امداد خودرو سمنان شبانه روزی خدمات مکانیک سیار و یدک‌‌کشی در محل

امداد خودرو سمنان آقای امداد به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای و فعال در زمینه امداد جاده ای است. شما بتوانید در هر کجا و هر زمان که نیاز به خدمات امداد جاده به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی داشتید، با ما در امداد خودرو سمنان آقای امداد تماس بگیرید. امداد رسان و تکنسین ماهر و حرفه‌ای ما از سال‌ها تجربه و آموزش کافی در زمینه ارائه خدمات جاده‌ای برخوردار هستند و آماده اند تا در طی زمانی کوتاه در مواقع اضطراری در کنار شما حاضر شوند.

ما به صورت سریع و بدون توقف پاسخگوی شما هستیم و افتخار می کنیم که ما را به عنوان امداد خودروی مورد اعتماد خود انتخاب می کنید. تمامی خدمات و کمک‌های اضطراری جاده‌ای ما به صورت حرفه ای طراحی شده اند به نحوی که برای کمک و نجات شما عزیزان بتوانیم در زمانی کوتاه بیشترین عملکرد و بازدهی را ارائه دهیم.

امداد خودرو

چه زمانی با آقای امداد تماس بگیریم؟

فرقی نمیکند در چه ساعتی و در چه روزی از هفته، چه در تعطیلات رسمی و چه روزهای عادی و حتی شلوغ می‌توانید با آقای امداد تماس بگیرید. هر زمان که خودرویتان به مشکلات فنی خورده بود و نیاز به تعمیر تعویض و یا سرویس دوره ای و بازرسی کارشناسی رنگ خودرو نیاز داشت می توانید با ما تماس بگیرید. گاهی اوقات برخی از مشکلات فنی خودرو بیش از هر مورد دیگری رخ می‌دهند که می‌توان برخی از رایج‌ترین آن‌ها را به ترتیب زیر عنوان کرد:

  • از کار افتادن باتری خودرو

یکی از متداول ترین مشکلات خودرو از کار افتادن باتری آن است که برای اکثر راننده ها بعد از دو تا سه سال از استفاده از باتری رخ می‌دهد. اکثر باتری‌ها باید در حدود ۵۰ هزار مایل یا ۳ سال دوام داشته باشند و کار کنند. در این بین عوامل زیادی نیز وجود دارند که می‌توانند به باتری‌ها آسیب رسانده و عمر مفید آن‌ها را تا حد زیادی کاهش دهند.

جالبه بدانید که اکثر باتری ها به علت کاهش جریان الکتریکی از کار می‌افتند که ناشی از مشکلات دینام است؛ این عامل باعث می‌شود تا شارژ باتری به طور طبیعی کاهش پیدا کرده و دیگر به مانند قبل کار نکند.

در کنار این مورد خراب شدن سنسور دمای باتری، سولفاته شدن پایانه های باتری و … از جمله عواملی هستند که باعث می شوند تا باتری خیلی سریع‌تر از زمان پیش بینی شده از کار بیافتد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. برای حل این مشکلات بهترین کار آن است که به صورت دوره ای و زمان بندی شده باتری خودرو خود را بررسی نمایید. در این زمان می توانید با یک تماس این خدمت را درب منزل از آقای امداد دریافت کنید.

اگر به دنبال بهترین خدمات اختصاصی برای خودروهای رنو خود هستید، با ما در امداد خودرو رنو آقای امداد در تماس باشید.

  • مصرف بالای سوخت

ممکن است شما هم راننده هایی را دیده باشید که بیشتر وقت خود را در پمپ بنزین ها می گذرانند و یا حتی خودتان یکی از این راننده ها باشید. مصرف زیاد سوخت علامت وجود یک مشکل جدی در خودرو است که می‌تواند در اثر خرابی بخش‌های مختلف سیستم سوخت رسانی موتور همچون سنسورهای جریان هوا، فیلترهای هوا، سنسورهای اکسیژن و فیلترهای سوخت و … رخ دهد.

در این زمان بهترین راهکار تماس با نیروهای امداد رسانی آقای امداد است. امدادگران ما با برخورداری از دانش و تجربه کافی در محل حاضر شده و به بررسی اجزای مختلف سیستم سوخت رسانی شما می پردازند. بهترین راهکار برای جلوگیری از این مشکل، بررسی و سرویس دوره‌ای خودرو به طور منظم است که میتوان با این کار از آلوده شدن فیلترها و فرسودگی آن‌ها قبل از خرابی کامل و مصرف سوخت بالا جلوگیری کرد. به این ترتیب شما می توانید از بسیاری از هزینه های غیرضروری آتی خود جلوگیری کرده باشید.

  • شنیده شدن صدای انفجار در موتور

یکی دیگر از مواردی که به طور ناگهانی رخ داده و می تواند تا حد زیادی راننده را نگران سازد، شنیده شدن صدای انفجار در موتور خودرو است. این مشکل زمانی رخ می دهد که اجزای سیستم احتراق یا سوخت به مشکل خورده باشند و نتوانند عملکرد قبلی خود را داشته باشند. این مورد اغلب به علت آسیب‌دیدگی فیلتر بنزین، خرابی شمع ها، انژکتورها، فیلتر هوا و … اتفاق می‌افتد.

در این زمان نیز بهترین روش برای جلوگیری از آن این است که در زمان تعویض قطعات موتور به طور دقیق کیفیت اجزای سیستم سوخت را بررسی نمایید و به این ترتیب بهترین کیفیت را مطابق با توضیح سازنده خودرو به کار بگیرید. ما در مجموعه امداد خودرو سمنان آقای امداد با استفاده از قطعات یدکی اصل و کیفیت بالا مشکلات خودرو شما را به سرعت رفع می کنیم.

  • آسیب دیدگی سیستم ترمز

یکی از سیستم های مهم و حیاطی خودرو سیستم ترمز است که برای توقف ایمن خودرو یک امر مهم به شمار می‌رود و در صورتی که آسیب ببیند یا به مشکل برخورد کند، می تواند جان راننده و سرنشینان را نیز به خطر بیاندازد. با این حال این سیستم نیز به مانند تمامی بخش های متحرک و مکانیکی خودرو در طی زمان آسیب دیده و فرسوده می‌شود.

در صورتی که با علائمی همچون سوت کشیدن، جیر جیر کردن یا نرمی در پدال ترمز مواجه شدید به احتمال زیاد بخشی از سیستم ترمز تان به مشکل برخورده و باید به سرعت خودرو را به یک مکانیک حرفه‌ای نشان دهید. شما میتوانید در این زمان با ما در امداد خودرو سمنان آقای امداد تماس بگیرید و از خدمات مکانیک سیار ما با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان برخوردار شوید.

انواع خدمات امدادی آقای امداد

تیم امداد خودرو سمنان آقای امداد ب برخورداری از جامع‌ترین خدمات امدادی در محل آماده است تا تعمیر و تعویض انواع قطعات را برای خودروی شما به صورت ضمانت شده و با دقت و تخصص بالا انجام دهد. از انواع خدماتی که ما در اختیار شما قرار می دهیم، موارد زیر پرطرفدارترین آن‌ها از نظر رانندگان به شمار می‌روند:

  • پنچرگیری لاستیک سمنان

در صورت پنچری و یا نیاز به تعویض لاستیک خود دیگر نیازی نیست تا به تعمیرگاه های مختلف و وقت و زمان خود را هدر دهید. کافیست تا با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید تا تیم با تجربه ما در زمانی کوتاه در محل مورد نظر شما حاضر شوند و اقدام به رفع پنچری و تعویض لاستیک ها نمایند. ما این کار را با استفاده از بهترین تجهیزات باکیفیت ترین مواد در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب انجام می‌دهیم.

پنچرگیری لاستیک سمنان آقای امداد

با این حال تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. به همین دلیل در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو سمنان برخوردار شوید.

نه تنها در سمنان بلکه در سرتاسر کشور از جمله یزد، کرمان، کرمانشاه، بوشهر، گیلان، اراک، قزوین، مشهد، زاهدان، سنندج و… آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم.

  • امداد باتری و باتری به باتری سمنان

خوابیدن باتری یا از کار افتادن باتری یکی دیگر از شایع ترین مشکلاتی است که اغلب راننده ها در طی زمان و استفاده از خودروهای خود با آن مواجه می شوند. این اتفاق می تواند به علت های مختلفی از جمله مشکل در دینام، آسیب سیستم برق و یا حتی خرابی خود باتری رخ دهد. تشخیص این علت ها نیاز به بررسی تخصصی و کارشناسی دارد.

پس اگر به طور ناگهانی باتری خودرویتان از کار افتاد و یا در عملکرد سیستم های دیگر خودرو از جمله سیستم های صوتی و تصویری مشکلی به وجود آمد، کافیست با یک تماس امداد خودرو سمنان آقای امداد را باخبر کنید. امدادگران‌ ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • یدک کش، خودروبر و دکل سمنان

در جاده و یا هر جایی که بودید، برای رهایی از مشکلات فنی خودرو خودتان کافیست تا با ما تماس بگیرید و از خدمات و کمک‌های جاده‌ای ممتاز آقای امداد بهره ببرید. تیم‌های امدادرسانی ما در صدد کمک به مشتریان خود در زمان بروز مشکل در جاده، آماده به کار هستند و تلاش می کنند تا خدمات یدک کشی خود را با قیمت های مقرون به صرفه در اختیار شما قرار دهند.

ناوگان یدک کشی و تیم‌های متخصص امداد خودرو سمنان، با استفاده از انواع نیسان چرخگیر، خودروبر و دکل و جرثقیل همیشه آماده ارائه خدمات خود به تمام شما عزیزانی است که به آن‌ها نیاز دارید. ما کمک های کنار جاده ای را در سراسر سمنان و حومه با سرعت عالی ارائه می دهیم. زمانی که نوبت به کمک‌های کنار جاده‌ای مطمئن و سریع در سمنان می‌رسد، می‌توانید بدون نگرانی، روی تیم یدک کش آقای امداد حساب کنید.

ادامه مطلب
نگهداری از خودرو؛ آیا راهی است تا دیرتر راهمان به تعمیرگاه ها بخورد؟!

در صورتی که در جاده با مشکلی مواجه شدید و در حال رانندگی با نیسان، سواری، کامیون، نیمه تریلر یا مینی ون بودید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید و از کمک متخصصان به سرعت برخوردار شوید. خدماتی که تیم یدک کش سمنان آقای امداد در اختیارتان می‌گذارد، عبارتند از:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت

یکی دیگر از وسایل پرکاربرد مورد استفاده در تیم یدک‌کش آقای امداد، جرثقیل است که بدون جابه‌جایی خودرو، آن را ایمن تر و استانداردتر از همیشه جابه‌جا می‌کند.

  • سرویس دوره ای خودرو سمنان

با استفاده از سرویس های دوره ای خودرو از بسیاری از مشکلات آینده خودروهای خود جلوگیری کنید. کافیست تا به صورت دوره ای و منظم خودرو خود را برای سرویس و بررسی به دست کارشناسانی ماهر و توانمند بسپارید تا دیگر مشکلی برای آن به وجود نیاید.

کارشناسان آقای امداد با استفاده از تجهیزات عالی و به روز خودروهای شما را بررسی می‌کند و مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و با راهکارهای ساده و ارزان قیمت از بروز آن ها جلوگیری می کنند.

پیشنهاد ما به شما آن است که این سرویس های دوره ای را پیش از انجام هر نوع تردد های درون شهری و یا مسافرت های خارج از شهر انجام دهید و به این ترتیب بیمه و بدون خطر داشته باشید. شما می توانید انواع سرویس های دوره ای خودرو خود را به سادگی در محل و در زمانی کوتاه از آقای امداد دریافت نمایید. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو سمنان ارائه میشوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • تعویض روغن سمنان

یکی از خدمات مکانیک سیار ما که می‌توانید در محل با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده بالا دریافت کنید، تعویض روغن است. به طور کلی باید هرچند سال یکبار روغن را خالی و آن را تعویض کنید، اما چیزی که در این زمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، نوع، مارک و برند آنهاست که عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در صورتی که روغن بی‌کیفیت و غیراستاندارد به کار ببرید، نه تنها سیستم های خودرو بهتر کار نمی‌کنند، بلکه بیشتر مستهلک شده و خیلی زودتر از معمول آسیب دیده و خراب می‌شوند. در صورت نیاز شما، ما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت تعویض روغن را برایتان انجام داده و با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به صورت دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیارتان قرار می‌دهیم.

چرا امداد خودرو سمنان آقای امداد؟

با انتخاب امداد خودرو سمنان آقای امداد، علاوه بر آن که دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را ندارید، از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر خواهید داشت. چرا که امدادگران ما درکمترین زمان ممکن در محل مشکلات خودرو را تشخیص داده و پس از اعمال تعمیرات لازم، موفق به بازیابی خودرو و رفع مشکل وارد شده به سرعت می‌شوند.

چرا امداد خودرو سمنان آقای امداد

اگر تا به حال تجربه استفاده از خدمات امداد خودرو در جاده‌ها را داشته باشید، تا حالا متوجه شده‌اید که در اغلب اوقات باید وقت زیادی را برای رسیدن نیروهای امدادی به انتظار بمانید. در بسیاری از مواقع حتی نمی‌توان پیش از دریافت خدمات متوجه شد که میزان قیمت خدمات چه مقدار است!

مطمئنا در صورتی که تا به حال با این دست مشکلات برخورد داشته‌اید، می‌دانید که بدترین اتفاق ممکن، رفع نشدن مشکل خودرو در پیگیری های مکرر است. به طوریکه این اتفاق بسیار آزاردهنده بوده و در کنار صرف زمان زیاد، می‌تواند هزینه‌های اضافی دیگری را نیز به همراه داشته باشد. این مورد بیش از هر چیزی به انتخاب یک تعمیرکار مجرب و متخصص بستگی دارد.

با استفاده از خدمات تیم و گروه متبحر و کارآزموده آقای امداد، دیگر لازم نیست تا نگران چنین اتفاقات و نگرانی‌هایی باشید. به طور کلی اولین و اصلی ترین فعالیت در تعمیرات مربوط به خودرو، شناسایی مشکل و عیب یابی آن است و هر چه که عیب یابی با سرعتی بیشتر و به صورت دقیق تری انجام بگیرد، روند امدادرسانی و تعمیر سریع تر شده و می توان از اتلاف وقت و صرف هزینه هایی بیشتر جلوگیری کرد.

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد میتوانید هم با قیمت مناسب، هم کیفیت عالی، هم صرف زمان کوتاه مشکلات مربوط به خودرو خود را رفع کنید. جامع‌ترین خدمات امدادی را در اختیار داشته باشید و از گارانتی یک‌ماهه معتبر نیز برخوردار شوید.

در دیگر شهرهای استان سمنان نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو شاهرود

تیم های امدادی آقای امداد در هر جایی از کشور که باشند، از جمله شاهرود، مجهز به بروزترین و بهترین دستگاه های تعمیراتی فنی و یدک کشی میباشند و توانایی آن را دارند تا با ایمنی بالا حتی خودروهای لوکس و صفر شما را تعمیر کرده و یا جابجا نمایند. در نتیجه این دو عامل شما می توانید جامع ترین خدمات امدادی را از ما بخواهید.

از شارژ باتری در محل، پنچرگیری سیار، تعمیر جلوبندی در محل گرفته تا سوخت رسانی سیار، تنظیم دمای خودرو در محل، یدک کشی با انواع جرثقیل، دکل و خودروبر، تعویض روغن و … را میتوانید با یک تماس در زمانی کوتاه در اختیار داشته باشید.

آقای امداد در دامغان

بهترین و کاربردی ترین، به روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات فنی و دستگاه های تعمیراتی در اختیار تیم های امدادی آقای امداد در سطح دامغان قرار دارند. به همین دلیل فرقی نمی کند که مشکل خودروی شما چیست، ما برای رسیدگی به آن هم کارشناسان و هم تجهیزات مورد نیاز را در سطح کیفیتی بسیار بالا در اختیار داریم و می توانیم خودروهای شما را چه داخلی و چه خارجی در محل با بهترین کیفیت تعمیر کرده و در اختیارتان قرار دهیم.

وقت و سرمایه خود را با اعتماد به امداد خودرو های غیرمجاز و غیرمعتبر هدر نکنید، با ما تماس بگیرید و در زمانی کوتاه خدمات مورد نیاز خودروی خود را در دست بگیرید.

امداد خودرو گرمسار

همهی خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو آقای امداد در گرمسار دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما میتوانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. شهرت و اعتبار ما در گرو رعایت ایمنی و عملکرد بر اساس استانداردهای لازم است. اگر باتری شما کار نمی کند و تصمیم دارید تا وسیله نقلیه خود را به مکانیک خود منتقل کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم.

همچنین پس از ارائه خدمات یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار میگیرد و همهی این خدمات را تضمین میکند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودروی خود را دریافت کنید.

امداد خودرو سرخه

بسیاری از مشکلات جدی خودرو در ابتدا با علائمی خود را بروز میدهند و در صورتی که رفع شوند، به هیچ وجه باعث ضرر اقتصادی نخواهند شد. در صورتی که مشکلات و آسیب های جزئی خودرو به سرعت شناسایی و رفع نشوند، دردسرساز خواهند بود. پس با ما در تیم امداد خودرو سرخه آقای امداد تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن در کنارتان حاضر شویم و به بررسی بخشهای مختلف خودرویتان از جمله، برق ماشین و شمع ها،

کولر و بخاری، شاسی و چرخها، پدال‌های ترمز، گاز و کلاچ و… بپردازیم و در صورت مشاهده ناسازگاری آن را برایتان در زمانی کوتاه و بدون معطلی رفع کنیم.

مکانیک سیار مهدیشهر

اگر علاقه دارید که از مزایایی چون پشتیبانی خدمات مشتریان، گارانتی یکماهه خدمت تعمیر خودرو، یک تعمیرکار و اکیپ خودرو باتجربه، صرفه جویی در زمان، حمل خودرو تا تعمیرگاه، شفافیت در هزینهها و انجام خدمت در زمان دلخواه خود بهره مند شوید، با ما در امداد خودرو مهدی شهر آقای امداد تماس بگیرید.

همه ی خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو آقای امداد دارای ضمانت هستند، گارانتی دارند و شما میتوانید به راحتی از خدمات مختلف ما استفاده کنید. همچنین یک کارت گارانتی در اختیارتان قرار میگیرد و همهی این خدمات را تضمین میکند تا در صورت عدم رضایت آن را با پشتیبانی آقای امداد در میان بگذارید و خسارت وارد شده به خودتان را دریافت کنید.

4 2 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو