امداد خودرو، یدک کش و مکانیک سیار طرشت

در هر بخشی از طرشت که باشید، می‌توانید از خدمات امداد خودرو، یدک کش و مکانیک سیار طرشت آقای امداد به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه بهره‌مند شوید. واحدهای امداد سیار آقای امداد به صورت شبانه روزی از طریق موقیت یاب ها رصد شده و در کمترین زمان نزدیکترین امداد رسانان به سوی شما ارسال خواهد شد. در صورتی که نیاز به یدک کش و مکانیک سیار فوری و سریع در طرشت دارید و هزینه و ضمانت خدمات امدادی از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

یدک‌کش طرشت آقای امداد

در زمان نیاز به خدماتی همچون حمل خودرو با جرثقیل یدک کش، کفی و خودروبر در جاده در هر بخشی از طرشت، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت امداد خودرو طرشت آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

یدک‌کش ،کفی،دکل طرشت آقای امداد

خدمات یدک‌کشی و حمل خودرو طرشت آقای امداد

ما در تیم امداد رسانی آقای امداد به شما این ضمانت را می دهیم که می توانید بهترین کیفیت را در کنار منصفانه ترین قیمت دریافت نمایید. اولویت اصلی ما در شرکت آقای امداد ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزان است مهم نیست که خودرو شما خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، یدک کشی سیار آقای امداد آماده است تا انواع خودروهایی چون تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل نماید. از انواع خدمات یدک‌کشی طرشت آقای امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای

قیمت و تعرفه خدمات امداد خودرو و یدک‌کش طرشت

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای مکانیک سیار و یدک‌کشی خودرو در طرشت شرکت آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده نمایید. شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز اقدام کنید.

نحوه ارائه خدمات امدادخودرو، یدک‌کش و مکانیک سیار طرشت

جامع‌ترین خدمات امداد، مکانیک سیار و حمل خودرو را همین حالا در کلانشهر تهران و منطقه طرشت از آقای امداد بخواهید. آقای امداد با بهره مندی از ۱۳ سال سابقه تخصصی در حوزه مکانیک سیار و حمل خودرو توانسته تا انواع ایرادات فنی ممکن را پیش بینی کرده و با جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها، تیمی توانمند و مجرب برای این کار تشکیل دهد. خدمات امدادخودرو، یدک‌کش و مکانیک سیار طرشت به ترتیب زیر در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و انجام تعمیرات و یدک کش کردن خودرو
  • دریافت فایل تعرفه هزینه تعمیرات و حمل خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

خدمات امدادخودرو، یدک‌کش و مکانیک سیار طرشت

 

چرا آقای امداد؟

عوامل متعددی همچون عدم آگاهی با مسائل فنی و بسیاری از مسائل دیگر در رابطه با خودرو، باعث می‌شوند تا در بسیاری از مواقع در انتخاب خدمات سرویس فنی در محل برای خودرو خود با نگرانی‌هایی مواجه شویم. اما آقای امداد به عنوان سرویسی حرفه‌ای در زمینه امدادخودرو، یدک‌کش و مکانیک سیار طرشت، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نگرانی‌های شما را به حداقل میزان ممکن رسانده و با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت، رضایت شما عزیزان را تأمین نماید. با توجه به پراکندگی نیرو‌های امدادرسان آقای امداد، شما می‌توانید در هر بخشی از طرشت در کمترین زمان ممکن به خدمات امدادی دسترسی داشته باشید. از مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو،یدک‌کش و مکانیک سیار طرشت آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • یدک‌کشی و حمل خودرو 24 ساعته
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • صرفه جویی در زمان

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در کرج، کافیست تا با امداد خودرو کرج آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

انواع یدک‌کش های مورد استفاده در امداد خودرو طرشت

با توجه به نوع خودرو، وضعیت فنی و آسیب‌دیدگی آن، آقای امداد با برخورداری از تجهیزات کافی، از یدک‌کش و خودروبر مناسب برای انتقال خودروی شما استفاده خواهد کرد. آقای امداد با برخورداری از نیسان وانت، تریلر کفی، جرثقیل دکل دار و… آماده است تا انواع مختلف خودروهای سبک و سنگین را به صورتی کاملا ایمن و مطمئن جا‌به‌جا کند.

انواع یدک‌کش های مورد استفاده در امداد خودرو طرشت

از اتومبیل‌های اس یو وی (SUV) و وانت بارها می‌توان به خوبی در حمل خودرو های سبک استفاده کرد. در صورتی که تریلی (تریلر) های دارای کفی به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون عدم حساسیت زیاد به جریان باد و سبک بودن یکی از مناسبترین گزینه ها برای یدک کشی تمامی خودروها تبدیل شده اند. در این بین تریلی های فولادی و آلومینیومی در مقایسه با یدک کش‌ها از قابلیت های بیشتری برخوردار هستند و در کنار طول عمر بالا، ایمن‌تر نیز بوده و خودروهای مختلف را می توانند به راحتی بکسل و حمل نمایند.

قوانین مهم در یدک کشی خودرو

در زمان یدک کش کردن خودروها توسط امدادرسانان آقای امداد مطابق با استانداردهای موجود، تمامی موارد ایمنی برای حمل خودرو رعایت می‌شود. برخی از قوانین و موارد ایمنی بسیار ضروری که توسط تیم امداد خودرو و یدک‌کش طرشت آقای امداد انجام می‌گیرند، عبارت‌اند از:

۱) وسیله نقلیه آسیب دیده باید از سیستم فرمان و ترمز کاملا سالمی برخوردار باشد.

۲) در صورت آسیب، خرابی و یا برهم خوردن یکی از محور های وسیله نقلیه و یا نقص در سیستم ترمز و فرمان، وسیله ی کشنده باید به جرثقیل مجهز بوده و بتواند وسیله ی نقلیه آسیب دیده را در حالی که محور آن از زمین بلند است با خود بکشاند.

۳) وسیله نقلیه آسیب دیده باید با استفاده از طناب سیمی محکم همچون سیم کابل و یا بکسل های ثابت به وسیله ترابری کشنده متصل شده باشد.

۴) هیچ وسیله نقلیه ای قادر نیست تا در یک زمان بیش از یک وسیله نقلیه دیگر را یدک کش نماید.

۵) وسایل نقلیه مسافربری دارای مسافر، به هیچ عنوان نمی تواند به عنوان یدک کش عمل کند، حتی اگر وسیله نقلیه آسیب دیده نیز مسافربری باشد.

۶) انتخاب نوع یدک‌کش مهم است و باید قدرت کافی برای کشیدن وسیله نقلیه آسیب دیده را داشته باشد.

۷) وسیله نقلیه آسیب دیده باید در زمان یدک کشی دارای راننده مستقل بوده و حرکت آن را با وسیله ترابری کشنده هماهنگ نماید.

امداد خودرو طرشت آقای امداد

امداد خودرو طرشت آقای امداد با بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال در سطح تهران، یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد. هدف اصلی آقای امداد ارائه خدمات سریع و باکیفیت در اختیار شما عزیزان است. از این خدمات می‌توان به مواردی چون یدک کش کردن خودرو، خودرو بر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و پنچری اشاره کرد.

امداد خودرو طرشت آقای امداد

 

امداد رسانان امداد خودرو، یدک‌کش و مکانیک سیار طرشت

شرکت آقای امداد، نظارت دقیقی بر استخدام و به کارگیری نیروی انسانی خود دارد و در کنار دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین خود، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت کرده است. از این رو شما می‌توانید با خیال راحت خودروی خود را به آن‌ها بسپارید. علاوه بر این، تمامی خدمات انجام شده توسط امدادرسانان آقای امداد به صورت کامل تأیید صلاحیت شده و دارای ضمانت است تا خدمات امدادرسانی خود را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهند.

در کنار آن، ما یک سیستم نظرسنجی و پیگیری کامل را نیز برای هر یک از واحدها و تکنسین خود ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کیفیت آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و در جهت بهبود آن‌ها تلاش نماییم.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در سعادت آباد، کافیست تا با امداد خودرو سعادت آباد آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

خدمات امداد خودرو و مکانیک سیار طرشت آقای امداد

آقای امداد با بهره مندی از تجربه و سابقه تخصصی در حوزه خدمات فنی خودرو هم اکنون آماده است تا خدمات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهد. امداد خودرو طرشت آقای امداد طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را ارائه می‌کند که باعث می‌شود خیال‌تان از بابت رفع مشکلات فنی به طور کامل راحت شود. این خدمات مکانیک سیار را می‌توان به طور کلی در قالب‌های زیر عنوان کرد:

  • تعویض فیلتر و پمپ بنزین
  • دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو
  • تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت
  • امداد قفل و سوئیچ
  • باز و بسته کردن اواپراتور
  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • شارژ گاز کولر خودرو
  • سوخت رسانی سیار
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • امداد باتری
  • سرویس انژکتور خودور
  • دیاگ و عیب یابی خودرو با دستگاه
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض روغن موتور
ادامه مطلب
استارت زدن ماشین در فصل زمستان

خدمات مکانیک سیار طرشت آقای امداد

خدمات مکانیک سیار به خدماتی گفته می‌شود که توسط تعمیرکاران در محل انجام می‌گیرد. چنانچه اتومبیل مشتری در بزرگراه باشد، بایستی در طی 10 دقیقه تعمیر آن انجام گیرد تا باعث هر گونه ترافیک و حادثه در بزرگراه نشود. خدمات ارائه شده توسط مکانیک سیار طرشت آقای امداد به طور خلاصه شامل موارد زیر می‌شود که در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:

  • انجام کلیه سرویسهای دوره ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت ها
  • خدمات سیار سرویس مایعات، تعویض روغن، شارژ باتری، تعویض باتری در محل، پنچرگیری سیار و….
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و… در محل
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…

از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل مورد نظر، مکانیک سیار طرشت می‌تواند خدمت رسانی نماید. در ادامه به بررسی برخی از خدمات مکانیک سیار طرشت آقای امداد اشاره می‌کنیم:

۱) جلوبندی سازی در محل

یکی از ویژگی‌های اصلی امداد خودرو، یدک‌کش و مکانیک سیار طرشت آقای امداد خدمات جامع و کامل آن است که یکی از آن‌ها جلوبندی سازی در محل به شمار می‌آید. ما در شرکت آقای امداد از صفر تا صد خودرو شما را در سریع ترین زمان، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت انجام خواهیم داد. با استفاده از مکانیک سیار در محل طرشت دیگر نیازی به امداد خودرو نخواهید داشت و خواهید توانست تا در زمانی کوتاه با خودروی خود رانندگی نمایید.

جلوبندی سازی در محل خدمات مکانیک سیار آقای امداد

با استفاده از خدمت جلوبندی سازی در محل مکانیک سیار آقای امداد در طرشت دیگر نیازی نیست تا هزینه کرده و خودروی خود را با حمل با یدک‌کش به تعمیرگاه منتقل کنید. این کار علاوه بر کاهش هزینه‌های شما، در زمان شما نیز صرفه‌جویی خواهد کرد. چرا که شما برای مراجعه به تعمیرگاه ها باید برای تعمیر جلوبندی مقدار زیادی قطعات و لوازم تهیه می‌کردید که با مکانیک سیار آقای امداد دیگر نیازی نیست تا وقت خود را به هر یک از این موارد اختصاص دهید. به مکانیک سیار طرشت آقای امداد اعتماد کنید و خودروی خود را به ما بسپارید تا بتوانید جلوبندی خودروی خود را به مانند روز اول از ما تحویل بگیرید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در جاده چالوس، کافیست تا با امداد خودرو جاده چالوس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

۲) تعمیر گیربکس خودرو در محل

گیربکس یکی از از قطعات مهم خودرو به شمار رفته و وظیفه تبدیل نیروی موتور را به انرژی مکانیکی و انتقال آن به سیستم جلوبندی خودرو و در نهایت به چرخ ها و زمین دارد. سیستم گیربکس در عین قدرت بالای خود بسیار حساس بوده و حائز اهمیت است؛ چراکه در صورت رعایت نکردن برخی از مسائل شاید شما مجبور باشید تا هزینه های سنگینی را بابت تعمیر آن بپردازید. از این رو همواره به بررسی گیربکس خود پرداخته و سلامت آن را در نظر داشته باشید. خدمات و سرویس های مکانیک سیار طرشت آقای امداد در رابطه با گیربکس عبارتند از:

  • تعویض صفحه کلاچ در محل توسط مکانیک سیار
  • سرویس فصلی ته میل‌لنگ، تعویض کاسه نمد ها و چک کردن چرخ دنده ها
  • تعویض روغن گیربکس در محل با سرویس‌های مایعات و دیاگ

۳) سرویس های دوره ای خودرو

در کنار ارائه خدمات تعمیر و امداد خودرو در محل، شما می توانید با استفاده از مکانیک سیار طرشت سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را نیز به سادگی در محل مورد نظر خود انجام دهید. سرویس های دوره ای خودرو سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره ای بر روی خود را انجام گیرند تا مشکلات احتمالی و پرهزینه خودرو را شناسایی و از آن‌ها پیشگیری شود. این سرویس های دوره ای باید پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ یا ترددهای درون شهری انجام گیرد. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو انجام گرفته توسط مکانیک سیار طرشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز

۴) سرویس چرخ خودرو در محل

چرخ های خودرو اهمیت بسیار زیادی در رانندگی و ثبات بدنه دارند؛ چرا که از یک سو با جلوبندی در تماس بوده و از سویی دیگر نیز با انتقال نیرو و وضعیت اتاق خودرو و سیستم لنت ترمز یکپارچه می‌باشد. همین امر باعث می‌شود تا هر گونه نقص فنی در آن منجر به مشکلات بزرگتری شده و هزینه های بسیار سنگینی را به همراه داشته باشد.

سرویس چرخ خودرو در محل آقای امداد

مکانیک سیار طرشت آقای امداد آماده است تا سرویس چرخ‌های خودروی شما را در محل مورد نظرتان در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا انجام دهد. این سرویس شامل موارد زیر است:

  • تعویض و تنظیم سیار بلبرینگ چرخ در محل با بهترین قیمت
  • تعویض سیار لنت ترمز در محل با بهترین قیمت
  • تنظیم پدال ترمز و سنسور لنت در محل
  • تنظیم بالانس لاستیک ماشین در محل
  • مشاوره کاملا رایگان و کاربردی

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در پونک، کافیست تا با امداد خودرو پونک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

۵) باتری به باتری و تعویض باتری در محل

باتری خودرو یکی از آن سیستم هایی است که علاقه زیادی به غافلگیر کردن راننده دارد. با آن که هر باتری در پایان عمر مفید خود هشدارهایی را به راننده می‌دهد، اما باز هم ممکن است تا شما را در یک صبح سرد کاری معطل کرده و خودرویتان را از کار بیاندازد. در این زمان کافی تا با یک تماس مکانیک سیار طرشت آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و تعویض باتری را با دقت و کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه، با ضمانت اجرایی در اختیار شما قرار می دهند. شما تنها هزینه خود باتری را پرداخت خواهید کرد و هیچ هزینه ای بابت نصب و حمل و نقل باتری از شما دریافت نخواهد شد.

۶) تعویض روغن در محل

در کنار امور مکانیکی و فنی که مکانیک سیار طرشت آقای امداد در خدمت شما قرار می دهد، شما می توانید از خدمات گسترده تری نیز همچون سرویس مایعات خودرو در محل استفاده نمایید. سرویس مایعات خودرو یکی از مهم ترین و محبوب ترین سرویس ها مکانیک سیار طرشت است که در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد. مکانیک سیار آقای امداد تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهد داد.

تعویض روغن در محل آقای امداد

شما تنها با یک تماس این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت خواهید کرد. امدادرسانان همچنین به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات دوره‌ای خود را ارائه خواهند داد. تمامی خدمات تضمین شده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند.

۷) تنظیم مصرف سوخت در محل

شما می توانید برای شستشوی انژکتور یا تعویض پمپ بنزین و… خودروی خود زمان زیادی را صرف رفتن به تعمیرگاه و انتظار برای آن تلف کنید. در صورتی که تمام این خدمات را مکانیک سیار طرشت آقای امداد در زمانی کوتاه با قیمتی مطمئن در محل مورد نظرتان انجام می دهد. مکانیک سیار طرشت آقای امداد شوشو و تنظیم و تعویض قطعات مورد نیاز خود را به صورت حرفه ای و تضمین شده برای شما انجام می دهد به نحوی که شما در انتها از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • کاهش مصرف سوخت خودرو
  • تنظیم میزان پاشش سوخت و تضمین سلامت موتور خودرو
  • افزایش بینظیر شتاب خودرو
  • رانندگی بهتر بدون ریب زدن ماشین
  • کاهش هزینه ها به بهترین شکل ممکن و حذف استهلاک رفت و آمد
  • صرفه جویی در زمان شما برای مراجعه به تعمیر گاه
  • حذف استهلاک‌های رفت و آمد و تهیه لوازم یدکی خودرو

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در شهر ری، کافیست تا با امداد خودرو شهر ری آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو