مجوز نیسان یدک کش تهران

برای دریافت مجوز نیسان یدک کش در تهران کافیست تا با یک تماس آقای امداد را خبر کنید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان آقای امداد شما را راهنمایی کرده و به شما خواهند گفت که چگونه با صرف زمان و هزینه‌ای اندک می‌توانید مجوز رسمی یدک کشی را دریافت و تمامی خدمات یدک کشی و انتقال خودروها را با خیالی راحت و تحت نظارت اتحادیه به انجام برسانید. امداد خودرو آقای امداد با بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال و 13 سال سابقه انجام خدمات امدادی، یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا در زمانی اندک شما عزیزان را در دریافت مجوز نیسان یدک کش یاری نماید.

بر اساس دستور رئیس صنفی اتحادیه امداد خودروهای تهران تمامی یدک‌ کش‌ها و نیروهای امدادی باید از مجوز رسمی امداد خودرو برخوردار باشند و آن را بر روی شیشه خودروی خود نصب نمایند. از این رو شما نیز می‌توانید برای دریافت مجوز نیسان یدک کش و فعالیت به صورت قانونی از طریق شرکت‌های امداد خودرو اقدام نمایید و این کار را به آقای امداد بسپارید. آقای امداد با برخورداری از متخصصینی ماهر و باتجربه در کمترین زمان ممکن می‌تواند مجوز نیسان یدک کش را برایتان صادر نماید.

در کنار آن امداد خودرو آقای امداد آماده ارائه خدمات سریع، ایمن و باکیفیت امدادی همچون یدک کش کردن خودرو با خودرو بر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری، پنچرگیری و… در اختیار همشهریان عزیز در هر بخشی از تهران است. واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و در کمترین زمان خود را به شما می رسانند تا فرآیند امداد، یدک کشی با خودروبر، جرثقیل و مکانیک سیار را آغاز نمایند. اگر نیاز به دریافت مجوز نیسان یدک کش فوری و سریع در تهران دارید ، با ما در آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

مجوز پمپ بنزین سیار تهران آقای امداد

 

علت لزوم دریافت مجوز نیسان یدک کش

بر اساس اعلامیه منتشر شده از سوی رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودرو کشور، از این پس تمانی خودروهای یدک کش امدادی فعال در کشور ساماندهی شده و باید مجوز رسمی داشته باشند. با توجه به این مصوبه زین پس تمامی یدک کش‌های امدادی در سراسر کشور، بررسی شده و با صاحبان خودروهای یدک کش متخلف و بدون مجوز رسمی از شرکت‌های امداد خودرو برخورد قانونی خواهد شد.

علت لزوم دریافت مجوز نیسان یدک کش

وی همچنین بیان کرد که یدک کش‌های فاقد مجوز درصورتی که برای اخذ مجوز از شرکت های امداد خودرو اقدام نکنند، از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد. بر اساس طرح ساماندهی خودروهای یدک کش امدادی، هرگونه خدمات این یدک کش ها با توجه به قیمت های مصوب به مردم ارائه خواهد شد و در این طرح تمامی این خودروها بایستی به آرم شرکت تعاونی امداد خودرو تجهیز باشند. از دیگر ویژگی های مورد تأکید این نهاد، داشتن لباس های متحدالشکل خودروهای یدک کش امدادی است و از مردم خواسته شده تا از پرداخت هر گونه وجوه غیرمصوب به یدک کش ها خودداری نمایند و درصورت مشاهده تخلف، موارد آن را به اطلاع این نهاد برسانند.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در سعادت آباد، کافیست تا با امداد خودرو سعادت آباد آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

از این رو کمیته بازرسی و نظارت بر عملکرد خودروهای یدک کش امدادی در سراسر کشور در گام نخست به برخورد با یدک کش های بدون مجوز پرداخته و به شکایات مردمی رسیدگی خواهد کرد. در کنار آن، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، شرایط و ضوابطی را نیز برای فعالیت یدک کش‌های سیار در نظر گرفته که از برخی از آن‌ها می‌توان به دارا بودن سن پنج سال برای ناوگان امدادی، استفاده از چراغ گردان در مرتفع‌ترین قسمت وسیله نقلیه امدادی و نصب مجوز اعطا شده پلیس راهور بر روی شیشه جلوسمت راست خودرو امدادی جهت رویت امدادخواهان اشاره کرد.

علت لزوم دریافت مجوز نیسان یدک کش

شما همکاران عزیز کافیست با آقای امداد تماس بگیرید و بسادگی مجوز نیسان یدک کش خود را دریافت نمایید. بدون صرف زمان و هزینه‌ی زیاد، به راحتی صاحب مجوز رسمی یدک کشی شده و با خیال راحت کسب و کار خود را شروع کنید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در منطقه یک تهران، کافیست تا با امداد خودرو منطقه یک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

چرا آقای امداد؟

عوامل متعددی همچون عدم آگاهی با مسائل فنی و بسیاری از مسائل دیگر در رابطه با خودرو، باعث می‌شوند تا در بسیاری از مواقع در انتخاب خدمات سرویس فنی در محل برای خودرو خود با نگرانی‌هایی مواجه شویم. اما آقای امداد با 13 سال سابقه ارائه خدمات امدادی و مجوز رسمی از اتحادیه ی امداد خودرو ها به عنوان سرویسی حرفه‌ای در زمینه یدک‌کشی و مکانیک سیار در تهران، تمام تلاش خود را به کار گرفته و می‌تواند نگرانی‌های شما را به حداقل میزان ممکن برساند. شما می‌توانید تمامی خدمات امداد خودرو در محل را با کیفیتی بالا از ما بخواهید.

ادامه مطلب
مشکلات گیربکس تویوتا پریوس و رفع آن

با توجه به پراکندگی و افزایش یدک کش های غیرمجاز در سطح شهر، بسیاری از مردم نیز به دنبال یدک کش هایی مجاز، باکیفیت و با قیمت اتحادیه می‌باشند؛ چرا که از ضمانت برخودار بوده و می‌تواند خیال آن‌ها را از یک یدک‌کشی ایمن با قیمتی منصفانه برطرف سازد. شما می‌توانید در هر بخشی از تهران در کمترین زمان ممکن از خدمات ما برخوردار شده و با راهنمایی‌های کارشناسان آقای امداد صاحب مجوز نیسان یدک کش شوید.

شرایط دریافت مجوز نیسان یدک کش

بر اساس مصوبه اتحادیه دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو، وسایل نقلیه یدک کشی باید دارای شرایط خاصی برای دریافت مجوز رسمی باشند. از این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وسيله نقليه امدادی بايد با شرايط جوی و جغرافيايی جاده تطابق داشته و توانايی حركت و فعاليت امدادی را داشته باشد.
  • وسيله نقليه امدادی بايد دارای كارت معاينه فنی باشد.
  • خودروهای امدادی باید بر روی بدنه خود (به صورت طولی) به برچسب نواری روز و شبرنگ به عرض 15 سانتیَمتر منقوش گردند.
  • حداكثر سن وسيله نقليه امدادی نبايد بيش از 15 سال باشد.
  • وسيله نقليه امدادی بايد دارای تابلو مستطيل شكل با آرم احتياط و با عنوان وسيله نقليه امدادی نصب شده بر روی سقف مطابق باشد.
  • نحوه نگارش و آرم و علائم خودروهای امدادی نبايد متمايز و متفاوت باشد. به طوری که تمامی خودروهای امدادی بايد به صورت متحدالشكل دارای به آرم و علائم باشند.
  • با هدف ايجاد ايمنی و در کنار آن قابل رويت بودن خودروهای امدادی در شب و عمليات امدادی این خودروها مطابق با ماده 60 و 111 آئين نامه راهور، بايد دارای چراغ گردان يک تيكه به رنگ آبی و زرد در بالاترين نقطه خودرو (سقف) باشند.
  • وسيله نقليه امدادی بايد دارای كارت معاينه فنی باشد.
  • وسايل نقليه امدادی برای بكسل وسايل نقليه معيوب باید دارای ابزار و تجهيزات استاندارد بوده، به نحوی كه هنگام بكسل هيچ گونه خسارتی به وسيله نقليه بكسل شده وارد نشود.
  • وسیله نقليه امدادی كه كار بكسل ديگر وسايل نقليه معيوب را انجام مي دهد، بايد از نوع نیسان، وانت و يا كاميونت با توان كششی حداقل وزن 3 تن باشد.

شرایط دریافت مجوز نیسان یدک‌کش تهران

شما کافيست تا برای اطلاع از این شرایط و ضوابط با شرکت آقای امداد تماس بگیرید. کارشناسان ما تمامی موارد را به صورت دقیق و با صبر و حوصله برای شما توضیح خواهند داد تا بتوانید به سرعت مجوز نیسان یدک کش خود را دریافت نمایید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در آبعلی، کافیست تا با امداد خودرو آبعلی آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

قوانین یدک‌کشی پس از دریافت مجوز

پس از دریافت مجوز نیسان یدک کش خود، باید بدانید که رعایت برخی از نکات و قوانین لازم و ضروری است. این قوانین در گام اول به سلامت خودروی یدک کش و خودروی حمل شده اهمیت می‌دهند و در گام بعدی عدم رعایت آن‌ها می‌تواند مجوز شما را باطل نماید. این قوانین و شرایط عبارتند از:

  • يدک كشی بايد با استفاده از تجهيزات مخصوص يدک كشی انجام شود تا بتواند از وارد آمدن خسارت ناشی از عمل يدک كشی به وسيله نقليه معيوب جلوگيری نماید.
  • تمامی اکیپ‌های یدک‌کشی وظیفه دارند تا در زمان يدک كشی وسايل نقليه معيوب، نسبت به نصب تجهيزات ايمني خود از جمله چراغ چشمک زن و مثلث احتياط در عقب وسيله يدک شده اقدام نمايند.
  • وسيله نقليه معيوب نیز بايد داراي راننده مستقل باشد.
  • در زمان حمل وسيله نقليه معيوب با محور بلند شده از زمين و يا بر روی وسيله نقليه امدادی نبايد هيچ شخصی در داخل آن حضور داشته باشد.
  • وسيله نقليه امدادرسان در يک زمان نمی‌تواند بيش از يک وسيله نقليه دارای نقص فنی و آسيب ديده را يدک بكشد.
  • در زمان انجام يدک كشی نبايد به جز راننده شخص ديگری در وسيله نقليه معيوب حضور داشته باشد.

شما می‌توانید در هر مرحله برای اطلاع از قوانین و مقررات با آقای امداد تماس بگیرید و از راهنمایی های کارشناسان خبره ما استفاده نمایید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در ولنجک، کافیست تا با امداد خودرو ولنجک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

1.5 2 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
6 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

سلام وقت بخیر. بنده گواهینامه پایه یک دارم و تصمیم گرفتم یدک کش بگیرم لذا چیکار باید بکنم؟ مراحلش چی هس؟ آیا باید اول خودرو رو بگیرم بعد مجوز یا اول مجوز رو بگیرم بعد خودرو را؟ ممنون میشم راهنمایی کنین محدوده استان گلستان شهرستان مراوه تپه

سلام

برای گرفتن مجوز یدک کش در استان گلستان، باید مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول: تهیه مدارک

برای دریافت مجوز یدک کش، باید مدارک زیر را تهیه کنید:

کپی کارت ملی و شناسنامه
کپی گواهینامه پایه یک
کپی کارت پایان خدمت یا معافیت
کپی سند خودرو
کپی بیمه نامه خودرو
کپی کارت معاینه فنی خودرو
کپی گواهینامه رانندگی ویژه یدک کش
مرحله دوم: مراجعه به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای

با تهیه مدارک لازم، باید به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراوه تپه مراجعه کنید. در اداره راهداری، فرم های مربوط به درخواست مجوز یدک کش را تکمیل کنید و مدارک خود را ارائه دهید.

مرحله سوم: پرداخت هزینه

پس از تکمیل فرم ها و ارائه مدارک، باید هزینه صدور مجوز یدک کش را پرداخت کنید. هزینه صدور مجوز یدک کش در استان گلستان، مبلغ 100 هزار تومان است.

مرحله چهارم: بررسی مدارک

مدارک شما توسط کارشناسان اداره راهداری بررسی خواهد شد. اگر مدارک شما کامل و صحیح باشد، مجوز یدک کش برای شما صادر خواهد شد.

مرحله پنجم: دریافت مجوز

پس از بررسی مدارک، مجوز یدک کش برای شما صادر خواهد شد. مجوز یدک کش معمولاً یک سال اعتبار دارد.

مراحل دریافت مجوز یدک کش به ترتیب زیر است:

تهیه مدارک لازم
مراجعه به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای
تکمیل فرم های درخواست مجوز
ارائه مدارک
پرداخت هزینه
بررسی مدارک
دریافت مجوز
در مورد سوال شما که آیا اول باید خودرو را بخرید یا مجوز را؟

پاسخ این سوال بستگی به شرایط شما دارد. اگر خودروی مناسب برای یدک کشی دارید، می توانید ابتدا خودرو را بخرید و سپس برای دریافت مجوز اقدام کنید. اما اگر خودروی مناسب ندارید، باید ابتدا برای دریافت مجوز اقدام کنید و سپس خودروی مناسب را خریداری کنید.

در مورد محدوده استان گلستان، شهرستان مراوه تپه، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراوه تپه تماس بگیرید. شماره تلفن اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان است.
اگر نیاز به اطالعات بیشتر دارد با دفتر ما تماس بگیرید تا شماره را راهنمایی کنند.

ایا میتوانیم پروانه کسب شخصی بگیرم

سلام برای مجوز نیسات بله می تونید

عزیز میبخشید
آیا نیسان یدک کش پایه ۲ میخواد یا نه با پایه ۳ هم میشه کار کرد

سلام دوست عزیز
برای رانندگی با نیسان باید گواهینامه پایه 3 داشته باشید.

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو