امداد خودرو آبعلی آقای امداد

امداد خودرو آبعلی آقای امداد به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران، آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بالا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هدف اصلی آقای امداد ارائه خدمات سریع و باکیفیت همچون یدک کش کردن خودرو، خودرو بر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و پنچری در هر ساعتی از شبانه روز است.

شما می توانید به عنوان یک انتخاب عالی در زمان نیاز به امداد خودرو، با امداد خودرو آبعلی تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادرسانان و متخصصان با تجربه و ماهر آقای امداد بسپارید. واحد امداد خودرو آبعلی آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه‌ی امداد خودرو است و آمادگی آن را دارد تا خدمات خود را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

تیم‌های امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از منطقه آبعلی هستند و در کمترین زمان در کنار شما خواهند بود تا فرآیند امداد را آغاز نمایند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در آبعلی دارید و همچنین ضمانت خدمات امدادی نیز اهمیت زیادی برایتان دارد، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

امداد خودرو آبعلی آقای امداد

قیمت و تعرفه خدمات امداد خودرو آبعلی آقای امداد

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای تعمیرات سیار خودرو امداد خودرو آبعلی آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کامل، دقیق و دسته‌بندی شده در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده کنید. علاوه بر این شما می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای آنلاین نیز استفاده نمایید و ضمانت‌نامه مخصوص به خدمات ارائه شده را نیز در دسترس داشته باشید.

 

امداد رسانان آقای امداد

ما در امداد خودرو آبعلی آقای امداد، بهترین و باتجربه ترین امدادرسانان را انتخاب کرده و در اختيار شما قرار داده‌ایم. در کنار نظارت دقیق بر استخدام و به کارگیری نیروی انسانی و دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین خود، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت کرده‌ایم. علاوه بر این تمامی خدمات انجام شده توسط امدادرسانان، به صورت کامل تأیید صلاحیت و ضمانت شده است تا خدمات امدادرسانی خود را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهند.

امدادرسانان آقای امداد

در کنار آن، ما یک سیستم نظرسنجی و پیگیری کامل را نیز برای هر یک از واحدها و تکنسین خود ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کیفیت آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و در جهت بهبود آن‌ها تلاش کنیم.

در صورتی که به خدمات امداد خودرو، یدک کشی، تعمیر سیار، باتری به باتری و… در کرج نیاز دارید، کافیست تا با امداد خودرو کرج آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

چرا آقای امداد؟

عوامل زیادی مانند عدم آگاهی با مسائل فنی و بسیاری از مسائل دیگر باعث می‌شود تا ما در رابطه با انتخاب خدمات سرویس فنی در محل برای خودرو خود با نگرانی‌هایی مواجه شویم. اما آقای امداد به عنوان سرویسی حرفه‌ای در زمینه امداد و تعمیر سیار، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این تشویش را به حداقل ممکن رسانده و با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت، رضایت مشتریان را تامین نماید. در این بخش می‌خواهیم به بررسی خدمات امداد خودرو آقای امداد بپردازیم. خدمات و مزیت‌هایی که باعث شده تا آقای امداد به انتخابی حرفه‌ای در حوزه امداد خودرو تهران تبدیل شود.

 

خدمات امداد خودرو آبعلی آقای امداد

آقای امداد با داشتن ۱۳ سال سابقه تخصصی در زمینه خدمات فنی خودرو آماده است تا خدمات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهد. تیم‌های امدادی و فنی ما با پیش بینی ایرادات فنی ممکن و جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها، تیمی توانمند و مجرب برای خدمت به شما تشکیل داده‌اند. همان گونه که پیش تر نیز بیان شد، امداد خودرو آبعلی آقای امداد طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را ارائه می‌کند که می‌تواند سبب آرامش خیال شما از بابت رفع مشکلات فنی به طور کامل شود. از خدمات امداد و مکانیک سیار امداد خودرو آبعلی آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض فیلتر و پمپ بنزین
  • دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو
  • تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • تعویض روغن موتور
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • امداد قفل و سوئیچ
  • باز و بسته کردن اواپراتور
  • حمل خودرو با یدک کش، دکل و کفی
  • شارژ گاز کولر خودرو
  • سوخت رسانی سیار
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • امداد باتری
  • سرویس انژکتور خودرو

در صورتی که به خدمات امداد خودرو، یدک کشی، تعمیر سیار خودرو، پنچرگیری و. .. در لواسان نیاز دارید، کافیست تا با امداد خودرو لواسان آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

خدمات امداد سیار امداد خودرو آبعلی آقای امداد

سیلندر چیست؟

به فضایی استوانه‌ای شکل در موتورها و پمپ‌های رفت و برگشتی که پیستون در آن‌ها حرکت می‌کند، سیلندر گفته می‌شود. به طور کلی تمامی موتورها، پمپ‌ها و یا کمپرسور های رفت و برگشتی، برای انجام کارکرد خود دست ‌کم به یک سیلندر احتیاج دارند. به طور معمول چندین سیلندر در کنار یکدیگر و در بلوک سیلندر قرار می ‌گیرند که در حقیقت با ریخته ‌گری آلیاژهای آلومینیوم یا چدن ساخته شده و در نهایت ماشین کاری می‌شود. در داخل هر سیلندر، یک پیستون وجود دارد که توسط چند رینگ پیستون فلزی در شیار ماشین و در اطراف سطح خارجی آن نصب می‌شود.

سیلندر چیست ؟

حلقه های پیستون در زمان حرکت در سیلندر به دیواره‌های آن بسیار نزدیک می‌شوند، به همین جهت در ساخت سیلندر از آلومینیوم یا چدن و آلیاژهای محکم استفاده می‌کنند تا آسیبی به آن نرسد و استحکام کافی داشته باشد. علاوه بر این فضای بین پیستون و سیلندر نیز با استفاده از رینگ ‌های پیستون که در شیار هایی بر روی سطح خارجی پیستون قرار گرفته‌اند، آب ‌بندی می ‌شود تا از نشت هر گونه هوا به بیرون از سیلندر و نشت روغن به داخل آن جلوگیری گردد.

انواع آرایش قرار گیری سیلندر در خودرو

نخستین آرایش قرار گیری سیلندرها در انواع خودرو، آرایش خطی بوده است. این آرایش این امکان را در اختیار افراد قرار می‌داد تا تعمیر این مدل از خودروها بسیار روان و ساده انجام گیرد. به طوری که در ابتدای آشنایی افراد مبتدی و علاقه مند به دنیای خودرو و تعمیرات آن، نخستین موردی که باید با آن آشنا می‌شدند، نحوه کارکرد و اجزای مختلف این نوع موتورها بود. آن‌ها باید می‌توانستند به راحتی این موتورها را در کمترین زمان تعمیر و بررسی نمایند.

۱) سیستم سیلندر خطی:

در آرایش خطی سیلندر تمامی سیلندر ها، در یک بلوک سیلندر پشت سر یکدیگر و در یک راستا قرار می گیرند. به همین جهت به نحوه چیدمان آن‌ها آرایش خطی می گویند. نحوه قرارگیری سیلندرها در تمامی موتورهای چهار سیلندر دنیا به این صورت است. با این حال هستند خودروهایی که دارای شش سیلندر هستند. در این زمینه می‌توان به کارخانه BMW اشاره کرد که سنت‌شکنی کرده و خودرو های شش سیلندر خطی را تولید و عرضه نموده است. نحوه تراز موتور ۶ سیلندر خطی بسیار جذاب و خاص است، به‌طوری که توانسته این موتور را هر ساله در لیست نامزد های بهترین موتور سال قرار دهد.

اغلب موتورهای تخت به صورت قدرتی عمل می کنند و جزء موتورهای پرسرعت به شمار نمی روند. از این رو در خودروهای سنگین دیزلی بیشتر از این موتورها استفاده می شود؛ چرا که گشتاوری مورد نیاز سیستم های دیزلی در این نوع موتورها به خوبی انجام می‌گیرد. امری که در موتورهای دیگر کمتر می توان به آن دست یافت. با این حال خودروسازانی همچون مرسدس و اسکانیا نحوه چیدمان دیگری را برای موتورهای خود به کار می‌برند.

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو، تعمیر سیار و… در جاده چالوس، کافیست تا با امداد خودرو جاده چالوس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

۲) سیستم سیلندر خطی با زاویه:

در سیستم سیلندر با آرایش خطی زاویه دار، به مانند سیستم خط مستقیم، تمامی سیلندرها در یک خط و یک ردیف قرار می گیرند. به همین جهت به این سیستم inline نیز گفته می شود. تنها تفاوت این آرایش با آرایش خطی سیلندر، قرار گیری سیلندرها نسبت به قائم است و مابین ۱۵ الی ۶۰ درجه می باشد. این ویژگی به این موتورها این امکان را می دهد تا از دور گیری بسیار بالایی برخوردار باشند.

سیستم سیلندر خطی زاویه‌دار

طراحی موتورهایی با استفاده از سیلندر های خطی زاویه دار، این امکان را به خودروها داده تا در عین استفاده از موتورهای کم حجم و کوچک بتوانند قابلیت دورگیری سریعی داشته باشند و از گشتاور سرعت بالایی نیز برخوردار باشند. در واقع این عمل به آن‌ها کمک می کند تا در دور های پایین شتابدهی خودرو به سادگی انجام شود.

این نوع موتورها از نظر ابعادی به مانند یک موتور خطی بوده و در عین حال تعمیرات آن نیز بسیار ساده است. همچنین این موتور به علت آن‌که می تواند فضای اریبی را ایجاد کند، از مرکز ثقل پایین برخوردار بوده و می‌تواند فضای بسیار مناسبی را برای سیستم فراهم آورد. در ساخت خودروهایی چون BMW 320i و پژو 405 GLX از این نوع آرایش سیلندرها استفاده می شود.

علت آسیب و یا ترک خوردگی سیلندر

عوامل متعددی می تواند منجر به آسیب و یا ترکیدگی بلوک سیلندر و یا سرسیلندر شوند. از این عوامل می توان به مواردی چون پرت شدن بیش از حد بدنه سیلندر، گرم شدن بیش از حد موتور و در کنار آن تغییرات ناگهانی دما اشاره کرد. در کنار این موارد، مسائل دیگری نیز همچون ضربه خوردن به بلوک سیلندر و یا سرسیلندر می تواند منجر به ایجاد ترک در بدنه سیلندر گردد. در بسیاری از مواقع به علت نقص فنی در سیستم خنک کننده خودرو، بلوک سیلندر بسیار داغ شده و به همین علت آسیب می‌بیند.

ادامه مطلب
چرا کولر ماشین من خنک نمی کنه؟ 7 دلیل برای کار نکردن کولر خودرو

علت آسیب یا ترک خوردگی سیلندر

از این رو لازم است تا شما برای جلوگیری از وقوع چنین خطراتی در آینده و پیشگیری از آن‌ها، همواره دقت لازم را در رابطه با آمپر دمای خودرو در نظر داشته باشید. به عنوان مثال در صورتی که آمپر دمای بیشتر از محدوده نرمال و استاندارد را نشان داد، باید بدانید که سیستم خنک کننده خودرو شما با مشکل برخورد کرده و باید به سرعت این مشکل را رفع کنید و اقدام به خنک کردن موتور نمایید. از این رو انتخاب یک تعمیرکار ماهر و متخصص در این زمان نکته‌ای حیاتی است.

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو، تعمیر سیار و… در شهرقدس، کافیست تا با امداد خودرو شهرقدس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

اغلب در فصل های گرم سال همچون تابستان و در شهر های پر ترافیک این مشکل برای رانندگان رخ می دهد. از این رو در صورتی که شهر شما دارای هوای بسیار گرمی در فصل تابستان و در کنار آن ترافیک های سنگین است، باید با استفاده از یک برنامه ریزی دقیق و در فواصل زمانی مشخص شده، سیستم خنک کننده خودرو خود را بررسی و چک نمایید. در صورت وجود هر نوع مشکل آن را رفع کنید تا با مشکلاتی همچون ترک خوردگی سیلندر خودرو مواجه نشوید. در ادامه به بررسی علت های دیگر ترکیدگی سیلندر و آسیب دیدن آن می پردازیم:

  • سرمای بیش از حد

از یکی از دلایل ترک خوردگی و آسیب به بلوک سیلندر می توان به سرمای بیش از حد هوا بخصوص در فصل زمستان اشاره کرد. در واقع کمتر کسی است که اهمیت ضد یخ را در درون آب رادیاتور نداند، اما باز هم این اتفاق رخ می‌دهد که بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری، از اضافه کردن ضد یخ در آب رادیاتور غفلت کرده و با مشکلاتی چون ترک برداشتن بلوک سرسیلندر مواجه می‌شوند. این نکته را در نظر داشته باشید در صورتی که آب درون رادیاتور از میزان کافی ضد یخ یا محلول در خود برخوردار نباشد، با پایین آمدن درجه دما زیر صفر و سرد شدن هوا، احتمال یخ زدگی آب در حفره های سیلندر افزایش خواهد یافت.

سرمای بیش از حد هوا

هنگامی که آب در درون سیلندر یخ می‌زند، افزایش حجم یافته و این اتفاق منجر به ایجاد ترک هایی بر روی بسته‌های مختلف سیلندر می شود. این ترک ها می‌‌توانند منجر به ایجاد مشکلات بسیار زیادی شوند و ساخت و ساز فنی موتور خودرو را با مشکل مواجه سازند. بر همین اساس توجه داشته باشید که در شروع فصل های سرد سال، به میزان کافی از یخ در آب رادیاتور خود استفاده نمایید. یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند به شما کمک کند آن است که در طول شب نیز خودرویتان را در محیط باز قرار ندهید.

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو، تعمیر سیار، پنچرگیری و… در ملارد، کافیست تا با امداد خودرو ملارد آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

  • ضربه خوردن سیلندر و سر سیلندر

از دیگر دلایل و علت های آسیب دیدن سیلندر، می توان به ضربه خوردن بخش‌هایی چون سر سیلند و سیلندر اشاره کرد که می‌تواند منجر به ایجاد ترک هایی شود. ضربه و ترک خوردگی بلوک سیلندر و سرسیلندر اغلب زمانی رخ می دهد که موتور خودرو باز شده و یا در تعمیر باشد. به عنوان مثال ممکن است تا در زمان تعمیر خودرو، بر اثر اهمال کاری شاگردان تعمیرگاه، موتور شما آسیب خورده و ترک های ریزی بر روی آن ایجاد شود. از این رو توصیه ما به شما آن است که برای تعمیر سیلندر و موتور خودروی خود، حتماً به تعمیرکاران مجرب و ماهر در این زمینه مراجعه کنید. امداد خودرو آقای امداد آمده است تا در هر ساعتی از شبانه روز در خدمت شما عزیزان باشد.

  • تغییرات ناگهانی دما

در کنار موارد ذکر شده، از دیگر مسائلی که می‌تواند منجر به ترک خوردگی بلوک سیلندر شود، می توان به تغییرات ناگهانی دما و گرم و سرد شدن ناگهانی سیلندرخودرو اشاره کرد. به عنوان مثال برخی از افراد اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات فنی خودرو ندارند و در اثر بالا رفتن ناگهانی دمای موتور تلاش می کنند تا با استفاده از روش هایی عجیب و غریب خودرو را خنک نمایند. به عنوان مثال برخی از افراد برای سرد کردن موتور خودرو خود از فشار آب استفاده می‌کنند، در صورتی که این کار به هیچ عنوان برای خودرو مناسب نبوده و می تواند باعث وارد شدن آسیب های جدی به سرسیلندر و بلوک سیلندر شود و ترک خوردگی هایی را در نقاط مختلف آن ایجاد کند.

تغییرات ناگهانی هوا

بر همین اساس توجه داشته باشید در زمانی که دمای موتور خودرویتان بالا رفت، بهترین راهکار برای پایین آوردن دمای آن، آب ریختن در بخش جلوی رادیاتور است. در واقع شما باید دقت کنید که به هیچ عنوان آب بر روی سرسیلندر و یا بلوک‌ سیلندر پاشیده نشود؛ چرا که این کار باعث می شود تا دمای مایع رادیاتور پایین آمده و آب در حال گردش در موتور با دمای پایین تری باعث انتقال گرمای موتور و خنک شدن آن گردد.

ریختن آب بر روی سرسیلندر و سیلندر گرم علاوه بر ایجاد ترک، می تواند منجر به ایجاد تاب خوردگی نیز در قطعات شود به حدی که لازم باشد تا سیلندر و سرسیلندر خودرو نیاز به تعویض پیدا کند.

توجه داشته باشید در صورتی که دمای موتور خودرویتان به علت عواملی چون روشن نشدن فن به صورت دور تند یا درست کار نکردن آن بالا رود، می‌توانید با روشن کردن کمپرسور کولر خودرو فن‌ ها را وادار به کار کردن در دور تند کنید و با این کار دمای موتور را تا حد زیادی کاهش دهید. علاوه بر این دقت داشته باشید در صورتی ‌که از این ترفند برای کاهش دمای خودرو استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که پس از روشن شدن کمپرسور کولر، فن ‌های دور تند نیز روشن شوند؛ چرا که در غیر این صورت، این کار می ‌تواند نتیجه‌ی عکس دهد.

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو سیار همچون یدک‌کش، باتری به باتری، تعویض دینام و … در اسلامشهر، کافیست تا با امداد خودرو اسلامشهر آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

علائم آسیب و ترک ‌خوردگی سیلندر

هنگامی که سرسیلندر و بلوک سرسیلندر خودرو با مشکلاتی همچون ترک خوردگی مواجه می شوند، نشانه ها و علائمی در کارکرد خودرو به چشم خواهد خورد که از آن طریق می توان به وجود هر نوع ترک خوردگی در سیلندر پی برد. ترکیدگی بلوک سیلندر منجر به ایجاد یک راه به بیرون خواهد شد و می‌تواند فشار درون سیلندر را کم کند. در نتیجه این امر کارکرد فنی خودرو همچون تخلیه دود احتراق و مکش برای فراهم کردن سوخت اکسیژن با مشکل برخورد خواهد کرد.

علائم آسیب و ترک خوردگی سیلندر

در بسیاری از مواقع ترک خوردگی سیلندر خودرو را می‌توان با چشم مشاهده کرد و تشخیص داد، اما در برخی اوقات به علت وجود ترک‌های ریز بر روی سیلندر و یا موقعیت بد آن ها به خوبی با چشم قابل مشاهده نخواهد بود. در ادامه به معرفی برخی از علائم مهم آسیب و ترک خوردگی سیلندر اشاره می‌کنیم:

  • یکی از علائم ابتدایی ترک خوردگی بدنه سیلندر کار نکردن موتور به صورت سالم دیر روشن شدن آن و همچنین ریپ زدن آن است.
  • یکی از رایج ترین و شایع ‌ترین علائم ترک‌خوردگی بلوک سیلندر خودرو، مخلوط شدن آب و روغن است و نشان از این موضوع می‌دهد که منافذ آب و روغن سیلندر خودرو به یکدیگر راه یافته‌اند. وجود این مشکل را می ‌توان از طریق چک کردن روغن در درون کارتر و یا آب رادیاتور به خوبی مشاهده کرد.
  • یکی دیگر از نشانه‌های ترک خوردگی در سیلندر، سوختن پی در پی واشر سرسیلندر خودرو است.
  • بالا رفتن آمپر آب و داغ شدن بیش از حد موتور خودرو نشان دهنده نقص در سیستم خنک کننده خودرو است. در بسیاری از مواقع ترک‌ خوردگی بلوک سیلندر، منجر به نقص سیستم خنک کننده خودرو می‌شود.
  • از دیگر علائم ترکیدگی سیلندر می‌توان به خروج بخار آب از اگزوز اشاره کرد که نشان‌ دهنده وجود راه ‌هایی از قسمت خنک کننده خودرو به خروجی دود خودرو می‌باشد.

نحوه تشخیص ترکیدگی سیلندر

در صورتی ‌که با یکی از علائم بالا روبرو شدید، بهترین راهکار آن است تا به جای سهل ‌انگاری در کمترین زمان ممکن به تعمیرگاه ‌های مجاز مراجعه نمایید و مشکل خودروی خود را حل کنید. این ترک ‌خوردگی ‌ها در طی زمان و در کارکرد طولانی مدت خودرو افزایش یافته و می‌توانند باعث تحمیل هزینه ‌های زیادی شوند. برای تشخیص ترکیدگی سیلندر، از ابزارها و روش ‌های خاصی استفاده می‌شود و می‌توان با استفاده از آن‌ها به سرعت ترکیدگی و موقعیت آن را تشخیص داد.

نحوه تشخیص ترکیدگی سیلندر

برای این کار ابتدا تعمیرکار ماهر و باتجربه باید شمع‌ های سیلندر را باز کرده و با استفاده از فشارسنج، فشار داخلی سیلندرها را به صورت تک تک اندازه ‌گیری کند. توجه داشته باشید در صورتی‌ که افت فشار تمامی سیلندر ها با یکدیگر برابر باشند، به طور کلی می توان این افت فشار را ناشی از مشکلات سرسیلندر یا واشر سرسیلندر عنوان کرد.

اما در صورتی که خانه ‌های مختلف سیلندر، فشارهای متفاوتی را نشان دهند، می‌توان به وجود مشکل ترک ‌خوردگی در داخل سیلندر گمان برد. با این حال جالب است بدانید که استانداردترین روش برای تشخیص ترکیدگی در بلوک سیلندر یا سرسیلندر، متد استفاده از اشعه ایکس است که در ایران این روش مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو در محل در یادگار امام، کافیست تا با امداد خودرو یادگار امام آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو