. در صورتی که مشکلات و آسیب های جزئی خودرو به سرعت شناسایی و رفع نشوند، دردسرساز خواهند بود. پس با ما در تیم امداد خودرو خوی آقای امداد تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن در کنارتان حاضر شویم و به بررسی بخش‌های مختلف خودرویتان از جمله، برق ماشین و شمع ها،

کولر و بخاری، شاسی و چرخ‌ها، پدال‌های ترمز، گاز و کلاچ و… بپردازیم و در صورت مشاهده ناسازگاری آن را برایتان در زمانی کوتاه و بدون معطلی رفع کنیم.

 

آقای امداد در بوکان

در شهرستان بوکان نیز می‌توانید خدمات آقای امداد را دریافت کنید. یک نکته مهم که باید بدانید آنست که یک امداد خودروی غیرمجاز و غیرمعتبر ممکن است که از شما بخواهد تا ابتدا هزینه خدمت را واریز کنید و سپس آن را دریافت نمایید؛ حتی توجهی به جلب رضایت شما نداشته و برخوردی نامناسب و دور از شأن با رانندگان داشته باشد!

با وجود آنکه برخی از مجموعه های امداد خودرو مجاز تهران پشتیبانی خدمات را در اختیارتان قرار می دهند، اما هیچ یک از امداد خودرو های غیر مجاز و جاده‌ای خدمات خود را با گارانتی و بیمه نامه در اختیارتان قرار نمی‌دهند. برای برخورداری از خدماتی جامع و مطمئن در بوکان با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید‌.

 

مکانیک سیار مهاباد

ما در مجموعه آقای امداد، کار خود را ۱۵ سال پیش و تحت نظر اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امداد خودرو آغاز کرده ایم و تاکنون نیز با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان مشغول به کار هستیم. به لطف خدا مجموعه ما توانستیم تا در حال حاضر به یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شویم و به عنوان نخستین انتخاب رانندگان در زمان های نیاز به خدمات امدادی به کار برویم.

ما در مهاباد نیز به صورت ۲۴ ساعته این خدمت را در اختیار شما قرار می دهیم و هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه ساعتی و در چه مکانی با این مشکل دست و پنجه نرم کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که به صورت می توانید دوباره از خودرو خود بدون مشکل استفاده کنیم.

 

امداد خودرو میاندوآب

اغلب اوقات خودروها در یک بخش مشترک به مشکل خورده و نیاز به تعمیر و بررسی پیدا می کنند. هر یک از این بخش ها با یک دستورالعمل و تجهیزات خاص قابل تعمیر و عیب یابی هستند. تشخیص آسیب دیدگی هر قطعه به راحتی ممکن نیست و نیاز به بررسی و ارزیابی تخصصی و کارشناسی دارد. بر همین اساس در صورتی که خودرویتان در میاندوآب به یکباره از کار افتاد و دیگر حرکت نکرد، بهتر است تا به جای فشار آوردن به آن به سرعت با تیم آقای امداد تماس بگیرید. ما در کوتاه‌ترین زمان در کنار شما حاضر می شویم و در صورت وقوع هر نوع مشکل آن را به صورت برای شما رفع می کنیم.

 

امداد خودرو سلماس

با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در سلماس میتوانید مطمئن باشید که خدماتی جامع، کامل، معتبر، مطمئن و استاندارد را دریافت خواهید کرد؛ تمامی انتطاراتتان از آن برآورده خواهد شد و از این پس آقای امداد را به عنوان نخستین گزینه‌ی خود در مواقع ضروری انتخاب خواهید کرد. انواع خدمات امدادی، مکانیک سیار و یدک کشی را برای خودروهای داخلی و خارجی خود به طور متناسب از آقای امداد دریافت کنید. این نکته را به خوبی در ذهن بسپارید که مجموعه آقای امداد هیچ محدودیتی چه از نظر تجهیزات و چه از نظر تجربه امدادرسان ندارد و آماده است تا به صورت شبانه روزی در کنار شما حاضر شود‌.

 

آقای امداد در نقده

از این پس چه به عنوان یکی از ساکنان شهر زیبای نقده و چه به عنوان مسافر در این شهر می‌توانید در زمان‌های ضروری و آسیب دیدگی فنی خودرو خود از خدمات امداد در محل آقای امداد استفاده کنید. ما تیم ها و اکیپ‌های آماده و کارآزموده خود را در بخشهای مختلف این شهر مستقر کرده ایم که آمادگی آن را دارند تا با یک تماس شما به سرعت در کنارتان حاضر شوند.

دقت کنید که این اکیپ‌های امدادی از طریق سیستم موقعیت سنج جغرافیایی شناسایی می‌شوند و نزدیکترین آن‌ها در صورت عدم ارائه خدمت، به سوی شما اعزام می‌شود. از این رو سریع ترین خدمات امدادی را در اختیار دارید که به شما و خودرویتان کمک میکند تا قبل از آسیب دیدگی کلی و زیاد، تعمیر و رفع اشکال گردند.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو