یدک‌کش و امداد خودرو افسریه

یدک‌کش و امداد خودرو افسریه آقای امداد، مجهز به انواع یدک‌کش، کفی و دکل در کنار امدادرسانانی کارآزموده و مجرب آماده است تا خدمات امدادی، حمل خودرو و مکانیک سیار را در هر بخشی از محله افسریه در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت خدمات امداد خودرو، یدک کش، خودروبر و مکانیک سیار در افسریه کافیست تا با یک تماس آقای امداد را خبر کنید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن امدادرسانان آقای امداد در محل مورد نظر شما حاضر شده و تمامی خدمات تعمیر و انتقال خودرو را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام خواهند رساند.

ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف آقای امداد است. واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از افسریه هستند و در کمترین زمان خود را به شما می رسانند تا فرآیند مکانیک سیار و یدک کشی با خودروبر یا جرثقیل را آغاز نمایند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در افسریه دارید و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی نیز از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

یدک کش و امداد خودرو افسریه آقای امداد

 

خدمات امداد خودرو افسریه

امداد خودرو افسریه آقای امداد با بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال و 120 تیم سیار، یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. این خدمات عبارت‌اند از:

  • تعویض روغن در محل افسریه

یکی از مهم‌ترین خدماتی که امداد خودرو افسریه آقای امداد می‌تواند در اختيار شما قرار دهد، بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض آن‌ها است. سرویس مایعات خودرو، در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امداد خودرو آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما تنها با یک تماس می‌توانید این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت نمایید. علاوه بر این امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود را ارائه خواهند داد. تمامی خدمات انجام گرفته توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانت بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است.

  • سرویس دوره ای خودرو افسریه

شما می توانید با استفاده از امداد خودرو افسریه سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را نیز به سادگی در محل مورد نظر خود انجام دهید. سرویس های دوره‌ای خودرو به سرویس هایی گفته می‌شوند که باید به صورت دوره ای بر روی خودرو انجام گیرند تا بتوان مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کرد. بهتر است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو ارائه شده توسط امداد خودرو افسریه ارائه می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • پنچرگیری سیار افسریه

از دیگر خدمات امداد خودرو افسریه آقای امداد می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. به طور کلی لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است؛ چرا که پنچرگیری لاستیک های تیوب‌دار نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی دارد. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری آقای امداد برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار خواهند داد.

پنچرگیری سیار افسریه

  • تعمیر سیستم برق افسریه

یکی از خدمات با کیفیت امداد خودرو افسریه آقای امداد، تعمیر سیستم برق است. امروزه خودروها وابستگی زیادی به سیستم برق دارند و حبرقیتی کاملا برقی شده‌اند و همین عامل باعث شده تا یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای خودروها به وجود می آید، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو باشد. در واقع هنگامی که باتری خودرو فرسوده شده و برق‌رسانی به دیگر بخش‌های مختلف آن انجام نمی‌گیرد، خودرو با مشکل مواجه خواهد شد و از حرکت بازخواهد ایستاد. در این موقعیت شما می‌توانید با امداد خودرو افسریه آقای امداد تماس گرفته و به سرعت منشا اصلی مشکل را بیابید.

تعمیر سیستم برق خودرو از جمله تعمیر و تعویض دینام، شمع، کویل، انژکتور و… همگی جزو تخصص امدادرسانان آقای امداد است که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده خدمت‌رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز هستند.

  • امداد قفل و سوئیچ افسریه

گاهی اوقات ممکن است که بر اثر حواس پرتی، سوئیچ را در داخل خودرو گذاشته و درب‌ها را قفل کنید . در این زمان تنها خدمات امداد قفل و سوئیچ، می‌تواند مشکل شما را رفع کند. این خدمت یکی از باکیفیت ترین و بهترین خدماتی است که شرکت آقای امداد به صورت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می دهد. بر همین اساس مهم نیست که در چه ساعتی و در چه مکانی با مشکل قفل شدن درب و جا ماندن سوییچ در داخل خودرو مواجه شده باشید، کافیست تا با امدادرسانان آقای امداد تماس گرفته و مطمئن باشید که به سرعت مشکل شما رفع خواهد شد.

  • پمپ بنزین سیار افسریه

یکی از خدمات جدید و محبوب امداد خودرو افسریه آقای امداد، سوخت رسانی و پمپ بنزین سیار است. در شهرهای پر ترافیک و شلوغی چون تهران و کرج بسیاری از رانندگان در زمان تردد در مسیر با مشکل کاهش بنزین مواجه می شوند و به علت فاصله‌ زیاد با جایگاه‌های سوخت مجبور به کمک گرفتن از دیگران رانندگان برای دریافت سوخت و خرید بنزین، می‌شوند. اما این کار هم هزینه و هم زمان زیادی را تلف کرده و به هیچ عنوان مقرون به صرفه نخواهد بود.

در زمان برخورد با چنین مشکلی، کافیست تا یک تماس کوتاه با آقای امداد برقرار کنید و آماده باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایید. واحدهای امداد خودرو آقای امداد در تمامی مناطق تهران حضور داشته و در کوتاه‌ترین زمان می توانند خدمات سوخت رسانی سیار را در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این آقای امداد دارای طرف قراداد با تعمیرگاه‌های مجاز در سطح منطقه بوده و امدادگران ما می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، خودرو شما را در صورت نیاز به تعمیرگاه‌ها و شبکه عاملیت های مجاز انتقال دهند.

  • باتری به باتری افسریه

باتری‌ها یکی از اصلی‌ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو هستند که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و برای تعمیر یا تعویض آن اقدام می‌کنند. با این وجود امکان دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو افسریه آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

باتری به باتری افسریه آقای امداد

  • مکانیک سیار افسریه

شرکت آقای امداد آماده است تا خدمات مکانیک سیار خود را در تمامی بخش‌ها و بزرگراه‌های افسریه در اختیار شما قرار دهد. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو افسریه آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…

تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو افسریه آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید.

در صورت نیاز به خدمات پنچرگیری و تعویض لاستیک سیار، کافیست تا با تیم پنچرگیری در محل تهران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

یدک‌کش افسریه آقای امداد

در صورت نیاز به خدمات حمل خودرو با یدک کش، کفی و خودروبر در جاده در هر بخشی از منطقه افسریه، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

یدک‌کش افسریه آقای امداد

مهم‌ترین اولویت ما در شرکت آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزان است. مهم نیست که خودرو شما خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، یدک کشی سیار آقای امداد می‌تواند انواع خودروهای تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل نماید. از خدمات یدک‌کشی افسریه آقای امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
ادامه مطلب
استارت زدن ماشین در فصل زمستان

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش افسریه آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • (خودروبر) تریلر کفی افسریه

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

  • جرثقیل افسریه

یکی از وسایل مورد استفاده در تیم یدک‌کش افسریه، جرثقیل است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

جرثقیل افسریه آقای امداد

  • دکل افسریه

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی آقای امداد، می‌توانید از دکل نیز استفاده نمایید. دکل در حقیقت نوعی از جرثقیل است که به یک دکل مجهز می‌باشد. با استفاده از دکل در افسریه، خودروی آسیب دیده در یک جایگاه قرار گرفته و از یک سمت به سمت دیگر، آماده‌سازی خواهد شد و در نهایت به صورت چرخگیر خودروی مورد نظر را انتقال می‌دهد.

امروزه بسیاری از خودروها، دارای رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس بوده و بسیار شکننده هستند و به آسانی نیز آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود. در نتیجه این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری خواهد شد.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در سعادت آباد، کافیست تا با امداد خودرو سعادت آباد آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

مزایای یدک‌کش و امداد خودرو افسریه آقای امداد

شرکت آقای امداد امروزه یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها در تهران و کرج به شمار می‌رود. این امر در نتیجه کار و تلاش تیم‌های امدادی و امدادرسانان کارآزموده و باتجربه‌ای است که در تلاش هستند تا همواره مشکلات خودروی شما را به طور دقیق و سریع رفع نمایند. در کنار این امر برخی از ویژگی ها و خصوصیات سبب برتری ما نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو شده که می تواند شما را نسبت به انتخاب آقای امداد برای مواقع ضروری مطمئن تر سازد. در ادامه به بررسی این ویژگی های یدک‌کش و امداد خودرو افسریه آقای امداد می‌پردازیم:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • صرفه جویی در زمان

 

تعرفه خدمات یدک‌کشی و امداد خودرو افسریه آقای امداد

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کشی خودرو افسریه آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده نمایید. شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز استفاده کنید.

 

نحوه ارتباط با امداد خودرو افسریه آقای امداد

شرکت آقای امداد در کنار برخورداری از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی، دارای یک سامانه آنلاین نیز برای دریافت نیازها و سوالات شما است. شما در واقع می‌توانید از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو افسریه آقای امداد برخوردار شوید. در این بین یکی از ساده ترین راه های ارتباط با امداد خودرو افسریه آقای امداد، دانلود و نصب اپلیکیشن امداد همراه است. شما با استفاده از این اپلیکیشن بدون نیاز به مراجعه به سایت و در زمانی کوتاه خواهید توانست تا درخواست امداد خود را ارسال کرده و در مواقع بحرانی کنترل بهتری بر شرایط داشته باشید.

 

سنسور کیلومتر چیست و چه کاربردی در خودرو دارد؟

سنسور سرعت یا سنسور کیلومترشمار به انگلیسی (vehicle speed senso ) نامیده شده و در حقیقت سنسوری است که سرعت خودرو را با استفاده از چرخدنده موجود بر شافت خروجی گیربکس و یا خروجی دیفرانسیل در برخی‌ از خودروها به پشت آمپر و ecu ارسال می‌کند. به طور کلی سنسور کیلومتر در دو مدل ساخته شده که یکی با سیم کیلومتر و دیگر بدون سیم کیلومتر کار می‌کند.

سنسور کیلومتر (سرعت) چیست؟

مدل با سیم کیلومتر در خودروهای قدیمی انژکتوری کاربرد داشته و کارکرد کیلومتر در صفحه داشبورد نیز به صورت مکانیکی یا غیردیجیتالی خواهد بود. در صورتی که سنسور سرعت خودرو بدون سیم کیلومتر در خودروهای جدید استفاده می‌شود و کارکرد کیلومتر را در صفحه داشبورد به صورت دیجیتالی نشان می‌دهد. اما امروزه خودروهای لوکس و جدید، سنسور سرعت، چرخ دنده پلاستیکی روی دیفرانسیل و سر سنسور حذف شده است و ecu است که این اطلاعات را با در نظر گرفتن میانگین سرعت چرخ‌ها دریافت می‌کند.

 

نحوه عملکرد سنسور کیلومتر یا سنسور سرعت

سنسور کیلومتر در خودروهای انژکتوری ازجمله ۲۰۶ ۶ بر روی دیاگ دیفرانسل و درست بر روی دنده کیلومتر قرار دارد که این دنده بر روی شفت خروجی گیربکس نصب شده و وظیفه آن نمونه برداری از سرعت پالس‌ها یا همان سرعت خودرو به عنوان یک واسطه است عملکرد این سنسور به این حالت است که با هر چرخش دنده پینیون، این سنسور به کمک دنده کیلومتر پالس هایی به ECU ارسال می‌کند. سرعت خودرو نیز در واقع توسط پالس‌هایی که ECU دریافت می کند، محاسبه می‌شود. این سنسور همیشه درحال کار بوده و در سرعت های بالاتر از ۲ کیلومتر در ساعت درهر دور گردش میل لنگ ۸ پالس ارسال می‌کند. ECU نیز از پالس‌های ارسالی توسط سنسور سرعت، پارامترها و موارد زیر را به دست می‌آورد:

  • بهینه کردن شتاب خودرو
  • شناسایی دنده درگیرشده در خودرو
  • تصحیح دور آرام خودرو درحال حرکت
  • درک سرعت خودرو و نمایش آن
  • کاهش مکث‌ها و توقف‌های خودرو

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در طرشت، کافیست تا با امداد خودرو، یدک‌کش و مکانیک سیار طرشت آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

علائم خرابی سنسور کیلومتر خودرو

در زمان خرابی و یا آسیب دیدگی سنسور کیلومتر خودرو، خودرو نشانه‌هایی را بروز می‌دهد. از این نشانه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شلاق زدن عقربه کیلومتر
  • از کار افتادن نشانگر کیلومتر در پشت آمپر
  • بالا رفتن مصرف سوخت
  • خاموش شدن خودرو در دست اندازها و یا پشت چراغ قرمز
  • روشن شدن چراغ چک
  • گاز نخوردن موتور از دور موتور سه هزار به بعد
  • ریپ زدن خودرو هنگام حرکت
  • تعویض کند دنده و یا ضعیف بودن آن
  • قرائت نامنظم سرعت سنج و کیلومتر شمار

درصورت مشاهده این علائم باید به سرعت خودرو خود را برای تعمیر و یا تعویض سنسور سرعت به تعمیرگاه ببرید و یا به کارشناسان آقای امداد نشان دهد. سنسور سرعت خودرو در صورت آسیب دیدن باید تا حد امکان سریعا تعویض شود تا از وقوع آسیب های بیشتر به خودرو جلوگیری شود.

علائم خرابی سنسور کیلومتر (سرعت)

یکی از وظایف اصلی سنسور سرعت کنترل ضد قفل ترمز است، از این رو رانندگی با سنسور سرعت خراب یا آسیب دیده می‌تواند سبب عملکرد نامناسب سیستم ABS شده و احتمال تصادف به دلیل ترمز نداشتن را تا حد زیادی افزایش دهد. برای عیب‌یابی و شناخت نقاط ضعف سنسور سرعت سنج خودرو، از روش‌های مختلفی استفاده‌ می‌شود که از رایج‌ترین آن‌ها می‌توان به تست با دستگاه دیاگ، تست ولتاژی، تست دنده کیلومتر گیربکس و تست اهمی سنسور کیلومتر اشاره کرد.

 

نکات مهم در زمان انتخاب سنسور کیلومتر

همان طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، سنسور کیلومتر خودرو بر عملکرد برخی از سیستم‌ها در خودرو نیز تأثیر می‌گذارند و بر این اساس نه تنها به راننده کمک می کنند تا در سرعت محدود، حرکت کند، بلکه به خودرو نیز کمک می کند تا در مقابل شیوه رانندگی، واکنش بهتر و سریعتری از خود نشان دهد. بر همین اساس با توجه به تنوع سنسورهای سرعت، در انتخاب سنسور جدید برای خودرو باید دقت بسیاری داشته باشیم. از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نخستین نکته در زمان خرید سنسور سرعت جدید، اندازه لاستیک‌ها است. چرا که اندازه‌ آن‌ها می تواند بر کارایی سنسورهای سرعت شما تأثیرگذار باشد. در صورتی که اندازه تایر بزرگ است، بهتر است تا پیش از نصب هر نوع سنسور کیلومتر جدید، ابتدا لاستیک های خود را کالیبره کنید؛ زیرا اختلاف در اندازه لاستیک امکان دارد که قرائت سنسور سرعت سنج را با اشتباه همراه کرده و در نتیجه بر روی سیگنال های سنسور سرعت تأثیر بگذارد.

نکات مهم در زمان انتخاب‌ سنسور کیلومتر

دیگر نکته مهم در خرید سنسور سرعت جدید، انتخاب انواع سنسورهای سرعت مناسب با خودرو است. از انواع سنسورها می‌توان به سنسور سرعت موتور، سنسور سرعت چرخ، سنسور سرعت نوری و سنسور سرعت آهنربای دائمی اشاره کرد. در صورتی که به دنبال سنسور کیلومتر مطمئن‌تری هستید، بهترین انتخاب برای شما سنسور سرعت آهنربا دائمی است. چرا که این سنسور، می‌تواند سرعت، جهت و موقعیت را با دقت بیشتری نسبت به سنسورهای نوری تشخیص داده و عدم تماس آن سبب افزایش قابلیت اطمینان و طول عمر بیشتر می‌گردد.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو