امداد خودرو مشهد، مکانیک سیار و یدک‌کش آقای امداد

تیم یدک‌کش، مکانیک سیار و امداد خودرو مشهد آقای امداد از همین حالا در اختیار شما عزیزان مشهدی‌ست. شما می‌تونید از همین امروز به سادگی از یدک‌کش و امداد خودرو مشهد آقای امداد استفاده کنید و در هر کجای مشهد که بودید و نیاز به خدمات امدادی مثل حمل خودرو و مکانیک سیار داشتید، با ما تماس بگیرید. امدادرسانان باتجربه آقای امداد با انواع یدک‌کش، کفی و دکل خیلی سریع در کنار شما حاضر میشن و همه‌ی خدمات تعمیر و انتقال خودرو رو با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای شما به انجام می‌رسونن.

واحدهای امدادرسانی آقای امداد به صورت شبانه‌روز در بخش‌های مختلف مشهد مستقر شده‌اند تا با قیمت مصوب اتحادیه خدمت رسانی به شما عزیزان رو در هر بخشی از مشهد ارائه بدن؛ چرا که اصلی‌ترین و مهم‌تدین هدف ما، ارائه خدماتی سریع، ایمن و باکیفیت در اختیار شماست. شما می‌تونید از طریق شماره تماس یا اپلیکیشن آقای امداد درخواست خودتون رو برای ما ارسال کنید. اگه به امداد خودرو فوری و سریع در مشهد نیاز دارین و کیفیت کار و ضمانت خدمات امدادی هم اهمیت زیادی براتون داره، پس با ما تماس بگیرین.

امداد خودرو مشهد آقای امداد، با داشتن تیمی مجرب و متخصص، خدمات امداد خودرو در سطح شهر مشهد را ارائه می دهد و در صورت بروز مشکل در مسیر، در کمترین زمان ممکن در کنار شما خواهد بود.

در صورت بروز مشکلات فنی در خودرو شما، تیم متخصص ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی، مشکلات فنی را برطرف می‌کند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، قطعات جایگزین کیفیت بالا و اصلی را برای شما تهیه می‌کنیم. و در برابر هر کدوم از این خدمات به شما فاکتور ارائه می دهیم. در صورت خالی شدن باتری خودرو شما، تیم ما با داشتن تجهیزات و ابزارهای لازم، باتری خودرو شما را شارژ می‌کند و در صورت نیاز، باتری جدید را برای شما تهیه می‌کند.

در صورت بروز مشکلاتی که امکان جابجایی خودرو را به شما نمی‌دهد، تیم ما با استفاده از تجهیزات مخصوص جابجایی و خودروبر و نیسان دکل، خودرو شما را به مقصد مورد نظر منتقل می‌کند. در صورت نیاز به خدمات رانندگی، تیم ما با داشتن رانندگان ماهر و با تجربه، خودرو شما را به مقصد مورد نظر منتقل می‌کند.

در نتیجه، اگر به دنبال یک خدمات امداد خودرو با کیفیت و قابل اعتماد در شهر مشهد هستید، شرکت ما با داشتن تیم مجرب و تخصصی، بهترین گزینه برای شماست. با تماس با ما و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

تلفن تماس: 02148287

 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو مشهد آقای امداد

تیم امداد خودرو مشهد آقای امداد، با داشتن متخصصینی ماهر و باتجربه، این توانایی رو داره تا همه‌ی خدمات خودش رو برای تمام خودروهای داخلی و خارجی همچون سایپا و ایرانخودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس و مزدا انجام بده و مشکلات فنی اونا رو تو کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب رفع کنه.

 

نحوه ارتباط با امداد خودرو مشهد آقای امداد

از سامانه درخواست امداد خودرو تلفنی گرفته تا اپلیکیشن آنلاین آقای امداد، شما می‌تونید از طریق این راه‌ها درخواست‌ها و سوالات خودتون رو با تیم ما در میان بزارید. در واقع شما می‌تونید خیلی ساده از سه طریق، تماس با دفتر مرکزی آقای امداد به شماره تماس 02148287، چت آنلاین با پشتیبانان در وبسایت آقای امداد و همچنین به صورت ساده با استفاده از اپلیکیشن، از خدمات امداد خودرو مشهد آقای امداد برخوردار شوید. اما ساده ترین این راه های ارتباطی دانلود و نصب اپلیکیشن آقای امداده که کمک میکنه تا در مواقع بحرانی کنترل بهتری روی شرایط داشته باشید.

با توجه به اینکه خدمات امداد خودرو در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته ارائه می‌شود، شما می‌توانید در هر زمانی که در مسیر با مشکلاتی مواجه شده‌اید، با تماس با شماره تماس خدمات امداد خودرو مشهد شرکت ما، به خدمات ما دسترسی پیدا کنید.

 

مجوزهای امداد خودرو مشهد

اگر نیاز به خدمات امداد خودرو دارید اما نمی دانید کدام شرکت را انتخاب کنید و چگونه اعتماد کنید باید بگویم شرکت امداد خودرو آقای امداد  (امداد فناوران عادل به شماره ثبت 555012) دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتری می باشد.

شرکت آقای امداد دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و همین امر نیز باعث خواهد شد تا بتوانید با اعتماد بیشتری، سرویس در محل خودروی خود را به او بسپارید.

ما مجوز اتحادیه کسب و کارهای مجازی ، اینماد و اتحادیه امداد خودرو تهران را دریافت کرده ایم و در سایت خود ثبت کرده ایم.

با توجه به اینکه شرکت امداد خودرو مشهد، دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح می‌باشد، شما می‌توانید با اطمینان به خدمات ما مراجعه کرده و از خدمات با کیفیت و با استفاده از تجهیزات مدرن و مورد تأیید، بهره‌مند شوید.

 

خدمات آقای امداد

مشهد با شله‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ش و زبان شیرین و جالب مشهدی معروفه اما آقای امداد هم در مقابل از نظر سرعت امدادرسانی، خدمات جامع و قیمت‌های منحصربفرد و منصفانه‌اش شناخته میشه. امداد خودرو مشهد آقای امداد با کادری مجرب و باتجربه، آماده ارائه خدمات امدادی و حمل و جابه جایی آسان و بدون آسیب به انواع خودرو به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن است. خدمات آقای امداد رو در دو دسته‌بندی کلی می‌تونیم جا بدیم.

 

خدمات آقای امداد مشهد

 

خدمات امداد در محل که شامل خدماتی مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… هستش که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده انجام میشه. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارن که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنن. در ادامه این خدمات رو باهم بررسی می‌کنیم:

یدک‌کش مشهد

آقای امداد تجربه ۱۳ سال ارائه خدمات امدادی و یدک‌کشی رو در مناطق مختلف تهران و کرج داره و حالا تونستیم تا برای اولین بار در مشهد هم این خدمات رو به کاربران عزیزمون ارائه بدیم. امداد خودرو آقای امداد تحت نظر اتحادیه امداد خودروها فعالیت میکنه و یکی از معتبرترین امداد خودروهای کشور به شمار میره.

همین حالا گروه‌های یدک کش امداد خودرو مشهد آقای امداد، در محله‌های مختلف مشهد حضور دارن و با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل کاملا آماده هستن تا خودروی شما رو برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگه‌ای به طور استاندارد و ایمن منتقل بکنن. از خدمات حمل خودرو و یدک کش مشهد آقای امداد میشه موارد زیر رو عنوان کرد:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

از تجهیزاتی که تیم یدک‌کش و امداد خودرو مشهد آقای امداد برای امدادرسانی استفاده می‌کنه، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

 

▪ جرثقیل مشهد

در صورتی که نیاز به جرثقیل مشهد دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا چه روزی از هفته‌ست، با ما تماس بگیرید و از خدمات حمل خودرو با قیمتی منصفانه و ضمانت شده برخوردار شوید. امداد خودرو مشهد آقای امداد با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده، فعالیت حمل خودرو با جرثقیل امداد خودرو، دکل و کفی رو در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده.

جرثقیل مشهد آقای امداد

جرثقیل مشهد آقای امداد به تمامی نکات ایمنی در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبنده و با استفاده از انواع جرثقیل امداد خودرو، یک تجربه ایمن رو برای شما تضمین می‌کنه. خدماتی که توسط جرثقیل امداد خودرو مشهد آقای امداد در اختیارتون قرار می‌گیره، عبارتند از:

  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • جابه جایی کانکس های اداری، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل و نقل بارهای سنگین
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • نگهداری محموله های معلق

▪ دکل مشهد

دکل در حقیقت یه نوع از جرثقیل هستش که یه دکل داره بعله به همین سادگی. با استفاده از دکل مشهد، خودروی آسیب دیده شما در یه جایگاه قرار می‌گیره و از یه سمت به سمت دیگه، توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شه. در نهایت به صورت چرخگیر منتقل میشه. دقت کنید که این کار از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری میکنه و به همین دلیل آقای امداد برای اولین انتخاب این ماشین رو به عنوان وسیله یدک‌کش خودروها قرار میده.

 

▪ خودروبر (تریلر کفی) مشهد

تیم خودروبر مشهد آقای امداد آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو با برخورداری از نیروها و کادری متخصص با استفاده از دستگاه‌های به روز برای شما متقاضیان محترم در هر کجای مشهد حمل و جابه‌جا کنه. خودروبرها یکی از مطمئن ترین و ایمن ترین روش‌ها برای جابه‌جایی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین به شمار می‌رن و در دو نوع خودروبر تکی و چندظرفیته مورد استفاده قرار می‌گیرن.

خودروبر (تریلر کفی) مشهد

 

خودروبر تکی یا کامیونت یکی از اولین ماشین‌های خودروبری هستن که برای حمل و جابه‌جایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرن و برای حمل خودرو در شهر به کار می‌رن. در صورتی که تریلی خودروبر چند ظرفیه برای حمل چندین خودرو مناسب هستند و قابلیت جابه‌جایی ۶ الی ۸ خودرو رو دارن و فقط برای حمل خودرو بین شهری استفاده می‌شن.

اگه خودروتون در طی مسیر و در حال حرکت به سوی مقصد دچار نقص فنی شد و یا از کار افتاد، به طوری که به علت عدم برخورداری از تجهیزات کافی و مخصوص امکان راه اندازی مجدد اون از عهده‌تون برنمی‌اومد، کافیه تا با ما در تیم خودروبر مشهد آقای امداد تماس بگیرین.

خودروبرهای آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شن و خودروی شما رو برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های معتبر منتقل می‌کنن. خودروبر مشهد آقای امداد حمل خودروهای مسابقه ای، حمل خودروهای پلاک نخورده‌ یا صفر، حمل خودروی خراب و دچار نقص فنی، جا به جایی خودروهای تصادفی، حمل خودروهای لوکس و حمل خودروهای فرسوده رو در هر جایی از مشهد به شما ارائه میده.

اگه به خدمات امدادی در محله چمران نیاز دارید، کافیه تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو چمران آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

خدمات در محل امداد خودرو مشهد

خدمات در محل امداد خودرو مشهد، به معنای ارائه خدمات امدادی به خودروهایی است که در محل مشکل دار شده‌اند و نیاز به تعمیرات فوری دارند. این خدمات شامل تعمیرات مکانیکی، برقی و تعمیرات باطری و شارژ باطری می‌شود که توسط تکنسین‌های ما در محل مشکل خودرو انجام می‌شود. با ارائه خدمات در محل، شما نیازی ندارید که خودرو خود را به تعمیرگاه و گاراژ منتقل کنید و می‌توانید در محل مشکل خودرو خود را حل کنید.

با توجه به اینکه خدمات در محل امداد خودرو مشهد، در هر ساعتی از شبانه‌روز و در تمامی روزهای هفته ارائه می‌شود، شما می‌توانید در هر زمانی که در جاده با مشکل خودرو روبرو شدید، با شرکت ما تماس بگیرید و خدمات در محل را دریافت کنید.

از خدمات امداد و تعمیر در محل مشهد آقای امداد میشه به موارد زیر اشاره کرد:

 

▪ بنزین سیار مشهد

این روزا هر چیزی رو می‌تونیم درب منزل تحویل بگیریم. شما حتی می‌تونید بنزین مورد نیازتون رو درب منزل تحویل بگیرید و دیگه لازم نیست تا بنزین بسوزونین و بدین تو صف‌های طولانی منتظر نوبتتون بشین، کافیه با تیم بنزین سیار مشهد آقای امداد تماس بگیرید تا پمپ بنزین رو تو خونه و هر جای دیگه‌ای که هستین، داشته باشید.

اکیپ پمپ بنزین سیار مشهد حرکت کرده و در محل مورد نظر شما، سوخت مورد نیازتون رو با استاندارد کافی در اختیارتون قرار می‌دن. این خدمت یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین خدماتی هستش که برای کاربران آقای امداد ارائه شده و می‌تونه نیاز سوخت خودروها رو در هر ساعتی از شبانه روز رفع بکنه. امداد خودرو مشهد آقای امداد، بنزین رو با همون کیفیت استاندارد موجود در جایگاه‌های سوخت به شما ارائه می‌کنه.

 

▪ مکانیک سیار مشهد

بعضی مواقع ممکنه که خودرو در وسط جاده یا بزرگراه به تته‌پته بیافته و کار نکنه، جوش بیاره یا حتی خاموش شه. در این زمان علاوه بر یه یدک‌کش برای حمل خودرو به یه تعمیرکار یا مکانیک سیار نیاز داریم که بتونه تشخیص بده مشکل از کجاست و حتی اون رو رفع کنه. مکانیک سیار مشهد آقای امداد می‌تونه مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامعش رفع ‌کنه. از این خدمات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام کلیه سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با منصفانه‌ترین قیمت‌ها
  • تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  • سرویس کولر، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو، خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری و…

 

▪ پنچرگیری لاستیک مشهد

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگه از خدمات امداد خودرو مشهد آقای امداده که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیره. خیلی خوب می‌دونید که لاستیک‌های خودروها رو می‌شه در دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد، اما توجه داشته باشید که به علت پرکاربرد بودن لاستیک‌های تیوب‌لس و ایمنی بیشتر اونا، امدادرسانان سیار آقای امداد به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

پنچرگیری لاستیک مشهد آقای امداد

حالا اگه در طی مسیر لاستیک ماشین‌تون دچار پنچری شد، می‌تونید روی آقای امداد حساب باز کنید و به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری پنچرگیری لاستیک مشهد برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری رو در سریع‌ترین زمان در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

▪ باتری سیار مشهد

باتری یکی از مهم‌ترین قطعات ماشینه و اگه نباشه یا ضعیف عمل کنه، سایر دستگاه‌های خودرو هم با مشکل مواجه میشن. باتری می‌تونه در یک لحظه خاموش بشه و شما راننده عزیز رو گرفتار کنه. در این زمان وقتی که باتری ماشین‌تون از کار افتاده، کافیه تا با یک تماس، امداد خودرو مشهد آقای امداد رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در کنار قیمت منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

▪ امداد قفل و سوئیچ مشهد

اگه در اثر حواس پرتی، سوئیچ رو در داخل ماشین جا گذاشتید و درها رو هم قفل کردید، نترسید و نگرانی به خودتون راه ندید. گوشی رو بردارید و با تماس با امداد خودرو مشهد از خدمات امداد قفل و سوئیچ آقای امداد استفاده کنید.‌ مهم نیست که چه ساعتی و کجا با مشکل قفل شدن درب و جا موندن سوییچ در داخل خودروتون مواجه شدهاید، امدادرسانان آقای امداد خیلی سریع در محل حاضر و مشکل شما رو رفع می‌کنند.

 

▪ تعویض روغن مشهد

تعویض روغن ها و کلا مایعات خودرو، یکی از کارهای مهمی هستند که باید هر چند سال یه بار روی ماشین‌تون انجام بدین، تا از استهلاک قطعات جلوگیری کنین. اما چیزی که خیلی مهمه نوع، مارک و برند اون‌هاست که عملکرد خودرو رو تحت تاثیر قرار میده.

 

تعویض روغن مشهد آقای امداد

بررسی و تعویض مایعات و روغن‌های خودرو یکی از خدمات امداد خودرو مشهد آقای امداده که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیره. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو رو به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتون قرار می‌دن.

 

▪ سرویس دوره‌ای خودرو مشهد

با استفاده از امداد خودرو مشهد آقای امداد، شما می‌تونید سرویس‌های دوره‌ای خودرو خودتون رو در خانه و یا هرجای دیگه‌ای به‌ راحتی انجام بدین. یکی از بهترین کارهایی برای جلوگیری از خراب شدن ماشین اینه که به صورت دوره‌ای اون رو از جهات مختلف بررسی کنید. سرویس دوره‌ای می‌تونه از خیلی از هزینه‌ها و زیان‌های آینده پیشگیری کنه و حتی نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه رو به صفر برسونه.

سرویس های دوره‌ای خودرو یکی از مواردی هستن که باید به صورت دوره‌ای بر روی خودرو انجام بشن تا مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو شناسایی و از آن‌ها جلوگیری بشه. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو مشهد آقای امداد ارائه می‌شن، میشه به این موارد اشاره کرد:

  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • تعویض لوله های پوسیده و ابلهای آسیب دیده
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

اگه به خدمات امدادی در شمیرانات نیاز دارید، کافیه تا با تیم یدک‌کش و امداد خودرو شمیرانات آقای امداد تماس بگیرید.

ادامه مطلب
تعمیرات خودروهای هیبریدی

تلفن تماس: 02148287

 

امداد برق خودرو مشهد

امداد برق خودرو یکی از خدمات اصلی امداد خودرو است که در صورت بروز مشکلاتی در سیستم برقی خودرو، شما را در جاده نجات می‌دهد. در بسیاری از موارد، مشکلات برقی خودرو می‌تواند باعث ایجاد مشکلات دیگر در خودرو شما شود و ممکن است باعث رانندگی نامطمئن و خطرناک شود. بنابراین، در صورت بروز مشکلات برقی، امداد برق خودرو می‌تواند به شما در هر شرایطی که در جاده مواجه می‌شوید، کمک کند.

خدمات امداد برق خودرو عبارتند از:

۱- تعمیرات برقی: در صورت بروز مشکلات برقی در خودرو شما، تکنسین‌های ما با استفاده از تجهیزات مدرن، مشکلات برقی را تشخیص داده و تعمیر می‌کنند.

۲- شارژ باطری: در صورتی که باطری خودرو شما خالی شده است و نمی‌توانید خودرو را راه‌اندازی کنید، تکنسین‌های ما با استفاده از باطری خودرو خود، باطری خودرو شما را شارژ می‌کنند.

۳- تعویض باطری: در صورتی که باطری خودرو شما سالم نیست و نمی‌توانید آن را شارژ کنید، تکنسین‌های ما با استفاده از باطری جایگزین، باطری خودرو شما را تعویض می‌کنند.

۴- تعمیرات دینام: دینام خودرو، مسئولیت شارژ باطری و تأمین برق برای قطعات برقی خودرو را بر عهده دارد. در صورتی که دینام خودرو شما مشکل دارد، تکنسین‌های ما با استفاده از تجهیزات مدرن، دینام خودرو شما را تعمیر می‌کنند.

با توجه به اینکه مشکلات برقی در خودرو ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، شرکت امداد خودرو مشهد، خدمات امداد برق خودرو را در تمامی ساعات شبانه‌روز و در تمامی روزهای هفته ارائه می‌دهد.

 

نحوه تشخیص امداد خودرو مجاز

نکته‌ای که کمتر کسی به اون اهمیت میده اینه که قبل از انتخاب امداد خودرو در رابطه با اون باید تحقیق کرد‌ و از کیفیت خدمات و خدمت دهی و معتبر بودن اونا اطلاعات لازم رو به دست آورد. در واقع شما باید همین حالا یه امداد خودروی مناسب که در سطح منطقه مورد نظر شما فعالیت میکنه رو انتخاب و اطلاعات ارتباط با اون مثل شماره تماس، آدرس وبسایت و… رو تو گوشی و یا تو یه دفترچه در خودروتون نگهداری کنید؛ چون وقتی که خودرو به نقص فنی یا مشکل می‌خوره، خیلی سخته که یه امداد خودروی مناسب رو در اون حالت پیدا کرد.

اما شناخت و تشخیص امداد خودرو معتبر که بتونه مشکلات خودروی ما رو در محل به سرعت حل کنه و آسیبی به اون نرسونه و در کنارش هزینه اضافی رو هم روی دوش ما نذاره، نیاز به توجه و دقت زیادی داره. در واقع با کمی تحقیق ساده می‌تونین متوجه بشیم که کدوم یکی از امدادخودرو ها تقلبی و کدومشون معتبر هستند. آیا امداد خودرو مشهد آقای امداد معتبره؟ در این جا باید بعضی از نکات مورد بررسی قرار بگیرن. از این نکات می‌شه به موارد زیر اشاره کرد:

۱) شفافیت در ارائه خدمات 

آسیب خودرو و یا نقص فنی یکی از مشکلاتیه که می‌تونه تو هر زمان و مکانی رخ بده. در این بین بعضی از افراد با دانش فنی که دارن، می‌تونن این مشکلات رو خودشون رفع کنند، اما خیلیا هم هستن سر در نمیارن یا مشکلات پیش اومده در خودرو به این سادگی ها رفع نمی‌شه و نیاز به امکانات و تجهیزات مختلفی داره.

در این موقعیت شاید لازم باشه تا از خدمات یکی از چندین امداد خودرو منطقه خودمون استفاده کنیم و مشکل نقص فنی ماشینمون رو برطرف کنیم، در واقع تماس با امداد خودرو و استفاده از خدمات اونا بهترین تصمیم گیریه که می‌تونه مشکل ما رو رفع کنه. اما یه امداد خودرو مجاز و معتبر خدماتش رو چه جوری ارائه میده؟

شفافیت در ارائه خدمات 

اول این که امداد خودروی مجاز و معتبر هزینه‌ها رو به طور شفاف و راحت در اختیار شما می ذاره تا تصمیم با خودتون باشه که اصلا تمایل دارید با این قیمت این خدمات رو دریافت کنید یا نه؟ مورد بعدی این که همه‌ی بازرسی‌ها و تعمیرات جلوی روی شما انجام میشه تا هم شما مطمئن باشید و هم سوال و درگیری بعدها رخ نده. اما گاهی اوقات امدادگران میگن که مشکل خودرو به صورتیه که باید حتما به تعمیرگاه برده بشه و نمی‌شه در محل اون رو رفع کرد و مسلما ممکنه این تعمیر چند ساعت تا چند روز طول بکشه و شما نمی‌تونید همش اونجا باشید.

پس راه‌حل چیه؟ چطوری تیم‌ها و امدادگرهای واقعی رو بشناسیم و بدونیم حرف‌هاشون راسته؟ خیلی خوب می‌دونید که امدادگر و تیم امداد رسانی هستن که باید خدمات تعمیر و تعویض رو انجام بدن، بر همین اساس باید ویژگی های خاصی داشته باشن، ویژگی‌هایی که بشه اون ها رو شناخت و بهشون اطمینان داشت. تا درنهایت ماشین خودمون رو برای تعمیر در اختیارشون قرار بدیم.

 

۲) امدادگران

امدادگر یکی از اعضای تیم امداده که باید از دانش و تخصص و مهارت کافی و بالایی در رابطه با تعمیر و رفع مشکل خودروها برخوردار باشه. یکی از نکات مهم در استفاده از امداد خودرو، اعتماد به امدادگران هستش. به طور کلی امدادگر باید هم توانایی جسمی و هم توانایی علمی لازم رو در جهت رفع مشکلات فنی خودرو داشته باشه. هر امدادگری برای عضویت در یه شرکت امداد خودرو مجاز و معتبر باید دارای دو پیش شرط صلاحیت های عمومی و صلاحیت های فنی و تخصصی باشه که در ادامه به بررسی اون‌ها می‌پردازیم.

  • صلاحیت های عمومی:

صلاحیت های عمومی شامل مواردی چون داشتن گواهی عدم سوء پیشینه، حداقل سن 22 سال و حداکثر سن 55 سال، داشتن گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر، داشتن گواهی پایان خدمت یا معافیت، معرفی تعداد 3 نفر از همکاران امدادرسان به همراه شماره تماس، سلامت جسمی و روانی ( گواهی از متخصص مغز و اعصاب)، توانایی انجام کارهای فنی و فیزیکی در هنگام امدادرسانی، دارا بودن حداقل گواهینامه پایان دوره ابتدایی، کروکی محل سکونت به همراه آدرس و شماره ثابت دقیق، احراز صلاحیت فردی بر اساس آئین نامه اماکنه و یکی از نکات مهم در استفاده از امداد خودرو به شمار می‌ره.

  • صلاحیت های فنی و تخصصی:

هر امدادگر برای کسب صلاحیت های فنی و تخصصی باید دارای گواهی نامه پایه 2 باشد، دوره های آموزش مدیریت عملیات امداد در زمان بروز حادثه (آشنایی با وظایف کلیه گروه های درگیر در زمان امدادرسانی البته بعد از اشتغال) رو گذرونده و گواهینامه امدادگر 2 امدادخودرو از مراکز آموزش فنی و حرفه ای (دارندگان گواهینامه برق و مکانیک خودرو از دو سال قبل هم مورد تائید هستن) و گواهینامه پایان دوره آموزشی مقدماتی کمک های اولیه از هلال احمر رو داشته باشه.

صلاحیت‌های فنی و عمومی امدادگران

تمامی این موارد باید توسط شرکت امداد رسانی از قبل انجام شده و به طور کامل و با توضیحات کافی در دفاتر شرکت ثبت و ضبط شده باشند. علاوه بر این بهتره تا هر کدوم از امدادگر ها به صورت کامل در وبسایت و یا شبکه تخصصی امداد خودرو معرفی بشن تا رانندگان و کاربران بتونن با اطمینان بیشتری از خدمات اون‌ها استفاده کنن. در واقع یکی از نکات مهم استفاده از امداد خودرو، میزان شفافیت اعمال و گفته های تیم امدادگران آن است که توسط امداد خودرو مشهد آقای امداد به خوبی رعایت میشه.

یه نکته خیلی خیلی مهم که باید بدونید اینه که مشخصات و کد امدادگران قبل از رسیدن به محل باید برای امداد خواه ارسال بشه و امداد خودروهای مجاز مجبور به این کار هستن.

  • تجهیزات ایمنی و لوازم افراد امدادگر

نکته‌ی دیگه‌ای که تو شناخت امدادگرهای واقعی اهمیت داره، تجهیزات و لوازم اون‌ها هستش. هر امدادگر در زمان حضور در محل باید لوازم مخصوصی داشته باشه تا بشه اون رو تشخیص داد. از این تجهیزات میشه موارد زیر رو عنوان کرد:

  • لباس کار با نام و آرم شرکت و مناسب با فصول سال با سردوشی تخصصی
  • جلیقه مجهز به نوار شبرنگ و روز رنگ مطابق با استاندارد (EN471)
  • کارت شناسایی امدادگری- خودروئی با کد شناسایی
  • کفش و دستکش ایمنی و عینک محافظ

امدادگران

به همین جهت در زمان حضور هر کدوم از امدادگرها در محل به موارد زیر توجه داشته باشید:

۱) زمانی که فردی خودش رو با عنوان نماینده امداد خودرو و یا تعمیرکار سیار معرفی می‌کنه، دقت کنید که حتما دارای کارت امدادگری باشه.

۲) اگه لازم شد که خودرو شما برای رفع عیب توسط یدک کش امداد خودرو به تعمیرگاه منتقل بشه و نیاز بود تا خودرو در تعمیرگاه بمونه، باید حتما از تعمیرکار برگه پذیرش رو دریافت کنید.

۳) یکی دیگه از نکات مهم استفاده از امداد خودرو اینه که همه‌ی خدمات امداد خودرویی که در صورت مراجعه به تعمیرگاه طرف قرار داد با امداد خودرو بر روی خودروی شما انجام می‌شه، باید توسط شخص تعمیرکار و در پشت فاکتور ضمانت بشه.

۴) یکی از ساده ترین و راحت‌ترین کارهایی که می‌تونید انجام بدید، خرید کارت امداد خودرو از شرکت‌های معتبره تا همیشه اطمینان داشته باشید و خیالتان راحت باشه که اگه جایی ماشینتون خراب شد، حتما نیروهای امداد خودرو برای کمک به شما اقدام می‌کنن. دقت کنید که با بررسی موارد بالا امداد یه خودروی معتبر رو انتخاب کنید.

۵) امدادگر پس از رسیدن به محل توقف خودروی شما باید اول از همه اطلاعات و مشخصات فردی شما رو دریافت کنه و بعد اون رو با یه کارت شناسائی معتبر مثل اصل گواهينامه یا کارت ملی تطبیق بده. بعد از اون کارت شناسائی خودرو رو بررسی و با توجه به نوع خودرو و پلاک از اون مطمئن بشه.

۶) امدادگر در مرحله بعدی به عیب یابی خودرو مشغول و در خصوص علت توقف اقدامات مناسب رو انجام می‌ده. دقت کنید که امدادگر موظفه تا در صورت همراه نداشتن مدارک خودرو، اون رو با پليس ۱۱۰ و یا سازمان حمل و نقل کشور ۱۴۱ در ميان بذاره و پس از مطمئن شدن و کسب مجوز از پليس ۱۱۰ اقدامات لازم رو انجام بده.

۷) خودروهای هر شرکت امداد خودرو مجاز باید دارای دور نویسی، برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ گردان باشه.

 

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو مشهد

تیم امداد خودرو مشهد آقای امداد تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار رو در مشهد در اختیار شما قرار میده. شما با استفاده از خدمات امداد خودرو مشهد آقای امداد می‌تونید از مزایای زیر بهره‌مند بشید:

  • سرعت بالای امدادرسانی و صرفه جویی در زمان
  • اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف
  • ارائه فاکتور و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • استفاده از تعمیرکاران باتجربه خودرو
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • سادگی ثبت سفارش اولیه
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • خدمات جامع و کامل در محل

اگه به خدمات امدادی مثل پنچرگیری نیاز دارید، کافیه تا با تیم پنچرگیری سیار- پنچرگیری در محل تهران و کرج آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

 

چه اطلاعاتی باید به خدمات امداد خودرو بدهم؟

وقتی با خدمات امداد خودرو مشهد تماس می‌گیرید، باید اطلاعات زیر را به آنها ارائه دهید:

موقعیت جغرافیایی: باید به خدمات امداد خودرو بگویید که در کجای شهر یا جاده‌ای هستید. اگر از GPS برای تعیین موقعیت استفاده می‌کنید، بهتر است که اطلاعات GPS خود را به خدمات امداد خودرو ارائه دهید.

نوع خودرو: باید به خدمات امداد خودرو بگویید که نوع خودروی شما چیست (مانند سواری، ون، جیپ و غیره) و سال ساخت آن چیست.

مشکل خودرو: باید به خدمات امداد خودرو بگویید که مشکل خودروی شما چیست. برای مثال، آیا باتری خالی است، لاستیک ترک خورده است، یا قفل شده بودن درب خودرو با کلید در داخل است.

شماره تلفن: باید به خدمات امداد خودرو شماره تلفن خود را بدهید تا بتوانند با شما تماس بگیرند و شما را مطلع کنند که چه زمانی به محل شما خواهند رسید.

اطلاعات خودرو: باید به خدمات امداد خودرو شماره پلاک و شماره شاسی خودرو خود را بدهید. این اطلاعات به خدمات امداد خودرو کمک می‌کند تا به شما بهتر خدمات رسانی کنند.

در صورت داشتن نیاز به خدمات خاص: اگر به خدمات خاصی مانند قفل کردن درب‌های خودرو با کلید الکترونیکی یا جابجایی خودرو برای رسیدن به کارگاه نیاز دارید، باید به خدمات امداد خودرو اطلاع دهید.

در کل، هر اطلاعاتی که به خدمات امداد خودرو کمک کند تا به شما بهتر خدمات رسانی کنند، باید به آنها ارائه شود.

 

در دیگر شهرها نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو نیشابور

اگر علاقه دارید که از مزایایی چون پشتیبانی خدمات مشتریان، گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو، یک تعمیرکار و اکیپ خودرو باتجربه، صرفه جویی در زمان، حمل خودرو تا تعمیرگاه، شفافیت در هزینه‌ها و انجام خدمت در زمان دلخواه خود بهره مند شوید، با ما در امداد خودرو نیشابور آقای امداد تماس بگیرید.

همه‌ی خدمات ارائه‌ شده توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما می‌توانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. همچنین یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار می‌گیرد و همه‌ی این خدمات را تضمین می‌کند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودتان را دریافت کنید.

آقای امداد در کاشمر

خوب است بدانید که امداد خودروها نیز به مانند دیگر مشاغل خدماتی از یک نرخ و تعرفه ثابت و تعیین شده استفاده می‌کنند؛ البته این نکته جای بحث دارد که بسیاری از امداد خودروهای غیرمجاز و متفرقه به این نرخ‌ها اعتقادی ندارند و به هیچ وجه برحسب آن فعالیت نمی‌کنند. اغلب اوقات نیز راننده‌ها به طمع قیمت کمتر خودروی خود را به دست امداد خودروهای غیرمجاز می‌سپارند و به سبب کیفیت پایین خدمات، مجبور می‌شوند تا بعدها برای تعمیرات هزینه های بیشتری را پرداخت کنند.

برای عدم برخورد با این مشکل در کاشمر، کافیست تا آقای امداد را در لیست مخاطبان خود ذخیره کنید و در مواقع اضطراری با ما تماس بگیرید.

امداد خودرو قوچان

اغلب اوقات خودروها در یک بخش مشترک به مشکل خورده و نیاز به تعمیر و بررسی پیدا می کنند. هر یک از این بخش ها با یک دستورالعمل و تجهیزات خاص قابل تعمیر و عیب یابی هستند. تشخیص آسیب دیدگی هر قطعه به راحتی ممکن نیست و نیاز به بررسی و ارزیابی تخصصی و کارشناسی دارد. بر همین اساس در صورتی که خودرویتان در قوچان به یکباره از کار افتاد و دیگر حرکت نکرد، بهتر است تا به جای فشار آوردن به آن به سرعت با تیم آقای امداد تماس بگیرید. ما در کوتاه‌ترین زمان در کنار شما حاضر می شویم و در صورت وقوع هر نوع مشکل آن را به صورت برای شما رفع می کنیم.

امداد خودرو سبزوار

همان قدر که تعویض و تعمیر قطعات در زمان مناسب اهمیت زیادی دارد، استفاده از تجهیزات و قطعات اصل و باکیفیت و از برند معتبر نیز مهم است و عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار میدهد. بررسی و تعویض بخش ها و قطعات مختلف خودرو یکی از خدمات امداد خودرو آقای امداد در سبزوار است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار میگیرد. امدادرسانان آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار میدهند.

آقای امداد در تربت حیدریه

اگر به دنبال برترین ها می‌گردید، آقای امداد بهترین گزینه شماست. ما در امداد خودرو آقای امداد چه در تهران و چه در کرمان، با استفاده از خودروبرها، یدک کش ها و تجهیزات تعمیر خودرو با تکنولوژی پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم‌. کافیست تا با ما تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را با کیفیت عالی تا دورترین نقاط شهر تربت حیدریه دریافت کنید. ما در آقای امداد هدف اصلی خود را ایجاد یک مجموعه منسجم و کارآمد در زمینه امدادرسانی و تامین امنیت و اعتماد خاطر مشتریان و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عنوان کرده ایم و برای آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

 

امداد خودرو خواف

شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که به محض ثبت درخواست شما در شهرستان خواف در کمترین زمان ممکن در کنارتان حاضر خواهیم شد و با کیفیت بالا و عالی تعمیر و مکانیک سیار و یدک‌کشی را برایتان به انجام خواهیم رساند. نیروهای امداد رسانی و مکانیک سیار ما از با تجربه ترین های این زمینه به شمار می روند و با ۱۵ سال سابقه درخشان آماده کمک رسانی به شما در هر منطقه و بخشی می باشند. با ما در تیم بزرگ امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید.

امداد خودرو تربت جام

مهم‌ترین نقطه قوت ما، امدادگران پرتلاش و کارآزموده ما هستند که توانایی بالایی در عیب یایی، کارشناسی و تعمیر خودرو دارند. امدادرسانان آقای امداد در کوتاه ترین و سریع ترین زمان با بهترین کیفیت ممکن تعمیر خودرو را برایتان در تربت جام انجام می‌دهند، به طوری که دیگر شما نیاز به یدک کش و انتقال به تعمیرگاه ها و صرف هزینه‌های دو برابر نخواهید داشت؛ چرا که در همان محل کار یا منزل به راحتی این مشکل رفع و دوباره به زندگی روزمره خود باز خواهید گشت. به تیم های آقای امداد در تربت جام اعتماد کنید و خودروی خود را به ما بسپارید تا بتوانید آن را به مانند روز اول تحویل بگیرید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو