نحوه بهینه سازی سیستم تعلیق خودرو

یکی از شناخته‌شده‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای بهبود خودرو، خرید یک کیت آسانسور جامع است. با این روش، مالکان خودرو نیازی به انجام هیچ گونه آزمایش مکانیکی یا تست A/B ندارند. رانندگان می توانند کیت های آسانسور خاصی را خریداری کنند و سپس خودروها را ارتقا دهند. با این روش، اگرچه کند، قیمت بهتری دارد و دارندگان خودرو می توانند به طور خاص انتخاب کنند که کدام جنبه را ارتقا دهند.

امداد خودروی آقای امداد با سابقه درخشان و رضایت بالای مشتریان، به عنوان یک برند قابل اعتماد در زمینه امدادرسانی جاده ای شناخته شده است.

شماره تماس آقای امداد: ۰۲۱۴۸۲۸۷

نحوه بهینه سازی سیستم تعلیق خودرو

 

اضافه کردن قطعات پس از فروش بیشتر

از سوی دیگر، می‌توانیم سیستم تعلیق خودروی بلند شده خود را با افزودن قطعات اضافی بیشتر بهینه کنیم. 

صاحبان خودروهای جدید معمولاً فکر می کنند که نیازی به اضافه کردن قطعات، افزودنی ها یا تنظیمات نیست زیرا قبلاً خودرو را بلند کرده اند. از سوی دیگر برخی از آنها می خواهند زیبایی خودرو را تقویت کنند. با این حال، مالکان خودرو باید به ساختار خودرو و همچنین اثربخشی سواری توجه کنند. در واقع، صاحبان خودرو می توانند کیفیت، هندلینگ و همچنین ثبات را هنگام بلند کردن خودروهای خود افزایش دهند. بنابراین برای انجام این کار چند پیشنهاد داریم:  

تعویض شوک ها

اولین و معروف ترین روش بهینه سازی سیستم تعلیق خودروی بلند شده تعویض شوک است. در واقع این راه حل به دلیل سازگاری، پرکاربردترین راه حل برای دارندگان خودروهای مبتدی و متخصص است. معمولاً اگر کمک فنرها را عوض کنید یا آن را ارتقا دهید، تقریباً می توانید آن را در کیفیت سواری احساس کنید. بنابراین اگر می خواهید کیفیت سواری را فوراً ارتقا دهید، روش خوبی است. 

فنرهای برگ جدید

راه بعدی برای بهینه سازی سیستم تعلیق خودروی بالابر فنرهای برگ جدید است. این در واقع راه حل ساده و در عین حال موثر است. با آمدن به فروشگاه های محلی خود، می توانید آنهایی را که کاملاً متناسب با خودروهای شما هستند را در اینجا بیابید. 

استابلایزرهای فرمان

تثبیت کننده فرمان چیزی است که می توانیم برای بهینه سازی سیستم تعلیق خودروی بلند شده روی آن سرمایه گذاری کنیم. و باور کنید که از این تصمیم پشیمان نیستید. این مورد می تواند تمام مشکلات عملکرد مربوط به تاخیر فرمان را کاهش دهد. این مشکل معمولاً هنگام نصب کیت بالابر رخ می دهد. علاوه بر این، صاحبان خودرو می توانند با ارتقاء یک تثبیت کننده بهتر، ثبات فرمان برتر خودروهای خود را بهبود بخشند. ناگفته نماند که میزان بروز مشکلات فرمان پس از بلند کردن خودرو را کاهش می دهد. 

شاسی را اصلاح کنید

اصلاح شاسی یکی از مهم ترین راه های بهینه سازی سیستم تعلیق خودروی بلند شده است. اگرچه این روش به اندازه روش های دیگر معروف نیست، اما همچنان بسیار موثر است، به خصوص در مورد کامیون های سنگین و بزرگ. با تغییر شاسی، این امر باعث افزایش توانایی فرمان شما و همچنین کیفیت رانندگی می شود. 

به طور معمول، با شاسی‌های قدیمی، نمی‌توانیم مانند زمانی که اولین بار آن را خریدیم، سواری نرم داشته باشیم. و این روش راحتی را باز خواهد گرداند.  

ترمزهای خود را ارتقا دهید

آخرین و البته نه کم اهمیت ترین، ما می توانیم ترمزها را ارتقا دهیم. این بهترین راه برای بهینه سازی سیستم تعلیق خودروی بلند شده برای صاحبان خودروهای تایرهای بزرگتر است. به طور دقیق تر، ترمز اصلی در مورد خودروهای تایر بزرگتر به دلیل کمبود قدرت ترمز، بار سنگینی است. بنابراین اگر نیاز به افزایش قدرت ترمز دارید، ارتقاء ترمزها راه حل است. 

ادامه مطلب
مشکلات گیربکس تویوتا پریوس و رفع آن
0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو