امداد سیار پراید آقای امداد 

تیم امداد سیار پراید و در محل آقای امداد آماده است تا در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار بگیرد و خدمات امدادی چون تعویض روغن موتور، تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده، تعویض فیلتر و پمپ بنزین، تعویض دینام و تسمه دینام، باتری به باتری و… را متناسب با نیاز خودرو شما در اختیارتان قرار دهد. امروزه پراید یکی از رایج ترین خودروهای مصرفی ایرانیان است و تعمیر آن نیز با وجود پیچیدگی های ممکن، یکی از ساده­ ترین کارها برای امدادرسانان آقای امداد است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای درخواست خدمات امدادی خودروی پراید خود با ما به وسیله شماره تلفن آقای امداد و یا به صورت آنلاین با ما در تماس باشید.

امداد سیار پراید آقای امداد

شما می‌توانید در هر بخشی از شهر تهران و هر جاده ای که بودید، در صورت خرابی خودرو با ما تماس بگیرید تا تیم امداد سیار پراید آقای امداد با نیرویی خبره و متخصص، به سرعت برای تعمیر و رفع مشکل فنی خودرو شما، حاضر شده و به بهترین نحو ممکن، مشکل را برطرف نماید. خدمات امداد سیار پراید آقای امداد، امدادرسانی‌ها را در محل مورد نظر از طریق تلفن میسر ساخته و در هر ساعت از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات و رفع مشکلات و خرابی احتمالی در جاده‌ها برای رانندگان خودروهای پراید می‌باشد.

 

زمان استفاده از خدمات امداد سیار پراید آقای امداد

به هیچ عنوان نمی‌توان گفت که چه زمانی باید از خدمات امداد سیار پراید آقای امداد استفاده کرد. در واقع شما در هر زمان که خودرویتان دچار مشکل شد، می‌توانید با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که از آن دست راننده هایی هستید که به وضعیت خودرو خود اهمیت می دهند و همواره آن را به صورت دوره ای سرویس می کنند، کافیست ها با ما تماس بگیرید تا تمامی این خدمات در محل به شما ارائه گردد. اما در صورتی که چندان اهل رسیدگی به خودرو خود نیستید و تا حد ممکن از آن کار می‌کشید، به احتمال زیاد روزی را باید برای تعمیر آن صرف نمایید. اما رفتن به تعمیرگاه ها درد سر های مخصوص به خود را دارد و بسیار زمان‌بر است، در صورتی که امداد سیار و خدمات در محل، تنها از شما هزینه خدمات را خواهد گرفت و در بسیاری از هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد کرد.

توجه داشته باشید هر زمان که متوجه یک اشکال یا ایراد در خودرو خود شدید، باید به سرعت آن را به یک مکانیک با تجربه نشان دهید تا به عیب یابی خودرو پرداخته و مشکل آن را هرچه سریع‌تر رفع نماید. خودرو که شما می‌تواند در هر زمانی با مشکل برخورد کند و گاهی مشکل فنی می تواند در لحظات حیاتی و سرنوشت ساز رخ دهد. از این رو در این زمان پیدا کردن یک مکانیک باتجربه و زبده که بتواند خودرو را به سرعت تعمیر کند کار دشواری است. به همین جهت شما می توانید بهترین مکانیک سیار پراید تهران را یعنی امداد سیار پراید آقای امداد را برای چنین لحظاتی انتخاب نمایید. با این کار دیگر لازم نیست تا خودرو خود را از محل خارج کنید، تنها کافیست تا با آقای امداد تماس بگیرید تا با تمامی خدمات تعمیر خودرو به سرعت برای شما انجام گیرد.

 

خدمات امداد سیار پراید آقای امداد

بسیاری از ما تجربه و دانش کافی را برای مواجهه با مشکلات مربوط به خودرو نداریم. از این رو در زمان برخورد با هر نوع مشکل بهتر است تا با یک مکانیک و تعمیرکار ماهر و خبره کمک بگیریم. در واقع بدون دانش و تجربه کافی نخواهیم توانست تا بخش‌های مختلف خودرو را همچون موتور رادیاتور یا دینام بررسی و دستکاری کنیم. گاهی مشکل بسیار کوچک و ساده است و می‌توان با تعویض یک قطعه ساده و معیوب مشکل خود را رفع کرد. برای نمونه بسیاری از مشکلات مربوط به خودرو مربوط به کثیف بودن فیلتر روغن است. در این صورت تیم امداد سیار پراید آقای امداد در محل حاضر شده و در صورت نیاز فیلتر را تعویض خواهد کرد. به طور کلی همین سرویس های ساده دوره ای می‌توانند از آسیب دیدگی خودرو ها جلوگیری کرده و عمر قطعات آن‌ها را افزایش دهند. از طرف دیگر بسیاری از تعمیرگاه ها زمان رسیدگی به خودرو را ندارند و رفع مشکل شما ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشد. در حالی که مکانیک سیار امداد خودرو خدمات امدادی را در همان لحظه برای شما انجام می‌دهد.

امداد سیار پراید آقای امداد

تیم امداد سیار پراید آقای امداد پس از رسیدن به محل و با شناخت از نوع مشکل خودرو بخش ها و سیستم های مختلف آن را بررسی می کند. از این بخش ها می توان به به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی سیستم برق رسانی خودرو همچون باطری و دینام، شمع، کویل و وایرها
  • بررسی واحد سوخت رسانی همچون باک بنزین، پمپ، لوله ها، فیلتر هوا و انژکتور
  • بررسی روغن کاری خودرو چون فیلتر روغن، گیج، پمپ روغن و کارتر
  • بررسی سیستم خنک‌کننده خودرو همانند رادیاتور، پروانه و تسمه پروانه، واتر پمپ، ترموستات و لوله ها
  • بررسی سیستم انتقال همچون دسیک کلاچ، فلابویل، گیربکس، پولوس، دیفرانسیل و چرخ ها

تیم امداد سیار پراید آقای امداد آماده است تا خدماتی متنوع و جامع را همچون سرویس کاری موتور، یدک کش کردن خودرو، تعمیر سیم کشی خورو و برق رسانی، تعمیر گیربکس جعبه دنده، تعمیر وسایل جانبی و قطعات موتور خودرو، تعمیر موتور خودرو، تعمیر دیفرانسیل و سیستم انتقال و… را در هر شرایط و زمانی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین خدمات امداد سیار پراید آقای امداد می‌پردازیم:

ادامه مطلب
علت صدای غیرعادی از موتور؛ چرا موتور ماشین صداهای عجیبی میده؟

 

  • سوخت رسانی امداد سیار پراید

اگر در حین رانندگی متوجه شدید که سوخت کافی برای ادامه مسیر را ندارید، کافیست تا با آقای امداد تماس بگیرید. تیم امداد سیار پراید، آمادگی آن را دارند تا در کمترین زمان ممکن، بنزین را به شما تحویل دهند. ادامه به کار خودرو در زمانی که بنزین و سوخت آن کم است، بسیار خطرناک می‌باشد و می‌تواند سایر اجزای آن را نیز دچار مشکل سازد. آقای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن میزان بنزین مورد نیاز شما را به شما تحویل خواهد داد. قیمت و هزینه سوخت رسانی نیز مطابق با تعرفه اتحادیه خواهد بود.

  • مکانیک در محل امداد سیار پراید

در زمان بروز هر گونه مشکلی در شرق تهران کافیست تا با مکانیک خودرو آقای امداد تماس بگیرید و با پاسخ به سوالات اپراتورهای ما، خدمات امدادی را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید و مشکل خود را حل کنید. تیم امدادرسانی امداد سیار پراید امداد متناسب با مشکل مواجه شده، تمام ابزارهای لازم را انتخاب و در سریع‌ترین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما خواهند بود. مکانیک سیار ما بیشتر قطعات مورد نیاز شما را همچون باتری به باتری در اختیار دارد. اپراتورهای آقای امداد متناسب با به نوع مشکل ماشین، برای شما امدادگر و یا جرثقیل اعزام خواهند کرد.

  • حمل خودرو امداد سیار پراید

تیم امدادرسانی امداد سیار پراید آقای امداد دارای بیش از 150 نیروی امدادی برای ارائه خدمت حمل خودرو با کفی، دکل و یدک کش در  تهران بوده و آمادگی آن را دارد تا به صورت 24 ساعته، امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. در صورت مواجه شدن با هر مشکلی تنها با ما تماس بگیرید و به سرعت آن را حل نمایید.

شاید برایتان سوال به وجود بیاید که اگر مشکل ما در محل رفع نشد، چه کنیم؟ برای این دسته از مشتریان، تیم مکانیک خودرو آقای امداد خودروی شما را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را نیز با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. تمامی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی پیگیری خواهد شد.

  • هزینه امداد و تعمیر خودرو در محل امداد سیار پراید

همان طور که خود نیز می دانید، تعمیر خودرو هزینه‌بر است و هر یک از خدمات امدادی و تعمیری نرخ و هزینه مختص به خود را دارد. به عنوان مثال هزینه امداد باتری به باتری با هزینه امداد حمل خودرو باید کشی یکسان نیست و متفاوت است.

تیم امداد سیار پراید آقای امداد، نرخ دستمزد و هزینه تعمیرات را مطابق با دستورالعمل اعلام شده از سوی دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين کرده است و تمامی خدمات نیز با نرخ عنوان شده در این دستورالعمل انجام خواهد شد. در حقیقت دیگر هیچ گونه هزینه‌ی اضافه‌ای برای خدمات از شما دریافت نخواهد شد. هر زمان که خودرویتان دچار مشکل شد و یا از حرکت ایستاد، به جای فشار آوردن به خودرو و وارد کردن خسارت های بیشتری به آن، به سرعت با امداد سیار پراید آقای امداد تماس بگیرید تا امدادرسانان ما نیز به سرعت خود را به محلی که درخواست دادید، برسانند و به صورت تخصصی و دقیق آن را رفع نمایند. علاوه بر این، شما می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین، از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز استفاده کنید.

امداد سیار پراید آقای امداد

در کنار این موارد این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استفاده از امداد سیار پراید به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و سوخت است. در واقع شما به جای انتقال خودرو تا به تعمیرگاه و مصرف زیاد سوخت و هزینه های انتقال، می توانید به راحتی مکانیک را به محل خود آورده و کمک های لازم را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که هر چه که مشکلات کوچک را به سرعت رفع کنید، دیگر با مشکلات بزرگتر و هزینه بیشتر در آینده مواجه نخواهید بود.
توجه داشته باشید که هزینه های تأمین شده برای امداد سیار با توجه به میزان خرابی خودرو و قطعات خراب شده متغیر خواهد بود. در بخش تعرفه خدمات امداد سیار آقای امداد

 

  • خدمات آنلاین امداد سیار پراید آقای امداد

امروزه تکنولوژی به کمک ما آمده است و از این رو شما می‌توانید در کنار روش‌های متداولی چون تماس گرفتن، از طریق سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز به صورت آنلاین با تیم امدادرسانی ما تماس بگیرید و درخواست امداد خود را ارسال نمایید. تنها با چند کلیک درخواست خود را در سامانه آنلاین آقای امداد درج کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ما با شما تماس خواهند گرفت. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه، شما می‌توانید قطعات اصلی را از امدادرسانان با هماهنگی قبلی خریداری نمایید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments

باسلام وخسته نباشید
من یک پراید 132 دارم که بمدت 9 ماه پارک شده بود و بعد با تعویض باطری و روشن شدن ماشین دارای دو ایراد گردیده.
1_اول اینکه دور موتور و گاز خورشبالا رفته.
2_و از اگزوز دود ابي بیرون میاد، که قبلا هیچ مشکلی نداشت و نرمال کار می‌کرد و پس از 9 ماه که روشنش کردم چنین شده است.
ضمنا اینکه علت را روشن می فرمایید،
ممنون میشم که در محل اقدام به تعمیر نمایید.
با تشکر از شما

به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو