امداد خودرو ونک یدک کش، مکانیک سیار

امداد خودرو ونک آقای امداد با داشتن بیش از 200 نیروی ماهر و کارآزموده خدماتی در سطح تهران، یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودرو تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل را باکیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار دهد. مهم‌ترین هدف آقای امداد ارائه خدماتی سریع و باکیفیت یدک کش و مکانیک سیار در اختیار شما است. از این خدمات می‌توان به مواردی چون یدک کش کردن خودرو با خودرو بر، کفی، مکانیک سیار، بنزین سیار، باتری به باتری و پنچرگیری اشاره کرد.

در زمان نیاز به خدمات امدادرسانی جاده‌ای در ونک، به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با امداد خودرو ونک آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. مکانیک سیار ونک آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل است و آماده است تا تمامی خدمات خود را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

امداد خودرو و یدک‌کش ونک آقای امداد

در هر بخشی از ونک که باشید، واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مصوب اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در سریع ترین زمان هستند و آماده‌اند تا فرآیند امداد را در زمانی کوتاه آغاز نمایند. در صورتی که نیاز به امداد خودرو فوری و سریع در کرج دارید و ضمانت خدمات امدادی نیز برایتان اهمیت بالایی دارد، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو ونک آقای امداد

کامل‌ترین و جامع‌ترین خدمات امدادی خودرو را همین حالا در تهران و ونک از امداد خودرو آقای امداد بخواهید. آقای امداد با بهره مندی از ۱۳ سال سابقه تخصصی در حوزه خدمات فنی خودرو توانسته تا انواع ایرادات فنی ممکن را پیش بینی کرده و با جذب متخصصان ماهر و حرفه ای برای حل آن‌ها، تیمی توانمند و مجرب برای این کار تشکیل دهد. خدمات مکانیک سیار و یدک‌کشی آقای امداد بدین ترتیب در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد:

  • پاسخگویی به درخواست های امدادی توسط پشتیبانان
  • ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و آنلاین
  • هماهنگی در جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز در صورت نیاز
  • حضور امدادرسانان در محل و انجام عملیات تعمیر
  • دریافت فایل خدمات امدادی و لیست قطعات به کار برده شده
  • دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد خودرو
  • ارائه ضمانت نامه خدمات به مشتریان به طور آنلاین و فیزیکی

 

خدمات امداد خودرو ونک آقای امداد

امداد خودرو ونک آقای امداد آماده است تا طیف گسترده ای از خدمات امداد خودرو در محل را در مدت زمانی اندک متناسب با نوع خودروی شما ارائه دهد و خاطر شما از بابت رفع مشکلات فنی به طور کامل رفع نماید. در ادامه به معرفی گوشه‌ای از خدمات متنوع و جامع امداد خودرو ونک آقای امداد می‌پردازیم:

  • حمل خودرو با یدک کش، کفی و دکل

شرکت امداد خودرو ونک آقای امداد با بیش از ۱۰۰ ماشین خودروبر، کفی، دکل و یدک کش آمادگی آن را دارد تا خودروی شما را برای انجام تعمیرات در تعمیرگاه های معتبر و یا هر مورد دیگر به طور استاندارد و ایمن حمل نماید. زمانی که امکان تعمیر خودور در محل ممکن نباشد، این ماشین‌ها به کمک ما می‌آیند و خودروها را تا عاملیت ها و تعمیر گاه‌های مجاز حمل می‌کنند.

حمل خودرو با یدک کش و کفی و دکل در ونک

ماشین‌های خودروبر ما در تمامی مناطق تهران به صورت 24 ساعته مستقر هستند و تنها با یک تماس کوتاه می‌توانند به سرعت در محل مورد نظر شما حاضر شوند. در کنار حمل کردن خودرو به تعمیرگاه‌های مجهز و معتبر برای تعمیرات اساسی و جزئی، برای انجام امور دیگری نیز می‌توانید از خدمات حمل خودرو به کمک دکل، کفی و یدک کش استفاده کنید. این امور عبارت‌اند از:

  1. حمل کردن خودرو به مراکز بیمه
  2. حمل کردن خودرو به مراکز تعویض پلاک
  3. حمل کردن خودروهای مسابقه‌ای به محل مسابقه
  • مکانیک سیار و تعمیر خودرو در محل

امدادرسانان آقای امداد پس از بررسی مشکل خودرو و عیب‌یابی آن، در صورت عدم وجود مشکلی جدی در خودرو و امکان رفع آن در محل، اقدام به تعمیر خودرو در محل خواهند کرد. شما می‌توانید برای برخورداری از خدمات تعمیر خودرو در محل در ونک با آقای امداد تماس بگیرید. از رایج‌ترین خدمات تعمیر خودرو در محل که امدادرسانان آقای امداد می‌توانند در زمان اندکی آن را رفع کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انجام کلیه سرویسهای دوره‌ای با تنظیم دقیق و پیگیری‌های مداوم با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت ها
  2. خدمات سیار تعویض پمپ بنزین، فیوز، سیم کلاچ و گاز، شیلنگ رادیاتور، ماهک دنده خودرو، دینام و تسمه دینام، دیسک و صفحه و ماهک دنده و…
  3. خدمات سیار سرویس مایعات، تعویض روغن، شارژ باتری، تعویض باتری در محل، پنچرگیری سیار و….
  4. تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو اعم از عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و… در محل
  5. سرویس کولر، سرویس انژکتور، سرویس بخاری خودرو و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  6. تعمیر جلوبندی خودرو اعم از تنظیم و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و… در محل
  7. بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  8. تعویض سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور و…
  9. دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو، دیاگ و عیب یابی خودرو با دستگاه، شارژ گاز کولر خودرو، پمپ بنزین سیار، امداد قفل و سوئیچ، باز و بسته کردن اواپراتور و…

مکانیک سیار در محل آقای امداد

موارد فوق از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل مورد نظر، امداد خودرو ونک می‌تواند خدمت رسانی نماید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در سعادت آباد، کافیست تا با امداد خودرو سعادت آباد آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

قیمت و تعرفه خدمات امداد خودرو ونک آقای امداد

تمامی هزینه‌ها و نرخ دستمزدهای یدک کشی و مکانیک سیار خودرو امداد خودرو ونک آقای امداد، تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می‌گیرد. شما می‌توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال 1400 مشاهده کنید. شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن آقای امداد نیز اقدام کرده و ضمانت‌نامه خدمات ارائه شده را نیز هم به صورت آنلاین و هم به صورت دستی در دسترس داشته باشید.

 

مزایای استفاده از امداد خودرو ونک آقای امداد

شرکت آقای امداد به عنوان سرویسی حرفه‌ای در زمینه امداد و مکانیک سیار و حمل خودرو، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نیاز امداد جاده‌ای مشتریان را با کیفیتی بالا در کنار قیمتی منصفانه رفع کرده و رضایت آن‌ها را تأمین نماید. آقای امداد دارای 120 واحد یدک‌کشی در سطح تهران بوده و می‌تواند نیروهای خود را در کمترین زمان ممکن به صورت 24 ساعته در محل حاضر سازد. از مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو ونک، یدک‌کش و مکانیک سیار آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفافیت در هزینه‌ها
  • صرفه جویی در زمان
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • یدک‌کشی و حمل خودرو تا تعمیرگاه و…
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در منطقه یک تهران، کافیست تا با امداد خودرو منطقه یک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

خدمات یدک‌کش ونک آقای امداد

در صورت نیاز به خدماتی چون حمل خودرو با جرثقیل ،یدک کش، کفی و خودروبر در جاده در هر بخشی از ونک، کافیست تا با آقای امداد تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادرسانان و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید. شرکت امداد خودرو ونک آقای امداد از مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه برخودار بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت 24 ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد. <br>

ما در تیم مکانیک سیار و یدک‌کشی آقای امداد به شما این اطمینان را می دهیم که می توانید بهترین کیفیت را در کنار منصفانه ترین قیمت در دست داشته باشید. خودرو شما چه خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، یدک کشی سیار آقای امداد آماده است تا انواع خودروهایی چون تویتا، بنز، جک، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویتا هیوندا، بی ام و، بنز، ماکسیما، ولوو، ام وی ام، مزدا، سانتافه، کیا و… را در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از یدک کش مناسب حمل نماید. از انواع خدمات یدک‌کشی ونک آقای امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز

 

امداد رسانان یدک‌کش و مکانیک سیار ونک

نیروهای امدادرسانی قلب تپنده و اصلی‌ترین بخش یک امداد خودرو به شمار می‌روند. از این رو شرکت آقای امداد، نظارت دقیقی بر استخدام و به کارگیری نیروی انسانی خود دارد و در کنار دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین خود، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت کرده است به طوری که شما بتوانید با خیال راحت خودروی خود را به آن‌ها بسپارید. علاوه بر این، تمامی خدمات انجام شده توسط امدادرسانان آقای امداد به صورت کامل تأیید صلاحیت شده و دارای ضمانت است تا خدمات امدادرسانی خود را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهند.

خدمات پنچرگیری در محل تهران آقای امداد

علاوه بر این، ما یک سیستم نظرسنجی و پیگیری کامل را نیز برای هر یک از واحدها و تکنسین خود ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کیفیت آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و در جهت بهبود آن‌ها تلاش نماییم. شما می‌توانید از طریق این سیستم نظرات خود را در رابطه با امدادرسانان با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در فشم، کافیست تا با امداد خودرو فشم آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

سرویس دوره‌ای خودرو چیست؟

تمامی مالکان و صاحبان خودرو وظیفه دارند تا خودروی خود را برای انجام سرویس دوره‌ای به تعمیرگاه ها و یا نمایندگی‌های معتبر نشان دهند. سرویس دوره‌ای خودرو در حقیقت عملیاتی است که در طی آن به بررسی بخش‌های مختلف خودرو پرداخته و خرابی‌های احتمالی آن شناسایی می‌شوند. سرویس دوره‌‌های نقش بسیار موثری در سلامت و عمر مفید خودرو دارد و می‌تواند رز هزینه‌های بسیار سنگین خرابی در آینده جلوگیری نماید.

ادامه مطلب
امداد خودرو ساوه یک کش و مکانیک سیار شبانه روزی

رانندگی و استفاده از خودرو تنها یک بخش از مقوله‌ی خودرو به شمار می‌رود و بخش دیگر و حتب مهم‌تر از آن نگهداری صحیح از خودرو است. یکی از اصلی‌ترین اقداماتی که برای نگهداری صحیح خودرو باید انجام داد، انجام سرویس دوره ای خودرو است؛ چرا که در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو نکات زیادی وجود دارد و باید به تمام آن‌ها توجه داشته باشید. اصلی‌ترین عامل نگهداری صحیح خودرو، انجام سرویس دوره ای است که با آن می‌توان از خرابی های خودرو نیز جلوگیری کرد.

 

فواید و مزایای سرویس‌های دوره‌‌ای خودرو

از مزایای انجام سرویس های دوره ای خودرو می‌توان به این مورد اشاره کرد که این کار نیاز به اقدامات اضافی برای تصمیم‌گیری در رابطه با سرویس‌دهی را به کلی از بین می‌برد. به این معنا که شما با توجه به مشغله کاری و یا عدم آگاهی درباره‌ی خودرو دقیقاً ندانید که باید چه زمانی روغن خودرویتان تعویق گردد. این مورد در رابطه با دیگر بخش‌های مکانیکی و مایعات خودرو نیز صدق می‌کند.

با وجود آن که ممکن است هزینه‌های اولیه سرویس دوره‌ ای زیاد به نظر برسد، اما این نوع خدمات می‌تواند از هزینه‌های بلند‌مدت شما کاسته و عمر مفید خودرویتان را افزایش دهد. استفاده از سرویس‌ های دوره‌ ای خودرو را می‌توان به عنوان یک بیمه سلامت برای خودرو در نظر گرفت. علاوه بر این خدمات دوره‌ای خودرو بیشتر به داده‌های زمانی، آماری و تحلیلی وابسته است. شما می‌توانید برای انجام سرویس های دوره‌ای خودروی خود با آقای امداد تماس بگیرید. تیم مکانیک سیار آقای امداد در زمانی کوتاه در محل مورد نظرتان حاضر شده و دیگر لازم نیست تا برای برخورداری از این خدمات با صرف زمان و انرژی زیاد به تعمیرگاه‌ها یا نمایندگی‌ها خود مراجعه کنید.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در شهر ری، کافیست تا با امداد خودرو شهر ری آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو

برای آن که بدانید چه زمانی باید سرویس‌های دوره‌ای خودرویتان انجام بگیرد، در گام اول کتابچه راهنمای خودرو خود را بخوانید. در این کتابچه دستورالعمل‌هایی را مشاهده خواهید کرد که برای نگهداری صحیح از خودرو عنوان شده‌اند. در این دفترچه شما می‌توانید راهنما مواردی همچون زمان تعویض روغن، بررسی فشار باد تایرها، گرمای بیش از حد موتور، تغییر فیلترها، تعویض تسمه‌ها‌ (دینام و تسمه تایم) و… را نیز به راحتی بیابید.

زمان انجام سرویس دوره‌ای خودرو

به طور کلی در دفترچه راهنمای خودرو علاوه بر معرفی بخش‌ها و قطعات مختلف خودرو، راهنمای نگهداری مناسب از آن نیز ذکر شده است که می‌تواند به شما کمک کند. با این حال شما می‌توانید در کنار دفترچه راهنمای خودروی خود، از راهنمایی‌های و مشاوره رایگان کارشناسان آقای امداد نیز استفاده کنید. برای این کار تنها کافیست تا با ما تماس بگیرید.

موارد مورد بررسی در سرویس دوره‌ای خودرو

در طی انجام سرویس دوره‌ای خودرو، بخش‌های مختلفی از آن مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند. از این بخش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسمه تایم خودرو

تسمه تایم در حقیقت قطعه‌ای است که برای انتقال نیروی میل لنگ به میل سوپاپ به کار می‌رود و زمان باز و بسته شدن سوپاپ ها را تعیین می‌کند. امکان پاره شدن تسمه تایم پس از مدتی کارکرد خودرو وجود دارد. از این رو برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که تسمه تایم را در زمان های مشخصی که کارخانه تولید کننده خودرو مشخص کرده است، تعویض کرد. یکی از مهم ترین دلایلی که به پارگی تسمه تایم می‌انجامد، دور موتور های بالا و مخصوصا بالای 4000 است که می‌تواند استهلاک قطعات خودرو را بالا برده و در زمان کوتاه‌تری آن‌ها را از کار بیاندازد. از این رو بررسی دوره‌ای تسمه تایم و تعویض به موقع آن می‌تواند هم از خطرات احتمالی جلوگیری کند و هم احتمال انتقال آسیب به دیگر بخش‌های خودرو را از میان بردارد.

  • روغن موتور خودرو

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین علت سرویس دوره‌ای خودرو بررسی روغن موتور آن است. روغن موتور در عملکرد صحیح خودرو بسیار موثر بوده و یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید در اولویت نگهداری خودرو باشد. هنگامی که سطح روغن موتور پائین‌تر از min باشد، باید مقداری روغن به آن اضافه گردد تا سطح روغن بین دو علامت روی گیج قرار بگیرد. در کنار کاهش روغن موتور، زیاد بودن آن نیز می تواند آسیب رسان باشد.

روغن موتور خودرو

همچنین دقت داشته باشید در صورتی که خودرو در طی مدت زمانی مورد استفاده قرار نگیرد، امکان فاسد شدن روغن آن وجود خواهد داشت. بر همین اساس باید با توجه به توصیه های شرکت سازنده، حداکثر زمان بین تعویض روغن موتور خودرو را در نظر داشته و آن را رعایت کنید. تکنسین آقای امداد در طی انجام سرویس دوره‌ای خودروی شما، برنامه‌ای را نیز برای رعایت فواصل زمانی به شما ارائه می‌دهند.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در قرچک، کافیست تا با امداد خودرو قرچک آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

  • روغن ترمز

از دیگر اجزای مهمی که در طی سرویس دوره ای خودرو مورد بررسی قرار می گیرد، روغن ترمز است. به طور معمول روغن ترمز پس از گذشت ۲ سال رطوبت را به خود جذب کرده و پس از این مدت ۳ درصد آن تبدیل به آب می شود. این آب در طی ترمزهای شدید به بخار تبدیل شده و می‌تواند قدرت ترمز گیری را تا حد زیادی کاهش دهد. از این رو باید پس از طی کردن حداکثر ۶۰ کیلومتر با خودرو اقدام به تعویض روغن ترمز آن نمود. علاوه بر این لنت های خودرو نیز با توجه به آنچه در دفترچه راهنمای خودرو نوشته شده است، باید تعویض شوند.

  • فیلتر هوا

فیلتر هوا یکی از اجزای بسیار مهم خودرو است و در صورتی که به خوبی کار نکند و نتواند عمل فیلتراسیون هوای خودرو را به خوبی انجام دهد، سیستم سوخت رسانی با نارسایی مواجه خواهد شد. در اثر این اتفاق رینگ های پیستون نیز مورد تخریب واقع شده، شتاب خودرو کاهش یافته، مصرف سوخت بالا رفته و در نتیجه آلاینده‌های بیشتری از اگزوز خارج می‌شوند. بر همین اساس تعویض فیلتر هوای خودرو یکی از مهم‌ترین مراحل سرویس دوره ای خودرو به شمار می رود.

  • شمع‌های خودرو

شمع ها در خودرو وظیفه ایجاد جرقه و مشتعل کردن مخلوط سوخت و هوا را در موتور برعهده دارند. به طور کلی همواره نوک شمع ها باید سفید و تمیز باشد و هیچ اثری از چربی و دوده در آن دیده نشود. در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر همچون استارت نامناسب، لرزش خودرو در دور پایین موتور، جرقه های نامنظم و شتاب کم آن می توان چنین نتیجه گرفت که شمع خودرو آسیب دیده و خراب شده است.

شمع‌های خودرو در سرویس دوره‌ای

علاوه بر این دقت داشته باشید که گاز دادن بیش از حد یا کمتر از حد نیز می‌تواند عمر موتور را کاهش دهد. با توجه به موارد فوق شمع‌ها نیز باید در صورت خرابی هرچه زودتر تعویض گردند.

  • فیلتر روغن

بسیاری از کمپانی های خودروسازی توصیه می‌کنند که در هر دو بار تعویض روغن موتور خودرو، باید یک بار فیلتر روغن نیز تعویض گردد. به این معنا که به صورت یک در میان که روغن تعویض می‌شود، فیلتر آن نیز تعویض گردد. این کار در نهایت می‌تواند منجر به افزایش شتاب خودرو و کاهش مصرف سوخت نیز شود.

  • چراغ‌های خودرو

از دیگر موارد مهمی که در سرویس دوره ای خودرو بررسی می‌شود چراغ های خودرو هستند. در سرویس چراغ های خودرو موارد متعددی همچون میزان نور چراغ های جلو و عقب، قطعی چراغ ها و کیفیت آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ چراکه می‌توانند اتلاف کننده انرژی بوده و در صورت تنظیم نبودن برای راننده های دیگر در جاده آزار دهنده باشد. علاوه بر این سرویس دوره ای سیستم تعلیق و برف پاک کن ها از موارد مهم سرویس دوره ای خودرو به شمار می رود.

  • چرخ‌ها و لاستیک های خودرو

لاستیک ها یکی از مهم‌ترین اجزای خودرو هستند و جلوگیری از سایش آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از عوامل موثر در سایش لاستیک‌ها، فشار باد داخل آن‌ها است. علاوه بر این کم بودن باد لاستیک ها و افزایش تماس و بالارفتن اصطکاک آن‌ها نیز می توانند بخش‌هایی از تایر را که با زمین تماس بیشتری دارند، موارد سایش قرار داده و در نهایت منجر به پنچری لاستیک شوند. کاهش باد تایرها همچنین می تواند منجر به افزایش مصرف سوخت و گرمای تولید شده در خودرو شود.

چرخ‌ها و لاستیک های خودرو در سرویس دوره‌ای

از این رو دانستن عمر مفید تایر خودرو در نگهداری از آن‌ها مفید بوده و از اتفاقات ناگهانی و پرهزینه ای همچون پنچری و تعویض لاستیک جلوگیری می‌کند.

  • باتری خودرو

در زمان خاموش بودن موتور خودرو و روشن بودن تجهیزات برقی خودرو، تخلیه سنگینی بر روی باتری انجام می‌گیرد. این مورد در صورتی که تکرار شود، منجر به خالی شدن شارژ باتری و فرسودگی آن خواهد شد. بر همین اساس دقت داشته باشید که شارژ کم و بیش از حد دینام می تواند به خودرو آسیب زیادی برساند. بر همین اساس یکی از مهمترین بخش های سرویس دوره ای خودرو چک کردن باتری و تعویض آن در صورت لزوم است.

  • ضد یخ

از دیگر مواردی که در سرویس خودرو بررسی می شود، میزان و کیفیت ضد یخ است. ضدیخ خودرو در تابستان از جوش آوردن خودرو و در زمستانی از یخ زدگی موتور آن جلوگیری می‌کند و مطمئنا یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه شود. به طور کلی مایع خنک کننده خودرو باید همواره مورد بررسی قرار گیرد. توجه داشته باشید که این کار باید در زمانی که دمای موتور پایین است، انجام گیرد؛ چرا که در زمان داغ بودن موتور سطح آب بالا آمده و نمی توان به طور دقیق آن را اندازه‌گیری کرد. از طرف دیگر در این زمان بهتر است که درب رادیاتور باز نشود؛ چرا که آب داغ پاشیده و می‌تواند صورت یا دست‌های شما را بسوزاند.

در صورت نیاز به خدمات امداد و حمل خودرو در جاده چالوس، کافیست تا با امداد خودرو جاده چالوس آقای امداد تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02148287

 

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
تماس با امداد خودرو