امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد؛ تنها ارائه دهنده خدمات امدادی تخصصی خودروسواران میتسوبیشی

مشکلات و خرابی‌های فنی خودروها اغلب به طور ناگهانی و در مواقع حساس رخ می‌دهند. در این زمان ها واکنش سریع و به موقع اهمیت زیادی دارد و در صورت عدم رسیدگی می‌تواند باعث آسیب دیدن سایر اجزای مرتبط با خودرو نیز شود. با امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد دیگر‌ نگرانی از بابت خدمات مورد نیاز خود نداشته باشید و با ما تماس بگیرید تا به طور سریع و مطمئن خودرویتان را به مانند قبل تحویل بگیرید.

امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد

ما در مجموعه آقای امداد با برخورداری از تجهیزات به‌روز و کارشناسانی ماهر و مجرب، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان در هر بخشی از تهران و کرج هستیم و خدمات امدادی را با کیفیت بالا و کارت گارانتی یک‌ماهه در اختیارتان قرار می‌دهیم. در صورتی که به دنبال یک تیم کارآزموده، کاربلد و باتجربه می‌گردید، دیگر بهتر از آقای امداد را جایی نمی‌توانید پیدا کنید. با ما تماس بگیرید.

 

توضیحی کوتاه در رابطه با شرکت میتسوبیشی

گروه میتسوبیشی کار خود را برای اولین بار در سال ۱۸۷۰ و به عنوان یک شرکت ترابری شروع کرد. ایواساکی یاتارو، نام Mitsubishi را بر روی این شرکت انتخاب کرد که معنی الماس را می‌دهد. این شرکت به عنوان یک برند خودروسازی ژاپنی چند ملیتی، در صنعت خودرو فعالیت وسیعی دارد و محصولات آن از لحاظ کیفیت بی‌رقیب است. با این حال گروه میتسوبیشی تنها مشغول تولید خودرو نیست و در زمینه های مختلف دیگری چون تولید قطعات و وسایل الکترونیکی و صنایع سنگین مشغول به کار است.

به طوری که در حال حاضر شرکت‌های تابعه میتسوبیشی، در عرصه‌های خدمات مالی، صنایع سنگین، معدن، صنایع شیمیایی، کشتی‌سازی، مخابرات، بیمه، الکترونیک، صنعت خودروسازی، املاک و مستغلات و صنایع نفت و گاز فعالیت می‌کند. میزان فعالیت این گروه به حدی بود که توانست در سال ۲۰۱۱ به عنوان ششمین برند بزرگ خودروسازی ژاپنی و یازدهمین غول خودروساز جهان شناخته شود. 

جالب است بدانید که شرکت میتسوبیشی در جریان جنگ جهانی دوم از اسرای نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا به‌عنوان نیروی کار اجباری استفاده می‌کرد و حتی به تولید هواپیما هم مشغول بود. خودروهای این شرکت از شهرت جهانی برخوردار بوده و در این بین مدل‌های لنسر، پاجرو و گالانت، شناخته‌شده‌تر از بقیه می‌باشند.

نگاهی کوتاه به دیگر محصولات میتسوبیشی

برخی از محصولات این برند بزرگ و خاص را که هم‌اکنون نیز در کشور موجود هستند، باهم بررسی می‌کنیم:

  • میتسوبیشی اوتلندر

همان طور که به خوبی می‌دانید، برند میتسوبیشی یکی از خوش‌نام‌ترین و محبوب‌ترین ‌خودروسازان در رده بین‌المللی است و البته در ایران نیز سابقه فعال و طولانی دارد. محصولات میتسوبیشی همواره مورد توجه مشتریان ایرانی قرار داشتند، از این رو میتسوبیشی اوتلندر نیز در زمان ورود به بازار کشور، توانست تا توجه بسیاری از مشتریان بخش مرفه جامعه را تا حدودی به سوی خود جلب کند.

میتسوبیشی اوتلندر به عنوان یک کراس اوور نسبتا درشت‌جثه و خوش اندازه، با توجه به مدل مفهومی ASX ساخته شده و تاکنون در سه نسل مختلف به بازار عرضه شده است. نسل ۲۰۱۲ این خودرو در سال ۲۰۱۴ به بازار ایران راه پیدا کرد و به علت داشتن ظاهری مدرن‌ و جذاب مشتریان خود را جذب نمود.

از مزایا و ویژگیهای مثبت میتسوبیشی اوتلندر می‌توانیم به کیفیت فرمان پذیری دقیق و مناسب، طراحی ظاهری مناسب به فرم شاسی بلندهای تمام‌عیار، فضای کابین جادار و دوام فنی بالا، ساخت بسیار بالا و سیستم تعلیق کارآمد آن اشاره کنیم. این خودرو در مقایسه با رقبای کره‌ای خود به میزان کمتری در ایران عرضه شد و خدمات پس از فروش محدودتری هم داشت که درنتیجه باعث شد تا مشتریان حریفان آن همچون هیوندای سانتافه یا کیا سورنتو را انتخاب کنند. با این وجود می‌توان گفت که وضعیت خرید و فروش میتسوبیشی اوتلندر نسل سوم در بازار ایران نسبتا متوسط بوده است.

میتسوبیشی اوتلندر از یک موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم ۲۳۶۰ سی سی و جعبه دنده CVT با قابلیت تعویض ۶ دنده به صورت دستی تشکیل شده و توانایی آن را دارد تا شتاب صفر تا صد را در ۱۰.۵ ثانیه طی کند. حداکثر سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر در ساعت است و مصرف سوخت ترکیبی آن به ۹.۳ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رسد. با تماس با امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد، سرویس دوره‌ای خودرو خود را در محل به راحتی انجام دهید.

از آپشن‌های این خودرو می‌توان به مواردی همچون سان روف با تنظیم الکتریکی، سیستم صوتی دارای سیستم اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان، استارت خودرو دکمه‌ای (Starter)، سیستم تهویه مطبوع دو گانه با قابلیت تنظیم متفاوت دما برای راننده و سرنشین Dual Aircondination، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو (مدل 2014) و رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی اشاره کرد.

در کنار آن مواردی چون شوینده چراغ ها بر روی سپر جلو، سیستم کروز کنترل و کلید‌های کنترل روی فرمان، سیستم ورود و خروج بدون سوییچ (Keyless)، صندلی تاشوی عقب با قابلیت تفکیک 60:40 مجهز به کنسول عقب، ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده – مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) – کنترل فعال پایداری (ASC) و کنترل کشش (TCL)، سیستم چهار چرخ متحرک 4WDبا کلید 3 وضعیتی Auto، 2WD، 4WD Lock، صندلی ها با ظرفیت هفت سرنشین (دارای 7 صندلی در 3 ردیف) مدل 2015، اهرم‌های تعویض دنده از پشت فرمان و چراغ های جلو زنون HID نیز جای توجه دارند. با امداد خودرو میتسوبیشی می‌توانید هر یک از این قطعات و بخش‌ها را در صورت آسیب دیدگی با کیفیت بالا تعویض نمایید.

  • میتسوبیشی لنسر 1800

میتسوبیشی لنسر 1800 از آن دسته خودروهای این کمپانی بزرگ خودروسازی است که در سال ۲۰۰۸ طراحی شده و با امکانات فنی نظیر موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۱۷۹۸ سی سی، شتاب ۱۱.۵ ثانیه، باک ۵۹ لیتری، حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب بخار، جعبه دنده CVT با امکان تعویض دستی با ۶ دنده، حداکثر سرعت ۱۹۲ کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر در بازار عرضه شد.

از دیگر امکانات رفاهی این خودرو می‌توانیم به مواردی چون برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، سانروف با تنظیم الکتریکی، دستگیره‌­های خارجی همرنگ با بدنه، سیستم صوتی حرفه ای Rockford Fosgate همراه با صفحه نمایش و رادیو MW/FM، پدال تعویض دنده پشت فرمان، تنظیم برقی آئینه‌­های جانبی با تجهیز به گرمکن، روشن و خاموش شدن چراغهای جلو متناسب با نور محیط (سنسور نور)، زه آبگیر با پوشش کروم، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ های جلو، سیستم گردش اتومانیک چراغ های جلو با توجه به گردش فرمان (AFS)، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب، فرمان الکتریکی (EPS)، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی، ۷ کیسه هوای ایمنی، گرمکن صندلی های جلو، چراغ‌های جلو زنون، شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی، کروز کنترل و گرمکن شیشه عقب با تایمر و… اشاره کنیم. برای خرید این خودرو با امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد تماس بگیرید و از کارشناسی رنگ و بدنه دقیق و اصولی بهره‌مند شوید.

  • میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی PHEV

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی PHEV برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ به بازارهای جهانی معرفی شد و با قابلیت هایی چون موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم ۱۹۹۸ سی سی و جعبه دنده CVT، سیستم صوتی با نمایشگر 4/6 اینچی لمسی به همراه دوربین عقب، سیستم هشدار صوتی به عابرین (AVAS) و سیستم تبدیل انرژی جنبشی خودرو به انرژی الکتریکی توانست تا توجهات بسیاری را به خود جلب کند. 

حداکثر قدرت این خودرو ۲۰۳ اسب بخار در ۴۵۰۰ دور در دقیقه است و می‌تواند شتاب صفر تا صد را در ۱۱ ثانیه طی کند. حداکثر سرعت آن نیز به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی PHEV شش سال پس از ارائه جهانی و در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت آرین موتور وارد ایران شد و ما را با این خودرو آشنا کرد. این خودروها تنها در اختیار سازمان محیط زیست قرار گرفت.

میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی PHEV

به طور کلی در خودروهای هیبریدی همچون این خودرو و محصولاتی چون تویوتا پریوس، تویوتا راو-4 هیبریدی و سوناتا هیبرید، موتور برقی به مانند یک قدرت مکمل در کنار موتور بنزینی کار می کند؛ با این هدف که مصرف سوخت خودرو تا حد معینی کاهش پیدا کند. دقت کنید که این مدل خودروها، فقط از طریق تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی شارژ می شوند و نمی‌توان آن‌ها را به طور جداگانه با برق شهری شارژ کرد. 

از مزایای میتسوبیشی اوتلندر PHEV می‌توان به کیفیت ساخت بالای این خودرو در کنار مصرف سوخت کم آن اشاره کرد. این خودرو یکی از محصولات پرفروش در بازار انگلستان و اروپا قلمداد می‌شود. به طور کلی دیدگاه جهانی نسبت به خودروهای هیبریدی (برقی-بنزینی) بسیار خوب و مطلوب است.

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توانیم به مواردی چون سیستم ورود و خروج بدون سوئیچ (Keyless)، سیستم کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم جلوگیری از تصادفات احتمالی UMS، مه شکن های جلو LED، ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده، آیینه های جانبی با قابلیت جمع جمع شدن الکتریکی به همراه گرمکن، Dual Air conditioning، سانروف 3 حالته، ترمز دستی الکتریکی و سیتم Auto Hold، امکان انتخاب حالت اولویت EV ( خودروی الکتریکی)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار HAS، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی دوگانه با قابلیت تنظیم مجزای دما برای راننده و سرنشین، سوپر کنترل تمامی چرخ ها SAWC، سنسور پارک بر روی سپر عقب و جلو (سنسورهای پارک عقب و جلو)، دو پریز برق 220 ولتی شهری با حداکثر توان 1500 وات، سنسور نور و باران و فرمان با روکش چرمی با کنترل های سیستم صوتی بر روی آن با طرح جدید اشاره کرد.

آیا به دنبال خدمات تخصصی برای خودروهای نیسان خود هستید؟! تعویض و تعمیر در محل و یدک‌کشی استاندارد را با امداد خودرو نیسان‌ آقای امداد تجربه کنید.

  • میتسوبیشی پاجرو

یکی دیگر از محصولات شرکت خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی را می‌توانیم میتسوبیشی پاجرو عنوان کنیم که از موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه با حجم ۳۸۰۰ سی سی تشکیل شده است. این خودرو با گیربکس ۵ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک، شتاب صفر تا صد را در ۱۰.۸ ثانیه طی می‌کند و سرعت آن درنهایت به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. 

حداکثر قدرت آن ۲۸۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۳۲۹ نیوتن متر در ۲۷۵۰ دور در دقیقه می‌باشد. موتور میتسوبیشی پاجرو همچنین از نوع تنفس طبیعی بوده و دارای امکانات رفاهی همچون سیستم انتقال قدرت پیشرفته، کنترل سرعت (cruise control)، سیستم ورود بدون کلید، ترمز و پایداری ABS – EBAC – ASC – ATC – EBD – MBOS – ASTC، روشن شدن خودرو بدون کلید، ۸ کیسه هوا، قفل دیفرانسیل، سنسور باران، سنسور دنده عقب و سیستم ضد لغزش می‌باشد.

  • میتسوبیشی لنسر 1600 دنده‌ای

یکی دیگر از خودروهای غول خودروسازی میتسوبیشی، میتسوبیشی لنسر 1600 دنده‌ای است که با ویژگی‌هایی چون موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم ۱۶۰۰ سی سی، گیربکس ۵ دنده دستی، باک ۵۹ لیتری، حداکثر سرعت ۱۹۱ کیلومتر در ساعت، حداکثر قدرت ۱۱۷ اسب بخار و مصرف سوخت ترکیبی ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر در سال ۲۰۰۸ طراحی و ساخت و روانه بازار شد.

از امکانات این خودرو می‌توانیم به موارد دیگری چون تنظیم برقی آئینه­‌های جانبی، ۷ کیسه هوای ایمنی، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، فرمان الکتریکی (EPS)، شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی، تنظیم برقی آئینه­‌های جانبی، سیستم تعلیق جلو مک فرسون استرات، سیستم تعلیق عقب اتصال چند گانه، سیستم ورود بدون سوییچ (مجهز به ریموت کنترل)، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و CD، رادیو FM/MW4 و کنترل سیستم صوتی روی فرمان، برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران، چراغ مه شکن جلو (نوع رفلکتور)، چراغ‌های جلو هالوژن، روشن و خاموش شدن چراغ‌های جلو متناسب با نور محیط، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و تنظیم تلسکوپی فرمان نیز اشاره کنیم.

  • میتسوبیشی میراژ

اگر به دنبال یک خودروی جمع و جور خانوادگی و نه اسپرت هستید، میتسوبیشی میراژ یک انتخاب مناسب برای شما به شمار می‌رود. این خودرو ابتدا در طی بازه زمانی ۱۹۷۸ تا ۲۰۰۳ و سپس از سال ۲۰۱۲  توسط کمپانی بزرگ خودروسازی میتسوبیشی تولید شد. نسل ششم این خودرو ابتدا در سال ۲۰۱۵ وارد ایران شد، اما به علت ضعف‌هایی همچون عدم توانایی فنی مهیج و امکانات رفاهی اندک و رقبای سرسخت کره‌ای که در ایران بودند، نتوانست تا جایگاهی درخور نام بزرگ میتسوبیشی در میان مشتریان ایرانی برای خود دست‌وپا کند.

ادامه مطلب
مشکلات گیربکس تویوتا پریوس و رفع آن

به طور کلی میتسوبیشی میراژ با طراحی خاص خود به عنوان یک هاچ‌بک خانوادگی این توانایی را دارد تا نیازهای عموم مشتریان را برآورده کند. با این حال اگر به دنبال یک هاچبک اسپرت می‌گردید، می‌توانید از مدل‌هایی جذاب‌تر و هیجان انگیزتری که در بازار موجود هستند استفاده کنید. در کنار قابلیت‌های میتسوبیشی میراژ، نمای داخلی آن نیز چندان مدرن و اسپرت به نظر نمی‌رسد و بیشتر از المان‌های ساده و طراحی عامه‌پسند و ساده و بی‌آلایش استفاده شده است. با اینکه طراحی کنسول میانی بسیار ساده انجام شده، اما نظم خاصی در چینش اجزای آن به چشم نمی‌خورد. 

با اینکه میتسوبیشی میراژ به علت مواردی چون عدم طراحی ظاهری مهیج و توان نه چندان بالای پیشرانه سه سیلندر، نتوانست تا نظر مثبت مشتریان هاچبک سوار ایرانی را به سوی خود جلب کند، اما این خودور مزایایی چون مصرف سوخت بسیار پایین، کیفیت ساخت بالا، جعبه‌دنده نرم cvt و مانورپذیری مناسب برخوردار است. بسیاری از رانندگان ترجیح می‌دهند تا به جای این خودرو از محصولاتی چون هیوندای i20 و i10 و… استفاده کنند. 

میتسوبیشی میراژ از موتور تنفس طبیعی ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپه با حجم ۱۱۹۳ سی‌سی ساخته شده و با حداکثر سرعت ۱۷۳ کیلومتر در ساعت می‌تواند شتاب صفر تا صد را در ۱۳.۸ ثانیه طی کند. 

از امکانات رفاهی و آپشن‌های این خودرو می‌توانیم به فرمان چرمی با کنترل های سیستم صوتی بر روی آن، صندلی عقب تا شو، سیستم ایزو فیکس (ISO Fix)، ۲ کیسه هوای ایمنی برای راننده و سرنشین جلو، چراغ های جلو هالوژن، سیستم صوتی به همراه پورت USB، رینگ آلمینیومی ۱۵ اینچی، کامپیوتر سفری بهمراه صفحه نمایشگر اطلاعات چندگانه (پیمایش، میانگین مصرف سوخت و سیستم یادآوری سرویس …)، چراغ ترمز سوم بر روی باله عقب، فرمان تمام الکتریکی EPS، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، برف پاک کن شیشه عقب، تنظیم تلسکوپی فرمان ترمز و پایداری از نوع ABS – EBD و مه شکن های جلو و عقب اشاره کنیم.

  • میتسوبیشی ASX

این خودرو در سال ۲۰۱۱ طراحی و در بازار عرضه شده است. از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به مواردی چون جعبه دنده CVT با قابلیت تعویض دستی در ۶ مرحله (Sport Mode) و اهرم تعویض دنده روی فرمان، حجم باک 63 لیتر، موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم موتور ۱۹۹۸ سی سی، مصرف سوخت ترکیبی ۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر، شتاب ۱۱.۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اشاره کرد.

از امکانات رفاهی و آپشن‌های میتسوبیشی ASX، می‌توانیم به سیستم صوتی حرفه‌ای Rockford Fosgate با قابلیت پخش MP3 و DVD با ظرفیت 6 سی‌دی، 6 اسپیکر، 2 تیوتر و ساب‌ووفر، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم تعلیق جلو مک‌فرسون اترات، چراغ‌های جلو زنون با سیستم خودکار تنظیم ارتفاع نور، سیستم ورود بدون کلید با قابلیت استارت خودرو با دکمه، سقف پانوراما، ۷ کیسه هوا، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده از نوع ABS، کنترل فعال پایداری (ASC)، کنترل کشش (TCL)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA) و آینه داخل الکتروکرومیک با صفحه نمایش دوربین عقب اشاره کنیم.

این خودرو همچنین مجهز به صندلی‌ها با ظرفیت 5 سرنشین با روکش چرمی، دیفرانسیل جلو با قابلیت تبدیل الکترونیکی آن به حالت دو دیفرانسیل، کروز کنترل، گرمکن آینه‌های جانبی و شیشه عقب، رینگ آلومینیومی، چراغ‌های عقب LED، سردکن داخل محفظه داشبورد، سیستم ایموبلایزر و ضد سرقت هشدار دهنده، سنسور پارک بر روی سپر عقب و سیستم اتصال عقب اتصال چندگانه اشاره کرد.

خدمات آقای امداد تنها محدود به تهران و کرج نیست، از این رو می‌توانید انواع خدمات امداد جاده‌ای مورد نیاز خودروی خود را در اراک نیز به راحتی با یک تماس ساده با امداد خودرو اراک آقای امداد در محل تحویل بگیرید.

انواع خدمات امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد

مطمئن باشید که با استفاده از خدمات آقای امداد، می‌توانید انواع مشکلات خودروهای میتسوبیشی خود را در محل و در کمترین زمان ممکن با بهترین متریال و قطعات متناسب با خودروی خود رفع کنید. اما چه خدماتی را می‌توانیم از آقای امداد درخواست کنیم؟

  • امداد و تعویض باتری میتسوبیشی

در اغلب مواقع، باتری‌ها پس از دو تا سه سال استفاده از کار می‌افتند و باید تعویض شوند. اما از کار افتادن باتری هیچگاه ناگهانی نیست و در اکثر مواقع پیش از خرابی کامل با نشانه‌های هشداردهنده‌ای می‌توان این اتفاق را پیش‌بینی کرد. در صورتی که نشانه‌هایی چون کم‌نور شدن چراغ‌ها، روشن نشدن خودرو، استارت ضعیف و… را مشاهده کردید، بهتر است تا پیش از آنکه باتری در میان جاده شما را شگفت زده کند و از کار بیافتد، برای تعویض باتری اقدام نمایید.

گاهی مواقع نیز به علت خرابی و ایراد در دینام، باتری قادر به انجام عملکرد خود نخواهد بود و آسیب خواهد دید. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری و تعمیر یا تعویض دینام را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین باتری مناسب برای خودروی میتسوبیشی شما را در اختیارتان قرار داده و صفر تا صد نسب آن را نیز به انجام می‌رسانند.

  • جلوبندی سازی در محل میتسوبیشی

اغلب خودروها در تصادفات و یا حتی یدک‌کشی اشتباه از بخش جلوبندی دچار خرابی می‌شوند و دیگر نمی‌توانند همچون روز اول عملکرد مطلوب خود را به انجام رسانند. در این زمان‌ها می‌توانید به جای مراجعه به تعمیرگاه ها، در همان محل اقدام به رفع مشکل کنید. شما می‌توانید جامع‌ترین خدمات امدادی را در محل از آقای امداد دریافت کنید که یکی از این خدمات، جلوبندی سازی و بررسی صفر تا صد خودروی شما است. 

جلوبندی سازی میتسوبیشی

ما در سریع ترین زمان، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت این کار را برایتان انجام می‌دهیم. با تماس با ما دیگر نیازی به یدک کش ندارید و می‌توانید از همان جا در زمانی کوتاه دوباره با خودرویتان رانندگی کنید. به امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد اعتماد کنید و خودروی خود را به ما بسپارید تا بتوانید جلوبندی آن را به مانند روز اول تحویل بگیرید.

  • پنچرگیری لاستیک میتسوبیشی

پنچری تایر و لاستیک از آن دسته اتفاقاتی است که چه بخواهیم و چه نخواهیم، ممکن است برایمان رخ دهند! اما دقت کنید که در زمان پنچر شدن لاستیک اگر در مسیر و در حال رانندگی بودید، تمرکز خود را معطوف به جاده و اطراف کرده و در نزدیکترین مکانی که یافتید، توقف کنید. سپس می‌توانید با ما در امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد تماس بگیرید تا با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان، تعویض لاستیک و پنچرگیری آن را برایتان به انجام برسانیم.

لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. دقت کنید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. از این رو در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو میتسوبیشی برخوردار شوید. 

  • سرویس دوره ای خودروهای میتسوبیشی

اگر به دنبال یک راهکار ساده برای جلوگیری از آسیب دیدن و استهلاک سریع خودرو هستید، استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای این راهکار است. با سرویس دوره‌ای خودرو خود می‌توانید بسیاری از مشکلات جدی خودرو‌ها را از بررسی و ارزیابی کرده و از بسیاری از آسیب های تخصصی خودرو در طی زمان جلوگیری کنید. 

سرویس های دوره‌ای خودرو، باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام شوند تا بتوان خیلی زودتر از زمان موعد، مشکلات احتمالی و پرهزینه را شناسایی و پیش از خرابی کامل از آن‌ها جلوگیری کرد. از سرویس‌های دوره‌ای خودرو که توسط امداد خودرو میتسوبیشی ارائه می‌شوند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بررسی موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات
  • تنظیم شتاب خودرو و شستشوی انژکتور در محل
  • بررسی لنت ترمز و تست دیاگ و چک کردن بالانس لاستیک ها
  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • بررسی کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • تعویض انواع روغن خودرو همچون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک

  • یدک‌کش، جرثقیل، دکل و خودروبر میتسوبیشی

ما در امداد خودرو آقای امداد انواع با تجهیز به کاملترین دستگاه‌های امدادی از جمله نیسان چرخگیر، دکل، خودروبر و جرثقیل‌ها به صورت کاملا ایمن و سرویس شده به طور ۲۴ ساعته شبانه روز آماده هستیم تا در صورت نیاز در کنار شما عزیزان حاضر شویم و خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین شما را به صورت مطمئن و استاندارد جابه‌جا کنیم. 

جرثقیل یدک‌کش آقای امداد یکی از خدمات پرطرفدار این روزهاست. با اینکه جرثقيل‌ها انواع مختلفی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند، در عین حال بسیار ایمن بوده و نیازی به حرکت خودرو هم نیست. به علت عدم وارد کردن هیچ نوع خسارتی، توانایی آن را دارند تا خودروها را خیلی اصولی‌تر و ایمن‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند. برای برخورداری از هر یک از این تجهیزات کافیست گوشی را بردارید و یک تماس کوتاه با ما بگیرید.

یکی دیگر از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب راننده‌ها برای انتقال خودروهای خود درخواست می‌کنند، تریلرهای کفی یا خودروبر هستند. خودروبرها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن یک گزینه عالی به شمار می‌روند و میتوانند خودروهای میتسوبیشی شما رابه راحتی منتقل کنند. در صورت نیاز به هر یک از این تجهیزات، کافیست تا در زمان تماس با اپراتورهای آقای امداد این نکته را متذکر شوید تا برای شما در زمانی کوتاه ارسال شود.

چرا امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد؟ 

امداد خودرو آقای امداد برای ارائه خدمات خود محدود به زمانی خاص و یا محدود مکانی نیست و در هر مکان و هر لحظه‌ای در دسترس شماست. در واقع یکی از ویژگی‌های مهم و مزیت‌های اصلی امداد خودرو آنلاین آنست که پاسخگوی نیازها و سوالات شما در زمانی بسیار کوتاه است. شما می‌توانید در رابطه با نوع خدمات، ضمانت نامه خدمات، هزینه‌ی آن‌ها و هر چیز دیگری، حتی شکایات خود، با پشتیبانی ما سریعا مطرح کنید.

همچنین شما با انتخاب امداد خودرو میتسوبیشی آقای امداد، دیگر هزینه ها و دردسرهایی چون جابجایی و هدررفت زمان را ندارید و می‌توانید همواره از خدمات ارائه شده نیز اطمینان خاطر خواهید داشت.

امدادرسانان ما درکمترین زمان ممکن در محل مشکلات خودرو را تشخیص داده و پس از اعمال تعمیرات لازم، موفق به بازیابی خودرو و رفع مشکل وارد شده به سرعت می‌شوند. 

اگر تاکنون با مشکلات فنی خودرو در جاده مواجه شده باشید، به خوبی می‌دانید که بدترین اتفاق ممکن، رفع نشدن مشکل خودرو در پیگیری های مکرر است. به صورتی که این اتفاق بسیار آزاردهنده بوده و در کنار صرف زمان زیاد، می‌تواند هزینه‌های اضافی دیگری را نیز به همراه داشته باشد. 

با استفاده از خدمات تیم و گروه متبحر و کارآزموده آقای امداد، دیگر لازم نیست تا نگران چنین اتفاقات و نگرانی‌هایی باشید. به طور کلی اولین و اصلی ترین فعالیت در تعمیرات مربوط به خودرو، شناسایی مشکل و عیب یابی آن است و هر چه که عیب یابی با سرعتی بیشتر و به صورت دقیق تری انجام بگیرد، روند امدادرسانی و تعمیر سریع تر شده و می توان از اتلاف وقت و صرف هزینه هایی بیشتر جلوگیری کرد. 

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با استفاده از خدمات آقای امداد میتوانید هم با قیمت مناسب، هم کیفیت عالی، هم صرف زمان کوتاه مشکلات مربوط به خودرو خود را رفع کنید. جامع‌ترین خدمات امدادی را در اختیار داشته و از گارانتی یک‌ماهه معتبر نیز برخوردار شوید. همچنین یک تیم پشتیبانی قوی را نیز به همراه خود داشته باشید.

0 0 نظرها
امتیاز شما
مشترک شدن
اطلاع رسانی
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
به بالای صفحه بردن
Call Now Buttonتماس با امداد خودرو