امداد خودرو بندرعباس؛ رفع مشکلات فنی خودرو در محل با شرایطی بی‌نظیر

آیا یک تیم امدادی سریع و با تجربه می خواهید که در زمانی کوتاه در کنارتان حاضر و انواع خدمات امدادی و تعمیرگاهی را در محل برایتان به انجام برساند؟ با ما در امداد خودرو بندرعباس آقای امداد تماس بگیرید! تیم متخصص و ماهر آقای امداد انواع خدمات امدادی و یدک‌کشی را به صورت استاندارد، ایمن و با قیمت مناسب و به همراه گارانتی برای شما به انجام می رساند.

امداد خودرو بندرعباس؛ رفع مشکلات فنی خودرو در محل با شرایطی بی‌نظیر

خدمات متنوع و جامعی را در اختیار شما قرار می دهیم. از جمله پنچرگیری سیار، تعویض لاستیک، تعویض روغن، باتری به باتری، تعویض باتری، تنظیم مصرف سوخت و … که در ادامه برخی از این خدمات را برایتان نام برده و شرح می دهیم تا بیشتر با خدمات ما و نحوه ارائه آن‌ها آشنا شوید.

 

خدمات امداد خودرو بندرعباس آقای امداد

ما درمجموعه آقای امداد خدمات زیر را به طور دقیق و بسیار تخصصی در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

  • جلوبندی سازی در محل بندرعباس

خوبه بدانید که آقای امداد به خدمات جامع کامل و استاندارد خود در کشور شناخته می شود. یکی از این خدمات که به صورت کاملا تخصصی و تحقیق در اختیار شما قرار می گیرد، جلوبندی سازی است. کارشناسان ما در آقای امداد در سریعترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن صفر تا صد خودرو شما را بررسی و در صورت وجود مشکل در جلوبندی آن را به سرعت رفع می کنند.

مشکل در جلوبندی خودرو با علائمی چون لرزش فرمان خودرو، عملکرد ضعیف ترمز، تراز نبودن لاستیک‌ها و… قابل شناسایی است. با استفاده از مکانیک سیار بندرعباس دیگر لازم نیست تا رانندگی کرده و به تعمیرگاه بروید و یا حتی یدک‌کش بگیرید تا خودروی شما را به کارگاه ها منتقل کند. به جای صرف وقت و هزینه زیاد برای این کار ها، کافیست تا یک تماس با ما بگیرید تا بتوانید جلوبندی خودرو خود را همچون روز اول در محل در اختیار داشته باشید.

  • امداد قفل و سوئیچ بندرعباس

جا ماندن سوئیچ در داخل خودرو و قفل کردن درب‌ها یکی دیگر از انواع مشکلاتی است که اغلب راننده ها با آن برخورد کرده اند. در صورتی که شما نیز با این مشکل مواجه شدید، می توانید دو راهکار را انتخاب کنید: اول درخواست یدک کش و رفتن به تعمیرگاه ها برای رفع مشکل و یا تماس با آقای امداد و درخواست امداد قفل سوئیچ! ما به صورت ۲۴ ساعته این خدمت را در اختیار شما قرار می دهیم و هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه ساعتی و در چه مکانی با این مشکل دست و پنجه نرم کنید، کافیست با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید که به صورت می توانید دوباره از خودرو خود بدون مشکل استفاده کنیم.

  • پنچرگیری لاستیک بندرعباس

در صورت پنچری و یا نیاز به تعویض لاستیک خود دیگر نیازی نیست تا به تعمیرگاه های مختلف رفته و وقت و زمان خود را هدر دهید. کافیست تا با ما در آقای امداد تماس بگیرید، تا تیم باتجربه ما در زمانی کوتاه در محل مورد نظر شما حاضر شوند و اقدام به رفع پنچری و تعویض لاستیک ها نمایند. ما در امداد خودرو بندرعباس آقای امداد این کار را با استفاده از بهترین تجهیزات باکیفیت ترین مواد در زمانی کوتاه و با قیمتی مناسب انجام می‌دهیم.

پنچرگیری لاستیک بندرعباس

توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو بندرعباس برخوردار شوید.

  • امداد باتری بندرعباس

خوابیدن باتری یا از کار افتادن باتری یکی دیگر از شایع ترین مشکلاتی است که اغلب راننده ها در طی زمان استفاده از خودروهای خود با آن مواجه می شوند. این اتفاق می تواند به علت های مختلفی از جمله مشکل در دینام، آسیب سیستم برق و یا حتی خرابی خود باتری رخ دهد. تشخیص این علت ها نیاز به بررسی تخصصی و کارشناسی دارد. از این رو در صورتی که به طور ناگهانی باتری خودرویتان از کار افتاد و یا در عملکرد سیستم های دیگر خودرو از جمله سیستم های صوتی و تصویری مشکلی به وجود آمد، کافیست با یک تماس امداد خودرو بندرعباس آقای امداد را باخبر کنید. امدادگران‌ ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر خودروی مزدا دارید و نیاز به خدمات امداد در جاده پیدا کرده‌اید، این خدمات را به طور کاملا تخصصی در زمانی کوتاه بدون صرف هزینه‌های بالا از امداد خودرو مزدا آقای امداد تهیه کنید.

 

چرا امداد خودرو بندرعباس آقای امداد؟

این روزها با توجه به افزایش امداد خودرو های نامعتبر که هر یک به نحوی در صدد کلاهبرداری از رانندگان هستند، به شما حق می دهیم که برای انتخاب امداد خودرو سخت گیری داشته باشید. خودرو خود را به دست هر فردی ندهید! این موضوع در رابطه با انتخاب امداد خودرو بندرعباس آقای امداد نیز صدق میکند. چه لزومی دارد که به این امداد خودرو اعتماد کنیم؟ چه ضمانتی ارائه می دهد و آیا از اعتبار لازم کافی برخوردار است؟

امداد خودرو آقای امداد تحت نظر اتحادیه دارندگان تعمیرگاه، اتو سرویس، پارکینگ، کارواش و امدادخودرو فعالیت می‌کند و در طی ۱۳ سال فعالیت خود توانسته رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید و به یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی در جاده ها تبدیل شود. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را کسب رضایت شما عزیزان در نظر گرفته ایم، به این امید که بتوانیم سالیان سال در کنار شما بوده و به عنوان نخستین انتخاب شما در زمان های نیاز به خدمات امدادی درنظر گرفته شویم.

ما خدمات بی‌نظیر را به همراه شرایط استثنایی برای شما مهیا می‌کنیم و این اطمینان را می‌دهیم که آقای امداد بهترین گزینه‌ایست که می‌توانید آن را انتخاب کنید. برخی از ویژگی ها و خصوصیاتی که توانسته‌اند امداد خودرو بندرعباس آقای امداد را نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو محبوب‌تر کنند، عبارتند از:

◊خدمات جامع امداد در محل

اگر به دنبال یک درمانگاه سیار برای خودرو خود می گردید که در مواقع ضروری در محل حاضر شده و به سرعت مشکلات خودرو شما را رفع کند و آن را به مانند روز اول بهتان برگرداند، با ما در آقای امداد تماس بگیرید. ما می توانیم طیف وسیعی از خدمات مکانیک سیار در محل، یدک کشی، تعمیر و تعویض قطعات یدکی و … را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پیش از هر چیزی متخصصان مجرب و کارآزموده ما پیش از اعزام به محل، مشکل شما را بررسی کرده و سپس تیم امداد را با تجهیزات لازم و کامل به سویتان ارسال می‌کنند تا بتوانیم خیلی سریع خودروی شما را به مانند روز اول سرپا گردانیم.

◊بهترین کیفیت خدمات

به روزترین، با کیفیت ترین، بهترین و کاربردی ترین تجهیزات فنی و دستگاه های تعمیراتی در اختیار تیم های امدادی ما در سطح بندرعباس قرار دارند. از این رو فرقی نمی کند که مشکل خودروی شما چه باشد، ما برای رسیدگی به آن هم کارشناسان و هم تجهیزات مورد نیاز را در سطح کیفیتی بسیار بالا در اختیار داریم و می توانیم خودروهای شما را چه داخلی و چه خارجی در محل با بهترین کیفیت تعمیر کرده و در اختیارتان قرار دهیم.

از این پس دیگر وقت و سرمایه خود را هدر ندهید و به امداد خودرو های غیرمجاز و غیرمعتبر اطمینان نکنید. کافیست با ما تماس بگیرید و در زمانی کوتاه خدماتی را چون تعمیر خودرو، یدک کشی، حمل خودرو با دکل و تربلر کفی، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و… بادقت و ایمنی بالا تحویل بگیرید.

◊هزینه‌های شفاف و منصفانه

یکی از مشکلات همیشگی که بسیار راننده ها با آن مواجه هستند، عدم وجود یک هزینه عادلانه و متناسب با خدمات است به طوری که بسیاری پس از دریافت خدمات و در زمان حساب کردن از میزان دستمزد سوپرایز می شوند. بسیاری از سودجویان و امداد خودروهای غیر مجاز قیمت‌هایی نامعقولانه برای خدمات خود دریافت می کنند، اما ما این مشکل را برای شما از بین برده ایم.

بله شما می توانید از این به بعد به راحتی نرخ هزینه های دریافتی هر یک از خدمات را به طور دقیق در وبسایت ما و در بخش نرخ و تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۱ مشاهده کنید. ما با تعهد و تبعیت از نرخ نامه اتحادیه امداد خودرو ها به شما اطمینان می دهیم که هزینه های دریافتی کاملا منصفانه هستند و هیچ مبلغی بیش از آنچه که باید از شما دریافت نخواهد شد.

◊دکل جرثقیل خودروبر و یدک‌کش بندرعباس آقای امداد

آسیب دیدن خودرو ها و مخصوصاً بخش شاسی آن‌ها در زمان یدک کشی، یکی از معمولی ترین اتفاقاتی است که برای رانندگان رخ می دهد. اما این مشکل زمانی رخ می دهد که شما از امداد خودرو های غیر معتبر و غیرمجاز کمک گرفته باشید. با استفاده از خدمات یدک‌کشی و جابجایی خودروها با آقای امداد شما دیگر نیازی نیست تا نگران مواردی از این قبیل باشید؛ چرا که خودرو شما به طور استاندارد و کاملاً ایمن حمل شده و هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.

به طور مثال با استفاده از دکل، خودرویی که آسیب دیده در یه جایگاه قرار می‌گیرد و از یک سمت به سمت دیگر توسط امدادرسانان آماده سازی می‌شود. در آخر و بعد از اتمام کار هم به صورت چرخگیر خودرو انتقال می‌یابد. دقت کنید که این کار از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ها جلوگیری میکند و به همین دلیل اغلب راننده‌ها برای اولین انتخاب دکل را به عنوان وسیله یدک‌کش خودروی خود برمی‌گزیند.

دکل جرثقیل خودروبر و یدک‌کش بندرعباس آقای امداد

در نتیجه این انتخاب از وارد شدن هر نوع خرابی به خودروها جلوگیری می شود و رکاب ها نیز آسیبی نمی بینند. ما در امداد خودرو بندرعباس آقای امداد، با انواع مختلف یدک‌کش همچون جرثقیل، خودروبر و دکل می‌توانیم در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت امن و مطمئن در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید برای دریافت هریک از خدمات زیر با تیم ما تماس بگیرید:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت
ادامه مطلب
دود سفید از اگزوز: دلایل اصلی و نحوه رفع آن

ما با استفاده از تجهیزات کامل و به روز و نیروها و کادری متخصص و کاربلد آماده هستیم تا خودروهای سبک سنگین و نیمه سنگین را برای شما در هر یک از بخش های بندرعباس جابجا کنیم در صورتی که می‌خواهید خودروی صفر خود را به محل مورد نظر ببرید و یا خودروی شما در طی مسیر از کار افتاد و نیاز به تعمیرات تعمیرگاهی دارد، کافیست تا با تماس بگیرید‌. در زمانی کوتاه درکنارتان حاضر خواهیم بود.

چه زمانی با آقای امداد تماس بگیریم؟

خب ساده است، هر زمان که خودرویتان به مشکل خورد و نیاز به تعمیرات در محل یا کارگاهی داشتید! کافیست با ما تماس بگیرید! در میان انواع مشکلات و خرابی های خودرو برخی از آنها اهمیت بسیار بیشتری دارند؛ چرا که رایج تر هستند و اغلب راننده ها را درگیر می‌کنند. از برخی از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از کار افتادن باتری خودرو

یکی از متداول ترین مشکلات خودرو ها را می توان از کار افتادن باتری عنوان کرد که اکثراً پس از ۲ تا ۳ سال استفاده از خودرو رخ می دهد. به طور کلی باتری ها در حدود ۵۰۰۰۰ یا سه سال می‌توانند بدون مشکل کار کنند و خودرو را متوقف کنند. اما عوامل زیادی هستند که می توانند عمر این باتری‌ها را کاهش دهند از نحوه رانندگی گرفته تا آسیب دیدگی و خرابی دینام، می‌توانند باعث شوند تا شارژ باتری به طور طبیعی کاهش پیدا کند و دیگر توانایی سابق را نداشته باشد.

از جمله عواملی که باعث می‌شوند تا باتری سریع‌تر از زمان پیش بینی شده از کار بیافتد و نیاز به تعویض پیدا کند، آسیب دیدن دینام و یا خراب شدن سنسور دما باتری، سولفاته شدن و …هستند. در این زمان بهترین راهکار بررسی باتری خودرو به صورت دوره‌ای و زمانبندی شده است. با این حال در زمان آسیب دیدن باتری شما می توانید به راحتی تعویض آن را به متخصصان ما در امداد خودرو بندرعباس آقای امداد بسپارید. ما بهترین باتری برای خودرو شما را شناسایی کرده و آن را با کیفیت بالا و گارانتی معتبر در اختیارتان می گذاریم و صفر تا صد نصب آن را نیز برایتان انجام می دهیم.

  • آسیب دیدگی سیستم ترمز

یکی از سیستم های مهم و حیاطی خودرو سیستم ترمز است که برای توقف ایمن خودرو یک امر مهم به شمار می‌رود و در صورتی که آسیب ببیند یا به مشکل برخورد کند، می تواند جان راننده و سرنشینان را نیز به خطر بیاندازد. با این حال این سیستم نیز به مانند تمامی بخش های متحرک و مکانیکی خودرو در طی زمان آسیب دیده و فرسوده می‌شوند.

در صورتی که با علائمی همچون سوت کشیدن، جیر جیر کردن یا نرمی در پدال ترمز مواجه شدید، به احتمال زیاد بخشی از سیستم ترمز تان به مشکل برخورده و باید به سرعت خودرو را به یک مکانیک حرفه‌ای نشان دهید. شما میتوانید در این زمان با ما در امداد خودرو آقای امداد تماس بگیرید و از خدمات مکانیک سیار ما با کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان برخوردار شوید.

  • فرسودگی و ساییدگی لاستیک ها

در بین انواع مشکلات رایج خودرو‌ها جا دارد تا فرسودگی و پاره شدن لاستیک ها را نیز عنوان کنیم. این مورد در اثر برخورد یک جسم سخت یا تیز اتفاق می‌افتد. اما گاهی نیز به علت تمام شدن تایر و ساییدگی و فرسودگی لاستیک آن رخ می دهد. توجه داشته باشید که فرسودگی و ساییدگی لاستیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت عدم رسیدگی به موقع می‌تواند تا حد زیادی آسیب رسان نیز باشد. پیشنهاد ما به شما آن است که به صورت دوره ای لاستیک های خودرو خود را بررسی کرده و به متخصصان ماهر بسپارید و یا تایرهای عقب و جلو خود را با یکدیگر تعویض کرده و به این ترتیب طول عمر آنها را افزایش دهید.

آمارها به خوبی نشان می‌دهند که بهتر است تا پس از هر ۵ مایل رانندگی لاستیک های خودروها تعویض شوند و به این ترتیب از مشکلات جدی تر پیشگیری به عمل آید. شما می توانید در این زمینه نیز به راحتی با ما تماس بگیرید.

 

اهداف اصلی آقای امداد

در زمان تشکیل مجموعه و شرکت آقای امداد، ما اهداف مشخصی را برای رشد، توسعه و کسب اطمینان و درنتیجه کسب رضایت شما در پی گرفتیم. ما این اهداف را به طور جدی با برنامه‌های دقیق و استراتژی های کاربردی دنبال می‌کنیم به آن امید که بتوانیم همواره به عنوان یک شرکت امدادی معتبر در انتخاب‌های شهروندان عزیز قرار بگیریم و انتخاب اول و همیشگی شما باشیم. اهداف اصلی ما در امداد خودرو بندرعباس شامل موارد زیر می‌باشند:

  • افزایش رضایت مشتریان عزیز از خدمات
  • ارائه خدمات جامع و متنوع خودروبر
  • حمل و نقل انواع خودرو با استفاده از‌ انواع خودروبر، جرثقیل، کفی و دکل
  • آسودگی خیال کاربران از حمل خودروهای خود
  • ارائه خدمات حمل خودرو لوکس و ایمن برای کاربران

اگر خودروی لکسوس دارید و نیاز به خدمات امداد در محل دارید، این خدمات تخصصی را در متناسب با خودروی خود از امداد خودرو لکسوس آقای امداد بخواهید‌.

 

در دیگر شهرهای استان هرمزگان نیز آماده خدمت رسانی به شما هستیم:

امداد خودرو میناب

با استفاده از خدمات امداد خودرو آقای امداد در میناب میتوانید مطمئن باشید که خدماتی جامع، کامل، معتبر، مطمئن و استاندارد را دریافت خواهید کرد؛ تمامی انتطاراتتان از آن برآورده خواهد شد و از این پس آقای امداد را به عنوان نخستین گزینه‌ی خود در مواقع ضروری انتخاب خواهید کرد. انواع خدمات امدادی، مکانیک سیار و یدک کشی را برای خودروهای داخلی و خارجی خود به طور متناسب از آقای امداد دریافت کنید. این نکته را به خوبی در ذهن بسپارید که مجموعه آقای امداد هیچ محدودیتی چه از نظر تجهیزات و چه از نظر تجربه امدادرسان ندارد و آماده است تا به صورت شبانه روزی در کنار شما حاضر شود‌.

 

آقای امداد در قشم

اصلی‌ترین دلیلی که یک امداد خودرو را انتخاب می‌کنید و خودرو خود را به دست امدادگران آن می سپارید، چیست؟ مهم‌ترین مزیتی که یک امداد خودرو باید داشته باشد، در نظر شما چه عاملی می‌باشد؟ پشتیبانی خدمات مشتریان؟ برخورداری از تعمیرکاران خودرو باتجربه و ماهر؟ شفافیت در هزینه ها؟ ارائه خدمات با قیمت منصفانه؟ پشتیبانی شبانه روزی؟ گارانتی خدمت تعمیر خودرو؟ و یا دیگر عوامل؟!

ما به شما اطمینان می‌دهیم که با استفاده از خدمات آقای امداد در قشم تمامی این خواسته های شما برآورده خواهد شد و خواهید توانست تا بدون نگرانی و دغدغه های ذهنی خودروی خود را به دست امدادگران ما بسپارید. دیگر لازم نیست تا برای رفع مشکلات جزئی خودرو تا تعمیرگاه ها حرکت کنید و منتظر بمانید، با یک تماس خدمت دلخواه خود را در اختیار داشته باشید.

 

امداد خودرو ابوموسی

اغلب اوقات خودروها در یک بخش مشترک به مشکل خورده و نیاز به تعمیر و بررسی پیدا می کنند. هر یک از این بخش ها با یک دستورالعمل و تجهیزات خاص قابل تعمیر و عیب یابی هستند. تشخیص آسیب دیدگی هر قطعه به راحتی ممکن نیست و نیاز به بررسی و ارزیابی تخصصی و کارشناسی دارد. بر همین اساس در صورتی که خودرویتان در ابوموسی به یکباره از کار افتاد و دیگر حرکت نکرد، بهتر است تا به جای فشار آوردن به آن به سرعت با تیم آقای امداد تماس بگیرید. ما در کوتاه‌ترین زمان در کنار شما حاضر می شویم و در صورت وقوع هر نوع مشکل آن را به صورت برای شما رفع می کنیم.

 

امداد خودرو جاسک

علاوه بر بندرعباس، در جاسک نیز در خدمت رسانی به شما آماده هستیم. امدادگران ما از خود همشهریان شما هستند و با دقت بالایی گزینش شده اند. تمامی نیروی انسانی آقای امداد چه در جاسک و چه در دیگر شهرها و استان‌ های کشور، با هدف کسب رضایت صد در صدی شما عزیزان استخدام شده اند.

در پروسه استخدام، علاوه بر دریافت مدارک کاری و هویتی تکنسین، گواهی عدم سوء پیشنه را نیز از آن‌ها دریافت شده و همچنین پیش از آنکه این نیروها بتوانند خدمات لازم را به شما ارائه دهند، به صورت کامل تایید صلاحیت می شوند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را ارائه دهند. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق سیستم پیگیری و نظرسنجی کاملی که برای هر یک از واحدها، تیم ها و تکنسین های خود به کار گرفته‌ایم، آنها را ارزیابی و بررسی قرار دهید.

 

مکانیک سیار بندر لنگه

این روزها امداد خودرو های جاده‌ ای و غیرمجاز بسیار زیاد شده اند؛ به طوری که هر کدام به نحوی در صدد کلاهبرداری از رانندگان هستند. از این جهت ما نیز به شما حق می دهیم که برای انتخاب امداد خودرو سخت گیری داشته و خودرو خود را به دست هر فردی نسپارید!

پس اگر میخواهید تا هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم خدمت مورد نیاز خود را در زمان دلخواه در دسترس داشته باشید و با کلاهبرداران این حوزه نیز دست و پنجه نرم نکنید، با آقای امداد تماس بگیرید. تمامی خدماتی که ما در بندر لنگه در اختیار شما قرار می‌دهیم، دارای ضمانت هستند و به صورت یک ماهه رایگان گارانتی میشوند.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو